У Луцьку колона священиків перекрила рух
Колона священиків УПЦ МП, яка вкотре переносила раку зі святими мощами від Свято-Покровського кафедрального храму до тимчасового храму Всіх святих землі Волинської, стала причиною заторів у Луцьку.
Священнодійство відбулось сьогодні, 22 жовтня. Під час Хресної ходи до храму урочисто перенесли ковчежець із часточками мощей святих угодників Божих, копію чудотворної ікони Божої матері «Пантанасса», а також ікони Всіх святих землі Волинської та Покрови Богородиці. До слова, ці святині постійно перебувають в тимчасовому храмі Всіх святих землі Волинської, але, згідно зі сталою вже для Волинської єпархії традицією, щороку в серпні їх урочистим хресним ходом переносять до Свято-Покровського кафедрального храму. Нагадаємо, перенесення вищезгаданих священних мощей уже відбувалось нещодавно, 10 серпня 2014 року. Однак, тоді їх несли в зворотньому напрямку.
Несподіванкою для оточуючих стала відправа короткого заупокійного молебню біля стіни-памяті Героям Небесної Сотні, що на Театральному майдані міста.
Після цього православні віряни почали активно припадати на коліна перед святинею. Серед учасників священнодійства значну частину становили особи поважного віку.
Утім, перенесення мощей стало причиною величезних заторів на центральних вулицях міста, що обурювало пасажирів громадського транспорту та деяких перехожих.
«На мою думку, акції такого типу створюють ряд незручностей для мешканців міста, зокрема, затори на дорогах. До прикладу, у разі екстреного випадку ні швидка допомога, ні пожежна машина до місця надзвичайної події оперативно дістатись не зможуть. Вважаю, що загальною проблемою церковників є те, що багато із них, спекулюючи християнськими цінностями, переслідують певні політичні цілі, зокрема, з огляду на політичне становище в Україні, а також сіють розбрат серед громадян нашої Батьківщини, поширюючи ідеї «руского міра» та підриваючи основи безпеки та державності. Вшанування ж пам’яті Героїв Небесної Сотні священиками московського патріархату, на мою думку, стало вимушеним кроком, адже неможливо було цього не зробити, живучи в серці Бандерівського краю. Інакше це б ударило по іміджу церкви та підірвало б її авторитет серед вірян», - зауважив кореспонденту Інформаційного агенства Волинські Новини лучанин Володимир, який увесь час спостерігав за дійством. Натомість щира вірянка Уляна наголошує, що таке священнодійство для неї прирівнюється до справжнього свята, зокрема, укріплює віру та надихає на подальше служіння Господу:
«Кожного разу з благовінням поспішаю вклонитися святим часточкам, аби випросити у Бога здоров’я для себе та своєї родини», - каже вона.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Священнодійство відбулось сьогодні, 22 жовтня. Під час Хресної ходи до храму урочисто перенесли ковчежець із часточками мощей святих угодників Божих, копію чудотворної ікони Божої матері «Пантанасса», а також ікони Всіх святих землі Волинської та Покрови Богородиці. До слова, ці святині постійно перебувають в тимчасовому храмі Всіх святих землі Волинської, але, згідно зі сталою вже для Волинської єпархії традицією, щороку в серпні їх урочистим хресним ходом переносять до Свято-Покровського кафедрального храму. Нагадаємо, перенесення вищезгаданих священних мощей уже відбувалось нещодавно, 10 серпня 2014 року. Однак, тоді їх несли в зворотньому напрямку.
Несподіванкою для оточуючих стала відправа короткого заупокійного молебню біля стіни-памяті Героям Небесної Сотні, що на Театральному майдані міста.
Після цього православні віряни почали активно припадати на коліна перед святинею. Серед учасників священнодійства значну частину становили особи поважного віку.
Утім, перенесення мощей стало причиною величезних заторів на центральних вулицях міста, що обурювало пасажирів громадського транспорту та деяких перехожих.
«На мою думку, акції такого типу створюють ряд незручностей для мешканців міста, зокрема, затори на дорогах. До прикладу, у разі екстреного випадку ні швидка допомога, ні пожежна машина до місця надзвичайної події оперативно дістатись не зможуть. Вважаю, що загальною проблемою церковників є те, що багато із них, спекулюючи християнськими цінностями, переслідують певні політичні цілі, зокрема, з огляду на політичне становище в Україні, а також сіють розбрат серед громадян нашої Батьківщини, поширюючи ідеї «руского міра» та підриваючи основи безпеки та державності. Вшанування ж пам’яті Героїв Небесної Сотні священиками московського патріархату, на мою думку, стало вимушеним кроком, адже неможливо було цього не зробити, живучи в серці Бандерівського краю. Інакше це б ударило по іміджу церкви та підірвало б її авторитет серед вірян», - зауважив кореспонденту Інформаційного агенства Волинські Новини лучанин Володимир, який увесь час спостерігав за дійством. Натомість щира вірянка Уляна наголошує, що таке священнодійство для неї прирівнюється до справжнього свята, зокрема, укріплює віру та надихає на подальше служіння Господу:
«Кожного разу з благовінням поспішаю вклонитися святим часточкам, аби випросити у Бога здоров’я для себе та своєї родини», - каже вона.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 94
cірий вовк
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:19
" сіють розбрат серед громадян нашої Батьківщини, поширюючи ідеї «руского міра» та підриваючи основи безпеки та державності. Вшанування ж пам’яті Героїв Небесної Сотні священиками московського патріархату, на мою думку, стало вимушеним кроком, адже неможливо було цього не зробити, живучи в серці Бандерівського краю". А без політики не можна? І коли Волинська область встигла поміняти назву на "Бандерівський край"? Багато хто так не вважає.
Біла вовчиця до cірий вовк
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:30
Ну це думка опитаного, він має на неї право. Хіба ні?
Вожак зграї до Біла вовчиця
Показати IP
23 Жовтня 2014 22:53
Звичайно має. Та від цього його права на таку думку, вона не стає більш правдивішою чи розумнішою. Подібну критику можна використовувати проти будь-якого мітингу. Якщо хтось забув, то одним з приводів розгону майдану зимою було якраз розчищення вулиці задля нормального проїзду в тому числі і машин швидкої допомоги і пожежників. І де ховаються такі мудрагелі, коли проводять мітинги "Свобода", БЮТ чи Ляшко.
"Вшанування ж пам’яті Героїв Небесної Сотні священиками московського патріархату, на мою думку, стало вимушеним кроком, адже неможливо було цього не зробити, живучи в серці Бандерівського краю" - чоловік явно завчив не той текст. Небесну сотню ніхто не вшановував, за неї молились за упокій. І мушу розчарувати: це був не вимушений крок, це була нормальна діяльність церкви в межах своєї компетенції: церква молиться за своїх померлих, не залежно від їх політичних поглядів. Досить брехати
А тепер моя власна думка, на яку я певно також маю право: цей опитуваний - підсадна качка "Волинських новин", який в церковних питаннях мало орієнтується, бо трохи іншої орієнтації.
Алла до cірий вовк
Показати IP
23 Жовтня 2014 19:10
Підтримую саме те,що Волинський край є Бандерівський край.
дідо
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:21
Хай би їхали до Росії, і там ходили.
Алла до дідо
Показати IP
23 Жовтня 2014 06:14
Це в репертуарі російських попів організовувати ось такі шоу.Який темний народ,коли люди ви прозрієте?Путін з Кирилом нищать нашу землю,наших солдат убивають,а ви підтримуєте російську церкву і тих патлахачів.Женіть іх з украінськоі землі! Живіть по правді ,тихенько моліться Богу за свою родину,за нашу краіну,за наших дітей,які захищають нас від лютого московського палача і Господь вас почує.
Мирослава до Алла
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:34
КОЛИ ВИ ВЖЕ ЗРОЗУМІЄТЕ НАРЕШТІ не Путіну ми молимось , не КГБ..... а ВСЕВИШНЬОМУ БОГУ ТВОРЦЮ НАШОМУ.... чому баптисти , ієговісти, які спонсоруються США,уніати,які православя відкріклися і підкоряються напряму папі римському вас так не дратують.... Так що дідо , ти ж юрист... почитай СТАТУТ УПЦ.... Українська Православна Церква є самостійною і незалежною у своєму управлінні та устрої... і це прописано з 1990 року... В церкві буваєте хіба що раз на рік... а то і взагалі не ходите, а по церковних питаннях Ви асссииии.... елементарного не знаєте, навіть 7 таїнств не скажете без запинки. Хай Вас Бог вразумить і благословить, хай любов у вас буде до ближнього свого.... бо всякий ближній то є образ Божий)))
Ірина до Мирослава
Показати IP
23 Жовтня 2014 23:38
Це така любов до ближнього - ненавидіти баптистів і т.д?. Вони не вдягаються у рясу і не носять ніяких костів, називаючи їх святими, бо лише Господь святий і лише йому потрібно поклонятися. А тут релігійні обряди одні і немає місця Богу живому. А щодо 7 таїнств, то в Біблії написано, що для спасіння людини вистачає того, що Бог сказав у своєму слові, себто Євангелії, а там ні слова про 7 таїнств, зате є заповіді Господні. Якщо не вірити цьому, то Господь тоді що, обманює чи як? Поставили свої обряди і приписи-дописи всяких святих-пресвятих вище Божого слова ще й шукають когось винними. Спонсоруються США? Це скажете Богу, представши перед ним на суді, певно тоді ви Мирославо, не будете такі категоричні, та чи пізно не буде? Судіть себе, а не когось, бо будете давати відповідь особисто за себе, а не за баптистів чи ще когось, кого ви так сильно "любите", як свого "ближнього".
Анонім до Ірина
Показати IP
24 Жовтня 2014 09:42
о ваша любов Ірино пре через вуха))))
Вожак зграї до Ірина
Показати IP
24 Жовтня 2014 11:18
Ірино, перечитайте пост Мирослави, там немає ненависті до баптистів і т. д. Там сказано про центри керівництва. Н/п : "Свідки Єгови", якщо хто не знає мають головний свій центр в США і звідти, можливо , спонсоруються. А може наші гроші ідуть туди - тут питання відкрите , бо централізація влади у них жостка. Мирослава не принижує інші конфесії, а звертає увагу на те, що УПЦ в питанні централізації на багато вільніша за деякі інші конфесії, адже вона офіційно має широку автономію і є незалежною в управлінні, а , наприклад, УГКЦ чи ті ж Свідки прямо керуються зза кордону. Про баптистів не знаю достеменно, тому нічого не кажу, можливо в цьому Мирослава помилилась.
Ирина до Алла
Показати IP
26 Жовтня 2014 15:16
А це говорить людина яка в церкву ходить раз на рік на Пасху або взагалі не ходить
Анонім до дідо
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:42
а ти б подумав би про себе... а то прийдеться і тобі дати відповідь за сказане.... і ніхто не знає коли.... окрім Бога
Хельга
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:31
А я от не розумію, навіщо часточки тіла мертвої, хай і святої, людини тігати туди-сюди?
ВОНО до Хельга
Показати IP
23 Жовтня 2014 00:10
язичники, що ше сказати
Вожак зграї до Хельга
Показати IP
24 Жовтня 2014 11:04
І ви вважаєте за потрібне заявити всім про своє нерозуміння? Думаю, розумніше було б підійти до якогось священика, щоб він вам пояснив один на один. Для чого виставляти на загал недоліки своєї освіти чи свого інтелекту?
Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:38
В руськом мірє несанкціоновані мітинги розганяють омоном.
умійка
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:43
Яке вони мають право зривати графік руху громадського транспорту. Може до когось і швидка не доїхала. На показуху - так всі вуруючі: пройтися з іконами, поспівати псалми, окропитися святою водою. А як на ділі так "кожен за себе".
коля
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:50
православний нагібатор в дії.
скільки темноти луцької поклоняється ідолам, ой йой....
Васян до коля
Показати IP
23 Жовтня 2014 07:37
Мрачне шоу,
особенно хоровод жiнок на колiнах на площi.
А за дитину на колiнах в Штатах чи Европi нагнули б дурну мати за насилля над малолiтнiми.
А дунька молода в хустцi? ))) Iй мо` 20 рокiв, а виляда на 35.
ПРАВОСЛАВНИЙ УПЦ до Васян
Показати IP
23 Жовтня 2014 18:54
Вибачте а за дуньку будете в суді відповідати
Вже маже депутат
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:55
Прийде нова влада і притягне їх до відповідальності.
Васян до Вже маже депутат
Показати IP
23 Жовтня 2014 07:38
Давай братан
за наругу над дитиною i iзвращенне поведенiе на людях.
Мазохiсти херови.
нобель
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:58
Знаю одного віруючого. Так той не проти бухнути, обманути, обматюкати і т.д. Народ, релігія - опіум для народу. Потрібно було людині у щось вірити, ось вона і придумала собі бога. Придумала - не значить, що він існує
Ірина до нобель
Показати IP
23 Жовтня 2014 23:46
Нобель, ти думаєш, що ти існуєш? Ні, тебе немає, ти вигадав, що ти є, бо насправді тебе немає. А Господь є і ти бідоття нещасне не зможеш цього заперечити, коли навіть вся природа свідкує - БОГ Є! і не возмущайся нобель і навіть не відписуй, бо тебе не існує, тебе немає, ти надуманий...
*** до Ірина
Показати IP
24 Жовтня 2014 09:32
а ви Ірина певне суддя та критик?? раз так яро відписуєте кожен коментар,який вам не довподоби?? чи так ідея баптистко-пропагандистка
Анонім
Показати IP
22 Жовтня 2014 19:58
Темнота, примітивізм......
католик
Показати IP
22 Жовтня 2014 20:03
Про яку Едину Україну ви можете казати, якщо така стаття і такі коменти?!
50-десятник до католик
Показати IP
22 Жовтня 2014 20:05
люди просто розумніші стали
православний
Показати IP
22 Жовтня 2014 20:12
У 21-му столітті темрява перемагає світло.
Дарт Вейдер
Показати IP
22 Жовтня 2014 20:41
Ще трохи і всі перейдуть на мою, темну сторону. Хай прибуде з вами Сила!
ОПА до Дарт Вейдер
Показати IP
22 Жовтня 2014 20:45
... хай прибуде з нами сила грошей!
Марія
Показати IP
22 Жовтня 2014 21:25
Дай Боже по вірі отримати зцілення тим хто цього дуже просив в Бога. Ця церква як на мою думку ближча до Бога - ось це і бісить тих хто замість насадження заповідей Божих розбурхує політичні пристрасті. А їх діти в школах матюкають вчителів виживають з роботи. Це в них соціальна свідомість амбітність. Потім гроші на лікування своїх дітей просять. Не грішіть не хворітимуть діти. Нахаби, вони ж на своїй землі а ми так погуляти вийшли. Противно. Достало це лицемірство. Хоч і шкода що Кирило глава цієї церкви. Його гріхи лягатимуть на ці бідні голови бабць молитовних. Бідолахи аби понесли. А все через те що Кирила називають не грішнішим а святішим на них ляжуть його кроваві гріхи за Путіна. Ненавиджу це ім'я Господи накажи.
Алла до Марія
Показати IP
23 Жовтня 2014 06:20
Звідки ви знаєте,хто ближчий до Бога?
Марія до Алла
Показати IP
23 Жовтня 2014 22:38
Відчувала сама бо ходила в різні церкви. Тільки тут відчуваю зцілення душевних і тілесних ран.
аполінарій до Марія
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:21
Вона ближче до агента кгб-фсб кірілкі і його шефа-ботоксного путлера, які люто ненавидять Україну.
ПРАВОСЛАВНИЙ УПЦ до аполінарій
Показати IP
23 Жовтня 2014 18:56
ФІЛАРЕТ ТАКОЖ СПІВПРАЦЮВАВ З КГБ
Думка
Показати IP
22 Жовтня 2014 21:58
Стаття настроєна на негатив. А хресний хід в цей день - це вже традиція для лучан. А традиції цивілізовані люди, по крайній мірі, поважають. Адже завтра День Всіх святих землі Волинської, нашої рідної землі... Давайте будемо добріші один до одного, в конфліктах щастя не здобудеш, і останній рік є для цього прикладом. Якщо люди пройшли через місто з молитвою, то це набагато краще ніж якась чергова акція протесту.
my_gift до Думка
Показати IP
23 Жовтня 2014 10:25
Ви точно через цей хід нікуди не спізнювались.
Лучанка
Показати IP
22 Жовтня 2014 22:02
Журналісти ВН, вам варто задумуватися, що ви пишете, а точніше як подаєте інформацію, політична заангажованість у ваших статтях присутня. Вам не потрібна єдина країна, а розбрат, сварки, адже більше сенсації від цього та рейтинг. Забуваєте, що за кожне слово відповідатимете. До речі раджу переглянути що про "бандерівців" на італійському ТВ,а особливо перед зустріччю у Мілані показували. Ви дуже здивуєтесь, те, що показує європейська демократична преса, про бандерівців, ПС та радикалів, про захоплення церков в Україні. Та вас прирівняли із неофашистами на державному телебаченні Італії у сюжеті присвяченому Україні. Що на це скажете??? Чому ж ви ВН не рівняєтесь до європейських стандартів у журналістиці??? Слабо???
zbbas
Показати IP
22 Жовтня 2014 22:07
Все до банальності просто - косять бабло. Чергове шоу по зароблянню грошей. Спробуйте порахувати скільки разів лише у цьому році вони ходили з "оновленими" іконами, мощами і тд. Порахуйте скільки їх є в одній Покровській церкві. А всім їсти хочеться і судячи з вигляду не пісненького. І так буде доки люди будуть тупо нести їм гроші . Але одне радує що з кожним разом народу ходить все менше і менше.
Церковна миша
Показати IP
22 Жовтня 2014 22:43
Факельна хода ультрас-"патріотів" руху громадського транспорту по центру Луцька не заважала, а хресна хода заважає. Шановний автор цієї статті, Вам відоме значення слова "совість"? Адже незаангажованість статті уже відчувається із заголовку.
просто українець або до Церковна миша
Показати IP
23 Жовтня 2014 00:47
МОСКОВСЬКЕ ЗАВАЖАЄ, ЗА ІКОНАМИ ГРАД ПРИХОДИТЬ
Тьху
Показати IP
22 Жовтня 2014 23:11
Шиба збрив вуса - диви шо сталось! а йолкі палкі
Гигиги до Тьху
Показати IP
23 Жовтня 2014 07:18
Шиба вiд армii ховаеться?
Юрий
Показати IP
22 Жовтня 2014 23:35
коментар було видалено
Юрий
Показати IP
22 Жовтня 2014 23:44
Если бы гей парад перекрыл рух то конечно по другому преподнесли бы...это называется Крестный ход а не перекрытие движения,раньше все это нормально воспринимали а сейчас это заказ Филарета?
ВОНО
Показати IP
23 Жовтня 2014 00:15
фанатики люто ненавидящі країну в якій живуть хочуть мати більше прав ніж патріоти і захисники, цієї країни
Іра
Показати IP
23 Жовтня 2014 00:42
Да тих продажних московських попів треба в шию гнати з Волині, хай єдуть у сваю расєю!!!
jjj
Показати IP
23 Жовтня 2014 00:44
ідіоти ви! як написано в біблії: Син проти батька. Брат проти брата. Це вже почалось. ПОДУМАЙТЕ
jjj
Показати IP
23 Жовтня 2014 00:47
нечую матів
Анонім
Показати IP
23 Жовтня 2014 08:19
Люди добрі в кожного є своя думка це добра традиція уже відбуваєть десяток літ і ви смієте на цьому спекулювати. Господи прости нас грішних
аполінарій
Показати IP
23 Жовтня 2014 08:40
А що то за секта така мацковский патріархат? Це не та, де паханом кірілка гундяєв?
Лучанин
Показати IP
23 Жовтня 2014 08:45
До автора статті і його однодумців: УПЦ - має найбільшу кількість прихожан серед усіх конфесій України. На Волині також більш приходів - це УПЦ. Тому задумаєтесь про яку єдність і демократію і повагу може бути мова, коли один громадянин ображає багатьох? І чому ходьба на Покрову людей, і з факелами і з білими ковпаками на голові(як ККК) та ще й дико кричали - то це нормально, а традиційний хресний хід - це для вас перекриття руху?
достали
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:03
замість того, щоб паскудити тут в коментарях, краще б ті очевидці , які так перейнялися, що їм перекрили дорогу, помолилися за Україну( бо тільки і чути які всі патріоти, як люблять свою Батьківщину). І ЗРОЗУМІЙТЕ ЛЮДИ, НЕ ВАМ ВИРІШУВАТИ, ДОКАЗУВАТИ В ЯКУ ЦЕРКВУ ХОДИТИ, ЯКОГО ПАТРІАРХАТУ, КОНФЕСІЇ...Кожен робить свій вибір, І КОЖЕН МАЄ НА ЦЕ ПРАВО!!!!!!!!!!!!!!!!
sss
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:17
журналісти мають нейтрально висвітлювати події, що відбуваються у країні, але це явно не про наших писак,це просто не професіоналізм, ховайте свої амбіції панове, а то так і лишетеся бульварними писаками(((
Лучанин до sss
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:57
Нашим псевдопатріотам і псевдожурналістам здається, що висвітлення їхньої точки зору - це і є прояв демократії та професіоналізму. А потім будуть казати : Єдіная страна. Яка вона єдина, якщо навіть журналіст не поважає чужої думки...
lila
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:51
стаття дійсно вся пронизана негативом, тай коменти до неї якісь дуже злі . Люди, будьте добріші! затори були недовго. А те що Церква моск. патріархату, тотреба вирішувати це питання на вищих рівня влади а не просто "язиком " десь в статтях, негнітаючи обстановку.
Лучанин до lila
Показати IP
23 Жовтня 2014 09:58
Це питання вирішать самі люди і духовенство. Не потрібно ніяких вищих рівнів. Вже на початку 90-х Кравчук з Філаретом навирішували...
77
Показати IP
23 Жовтня 2014 10:13
Горе злым и нечестивым! В наказание за дела свои они будут мучимы сатаной. Кто на земле грешил и оскорблял Бога и скрывал дела свои, тот будет ввержен во тьму кромешную, где нет ни луча света. Кто таил в сердце лукавство и в уме зависть, того скроет страшная бездна, полная огня и серы. Кто не допускал любви и предавался гневу, даже до ненависти к ближнему, тот предан будет на жестокие мучения ангелам тьмы. Преподобный Ефрем Сирин .
Джулія
Показати IP
23 Жовтня 2014 10:22
Людське стадо.
я
Показати IP
23 Жовтня 2014 10:48
Дивні ви всі, яка різниця якого патріархату, це ж Святині, немає Бога російського чи українського, люди схаменіться, вже навіть Святе ділите. Перекрили рух - смішно
Катя
Показати IP
23 Жовтня 2014 11:08
Як на мене хоч одне видання осмілилося правду написати про тих москальських попів, адже як була революція, то ті по коморках сиділи й казали, що усі на майдані прокляті, як почалася війна, то не хотіли відспівувати українських солдат, називали їх братовбивцями, а сепаратистів благословляли. А тут тобі на - відспівують біля стіни "Небесної сотні"... Що, вже шапку перевернули, власть змінилася.... І ці люди промосковські - зомбі!!!!!!!! Дякую ВН за сміливість!!!! І репортеру за об'єктивність. Я взагалі мусульман, чогось ми дороги не перекриваємо,а якби таке зробили - то вже була б паніка. Так що розкормили в Україні путінську власть і московських попів, які права качають. Бог у серці людини, а не в рясі попа!
Лучанин до Катя
Показати IP
23 Жовтня 2014 14:38
Якщо вам подобається якась інформацію, то це ще не означає, що вона правдива...
Осі вам кілька посилань, Катя, а де допомога мусульман? У вигляді чеченців, які войюють на боці ДНР?
http://volyn.church.ua/2014/10/20/po-slovam-aleksandra-tyapkina-iz-voennogo-gospitalya-g-zaporozhe-s-6-oktyabrya-2014-g-udarnymi-silami-monaxov-i-volonterov-stroitelej-iz-mukachevskoj-i-volynskoj-eparxij-upc-remont-idet-bystro-osob/
http://volyn.church.ua/2014/10/08/svyashhenosluzhiteli-volinskoji-jeparxiji-upc-dopomogli-vijskovomu-gospitalyu-i-dali-nevelichkij-koncert-dlya-poranenix/
http://volyn.church.ua/2014/10/08/shho-ya-mozhu-zrobiti-u-bolyuchij-period-dlya-ukrajini/
http://volyn.church.ua/2014/10/04/bozhe-blagoslovennya-volinskim-bijcyam-vnutrishnix-vijsk-yaki-virushili-v-zonu-ato/
http://volyn.church.ua/2014/10/14/20-ditej-chiji-batki-sluzhat-u-zoni-ato-otrimali-vishivanki-vid-volinskoji-jeparxiji-ukrajinskoji-pravoslavnoji-cerkvi/
http://volyn.church.ua/2014/09/28/svyashhennosluzhiteli-volinskoji-jeparxiji-vzyali-uchast-u-blagodijnij-akciji-na-pidtrimku-ukrajinskoji-armiji/
http://volyn.church.ua/2014/09/21/vipusknika-vds-lanovogo-romana-zvilneno-z-polonu/
http://volyn.church.ua/2014/09/08/vichna-pamyat-novoprestavlenomu-vojinu-sergiyu/
http://volyn.church.ua/2014/09/05/gromada-xramu-sv-ap-andriya-pervozvannogo-doluchilasya-do-dopomogi-bataljonu-azov/
http://volyn.church.ua/2014/09/04/volinska-jeparxiya-upc-dopomogla-luckomu-vijskovomu-gospitalyu-medikamentami/
http://volyn.church.ua/2014/10/09/molitva-za-poranenix-vojiniv/
Правда
Показати IP
23 Жовтня 2014 11:28
Ни один подобный отрывок Библии не дает оснований для веры в некие чудотворные силы, заключающиеся в трупных останках.
В Библии нет ни одного примера того, чтобы чьи-либо мощи или элементы одежды умершего человека обладали неоднократным проявлением чудотворных сил.
Пример с умершим Елисеем показывает, что в его случае Бог проявил лишь единократное чудо, которое более никогда с его останками не повторялось, и Богом не было дано указание на какое-либо особое почитание этих останков.
Примеры с Иисусом, а также с апостолами Петром и Павлом свидетельствуют, что Божья сила исцеления имеет совершенную форму. Исцелялись все желающие, причем, абсолютно от всех болезней, более того — исцелялись сразу! Так называемые «чудотворные мощи» не выдерживают ни малейшего сравнения с данной библейской особенностью действия Божьей силы.
Использование мощей в целях обращения к умершим является разновидностью оккультизма и осуждается Богом.
Библия не поддерживает благоговейного отношения к плоти умершего человека, объясняя, что даже живые люди остаются подверженными греху.
Апостолы Петр и Павел указывали на то, что тела христиан по смерти «разрушатся» и «не наследуют нетления».
Культ «нетленных мощей» широко известен не только в христианской церкви, но и в нехристианских религиях.
Християнин
Показати IP
23 Жовтня 2014 11:39
Мені байдуже які попи: київські, московські чи волинські. Але тут така штука, я заходжу на Данила Галицького в Луцьку в московський храм і піп каже, що благодать Божа тільки на них сходить, а на розкольників ні, що інші - грішні. Хм, мене хрестили в ті часи, коли це було заборонено, тоді баба покликала таємно в хату священника, який і охрестив мене. То я розкольник чи ні?! Благодать на мене сходить чи ні!? Я от не пам'ятаю який то піп був чи з "розкольніків", чи з тих, які були на службі в московських КГбешників. Мораль басні така: раз побував у тому храмі і більше ніколи не піду туди. А раз люди кланяються таким пропагандистам в рясах, і вірять що вони особливі, а інші ні, як Путін, Гітлер і Сталін, то це просто зазомбоване стадо!
Любов
Показати IP
23 Жовтня 2014 11:57
Вітаю всіх читачів зі святом Всіх Святих Землі Волинської! Нехай Господь пошле всім миру, здоров'я, любові і поваги один до одного і дай Боже частіше Хресних ходів у нашому місті зі святими дарами Божими за мир і спокій у нашій державі. І я рада, що багато молоді , старших людей приймає участі у хресному ході. Спаси Вас, Господи! З святом! Любові всім !
Християнка
Показати IP
23 Жовтня 2014 12:17
Це традиційний хресний хід.Чому зараз приплітаєтє сюди політику.Існує попередження що в часи антихриста влада хресні ходи взагалі заборонить. Зате будуть паради геїв- содомітів та інших перевертнів до яких ви будете відноситись з великою терпимістю.
Істина
Показати IP
23 Жовтня 2014 12:25
Бог один, віра одна, церква одна. Слава Богу за все!!! Наша церква жива століттями і буде жити! А ви перевертні? Якої ви віри? Якого ви роду? Зараз ті часи коли багато "іуд".Справжні православні християни тримаймось в вірі!!!
Любов
Показати IP
23 Жовтня 2014 12:42
....Деньги не помогут Вам в могиле
... Деньги не заменят Вам любви...
... Почему же ради этой пыли Люди перестали быть людьми?...
вірш про ПРАВОСЛАВНУ
Показати IP
23 Жовтня 2014 12:58
Комусь чужа, а мені рідна,
Комусь ворожа, а мені свята,
Людьми святими вона плідна,
Що на Русі лише одна така!
Ворота ада не здолали
Цю церкву, хоч були тяжкі часи,
Вогнем, мечем вірян лякали,
Ксьондзи чіпляли різні ярлики.
Пройшла через горнило воєн,
Спустошень та всіляких потрясінь,
Давали міць її устоям
Бог, Богородиця, сотні святинь.
Церква свята у настановах,
Догматах, що від перших християн.
Ісус Христос – її основа,
А сім соборів це її штурвал.
Свята у молитвах, відправах,
Де різні нації – одна сім’я
Зливають голоси у лаврах,
Звеличують в серцях Боже ім’я.
Свята, бо грішних нас приймає,
Допомагає донести свій хрест,
Нас в покаянні обновляє,
Щоб добре скласти нам життєвий тест.
Свята в своїх Богослужіннях,
В наспівах, що доходять до Небес.
В ній відчуваю я спасіння,
Духовну радість, що Христос Воскрес!
Комусь чужа, а мені мати,
Хоча і вередливе я дитя,
Її не хочу я зрікатись,
Вона веде до вічного життя!
достали до вірш про ПРАВОСЛАВНУ
Показати IP
23 Жовтня 2014 13:19
так гарно , я собі скопіювала, вірш западає в душу)))
001
Показати IP
23 Жовтня 2014 15:41
ЗА ПУТІНА НІФОНТ ТУСОВКУ УСТРОЇВ
Алла до 001
Показати IP
23 Жовтня 2014 19:07
Ніфонт-ворог України.Він підтримує московську агресію.Чому,люди, ви допускаєте,щоб Покровська церква належала до московського патріархату? Лише у такий непростий час для України лише Украінська православна церква Київського патріархату сповідує наші цінності. ці тусовки уже приілися!
Анонім до Алла
Показати IP
23 Жовтня 2014 20:27
Я тобі вказую до якої церкви ходити? То й ти до мене не лізь.
Анонім до Алла
Показати IP
24 Жовтня 2014 09:35
ой Алло.. темна ти душа..((
001
Показати IP
23 Жовтня 2014 15:45
Володимир ви праві на всі 100%
drrfog
Показати IP
23 Жовтня 2014 18:54
ГАНЬБА вн!!!!!!!!!
ПРАВОСЛАВНИЙ УПЦ
Показати IP
23 Жовтня 2014 19:01
ГОСПОДИ ЗБЕРЕЖИ НАШУ РІДНУ ЗЕМЛЮ!!!! ПРОСТИ ГРІХИ НАШІ!!!!!!
ПРАВОСЛАВНИЙ УПЦ
Показати IP
23 Жовтня 2014 19:07
https://vk.com/oljei?w=wall165629936_2580%2Fall
Патріот
Показати IP
23 Жовтня 2014 20:32
Оцінивши ситуацію зі сторони, я, як вважаю, дуже патріотично налаштована дюдина, можу сказати лише те, що цю статтю писав точно не журналіст, а пустоголовий БОВДУР. Або це відверта джинса, тоді перепрошую за образу! Адже, майже у кожному реченні простежується одностороння зацікавленість. Про яку європейськість може бути мова? І кого ви звинувачуєте в темності?
Ми ж всі українці! Кожен з нас має право молитися, де забажає. Покажіть мені хоч одного попа з Москви! Всі вони волиняни! До того ж УКРАЇНСЬКОЇ Православної Церкви! До речі, щоб ви розуміли, я -атеїст, але краще знаю історію церкви, ніж люди, які про неї так багато говорять.
Якщо ми всі хочемо миру, то потрібно навчитися поважати один одного, а вже тоді говорити про демократію та європейське майбутнє!
П.С. я так розумію, автору соромно за статтю, адже, він не підписався.
Ще раз перепрошую, накипіло!
Автор до Патріот
Показати IP
24 Жовтня 2014 10:45
Соромно!? А... дай подумаю...а, ні.
Наталія
Показати IP
23 Жовтня 2014 21:02
Не дивлячись на злобу, яка кипить до православ'я, мене порадувала реакція людей.Переважає правильна,Божа , добра.Зараз Господь пересіє людей, залишаться в храмах УПЦ тільки сильні, з вірою,яка не зрадиться, перед лицем смерті.Немічних і слабких Господь прикличе до себе.А ти хто зрадить святу, апостольську,соборну церкву, розбредуться по сектам.Але памятайте, вмирати будуть всі і давати відповідь Богу теж будуть всі!!!Будьте патріотами неба!
Виктор
Показати IP
23 Жовтня 2014 21:24
Первые христиане были на територии Волыни еще с Апостольских времен, до католичества и византийского крещения Киевской Руси Владимиром. Не говоря о московитах, которые еще в 16 веке не величались русскими, и украли у НАС историю и Религию Киевской РУСИ!!! Посему рано или нет- но БЫТЬ в УКРАИНЕ ЕДИНОЙ ПОМЕСТНОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ АПОСТОЛЬСКОЙ ЦЕРКВИ!!!!!!!
Слава Украине!!!!
віруючий
Показати IP
23 Жовтня 2014 21:32
Ноги моеї і моїх рідних не буде в мацковській секті. 'руській мір' показав себе у всій 'красі' в криму і на сході України
Анонім до віруючий
Показати IP
24 Жовтня 2014 09:36
а як показує себе український мір ти не бачиш???
Виктор
Показати IP
23 Жовтня 2014 21:54
В городе ЛУЦКЕ было магдебургское право - когда московские лапотники еще на каку буба говорили. Слава Укрраине!!!!
Лія
Показати IP
23 Жовтня 2014 22:34
Нажаль, не змогла бути присутня на Хресному ході, але думками я там, підтримую вірян. "Московська", як ви кажете, церква - це місце, куди може прийти кожен зі своєю бідою чи печаллю і отримати від батюшки пораду, підтримку, почути добре слово, посповідатися і причаститися. У цьому не раз переконувалася і я, і мої знайомі. Пожертва - добровільна, ніхто не зазиратиме в кишеню і не вимагатиме за те добре слово конкретної суми. (поки харизмати і іжє з ними кричать про десятину, чим більше даш нам - тим більше отримаєш і т. д., не раз це сама чула). Отже, побувавши в різних церквах, я свідомо обрала православ"я. А чому не Київський Патріархат? Поцікавилася історією. Він виник у 90-х роках з легкої руки Філарета - кума Кравчука, і сьогодні його не визнають православні у жодній країні світу. Це мене насторожує, ячкщо не сказати відштовхує. Почитайте самі історію КП, якщо цікаво.
ввввв
Показати IP
24 Жовтня 2014 08:55
Підтримую віряни тут не до чого !ми є правослані я люблю укаїну і хожу в мп і що з цього
Християнка
Показати IP
24 Жовтня 2014 09:25
Люди схаменіться, хто вірує в Бога ! Старайтеся жити по 10 заповідях Божих - православні християни! Та станьте на коліна і в дома тихенько помоліться, як маєте один з одним пересваритись! Де в ЄВАНГЕЛІЇ пише про патріархати, канонічність? Ми самі розділялися більше 2000 років на різні релігійні громади! Один Бог, один Ісус Христос,Одна Мати Божа-МАРІЯ! На страшному суді Бог нас запитає , за наші вчинки за все життя. Живемо на Україні- значить маємо говорити на українській мові, любити свою рідну землю і оберігати неньку УКРАЇНУ- ЦЕ без мови! БОЖЕ, СПАСИ УКРАЇНУ І ЇЇ ЛЮДЕЙ! ЛЮБІТЬ ОДИН ОДНОГО!
Ірина
Показати IP
26 Жовтня 2014 16:55
Апостоли заповідали канонічність-учні Хрисові,на яких Дух святий сходив! А про мову в Українській Православній церкві не служать на російській ,а на церковно слов'янській,яка було створена Кирилом і Мефодієм спеціально для церковних Богослужінь! Це чиста мова яка не має лайливих слів! але таким людям як ви тут щось розповідати це все одно, що перед свинями бісер кидати! марно! Моя Церква найкраща це моє спасіння!?!! Врешті решт це мій вибір і ми маємо це право вибору, чи знову повернемось на 2 роки назад у диктатуру тільки вже з іншого боку! Нічого у нас не змінилось!!! Народ у нас гнилий і злий із середини! Європейці))))))) та скоро Європі буде за нас соромно!!!!!! Бог Вам усім суддя!!!!!
Анонім до Ірина
Показати IP
1 Листопада 2014 14:44
Сперечатимуся. Літургію в МП відправляють якраз російською мовою часів Петра 1-го. А церковнослов'янська створювалася не Кирилом і Мефодієм, а всім інститутом церкви протягом тривалого часу. І це ФАКТИ. Вищезгадані Кирило і Мефодій створили лише писемність для існуючої на той час давньоруської мови для перекладу релігійної літератури.
паша
Показати IP
30 Жовтня 2014 00:38
Я вірянин УПЦ,і я плюну кожному в обличчя хто назве мене москалем! Наша церква в цей складний час зробила найбільше користі для,- біженців, армії, АТО,і простих людей , - і це факт. І слава Богу такий інститут як "Київський патріархат" скоро анулюється, піде в небуття,бо людям набридла їхня агресія,їхня нехристиянська проповідь, їхні аморальні вчинки....ми в церкву ходимо про Бога слухати а не про бандеру і шухевича, або про те яка московська церква погана .!!! Ганьба КПстам!!! лжепатріарху філарету ганьба! І лжемитрополиту мішці Ганьба!!!!ви не триндіть,а робіть конкретні дії. В "москалів"вам вчитись треба.
Андрій.
Показати IP
11 Листопада 2014 22:25
Цей Володимир точно якийсь протестант )) По зовнішності на ляльку схожий.Де ж ділась мужність ??оце чоловік??? Не смішіть.
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.