USD 41.40 41.75
  • USD 41.40 41.75
  • EUR 41.50 41.75
  • PLN 9.90 10.20

У Луцьку хочуть якнайшвидше спорудити пам’ятник Степану Бандері

1 Січня 2016 16:22
Лучани, які прийшли вшанувати пам’ять керівника проводу Організації Українських Націоналістів Степана Бандери, хочуть, аби наступного року на п’єдесталі з’явився йому пам’ятник. Однак, у представників влади однозначної відповіді на питання, чи це станеться, немає.

Щороку лучани відзначають річницю Дня народження Степана Бандери. 1 січня, незважаючи на погоду, активісти збираються біля п’єдесталу на площі Героїв Майдану, де вже декілька років обіцяють встановити пам’ятник Степану Бандері. 2016-й не став винятком. Кілька десятків лучан прийшли в перший день нового року аби вшанувати пам’ять керівника проводу Організації Українських Націоналістів.

Після короткого богослужіння до присутніх звернувся отець Микола.
Він зауважив: сьогодні луани вшановують людину, яка поклала життя за своїх друзів.

«А друзями його була ціла Україна, народ , який він любив дужче волі свободи, не боячись ні тортур ні переслідувань. які випали на його долю. Він ніколи не питав, що має зробити для нього влада, він сам робив усе, що міг, щоб його народ мав волю і незалежність. Вшановуючи його пам’ять, ми розпалюємо іскру любові в серці до нашої Батьківщини», - пояснив священик.
Згодом учасники провели невеликий мітинг під час якого згадували, ким став для України Степан Бандера.

«Щороку 1 січня ми збираємося тут. Мабуть, Господу було угодо, щоб він родився в цей день, і він йому дав долю, яка не забудеться у віках. Він створив Організацію Українських Націоналістів. Це були люди неймовірної мужності, великої сили духу, які боролися за одне: щоб Україна стала державою. Сьогодні ми згадуємо, що зробив Степан Бандера: своїм словом він покликав за собою мільйони», - додав голова Всеукраїнського братства ОУН-УПА Богдан Борович.

ПІДБІРКА ЦИТАТ ЗІ СТАТЕЙ СТЕПАНА БАНДЕРИ, НАПИСАНИХ В ЕМІГРАЦІЇ

Але разом з тим на цьому зібранні постало питання й встановлення пам’ятника Степану Бандері. Нагадаємо, його запланували спорудити навпроти Палацу урочистих подій на площі Героїв Майдану. Однак уже декілька років на місці майбутнього пам’ятника стоїть лише основа для нього. На сам пам’ятник коштів не вистачає.
«Скільки років ми будемо збиратися на цьому місці перед цим сірим постаментом. Пам’ятник повинен бути. І громадою гроші збирали, і десь вони є, і ще ми зберемо. Але ми повинні прийти до влади й почути чітку відповідь на питання: вони за пам’ятник, чи ні, будуть вони щось робити, чи ні. Піти і з'ясувати, чи буде пам’ятник, чи ні. Бо час іде. Вони сподіваються, що люди, які боролися за Україну всі вимруть, а молоді це не треба буде? Так не вийде»,- переконував всіх Богдан Борович.
Відповідати на це питання довелося першому заступнику голови обласної ради Олександру Пирожику. Він покликав громадськість на зустріч, аби обговорити перспективи спорудження пам’ятника. Але зауважив, що для цього доведеться шукати фінансування.
«Я не буду нічого обіцяти, але в цьому році ми зробимо так, щоб тут (на постаменті – ред.) було більше. Щоб справа не зупинилася на цьому камені. Ви ж знаєте, що бюджетні кошти так просто не виділяються. Думаю, наступного року буде інший результат. Скільки вдасться - це залежить від всіх нас. Бо один у полі не воїн», - туманно відповів він.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 59
Олександр Показати IP 1 Січня 2016 16:28
Ну а я - проти. І переконаний, що тисячі лучан теж. І нас варто було б спитати. Невже місту так важко подібні питання винести на референдум в часі чергових виборів? Найшли ідола українського націоналізму. То у тюрмі німецькій поседів, то у Німеччині пожив. А тут кашу заварив - мельниківців знищив, а ті, хто себе бандерівцем називав, вкрай вже були невмотивовано жорстокі... Та й взагалі, невже не можна знайти якогось менш сумнівного героя для народу? Що за держава...
дідо до Олександр Показати IP 1 Січня 2016 17:06
Не подобається держава- вали на всі чотири сторони. Бандера-справжній український патріот, який загинув за Україну.
лучанин до дідо Показати IP 1 Січня 2016 18:32
дідо,перш ніж стрибати по "клаві"і корчити з себе знатока, потрібно вивчити матчасть.Читати треба,ЧИТАТИ! Набиратись знань і МУДРОСТІ! ЗРОЗУМІВ?
пересічний до лучанин Показати IP 2 Січня 2016 09:56
От і вивчай матчасть, читай, набирайся знань і мудрості - ЗРОЗУМІВ? А Степанові Андрійовичу Бандері необхідно поставити памятник в Луцьку, а от що місце не доречне - то факт. З Новим Роком всіх!)
12345 до дідо Показати IP 2 Січня 2016 11:40
Це не означає що памятник треба ставити перед заксом є вул.С.Бандери
rrr до Олександр Показати IP 1 Січня 2016 17:10
слухай далі мацковского попа ...
Хлоп до Олександр Показати IP 1 Січня 2016 18:01
Все вiрно пишеш. Цi будуть кожного року замiсть Нового року молитися на бетонний трамплiн.
Лучанка до Олександр Показати IP 1 Січня 2016 19:00
Бандера - це те ім'я, на которому зараз зручно показувати свою патріотичність. Це якась священна корова, котру чипати не можна! Комусь ця бредова ідея влізла у голову- поставити пам'ятник такій одіозній особі, та ще й біля РАГСу... І лучани постійно виказують своє незадоволення . Але їх не хочуть ні чути, ні бачити. Їм ця громадська думка до одного місця. НЕ для того вони до влади таким чином, на крові, дорвалися, щоб когось там слухати. Навіть якщо абстрагуватися від особи Бандери- НАВІЩО БІЛЯ РАГСу пам'ятник такої тематики? Черговий "Ильич"...
АС до Олександр Показати IP 1 Січня 2016 19:43
Бандера вже герой ідея націоналізму невмеруча йому сотні памятників вже поставили,а в пулішуків які в місті тимчасово проживають нема чого питати ці ліниві алкаші не на що не здатні
Лучанка до Олександр Показати IP 1 Січня 2016 21:32
Однозначно таку думку підтримують більшість лучан. Подивіться скільки "шанувальників" Бандери зібралося на мітинг - ото вам і відповідь чи потрібен цей памятник у Луцьку! Продовжуйте ставити їх на львівщині, тернопільшині та франківщині - це ваш герой, а Волинь ще довго не відмиється від крові невинно убієнних бандерівцями жертв Волинської різні!! Хватить нам, волинянам, які ціною свого життя спасали в роки війни єврейських і польських дітей, тієї незаслуженої слави "вбивць"!! Чому Україна продовжує возвеличувати тих, хто свій життєвий шлях прокладав через зраду, колабораціонізм, братовбивчу війну українців: Мазепу, Петлюру, Бандеру та інших, які закінчили безславно свій шлях в історії нашої держави??!! Чому ??
кошище до Лучанка Показати IP 1 Січня 2016 22:19
+100 висловила основную думку.якщо ставити , то монумент Мельника.
Клава Показати IP 1 Січня 2016 16:54
Недобитки ???
Всезнайко Показати IP 1 Січня 2016 17:43
Слава Богу, вони його (па"ятника) ніколи не поставлять... Розуму не вистачає.
Бог до Всезнайко Показати IP 1 Січня 2016 21:06
Поставлять! Вже урізали виплати дітям і пенсіі так що гроші є. А дітей і пенсіонерів у нас тисячі тому по пару гривень Бандері це справедливо
Анонім до Всезнайко Показати IP 1 Січня 2016 22:09
Грошей шкода своїх,все за державний кошт намагаються зробити
лучанин Показати IP 1 Січня 2016 18:14
Пирожок вже скільки років обіцяє зробити пам"ятник?За бюджетні кошти і дурний зробить,ви попробуйте трохи поворушитись,знайдіть меценатів.Розкажіть,де поділись 500 тисяч,які були виділені з бюджету - невже тільки вистачило на постамент?Пирожок представляє владу,отож не повинен кивати на когось.Це не депутатські зверненя строчити весь міжсесійний період.Ще один"великий"заступник є Карпюк.Беріть і займайтесь.
Київ Показати IP 1 Січня 2016 19:32
Надзвичайно приємно, що у регіональному ЗМІ підрядники хлопців з міста Ольгіно Лахтинського району Ленінградської області РФ вирішили монетизувати тролінг на тему "Бандера". Степан Андрійович у першій десятці прайсу у тематиці за назвою "Україна". Не відповідайте та не коментуйте болючі та провокативні дописи на цю тему. Знайте, що кожна надрукована вами літера на вищезгадану тематику це гроші у кишені тролів.
Анонім Показати IP 1 Січня 2016 21:06
Пройде декомунізація,наступить дебендерізація; скоріше ставте памьятник бо ламати нічого буде.
Олександр до діда Показати IP 1 Січня 2016 21:48
Так, діду, мені не подобаються ваші методи. Хто ти такий, щоб казати мені "вали"? Я народився тут і все життя прожив. І таких, як я, навіть у Луцьку вдвічі більше за таких, як ти - судячи по плюсах і мінусах. Невже бути українцем і любити свою Батьківщину - це тільки після того, як зарубав тупою сокирою дитину поліської вчительки? І мені не подобаються ті походеньки зі смолоскипами, які сьогодні влаштовують, вшановуючи Бандеру, як то спеціально, щоб весь світ дратувати.
Анонім до Олександр до діда Показати IP 1 Січня 2016 22:34
Ольгiно Волновахський район Донецькоï областI,учи глобус неуч
Анонім до Анонім Показати IP 2 Січня 2016 08:17
Вот именно - учи матчасть. В Волновахском районе Донецкой области нет Ольгино, а имеется Ольгинка.
Григорій Іванович до Олександр до діда Показати IP 1 Січня 2016 23:28
Та ні сашко , ти не тут народився і прожив. Тупою сокирою твій татко мізки тобі відбив....бо мислиш агітками і методичками катів з НКВД
Анонім до Григорій Іванович Показати IP 2 Січня 2016 10:31
Скільки людей кати з НКВД зничтожили на Волині? І скільки людей на Волині зничтожили герої УПА?
Григорій Іванович до Анонім Показати IP 2 Січня 2016 11:19
!800 бандгруп НКВД під виглядом воїнів УПА чинили провокації на Західній Україні, з метою позбавити останніх підтримки місцевого населення. Але контужений сталінською пропагандою хохол-малорос під псевдо Анонім переконаний , що УПА воювало під Москвою, Рязанью під Варшавою вирізало учительок. На Волині боролась з Армією Крайовою, Батальйонами хлопськими, які в 1943 з під Варшави привезли на Волинь гуманітарку.......
Анонім до Григорій Іванович Показати IP 2 Січня 2016 18:52
По разным оценкам только в ходе Волынской резни было убито от 50 до 70 тысяч поляков и украинцев.
Той же Олександр до Показати IP 1 Січня 2016 21:54
Ти спершу, шановний, писати грамотно научись, а вже потім будеш когось лінивими поліськими алкашами обзивати і про невмЕручі ідеї розказувати, якщо ще схочеться. А я, до твого відома, у Луцьку народився і навіть, якщо повіриш, уже кандидатом наук встиг стати, ага
Анонім до Той же Олександр до Показати IP 1 Січня 2016 22:25
А я уже професор тих наук,АГА
до кандидата наук. до Той же Олександр до Показати IP 1 Січня 2016 23:03
В мене склалось враження, що по "вершкам" історії ви проскакали. Цікаво, яких авторів ви досліджували, хоча гадаю, що професійно. ви з історією не зустрічаєтесь. Саме тому не раджу, як кандидату наук робити висновки. щодо "ідолів". До речі, Ви не єдиний науковець, який вміє читати інтернет видання. Хочу зазначити, що читаємо з значно вищим науковим званням. Мені соромно за тональність у Ваших зверненнях до візаві.
Ольгино волноваха до до кандидата наук. Показати IP 2 Січня 2016 03:53
По ходу кандидати наук пишутьз бодуна,поминок мало,а смисла ноль
123 Показати IP 1 Січня 2016 22:04
а аскольд пікарський яким боком-сміх-не пройшов в депутати-то вже не не знає до кого причепитись-памятник потрібен-але біля палацу-як більмо на оці!!!!!!!!!!!!!!!!
Костя Показати IP 1 Січня 2016 22:26
За тим бандером тільки пенсіонери з ОУН водяться, а там краще пам"ятник загинувшим в АТО солдатам поставили!
Перехожий Показати IP 1 Січня 2016 23:06
Можете хоч в кожному сквері міста поставити по пам'ятнику цій особі, але усіх їх чекатиме одне майбутнє: щонайменше - відірвані кінцівки (голова в т.ч.), а найбільше - демонтаж, шляхом підриву. Ви не в те місто впхнулись з ідеєю поставити пам'ятника цьому іроду! В львові це прокатить, в тернополі, але не в ЛУЦЬКУ!
Володимир Показати IP 2 Січня 2016 05:25
Спорудження пам’ятника С.Бандері на площі "Небесної сотні" в Луцьку хоче ця горстка осіб, що прийшла до постаменту з вшануваннями. Їм не вистачає ідола в місті на місці скинутих, але його доля чекає та сама, бо не можнв забувати трагедії бандерівщини, як і сталінщини, на Волині. Створена Бандерою разосм зі Стецьком розкольницька ОУН бережно відносилася лише до Галичини, а волинську земля залила кров’ю в 40-х роках роках минулого століття. На виготовленому постаменті слід спорудити пам’ятник "Небесній сотні" та іншим Героям, що звгинули на війні проти путінської агресії!!!
Лучанин Показати IP 2 Січня 2016 10:16
Хто хоче памтяник ідолу. Ставте за свої кошти, а ми,більшість лучан не хочемо поклонятись ідолу, уже одних поскидали,ставте другі. Ви Богу поклоняйтесь, а не вбивцям,які навіть непроживали в Україні.Ще Сталіна поставте він ні чим не кращий Бандери.Не дратуйте світ цим ідолом. Кому він дорогий,цим старим совдеповцям,хай дома поставлять і моляться.Нема більше проблем, тут хліба нема за що купити,ліки без яктх дня не можу прожити.Схаменіться.
Всім Показати IP 2 Січня 2016 10:40
Дискусія з приводу Бандери та пам'ятника йому триватиме не один рік. Колишні комуністи або їх однотипні нащадки будуть проти. Колишні націоналісти та їх однотипні нащадки - за. Але є дуже велика середина та їх однотипні нащадки, яким це все до носа, бо їх у них шлунок і мозок є єдиним органом. Але років за п'ять навіть вони змиряться з тим, що Бандера - це символ впертих, безкомпромісних людей, коли йдеться про волю України. Що це такі, які не тільки Леніна, Сталіна, а і Яценюка і Тягнибока проявляють у всій їх вродженій "красі".
Просто лучанин Показати IP 2 Січня 2016 11:15
90% лучан ср*ати на того Бандеру. Герой він чи ні історія пише з різних боків. Фанати Бандери, ви такі впевнені - що разом з ним бігали по лісах???? Державними коштами витрачати гроші на таку поєб**ь - краще зробити щось корисшіне, тим паче біля загсу.
Анонім до Просто лучанин Показати IP 2 Січня 2016 12:13
Правільно!За народні гроші памьятника чорту ставити не можно
Григорій Іванович Показати IP 2 Січня 2016 11:21
Хохлу - малоросу.....от тому така ситуація в країні, що хохла цікавить тільки ковбаса
Анатоль_ до Григорій Іванович Показати IP 2 Січня 2016 14:15
не ображай укрїнську націю, сепаре
Анонім до Анатоль_ Показати IP 2 Січня 2016 18:56
Який він "сепар"? Він завзятий націоналіст, бо вважає, що справжні українці живуть тільки на західних теренах України.
Лучанин.... Показати IP 2 Січня 2016 12:11
РАГС...закохані пари, які будуть пам"ятати цей день ледь не все своє життя....тут мав би бути якийсь постамент закоханих чи знак вірності, чи просто гарна клумба. Т вінки кладовищні,ще гвоздик посадіть..., памятник бандері... Це якраз те що має бути біля палацу закоханих?
лучанка Показати IP 2 Січня 2016 12:37
все правильно як в ссср голодні босі зате з памятниками !!!!!
Так Показати IP 2 Січня 2016 14:23
Товариші! Не нервуйте! Пам'ятник був, є і буде. Вас не було, не є і не буде. Не намагайтесь це зрозуміти. Не вдасться. Колись "сапери" від Луганська до Луцька намагались принизити незалежних від москви українців назвою - "укропи". Укропи це зрозуміли і стали УКРОПАМИ. І луплять ці УКРОПИ московитів за милу душу. Так і з Бандерою. Вчора ненавиділи, сьогодні бояться, а завтра будуть пишатись. Ото уявіть собі, як то воно вам вже за пару років щоранку доведеться прокидатись в країні Бандери!?
Лучанка до Так Показати IP 2 Січня 2016 16:08
І це мине... І Бандера паде.
Просто лучанин до Так Показати IP 4 Січня 2016 17:51
Вчора ненавиділи,сьодня бояться, ахахахаха вчора мали в одному місці, а сьогодні кладуть великог***. Це не те чим треба перейматись. Памятник... Вулиці краще освітлити, дороги подороблювати,аварійні будинки . хоч памятник став в себе дома за свій сімейний бюджет.
Місцевий Показати IP 2 Січня 2016 16:09
Я впевнений що сьогодні не всі сприймають цю особистість однозначно і це напевно закономірно але праві ті що ствержують що місце вибране невдало якщо ставити то в скверику напроти прокуратури де вул його імені він має бути скромним а не другим леніним це все амбіціі шиби а романюк як завжди не має своєі думки і не хоче чути лучан пливе по течіі а скажіть що збудували представники свободи в місті чи в державі мали свого прокурора міністрів і що сьогодні знову всіх звинувачують і прикриваються минулими патріотами
ПАВЛО Показати IP 2 Січня 2016 18:07
ХЛОПЦІ 1 АНОНІМИ І ВСІ АКТИВНІ ЗА і ПРОТИ....Послухайте старшого мужика Бандера ніколи не був у Луцьку. Як вибрався із Брестськоі тюрми у вересні 1939-го року то ночами таємно пробирався через Шацьк на Володимир далі на СОКАЛЬ і ЛЬВІВ .От і все знайомство з ВОЛИННЮ...Щодо памятника -то справді йому не місце перед ЗАГСОМ куди прямують молодята. Тим більше що це площа Героів НЕБЕСНОІ СОТНІ .Це вже історія наших сумних трагічних днів і років боротьби за справжню незалежну могутню УКРАІНУ..Отож має бути памятник цим ГЕРОЯМ в розумному поєднанні із молодожонами і іх майбутніми дітьми яким жити в цій багатій УКРАІНІ..А Бандері--досить щось скромне поставити в скверику біля вулиці його імені. ТАК до речі більшість хоче .ОТЖЕ ХАЙ ЦЯ нова депутатська братія за це спокійно проголосує і всі нарешті замиряться..БУДУЙМО УКРАІНУ--ЦЕ НИНІ ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ бо ЯЦЕНЮКИ нам не допоможуть.111
123 Показати IP 2 Січня 2016 18:51
Колись, пам'ятаю, була в Луцьку велика дискусія - де встановлювати пам'ятник Тарасу Шевченку. Більшість була категорично проти встановлення пам'ятника навпроти головного корпусу ВДУ. На те вона і "більшість", щоб бути проти. Меншість не звернула увагу на "більшість" і пам'ятник з'явився там, де і є. І нічого. Двічі на рік меншість, з числа офіційних і нормальних людей, вшановує Шевченка, а "більшість" в цей час кудись поспішає, бухає в барах та висловлюються на предмет чогось. Якби людство жило за забаганками "більшості", то давно вже б зникло. При доброму керівництві "більшість" завжди вибирає із запропонованого "меншістю".
Ая Показати IP 2 Січня 2016 21:12
Шокований рівнем патріотизму і свідомости Волинян. Моя Чудова Леся Українка сказала: ВИЗВОЛИШ СЕБЕ ВІЛЬНИМ БУДЕШ, ХТОСЬ ТЕБЕ ВИЗВОЛИТЬ ЗНОВ У НЕВОЛЮ ПОПАДЕШ. Вивчайте цю правду неукі. Степан Бандера вивчив ці слова і ввів їх у житя, і з молодих літ воював з окупантами, в тому числі окупантами Волині. Ви не знаєте про те, що в час ІІ Світової Волинь залила нова хвиля окупантів з заходу (400 000 розгромлена польська армія і такаж маса цивільних біженців), про німців вже не споминаю, так само як і про німецьку зустріч з союзниками 17 вересня 1939 року у Бресті. Це все сіло на українській-волинській землі і було голодне і обдерте. В день німець вимагав від українського селянина КОНТИНГЕНТ а в ночі приходили озброєні недобитки польської армії і забирали останній кусок хліба. З початку волинський селянин захищався сам, чим попало вилами, сокирою, ціпом чи косою. Не забувайте і про те, що з червня 1941 розбита німцями непереможна Червона армія залишила організовані загони Красних партизан, які теж голодні і обдерті ночами нападали на волинські села і вбивли хахлов і грабували. Тоді Боровець зрозумів, що населення потребує захисту і організував озброєні загони, які у жовтні 1942 переродилось в УПА . В той час на Литві, Білорусі і очевидно на Волині і в Галичині розбита польська армія організувалась в АК-370 000 голодних і обдертих, клятих по нинішній день ворогів України. Ак-овці теж були голодні і ночами нападали на українські села. Нині ви ще не зрозуміли того, що УПА захищала УКРАЇНСЬКЕ НАСЕЛЕННЯ НА ПРАДІВСЬКІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ЗЕМЛІ. Ви ще не розумієте того, що навіть якщо траплялося таке, що гнали нічних злочинців з українськіх сіл, тим вони захищали може і вас. Вас окупант не навчив правдивої історії тих днів, йому краще і вигідніше було зробити з вас яничар ХХІ століття. І такими ви виросли, в вас не має рідної землі, в вас немає героїв. захиників вашої прадівської землі. Значить ви окупанти, ви навіть не знаєте того, що українська мова це одна з найгарніших мов світу. Щож, мій вуйко сазали: Помагайте недолюдки матір катувати.....
ЯКІВ Показати IP 2 Січня 2016 21:16
ДО ПАВЛА і 123-ГО.....РОЗУМНІ ВИ ГОЛОВИ МАЄТЕ і СВІТЛІ ДУМКИ Я ПІДТРИМУЮ ВАС.Не всі в лУЦЬКУ при*урки хоч і сидять в ІНТЕРНЕТІ. Ащо читають там--видно по сірих відгуках.ОТАКАТО більшість.....................................
СІМЯ Показати IP 2 Січня 2016 21:25
ПРОЧИТАЛИ МИ ГУРТОМ ВСІ КОМЕНТАРІ.Є ЗДОРОВІ ПРОПОЗИЦІІ.ХАЙ РОМАНЮК ПРОЧИТАЄ і різношерстна політична братія депутатів.І ПРИЙМУТЬ ВИВАЖЕНЕ РІШЕННЯ. ОСЬ те що ПАВЛО пропонує..Дійсно проти ЗАГСУ має бути скульптурна композиція про наших ГЕРОІВ і НАШ ЧАС
Реалістка Показати IP 2 Січня 2016 22:53
Інколи думаю "добре що мій дідусь не дожив до цих часів...."воював на фронті, був двічі поранений і в полоні,і жив би на вулиці де стоїть памятник герою Бандері...така собі жорстока іронія....куда котиться світ.....
Тая до Реалістка Показати IP 3 Січня 2016 00:34
Ви чогось не знаєте або не розумієте того що ваш дідусь і мільони українських хлопців не йшли воювати за Україну. Їх як тварин гнали на смерть окупанти за їх родіну. Згадайте якщо чули про сволоту жукова і те скільки українських хлопців ця сволота у 1943 гнала форсувати Дніпр річку . Понад 90% хлопців не вміли пливати і другого берегу ніколи не дістались.....
ку Показати IP 2 Січня 2016 23:20
Пропоную наступне: поставити на тому місці пам'тник Бандера, Сталін та Денін обідають за одним столом всі у вишиванках і факелом в одній руці та з кобзарем в іншій, ну шоб всі вже були довольні, а то якщо чесно то задовбали ті.... депутати зі своїми пам'ятниками а наші на ту їхню муть ведуться як .... То про що можна говорити якщо людям можна запудрити мізки якоюсь їрундою, куском каміння. Мені наприклад вмеодно хоть свиню поставте і назвіть той монумент "пам'ятник ситому життю", А ТАК ЦЕ НАЗИВАЄТЬСЯ ПРОСТО -ЗАЙМІТЬСЯ НАРЕШТІ НАСУШНИМИ СПРАВАМИ ДЕПУТАТИ БЛІН.
ІстФак Показати IP 3 Січня 2016 02:50
Поставили б пам*ятник Стусу або Симоненко.
ку Показати IP 3 Січня 2016 08:55
Краще Дарвіну, а знизу напис не беріть в руки гранату.
ВОВК Показати IP 3 Січня 2016 16:59
В центрі поставити статую - полішук з торбою і пляшкою самогона. Бо йолопи не знають хто такий Степан Бандера. Скоріше хами поставлять яйценюку ніж ГЕРОЮ.
ку до ВОВК Показати IP 3 Січня 2016 19:17
Ну нарешті дойшло шо він нам там на непотрібний той герой.
жорік Показати IP 4 Січня 2016 14:06
Будь де нехай ставлять, але не перед РАГСом. Краще там поставити пам'ятник Українській щасливій сім'ї, адже там ми одружуємся, виходимо заміж, реєструємо наших діток. Доречі Бандера був чотири рази одружений.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus