Проспект Перемоги у Луцьку хочуть розширити
На сайті петицій зареєстрували звернення з проханням розширити проспект Перемоги в Луцьку, облаштувавши додаткові "кишені" для паркування автомобілів, – пише Волинське Агентство Розслідувань.
Таку петицію зареєстрував Андрій Глива.
“Проспект Перемоги є чотирьохполосним, але проблема в тому, що автомобілісти припарковують авто біля бровки – тим самим звужуючи “проспект до двох полосок. ПРОПОНУЮ в місцях скупчення припаркованих авто облаштувати "кишені". А місця відомі всім: 1. Виїзд і з”їзд з мосту плюс зупинка маршруток. 2. Біля історичного, де постійно стоять таксисти. 3. Поворот на вулицю Генерала Шухевича – там взагалі аж проситься щоб була додаткова полоса для повороту направо з проспекту (можливість є). 4. Поворот на 8 березня (правда там трошки проблематично). АЛЕ є і недолік в моїй пропозиції – це знесення деяких дерев”, – пише лучанин.
Щоб проголосувати за петицію, натисніть тут.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Таку петицію зареєстрував Андрій Глива.
“Проспект Перемоги є чотирьохполосним, але проблема в тому, що автомобілісти припарковують авто біля бровки – тим самим звужуючи “проспект до двох полосок. ПРОПОНУЮ в місцях скупчення припаркованих авто облаштувати "кишені". А місця відомі всім: 1. Виїзд і з”їзд з мосту плюс зупинка маршруток. 2. Біля історичного, де постійно стоять таксисти. 3. Поворот на вулицю Генерала Шухевича – там взагалі аж проситься щоб була додаткова полоса для повороту направо з проспекту (можливість є). 4. Поворот на 8 березня (правда там трошки проблематично). АЛЕ є і недолік в моїй пропозиції – це знесення деяких дерев”, – пише лучанин.
Щоб проголосувати за петицію, натисніть тут.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 51
Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 14:32
За рахунок чого??
1. Виїзд і з”їзд з мосту -почитай правила дорожнього руху. там взагалі не можна такого робити.
2. Біля історичного, де постійно стоять таксисти - це треба забрати тротуар.
3.4. Поворот на вулицю Генерала Шухевича і поворот на 8 березня -з та сама фігня.
Атор "петиції" - неграмотний ідіот.
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 15:06
Дякую Аноніму за "неграмотного ідіота" :). Надіюсь Ви грамотний не ідіот і Ви зрозумієте наступне: 1.Там згідно правил залишати припаркованим авто не можна, АЛЕ залишають і ніякі знаки і правила не перешкода. 2.Не забирати тротуар, а перенести на два метри в бік. 3.Та ж сама фігня. 4.Згідний з Анонімом там проблемно. А взагалі, напрягають пробки на дорогах - Перемоги, Волі центр, Старий ринок, Варшавський ринок! Якщо в цьому напрямку не працювати, то вони (пробки) будуть постійно.
Ас до Андрій Глива
Показати IP
18 Листопада 2015 16:53
Пропоную зменшити потік авто зробити платний проізд в одну сторону 10 гривень і поставити шлагбаум і все жадні там іздити не будуть і вулиця задихає
Анонім до Ас
Показати IP
18 Листопада 2015 21:11
А кудою будуть? як колись мені один дурнуватий ДАІшник коли перекрили моста з Перемоги, запропонува "через путя"? Ну він то зморозив і вибачився, а Ви то бачу всерйоз.
Андрій Глива до Ас
Показати IP
20 Листопада 2015 01:41
Ас, це іронія? Якщо це не іронія, а Ви саме так вважаєте тоді це "брєд". Оскільки проспект Перемоги це головна транспортна магістраль, яка сполучає центр зі спальними районами, в яких проживають десятки тисяч лучан.
Анонім до Андрій Глива
Показати IP
18 Листопада 2015 21:08
Я так розумію Ви поняття не маєте що таке генплан, норми забуви і суміжні поняття. От напрягає виявляється, то давайте переробимо. Проектували і будували ці транспортні обєкти далеко не дурні люди. І якби по-інщому можна було б це зробити - то зробили б по-іншому. А Ваші забаганки - це з того ж самого ряду що забудовувати наприклад житлові райони вікна в вікна і т.ін.
Ви шановний грамотний дописувач з такими прожектами знайдіть магину часу, поверніться на тисячу років назад і там порадьте починати будувати Луцьк по-іншому, щоб потім Вас нічого не напрягало ні в районі старого ринку, ні в центрі, ну і так далі по хронології подій.
Майже тисячу років існує місто і нікого не напрягає, а тут давай і тротуари зменшимо. Я сам 90% часу за кермом, а не пішохід, якому "ходити немає де", але перекроювати існуючу структури - це і дурня і зменшення рівня загальної безпеки.
Побудуйте новий квартал і там спроектуйте "як потрібно", як Вам хочеться. А ні - то на пмж в якусь Караганду в Казахстан - там є де паркуватись.
Лучанка до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 23:53
Анонім, повністю Вас підтримую!
Анонім до Лучанка
Показати IP
19 Листопада 2015 00:02
просто я теж там живу)
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
19 Листопада 2015 00:41
Так, я поняття не маю, що таке генплан, норми забудови і т.д. І проектували ці об'єкти не дурні, згідний. І в 80-х роках по проспекту їздило дуже мало машин. Але ситуація дуже змінилась. Ви не помітили? А Ви не задумувались чому проспект Волі від ЦУМу до Шопена розширили? Ніби теж не дурні люди проектували його вузьким. А в районі Там-Таму переробили дорожне полотно - з'явилась роздільна смуга, та додаткова смуга для зупинки міського транспорту. Не думали чому? Це, шановний, не забаганки, а виклики часу. Я ще раз наголошу суть моєї петиції - збільшення пропускної здатності цієї ділянки дороги. Я не розумію, чому в Вас така негативна реакція?
Анонім до Андрій Глива
Показати IP
19 Листопада 2015 09:05
Ситуація зміниться ще більше в майбутньому, але зносити півміста через те не можна. А що там розширили від ЦУМу до Шопена? На тій ділянці де навпроти пам"ятника Шевченку раніше пам"ятник Леніну стояв? Так там під Леніна заплановано було місця хороводи водити і трибуни ставити на час демонстрацій. І все. Більше не було де роширяти. Вам років то стільки? Оцінювати дії по реконструції можна лише знаючи що було до реконструкції. Тепер про дорожнє полотно. З термінами у Вас теж повна нескладуха. Взагалі правильно це називається "дорожнє покриття". Але разом з тим - воно не має ніякого звязку з огорожою, яка розділяє чотири смуги руху. Робили це для безпеки винятково. І якщо слідувати Вашій логіці - то там навпаки зменшили обєми - тобто місця стало менше. І про паркування там мова геть не йде. А додаткові смуги робити коли кругом поле - це вам не тротуари завужувати і дерева пиляти. Маю надію дав вичерпні відповіді на Ваші питання. А негативна реакція - тому що фігня Ваше зверенення. Ви в цілому дірку шукаєте. Не можна валити те, що збудовано. Тим більше якщо на те немає можливості. Збудуйте щось нове. Або, в порядку гумору))) Зверність щоб знесли пару будинків на вул. Зацепи приміром, де настільки щільна забудова що не те що проїхати, а сісти перед під"їздом нібе. А якщо серйозно - займіть якоюсь корисною справою, а не єрундою. Тому що в державі проблем життєвонеобхідних купа, а Ви десь в хмарах літаєте.
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
19 Листопада 2015 14:52
Я Вас розумію, Ви ж мене не хочете зрозуміти. Я хіба пропонував щось зносити окрім пару дерев? Я пропоную створити, зробити, побудувати. "Займись якоюсь корисною справою, а не єрундою" - так можна сказати про будь-яку петицію, яку не підтримуєш. Назвіть, на Вашу думку, купу життєвонеобхібних проблем, і знайдуться багато людей які докажуть Вам що це не проблема.
Анонім до Андрій Глива
Показати IP
19 Листопада 2015 20:34
Я бачу що розмова набуває змісту "а чиє слово буде останнім і щоб такого запитати". По суті розмови: є логічне правило - СПОЧАТКУ ЛЮДИ, потім все інше. Хоча б допоможіть бездомній дитині в інтернаті одягом. Є в неї одяг - чимось іншим, є в дітей все - допоможіть тим людям, у кого чогось нема. І т.д. і т.ін. А ось коли ЛЮДИ будуть забезпечені нормальним рівнем необхідного - тоді і "з жиру можна побіситись" в хорошому сенсі цього слова.
Більше мені нічого сказати і писати я більше нічого не буду. Єдине що можу сказати з впевненістю - звернення розглянуть напевно, якщо знайдеться необхідна кількість "трішки неінформованих" людей, але я на 100% впевнений що реалізовано воно не буде. І це буле правильно. Всьго Вам найкращого.
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2015 00:59
Щастя і Вам, здоров'я, всього Вам найкращого. До чого тут бездомна дитина і інтернат до теми моєї петиції????????????? Ви щось випили чи покурили і перебуваєте в нірвані????????????? Тоді мені з Вами не по дорозі. Якщо не буде реалізована моя пропозиція тоді і надалі ми будемо стояти на проспекті Перемоги в першій смузі, чекаючи коли звільниться друга смуга, викидати шкідливі гази (доречі, ними дихають усі хто там проживає), щоб об'їхати автомобілі які припаркувались біля бровки.
ASP до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 15:11
2 - і нащо там такий широкий тротуар? його можна зменшити та трошки посунути в посадку, натомість отримати місце для парковки - і дерева не обовязково зрізувати про грамотному планування місця парковки для таксі.
Біля мосту було б більш розумно перенести зупинки 5 шк в "кармани" як біля історичного і ніяких там додаткових місць парковки не треба
Анонім до ASP
Показати IP
19 Листопада 2015 00:00
Ви дійсно вважаєте що те потрібно? Тобто все таки дурні його планували? Ок. Не треба далеко ходити - простий приклад - пожежа. І яким чином доступ до належний будинку забезпечити?? Ні... ну Ви дійсно... як ленін про кухарку і управління державою.............. капець логіка у деяких лучан....
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
19 Листопада 2015 15:23
Ви самі собі суперечите! Ок, хай буде Ваш простий приклад - пожежа. Яким чином забезпечити доступ до будинку, якщо всюди (на тротуарі, на бровці, біля бровки) стоять авто? А по логіці авто має стояти у спеціально відведеному місці, щоб нікому не заважало. Якщо глобальніше дивитись на проблему, то такий стан є по всьому місту і не тільки в нашому Луцьку. Дуже добре що в деяких дворах розширяють стоянки і це правильно і в такому ж напрямі потрібно працювати і надалі.
Лучанка до Андрій Глива
Показати IP
19 Листопада 2015 17:55
Слухай, ти, "спеціаліст", тобі сказали, що ніякого РОЗШИРЕННЯ НЕ ТРЕБА, мешканці пр. Перемоги - КАТЕГОРИЧНО ПРОТИ. В Рожищі собі розширюй, в Луцьку твої послуги не потрібні.
Андрій Глива до Лучанка
Показати IP
19 Листопада 2015 18:32
Я Вашу думку зрозумів, але в нашій дискусії слова "спеціаліст" в лапках, "недоумок з Рожищ", "розширяльщик" і т.п. зайві. Ви погоджуєтесь зі мною?
Анонім до Андрій Глива
Показати IP
19 Листопада 2015 22:43
ідіть к..... яка бровка???? це бордюр! що на бордюрі стоїть??? Ні логіки ні мізків. Глобальна відсутність мізків. Як ще в школі писати навчили. Краще б відвели в спеціально відведене місце.
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2015 01:03
Бровка чи бордюр, яка різниця - суті проблеми припаркованих авто не змінює! Чому це так важко Вам дається зрозуміти?
Анонім до Андрій Глива
Показати IP
20 Листопада 2015 21:15
Тому що ти Глива *ебіл.Іди вчися, здобудь інженерну освіту, і тоді зрозумієш що ти несеш ахінею і займаєш час, який може бути використаний для чогось потрібного. І не всовуй носа туди, де ти повний йолоп.
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
23 Листопада 2015 01:24
:), як кажуть - "No comment". P.S. Ви, Аноніме, дуже розумна, вихована, ерудована, високоінтелектуальна людина. У Вас є інженерна освіта і найбільш життєвонеобхідна проблема на Вашу думку це надання одягу бездомній дитинці з інтернату... Погоджуюсь з Вами, це дуже велика проблема. Допомога іншій людині - це дуже добре, а от мені допомогти (підтримавши петицію) Ви чомусь не хочете. P.S.S. Перед тим як щось писати, я Вам раджу почитати елементарні правила ведення дискусій. Ображаючи опонента Ви ж в першу чергу себе принижуєте.
віто до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 15:55
Матвіїв, ти?
Лучанка
Показати IP
18 Листопада 2015 14:39
Да ви шо! А людям де ходити? Чи пішоходи літати мають?
Архітектор до Лучанка
Показати IP
18 Листопада 2015 15:59
Існують два кармани навпроти 5 школи. Вони дуже сильно заважають пішоходам ходити??? Автор петиції пропонує зробити такі ж самі кармани тільки в інших місцях! Невже важко зрозуміти?
Анонім до Архітектор
Показати IP
18 Листопада 2015 16:22
По логіці Гливи. Незаконно паркуючись автомобілісти перекривають частину руху, значить для цього треба розширити дорожне полотно за рахунок карманів. Так? А що ви тоді будете робити з тими кому знов не вистачить місця в карманах і стануть на проїжджій частині. Знов розширювати, чи штрафувати? Де логіка! Ви хоч під самі будинки в асфальт все закатайте, всеодно буде те саме, поки небудуть діяти закони. Неможна паркуватись, значить не можна і крапка, і хай пересажують свій зад на громадскій транспорт.
Архітектор до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 17:12
Я теж так його зрозумів. Це швидше не розширення, а створення місця для паркування авто, щоб забрати їх з проїзджої частини і так щоб це авто не заважало руху основного потоку транспорту. "Неможна паркуватись, значить не можна і крапка" - якби так було в житті, то і проблеми не було б. А закони, нажаль поки що діяти не будуть, тому потрібно шукати шляхи щоб "і вовки були ситі, і вівці цілі".
Лучанка до Архітектор
Показати IP
18 Листопада 2015 17:51
Так, я там живу! Від тієї кількості транспорту взагалі дихати немає чим, а тут ще якийсь недоумок з Рожища придумав проспект розширяти? Пересідай на міській транспорт і буде тобі щастя і машин буде менше!
Архітектор до Лучанка
Показати IP
18 Листопада 2015 19:24
Якраз цей як Ви кажете "недоумок з Рожищ" і пропонує зробити так, щоб Ваш проспект транзитні автомобілі швидше проїзджали, цим самим менше загазовували його. Тобто, для Вас краще, а Ви ще й ображаєте! Ну що за люди?
Лучанка до Архітектор
Показати IP
18 Листопада 2015 21:35
Да Ви шо???
Менше машин треба, щоб паркувалось, то і скоріше проїхати буде можна.
Архітектор до Лучанка
Показати IP
18 Листопада 2015 22:46
Оооо, мені ваш хід думки вже подобається. Тільки скажіть як зробити так, щоб менше машин паркувалось? Якщо повісити знак і поставити поліцейського, то це, нажаль, не допоможе.
Анонім до Архітектор
Показати IP
19 Листопада 2015 10:55
Хай в себе в Рожищах розширяє. Розширяльщик...
Архітектор до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2015 01:48
Ми, здається, про Луцьк говорим. До чого тут Рожище? Воно далеко від Луцька.
ВВС до Архітектор
Показати IP
18 Листопада 2015 18:41
А не ставьте там автомобили, куда ходить? В школу в полицию или книжный магазин?куда? На проспекте дорогу нельзя спокойно перейти куда уж дальше расширять? Дайте вертолеты будем летать
Анонім до Архітектор
Показати IP
18 Листопада 2015 21:13
Якщо Ви не в курсі, то за останні 30 років ті кармани, як і зупинки і перехід, совали разів з чотири - від "Калини" до повороту на міськвідділ. Я це прекрасно пам"ятаю. І нинішній варіант там найоптимальніший.
Міша
Показати IP
18 Листопада 2015 14:41
Треба перейменувати на проспект Західінкомбанку
Такі да!
Показати IP
18 Листопада 2015 14:42
Які нх "кармани"? - Ви, барани, всловники інколи заглядаєте? В українській мові немає ніяких срнх коссабських "карманів", а є гарна і широка українська КИШЕНЯ!
І да і нє! до Такі да!
Показати IP
18 Листопада 2015 16:28
Кишеня в брюках, в рубашці. А тут мова йде про дорогу. Дорожня кишеня - якось ріже вухо.
Такі да! до І да і нє!
Показати IP
18 Листопада 2015 21:42
"Рубашка" українською буде сорочка. В українській мові немає ніяких "рубашок" і "карманів". І "дорожніх кишень" ніяких немає - є зупинки, стоянки, парковки. Задрали трійочники - через них і сидимо в лайні по вуха...
Андрій Глива до Такі да!
Показати IP
20 Листопада 2015 02:11
Хлопці чи дівчата, Такі да! та І да і нє!. Скажіть чесно, коли об'їзджаєш припарковане на вузькій перенасиченій машинами транспортній магістралі авто, Ви дуже переймаєтесь тим чи "карман" чи "кишеня", чи "рубашка" чи "сорочка"????????? Я більш ніж впевнений в тому, що Ви про себе говорите фразу: "Б...ь. Ід.от. Став, чого він тут стоїть і як я його маю об'їхати?". І стоїте хвилини три, щоб об'їхати це припарковане авто, бо Ви в першій смузі (та що блище до бровки), а в другій безперервний потік машин. Хіба не так? (Хочу отримати відповідь від Такі да! і від І да і нє! а не від Аноніма і від Лучанки).
лучанин
Показати IP
18 Листопада 2015 15:29
нормально там все з рухом,в нас що інших справ нема?
Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 16:09
Автору петиції час вже до лікаря навідатись.
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 17:41
Петиція не про мене :), а про припарковані авто, які зменшують пропускну здатність проспекту. Можете пару слів зв'язати саме про це?
Лучанка до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 21:37
100%
Лучанин
Показати IP
18 Листопада 2015 16:17
Наробити кишень, чи розширити пр. Перемоги, це не вихід. Ставлять в один ряд, а будуть стивити в два. Потрібно новій ППС працювати на цією проблемою і навчити наших водіїв культурі на дорогах, а не так як працювали ДАІ. Чомусь наші, коли їдуть за кордон, там виконують всі правила і ніхто з поліцією не веде себе так, як роблять в дома.
Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 16:38
Щоб автомобілі не паркували біля бровок і тим самим рух не затруднявся, треба поставити знак " зупинка забононена" і поліцію ( яка скоро в нас буде), щоб штрафували не лише водіїв-порушників, а й перехожих, які не вміють правильно переходити проїзну частину.
Андрій Глива до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 17:48
Хоч десять знаків "зупинка заборонена" поставте і по два поліцейських. Людині на авто потрібно припаркуватись. Це цілком природня потреба! Як її можна заборонити??????? А от допомогти поставити авто правильно (щоб нікрму не заважало) можна і саме про це моя петиція. Буду вдячний за підтримку, не ображусь якщо не підтримаєте.
Анонім до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 21:22
А ви їм будете зарплату за те що там стоять і нічого не роблять, платити? Згадайте як Француз поставив двох таких в погонах на повороті до ОДА? так за рекордні строки там було два ДТП з наїздами на пішоходів. А до того там аварій не було. Хочете бачити поліцію, яка честь віддає - до цирку.
124
Показати IP
19 Листопада 2015 01:26
пора обмежувати КІЛЬКІСТЬ автотранспорта в місті, бо "завезіть на 3-й поверх, будь-ласка!" а віносно проектантів, то дійсно, колись в Луцьку працювали АРХІТЕКТОРИ. саме ВОНИ, а запрошенці, РОЗРОБЛЯЛИ по НОРМАМ ГЕНПЛАН міста. таких вже нема !!
шалений
Показати IP
19 Листопада 2015 05:10
краще б написав петицію на будівництво підземних паркінгів в найбільш завантажених частинах міста;)
Андрій Глива
Показати IP
19 Листопада 2015 14:28
От Ви шановний шалений і напишіть таку петицію. Я підтримаю. Але це будівництво не дешеве і в'їзд туди буде платний, що не дуже сподобається автовласникам.
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.