Звернення до вірян УПЦ МП в Луцькраді підтримали таємним голосуванням
За документ, що закликає прихожан Української православної церкви Московського патріархату вимагати від духовенства церкви негайного виходу з підпорядкування РПЦ обранці луцької громади вирішили голосувати таємно.
Про це йшлося під час 73-ї сесії міської ради 29 квітня.
Відповідний проект рішення презентував депутат Богдан Шиба. Дехто з депутатів висловив зауваження щодо проекту рішення. Так, член депутатської групи «Новий Луцьк» Ігор Поліщук зазначив, що питання релігії не є компетенцією міськради, а такими проектами рішень депутати лише сіятимуть суперечки, розколюючи суспільство. З його слів, люди самі розберуться, в яку церкву їм ходити, тож він утримається під час голосування.
На це Богдан Шиба відповів, що Верховна Рада офіційно визнала Росію державою-агресором, тож всі структури, які мають зв’язки
з агресором, в будь-який момент можуть бути використані проти української держави та українців. Відтак, у звернення депутати лише просять земляків-волинян, які є прихожанами УПЦ МП, вимагати аби церква вийшла зі складу Московського патріархату, була насправді українською церквою.
Депутат Анатолій Пархом'юк зауважив, що підтримує проект рішення, але просить зробити голосування таємним. Відтак, депутати вирішили
голосувати таємно і 32 голосами у закритому режимі підтримали проект рішення.
Нагадаємо соціологічні дані свідчать, що кількість прихильників УПЦ (КП) за минулий рік збільшилася з 32% до 44%, а це вдвічі більше, ніж прихильників Московського патріархату. Як повідомяляло Інформаційне агенство Волинські Новини, на Волині Московський патріархат втратив декілька парафій. Зокрема, у Київський патріархат перейшли церковні громади села Стрільче Горохівського деканату, церковні громади МП в селах Угринів та Печихвости.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це йшлося під час 73-ї сесії міської ради 29 квітня.
Відповідний проект рішення презентував депутат Богдан Шиба. Дехто з депутатів висловив зауваження щодо проекту рішення. Так, член депутатської групи «Новий Луцьк» Ігор Поліщук зазначив, що питання релігії не є компетенцією міськради, а такими проектами рішень депутати лише сіятимуть суперечки, розколюючи суспільство. З його слів, люди самі розберуться, в яку церкву їм ходити, тож він утримається під час голосування.
На це Богдан Шиба відповів, що Верховна Рада офіційно визнала Росію державою-агресором, тож всі структури, які мають зв’язки
з агресором, в будь-який момент можуть бути використані проти української держави та українців. Відтак, у звернення депутати лише просять земляків-волинян, які є прихожанами УПЦ МП, вимагати аби церква вийшла зі складу Московського патріархату, була насправді українською церквою.
Депутат Анатолій Пархом'юк зауважив, що підтримує проект рішення, але просить зробити голосування таємним. Відтак, депутати вирішили
голосувати таємно і 32 голосами у закритому режимі підтримали проект рішення.
Нагадаємо соціологічні дані свідчать, що кількість прихильників УПЦ (КП) за минулий рік збільшилася з 32% до 44%, а це вдвічі більше, ніж прихильників Московського патріархату. Як повідомяляло Інформаційне агенство Волинські Новини, на Волині Московський патріархат втратив декілька парафій. Зокрема, у Київський патріархат перейшли церковні громади села Стрільче Горохівського деканату, церковні громади МП в селах Угринів та Печихвости.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 55
лучани
Показати IP
29 Квітня 2015 15:58
МП не вийде з РПЦ, це це є філіал ФСБ.
Анатоль_ до лучани
Показати IP
29 Квітня 2015 18:09
Нам у церковні справи не потрібно носа совати, то Божа справа!
Vovka Volynec до Анатоль_
Показати IP
30 Квітня 2015 09:24
Українська церква стала москальською через зраду і підкуп... То на ваш погляд є Божою справою?
Світлана
Показати IP
29 Квітня 2015 16:11
Чому політики вмішуються в церкву?
Ніхто не може заборонити чи заставити ходити в ту чи іншу церкву.
лучани до Світлана
Показати IP
29 Квітня 2015 16:18
тут нема політики, а є злочин та мораль.
Анонім до лучани
Показати IP
29 Квітня 2015 19:57
в чому злочин?
))) до Світлана
Показати IP
29 Квітня 2015 16:38
того що у при**ків, богу дякувати, закінчуєть каденція, а показати громаді якби нема що. окрім, вчергове, власної дурі :-)
правильно до Світлана
Показати IP
29 Квітня 2015 19:45
не може, але НАМ МОЖЕ ВЖЕ ТРЕБА МОЗГАМИ ТРОХИ ДУМАТИ, а не продовжувати ходити у церкву МП, і давати їм гроші, за які вони озброюють своїх солдат і вбивають наших
вояків.
Анонім до Світлана
Показати IP
29 Квітня 2015 19:57
напевно тому що вони вже навели повний лад в державі і залишилось тільки церковні справи упорядкувати.
123
Показати IP
29 Квітня 2015 16:15
Поліщук - толковий мужик. І в стаді баранів є думаючі.
))) до 123
Показати IP
29 Квітня 2015 16:37
да, приятно удивил.
Любов
Показати IP
29 Квітня 2015 16:15
Христос Воскресе! Вірно зауважив депутат Ігор Поліщук - це не питання міськради, нехай депутати займаються питаннями покращення життя лучан, а не церкви. КЕСАРЮ КЕСАРЕВЕ, А БОГУ БОЖЕ! Немаєте чим зайнятись , від дурниць часу багато маєте, а в зону АТО слабо!!!!!!!!!!!!!!
Морковь до Любов
Показати IP
29 Квітня 2015 16:21
а вы хоть раз молились за ждоровье и успехи бойцов ВСУ которые сейчас в зоне АТО?
Хлоп
Показати IP
29 Квітня 2015 16:28
Навіть і я підтримую, що на Поліщука сьогодні зійшло прозріння...хотілося б що надовго...
Прихожан
Показати IP
29 Квітня 2015 16:41
Церква відділена від держави. депутати не мають морального права вмішуватись в церковні діла. Молодий Поліщук оказується толковий.Старі пердуни кромі посвятити паску нічого не соображть - це позор, за кого народ голосує.шановні депутати читайте Біблію
Прихожанка до Прихожан
Показати IP
30 Квітня 2015 00:07
Та казить вже та логіка ідіота : "Церква відділена від держави. депутати не мають морального права вмішуватись в церковні діла"! А ти що не громадянин? Ти не живеш у державі, котра стікає кров'ю? Ти ще не хоронив сина, друга, брата, батька, сусіда, вбитих москалями зброєю, освяченою московськими попами. Ти ще й досі слюнявиш лапи продажних попів МП і носиш святити український хліб до москальських церков? Читай Біблію, йолопе!
георгій
Показати IP
29 Квітня 2015 17:18
Ніяк не зрозумію в гівні нерозбираєтесь а в божі справи лізете"цитата з фільму про чапаєва"Вам пан Шиба Філарет платить за дестабілізацію на релігійній основі чи Кирило .Може бажаєте дати повід щоб війска Россійі до нас прийшли свойіх вірян захищати так як в Донецьку та Луганську Россіян тоді ви мабуть всі хто голосував за проект несповна розуму
Анонім до георгій
Показати IP
29 Квітня 2015 21:36
Як то, не розбираэться;приньому мiсто все "*авнiшало та *авнiшало" то -розбираэться в г.......
Михайло Гошке до Анонім
Показати IP
10 Лютого 2016 17:43
Гошка! Кожна гривня, за куплену в храмах генерала ще при КГБ Кирюхи, ділиться на три частини: перша - на купівлю "Ролексів" для самого генерала і його єпископів; друга - на будівництво московських монастирів, де одночасно може перебувати до ста "зиленых человечков"; третя - на виготовлення куль для українських патріотів, які боронять нашу землю. Ось вам і "Кесарю-кесарево, а Богу -Боже" по-московськи. Ганьба вам волиняни, ой ганьба, за ваші коментарі!
Тетяна
Показати IP
29 Квітня 2015 17:33
Я таке звернення підтримую. Ми повинні слухати Боже слово на своїй рідній мові.І наші пожертви не повинні потрапляти в московію. І всеж таки спершу була Українська православна церква.
Тетяні до Тетяна
Показати IP
29 Квітня 2015 17:50
То хай ваші патрійоти підтримають звернення до бізнесу Луцька не продавати російські товари. Чому не підтримали? Бо такі патрійоти. В храмах УПЦ також служиться українсьокю мовою, а старослов.янська, як на те пішло, то мова церковна, нею в різних країнах служиться. Пожертви не ідуть в Московію, зате ваш Міша купує собі облачення у Софріно, це під Москвою - то куди ваші гроші ідуть? Головне, що плетуть депутати дурниці, відволікають вас від насущних проблем, а ви й тішитеся)
Дьодік
Показати IP
29 Квітня 2015 17:37
Займіться зас\аним сквериком на пр. Перемоги між мостом на 33-й і залізничними коліями - там філія Брищенського сміттєзвалища уже на протязі останніх надцяти років.
Ігнатій Лойола
Показати IP
29 Квітня 2015 17:55
Деякі статті з КУ до вашої уваги:
СТАТТЯ 3. ПРАВО НА СВОБОДУ СОВІСТІ
Кожному громадянину в Україні гарантується право на свободу совісті. Це право включає свободу мати, приймати і змінювати релігію або переконання за своїм вибором і свободу одноособово чи разом з іншими сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, відправляти релігійні культи, відкрито виражати і вільно поширювати свої релігійні або атеїстичні переконання.
Ніхто не може встановлювати обов’язкових переконань і світогляду. Не допускається будь-яке примушування при визначенні громадянином свого ставлення до релігії, до сповідання або відмови від сповідання релігії, до участі або неучасті в богослужіннях, релігійних обрядах і церемоніях, навчання релігії.
СТАТТЯ 4. РІВНОПРАВНІСТЬ ГРОМАДЯН НЕЗАЛЕЖНО ВІД ЇХ СТАВЛЕННЯ ДО РЕЛІГІЇ
Громадяни України є рівними перед законом і мають рівні права в усіх галузях економічного, політичного, соціального і культурного життя незалежно від їх ставлення до релігії. В офіційних документах ставлення громадянина до релігії не вказується.
Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав, встановлення прямих чи непрямих переваг громадян залежно від їх ставлення до релігії, так само як і розпалювання пов’язаних з цим ворожнечі й ненависті чи ображання почуттів громадян, тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом.
СТАТТЯ 5. ВІДОКРЕМЛЕННЯ ЦЕРКВИ (РЕЛІГІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ) ВІД ДЕРЖАВИ
В Україні здійснення державної політики щодо релігії і церкви належить виключно до відання України.
Церква (релігійні організації) в Україні відокремлена від держави.
Держава захищає права і законні інтереси релігійних організацій; сприяє встановленню відносин взаємної релігійної і світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують релігію або не сповідують її, між віруючими різних віросповідань та їх релігійними організаціями; бере до відома і поважає традиції та внутрішні настанови релігійних організацій, якщо вони не суперечать чинному законодавству.
Держава не втручається у здійснювану в межах закону діяльність релігійних організацій, не фінансує діяльність будь-яких організацій, створених за ознакою ставлення до релігії.
довго до Ігнатій Лойола
Показати IP
29 Квітня 2015 18:06
Ігнатію, скопіювати і запостити текст ви змогли, а прочитати його і порівняти з текстом новини? Отож, що трапилось? Місцеве самоврядування (не держава!) звернулось до місцевої громади (не до церкви!) з рекомендацією (не вказівкою!) вплинути на (вільно обрану!) церкву, щоб та вийшла з-під порядкування окупанта-агресора. І ще, Бог, релігія, церква, її настоятель і її прихожани (релігійна громада), держава, Луцька міська рада - то зовсім РІЗНІ категорії. І не треба ними жонглювати.
Ігнатій Лойола до довго
Показати IP
29 Квітня 2015 18:09
Храми УПЦ в Луцьку не дають міській раді рекомендацій, щодо того, як саме їм треба працювати. Тому, то ще запитання, хто тут і чим жонглює.
Vovka Volynec до Ігнатій Лойола
Показати IP
30 Квітня 2015 09:30
Ігнатій ти або зрадник або баран
християнка
Показати IP
29 Квітня 2015 18:30
Люди добрі . Моліться щиро вдома, чи вдорозі, а не сваріться.
українець
Показати IP
29 Квітня 2015 18:46
В Україні повинна бути українська церква , і чим треба думати, щоб в час, коли росія веде повномасштабну війну ,ходити в російську церкву гроші від якої йдуть країні агресору , обовязково церква має бути УКРАЇНСЬКА і батюшки повинні молитись за громадян України , церква УПЦ московського патріархату навіть відмовляється хоронити Героїв які загинули на Сході від московської орди ,люди включайте трохи мозги і думайте , і хто ще ходить б"є поклони московським попам покайтесь в цих гріхах і йдіть в українські церкви!!!
Анонім до українець
Показати IP
29 Квітня 2015 20:01
якби росія вела повномасштабну війну - вона би за два тижні захопила би всю україну. не повторюйте дурниць, думайте своєю головою.
Українцю до українець
Показати IP
29 Квітня 2015 22:15
Не може бути "української" церкви. Є єдина церква, навіщо вам Українська. Наша церква єднає людей і молиться за всіх людей.Ви впутуєте церкву в політику, але до чого тут православні християни??? Ви закликаєте до розколу, розєднання, що є порушенням основної заповіді про Любов. Наша церква була і раніше, а коли утворилась ваша??? - в 1992 році.
Vovka Volynec до Українцю
Показати IP
30 Квітня 2015 10:10
"Єдина церква" то клятий москальський патріархат? "Наша" то ублюдки які не хочуть хоронити дитинку бо вона хрещена в українській церкві? Ми вплутуємо церкву в політику чи тварюки з хрестами які в церквах поливають Україну брудом і моляться за москалів? Ви виріште для себе хто ви є українець чи москаль... І якщо москаль то вас ніхто не тримає. Чємодан вакзал раися...
Vovka Volynec до Vovka Volynec
Показати IP
30 Квітня 2015 12:05
Ніхто вас не заставляв ставати розкольником . Ви ділете те що не повинно ділитись
До Vovka Volynec до Vovka Volynec
Показати IP
30 Квітня 2015 18:30
Якщо хрестили в розкольній церкві то нехай розкольна і хоронить.А що ви хотіли щоб хтось ваш розкол підтримував.
макс
Показати IP
29 Квітня 2015 18:57
Депутати, не зліть народ. Він все пробачить вам, засранцям - і безробіття, і бідність, але не пробачить гвалтування своєї душі. Шиба Б. П., яке тобі діло, в яку церкву я ходжу? Я працюю на Українську державу, я забезпечував охорону громадського порядку на Сході. Потрібно буде - поїду туди ще. Ти ж там не був. Ти на державній роботі не працюєш. Ти для держави нічого не робиш. Якого біса ти ще в мене і тисяч таких, як я, хочеш? Щоб ми танцювали і скакали під твою дудку? Дякую, в мене є ще свій розум.
мабуть до макс
Показати IP
29 Квітня 2015 19:48
розуму все-таки нема.
У-ух! до макс
Показати IP
29 Квітня 2015 21:43
Розуму вистачало тiльки вулицi перемейновувати...тепер от до церкви полiзли....користi вiд депутатiв.тiльки для iхнього карману...
мар
Показати IP
29 Квітня 2015 19:15
а по-моєму, в нас ще вільна і демократична держава,де кожен має право ходити до тієї церкви,до якої він хоче!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Зацикленим націоналі
Показати IP
29 Квітня 2015 21:42
Чому я маю слухати Шибу і його оточення.Ця людина взагалі немає права комусь щось навіть радити, нехай свої грішки згадає!!! І взагалі як люди які не є прихожанами церкви , які не читають Біблії, Евангелія, які не наслідують Христа можуть лізти в справи віри.Єдина Апостольська церква існувала завжди і буде існувати!!!!
Віра
Показати IP
29 Квітня 2015 22:05
Їм не подобається Апостольська церква тому що вона канонічна, головою церкви є Христос.Послідовниками Христа є Апостоли та священники яких вони благословили на служіння.Очевидно що комусь муляє що Церква має звязок з Христом і Апостолами. От вони і хочуть розірвати цей звязок , і все це роблять під прикриттям патріотизму.
Задумайтесь
Показати IP
29 Квітня 2015 22:20
Вам не подобається канонічна церква??? Тоді задумайтесь чому Благодатний вогонь сходить по молитвам тільки православного священника ( не розкольника)!!! Господь Вам показує, а ви сліпі.
Задумалася до Задумайтесь
Показати IP
30 Квітня 2015 00:52
Благодатний вогонь сходить за молитвами православного патріарха, а не московського попа, якому ви вилизуєте закривавлені українською кров'ю лапи! А хто розкольники? Це ж Святійший Патріарх Філарет був предстоятелем Російської православної церкви за совєтів (бо іншої не було) і ви визнавали його за свого Патріарха, це він був престолонамісником патріаршого престолу після смерті Варфоломія і мав бути наступним Патріархом, але де ж знавіснілі українофобські московські попи могли допустити щоб православну церкву очолив УКРАЇНЕЦЬ?!! ... і почалося... коли наша Держава, якої ви цураєтеся, здобула незалежність, а Патріарх Філарет, свято вірячи в українську паству, вирішив повести її за собою і відновити історичну справедливість та воскресити Київський Патріархат - колиску православ'я Руси України, то ви продали свого Патріарха! Зробили сльот попів-відщепенців у Харкові разом з Сабоданом! Почали захлинаючись ядом "прєдавать анафємє", обливати брудом (мабуть вважали себе праведнішими від нього) .А тепер задумайтесь: той, хто проголошував анафему - Алєксій ІІ - здох, Сабодан у тяжкому слабоумстві і тілесній немочі закінчив життя. А Святійший Патріарх Філарет, Слава Богу, тішить нас своїми добрими ділами і ясним розумом (Молимося за нього) Господь Вам показує, а ви сліпі.То хто розкольники і зрадники???
Задумалася до Задумалася
Показати IP
30 Квітня 2015 01:16
Описка: Митрополит Філарет був престолоблюстителем після смерті Пімена.
Kexfyrf до Задумалася
Показати IP
30 Квітня 2015 08:54
Благодатний вогонь сходить по молитві православного патріарха, який визнає УПЦ МП. А вашу церкву не визнають у світі. Моя думка така хто куди хоче то і туди ходить. Ходіть собі люди добрі за покликом серця у кожного є храм своє душі.
ХХХ до Задумалася
Показати IP
30 Квітня 2015 13:25
Архієрейський собор 11.06.1992 року позбавив Філарета сану і всіх ступенів священства. 21.02.1997 року Архієрейським собором православної церкви був відлучений від церкви і на нього було накладено анафему. Тому зараз це простий чоловік - мирянин який надів рясу і зводить з правильного шляху людей.Ви тішетесь що він всіх пережив, але ніхто не знає який буде його кінець. А "добрі діла" його неозброєним оком видно. До речі в нього є діти, отакий він у вас "патріарх". Він поступив як зрадник (іуда) , тому всі таїнства в його храмах безблагодатні, його церква не має звязку з Христом і апостолами. Його не визнає Світове православя . Ви себе називаєте християнами, але ви не такі тому що у вас багато ненависті.
попереднім
Показати IP
29 Квітня 2015 23:18
Поняття" канонічна церква" - не існує.Це видумка московських попів. В Символі Віри говориться"...вірую в Єдину Святу Соборну І Апостольську церкву"/
Попередньому до попереднім
Показати IP
30 Квітня 2015 12:10
То навіщо Вам окрема відокремлена церква? В нас єдина а у вас суто українська.
Vovka Volynec
Показати IP
30 Квітня 2015 09:17
Та той МП давно пора заборонити як заборонили комуняцьку символіку. То не церква, то відділ фсб на українській землі. Німці моляться по німецьки, поляки по польськи, італійці по італійськи, чому українці мають молитися на кацапській недомові...
Vovka Volynec до Vovka Volynec
Показати IP
30 Квітня 2015 12:13
Ви так скакали що Державу розвалили, а тепер до церкви добрались? Скільки вам платять за розкол іуди продажні?
до Vovka Volynec до Vovka Volynec
Показати IP
30 Квітня 2015 13:40
В нас в церкві мова - старославянська!!! Наша церква обєднує людей, а ви до чого закликаєте??? Ви прихильник диктатури. Таке враження що комуністи воскресли і знову гонять нашу церкву.
Анонім
Показати IP
30 Квітня 2015 09:36
а ти не задавав собі питання: чому папа римський не у Варшаві , а у Римі??
Vovka Volynec до Анонім
Показати IP
30 Квітня 2015 10:36
А ти не вкурсі що Вселенський патріарх не в "масцквє" а в Стамбулі?
Анонім до Vovka Volynec
Показати IP
30 Квітня 2015 10:47
ваван по чом платять за коменти ??
88 до Vovka Volynec
Показати IP
30 Квітня 2015 10:48
то запитайся того в Стамбулі чом з Мишком не моляться, в гості не їздять... чом діда Філарета не запрошують до спільної молитви ??
аноніму
Показати IP
30 Квітня 2015 10:03
у городі бузина - а в Києві дядько!
тролю
Показати IP
30 Квітня 2015 10:54
А що Онуфрій чи Ніфонт в Стамбулі молились?Чи може хтось інший з москалів?
Видатки на пенсію – найбільші серед інших соцвиплат: коли чекати впровадження пенсійної реформи
Сьогодні 09:01
Сьогодні 09:01
Армія РФ за добу втратила в Україні ще 1770 військових
Сьогодні 08:27
Сьогодні 08:27
«Показати ветеранам, що вони потрібні»: колишній військовий з Литви волонтерить на Волині
Сьогодні 08:10
Сьогодні 08:10
Артем Чех у Луцьку презентує «Пісню відкритого шляху»
Сьогодні 07:42
Сьогодні 07:42
32% українців готові до територіальних поступок РФ заради миру, 58% – проти. Опитування
Сьогодні 07:14
Сьогодні 07:14
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.