Відзавтра у луцькому ДНЗ №19 – карантин
Дошкільний навчальний заклад № 19 закривають на карантин. Про це Інформаційному агенству Волинські новини стало відомо від батьків, чиї діти відвідують цей садок. Завідувач ДНЗ №19 Світлана Валько підтвердила, що прийняли рішення зачинити дитсадок на карантин.
Нагадуємо, раніше повідомлялося, що у Луцькому садочку №19 потруїлися діти віком від 3 до 5 років. Згодом стало відомо, що кількість дітей з отруєнням збільшується.
До слова, за кілька останніх днів, до обласної інфекційної лікарні привезли ще двох діток: дівчинку з старшої та хлопчика з молодшої групи, які відвідували той же дошкільний заклад.
Як розповідає мама однієї із дітей, які отруїлися, лучанка Тетяна, лікування від сальмонельозу дуже тривале, складне та недешеве. Передбачена строга дієта, антибіотики та мінімум десять днів в лікарні. «У п’ятницю у дівчаток мав бути в садочку їхній перший випускний. Натомість, єдина розвага для них зараз це - білочка за вікном лікарняної палати», - каже мама Тетяна.
Вчора батькам почали дзвонити вихователі, попросили не вести дітей у садок з понеділка. На який термін зачиняється дошкільний заклад, поки не повідомляють.
Тим часом, у ДУ «Волинський обласний лабораторний центр Держсанепідемслужби», обіцяють оприлюднити офіційні результати лабораторної експертизи щодо перевірки дитячого садка завтра, 30 травня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Нагадуємо, раніше повідомлялося, що у Луцькому садочку №19 потруїлися діти віком від 3 до 5 років. Згодом стало відомо, що кількість дітей з отруєнням збільшується.
До слова, за кілька останніх днів, до обласної інфекційної лікарні привезли ще двох діток: дівчинку з старшої та хлопчика з молодшої групи, які відвідували той же дошкільний заклад.
Як розповідає мама однієї із дітей, які отруїлися, лучанка Тетяна, лікування від сальмонельозу дуже тривале, складне та недешеве. Передбачена строга дієта, антибіотики та мінімум десять днів в лікарні. «У п’ятницю у дівчаток мав бути в садочку їхній перший випускний. Натомість, єдина розвага для них зараз це - білочка за вікном лікарняної палати», - каже мама Тетяна.
Вчора батькам почали дзвонити вихователі, попросили не вести дітей у садок з понеділка. На який термін зачиняється дошкільний заклад, поки не повідомляють.
Тим часом, у ДУ «Волинський обласний лабораторний центр Держсанепідемслужби», обіцяють оприлюднити офіційні результати лабораторної експертизи щодо перевірки дитячого садка завтра, 30 травня.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 59
Володимир
Показати IP
29 Травня 2016 13:48
Комісія як звичайно встановить, що діти отруїлися вдома поганим морозивом
Свідок
Показати IP
29 Травня 2016 14:52
Санстанція в каструлі після хлорки нічого не знайде, а за пакет з конхфетами коньяком та ковбасаю напишуть що діти не в садочку потравились і винних в садочку немає. А медсестра й надалі буде варити їсти з тощо що привезуть і всерівно якої якості.
аяяй до Свідок
Показати IP
29 Травня 2016 15:25
Варят еду детям повара,а не медсестра.И продукты закупают централизовано всем детсадам,от одного поставщика
Свідок до аяяй
Показати IP
29 Травня 2016 22:19
В даному закладі це одна і таж людина медсестра та головний повар.
Оксана
Показати IP
29 Травня 2016 15:11
Тиждень вихователі обманювали іказали , що все добре і ніхто в садку не хворіє і ніякого карантину не буде.
Свідок до Оксана
Показати IP
29 Травня 2016 22:32
26 травня більшість працівників знали лише про одну хвору дитину
xxl
Показати IP
29 Травня 2016 16:08
До чого тут медсестра! Продукти везуть ті, хто виграв тендер! А чим медсестра перевірить їх якість? Хіба що власним животом...
Анонім
Показати IP
29 Травня 2016 16:19
Доброго дня, усім тим хто пише коментарі не завжди доречні. Хочу зазначити що рішення про карантин дуже вагоме та правильне рішення. Так як мова йде про здоров'я дітей. Маю повне право стверджувати що завідувач садочком серйозна людина. Як би хотіли замяти або ж прикрите це діло не робили карантин, а тихенько мили чистили хлоркою каструлі як ви пишете. Шкода що люди не розуміють, що коли офіційно роблять карантин людина вже бере на себе відповідальність про те що скоїлось. Мені от дуже цікаво чому місяців три назад, коли в ДНЗ №10 семеро діток із однієї групи також попали до інфекційної лікарні завідувач не зробила на стільки рішучих дій!!!!!! Мене обурюють обговорення такої важливої теми люди, які й діла до того не мають. Ще й пишуть необдумані речення. Дякую за розуміння. Написано мамою, дитина якої ходить до ДНЗ №19.
Юля до Анонім
Показати IP
29 Травня 2016 17:43
Цілком підтримую адеватний коментар
Свідок до Анонім
Показати IP
29 Травня 2016 22:23
Каструлі мили перед тим як з них брали аналізи. На карантин закривають садочок тому що замяти невдалося та діти з різних груп і різного віку.
Маю до цього діло бо моя дитина ходить в даний садочок.
Софія до Свідок
Показати IP
30 Травня 2016 13:07
У Вас є конкретні факти про те, що ситуацію хотіли зам'яти? Я думаю нема. Бо коли хочуть зам'яти, то власноруч не визивають санстанцію, а сидять і мовчать поки не прийде офіційне повідомлення з санстанції про результати аналізу і подальші вказівки. а санстанція була повідомлена про ситуацію ще 23 травня. і в середу 25 травня в садку сам Ульчак проводив перевірку.
Вовкулака до Анонім
Показати IP
29 Травня 2016 23:06
Навіщо писати белєбєрду? Накажуть кого захочуть а не того хто винний. Коли я з сім єю і ще 15 чол. з сальмонельозом провалялись в інфекційній після весілля в Альтамірі думаєте когось наказали? Хто заплатить той і правий . Янко тобі с...ка привіт
Юра до Анонім
Показати IP
10 Червня 2016 20:09
Тому що в садочку №10 був не сальмонельоз, а рото-вірусна інфекція, яку явно принесла якась дитина. Якби водили менше хворих з кашлями то такого не було б. Всі працюють і це не означає,що треба водити хворих, щоб заражали всіх. Таку завідувачку як в садочку №10 ще треба пошукати вона ввічлива, культурна,знає всіх абсолютно діток по іменах.Навідмінну від садочка №19 в садочку №10 виводять вчасно гуляти дітей, а не тримають в групах, тому що колектив вихователів за крок до пенсії ліниві. В садочку №10 не вимагають ліжок купляти, щоб взяти дитину в садочок.
Мама
Показати IP
29 Травня 2016 16:26
А до чого тут садок?вони ж самі собі харчі не купують,а ім іх постачають. .. От там і потрібно перевіряти,...
Батьки вихованців ДН
Показати IP
29 Травня 2016 17:37
Шановні писаки! Досить лити бруд на самовіддану своїй праці людину, яка зробила досить багато для садочка за швидкий термін!
Степан Бандера
Показати IP
29 Травня 2016 17:43
то завідувачка ні при чому і їй треба видати ордена. Вона не проти карантину, вона приховувала кількість хворих журналістам, вона навела марафет при вході. Все винні - діти, медсестра, няні та вихователі і техперсонал. Якби не вони всі - садочок буде ідеальним. От приходьте на карантині і самі подивитеся: чистота, тиша і порядок. А в інших садочках - гамірно, брудно, тільки інфекцій і бракує
Наталія
Показати IP
29 Травня 2016 17:45
У нашій групі вихователі і няня - прекрасні, завжди уважні і компетентні. Я дуже вдячна за терпіння іпіклування про наших дітей! Думаю, що вихователі усіх груп даного садочна до цієї ситуації непричетні! Маймо міру у критиці.
Батьки ДНЗ 19
Показати IP
29 Травня 2016 19:44
Люди, для чого Ви ображаєте завідуючу ДНЗ 19. Це все наклепи. Вона, як ніхто піклується і думає про садочок, дуже хороша людина.
сальмонельоз до Батьки ДНЗ 19
Показати IP
30 Травня 2016 10:34
Подивилася на вас чим ли ви поливали якби Ваша дитина горiла при температурi 40 на випускному!!!!!i замiсть моря вiдпочивала в лiкарнi!!!!!
Софія до сальмонельоз
Показати IP
30 Травня 2016 13:09
А чому Ви привели хвору дитину на випуск? Ви не відчуваєте відповідальності перед іншими батьками за те, що можливо інфікували їх дітей?
матуся
Показати IP
29 Травня 2016 20:01
Підтримую тих людей,які розуміють те що керівник даної установи прийняла правильне рішення,раз були хворі в контакті-потрібно все вимити аби все не повторилось....не кожна завідуюча в таких випадках самостійно викличе санстанцію,переживаючи за решту діток!!!!!тай для садочка було зроблено багато,за короткий час....тож будь ласка вибирайте слова!!!!
Свідок до матуся
Показати IP
29 Травня 2016 22:30
Перші хворі зявились 18 травня,а обробку кухні зробили лише 25...перед приїздом санстанції для проб...за тиждень хвороба розійшлася по садочку..ось вам відповідальність та прийняті вчасно міри.
ghfdlf до Свідок
Показати IP
30 Травня 2016 12:56
10000000%%%%%%%%% слушний коментар!!!!!!!!!!!!!!!
Софія до Свідок
Показати IP
30 Травня 2016 13:15
Перші хворі дійсно з'явились 18, але 2 діткам стало погано вдома. І їх батьки і самі не пов'язали цей факт з тим, що можливо проблема в садку. А садок не вправі ні відправляти дітей на обстеження, ні закривати після цього садок. Якби після кожного поносу на другий день закривали садок, то він би був закритий круглий рік. І про закриття садка рішення приймає санстанція, про якісь перевірки теж вона на підставі отриманих лабораторних досліджень і аж ніяк не садок. Перші офіційні результати про сальмонельоз з'явились у п'ятницю 27 травня. Тому питання до санстанції, а не до садка.
Вихователь
Показати IP
29 Травня 2016 20:10
Скажіть кого і яким чином обманули????прийдіть скажіть в очі ,а не розносьте наклеп містом,я особисто попереджала батьків. ..і результат аналізів став відомий лише в п'ятницю!!!
Свідок до Вихователь
Показати IP
29 Травня 2016 22:36
Підтверджую..вихователі обзвонювали батьків та просили не приводити дітей. До нашої вихователькі та няні притензій нема, хоть по совесті поступили.
нелпсчом до Вихователь
Показати IP
30 Травня 2016 12:58
На жаль, не всі такі совісні вихователі як ви!!!! І це факт!!!!!!!!!!!!!!!!
Жителька 33 кварталу
Показати IP
29 Травня 2016 21:11
Шановні любителі пліток! Перш ніж обливати брудом завідувача вихователів та весь персонал зверніть увагу на позитивні зміни які відбулися за останній рік і це все заслуга керівника закладу.Мудрі батьки захищають свій садок а не збирать брехню у інтернеті і поширюють її.
я
Показати IP
29 Травня 2016 22:39
Підтримую повністю жительку 33кварталу!!!вона на 100%права,змін багато більш коректнішої людини я не бачила як завідуюча даного ДНЗ....
Свідок до я
Показати IP
29 Травня 2016 23:36
Не підтримую. Більшість змін за батьківські кошти і головне без їхньої згоди, потім по факту казалось ми збирали гроші на ось це, а я вирішила та зробила ось це.
Мама
Показати IP
29 Травня 2016 22:44
Дорогі батьки то можливо Ми всі разом скаживо "Велике" спасибі наші дорогій і шановній "завідувачці" за те, що в садочку запровадять карантин і що робити з дітьми яких не має на кого залишити, можливо відпустку взяти за свій рахунок чи можливо їй привести їх додому хай поглядить якщо вона така біла і "пухнаста".А вихователі тут зовсім нідочого, з появою нової пані і їх життя стало нестерпним. Тому велике прохання до Всіх не приховуйте те що Ваші діти хворіють, а звертайтеся то потрібних органів, тому що завідувачка бігає з пакетами по інфекційній, а отже дійсно напишуть що дітки потравилися морозимом або ще чимось, Вона все робить для того щоб так і було, а карантин це так прикриття бо садочок мав бути черговим на літо так ,що бажаю всім швидкого одужання і поставтеся будь - ласка з розумінням доданої проблеми.
Анонім до Мама
Показати IP
30 Травня 2016 01:24
Думацте що пишете.!!!
Ваші діти-ваші проблми, якщо нема змоги глядіти-не треба заводити!!!
Це за 25 років перша людина, яка цікавиться садком!!!!!!!
І ще- в нас 400 дітей!!!! Захворіло 5! Якби було отравлення в садку їх було б значно більше. А так більше ймовірності, що батьки купили щось те саме у Сільпо чи на ринку. Моя дитина була в ті дні в садку і все добре, а подружка в лікарні і татові було погано, а тато в садок не ходить!
Мама до Анонім
Показати IP
30 Травня 2016 12:32
Не знаючи достовірної інформації,теж не пишіть та не вводьте людей в оману! В інфекційній лікарні знаходиться 7 діток, 1 дитина в 2 лікарні та багато,які лікуються вдома(не розумію чому не звертаються до лікарів, вдома такі хвороби не вилікуються,потрібні сильні антибіотики). А на рахунок завідуючої,то батьки трохи перегинають палку із такими коментарями,бо не лише на ній лежить провина. Хоча і Світлана Йосипівна далеко не ідеал (мабуть теж докладає немало зусиль,аби висновок був корисним для неї та садочка),але такими лайливими словами не варто людину поливати.
Софія до Мама
Показати IP
30 Травня 2016 13:18
Ви працюєте в інфекційній? Ви бачили її з пакетами? є фото? Ваші слова пороржні.
Анонім
Показати IP
29 Травня 2016 23:53
Шановні! Виникла досить серйозна проблема у ДНЗ, але керівник не сховався, не знітився, Вона вирішує цю ситуацію, докладаючи максимум зусиль і здоров'я. Майте людське розуміння! З повагою, мати вихованки ДНЗ №19.
Анонім до Анонім
Показати IP
30 Травня 2016 00:58
ой, щось перечитала всі коментарі і склалося враження що всі позитивні про себе написала сама завідуюча
Батько до Анонім
Показати IP
30 Травня 2016 06:54
Ви забули написати що завідуюча докладає також немалі фінансові затрати, намагаючись вирішити дану ситуацію.
бред до Анонім
Показати IP
30 Травня 2016 13:01
Не сховався керівник????? А чому вона приховувала кількість хворих дітей від журналістів??? А чому її не раз вже бачили в санстанції з торбами для якоби вирішення проблеми?????
вільна
Показати IP
30 Травня 2016 07:06
Дійсно максимум зусиль докладається!!!певні не зручності є....але це ж заради діток все робиться!!!!керівник не хоче ,скоріш за все,ризикувати їх здоров'ям!!! Яособисто рада тому що моя дитина в надійних руках....зараз проблема куди дитину подіти....та знаю що це задля його ж блага!!!доречі за кошти -порівняно з іншими керівниками то хоч видно куди вкладаються гроші,а не як у інших осідає в кишенях!!!
сальмонельоз
Показати IP
30 Травня 2016 10:21
Дякую садочку за випускний!!!!!!за здоров'я дитини!!!!за зiпсоване лiто i вiдпустку!!!!я цього так не залишу!!!!!!!!!!!!!!!!
аяяй до сальмонельоз
Показати IP
30 Травня 2016 21:47
От кишечных инфекций никто не застрахован и прививок от них нет.И заболеть сальмонелезом можна и не один раз.Да ,накажут повара и медсестру,а поставщик и дальше будет привозить некачественные продукты в садик
сальмонельоз
Показати IP
30 Травня 2016 10:30
Як запахло жареним помила казани i викликала сама(така хороша)санстанцiю!!!!!!!!!звичайно садочок вiдмажеться!!!!!!!
мама Тетяна до сальмонельоз
Показати IP
30 Травня 2016 13:09
Шановні батьки і коментатори!!!! Відкрийте очі!!!! Хто сам викликав санстанцію???? САНСТАНЦІЯ У САДОК ПРИБУЛА ЗА ВИКЛИКОМ САМОЇ ІНФЕКЦІЙНОЇ ЛІКАРНІ!!!!!!!!!!!!!! А пані завідувач сама в інтерв'ю сказала, що перші прояви епідемії були ще 18 травня, але вони "подумали, що з дітками таке буває" і не звернули на це уваги!!!!!!!!!!!!!!!!! А такого розголосу справа набула не завдяки "відповідальності" керівника, а дякуючи небайдужим до здоров'я наших дітей ЖУРНАЛІСТАМ!!!! І завдяки ним, прийнято рішення про карантин. А в днз виходу не було просто. Уявіть, якби після такого розголосу садок продовжував би працювати і надалі, а лікарню продовжували поступати діти, котрі починали лікування вдома????!!!!! Добровільно і по-тихому самі вони б не закрилися ніколи!!!
Софія до мама Тетяна
Показати IP
30 Травня 2016 13:43
Тільки коли ми здавали з дитиною у четвер аналіз на посів у поліклініці на Чорновола, то лаборанти були дуже подивовані коли я їм казала про сальмонельоз, оскільки інфекційна лікарня їм давала відповідь про те, що результату ще нема. То чому ж інфекціана не наполягала на карантині, чи перевірці? А тому що нема таких повноважень. Коже з органів влади виконує свої функції і садок не приймає таких рішень і ухилятись від виконання обов'язкових вказівок немає права. Таке враження, що коментарі пишуть не дорослі люди, а діти, які дупля в цьому не відбивають.
Гарік до мама Тетяна
Показати IP
31 Травня 2016 20:03
Коли вам потрібно то ви (вибачте)дупи цілуєте вихователями.приводите хворих дітей з дому та просите їх взяти.тоді не думаєте про власних дітей .а як півень клюнув то всі крім вас винуваті.
Софія до сальмонельоз
Показати IP
30 Травня 2016 13:32
Джерелом інфекції для людини є людина хвора на сальмонельоз, або бактеріоносій, у якого ознак захворювання немає. При зараженні від людини до людини механізм передачі переважно фекально-оральний, тобто через брудні руки, тільки в рідкісних випадках контактно-побутовий – при догляді за хворими, в тісному колективі, особливо в стаціонарі, дитячому садку. Великий відсоток випадків зараження людиною відбувається через продукти харчування – м’ясо птахів, тварин, риби, готові термічно необроблювані продукти – салати, фрукти, кондитерська продукція, пиво.
Як Ви думаєте, якщо помити каструлі це допоможе вилікувати хворого носія інфекції чи очистити продукти? Ви якщо пишете, то принаймні думайте що.
Леся Українка до сальмонельоз
Показати IP
1 Червня 2016 14:49
Сальмонельоз, ти просто деб*л.
м.в.
Показати IP
30 Травня 2016 13:59
Може вже досить обливати брудом,і обвинувачувати всіх навкруги крім себе???ситуація серйозна,і вирішується....тож не потрібно здіймати галасу і обвинувачувати завідуючу-вона теж людина і має право в чомусь помилитись!!!а говорити оте все в її адресу-це доказує ваш рівень вихованості!!!!)))))
м.в.
Показати IP
30 Травня 2016 14:05
Згідна з Софїєю,результатів не було ,працівники всі чесно здали посіви....значить їм не було чого боятись!!!
Ггггг... до м.в.
Показати IP
31 Травня 2016 23:37
Шановна пані вихователько, яка ви молодець, що "чесно здали посіви"!!! При тому, що доросла людина, на відміну від дитини, може бути носієм інфекції без прояву зовнішньої реакції.
м.в. до Ггггг...
Показати IP
1 Червня 2016 06:31
Я не працюю в садочку,а знаю вихователів!!!!!тож вибирайте слова!!!))
Мама
Показати IP
31 Травня 2016 21:32
Шановнi батьки! Завiдувач дiйсно приклада максимум зусиль щоб садочок мав вигляд садочка ,а не виправноi колонii. Пicля появи Свiтлани Йосипiвни вiн розцвiв.Я в садок вожу 3-тю дитину,хочу звернути Вашу увагу працiвники працюють практично тi самi вiд вiдкриття ( мидсестри ,кухарi).Також я думаю ,що всiм Вам шановнi вiдомо як поставщики отримують тендири i де,як отримують сертифiкати на якiсть продуктiв , а iм точно плювати на наших дiтей.
надя
Показати IP
1 Червня 2016 14:27
Ви б краще всім написали, як перевірити свою дитину чи не інфікована. А не обливати гряззю всіх підряд. А ви чому не захистили свою дитину??? А взагалі раз ви такі схвильовані ситуацією , то розберіться спочатку і поїдьте до депутатів, і не в онлайн,і а в очі сипніть ту всю ненавість. Бо ми всі ходимо під Богом!
123
Показати IP
1 Червня 2016 23:22
Дорогі мами!!!! майте повагу до Світлани Йосипівної, повірте вона дуже добра і розумна жінка, Знаючи її я нічого поганого не можу сказати, якщо ви можете ,значить ви її погано знаєте!!! Ті мами які пишуть такі коментарі,я розумію що ви схвильовані, ви обурені ,але пойміть одне! ніхто від цього не застрахований і непотрібно говорити всякі гадості в напрямок садочка. Я вважаю, якби мені так не подобався садік , і завідуюча ( щоб писати такі погані коментарі) я б свою дитину туди не відавала. Ми ж всі люди І Світлана Йосипівна теж людина,яка хоче зробити як найкраще для ВАШИХ дітей і для вас, а ви не можете цього зрозуміти!!!!! Ви кажете те не зробила,те не зробила, а ВИ як би зробили на її місці???? я даю 100% ,що ви і цього не зробили б! Тож думайте що пишите, Завідуюча вам і вашим дітям нічого поганого не зробила, щоб ви писали такі коментарі!!!!
Людмила ...
Показати IP
2 Червня 2016 00:50
Почнемо з меню - яке часто не співпадає з наявністю у тарілках наших дітей . А про ОСЕЛЕДЦЬ з цибульою вихованцям в садок на обід СЛАБОО ....... оце одна з причин сальмонельозу
Мама до Людмила ...
Показати IP
8 Червня 2016 23:27
Одна з причин САЛЬМОНЕЛЬОЗ е носiй про якого всi мовчать.
Сергій батько
Показати IP
4 Червня 2016 14:49
Так звичайно дітей шкода,я думаю що Світлана Йосипівна так само як і батьки не хотіла щоб так сталося(якби знали де впадем то сіна підстелили), в чомусь винна а в чомусь ні .Чому стільки бруду на садок і на одну завідуючу,вже навіть переходять на особисте не такий колір волосся,манекюр дорогий .одежа,а що має бути з грязним волоссям І нігтями,до чого це все до отруення.У Луцьку не один 19 садок мав справу з отруенням ,тыльки там 3-4 дні поговорили та забули ,а тут нібі ката з манекюром зловили.льють бруд на садок вже пів місяця.Напевно це підігрівають особи з вищіх інстанцій яким вона заважае .Батьки які гноблять свій садок як шакали ,щось десь не так і зризуть всіх підряд.Не подобаеться садок переводьте дітей в інший,ніхто силою не тримае.А за такий проміжок часу на цій посаді завідувач дуже багато зробила.Дітей шкода ,але стільки бруду в свою сторону вона зовсім не заслуговуе.
Мама
Показати IP
8 Червня 2016 23:02
Добрий вечiр ! Шановнi батьки маю достовiрну iнформацiю - носiем хвороби САЛЬМОНЕЛЬОЗ в садочку е конкретна особа КАПОВЕЦЬ - няня.
Тато до Мама
Показати IP
8 Червня 2016 23:06
КАРПОВЕЦЬ ПОЛIНА БЕНЕДIВНА -носiй САЛЬМОНЕЛЬОЗ.
Якою буде погода на Волині в перші дні зими. Прогноз
Сьогодні 20:27
Сьогодні 20:27
Графік вимкнення електроенергії на Волині 30 листопада
Сьогодні 19:51
Сьогодні 19:51
У центрі Луцька п’яний водій спричинив ДТП
Сьогодні 19:32
Сьогодні 19:32
Наступного року всі чоловіки 18-25 років пройдуть базову військову підготовку, – Тимочко
Сьогодні 19:14
Сьогодні 19:14
Помер військовий з Волині Анатолій Столярчук
Сьогодні 18:55
Сьогодні 18:55
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.