USD 41.15 41.45
  • USD 41.15 41.45
  • EUR 41.35 41.70
  • PLN 10.28 10.45

Закон про розмитнення авто для олігархів, а не для людей: віче автомобілістів у Луцьку

11 Листопада 2018 14:29
Невдоволення з приводу закону, який так і не вирішить питання доступності легалізації вживаних закордонних автомобілів, висловили представники громадськості у Луцьку.

Віче щодо Закону № 8487 про оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів, придбаних за кордоном, відбулося 11 листопада на Театральному майдані.

Нагадаємо, Верховна Рада проголосувала за законопроект, що передбачає зменшення вартості розмитнення в Україні автомобілів на європейській реєстрації. У четвер, 8 листопада, за прийняття в цілому законопроекту номер 8487 проголосували 250 депутатів за мінімально необхідних 226.

Голова ГО «Автомайдан Волинь» Сергій Поха на початку акції зауважив, що закон, що був нещодавно прийнятий, зроблений не для простих людей, а для автодилерів, олігархів, які зможуть розмитнювати автомобілі 2017-2018 років випуску за 500-700 доларів. Звичайне населення муситиме платити $3-5 тисячі за розмитнення автівки. Тож учасники віча зібралися для того, аби висловити своє несприйняття закону та вимагають його скасування. Сподіваються, що президент почує вимоги громади.
Представник ГО «Автомайдан Волинь» Радим Романюк зазначив, що акцизні ставки, вказані в законі, не влаштовують жодну категорію автомобілістів та підприємців. Наприклад, якщо автомобіль 2002-2005 року випуску, то вартість його розмитнення сягатиме трьох тисяч євро, така сума нині недоступна для простих громадян. Більшість українців не можуть за рівнем статків дозволити собі купувати вживані авто, яким лише 1-2 роки і які коштують 15 тисяч євро, натомість купують автомобілі, наприклад, 2005-2008 року випуску. Це не старі машини, екологічного стандарту Євро-4, проте їхнє розмитнення може бути дорожчим, ніж ціна автомобіля. Тому громадськість зі своїми ініціативами неодноразово зверталася до представників влади. Ці ініціативи переходили в законопроекти, які, втім, так і не були ухвалені.

Одна з ініціатив громадськості стосувалася законопроекту, що мав би скасувати акциз в цілому, адже громадяни не розуміють, чому автомобіль повинен бути підакцизним товаром, як сигарети, алкоголь чи бензин. У прийнятому нещодавно законі про знижені акцизи на вживані автомобілі законодавці забули про такі категорії, як автобуси і вантажівки. Тому оновлення парку автобусів на маршрутних лініях не буде, дрібні та середні підприємці не зможуть оновити транспорт у найближчі роки.
Активіст ГО «Доступне авто» зі Львова Михайло Катрук зауважив, що був присутній під час засідання комітету Верховної Ради, де відхилили правки до законопроекту. Він відзначив, що жодна громадська організація не мала доступу до внесення правок у законопроект, який насправді спустили «згори». Зараз законопроект заблокований постановою про їх скасування, яку зареєстрував нардеп Юрій Дерев’янко. Постанову розглядатиме комітет 20-21 листопада.

Активіст зауважив, що оскільки влада обіцяє кошти, отримані від розмитнення «євроблях», спрямовувати в Пенсійний фонд, це означає, що влада не знає, де взяти гроші для наповнення бюджету на 2019 рік.
Народний депутат від УКРОПу Ірина Констанкевич зазначила, що спільно з громадськими активістами із Львівщини готували законопроекти УКРОПу, які зареєстровані у Верховній Раді і в основу яких покладені пропозиції активістів, що узагальнили пропозиції громадян, які ввозили вживані автомобілі. У Верховній раді було кілька законопроектів, що пропонували норми, які були б прийнятними як для власників автомобілів, так і були б ефективними для наповнення бюджету. Зокрема, це законопроекти, що скасовували акциз, мито на усі автомобілі, не лише легкові, вносили зміни до податкового та митного кодексу. На жаль, жоден із них не підтримали нардепи. Ірина Констанкевич нагадала, що нардеп Олександр Шевченко пропонував норму, за якою застосовували б 500 євро для легалізації ввезених вживаних автомобілів. Втім, ці економічні принципи не були враховані парламентом.
Говорячи про прогнози, нардеп зауважила, що для відстоювання прав громадян активісти на вічі повинні спільно напрацювати програму дій, залучитися підтримкою нардепів, як це зробили на Львівщині. Зі слів Ірини Констанкевич, уряд нестиме відповідальність за економічні наслідки ухвалених законопроектів. Вона розповіла, що у разі застосування норм законопроектів, які пропонували нардепи від УКРОПу, можна було б наповнити держбюджет на три мільярди гривень.

Голова Волинського осередку ГО «Авто Євро Сила» Рустам Елмурадов вважає, що методи перемовин із владою вже вичерпані, цей етап пройшли: активісти говорили з депутатами, створювали робочі групи, але влада не чує їхніх вимог. Тому він закликав долучитися до всеукраїнської акції громадянської непокори, що відбудеться 15 листопада і яка, на його думку, стане більш дієвою, ніж перемовини з владою.
Учасники віча ухвалили декілька рішень. Так, звернуться до органів місцевого самоврядування з проханням висловити думку щодо згаданих законопроектів. Оскільки наразі законопроекти не можуть бути підписані президентом, до 20 листопада громадськість матиме час, аби згуртуватися.

Активіст, учасник АТО Богдан Пташник вважає, що чинна влада не спроможна домовлятися з суспільством. Він закликав учасників акції спільно напрацювати декілька ключових принципів майбутнього законопроекту, який був би прийнятним для громади. Наприклад, він пропонував, аби питанням розмитнення автомобілів займалася не митниця, а МРЕВ, а за прострочення терміну розмитнення варто застосовувати штраф.
Завершити акцію вирішили автопробігом вулицями Луцька.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 72
Анатоль_ Показати IP 11 Листопада 2018 14:48
Так от i я прото ж саме всьо времья i кажу, а мене нiхто не слухав ше i казали шо дурний дiд
УКРАЇНЕЦЬ Показати IP 11 Листопада 2018 14:53
В Україні машин достатньо. Сьогодні заїхав мусор з европи, за який не хто не відповідає. Хай сплатять мито, як за нове авто, та і флаг їм в руки. Сьогодні авторозборки завалені автохламом із европи. Своє авто тепер не можна вигідно продати ізза евбоблях. Там нема хозяїна, там нема відповідальності при ДДП, Требя зьясувати, який дегенарат кришує бізнез ввозу євроблях, та відбити йому бажання кришувати незаконний бізнес.
123 до УКРАЇНЕЦЬ Показати IP 11 Листопада 2018 17:30
Суть твоєї писанини - в одному реченні. "Своє авто тепер не можна вигідно продати ізза евбоблях". Інші міг і не писати. Ану-но розкажи, скільки правиш за свій десятилітній "Ланос"?))
111 до УКРАЇНЕЦЬ Показати IP 11 Листопада 2018 19:56
За ті гроші які здирає мито, можна купити друге авто, або любе корито в казку перевести
Юрій до УКРАЇНЕЦЬ Показати IP 11 Листопада 2018 21:26
А діти твої в майбутньому зможуть купити авто за свою зарплату? Суть питання не євробляхи, які набагато кращі за "Ланос", а за доступну розтаможку.
222 до УКРАЇНЕЦЬ Показати IP 11 Листопада 2018 22:05
Тормозяка ти !!!
Дилер Показати IP 11 Листопада 2018 15:02
Ви думаєте, що хтось дозволить розмитнювати старі корчомаки 90х років з мільйонним пробігом за 500 баксів???? Та хоть живіть на майдані роками цього ніколи не буде. Не забувайте про євровектор України. Чекайте скоро податок на утилізацію та не відповідність авто євро4 та євро5. Тому хватить нити. Ідіть робіть щось корисне, по наводизили вбитого утопленого лайна, яке димить соляркою як трактор, нічого в бюджет не платили, возите контрабанду тим відром і вже 4й рік бомжуєте на майданах, ганьба Вам. Нормальний чоловік за 4 роки вже знайшов кошти на легальне авто.
Вася до Дилер Показати IP 11 Листопада 2018 17:27
Щось явним вбросом попахує))
777 до Дилер Показати IP 11 Листопада 2018 19:58
ПОдивись на наші маршрутки і камази 40 літні. як димлять?
дідо Показати IP 11 Листопада 2018 15:19
Вони взагалі нічого не хочуть платити. поліція повинна жорсткіше виконувати свою роботу з незарєстрованими авто. Це злочин не платити податки.
Ірина Показати IP 11 Листопада 2018 15:20
Щось мало народу. Поха сумний... Де ж всі:Нікіта,Стас,Турбо і Дюша Метьолкін???
Анатоль Показати IP 11 Листопада 2018 15:39
Добре думали коли по лівим схемам завозили бляхи без оподаткування?
троль Показати IP 11 Листопада 2018 15:44
Із 20 пікетувалиніків нарахував 12 рішал по пригонці )))
!"№ Показати IP 11 Листопада 2018 15:44
Конєшно для олігархів. Я нагнав 20 блях, як я маю їх розмитнити всі ?
Вклоніться Показати IP 11 Листопада 2018 15:46
Всі вклоніться перед євробляхарями. Держава їм винна, має ще доплатити кожному, і вибачитись перед ними ...
хохо Показати IP 11 Листопада 2018 16:17
за шо боролись на те напоролись
Олег Показати IP 11 Листопада 2018 17:08
Люди шо за коменти!!! Акція за доступне авто для всіх !!! Авто 90 років ніхто не захоче гнати коли буде доступне розмитнення. Як що ви долб***би поплатили акциз то не заздріть розумнішим. А пдв + пенсійний + військовий заплатять всі , не відмовляїться ніхто. ....!!!
бля до Олег Показати IP 11 Листопада 2018 18:53
я загнав меган з 5.5 тис.євро, заплатив мита 2.500 в доларах і катаюся. мені це доступно. а ти заробляй більше, або сідай на велосипед.
Євробидло Показати IP 11 Листопада 2018 17:26
А ви бляхарі не олігархі? Не прибідняйтеся, ЛендРовери гарно палите. "Шоб вы так жили как прибедняетесь".....
787 до Євробидло Показати IP 11 Листопада 2018 19:59
Не суди по одній оюдині
Ірина Показати IP 11 Листопада 2018 17:34
Будьте послідовні. Ідіть за лідером. Спаліть свої лахи!!!
878 до Ірина Показати IP 11 Листопада 2018 20:00
Убейся
місцевий Показати IP 11 Листопада 2018 18:18
А Радіма від корита відірвали, то він зараз і активіст, а як працював в ДАІ, де був хто памятає
Луцьк Показати IP 11 Листопада 2018 18:39
Та,хто такий той Поха? Вжитті законно нічого не заробив,ніодного дня на державу не працював,з Луцького МВВС не вилазив,і тут на халяву проскочити хоче,жах. Радим, твої здібності люди знають з часу,коли ти заробляв у ДАІ. Наголошую не працював,а заробляв. Що ці особи,і чиї права,вони там відстоюють??!!!!
Джек Показати IP 11 Листопада 2018 18:57
То 10млн людей на укр.реєстрації їздять і не жалуються.а 1000 дебілів хоче уникнути налогів-круто..на роботу валіть,лінтяї
787 до Джек Показати IP 11 Листопада 2018 20:03
5 000 000 авто, зайчику, 5 000 000 авто. Стільки на євро реєстрації. В цьому числі є звичайно 1000 дебілів, но і на укр реєстрації вони є. Ти будеш платити за хліб 200% податку? Рахуєш це нормально бо ці гроші підуть на боротьбу з колорадським жуком чи ЗП вчителю?
Джек до 787 Показати IP 11 Листопада 2018 21:26
Про кількість я образно сказав!понятно шо укр до євро 20:1! Хліб не коштує 10грн,але я плачу і газ не коштує 10/куб але я плачу і не квакаю під ВР шоб мені зробили шоб платив по 2 грн бо мені так удобно!
787 до Джек Показати IP 11 Листопада 2018 22:37
аж 5 до 1-го. ЗИ; Бо ти дебіл і не квакаеш. Коли хліб буде 100 гривень, заквакаеш? А 200? А представ собі, що є люди які не отримують твою ЗП і якщо не хліб то той же газ їм платити напряжно. Аналогічно і з авто, хтось получае 3000$ їм це не напряжно бо ще гроші остаються, а хтось получає 1000$ і після покупки хліба і проплати тих же комунальних остається йо як мало, і тоді стаєш розуміти шо йо дохрена платим в нікуда
Джек до 787 Показати IP 12 Листопада 2018 09:14
поїдь в європу,зароби там 3000€(кращому випадку)роздай 2500€ на всі податки видатки і різну фігню і глянем який ти розумний будеш. Я маю вищу освіту,завдяки своєму розуму маю хорошу роботу і заробляю на легальне авто у своїй країні.А ти в школі план курив а в універ баб совав а тепер тобі шось дорого.
787 до Джек Показати IP 12 Листопада 2018 11:57
Говори зайчику за себе. Якщо вже мірятись, то в мене ДВІ вищі освіти, нормальна ЗП, є можливість купити укр бляху, но не розумію чому такі як ти сприймають в ножі ідею дешевого розмитнення для себе, менш успішних людей. В тебе щось зменшиться якщо зроблять дешевшою розтаможку? Якщо тобі не впирається розтаможка, сиди і мовчи, плати драконівські податки і жуй хліб по 200 гривень. Є група людей які цього хочуть і їх думку потрібно поважати і АРГУМЕНТОВАНО парафінити. На даний момент я не зустрічаю нормальних аргументів, чому розтаможка має бути такою великою.
Джек до 787 Показати IP 12 Листопада 2018 13:39
Ти просто дебіл. Розмитнити нормальне авто від 1500до 3000$ скільки ше менше має бути і де ви таке бачили? А на рах освіти-даю мейл,скидай дипломи,перевірим не на словах.
787 до Джек Показати IP 12 Листопада 2018 14:55
Щоб розмитнити нормальне авто за 1500 - 3000 треба його ще купити за 5000-10000.Або рахувати опель корси за нормальне авто тоді це 3000 + 1200 взагалі дешево. Не рахуєш що розтаможка дуже дешева для тих, в кого гроші є? Чуть про бідніших людей тоже думати треба, особливо коли з 40 відсотків забезпечених людей в 2013 ми скотились до 10 в 2018
Поліщук Показати IP 11 Листопада 2018 19:47
Яка акція? Здуріли чи що? А нам що, тим що без машин взагалі, кинути роботи , вилізти з окопів на Донбасі і йти на майдан за Ренджровери на блясі? Купуй доступну по своїх грошах машину і не пар голови.Страшно ходити по вулиці бо наїде, кине машину і шукай.Трохи поїздили і хватить, паліть дійсно як ваш лідер
Ірина до Олег Показати IP 11 Листопада 2018 19:57
То ми всі дов...би? Це ви дов...би! Як бачимо... Кожен лошара думає,що він самий розумний,приліпили автобуси,Атошніків,все на світі... Хто вам повірить,подивіться на ті морди...
Бідон Показати IP 11 Листопада 2018 19:59
Ідіоти, хочете жити в європі, то вчіться гроші зароблять. А не як державу на*бати вони знають, а як на машину заробити, то нафіг нада
Укр бидло Показати IP 11 Листопада 2018 20:45
Ми всі хочем нормальних машин нехочим вазів тазів уазів. Людяних машин мене гольф 3 1998 р ідеалі Я 5 років вже на ноьому катаюсь по перше економія газ екологія . Хватить руки збивати ти жигулі старі то їх треба палити щоб не смерділи
111 Показати IP 11 Листопада 2018 21:05
То давайте небудем зовсим купувати иномарки щоб цих дипутатив жаба не давыла жаль що в нас такий народ зависный щытае якщо йому добре то щоб всим було погано якщо я маю иномарку значыть остальни повынни йздыть киньмы и велосыпедамы
Ігор Показати IP 11 Листопада 2018 21:06
Те, що розмитнення є дорогим то факт. І державі давно потрібно було зменшити мито на розмитнення б/в автівок. Оскільки ніякі автовиробники не відкривають в країні виробничі потужності. А спеціально заради ланосів тримати такі високі мита не розумно. Для бляхарів, закон прийнято, платіть, розмитнюйте та їздіть собі. Але частину євроблях все влаштовує й так, нічого не платити й кататись собі. Вони незгодні будуть й по 100 євро платити. Тут компромісу ніколи не досягнути.
Ого Показати IP 11 Листопада 2018 21:25
Скіко четких пацанів зібралось, партію створять?! Спаліть ті корчі як ваш предводітєль і їдьте бульбу їсти. Революціонери хренові!
Ганна Показати IP 11 Листопада 2018 21:25
Шановні (власники) євроблях ви знали що купляли ,не розумію що ви можете вимагати, диктувати умови ,Краще підніміть питання газу.пенсй,прожиткового мінімума.у нас війна,а вас окрім металолома нічого не цікавить.
Луцьк до Ганна Показати IP 12 Листопада 2018 00:35
А ти підніми с*аку з дивана і прийди і спитай у влади за газ, комуналку, ціни! Звикли все чужими руками!
Ірина до Укр бидло Показати IP 11 Листопада 2018 21:26
Ти,бідака,навіть речення скласти не можеш... В мене також був Гольф 3 в гарному стані,але я за нього ще тоді платила 4000$,і каталася... І не нила,що держава не та,податки не ті,люди не ті...
Чувак 22роки Показати IP 11 Листопада 2018 21:31
Народ, це страшне. Я народився в незалежній україні, але народ тут раби. Раби божевільних ідей яких сотні і всі вони ніби створені аби розділяти людей. Більшість читають тільки заголовки , а далі і їм не цікаво і переходять одразу до коментарів . Починайте думати про тих , кому в цій країні жити після вас бо одного дня вони встануть і вирішать як жити вам.
Ветеран Показати IP 11 Листопада 2018 22:18
Я був одним з перших, хто почав ганяти з РП та Німеччини іномарки. Розмитнення було у 90-х рр. 20-100 баксів. Ніхто не ховався, не ютузив. Платили і легально розмитнювали. Люди були довольні. Але незадоволені були уже ті, хто складав Схеми, щоб заволодіти монопольно авто-бізнесом. Що потім успішно і зробили. Євробляхи нормальні авто, а димлять мурахи у декого в голові...
Дмитро Показати IP 11 Листопада 2018 22:32
Той Поха пхає скрізь свого носа( Мене звільнив, але я ще повернусь...
Альпініст 418 Показати IP 11 Листопада 2018 22:45
"Безкоштовний сир в мишоловці" - добре знають всі, але дехто думав, що проскочить... А також не раз помічаю на трасі екстремалів на "євробляхах" - такі "шумахери" на обгонах, що їхні янголи з висунутими язиками десь позаду в вихлопах губляться.
Ганна Показати IP 11 Листопада 2018 22:59
Немаєте коштів на розмитнення, гуму ,обслуговування автівки, ,задумайтесь??? навіщо вам авто .Купіть велосипед .
787 до Ганна Показати IP 12 Листопада 2018 09:25
Порівняла 400-500 дол. з 3000)
Віктор Показати IP 11 Листопада 2018 23:10
Ветеран прав на 200%, я його віку і теж пам'ятаю таке розмитнення але зараз влада злодіів,які неможуть керувати краіною бо безграмотні ,дипломи куплені.це свора грабує і править бал на Украіні а затовчений рабський народ це все хаває.Гнати цей зброд цю верховну раду і цього брехливого президента в шию і конфісковувати все вкрадене майно в держбюджет.Чесно нівкого воно в них ненажито.
стас Показати IP 12 Листопада 2018 00:43
до чого у нас люды зли та не навесни до других людей. це соромно.
Прохожий Показати IP 12 Листопада 2018 09:57
Ось перечитав коменти і зрозумів - в нас немає майбутнього... в нас народ "темний" і "заздрісний". Їхав в пятницю в сторону горохова - куча порушень зі сторони водії більшість з яких на укробляхах... Повірте - те що "зробив ДТП і кинув" не залежить від виду блях... це залежить від водія який за кермом. А те що внас багато бидла - проблема не євроблях. Люди вийшли за доступні авто і я їх цілком підтримую, хоча маю авто на укр реєстрації. Але на відміну від інших "свідомих громадян" які думають як би їм свої корчі подорожче продати - я думаю про те що рано чи пізно мені своє авто приєдеться теж поміняти... і тоді я зможу купити більш якісне авто завдяки нижчим ставкам податку які в нас захмарно високі в порівнянні із іншими країнами.
Лучанин Показати IP 12 Листопада 2018 12:23
До "прохожого".Спочатку запишіться на курси української мови,а тоді будете давати свої недолугі коментарі.
878 до Лучанин Показати IP 12 Листопада 2018 12:55
До орфографії до*обуються слабі і убогі. Аргументуй спочатку адекватно
Прохожий до Лучанин Показати IP 12 Листопада 2018 14:12
А Ваш коментар - яскраве підтвердження написаному вище :(
Микола Показати IP 12 Листопада 2018 14:16
Цілком підтримую "прохожого".Євробляхарі не винні. Держава сама створила таку ситуацію, що люди не можуть купити нове авто. І не треба тут розказувати що заробляйте більше.Не всі можуть бути директорами, юристами,суддями. За станком чи в полі на тракторі багато не заробиш,а професії потрібні всі. І прибиральник не рідко приносить більше користі чим ті що тут хваляться своїми заробітками. І до "лучанина". Чіпляються до мови коли вже немає що сказати по суті. Ми тут не на екзамені.
Лучанин Показати IP 12 Листопада 2018 14:41
Все дуже просто.Ці люди Закон не читали і не хочуть його читати.Бо так зручно жити і ні за що не відповідати.Бо за все має відповідати влада.А влада-це Ви.Читайте Конституцію України.Які "878" ще аргументи потрібні?Приймається Закон ВР-найвищим законодавчим органом(ви обирали його),представники АЄС приймають участь і ось гвалт.Все не так.А як має бути,напишіть.Може ми зрозуміємо і підтримаємо Вас.Тому,якщо немає аргументів,то такі як Ви (878)вдаються до образ,але завжди програють.
787 до Лучанин Показати IP 12 Листопада 2018 15:30
Владу для того і обирають, щоб 450 чоловік від країни робили щось за всіх людей для людей, поки ці люди на заводах і фабриках працюють. Но вот виходить зовсім по іншому, коли ці 450 людей працюють в зовсім іншу сторону. Людям немає коли читати всі закони. Про "влада це ви" дуже насмішив) Обрані дИпутати мають памятати хто їх вибрав, і для кого їм працювати потрібно. Поки працюють проти людей
Навуходоносор Показати IP 12 Листопада 2018 16:05
У нас государство существует для чиновников, а не чиновники для государства. И так не только в вопросах "евроблях", так во всем. Государство развело такую камарилью ненасытных тараканов, что уже и прокормить их не в состоянии. Число борцов по борьбе с коррупцией выросло за последние четыре года в 10 раз! А коррупция лишь усилилась! Созданы НАБУ и прочие структуры, где реальные месячные зарплаты составляют сотни тысяч гривен! Народу чиновники показывают, как правило, только базовую зарплату, оклад. А к этой базе примыкает всегда пяти - десятикратная надбавка - за интенсивность труда, за переработку, отпускные на лечение, отпускные для отдыха и прочие тайные включения, идущие под грифом "для служебного пользования". Поэтому и лезет в карман такое государство к любому гражданину, не щадя ни инвалидов, ни пенсионеров, ни студентов, ни бюджетников, ни "евробляхеров". Надо не койки переставлять в борделе, а "маму" из борделя вывести под белые ручки прямиком на зону. Тогда и не будет подобных конфликтов. Слава евробляхерам, кормильцам семей, неравнодушным героям "АБФ" (Антибляхерского фронта)!
Лучанин Показати IP 12 Листопада 2018 16:51
Можна зробити висновок.На щастя в нас таких людей поки що, меншість і це добре.Бо в Росії їх кількість досягла"критичної" маси і тому "достукатись" до них фактами і аргументами неможливо.Більшість українців в цьому переконались самі.Надіюсь,що в нас ця кількість буде зменшуватись і себе від держави ніхто відокремлювати не буде,а депутатів обиратимуть для написання і прийняття Законів,а не щоб щось робили для людей.Бо в нас парламентсько-президентська республіка.І якщо ви вже виходите на протест і маєте на це всі права,то дійсно повинні хоч би прочитати той Закон,проти якого Ви протестуєте.Оце і все.
878 до Лучанин Показати IP 12 Листопада 2018 17:36
"а депутатів обиратимуть для написання і прийняття Законів,а не щоб щось робили для людей" ти серйозно?)) піду в депутати продвігати свій бізнес)) чувак вище в коментарях вже і хліб за 200 грн готовий купляти)))
Водій Показати IP 12 Листопада 2018 17:08
Більшісь водіїв цих авто не є власниками,а розмитнювати має власник.Де будете шукати фірми,в Литві?Так вони в більшості фіктивні,або "одноденки".Отже ваші бляхи нікому не потрібні,а після підписання Закону і 6 місяців -на запчастини.
Луцьк Показати IP 12 Листопада 2018 17:32
Я не розумію, а чого так підгорає у захисників укрблях і таких відвертих платників податків? Вам підгорає те, що люди хочуть дешевше ростаможити машину? Чи ж вам не одинаково, що ці гроші всеодно підуть в кармани можновладцям. Як побачили,, що люди користуються цим, бо хочуть зекономити гроші, то вам хвостик піджало і жаба задушила?
Ірина до Водій Показати IP 12 Листопада 2018 17:38
Повністю підтримую. Тому й така паніка. В мене є такі знайомі,які заїхали 3-4 роки тому,так жодного разу в'їзд-виїзд і не робили. Я думаю що таких дуже багато. Кажуть що нас багато,тому нам ніхто нічого не зробить... Інші миють бурштин. Їх теж багато...Садять за хабар-випускають за заставу,яку набрав хабарями...Я можу зрозуміти людей,які живуть біля кордону,ганяють в Польщу через 5-10 днів,щоб прогодувати сім'ю. Але там авто,як правило,за 1000-2000$. А коли по місту їде Х5,чи Ровер,чи корова на Крайслер купе,то від цього всього вже нудить. Та ви,бляхарі,нічим не кращі за ту владу-такі самі злодії. І ви кричите про нормальні країни,але в Європі несплата податків-найбільше зло. І податки на авто там щорічні дуже недешеві,тому їздити на авто,якому більше 5-7 років дорого. Тому й продають їх в Україну, Білорусь,і т.д. Але вам це не цікаво,бо ви просто хочете халяви...
878 до Ірина до Водій Показати IP 12 Листопада 2018 18:01
А тобі чого підгоряє?))) За кордоном хоть машини роблять які можна міняти через кожних 5-7 років бо вигідно тими же законами заставляти підтримувати автовиробника великими податками на старі авто. Людям простіше віддати старе авто і купити нове. ЗП в них хай 3000 євро, нове авто 25 000 євро. Якби в нас випускали авто за 25 000 грн то люба людина з ЗП в 3000 гривень їх би міняла за 5-7 років. В нас навіть славути вже не випускають. Та навіть якби і випускали, 5-7 років на славуті ще проїхати треба щоб не розсипалась.
Ірина до 878 Показати IP 12 Листопада 2018 18:10
Їдь за кордон,скільки можна скиглити...
878 до Ірина до 878 Показати IP 12 Листопада 2018 19:58
Мені і тут добре) Конструктив закінчився? Виганяєш?))
Ганна до 787 Показати IP 12 Листопада 2018 19:51
Купляйте авто до 5 років або нове і буде вам мито дешеве ми не наскільки багаті щоб розмитнювати старий металобрухт .
878 до Ганна до 787 Показати IP 12 Листопада 2018 21:10
А на нове авто до 5 років не налижу. В тебе получилось? Вітаю з новим авто.
Ірина до 878 Показати IP 12 Листопада 2018 20:16
Не виганяю в жодному разі. Але країну як і батьків не вибирають. Маємо,як казав Кучма,те що маємо. Можна довго говорити про дешеве розмитнення,але чесно вже тоді було б всі ті авто,які порушуючи закон, знаходяться в Україні вигнати і загнати,розмитнюючи по правилам. Принаймні,так було б чесно щодо людей,які купили розмитнене авто...
Саша Показати IP 12 Листопада 2018 21:33
Бляхарі, коли вже закриють вас!
Propagandist Показати IP 12 Листопада 2018 22:16
Євробляхомайдан...
Дід Іван Показати IP 13 Листопада 2018 16:19
Я люблю свою країну, і хочу щоб для людей було тут жити комфортно, а ці пі...си наша влада вся заточена щоб з людей здерти останнє, щоб люди були бідні тоді ними лекше маніпулювати і керувати. Хлопці красавчикі які на бляхах їздять, не прогинаються під владу нашу корумповану. Вже просто нема чим діркі в бюджеті закривати то вони такі ставкі хочуть зробити. В мене самого машина на наших бляхах бо треба час від часу за кордон їздити, я б так само взяв бляхі! А ті що возмущаються, це в нас такій народ, купив машину за 5 тисяч, вгоцав її, повісив йолочку і ковпакі вчепив і ще приклєїв 500 баксів. Машина потрібна щоб з одного місця на інше заїхати а не розкіш яку собі мають дозволити ті які не чесним трудом заробляють обманюючи інших.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus