Богдан Шиба: Ми повинні показати, що вміємо комфортно жити, поважаючи один одного
На загальноміській нараді за участі керівників установ, організацій та підприємств було обговорено порядок наведення благоустрою в місті та окреслено коло завдань, які необхідно виконати у найближчі два тижні, готуючись до свят.
23-24 серпня – одні з найбільших свят – День міста й День незалежності. Ми повинні показати, що вміємо комфортно жити, поважаючи один одного, гарно святкувати і презентувати гостям рідний Луцьк – ошатний, квітучий та прибраний.
Що стосується виконання програм будівництва доріг та ремонту покрівель, наголошую на необхідності жорсткого контролю за виконанням усіх робіт, які тривають в Луцьку не лише з боку влади, а й громадського активу міста.
Крім того, кожен клаптик міської землі повинен мати господаря – балансоутримувача, а простіше – відповідального за рівень благоустрою кожної смужки землі. Прошу керівників не ігнорувати право кожного громадянина брати участь у всіх заходах, спрямованих на забезпечення якісного благоустрою територій загального користування, а залучати працівників підприємств та установ взяти участь у наведенні ладу на власній територій, а також у загальноміських санітарно-екологічних днях, які відбуватимуться 8, 15, 20 серпня.
Блоги є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
Точка зору редакції Інформаційного агентства Волинські Новини може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує роль носія.
З метою налагодження суспільного діалогу між владою та громадою та переходу до режиму партнерства і співпраці у вирішенні місцевих проблем…
Восени цього року у Луцьку розпочинається реалізація Програми будівництва доступного житла. У серпні міська рада планує розробити положення про порядок…
Моє звернення до колег-депутатів, де я обґрунтовую потребу подолати вето міського голови і підтримати рішення про перейменування вулиць
Звернення до…
Коментарів: 57
Hatahama77
Показати IP
8 Серпня 2008 09:36
Давно пора місто прибирати;)
Вже бачив, як вилизують! Пізнаю щиру українську натуру - їжак - птаха горда, як не копнеш - не полетить)
Анонім
Показати IP
8 Серпня 2008 10:11
І знову в блогаг особистих іде обговорення діяльності владних структур - не розумію...
Якщо за змістом повідомлення, знову не розумію, чому прибирання забезпечується "готуючись до свят" кошти за прибирання (обкошування, підмітання тощо)беруться від населення постійно. Чи прибирання прибудинкових територій не закладено в тарифах???
Петрович
Показати IP
8 Серпня 2008 10:12
Ну може не зовсім "кожний клаптик" але вулиці і площі - так. І жорстко вимагати від тих господарів чистоти там. Це правильна позиція. Тут підтримую мера.
Чорна кава
Показати IP
8 Серпня 2008 10:21
А ми, лучани, і так завжди поважали один одного. Тут головне щоб влада навчилась поважати нас.
НЕ Анонім - Аноніму
Показати IP
8 Серпня 2008 10:26
Ну а якшо блог людини публічної? То і обговорення відповідних тем. А що незрозумілого в "прибиранні до свят"? Ви в себе вдома генеральну уборку щодня робите чи зазвичай перед святами?
Анонім
Показати IP
8 Серпня 2008 10:40
Не аноніму. Відколи підмітання вулиць стало "генеральною уборкою", мова не йде про повсякденну побілку дерев та бардюрів, а про щоденне виконання своїх обов'язків жеками...
АнонімКО
Показати IP
8 Серпня 2008 10:44
Треба провести акцію: "Кожному місту - по господарнику Шибі", цікаво скільки міст захочуть таке мати у себе!
Чорна кава
Показати IP
8 Серпня 2008 11:04
Ну мешканці міст своїх мерів ніколи не люблять - як і загалом владу. Але як на мене - ніякої в нас в Луцьку біди нема - дороги і ремонтуються і прибираються
АнонімКо
Показати IP
8 Серпня 2008 12:02
Так, погоджуюсь, трошки ремонтують, а про якість виходить не будемо говорити? А ось з дурнями у нас повна халепа!!!! Ти хоч 20 раз дорогу роби, але коли керівник дурень, то толку ніколи не буде! В цьому плані Луцьк - показове місто!
АнонімКо
Показати IP
8 Серпня 2008 12:03
Так, погоджуюсь, трошки ремонтують, а про якість виходить не будемо говорити? А ось з дурнями у нас повна халепа!!!! Ти хоч 20 раз дорогу роби, але коли керівник дурень, то толку ніколи не буде! В цьому плані Луцьк - показове місто!
Анонім & Co
Показати IP
8 Серпня 2008 12:05
И че? Подождите, у меня раньше мусор на 40-м вывозили МЖК раз в полгода, и то после взятки. Щас - несколько раз в неделю.
Лучанин
Показати IP
8 Серпня 2008 12:20
В Росії дві біди - дурні та дороги. А в Луцьку одна біда - Шиба, зате повністю підміняє собою дві біди російських.
Будівничий
Показати IP
8 Серпня 2008 12:24
А що - якість ремонту доріг погана? Хороша. А відразу все відремонтувати - неможливо, це коштує грошей. В курсі?
Анонім
Показати IP
8 Серпня 2008 12:47
Прикольно. Сидить Мартинюк - коментіє, підколює, а у відповідь пів виконкому Шибу виправдовують...
Vlad
Показати IP
8 Серпня 2008 13:01
Звичайно перехвалювать владу не варто але зрушення є і це приємно.
Приємно і те, що кожен може тут висловити свою думку про владу, а вона(влада) дізнатися, що про неї думають.;))
Юзьо
Показати IP
8 Серпня 2008 13:17
Мартин мовчить якраз. Тут і без нього активістів хватає. Коментіють аж гай шумить. А Шибу скоро вєсьолиє деньки чекають, згадаєте моє слово!
Олексій ДУДИЧ
Показати IP
8 Серпня 2008 13:19
А якби ще на відгуках писали свої справжні імена із прізвищем - то Луцьк став би справжнім європейським містом :) і коментарі були б більш адекватними, ато читати нема що... :(
Лихий
Показати IP
8 Серпня 2008 13:33
Якщо я буду писати своє справжнє ім'я то:
1. Тут нема реєстрації і моїм іменем зможе також підписатись хтось лівий.
2. Якщо я буду ганити Шибу - то скажуть що маю особисті претензії.
3. Якщо я буду хвалити Шибу - то скажуть що підлизуюсь.
А так - демократія. Мені Шиба спочатку не подобався а тепер коли робляться дороги, ремонтуються дахи, вивозиться сміття і тд. - подобається.
Будівничому
Показати IP
8 Серпня 2008 13:47
"А що - якість ремонту доріг погана? Хороша." - ці слова - знущання над лучанами: щоб ви так жили. як ремонтуєте: в дощ, в воду - при світлі фар, язики цементу на одному піску - приклад: пр.Соборності, вул.Ветеранів!!!!!!!!!!!!!!
Добрий
Показати IP
8 Серпня 2008 13:48
Дороги роблять дорожні організації за наші з вами гроші сплачені у вигляді податків і виручені за продаж нашого спільного майна.Програми ремонтів доріг і дахів затверджувала міська рада.
Доброму
Показати IP
8 Серпня 2008 15:23
"Спільне майно" не продається, а прихватизовується як і земля. Останній абзац з назвою статтті про повагу один до одного виглядає як вдалий стьоб.
Лихий
Показати IP
8 Серпня 2008 15:47
А приватизація то тут вже яким боком? Мова йдеться про прибирання вулиць перед святом і про відповідальність за це.
Анонім
Показати IP
8 Серпня 2008 16:50
А яка доля Київської пл. всі казали що ремонт буде зроблений до дня незалежності??????
Анонім
Показати IP
8 Серпня 2008 20:24
А я Шибу паважаю, крутий блогер. Лашняк на вухани люмпену навішає і тусняк потіє от напряга умствєнного. Основняком плєбсу сміття підсовує, а ті й труться об тєму здуру, пока пахан города бабло зашибає на різних схємах. Бодя, брателла, круто. В позу ЗЮ ще лучан ніхто не ставив, навіть нацирлений Кривий боявся. Не парся і друга ходка тобі забезпечена. Гражданє все схавають.
Vlad
Показати IP
9 Серпня 2008 01:36
Аноніму ти не правий, не треба було цього писати, розумію нудьга,безвихідь, але не треба %))
Антон Федорович
Показати IP
11 Серпня 2008 08:33
Шановний Богдане Павловичу, чи не вважаєте ви, що змушувати прибитати презервативи навколо Стиру дітей ЗОШ - то є радянська совкова практика. Добре, що бюджетників виконком має за ніщо, їм можна (і вчителям і медикам - нехай гребуть лайно бо мовчать) вони дорослі та й пам`ятають суботники...,а дітям то навіщо?
У якій ще країні медикам - замість бинтів та ліків у руки вручать віники та лопати, а вчителям - мішки для збирання використаних предметів жіночої гігієни замість нової методичної літератури?!
Другий аспект - примучування приватних підприємців святкувати світле свято Незалежності. То квіти купуй - то фарбу, то ще якісь забаганки, які збільшуються в залежності від кількості осіб начальствующих. Ви попросите реченням - а "команда однодумців" - оформить абзацами, виконавці - напишуть томи приписів...
Наскільки я розумію, усі ми сплачуємо доволі непогані суми податків, то чи не можна працівникам з відповідною кваліфікацією заплатити за приборання у місті? У цивілізованих країнах так і роблять, а що люди не виховані і смітять - запроваджуйте заохочення для міліції у вигляді преміальних від міського голови з резервного фонду міськради. А винуватих - штрафуйте, штрафи на премії для участкових і все Ок. Та місто - розцвіте, коли сержант Петренко відчує запах копійчини, за кожного впійманого дауна, що кида собі під ноги недопалок...
Посадіть юристів - нехай обгрунтують усі дії міської влади і усі відчують що таке Європа. Скажете малий бюджет міста, так він щороку перевиконується. Дороги - дахи, розумію, але принижувати людей, що створюють це зростання своєю працею - то радянська практика щодо тонкого прошарку інтелігенції, та підприємливих мешканців громади, що докладають зусиль аби створити додаткові робочі місця.
Шановний Богдане Павловичу, хоч частково зважте на критику, шукайте інші форми роботи з громадою...
Анонім
Показати IP
13 Серпня 2008 10:09
Так Шиба йде в команду Бондаря та Кривицького чи ні? Чи в плані ЄЦ він і Балогу надурив? Тоді він гордий птах! Довбіть Богдане Павловичу і продовбете!
Чорна кава
Показати IP
14 Серпня 2008 12:19
Головне одне - справи робляться і робляться добре. Це головне. А все інше - просто патякання
Анонім
Показати IP
14 Серпня 2008 19:35
Справи, якщо й робляться, то не завдяки Шибі, а швидше всупереч йому. Що цікавить Шибу? Це наведення порядку в Центральному парку і фактично все. Бо крім прибирати він більше нічого не вміє.
Будівничий
Показати IP
16 Серпня 2008 12:48
А що, дороги в місті вже не ремонтуються? Дахи вже не ремонтуються? Дитячі майданчики вже не відкриваються? То чого ж тільки про парк мова?
Шибоман
Показати IP
19 Серпня 2008 19:18
Шиба - це наш Ленін!
НМС
Показати IP
3 Вересня 2008 00:15
"Крім того, кожен клаптик міської землі повинен мати господаря – балансоутримувача, а простіше – відповідального за рівень благоустрою кожної смужки землі".
Я вже БП говорив, словами гоподаря не зробиш. Відповідальний, безвідповідальний різниці немає, бо ні той, ні той не є гоподарями. Господаря потрібно виростити, випестувати, викохати, допомогти, захистити.
100 кв. будинок може мати одну людину - господаря, а може не мати. Господарів на словах трохи більше. У остальних психологія пролетара, люмпена. Я не можу добудувати, то значить ніхто не може цього зробити. Я не можу поставити опалення, значить ніхто не може поставити. Кожний вільний клаптик землі потрібно роздати тим, хто може і хоче на ньому господарювати, тоді появиться господарь. Пока роздавали їх для спекуляції. Таким чином в 2004 році продали 0,15 га землі біля буд 47-53 по проспекту Відродження, утаємничено від мешканців цих будинків. При продажі було порушені всі мислимі і не мислимі норми законів. прокуратура міста внесла припис міській раді про усунення цих порушень. БП і керівництво зробило вигляд, що не знають як дальше діяти, щоб цю землю повернути мешканцям будинків.В господарському суді області за позовом ВОГО "фонд европейської інтеграції"розглядається позовна заява до Луцької міської ради і земельного управління про порушення прав лучан при продажі цієї землі і визнання торгів такими, що не відбулися. Яка буде позиція ради проінформуємо. До шановного БП звернулися мешканці буд.47-49 з листом і проханням визначитися з ким він ?. З тими, хто хоче на клаптиках землі господарювати, будувати, садити, косити, а їх одиниці, чи з тими хто на словах хоче, а на ділі не може. Є така категорія. Їх більше.
Або на ділі підтримуємо господаря і ростимо його для прикладу, або піаримося і підтримуємо більшість, щоб не втратити електорат.Але він дуже не надійний. Бо обовязково на виборах забуде все, що для нього було зроблено.
Пролетаріат
Показати IP
3 Вересня 2008 20:02
Те, що Шиба підтримав мешканців буд. 47 і 49 доводить тільки, що влада не забуває про простих людей, турбується про їх інтереси, а не про збагачення наших депутатів-господарів! В цьому можна висловити велику подяку Богдану Павловичу!
Анонім
Показати IP
4 Вересня 2008 09:18
Пролетаріату. Та Шиба просто мститься Миколі Нікітюку, бо у Миколи є одна дуже вже неприємна для Шиби властивість. Він Шибі в очі на сесії часто говорить правду, а втого аж скули ходуном ходять. Які там люди? Коли Шиба про них думав? Там далі власної кишені думки не ходять.
Пролетаріат
Показати IP
4 Вересня 2008 20:23
Хоч раз але подумав і це реальність! Все ж люди не в гаражних кооперативах живуть і їх поряд не хочеться бачити! І, доречі, НМС - добро ніколи не забувається!
Анонім
Показати IP
6 Вересня 2008 14:24
Пролетаріату. Оце то заслуга один раз про людей згадав. Молодець Шиба. Виявляється він уміє не лише про американську зелень думати, а й про людей.
НМС
Показати IP
7 Вересня 2008 14:54
Питання в тому, що мешканці буд.47 підтримали проект облаштування своєї прибудинкової території з будівництвом гаражів на місці підпорної стінки, яка повинна утримувати грунт від ссуву.Питання в тому, що їх ніхто не хотів почути. "Луцький замок", який чує майже кожного підприємця, друкує нічні марення відомих волинських нострадамусів, не хотів тоже почути це колективне звернення. Дали команду мочити НМС.А тут якраз появився пролетаріат сусіднього будинку, який заявив:живеш в курнику, то не висовуйся. Не знаю звідки була команда мочити, бо не цікавлюся?. Коли стидили мене біля прокуратури, то студенти призналися, що заплатили їм по 20 гривень(прокурорські працівники). Це для студнтів добре.
Сьогодні авто стоять під вікнами. Займають подвіря.Радянські часи, коли авто було показником достатку, вже пройшли. Сьогодні це засіб для пересування ділових людей. І воно повинне бути поряд. Сьогодні і будинки будуються на гаражах, або з прибудованими гаражами. І я не впевнений, що ці гаражі облаштовані відповідною витяжкою.
Так, це будинки для ділових людей, які сьогодні є середнім класом. А ті, хто не може заробити на автомобіль, не вміє заробити, лениться заробити, вони і не погоджуються з тим, щоб людина, яка заробила на автомабіль ще і гараж побудувала для свого помічника. Мудрість керіника відділити зерно від полови. Бо її набагато більше ніж самого зерна. Пролетаріат запрошую до буд.53 по проспекту Відродження. Покажу те, як безгосподарно тратяться наші ваші гроші.
Пролетаріат
Показати IP
11 Вересня 2008 23:32
НМС, про курник Вам ніхто не казав, тому ваші видумки недоречні!
Скажіть, будь-ласка, а де мають гратися наші діти та внуки? Між Вашими гаражами?
Якщо у нових будинках розраховано будівництво на них гаражів, то у наших - ні! А поряд не так багато є зелених місць, щоб забирати їх у природи та нас!
НМС
Показати IP
13 Вересня 2008 11:44
Пролетаріату. Тільки біля наших будинків є ще дуже багато нерозмежованої землі на якій ростуть буряни, лежить і гниє сміття. Біля буд. 49 зарослі, чагарники, але пролетаріат чекає, коли серед нього зявиться господарь і організує та окультурить ці місця. Повірте, господарь завжди знайде кошти, щоб виїхати з будинків в яких живе пролетаріат, який нічого не хоче і не вміє, бо ці будинки приречені, якщо влада не продасть не приватизовані квартири. Якщо кожен клаптик землі буде мати господаря - власника гаража, майстерні, голубятні ... , тільки тоді на цій землі буде порядок. Пролетаріат - це заздрісні люди з совково - споживчою психологією. Нам повинні зробити ремонт будинку, прибрати сміття, посадити квіти і т.д. Ніхто нікому не повинен. Влада повинна тільки соціально незахищенним верстам населення: інвалідам, матерям - одиночкам, пенсіонерам і т.д. Всі інші не чешуть язиками під будинками, а беруть лопати, граблі і кожен день працюють, як роблять це німці. Тоді у пролетаріата діти і внуки стануть господарями. Альтернативи гаражам немає.Давайте скажемо чесно, як погоджується і багато розумних людей. Проблема не в гаражах. Просто по -народному: заїла жаба.Давить, не дає спати, мучить, затміває розум. Ось це по - нашому, по - українські.Дякую сусіде, що допомогли корову загиблу з хліва витягнути, дай боже, щоб і у вас завтра загинула,то я вам тоже допоможу.
Про курник сказала людина з 49 буд. і кажеться з вищою освітою.
Анонім
Показати IP
13 Вересня 2008 14:16
А що ж БПШ замовк? Тільки на купленій "Волинській правді" й піариться. А туди де народ має доступ висловитися боїться й зайти. Ха-ха. "Боніфаций подлий трус, виході"
Жаба-завтра прийду до вас!
Показати IP
13 Вересня 2008 18:47
ПАНЕ мнс,коли "кажеться"-хреститись треба.Якщо ви господар,і відносите себе до середнього класу, то чому доцих пір живете з "пролетаріатом" в одному будинку? Якщо ви господар, і у вас завжди знайдуться кошти...то як варіант можна поставити машину на стоянку, поряд, через дорогу. Там і машина ваша буде під наглядом, а не "взяти землю" у держави...маєте своїх 50 квадратних метрів квартири на ній і будуйте все що вам заманеться!
НМС
Показати IP
14 Вересня 2008 09:13
жабі. коли людина з задоволнням працює на землі, то впорядкувавши (справившись) з однією соткою, їй хочеться перевірити себе на 10,50.1га,10га. Коли несе повинність, то і 6 соток їй - тягар. Пройде рік два і перед буд 47 на проданій землі буде прекрасний куточок. Землю, незаконно продану визначним економістом Луцька і околиць п.Кривицьким, повернемо. А біля буд.49 були буряни, сьогодні є буряни і будуть буряни.
Жаба-завтра прийду до вас!
Показати IP
14 Вересня 2008 12:07
ПАНЕ мнс,але ж бачите якщо кожен, що забажаэ-буде просто собі брати скільки і де захоче землі,то що це буде?для чого закон?тому в нас і немає порядку в країні! немає і середнього класу,а ви ж знаєте що середній клас розвиває країну!Є тількі багатії і бідні.А всіх 450 і президента і прим'єра треба просто розстріляти тоді може буде якийсь лад,про вас ПАНЕ мнс скажу теж саме,дай би вам більше влади ви були б точно як оті 450! Да і зараз ви від них небагато чим відрізняєтесь!
Сусідка
Показати IP
14 Вересня 2008 14:58
НМС. Хто б казав про бур'яни, ви ж їх розводите!
Чи це не на Вашій клумбі, замість квіточок ростуть бур'яни? Якщо не помиляюся Вам видали дозвіл на благоустрій, тільки щось його не видно!
До речі, Ви не знаєте, що там за кріт завівся, зранку йдеш кожен день на роботу, а яма все більша і більша. Може ви, як господарь, потравили б його чимось! )))))
Пролетаріат
Показати IP
14 Вересня 2008 19:38
НМС, Ви так зневажливо говорите про пролетаріат, але Ви забули, що це люди, ті які Вас обирають!
"Повірте, господарь завжди знайде кошти, щоб виїхати з будинків в яких живе пролетаріат..." - це Ваші слова. Щось не видно, що Ви господарь. Ви пишете, що вмієте заробляти гоші, тоді чому не будуєте гараж біля власного будинка, на власній присадибній ділянці, а споруджуєте його біля багатоповерхівок з пролетаріатом!
Більшість з нас має автомобілі і це з Ваші слова нашим жителям : "мовчи і тобі гараж збудуємо", "будеш мовчати і буде не 4 гаража, а шість". Значить, ми теж вмієм, чи не так? Але на відміну від Вас ми маємо кошти, щоб придбати гараж у гаражному кооперативі чи ставити на стоянку поряд!
А і щодо пікетів прокуратури,якщо не помиляюся, то саме ви є їх постійним ініціатором, тому Вам краще знати скільки Ви ж платите студентам за їх роботу!
НМС
Показати IP
15 Вересня 2008 22:27
Пролетаріату. В тому і справа, що я живу в своєму будинку і біля нього облаштовую клумби,будую гаражі, сажу дерева. Пролетаріат живе в "курнику" і тому він нічого не робить, бо жде комунізму. З великим задоволенням побудую собі будинок, бо розумні люди, які бачать процеси що відбуваються в "курниках", давно вже з них виїзжають.
Не кожен бере землі скільки забажає, а бере запущеної пролетаріатом землі стільки, скільки зможе окультурити, забудувати. Це п.КАФ брав і роздавав скільки забажає.Сусідці можу порадити не заглядати в чужий двір, тоді не буде боліти голова і не буде давити жаба. Пролетаріат даже свого прізвища не має. Це аморфна субстанція, яка жде манни небесної і не хватає їй розуму зрізати дерево, яке росте під власними вікнами з фундаменту власного будинку.
Жаба-завтра прийду до вас!
Показати IP
16 Вересня 2008 17:27
На ростріл Нікітюка,бо він крадій! І будує на чужій землі без довзволу!
Пролетаріат
Показати IP
16 Вересня 2008 21:33
НМС, Вашою відповідю ви мене нічим не здивували! Тільки довели своє зневажливе ставлення ставлення до простих та чесних людей, яких ви тільки вмієте обзивати та принижувати!
Turijske chudo
Показати IP
18 Вересня 2008 12:33
Головне, що Шиба хороший і нічого не краде, по чужим жінкам не ходить, як і по своїм, машини не бє і нові щороку не купує на гроші громади, квартирку собі купив за 250 тис.$, одним словом головне, що Шиба - святий!
НМС
Показати IP
22 Вересня 2008 23:02
жабам, сусідам, пролетарям та іншим. Дійсно, я зневажаю людей, які хочуть сказати слово, але бояться себе назвати. Я зневажаю людей, які викидають через вікна недопалки, вироби №1, та інше. Я зневажаю людей, які пишуть скарги на своїх сусідів президентам держави. Я зневажаю людей, які зеленіють від заздрощів.... Не боюся своїх ворогів, які можуть вбити. Не боюся своїх друзів, які можуть зрадити. Боюся і зневажаю тих, з мовчазної згоди яких відбуваються і вбивства і зради.
Жаба-завтра прийду до вас!
Показати IP
23 Вересня 2008 22:43
Пане нікітюк,як би там не було...кого б ви там не зневажали чи ще щось,істина залишається істиною,дозволу будувати на державній власності в вас нема,тому ви не будуєте,а ми закриваєм питання!
Пролетаріат
Показати IP
23 Вересня 2008 23:22
НМС. Ви хоч читаєте, що ви пишете? Ви всіх людей звичувачуєте у всьому чому тільки можна видумати! А Ви напевно святий та безгрішний!?! Задумайтеся над своїми діями!
Справедливий
Показати IP
9 Листопада 2008 15:20
чому ви навіть не можете домовитись з власником котельні? Думаю тому що він не поважає вас як людину, чомусь Кривицький домовлявся без проблем, а то вже надоїло, що частенько на Соборності світло вибиває, та й маргрутки ходять тільки тоді, коли вони не потрібні. Раз "замутили" собі маршрут 15, так зробіть щоб його не приходилось чекати по пів години, й ще платити 1,5 за сумнівне задоволення стоячи їхати туди, куди потрібно, ще й зупиняється як правило не там де хочеться вийти (я маю на увазі тільки по зупиках). Поки я змін не бачу, окрім сумнівного покриття асфальтового, цікаво чи довго воно витримає, а чому 40Б квартал так і не доробили? Чи вже кошти десь "тю-тю"...
Ви тут не наголошуйте, а відчитуйтесь перед громадою.
Ніна Юріївна
Показати IP
21 Серпня 2009 22:28
Добридень, шановний Богдане Павловичу! Запрошую Вас у гості у самий брудний двір - це двір будинку № 4 по вулиці імені Героя України Р.Шухевича, колишній Кузнєцова. ЖКП-3 пустив прибиральну техніку і скоротив двірників. Наш двір був без двірника років з десять! То чому двірників скоротили, а не спрямували нарешті на регулярне прибирання брудного двору? Отака у нас слава Героям!
Знову Ніна Юріївна
Показати IP
6 Січня 2010 00:29
Богдане ПавловичУ! Що, заводити блог - для Вас це тільки данина моді? Ви взагалі читаєте тут чи ні? Це знову я, Ніна Юріївна, що писала Вам 21 серпня минулого року про двір по вул. Шухевича,4.
Роком раніше була моя стаття у "Віче" на цю тему.
Переназвали вулицю для галочки в плані, а хто весь бруд вигрібатиме тут? Он з'явився двірник один раз - на початку листопада, згріб листя. Минуло два місяці. Ці купи листя досі не вивезено, одна з них перетворилася на стихійний смітник.
Ви, напевне, з комп'ютером на "ви", тому жодному з гостей свого блога не відповіли. Або просто - занадто високої думки про себе. Нічого, прийдуть вибори - лучани скажуть своє слово.
Знаю, Знаю!
Показати IP
14 Березня 2010 13:03
Правильно все робить Шиба, бо зробити більше, ніж дозволяють бюджетні кошти не зможе ніхто. що ви пишете про свої вулиці? ніби комусь невідомі ці проблеми? Відповідь одна - економічна криза в державі. І жоден мер в окремо взятому місті не може поліпшити ситуацію, бо він не впливає на економіку в цілому і гроші не штампує. Нормальні люди розуміють ці економічні речі, а ненормальні - займаються критиканством, ніби знайдеться хтось кращий. Сенс цієї критики один - це роблять штабісти конкурентів Шиби на посаду мера, щоб розчистити їм шлях до мерства і розкрадань. А Шиба багато зробив, припинив започатковане Кривицьким розкрадання землі і комунального майна, діє по закону, чим наступив на горло місцевим олігархам, які його хочуть тепер знищити, поставити свою людину і знову грабувати! Богдане Павловичу, не мовчіть! Розкажіть, як Бондарі, Кирильчуки, Грицюки, депутати, ходять до Вас випрошувати майно лучан, як вони дбають про громаду!
Ніна Юріївна до Знаю, Знаю!
Показати IP
1 Листопада 2010 18:23
Я не є нічиїм штабістом, але не бажаю оплачувати послуги ЖКП, яких не отримую. А в нашому будинку створення ОСББ не має сенсу, тому що будинок відпрацював свій ресурс.
Час показав, що таки справді Шибина "шана" героям була тільки проявом лояльності до тодішньої влади. Чому з приходом до влади Януковича припинилася усяка мова про пам"ятник Бандері? Га?
Те саме з перейменуванням вулиць, коли перейменуванням все і закінчилося - лишилися брудні двори, обшарпані фасади, аварійні дерева в дворах падають мало не щодватижні. Це любов до лучан? Це повага до України та її Героїв?
Ось і вибори позаду. Народ сказав своє слово! Не впевнена, що з новообраним мером буде наше місто ошатнішим, але сподіваюсь, що позитивні зміни в місті будуть відбуватися не на догоду політичній кон"юнктурі, а це буде системна робота задля комфорту життя та духовного поступу лучан.
Росія пригрозила Польщі через відкриття бази США
Сьогодні 15:38
Сьогодні 15:38
Пам’яті Героїв: у Луцькому педколеджі – волейбольний турнір, присвячений загиблим на війні випускникам. Фото
Сьогодні 15:03
Сьогодні 15:03
На Харківщині загинув боєць з Волині Віталій Корень
Сьогодні 14:47
Сьогодні 14:47
Міжнародний кримінальний суд видав ордери на арешт прем’єра Ізраїлю Нетаньягу й ексміністра оборони Галланта
Сьогодні 14:31
Сьогодні 14:31
У США хочуть списати понад $4 мільярди боргу для України
Сьогодні 14:14
Сьогодні 14:14
Як вибрати насосну станцію для свердловини чи колодязя: ключові критерії та рекомендації
Сьогодні 13:58
Сьогодні 13:58
Артем Чех у Луцьку презентує «Пісню відкритого шляху»
Сьогодні 13:41
Сьогодні 13:41
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.