Перша україномовна Літургія у храмі Волині, який вийшов з-під опіки УПЦ МП
На Введення в храм Пресвятої Богородиці, у храмі села Печихвости Горохівського деканату вперше відслужили україномовну Божественну Літургію архієрейським чином. Це перший престольний празник громади у лоні Київського Патріархату, куди вона нещодавно перейшла з Московського. Відправу очолив митрополит Луцький і Волинський Михаїл.
Про це повідомили у прес-службі волинської єпархії.
У проповіді він зазначив, що незвичайним, винятковим було свого часу введення до Єрусалимського храму трилітньої дівчинки. Адже Діва Марія – вибрана Всевишнім для приведення у світ Спасителя, тож мала пройти багаторічне виховання у святині. За аналогією, храм цього села, старий, намолений, теж довго чекав сьогоднішньої події. Бо, підкреслив архієрей, «на Небесах давно вже все визначено, тож нам тут, на землі тільки треба сприймати промисел Божий, який діє нам во благо... Тож тепер тут ви молитесь рідною мовою за рідний народ, Батьківщину, спасіння душі, перемогу над загарбниками».Високопреосвященний при цьому нагадав парафіянам значення слова «релігія». Воно походить від латинських «re» – відновлення і «ligare» – зв’язок, тобто позначає відновлення втраченого після гріхопадіння в Раю зв’язку між людиною і Богом, людством і Творцем та єднання всіх, хто вірить у Нього. Саме для цього ми й гуртуємось у Церкві, наголосив архіпастир.На завершення Служби митрополит вручив благословенні грамоти багатьом активістам церковного життя.Владика також відправив заупокійну літію на могилі священика Костянтина Лотоцького, який очолював громаду в 1862–1906 роках.З архієреєм служили декан протоієрей Андрій Сидор, настоятель парафії священик Михайло Кулинич, інші панотці благочиння, у тому числі з громади села Стрільче, яка так само нещодавно перейшла з УПЦ (МП) до Київського Патріархату. За Відправою висвячено на диякона випускника Волинської духовної семінарії Василя Зеленька.Село Печихвости згадується в наявних документах із 1508 року, хоч набагато старіше. Перший храм тут спалили татари; другий, зведений 1659 року, згорів під час грози. У 1708-му поміщиця Тереза Гулевич та громада спорудили нову, Введенську церкву. В 1931 році її, доволі ветху, за ієрейства Семена Кульчицького почасти реставровано. Збереглися царські врата ХVIII століття. За понад 300-річну історію цей Божий дім ніколи не закривали.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це повідомили у прес-службі волинської єпархії.
У проповіді він зазначив, що незвичайним, винятковим було свого часу введення до Єрусалимського храму трилітньої дівчинки. Адже Діва Марія – вибрана Всевишнім для приведення у світ Спасителя, тож мала пройти багаторічне виховання у святині. За аналогією, храм цього села, старий, намолений, теж довго чекав сьогоднішньої події. Бо, підкреслив архієрей, «на Небесах давно вже все визначено, тож нам тут, на землі тільки треба сприймати промисел Божий, який діє нам во благо... Тож тепер тут ви молитесь рідною мовою за рідний народ, Батьківщину, спасіння душі, перемогу над загарбниками».Високопреосвященний при цьому нагадав парафіянам значення слова «релігія». Воно походить від латинських «re» – відновлення і «ligare» – зв’язок, тобто позначає відновлення втраченого після гріхопадіння в Раю зв’язку між людиною і Богом, людством і Творцем та єднання всіх, хто вірить у Нього. Саме для цього ми й гуртуємось у Церкві, наголосив архіпастир.На завершення Служби митрополит вручив благословенні грамоти багатьом активістам церковного життя.Владика також відправив заупокійну літію на могилі священика Костянтина Лотоцького, який очолював громаду в 1862–1906 роках.З архієреєм служили декан протоієрей Андрій Сидор, настоятель парафії священик Михайло Кулинич, інші панотці благочиння, у тому числі з громади села Стрільче, яка так само нещодавно перейшла з УПЦ (МП) до Київського Патріархату. За Відправою висвячено на диякона випускника Волинської духовної семінарії Василя Зеленька.Село Печихвости згадується в наявних документах із 1508 року, хоч набагато старіше. Перший храм тут спалили татари; другий, зведений 1659 року, згорів під час грози. У 1708-му поміщиця Тереза Гулевич та громада спорудили нову, Введенську церкву. В 1931 році її, доволі ветху, за ієрейства Семена Кульчицького почасти реставровано. Збереглися царські врата ХVIII століття. За понад 300-річну історію цей Божий дім ніколи не закривали.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 117
віктор
Показати IP
7 Грудня 2014 19:21
пригадуєте шарапова - перший.пішов....люди в нас розумні
лучанин до віктор
Показати IP
7 Грудня 2014 22:13
Около 30 парафий Украинской православной церкви перешли в этом году из Московского в Киевский патриархат. Об этом заявил в Чернигове журналистам предстоятель УПЦ КП, патриарх Киевский и всея Руси-УкраиныФиларет, передает Укринформ.
"Перешли пока что только 30 парафий. Прежде всего в Ровенской епархии. Хотя такие есть и в Киевской, и в Днепропетровской, и на юге. Но это только начало перехода", - сказал Филарет.
По его убеждению, процесс объединения в Единую поместную церковь должен быть мирным, без захвата храмов, которые и так принадлежат Украине, а "случится же это, когда того захочет Бог. А он захочет, когда народ Украины покается в грехах и преодолеет коррупцию".
"Когда мы преодолеем это зло, тогда будет все хорошо. Тогда Господь одним взмахом все изменит, и мы объединимся в одну церковь", - подчеркнул Патриарх, отметив, что следующий год будет тяжелым не только для Донбасса, но и для всей Украины, "потому что он будет годом борьбы с коррупцией, которую не так просто преодолеть".
"Нам надо быть готовыми к борьбе, потому что провокаций вокруг этого будет много. И надо будет быть разумными и отделять добро от зла", - добавил Филарет.
сивочолий
Показати IP
7 Грудня 2014 19:27
Прозріли ??? Маааскву розлюбили....на 24 році незалежності ! До того чим думали, волиняки ?
екскурсовод до сивочолий
Показати IP
7 Грудня 2014 23:11
Якщо вступим в Євросоюз то і української церкви не буде.
галина до екскурсовод
Показати IP
8 Грудня 2014 08:49
Який ти тупий! В Європі жодна церква не закрилась, усі церкви діючі, навіть сектантські, В яку хоч церкву заходь і молися своїй вірі, ніхто не зверне увагу. Але зайди в російську церкву, ні паніхиди не приймуть, зразу ж відчитають тебе, мало, що не виженуть з церкви, тому що , як не російською церквою було поховано, то потрібно провести перепоховання покійника, такого абсурду в жодній церкві немає
Українка до галина
Показати IP
8 Грудня 2014 12:30
А ще якщо дитину хрестив священик українського патріархату, то дитина не має захисту, а як тільки перехрестять, то гадалки й екстрасенси, які у змові працюють із московським патріархатом, зразу бачать захист. Оце точно абсурд. Це історія з мого життя, колега так робила. Люди, які ходять у церкви московського патріархату, зомбовані, агресивні. злі, у них і натяку немає на доброту, покаяння, співчуття, підтримку,
оксана до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 13:00
А ви почитайте коментарі на цій сторінці і поділіть їх умовно на дві групи - КП і МП - і побачите, де більше ненависті та злоби.
Українка до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 13:09
Чесно я ще до вашої поради почитала і поділила. І від того стало, ще більш боліти за Україну за її майбутнє, бо напевне лише у казках добро перемагає зло. МП це є зло для нашої країни, і його розвелось дуже багато. Я вірю, що збудуться слова митрополита Луцького і Волинського Михаїла "на Небесах давно вже все визначено, тож нам тут, на землі тільки треба сприймати промисел Божий, який діє нам во благо... Тож тепер тут ви молитесь рідною мовою за рідний народ, Батьківщину, спасіння душі, перемогу над загарбниками". Будучи присутньою декілька разів коли проповідь говорив Ніфонт, отримуєш якийсь негатив, від нього такий холод йде. нічого спільного немає із Божим Словом. Відкрийте очі.
Анонім до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 16:36
А чого "Михаїл" а не Михайло?Це ж по московському, чи крутимо світом як нам вигідно?
Українка до Анонім
Показати IP
8 Грудня 2014 21:06
а це для вас найцікавіше,почитайте журнали про світське життя зірок, і т.д., або вже зверніться особисто до митрополита і виясните, а по друге тема була не імена та їх походження. ви заблудились??????????? тут обговорються одне з найважливіших питань на даний момент для нашої країни і нашого народу.
спостерігач до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 21:44
А все-таки чому москальське "Михаїл" а не українське "Михайло", якщо ви категорично проти старослов"янської в церкві?))))
Українка до спостерігач
Показати IP
12 Грудня 2014 15:33
Я не проти старослов"янської. Почитайте переписку проти чого я.
оксана до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 19:40
Кожному своє. Через це кожна церква в нашому місті і нашій країні взагалі має своїх прихожан. Кожен з нас має право мати свої переконання, не нав`язуючи їх нікому. Ви йдете в храм КП через свої власні переконання, я - в храм МП так само, нікого з нас не зомбували і ні я не маю права казати, що ви не туди ходите, і Ви не можете переконувати мене, що в якомусь конкретному храмі менше благодаті. Ми ж всі різні і це заслуговує на повагу.
А вот ставитись з гідністю один до одного ми ЗОБОВ`ЯЗАНІ, зобов`язані НЕ ОБРАЖАТИ, не обманювати (вибачте, я не щодо Вашого коментаря, а взагалі), не ставитись УПЕРЕДЖЕНО (як, наприклад, Петро, який церкви МП і їх прихожан вважає винними у більшості українських проблем апріорі).
Українка до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 20:23
як не прикро, але Петро вважає правильно. Це найлегший був метод вибраний росією через релігію добитись свого.
Анонім до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 22:44
А чого свого? Все якісь недомовки, загальні фрази. Як Росія через релігію добилась цього свого?
до українка до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 15:21
змініть нік,від вашої злоби і агресії,а ж дух перехвачує,видно що ви далекі взагалі від церкви і хочаби раз у житті сходіть до сповіді
Лучанка до до українка
Показати IP
8 Грудня 2014 15:29
цікаво у чому саме ви побачили злобу і агресію в Українки????????????????????????? просто мудрі і правдиві думки людина висловлює. але ж правду завжди неприємно чути
Українка до до українка
Показати IP
8 Грудня 2014 15:42
Якщо ви вважаєте, що це злоба, ваша справа, деякі люди не вміють вести такі розмови, і тому ввічливість і толерантність до співрозмовника сприймають як злобу і агресію, хоча напевне, а може й точно навіть не знають лексичного значення цього слова. І куди і скільки разів ходити до сповіді це вже моя справа, дозвольте я сама вирішуватиму, тішить що маю на це право.Краще подумайте за свою душу і сповідь, і каяття, якщо у вашому розумінні 1 раз сходити до сповіді це достатньо, то у мене трошки інше бачення. Вам ще рости й рости до мого рівня.
віктор до екскурсовод
Показати IP
8 Грудня 2014 10:37
тебе в європу не запрошують кіздуй в московію
парафіянка
Показати IP
7 Грудня 2014 19:36
добре і богоугодне діло. я там хрестився, вінчався. а люди там завжди були за УКРАЇНСЬКУ церкву. раніше б так, якби ж то владці не ділили владу, гроші.
чудеса до парафіянка
Показати IP
8 Грудня 2014 23:10
я там хрестився, вінчався - пишеш як мужик, а підписуєшся "парафіянка"!Трансвестит чи троль?
Анонім
Показати IP
7 Грудня 2014 19:51
Які ж ви все-таки далекі....
Петро
Показати IP
7 Грудня 2014 20:05
Пора. Пора вже потихеньку всім церквам переходити до Киівського патріархату. Московський патріархат повинен відійти в минуло,канути в Лету. І ... з ним,прости Господи. Аби тільки Гунчик і Вітер не швендяли на поклін до Ніфонта,аби владці не влаштовували показові походеньки до Путінських агентів і не піарили Московський патріархат. Слава Украіні.
Павло до Петро
Показати IP
7 Грудня 2014 23:06
Мені, конкретно, московський патріархат не імпонує тим, що керує ним путінський прихвостень Гундяєв, і те, що гроші української громади йдуть на Москву. Цього не повинно бути - не треба ще однієї пятої колони в нашому суспільстві. А Бог один і МП і КП - християни
Анонім
Показати IP
7 Грудня 2014 21:21
Ви американські прости господи
Patrik до Анонім
Показати IP
8 Грудня 2014 07:28
Зате ви iудинi нащадки, прости Господи. Ви сьогоднi свою Батькiвщину зраджуэте, та що там казати - Господа пишиш з малоi лiтери, путiна ставил вище Нього, прикриваючись путiнською маячнею про загрозу зi сторони Америки... Ганьба тобi iудо!
О
Показати IP
7 Грудня 2014 21:22
Як можуть вирішувати долю церкви такі люди, як ви. Стільки ненависті в людях, а вони ще щось будуть говорити. Ви б хоч інколи ходили в Церкву, тоді можливо не було б такої ворожнечі між людьми. Ті, хто пише ці коментарі, і є провокаторами того безладу в країні:(
петро до О
Показати IP
7 Грудня 2014 21:42
Пане О ,не скигліть і не благайте,не провокуйте і не гвандіть про ''человеколюбство'' тоі церкви,яка закликае знищувати все украінське,благословляе на вбивства доморощених бандюків на сході і москальню. А ви тут в святошу граетесь. Ви якби ходили до УПЦ КП,то було б з вас щось путне і ви б фальшиво не скиглили за чимось ефемерним,а оплакували б украінців,які загинули і від пропаганди Московського патріархату в тому числі. Зрадників віри і націі треба дезавуйовувати або просто гнати в шию з Украіни ,як собак скажених разом з ефремовими,царьовими,шуфричами і всіею мерзотою,яка мову калічить і украінців мордуе.
Павло до петро до О
Показати IP
7 Грудня 2014 23:08
Щось тут грішне з праведним напутав. Політику і релігію.. Це в Расєї одне і те саме - а в нас не треба ліпити. Церква - це люди, які в неї ходять, а не попи, які в ній правлять.
петю до петро до О
Показати IP
7 Грудня 2014 23:09
кп то як комуністична партія. Тих світ не визнавав а цих світове православя.
Анонім до петро до О
Показати IP
8 Грудня 2014 12:41
педро чого злий такий-баба не дає чи взяти не можеш?
Анонім
Показати IP
7 Грудня 2014 22:26
Давайте виженіть " як собак скажених", а потім загризіть один одного. Тому що потім до кого чіплятися будете. І так щоб Ви розуміли, пропогандою якраз займаються в УПЦ КП на кожній проповіді. А в церкві моляться, а не ведуть пропоганди. Сходили б Ви , Петро, до церкви, де священик не згадує політику на кожній службі, можливо тоді навчитесь поважати думку інших людей. А то хамство чути в кожній Вашій букві.
да
Показати IP
7 Грудня 2014 22:41
для того щоб знищити країну її розділяють.Хтось потирає руки і радується, що ми сваримося.Потрібно шукати точки дотику між церквами, позитивний діалог.Нажаль сама стаття сіє ворожнечу між церквами.Бо враховує думку одних.як бути тим кого вигнали з канонічногохраму? Потрібно зупинити будь які захвати храмів.Представте ви живете в будинку де зробили ремонт,20 років вкладали кошти тихо жили і носили прізвище УПЦ, тут приходять сусіди з прізвищем УПЦ КП і виганяють вас із будинку хіба це розумно?
таки до да
Показати IP
7 Грудня 2014 23:11
Товариш дорогенький! Кого і куди вигнали? Людей із села вигнали? Громада цю церкву побудувала, громаді й вирішувати як і хто там буде правити. Якщо громада хоче щоб був МП - будь ласка, хоче УПЦ КП - будь ласка. не пишіть лишнього..
петро аноніму
Показати IP
7 Грудня 2014 23:23
Моляться?Це попи в УПЦ МП молились? Юдо! Попи промосковські ''па-русски'' агітували за Януковича,його владу,паплюжили все украінське,за здоров'я украінських,хворих дітей,хрещених в УПЦ КП,відмовлялись молитись. І вашоі думки я поважати не збираюсь,бо ваша думка-це брехня,блюзнірство,зрада,колабораціонізм,здача всього украінського ворогові з Москви. Ви ще молитви Кирила згадайте про''русский мир'',а ще згадайте хресні ходи промосковських попів з ''іконами''Януковича. Сховайте свого язика. А може зараз промосковські попи не благословляють на вбивства наших хлопців на сході?
оксана до петро аноніму
Показати IP
8 Грудня 2014 00:13
Особисто я є прихожанкою храму МП, а також мої знайомі в храмах інших міст. І ні я, ні хто інший не чули, щоб хтось з священників вів якусь пропаганду! В усіх храмах моляться за Україну, її єдність! Про що ви тут кажете! Десь щось краєм вуха почули і пішло-поїхало. Ви ж не ходите в "руську" церкву, звідки ви знаєте, що говорять там? Самі домисли! Чомусь ніхто з вас не каже, що, наприклад, в баптистських чи єговістських церквах ведуть про-американську пропаганду? Всі розуміємо, що храм - це святе місце і люди йдуть туди молитись, в т.ч. за мир.
петро оксані до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 01:06
Ви не грайтеся в незнайку з Місяця. Ніяких домислів,а правда. Попи московські і іх шавки в Украіні молилися і моляться за Путіна,Кирила,Януковича і агітували за Януковича,за Партію Регіонів,за регіоналів в церквах,що заборонено законом,ходили хресними ходами з ''іконою''Януковича. І не перебріхуйте,і не відхрещуйтесь. Може на заході більше ховались,ну хіба що.Моліться собі на здоров'я Богу,моліться-ви ж можете молитись Богу і в УПЦ КП,і дома ,і за США моліться,яка нам допомагае у війні з Москвою ,до речі,розумна Оксано. За вбивцю,ворога,ката не моляться,хіба ідіоти або закінчені раби і божевільні. Вам яка різниця,ви ж украінка,то й моліться украінською в украінській церкві КП. Чи вам набрехали,що неканонічна,не визнана православними церквами? Московська була невизнаною 141 рік,Болгарська 73 роки,покиньте Московський патріархат,переходьте до КП і визнають скоро. Але УПЦ КП е канонічною,бо інакше була б анафемована Всесвітнім Костянтинопільським Патріархом. Не тупіть,вчіться.
оксана до петро оксані
Показати IP
8 Грудня 2014 01:53
Образа - це спосіб маніпулювання свідомістю і ви цей спосіб вже аж заялозили. До нього вдаються, коли не вистачає справжніх аргументів. Я вже 6 років щотижня ходжу до церкви (буваю в різних, і не тільки в Луцьку) і НІДЕ І НІКОЛИ за весь цей час не чула агітації за Янукович, Путіна, Росію чи будь-якої іншої пропаганди. Навіщо ви свідомо обманюєте? Про молитву за вбивцю, ворога і ката - почитайте Святе письмо і дозвольте кожному молитись за те, за що він сам хоче і там, де він вирішить. У нас же за Конституцією свобода совісті, а ви ж знавець і поборник законності, як видно з ваших попередніх коментаріїв. Як же ви з такими шовіністичними ідеями зібрались в демократичний європейський союз ?
сама до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 09:59
теж саме можу сказати і я, майже щонеділі йду до церкви УПЦ, і повірте, жодного разу не чула слів пропаганди чи то за Москву, чи за будь-кого другого,,,,,, лише молитва до Бога.....
екскурсовод
Показати IP
7 Грудня 2014 23:41
ВСІМ КОМЕНТАТОРАМ. Шановні, Ви в церкву ідете до батюшкі, чи до Бога молитись, чи в УПЦ КП не такий БОГ як в УПЦ МП? Ви сходіть краще в церкву, покайтесь, бо ваша ненависть один до одного скоро візьме гору над вашим розумом.
петро до да
Показати IP
7 Грудня 2014 23:49
Ви юродивий,чи брехун,чи вам повилазило? Хіба не МП захопив з покон віків украінські святині - Киево-Печерську Лавру,Почаівську Лавру,Десятинну церкву і багато інших монастирів та церков? І не блазнюйте-церква і священики на Русі та в Украіні завжди оберігали віру націі,храми націі і помирали,як патріоти від рук московсько-ординських зайд,а потім НКВСівців. А ви,невігласе,навіть тями не маете звідкіля в Москві з'явилось православне християнство. Візьміть наукові книжки,прочитайте і дізнаетесь,що всю угрофінію вкупі з Москвою хрестили священики з Киева,дикуни іх убивали,а князі киівські знов посилали з місіею хрещення святих отців.
петро екскурсоводу
Показати IP
8 Грудня 2014 00:11
Ви тут не загравайтесь в миротворство,святий розумнику. Ворог під домом,ворог з Москви,ворог біля порогу у вигляді МП та лукавого попика, і він тебе збираеться умовити,що Бог один,віра православна,не треба захищати Украіну від ворога, гріх убивати,хай убивають тебе,а Путін твій цар,а влада від Бога,лизни Кирила. Не простакуйте і не грайтесь в пацифізм:евреі догрались за часів 2 Світовоі Війни до холокосту. Вам мало Муравьйова, голодомору,який від світу приховували понад 70 років? Вам мало репресій,депортацій,знищення украінськоі інтелігенціі,священиків за Сталіна,вам Януковича мало і все з благословення МП-вірного слуги московських владик. Вам не достае розуму ворога наректи ворогом і повстати солідарно,об'еднано на благо своій націі? То хто ж ви тоді?
оксана до петро екскурсоводу
Показати IP
8 Грудня 2014 00:37
Це коментарі якогось злобного троля! У войовничого Петра розігрілись пальці і пішов строчити... Почитайте Біблію - зрозумієте, може, що миротворство - це не гра. Історію ви знаєте поганенько, але для того, щоб маніпулювати і ображати для вас достатньо. Шкода, що вас не було біля євреїв у час 2-ї світової. А про знищення яких священиків ви говорите? Тоді ж ще небуло Київського патріархату! То чому ж вас так розхвилювала їх доля? Вони ж були Московського патріархату. Церква не є ворогом і нічого ворожого там не відбувається. До-речі, а де ви були, коли в Криму з'явились зелені чоловічки? Вам тоді теж не стало розуму наректи ворога ворогом і ви сиділи дома та виражали своє обурення ще з якихось питань суспільного життя, не освітлених вашим розумом? Так само сиділи і повчали інших людей життю?
Петро Оксані
Показати IP
8 Грудня 2014 01:35
Я воював з китайцями ще в часи кризи на Китайсько-Казахстанському кордоні1980-1981. Вам достатньо?А за украінських священиків я пережимаю і сильно ,бо в 1918 році виникла Украінська Автокефальна Православна Церква,яка оголосила себе вільною від МП. Вона була знищена,а священики розстріляні і зарізані. Не з вашим розумом убогим і КПССни знанням історіі влаштовувати тут дебати. Вам би з Шаріковим посперечатись. Миротворство і справді не гра,от тільки гратися в нього можуть люди недалекі в знанні історіі. Ви б хотіли,щоб я був з евреями під час 2 Світовоі війни? Моя бабуся виконала цю місію-вона врятувала дві родини евреів в льосі з картоплею і вигодували іх-спочатку 5 душ,потів 6 душ.Не падлючте тітонько з промитими мізками московськими попиками. Ви ж молитесь,а спілкуетесь,як базарна торговка. А з Кримом ваш чоловік не розібрався чому? Бо вам мізки загадили московські попики.
оксана до Петро Оксані
Показати IP
8 Грудня 2014 02:22
Це ви, мабуть, у 1980-ті роки від китайців Україну визволяли? Це ви в кримчан спитайте, чи їм достатньо вашої діяльності, як захисника у згадані часи. Або, може, наша місцева влада за вашу епістолярну активність в інтернеті під час війни дасть нагороду за пропаганду національної ідеї? І дебати з вами я не влаштовую, а пишу лише для того, щоб читачі даної новини бачили не тільки однобокі і злобні коментарі. Ви забрали собі право ображати людей, які не поділяють вашої ненависті. З якого дива?
Краще вже б не згадували бабусі, бо їй було б за онука соромно: вона рятувала людей, а ви їх звинуватили, що вони, мовляв, "догралися" в пацифізм. Добре, що ваша бабуся в в свій час не мислила як ви. І я вам не тітонько і мізків мені ніхто не промивав, бо, коли ви, ЯК РАДЯНСЬКІЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЗАХИЩАЛИ РАДЯНСЬКІ КОРДОНИ, мене ще на світі не було, І ШКОЛУ Я ЗАКІНЧИЛА УКРАЇНСЬКУ, А НЕ РАДЯНСЬКУ, як ви. Ваші справи говорять більше за вас. Бувший військовий, який своє активне життя витратив на служіння ненависній державі. Те, що ви зненавиділи своє минуле, ще не значить, що ви порозумнішали і стали мислителем. Коли мої ровесники на сході виконують свій військовий обов'язок, ви, замість того, щоб робити справу, сидите за компьютером і сієте ненависть.
лучанин до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 08:22
Вибачте Оксана, але ви просто дура. І надій на ваше прозріння нажаль нема. Розумні люди вже давно зрозуміли - хто за Україну , а хто її ворог, хоча і замаскований
фізкультурник до лучанин
Показати IP
8 Грудня 2014 12:01
дати тобі б підср*чника і заставити вчити нормально історію. ато розписуєшся тут за всіх.
до лучанин до лучанин
Показати IP
9 Грудня 2014 08:49
з вашого коменту очевидно, який ви розумний і доброзичливий чоловік. правда, трохі на голову хворий, але то нічого...паранойя, кажуть, підліковується
Анна до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 09:49
Оксано. Не говорю нічого поганого ні про ту, ні про другу церкву. Але поясніть чому ви ходите молитись на чужій вам мов,і а не на рідній українській. Ну хіба ваша рідна не українська, а російська, тоді я це цілком розумію. Хоча там моляться навіть не на російській, а на так званій старославянській, як ви скажете. Але більшість людей не знає, що та мова не справжня старославянська. Про що ви можете переконатись якщо почитати різну літератутру в бібліотеці в дослідження вчених. Ця мова якою моляться в церквах московського патріархату є вже переробленою під російську. І аргументи, що правильно молитись саме старославянською: по-перше вже не має сенсу, бо то не та мова і взагалі старославянська ввжається мертвою, а по-друге, як написано в Біблії (про що там згадується не одноразово прямо та опосередковано), що молитись до Бога потрібно рідною мовою, тою якою ви думаєте та розмовляєте і саме тоді Ваші молитви будуть почуті.
Але менше з тим, не хочу сваритись. Хочу лише зрозуміти чому ви так ввжаєте?
Українка до Анна
Показати IP
8 Грудня 2014 12:41
Поки в Україні живуть такі мудрі і розсудливі люди, як Ви Анна, у нас є майбутнє. Висловлюю Вам свою повагк. Дуже просто написано, але дуже влучно і толерантно. Відчувається, що Ви живете з Богом у серці.
Анонім до Анна
Показати IP
8 Грудня 2014 13:31
У храмах МП служба відправляється на церковнослов`янській мові, яка має своїм джерелом старослов`янську і переклад Святого Письма Святими Равноапостольними Кирилом та Мефодієм на старослов`янську у 893 році. Ця мова не змінювалась. Візьміть Євангеліє на церковнослов`янській і побачите, що її не можливо змінити чи переробити, її простіше не використовувати взагалі. Якби в православній церкві було б можливим будь-яке безчининство, то нічого б не завадилдо церквам МП просто взяти, і почати служити літургію на російській мові. Але цього чомусь не відбувається. Не все так просто, як нам здається. Для мене важливо, що ця мова є спільною для всіх, хто є православним, не важливо, чи він громадянин України, Росії, Білорусії. Ця мова є спільною для всіх, у кого спільні Святі - Святий Серафим Саровський, Святитель Лука Войно-Ясенецький, Святий Амфілохій Почаєвський, Всі Святі Землі Волинської та незчисленна кількість інших християнських святих.
оксана до Анна
Показати IP
8 Грудня 2014 13:42
І ще хочу додати, що, звичайно, молитись потрібно щиро, коли потребує душа, і вдома, і в дорозі, і в храмі і обов`язково на тій мові, на якій думається. Але в Євангелії є ЛИШЕ ОДНА УМОВА, за якої Господь обіцяє почути молитву - це те, що треба примиритись зі своїм ворогом. Дивіться, як цікаво, коментарі найвойовничишіх патріотів разюче розходяться зі Святим Письмом.
Є, до-речі, молитва наша особиста, і є молитва церковна. Саме тому ми особисто можем звертатись до Господа щиро, своїми словами, як дитина до батьків. Але у Церкви є канони, які вона має берегти і виконувати і якою б більшістю не був приход церкви, ця більшість не може змінити церковний устав, ОСКІЛЬКИ ЦЕРКВА НЕ Є ЧАСТИНОЮ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ І НЕ МОЖЕ ЖИТИ ЗА ЗАКОНАМИ ДЕРЖАВНИМИ І РЕСПУБЛІКАНСЬКИМИ ДЕМОКРАТИЧНИМИ ПРИНЦИПАМИ. Церква відокремлена від держави і саме тому в православній церкві служба відбувається не на російській чи українській мові - не за приналежністю до держави - а на мові, яка була дана Святими Кирилом та Мефодієм.
Анна до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 14:35
То чому тоді в інших країнах, люди моляться не на старославянській мові в православних церквах, а на тій якою вони там розмовляють? Ніде ж в Біблії не написано, що потрібно вивчити одну єдину мову всім християнам. А навіть навпаки, Бог дав кожному народові свою окрему мову, якою вони спілкуються і якою звертаються до нього.
Вам може подобатись церковнословянська мова, але говорити, що вона єдиноправильна це точно неправильно (вибачте за тавтологію).
оксана до Анна
Показати IP
8 Грудня 2014 20:16
Анна, храми, які є православними і знаходяться в інших країнах (наприклад, Англії, Голландії, Німеччині і т.д.) називаються Руська Православна Церква а Кордоном і чин відправлення Божественної Літургії відбувається на церковно-слов`янській мові (частково), Євангеліє може читатись на мові більшості прихожан (наприклад, німецькій), також, частково відбувається переклад служби на мову країни, де знаходиться церква. Але, основною мовою богослуждіння є церковно-слов`янська. Це якщо ми говоримо про православну церкву. Це про інші країни. Як бачите, якщо ми говоримо про православну церкву, то все достатньо консервативно, канонічно. недарма за кордоном нашу віру (православну) називають ОРТОДОКСАЛЬНОЮ, оскільки на неї не сильно впливають мирські течії та тенденції.
Щодо інших церков, наприклад, католицьких, нічого не можу сказати, у них свої канони.
Щодо Біблії Ви праві, але церква побудована ще на Писаннях та Посланнях Святих Апостолів. Там Ви знайдете багато того, про що прямо не написано в Біблії, але що є законом для віруючих. І зрозумійте, будь-ласка, мова Літургії церковнослов`янська не тому, що так подпбається мені чи комусь ще чи ще мільйонам людей. А тому, що наша церква ВИНИКЛА І РОЗПОЧАЛА СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ З ЦІЄЮ МОВОЮ І ЗА ЦЕРКОВНИМИ КАНОНАМИ, ЯКИХ ЦЕРКВА СВЯТО ДОТРИМУЄТЬСЯ, ЦЯ МОВА НЕ МОЖЕ БУТИ ЗМІНЕНА ТІЛЬКИ ЛИШЕ ВІДПОВІДНО ДО ВПОДОБАНЬ ХОЧА Б І МІЛЬЯРДА ПРИХОЖАН. Зрозумійте, церковні закони написані Святими, Їх не можуть приймати, вводити в дію, відміняти прихожани, паства. Церква живе за своїми законами, відмінними від державних. Подобається нам це чи ні. Ви уявляєте, що було б з православною церквою, якби кожні 10-20 років можна було міняти її фундаментальні закони і принцими діяльності за бажанням більшості населення кожного певного регіону???
Да і взагалі, якби відмінністю двох патріархатів була лише мова богослужінь... Вот в нашому храмі отець настоятель проповідь, все спілкування з віруючими поза Літургією будує на українській мові. І немає нічого поганого в тому, щоб намагатись зрозуміти церковно-слов`янську мову, вивчати її. Якщо просто взяти та перекласти молитви, то щось втратиться (як на мене). Наприклад, Латинська мова теж не є мовою спілкування людей між собою, але без неї важко у медицині і юриспруденції, бо те, що на латині можна сказати одним-двома словами, українською - це тема окремої лекції на 45 хвилин.
Тому, аргументи щодо "мертвості" мови якісь бліді.
Оксана до Анна
Показати IP
8 Грудня 2014 20:21
І ще, Анна, не можу не підкреслити, що ні Ви, ні я не вирішуємо, якою мовою кому молитись. Щодо себе особисто Ви вирішуєте самі, я теж приймаю рішення без порадників. Церква так само вирішила це питання ще майже тисячу років тому, і не Вам з нами зараз змінювати це рішення. Ось так.
приємно до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 11:52
чути розсудливу людину. Сили вам. Через то і війна в Україні , що цураються віри . І за те що на Заході переходять в КП нас може чекати ситуація як на сході. Кожному народу по заслузі
петро до оксани до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 14:57
Ви не діалог на тему ведете,а просто плещете язиком. Я не військовий,але служив,бо призвали до арміі. І служив згідно присяги. Зараз мені пізно служити,якщо у вас е дійсно розум,то ви зрозуміете скільки мені вже. А вчився я за всіх часів і в Киеві,і в Москві,і в Празі серед професорів дисидентів дуже добре. Тому ваші вчення за книжками відредагованими російськими лизоблюдами і табачниками за часів ніби незалежноі Украіни пса варті. Лише зараз украінці врешті зможуть дійсно здобути НЕЗАЛЕЖНІСТЬ,відновити свою правдиву історію,віру. Ви поідьте до будь-якоі краіни і розвідайте,як народ і держава дбають про свою помісну ,національну церкву,бо ж вона об'еднуе народ в едине. І ви не знайдете ніяких Сербських,Болгарських,Македонських і т.п.церков під Патріархатом столиці іншоі держави. Не існуе наприклад: Болгарськоі Православноі Церкви Московського Патріархату,а тільки Софійського Патріархату. Мае право на існування в Украіні та інших державах Російська Православна Церква Московського Патріархату? Може. Будь ласка. Але ж Російська-Московського,а не Украінська -Московського,Украінська-Киівського,бо ж столиця наша Киів і в Киеві знаходиться національний Собор. Це ж зрозуміло навіть найтупішому в світі манкурту. Так зберігаеться едність народу,а МП навмисне хоче нас роз'еднати на релігійному грунті,аби тримати в рабстві. Ось яка війна. І вважаю своім обов'язком вносити наурову ясність в облуду Кирилів,Путіних. І вас просвітити,як вдасться. А з евреями ви ,мадам,і самі заплутились. Я евреів не звинувачував,а дорікаю,що не оборонялись від людоіда.
незнаючому до петро до оксани
Показати IP
8 Грудня 2014 16:12
існує навіть Аргентинська церква Московського патріархату ....небуду перераховувати в скількох країнах ще є
Анна до незнаючому
Показати IP
8 Грудня 2014 19:02
Так є такі. Є і в Америці Православна церква київського патріархату. Але в цих країнах православна діаспора настільки маленька, що не має сенсу виділяти там окремий патріархат. А в таких церквах правлять священники з тої країни з якою приїхали і вони радяться з патріархатом яким називаються. Коли би православних там було мінімум 30% і православна церква в кожному місті, тоді б вони виділили свій аргентинський чи американський патріархат чи ще якоїсь іншої країни (точніше назвою столиці - але то не так важливо, важливо, що з єдиним центром в тій країні в якій вони знаходяться).
І взагалі я вважаю, якщо МП в Україні не хоче приєднуватись до КП. Нехай не приєднуються. Але їхніх церков так багато, і стільки людей українців туди ходить, то потрібно перестати бути підпрядкованим РПЦ, особливо в таких обставинах, що склалися між нашими країнами. І бачимо що РПЦ не засуджує ані каплі дій своєї влади. Повторюсь, не хоче МП до КП - Не треба. Нехай назвуться собі там наприклад Вінницьким патріархатом чи ще якось хай придумають назву. Але залежати Українська церква від церкви іншої країни Не Може. Будь це Росія, Чехія, Греція, Китай, Аргентина чи будь-яка інша. Про це говорив навіть сам Варфоломій. І це я вважаю є правильним.
Українка до Анна
Показати IP
8 Грудня 2014 20:34
І правильно вважаєте, і так повинні вважати Українці. Від тих хто так не вважає можна чекати всього, навіть того, що вони і у нас приютять расєйських прибічників, сепаратистів і т.д.
оксана до петро до оксани
Показати IP
8 Грудня 2014 20:25
А Ватикан?????
оксана до петро до оксани
Показати IP
8 Грудня 2014 23:40
Як правило, за множинними і невпорядкованими звинуваченнями і образами відкривається психологічний портрет дописувача. Ось ваші слова "плещете язиком...", "за часів ніби незалежної України...", "книжки ...пса варті...", і ще: " вчився дуже добре..."
З Ваших слів Україна незалежною стає тільки зараз? А раніше яким чином вона залежала? В чому? З ким хотіла - з тими торгувала, з ким хотіла - з тими укладала міжнародні договори, вступала в асоціації, Українці теж вільно їздили в усіх напрямках світу (якщо опустити візову упередженість наших західних сусідів). Підручники теж - які хотіла- такі і друкувала, фільми (скільки б їх там не було), пісні і все інше. Де ви вздріли оту присловуту ЗАЛЕЖНІСТЬ?! Розкажіть хоч ви, найсправедливіший критик всіх тупаків, манкуртів, лизоблюдів та інших!
Чому б вам не направити ваш пильний погляд на Захід. Там теж з вашим підходом можна побачити ворожі прояви. Як вам вимога МВФ про зняття заборони з продажу житла, заставленого в банку під валютний кредит! А як вам відстрочення дії угоди про асоціацію на рік?
Наші справжні вороги - це жадібність, нелюбов до своєї країни, обман співвітчизників (а у державних діячів - обман у великих розмірах), цинізм, нелюбов до людей. Це дійсно руйнує.
Лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 07:42
Священники МП моляться тільки за керівництво РОСІЇ ганьба і позор людям які зараз в такий нелегкий для країни час туда ходятть
МОЛОДЦІ ПАРАФІЯНИ с ПЕЧИХВОСТИ істинні українці
Анонім до Лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 09:36
варто було б почитати і вам шановна http://volyn.church.ua/2014/10/15/dvi-pravdi-patriarxa-filareta/
Анонім до Лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 09:48
Нехай Господь Вам простить Ваші слова, Ви не розумієте, що пишете.
anyta до Лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 10:18
ага, в Угринові також такі істинні українці, позривали замки на дверях храму, в себе на хаті почіпляли на дахах, заборах прапори України( яких вітер частенько зриває і валяються вони в багнюці), а як прийшов виклик в воєнкомат-то все, звиняйте, патріотизм на тому і закінчився, слабі ми, не здужаємо такі здоровенні хлопи захищати неньнку-Україну.Не там воюєте, шановні, а бабульки , які захищають церкви не є вашими ворогами
стопудовий до Лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 11:44
терпіння Вам...молодці , що правду відстоюєте. Люди в церкву 1 раз на Пасху ходять , а коменти пишуть ніби розумніші за всіх.
Анна до стопудовий
Показати IP
8 Грудня 2014 19:04
А я вважаю наскільки людина вірюча вимірюється не кількістю походів до церкви. А саме тим що у неї в серці. Може і взагалі не ходити до церкви але мати віру набагато глибшу, ніж ті хто щонеділі бігають до церкви і вважають себе святими. А не встигнуть вийти з церкви як вже думкою грішать. На жаль знаю особисто кількох таких людей ;(
оксана до Лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 22:56
Щось не получається, з правдою не в'яжеться. Навіщо це постійно казати? Вже набридло. Люди, які в церкву не ходять, через ваші слова дійсно можуть повірити, що в церквах може бути щось подібне.
Віруюча людина
Показати IP
8 Грудня 2014 09:34
Брехня на брехні- у Печихвостах давним-давно служба Божа здійснювалася українською мовою. Хай Філарет розкаже. як він Ніфонту, коли Філарет ще не пішов у розкол, забороняв на Волині служити українською мовою. Хто захоплює чужі храми, не чинить по-Божому, і не треба тут прикри ватися Україною. Її від Москви треба захищати на фронті, а не з бабусями боротися під храмом, у який вони ходили десятиіттями. Он в Угринові староста. який передав ключі КП, вже почав сходити з розуму, поцікавтеся. Бог попраний не буває, І палкою не б.є. А ви все одно не матимете спокою, навіть захопивши чужий храм.
отак
Показати IP
8 Грудня 2014 10:08
не буде спокою на нашій Україні доти, допоки не навчимося гідно жити, поважати людей, дослухатися до них, а не вирішувати все у своїх інтересах.Я не розумію, навіщо переходити з МП на КП, якщо люди вірні УПЦ МП все одно будуть ходити тільки в таку церкву, Віра не відстоюється кількість Церков, вона живе у людях. У нас у кожного є вибір, але треба поважати і вибір іншої людини.Я з дитинства ходжу в МП, привикла чути молитву на старослов"янській мові( це не російська мова, як дехто вважає), але від того не менше люблю свою Батьківщину, чоловік мій, який був на Сході в АТО, також ходить в церкву МП, ТО ЩО МИ ТОДІ НЕ ПАТРІОТИ, НЕ ЛЮБИМО УКРАЇНУ? Люди, не спекулюйте на таких питаннях, бо релігійна війна набагато страшніша. Не потрібно шукати ворога в храмі, патріархаті. У нас достатньо релігій, конфесій на Україні, так хай так далі і буде, кожен буде вибирати те, що йому до душі, ходити до того храму, до якого він хоче.
ПРИХОЖАНИН Українськ
Показати IP
8 Грудня 2014 10:26
дорогі прихожани і парифіяни УПЦ КП яка церква Вас ,ваших дітей ,батьків хрестила напевно "УПЦ КП" була до1989 от і задумайтесь !!!Церкви заважають це перше місце? наведіть порядок в області Україні а не до церкви пристали хто ходить в Церкву молитись той і в китайські поиолиця як вміє а хто перебирає то НЕ ХОДИТЬ
волиняка
Показати IP
8 Грудня 2014 10:37
Скіль дюдей ходить в церву на недільну службу ???В нашому селі дві церки різні людей з 800 людей приходить по 20-30 питаня чуму не ходите в мене часу вільного нема і так в кожному селі церкви перебирають но не ходять наші щирі українці!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Правослвна
Показати IP
8 Грудня 2014 11:01
Передел влади як і в політиці, економіці!!!!!!!!!!!!
ковельчанка
Показати IP
8 Грудня 2014 11:38
Ходила,ходжу і буду ходити лише в УПЦ МП і не треба мені розказувати де моїй сім"ї Богу молитись,з таким успіхом Філарет може і католиків з протестантами в КП навертати,бо ті ,начебто,ведуть пропаганду проти України,на користь ЄС І США.Мої брати обоє на Сході боронять кордони України,та ходять до ПЦ лише МП,то що вони зрадники,а ви патріони.Мене обурює ця показова любов до України на дивані і фарисейська благочинність КП.
Українка до ковельчанка
Показати IP
8 Грудня 2014 13:43
Дивно чути такі думки від людей, які проживають на Західній Україні. Якби так висловлювались на Донеччині, Дніпропетровщині, Луганщині, ну це навіть не дивно, бо людей зомбували, працювала сила-силенна людей над пропагандою. Але люди, які наближені до Європи, які мають доступ до будь-якої інформації((((((((((((((( і щоб так мислити це просто розчарування, біль, сором. Боже образум людей, допоможи Україні здобути справжню незалежність від Путінської пропаганди, расєйського впливу і в політиці, і в економіці, і в культурі, і врешті решт у релігії.
по той бік океану до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 13:52
ти ще скажи це в ШТАТАХ, КАНАДІ, Уругваї, АРГЕНТИНІ, Бразилії де багато церков УПЦ МП , що їх зомбували .....Читай Святе Письмо . Там все написано.
петро до по той бік до по той бік океану
Показати IP
8 Грудня 2014 16:20
Неук і баламут встромився. Ніяких УПЦ МП і близько в цілому світі не існуе-така абракадабра тільки в Украіні,аби гречкосіів харчувати непотребом. Існують в тих краінах Російська православна Церква і не обов'язково МП,там своі е патріархіі,які або підлеглі МП,або до Костянтинополя зразу. Існуе УАПЦ,УГПЦ і УПЦ КП. Не брешіть і не тупіть. Читака святого письма. В Евангеліі е історіі і про гонитву Ісуса торговців ВІД Храму Соломона,але ж В церквах торгували і торгують. В Евангеліі е і про Меч в руці Христа. Читайте .
особисто до петро до по той бік
Показати IP
8 Грудня 2014 17:10
для вас УЧЕНОМУ критику...http://drevo-info.ru/articles/11349.html
док до петро до по той бік
Показати IP
8 Грудня 2014 18:49
Чоловіче з вас агресія пре по-справжньому, сходіть до лікаря або психолога. І не хваліться тим що колись воювали з китайцями, як правило, хлопці, які воювали, ніколи про це не говорять, бо знають собі ціну. Якщо людина хоробра, вона ніколи не буде цим вихвалятись. Боягуз же буде кричати, що він найхоробріший, особливо в неті. У вас же-комплекс неповноцінності, позбудьтесь його і життя стане кращим, і на інших людей будете дивитись по-іншому...
ковельчанка до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 20:47
я достатньо обізнана та освідчена людина,розумію всю складність нинішньої ситуації,мені також болить за Україну,та все ж я ходжу до канонічної церкви,бо для мене це не політика.Мені не подобається показова любов і благочинність філаретівців,де кожна копійка для армії транслюється по усіх ЗМІ,начебто лише вони підтримують армію.Мене обурює,що поки люди які не ходять до церкви,не читають Святе Письмо,вчать православ"ю інших.Хто ховається від призову та б"є себе в груди,що патріот.Я незомбована,у мене є своя думка і право вибору.
анонім до ковельчанка
Показати IP
8 Грудня 2014 22:21
а я думаю вони показують як гроші ідуть на армію, щоб потім люди і ви в тому числі не говорили, що на АТО церква збирала, а собі гроші в кишеню поклала. А так всі люди бачать. І мені приємно бачити що вони помагають.
Анонім до ковельчанка
Показати IP
8 Грудня 2014 23:01
Підтримую повністю. Радісно почути голос людини. Дякую.
лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 11:43
Ти є перший сепаратист і коли б не доведи Господу прийшли сюда кацапи тиб перша стрілялаб в людей
оксана до лучанка
Показати IP
8 Грудня 2014 23:02
Цей коментар - це якийсь жарт? Звідки такі думки? Ну і внутрішній світ людини!
Православна українка
Показати IP
8 Грудня 2014 15:41
Люди, Ви такі необізнані!!!!! До чого тут служба на рідній мові???? Літургію проводять на церковно словянській мові, і різниця між між двома патріахатами не в мові. Є Церкви МП, ле служба йде на укр. мові.!!!!! Суть відмінностей втому, що КП не канонізована церква. Як ви цього не можете зрозуміти, а Філарет ввесь час лізе в політику, та хвалиться, чим вони допомагають. Церви МП теж дуже багато як надають допомогу і в АТо, і дітям,...., але не афішують це так, як КП!!!!!!!!!!!!!!!!!
Почитайте краще історію, як і чому поділилися Церкви. Чого Філарет пішов, та окремо створив свій Патріархат!!!!!
Українка до Православна українка
Показати IP
8 Грудня 2014 15:49
Це не наша справа хто і коли , що ділить, хто піариться і куди лізе, це гріх і справа тих людей. Є один факт якого достатньо для того, щоб закрити це питання. Є Україна і має бути Єдина церква Київського патріархату, можливо переіменують по-іншому це не суттєво. Єдине чого не повино бути це Московського патріархату, путінських кирилів і їм подібних прислужників на нашій землі. Люблю Україну, її людей, її захисників, молюсь рідною мовою кожен день за мир і спокій в Україні, за добробут і злагоду у нашій Країні.
зомбованому до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 16:04
Чому ви вчепились до МП? Спонукай всіх позакривати всі секти , католиків , мусульман. І докажи шо повинен бути тільки КП. Тільки для цього вам розуму не вистачить оскільки незнаєте як створювались і розвивались релігії. Ви бачите тільки політику .
Українка до зомбованому
Показати IP
8 Грудня 2014 16:20
Так це ж ви вчепились. Тут ніхто не зачіпає напрямки релігії. Ви так нічого і не зрозуміли, шкода але думаю не зрозмієте. Кожна незалежна держава повинна мати свою територію, моу, державні символи, у тому числі і церкву, якщо нашою церквою керує кирил, і українці цим тішаться, то може тути єдина країна???????7 І так між іншим католики це не секти кожен напрям релігії має право на існування і не вам це вирішувати. Але має бути і відповідність у підпорядкуванні.
не зрозумієте ви нап до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 16:32
Церква НІКОЛИ не підкорялась і не підпорядковувалась ДЕРЖАВІ. ЦЕ ЗАВСІМ РІЗНІ РЕЧІ
ходіть до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 16:36
ходіть до церкви а не шукайте поганих церков. І не вникайте кому вони підпорядковуються . Це найбільша Ваша помилка. Таким як ви завжди буде щось заважати
Українка до ходіть
Показати IP
8 Грудня 2014 20:41
Читаючи коментарі з"являється висновок, мені нічого не заважає, мене дивують зомбовані, недалекі, недолугі, необізнані, черстві, жорстокі, брехливі, люди, які чомусь вважають, що вони праві.
)) до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 20:54
це ви на себе натякнули
Оксана до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 20:53
Ваша державницька хватка без відповідних знань - це щось! Навіщо травити людей своєю безграмотністю? Як церква може бути "державним символов і в тому числі"?
оксана до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 20:37
Ще не забудьте, що Церква відділена від держави. І кордони патріархій не обов`язково мають збігатись з кордонами держави, особливо в такій складній ситуації, як наша, коли раніше ми були однією країною, а потім за один день стали по різні боки кордону.
Чому церква КП оголосила охоту на відьом??? Що це за брехня, що в інших храмах пропагують за Путіна чи Януковича чи ще за когось чи за щось?. Чому прихожани КП звинувачують МП в пропаганді, а самі пропагують ненависть до церкви МП? Пропагують шовінізм? Чому засуджують, піддають остаркізму інших віруючих за те, що вони ходять "не в той храм"? Що за ненависть?
За цими коментаріями видно, як сповідники КП нападають на прихожан МП, а останні ніби ще й виправдодуватися мають, прикриваючись правами людини, свободою совісті і т.іншим. Кожна людина ладна робити все, що хоче, ЯКЩО ЦЕ НЕ ПОРУШУЄ ПРАВА ІНШОЇ ЛЮДИНИ. Те що я ходжу до свого храму, прав Українки НЕ ПОРУШУЄ, прав Петра не порушує, прав Лучанки не порушує. То чому ж вони такі люті???
Українка до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 20:43
Якби не відчували провину, то й не виправдовувались би. От і гарне завершення і підсумок цієї теми!
оксана до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 20:51
В чому провину??? Ви думаєте, що пишете??? Чи просто вхопили останнє слово і знов огризнулись?? Просто якийсь кошмар!!!
Вам добридень, а в знов за своє...
оксана до Православна українка
Показати IP
8 Грудня 2014 22:12
Ви знаєте, ці люди навмисне читати історії не будуть, оскільки вони служать ідеї, доктрині. Ідея підкорила розум і волю. Все, що не вписується в їх світогляд - відкидається. Навіть, якщо це істина. Всі питання відпали б, якби ці опоненти прочитали б Закон Божий, зрозуміли б, що православну церкву в певному місці можна заснувати лише керуючись канонами Святої Церкви, що однієї революції Майдану недостатньо, оскільки це не державна установа, яку можна створити Указом Президента незалежної держави. Їм не вигідно розуміти, за якими законами живе церква. Бо їм потрібне все суто Українське, щоб нічого спільного або подібного до російського не було. Так само щодо церкви, щодо мови, до-речі. Навіть історію давнього світу переписують, видумуючи плем`я якихось укрів, тільки б подалі від всього слов`янського. Ненависть спотворює людей. Це видно навіть тут, де не видно обличчя.
анонім до Православна українка
Показати IP
8 Грудня 2014 22:24
Варфоломій сказав що українська церква зможе бути канонізованою, коли вона буде одна єдина. І що не може церква однієї країни залежати від іншої.
А РПЦ яка начебто є канонічною. Про неї той же Варфоломій публічно признав, що РПЦ (не пам'ятаю в якому році) підкупило тодішнього патріарха за що вона була і признана канонічною.
Тому мова до канонічності геть не стосується. Церква є церква. Там є ікони. Там читають святе письмо, там люди моляться Богові. І не має різниці канонічна вона чи ні. Це формальність. Головне - ВІРА.
Оксана до анонім
Показати IP
8 Грудня 2014 23:12
Аргумент "Варфоломій сказав...." слабкий. А якщо ви ставите під сумнів канонічність РПЦ, то що говорити про УПЦ КП? Навіщо ці спогади і порівняння, навіяні цими спогадами? Ось Крим взяли і безо всяких міжнародних процедур забрали. Це порушення? Так! Щей яке. Україна не визнає цього. В церкві свого часу відбулось те саме: взяв Філарет і відділився без скликання собору та без дотримання церковних правил. Їжте з маслом, називається. Жодної процедури не дотримав. Церква віднеслась до цього так само, як і Україна до втрати своєї території. Була єдина, а туту раз - і якась часточка вирішила зажити самостійно. Давайте вже без подвійних стандартів.
Олеся
Показати IP
8 Грудня 2014 19:12
Католики і православні вже говорять про об'єднання усіх християнських церков в одну. З одними звичаями. Сподіваюсь і чекаю коли це чим найшвишде станеться. І надіюсь що не буде тоді чварів між людьми.
Хоча маю сумніви чи захоче цього МП. Бо вони дуже консервативні і прагнуть до монополії (зокрема саме в Росії). Але нехай мої сумніви будуть марними і вони теж об'єднаються з з християнськими церквами.
Але знаєте, вже так багато років католики приходять нас православних КП вітати з Пасхою. А наші священники ходять їх вітати. Саме на службу ходять. Тому що як православні так і католики є християнами. (Вітають один одного коли свято не випадає на одну дату). А МП на жаль чомусь навіть католиків не пускають до себе. Дуже жаль бачити таке відношення, яке говорить про те що вони не признають навіть католиків, які з'вились набагато раніше за православних, які є такими ж християними. І православ'я прийшло від католиків. Але тут у нас його вже змінили під тодішні язичницькі звичаї. Звідти й виникло православ'я.
Саме головне що всі ми ХРИСТИЯНИ. А в яку церкву ходити якби вже і нема різниці. Аби ви там себе відчували добре і вільно.
до Олеся до Олеся
Показати IP
8 Грудня 2014 20:21
явно,що ви така християнка,як я мусульманка.Ви з тих людей,для яких похід в церкву -це подія раз у рік,не путайте грішне з праведним,читайте Святе Письмо,діяння святих отців,яких почитають і в так званому КП,а тоді уже про щось говоріть,а 99% борців з церквою,це люди,які і близько не мають поняття про те,як побудоване церковне життя,вони за життя не прочитали жодної духовної книги,та й зрештою у більшості і про саму Біблію не великі знання.Для Вас я бачу немає різниці в який храм іти,хоч до католиків,хоч до протестантів,ідіть-це ваш вибір,ніхто нікому не забороняє,та залиште у спокої МП,бо це також українська церква,яка має право на своє існування.
Українка до до Олеся
Показати IP
8 Грудня 2014 20:48
Це вже занадто просто вслухайтесь у слово Московський патріархат і проаналізуйте настоятелів аж до кирила . Тут навіть натяку немає на українську церкву. Керує расєйський бандит кирило.
трольнута до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 20:58
ви в перерві попийте валерьяночки і далі пишіть про бандитів МП
Українка до трольнута
Показати IP
8 Грудня 2014 21:22
Слава Богу з нервовою системою все у порядку. А для таких як ви завжди прошу у Бога розуму.
дякую до Українка
Показати IP
8 Грудня 2014 21:27
ви мені не ворог але пише ,"любіть ворогів своїх".
оксана до Олеся
Показати IP
8 Грудня 2014 20:49
Християнство виникло як одна релігя, яка потім розділилася на католицизм і православ`я, так що католики нам віри не дарували. Вони винайшли явище - філіокве - ЯКЕ І РОЗДІЛИЛО християнство навпіл. Це явище протирічить Апостольським писанням. Тому, розумієте, щоб об`єднатись з католиками, треба зрадити самій суті православ`я. Католики закликають нас змінітись і приєднатись до них, а чому ж вони не хочуть міняти своє вчення? Ось і подумайте. Але це не значить ворогувати. Ми всі можемо бути в хороших стосунках, дружити, але своє сокровенне, віру, лишати всередині, не вип`ячувати її зі всіма особливостями і вимагати, щоб всі сповідували її, як і ти. Хай кожен вірить у що захоче, ходить у який хоче храм, цеж не є перешкодою для добрих відносин. Чому проблема у патріархаті чи релігії?
Українка. до оксана
Показати IP
8 Грудня 2014 21:19
це справді ви вчепились і одне і теж нав"язуєте людям. ніхто ж не забороняє, кожен хай ходить куди хоче, молиться Богу якому хоче, вірить у що хоче, але ж якби переважали адекватні люди в нашій країні, то церкви мп не росли як гриби та й не несли б стільки зла у суспільство. Ось і все.
прокурор яценюка до Українка.
Показати IP
8 Грудня 2014 21:29
не Вам судити про зло. забагато на себе берете.
Анонім до Українка.
Показати IP
8 Грудня 2014 21:59
Жодна церква МП у суспільство наше зла не принесла. Люди моляться, відбуваються церковні таінства, читаються молитви за Україну, за її воїнів, які зараз в АТО, батюшки проповідь кажуть на духовні теми. Невже це може бути злом? Всі коментарі про те, що в храмах МП зомбують, пропагують і т.ін. виходять від людей, які туди не ходять з принципових міркувань. Не ходять, а все знають!!! Це я бачу не тільки тут, а і в себе на роботі, на роботі в моєї мами. А ось люди, які дійсно ходять на богослужіння, вони твердять про те, що служби в цих храмах - це церковні служби і навіть більше - молитви за Україну, збір коштів для військових. Так ні ж, опоненти чути цього не хочуть. Ніколи з цим не погодяться, бо первинне - ворожнеча, а все інше слугує ворожнечі і ненависті.
Одумайтесь
Показати IP
9 Грудня 2014 10:42
Цікаво якщо прихожани і засліплені МП такі розсудливі, поважні, добрі люди, то хай роблять все для об"єднання української церкви і тим покажуть свою смиреність і навчать нас всіх неуків, зациклених націоналістів і державників .Так ні, хай там, що аби хоч трішки ближче до расєї.
Анонім до Одумайтесь
Показати IP
9 Грудня 2014 11:44
Набір слів. Чому розсудливість, поважність і доброта мають бути спрямовані на об'єднання того, що не об'єднується?! Чому ці якості мають бути направлені на урівняння істотних відмінностей у богослужіння двох патріархатів?! МОЖНА Ж БУТИ РОЗСУДЛИВИМ, ДОБРИМ І ЗАЛИШАТИСЬ ВІРНИМ СВОЇМ ПОГЛЯДАМ І ПРИНЦИПАМ, НЕ ПОРУШУЮЧІ ПОГЛЯДІВ ВІРУЮЧИХ ІНШИХ ЦЕРКОВ І ПРИХОДІВ. Чого вас можна навчити? Як об'єднувати церкви? Ви і так знаєте як це робити - тільки свисни. В тому-то й справа, що як би ви захотіли вчитись спочатку РОЗСУДЛИВОСТІ, ПОВАЖНОСТІ І ДОБРОТІ, то може і церковні процеси відбувались у бажаному ключі. А наша смиренність полягає в тому, що ми не воюємо з прихожанами КП. Скільки храмів перейшло під КП! І нічого, досі там. І цей процес продовжується. Дуже рідко вони повертаються назад. Вот вам і смирення.
А останнє речення - це просто схоже на сердиту дитину! Православні храми УПЦ нічим не ближчи до "Расєї" від інших, не починайте знов цієї брехні.
Панна до Анонім
Показати IP
9 Грудня 2014 17:15
Богослужіння у нас геть однакові. Різниця лише у мові та й то деякі церкви МП проводять богослужіння на українській мові.
А так звані відмінності лише у нас в голові. Заберіть їх і не буде різних церков. Буде одна єдина. Якщо ми православні українці, то чому маємо ходити у різні церкви ще й сваритись через те. Має бути одна українська церква.
M
Показати IP
9 Грудня 2014 21:40
Чому світове православ'я досі не визнає КП, чому їх не допускають вести служби в Єрусалимі, на Афоні?
А тому, що всі розуміють, що немає благодаті в цій церкві, немає єдності канонічної.
Святитель Іоан Златоуст будь яке відокремлення від Церкви вважає позбаленням Благодаті Духа Святого. Таким чином таїнства церков КП не дійсні: люди залишаються не хрещені, не вінчані...
Перше апостольске правило говорить: "Єпископа поставляють два або три єпископа?"
Хто благословив Філарета на сан патріарх, та сам себе???
Церковно-слов'янська мова не розмовна, створена Кирилом та Мефодієм як мова богослужіння, як мова молитовного спілкування з Богом.
Нехай краще КП покаже силу молитви, а не фізичну забираючи церкви, та поширюючи ще більшу ворожнечу між людьми.
Люди, не будьте сліпими та глухими: Філарет погубив свою душу, та щей всіх вас за собою тягне!!!
Анонім до M
Показати IP
10 Грудня 2014 11:00
А де в Біблії написано, що є єдина мова для богослужіння? Скажіть мені розділ, щоб ми особисто прочитали. Якщо там таке є, тоді справді, ми були не праві.
І ще, якщо це мова богослужіння, то чому інші країни відправляють не церковно-слов'янською, а своїми мовами якими вони розмовляють в тій чи іншій країні (місцевості). Невже вони тоді всі грішники? А тільки українці й росіяни правильні?
оксана до Анонім
Показати IP
10 Грудня 2014 23:40
Не полінуйтесь, будь-ласка, прочитайте попередні коментарі. Там багато написано про мову богослужінь. І православна церква будує свою літургію на трудах Святих отців, в т.ч. трудах апостола Петра, Святого Іоанна Златоустого, Святителя Василія Великого та інших. Це наша православна духовна спадщина, ігнорування якої призводить до втрати благодаті у храмі.
В Орловській області РФ дрони атакували нафтобазу
Сьогодні 13:58
Сьогодні 13:58
Бив ногами, душив, тягнув за волосся: судили волинянина, який кривдив ексдружину на очах у дитини
Сьогодні 13:30
Сьогодні 13:30
Крейсер США «дружнім вогнем» збив американський винищувач
Сьогодні 11:05
Сьогодні 11:05
На Ковельщині під час пожежі у будинку травмувався чоловік
Сьогодні 09:39
Сьогодні 09:39
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.