Поблизу «Ягодина» автомобілісти розпочали акцію протесту
Автомобілісти – власники легкових авто на українській та іноземній реєстрації організували мирну безстрокову акцію протесту у селі Старовойтове Любомльського району. Вони перекрили рух транспорту і ходять пішохідним переходом.
Про це у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини повідомив співорганізатор акції Микола Собуцький.
З його слів, близько 10 ранку сьогодні, 18 листопада, у село Старовойтове приїхало близько тридцяти автомобілів. Їхні власники організувалися з тим, щоб висловити вимоги: скасувати норми викидів Євро-5 при розмитненні б/у автомобілів, та зменшити мито для автомобілів, аби для українців стали доступними машини ввезені із-за кордону.
Наразі вже утворилася колона із фур. Окремі водії висловлюють незадоволення такими діями учасників акції. Вже, навіть, трапилася словесна перепалка з одним із далекобійників. Водії легкових авто, побачивши протестуючих, розвертають машини і їдуть у протилежному напрямку.
На місці працюють правоохоронці. Зі слів Миколи Собуцького, вони спілкувалися з поліцейськими і гарантували їм, що акція буде мирною.
Зараз активісти дістають бочки, планують розпалювати вогнище неподалік траси.ЧИТАТИ ЩЕ: ДЛЯ АВТО З ІНОЗЕМНОЮ РЕЄСТРАЦІЄЮ ПРОПОНУЮТЬ НА «ЯГОДИНІ» ЗРОБИТИ ОКРЕМУ СМУГУ
Як повідомляло Інформаційне агентство Волинські Новини, у Луцьку власники авто, зареєстрованих за кордоном, вимагали від влади припинити дискримінацію українців стосовно термінів перебування та умов заїзду іноземних автівок на територію країни.Фото - Микола Собуцький
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини повідомив співорганізатор акції Микола Собуцький.
З його слів, близько 10 ранку сьогодні, 18 листопада, у село Старовойтове приїхало близько тридцяти автомобілів. Їхні власники організувалися з тим, щоб висловити вимоги: скасувати норми викидів Євро-5 при розмитненні б/у автомобілів, та зменшити мито для автомобілів, аби для українців стали доступними машини ввезені із-за кордону.
Наразі вже утворилася колона із фур. Окремі водії висловлюють незадоволення такими діями учасників акції. Вже, навіть, трапилася словесна перепалка з одним із далекобійників. Водії легкових авто, побачивши протестуючих, розвертають машини і їдуть у протилежному напрямку.
На місці працюють правоохоронці. Зі слів Миколи Собуцького, вони спілкувалися з поліцейськими і гарантували їм, що акція буде мирною.
Зараз активісти дістають бочки, планують розпалювати вогнище неподалік траси.ЧИТАТИ ЩЕ: ДЛЯ АВТО З ІНОЗЕМНОЮ РЕЄСТРАЦІЄЮ ПРОПОНУЮТЬ НА «ЯГОДИНІ» ЗРОБИТИ ОКРЕМУ СМУГУ
Як повідомляло Інформаційне агентство Волинські Новини, у Луцьку власники авто, зареєстрованих за кордоном, вимагали від влади припинити дискримінацію українців стосовно термінів перебування та умов заїзду іноземних автівок на територію країни.Фото - Микола Собуцький
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 53
г
Показати IP
18 Листопада 2016 10:55
заробляйте гроші і купляйте машини, а як немає то є маршрутки. всі хочуть за 300 баксів машину купити. хр*н там таке буде
волинянам
Показати IP
18 Листопада 2016 11:07
собуцький вже напрацював в ОДА, нічого путнього не зробив, хай займається фермерством, а фермер він нікудишній
555
Показати IP
18 Листопада 2016 11:27
До влади - допоки Ви позволятимете всякого роду кримінальному елементу Вас нагинати? Чому контрабандисти-сигаретчики-бурштинщики вважають, що хтось їм щось зобов"язаний? А відміна Євро-5 - то, може, відмовимось від каналізації та душу і почнемо за хлів ходити?
Сергій
Показати IP
18 Листопада 2016 11:37
Для чого перекривати митницю і створювати проблеми людям?
Хочете протестувати, будь-ласка, на Київ!!!
Все вирішується там!!!
111
Показати IP
18 Листопада 2016 11:41
Тобто ти вважаєш, що корита (ВАЗ, ЗАЗ) безпечніші ніж 20-річний Вольксваген чи Мерседес???
Ціни на розмитнення це просто ідіотизм!!! Нас грабують ті казнокради, а ви ше їх захищаєте, дурдом...
ХХХ до 111
Показати IP
18 Листопада 2016 14:11
Шановний а ви не такий самий казнокрад як вони? Якщо ви ввезли той брухт(машинами їх не можу назвати оскільки бачив їх сотні) на територія України не сплативши жодного податку? Чи ви не вважаєте не сплату податків "казнокрадством"? Чи коли ви провозите контрабанду в одну і в другу сторону без сплати жодних податків це не "казнокрадство"? Чи коли "риючи " бурштин і ріжучи ліс нелегально, це не обкрадання всієї країни за ради вашої наживи теж "карнокрадство"?
А потім ходите і всім розказуєте що вам всі щось винні а ви білий і пухнастий!
От і складається така ситуація, що ви наче і хочете змін, але хай всі змінюються а мене хай не чіпають!
111 до ХХХ
Показати IP
18 Листопада 2016 15:34
СТОП. По-перше, в мене (на жаль) ВАЗ з українською реєстрацією! По-друге, сигарет я ніколи не возив і іншої контрабанди також! Я висловив свою думку, а ви мислите штампами.
ІМХО: доки ця ЗЛОЧИННА влада( за яку і я теж голосував, про що зараз дуже жалкую) нема чого платити ті податки, бо вони всерівно розійдуться по кишенях тих контрацептивів (читати як "чиновників)...
Нехай приймуть "закон Москаля", 10Є в місяць з машини, вийде досить пристойна сума в казну!
Іван до 111
Показати IP
18 Листопада 2016 18:08
Цікаво, а в тебе є батьки-пенсіонери, яки з тих податків отримують пенсію? Чи може твої діти не ходять до школи та садочків?
Лучанка
Показати IP
18 Листопада 2016 11:45
Скоювати ДТП, сідати напідпитку за кермо,їздити недотримуючись правил дорожнього руху ,бо не шкода грошей за дешеве авто і нема кому відповідати, бо воно не зареєстроване.
kek до Лучанка
Показати IP
18 Листопада 2016 15:56
в польші за таке дають права забирають, а не відпускають людину. машина тут ні до чого
Корчі
Показати IP
18 Листопада 2016 12:18
Ви проаналізуйте скільки ДТП від тих автівок на іноземних номерах. Малолетки покупляють за 500-700 баксів і літають безмозгло.
а тут протестанти...
Дурдом
Показати IP
18 Листопада 2016 12:22
В нас не країна, а психлікарня.... з одного боку бюрократія, корупція, кримінал дикий...крах економіки, крах в суспільстві і відносинах. РАЗ і акції протесту шоб могли возити сраку на дешевих корчах,( або з економити пару тисяч баксів на дорогму німці)... не про то акціїї протесту і не ті цінності, ну і в кінці кінців не митницю блокувати і робити проблеми іншимлюдям...
МИКОЛКА
Показати IP
18 Листопада 2016 12:47
ОЛИГАРХИ ПО НАБІРАЛИ СОБІ ТАЧКИ...З СВОЇМИ 1 000 000ми.....
Молодці хлопці так тримати )))
ДАЙ БОЖЕ ЩОБ У НАС ВСЕ ВИЙШЛО...
123 до МИКОЛКА
Показати IP
18 Листопада 2016 13:13
15 діб кожному і все вийде, особливо дурість.
Волинянин до 123
Показати IP
18 Листопада 2016 14:22
І пару палиць в придачу. А то звикли, в разі чого дороги перекривати. Хочете себе показати, будь ласка йдіть в військомат а далі в АТО.
волиняка
Показати IP
18 Листопада 2016 13:00
Бач, вже папіросники владі почали права качали. ТЕБЕ хтось заставляв того дешевого лаха на польських номерах купляти. ОТО купив, то й вирішуй сам свої проблеми, а не збурюй народ !!!!Повилазили на світ , а коли за вами з военкаматів у 2014 -20015 роках приходили з повістками, то відразу ж втікали за кордон. Отож тепера треба поставити задачу военкомам і прокуратурі - всіх отих молодих страйкарів- контрабандистів до військоматів і на полігони.... Вчіться захищати спочатку Батьківшину, а потім вже качайте свої права....
Крістіна до волиняка
Показати IP
18 Листопада 2016 13:11
1000%%)
Волинянин до волиняка
Показати IP
18 Листопада 2016 13:34
Цілком вас підтримую. Сигаретчики вже геть знахабніли, НЕРОБИ. Понабирали корчів, тепер плачуться. Через них нормальні люди більше як по 12 годин в чергах стоять. Активісти хр*нові... Дістали ви вже.
лел до Волинянин
Показати IP
18 Листопада 2016 16:13
а хто тих сигаретчіків пускає? не подобається стояти по 12 годин? робіть все для того щоб зробити максимальне покарання за таке. не треба всіх людей під один рівень заганяти.
Олександр
Показати IP
18 Листопада 2016 13:23
В окрему чергу "ПАПИРОСНИКІВ" і ретельний догляд. Ато з за них на кордоні стоїш по 12 годин. Привикли жити контробандою і не працювати, в Польщу папироси а назад на таксфрі запчастини без митного оформлення. Чомусь одні можуть купити недороге авто розмитнити , сплатити податки і їздити а інші ні особливі якісь. (хитрозаді). А по дорогах їздять це просто жах, таке враження що в ного не "ПИРІЖОК" на польских номерах а ЛАМБОРГІНІ
Олександр до Олександр
Показати IP
18 Листопада 2016 15:24
Повністю підтримую. Додана вартість від них - нульова. Лише одні хабарі митникам та прикордонникам. Їдьте на роботу в Польшу яблука збирати
Справедливість
Показати IP
18 Листопада 2016 13:29
А батьківщина нічого не дала шоб її захищати! Хай перестане влада найо****ти тоді можна і захистити! А ціни на розмитнення просто жах..молодці хлопці!!
Патріот до Справедливість
Показати IP
18 Листопада 2016 14:18
це позиція дешевого жлоба, який прикривається ніком справедливість.
Волинянин до Справедливість
Показати IP
18 Листопада 2016 14:27
Якщо ти не хочеш її захищати, то яке право ти маєш від неї щось вимагати. Ви вже дістали. Ось побачите, що вас (активістів-сигаретчиків) звичайний люд почне на тій митниці ганяти. Ви вже набридли всім, особливо цими лахами на польській реєстрації.
Юрист
Показати IP
18 Листопада 2016 14:19
Від таких акцій страждають прості люди, а владі порівну все це. Якось дуже одночасно почалося по всій Україні, невже "страйкарі" не розуміють, що координація таких акцій відбувається з одного центру, а їх використовують як пішаків.
Лучанин до Юрист
Показати IP
18 Листопада 2016 14:40
А вони ще хочуть в Європу, та скоро з такими діями Україну 5-ти метровим бетоним муром обнесуть. Ви всьму світові показуєте хто Ви та що Ви. Я уявляю реакцію того німця, поляка, чи громадянина інших країн, які зараз стоять в черзі дякуючи Вам. Активісти, бл*. Хочете щось добитись, їдьте в Київ, але ж Ви цього боїтеся. Ви активісти тільки там де вигідно та нестрашно. Більше добавити нічого.
Спостерігач
Показати IP
18 Листопада 2016 15:04
Всі такі білі і пухнасті хочете в европу,так там ці лахи як ви називаєте наполовину дешевші і всі їздять на цих авто,якщо вас невлаштовують автомобілі за 500-1000 доларів,тоді катайтесь далі на салдеповскіх авто і навіщо вам та европа ,в нашій державі на нормальну іномарку чесно не заробиш...
Олександр
Показати IP
18 Листопада 2016 15:22
До чого тут твердження "Рівні права для іноземців та українців"? Потрібно вимагати диференційованої та прозорої вартості розмитнення. Старіше та дешевше авто - менша сума податків та мит (незважаючи на екологічні норми, зломки радянського зразка в рази токсичніші).
Але робити це потрібно цивілізовано. Не може 30 людей обмежувати моє право на вільне пересування. Страйкуйте в Києві, а не в "воротах" країни до Європи. Сором та ганьба!
Валєра
Показати IP
18 Листопада 2016 15:48
Мені смішно читати і дивитися новини коли знаєш правду. Ніби люди які їздять на польських номерах через границю кожні 5 днів їздять щоб просто машину прогнати..
Валєра
Показати IP
18 Листопада 2016 16:10
Ніби черги на кордоні через польські автомобілі а не через те що штучно створюються черги і берутся хабарі прикордонниками. Ті люди що їздять в Польщу через день навіть як і будуть в них автомобілі на українській реєстрації всеодно будуть їздити туди через день...робота в них така. А щоб не було черг на кордоні треба з себе почати і не випускати усіх перед собою і не давати самому хабарі.
Волинянин
Показати IP
18 Листопада 2016 16:19
Ще один результат перебування такого авто на території України. https://www.youtube.com/watch?v=m_i0i_8vb2E То потрібно всіх впускати на польській реєстрації? Ось так Ви їздите. Ви загроза для інших учасників дорожнього руху. І таки прикладів безліч. Тому що корча за 800-1500 доларів не шкода.
Валєра
Показати IP
18 Листопада 2016 16:36
Завжди ми за розмитнення платили великі гроші але ніхто не страйкував проти цього бо це стосуватися всіх без винятку. Я також хотів би щоб ми їздили на дешевих іномарках але уся ця двіжуха почалася не із за того що нам справді це набридло а тільки із за того що влада почала братися за автомобілі які введзені нелегально з виїздом через рік.
kek до Валєра
Показати IP
18 Листопада 2016 17:37
коли не страйкували? коли долар був по 8? а знецінення гривні в 3 рази тут взагалі ні до чого?
Сегій
Показати IP
18 Листопада 2016 16:52
цікаві коменти...я сам і ганяв авто на продаж і працював в європі навіть на яблуках....хотівби запитати всіх захисників сплати мита а якого Х.,ЕРА я маю платити мито за засіб для пересування??? для того щоб Порошенко міг тули ти нам свої корчі типу заз і ваз за 10тис баксів. От для прикладу ввели утилізаційний збір за одне авто я пратив 2500доларів окрім мита ще мито 2300 і таких нашин я загнав 10 і тепер скажіть мені де мої гроші???? може ви мені їх поверните?? це реально за 5 місяців дії закону я подарував владі 25тисяч....з нас сміються всі європєїці коли я їм називаю цифру розмитнення очі лізуть на лоб..звичайно керівникам мінтам і різним посадовцям до с*аки розмитнення бо гроші і так падають з неба а менти 70% їздять на ліваках і двійниках..да і торгують ними на ліво і направо.......шановні хватить з машини робити розкіш, кожен має право на достіпне авто а не вкалувати на жигуля 30років
Юрій до Сегій
Показати IP
18 Листопада 2016 17:39
Не прибідняйтесь. 2500 доларів лягали не на Вас, як Ви сказали, а на людину яка купувала в Вас цей автомобіль. Чи Ви можливо в мінус для себе працювали? Смішно такі коментарі читати. Відміну ЄВРО 5 підтримую, але авто повинне бути не старше 10 років. Та й ці польські бляхи вже набридли, таке враження що не в Україні живемо.
Іван до Сегій
Показати IP
18 Листопада 2016 17:56
Дозволь трохи тебе поправити.То не ти подарував владі 25 тисяч, а ті, хто в тебе ті машини купували. Краще скажи, скільки ти на тих авто заробив грошей (з яких не копійки не заплатив налогів державі), бо якби не заробляв, то не нагнав аж 10 шт. Тільки і вмієте, що скиглити.
кеша
Показати IP
18 Листопада 2016 16:53
Єдине, в чому можна погодитись, так це з відміною норми Євро 5.
Що стосується тимчасового ввезення на рік - воно і так є і діє відповідно до стамбульської конвенції.
Ви коли заїзжаєте з України в іншу країну на авто з укр.реєстрацією - вам не ставлять рамки вивозу чи транзит, бо ви нерезидент і автоматом маєте рік тимчасового ввезення.
А тут зібралось 40 людей на 1 млн з області і вимагають під них переписати закон та міжнародні положення!
На мою думку, резидентам і транзит треба заборонити, адже якось дивно виглядає громадянин України, що постійно тут проживає, їде транзитом через країну постійного проживання.
Тим більше, що у Митному кодексі не передбачено застосування режиму "транзит" для ПРИВАТНОГО транспорту, а тільки для КОМЕРЦІЙНОГО. (Розділ V. Митні режими Глава 17. Транзит (ст.90-102)
Отже, юридично, всі приватні "транзитери" резиденти на авто з іноземною реєстрацією взагалі поза законом!
Адже тоді вони повинні переходити у статус "тимчасове ввезення", але в цьому статусі резидент не підпадає під дію стамбульської конвенції і вїхати не може теж (Глава 18. Тимчасове ввезення, ст.105)
Таким чином, шановні, всі приватні транспортні засоби що зареєстровані за межами України, якими керують резиденти України використовуються незаконно та ухиляються від сплати митних платежів.
Іван
Показати IP
18 Листопада 2016 17:46
Треба вже спалити ті тази польські, щоб дороги нормальним людям не перекривали!!!
Павло
Показати IP
18 Листопада 2016 19:19
Да ноги цим протестувальникам попереломувати, нехай падлюки поїдуть кабмін заблокують, там їм швидко мізки вправлять!!!! А там зараз люди сидять в машинах з дітьми, запізнюються по справах за кордон, на літаки, потяги, бо влада боїться дати цим виродкам по голові!!!!
Олександр
Показати IP
18 Листопада 2016 20:02
Нормальна людина, яка працює або хоче працювати, не піде посеред робочого дня перекривати дорогу. І не треба розказувати, що не має де працювати. Тільки вони ж не будуть місяць вкалувати за гроші, що можуть вкрасти в держави за один перехід кордону (я маю на увазі контрабанду) . Вони ж "активісти" та "борці за справедливість"
Володимир до Олександр
Показати IP
18 Листопада 2016 20:33
Та пі...си вони а не активісти. Вони нікого не поважають, ні на сім"ї з дітьми, ні на далекобійників, ні на рейсові автобуси, ні на громадан інших держав. Розігнати це шобло кийками потрібно, да так розігнати щоб перехотілось навіть до Любомля доїзжати. Вони ще на Європу рівняються, та там ви вже б досі давно покази давали.. Ви зрозумійте, що після таких дій вас тільки зневажатимуть.
Іхор
Показати IP
18 Листопада 2016 22:48
Стосовно авто на європейських номерах 1. Кожен день бачу як вони їздять по місту і 90% з них порушують ПДР. 2. Окей дозвольте їм їздити на таких номерах, але тоді штрафи за порушення ПДР пишіть не в грн а в євро оскільки машина зареєстрована в Європі
водій
Показати IP
19 Листопада 2016 10:53
сама бідна крана самі дорогі авто . дтп за участі ВАЗ ЗАЗ і так далі - труп або каліка. по коментах судячі все це більшість влаштовує або коментують ті хто на цьому заробляє Дозволити людям завозити ЄВРО-4 і ЄВРО-5 а налог платити одним платежом прямо на таможні і прямо в бюджет не залежно від стану пробегу комплектації і так далі. А у нас пригнати машину потрібно три решали і чотири фірми помічників .Якщо все буде доступно і чесно то металобрухт по 200 і євро гнати не будуть всі проблеми зникнуть самі.
Андрій
Показати IP
19 Листопада 2016 11:08
ЧОМУ БІДНІ БО ДУРНІ. ТАК, ЦЕ ПРО НАС УКРАЇНЦІ. НЕ АВТО ВИНУВАТЕ В ПОРУШЕННІ ПРАВИЛ ДР А ЛУДИНА ЯКА КЕРУЄ ЦИМ АВТО. Я КЩО МИ ХОЧЕМО ЖИТИ ЯК ЄВРОПЕЙЦІ ТО ПОВИННІ ПОВОДИТИ СЕБ ТАК САМО.
НА РАХУНОК АВАТО З ЄВРОПИ. - МИ ДОВГО ЇЗДИЛИ НА ТАЗАХ ІЗ СССР ХОЧЕТЬСЯ ДОТОРКНУТИСЯ ДО КРАЩОГО. ПІДТРИМУЮ ТІ ХТО ІЗДИТЬ НА ТАКИХ АВТО ПОВИННІ СПЛАЧУВАТИ ДЕРЖАВІ РАЗ У РІК ПЕВНУ СУМУ, АЛЕ ЯКА Б НЕ БУЛА КОСМІЧНОЮ.
В УКРАЇНІ НЕ ВИРОББЛЯЮТЬ ГАРНИХ АВТО Є ТІЛЬКИ КІЛЬКА ЗБОРРОЧНИХ ЦЕХІВ.
ЯКЩО ВЛАДА ХОЧЕ ЩОБ УКРАЇНА БУЛА ВИРОБНИКОМ ЯВТО ЄВРОПЕЙСЬКОГО КЛАСУ. ТО НЕХАЙ ВКЛАДЕ В РОЗРОБКУ ВЛАСНОЇ МОДЕЛІ УКРАЇНСЬКОГО АВТО.
Олександр
Показати IP
19 Листопада 2016 18:35
Усім зрозуміло, що з нас деруть: за розмитнення, за паливо, а їздимо по страшних дорогах на авто, які німець, а потім поляк не добив ..., ще й коштує цей лах дорого, щоб офіційно його поставити на облік. Але що робити з машинами на польській та литовській реєстрації, водії яких порушують ПДР, скоюють ДТП і не значаться в жодній базі в Україні?...таких випадків багато, а водії втікають з місця прмгоди...
Рома
Показати IP
19 Листопада 2016 19:20
А наш га*нопром євро 5 випускає???
Alex
Показати IP
19 Листопада 2016 20:23
Сижу читаю коментарі і просто дивуюсь від того скільки ще в нас багато тупих барані. Це просто стадо. Один кричить на війну а не на мітинг другий плати податок космічний. А я вам скажу що таких баранів коментарів диваних постав раком- стануть, скажи щоб зняли штани- знімуть, і будуть казати що так треба. А АКТИВІСТИ молодці виборюють світле майбутнє собі, мені і вам. Коли приймуть умови активістів то в чергу за доступне авто будуть бігти аж підскакуючи перші ті незадоволені барани, що тут пишуть.
Кеша до Alex
Показати IP
19 Листопада 2016 22:50
Світле майбутне - це інтереси всієї України, а не підлаштування під купку хітрож@пих, які ліпують папери, щоб не платити в ту саму державу, від якої самі ж і вимагають!!!
З євро 5 перебор, це треба скасувати, а от транзит приватного транспорту резидентам заборонити пора.
Або ввозить і розмитнює, або не займається схемами і т.д.
Ці авто і так по за законом.
Льоня до Alex
Показати IP
19 Листопада 2016 23:16
Трохи жорстко, але зате правильно, скільки можуть диванники бризкати жовчю в своїх коментах про тих хлопців, які вийшли за всіх і для всіх, принаймні для абсолютної більшості
vasya z buzak
Показати IP
21 Листопада 2016 09:13
все таки є в українцях ось ця заздрість, меркантильність, ненависть. Читаю коментарі і дивуюся звідки стільки злісті, стосовно власників авто на іноземній реєстрації? звідки простому пересічному громадянину взяти кошти на авто, при заробітній платі в 3000 тисячі гривень? та тут на допотопне жигулі потрібно копити тривалий час. Чомусь ПАРАШЕНКО і його оточення на мерседесах їздять. Зробіть гідну "європейську" заробітну плату, а тоді вже вимагайте своїх евростандартів ЄВРО 5 і т.д. а то біженці в Європі получають більше коштів соц. виплат нічого не роблячи, в порівнянні з українцями з вищими освітами які трудяться за копійки. Стид та ганьба!
Де вона та зарплата
Показати IP
21 Листопада 2016 16:53
Де вона "європейська" заробітна плата візьметься, якщо ви хочете на ліваку їздити та не платити податку. Поліщуків я маю кормити, купляючи тойоту королу за 500 т.г з ПДВ 80 т.г. та пенсійним 20 т.г.?
Українка
Показати IP
22 Листопада 2016 08:13
В мене теж авто на польській реєстрації, і це неозначає що я вожу сигарети. Але їздячи постійно за кордон скажу вам, що сигаретчикам якраз і непотрібно вимагати збільшення терміну перебування. Їм вигідно їздити кожний день. А чи знаєте ви що коли у серпні заборонили прикордонний рух "по карточкам" то і черг небуло. Підтримую хлопців , які протестують, теж нехочу стояти в величезних чергах що 5 днів. Ті гроші які трачу що разу на виїзд краще б платила державі, і економила би час.
Волинянин до Українка
Показати IP
22 Листопада 2016 14:29
А Ви розмитніть авто та спіть спокійно. І час в Вас з"явиться і нерви побережете.
На Волині судили тракториста, який майже п’ять років користувався підробленим водійським посвідченням
Сьогодні 07:44
Сьогодні 07:44
В Україні з'явиться новий пам'ятний день
Сьогодні 06:20
Сьогодні 06:20
У Швеції застрелили відомого репера, – ЗМІ
Сьогодні 00:17
Сьогодні 00:17
Волинянку з інвалідністю, яка має двох малих дітей, засудили через наркотики
21 Грудня 2024 23:36
21 Грудня 2024 23:36
Підірвав імітаційну гранату в центрі Луцька: як покарали порушника
21 Грудня 2024 23:08
21 Грудня 2024 23:08
Передсвяткова пісня в несвяткові часи: «Фіолет» презентував новий кліп
21 Грудня 2024 22:40
21 Грудня 2024 22:40
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.