Олег Твердохліб: про бойовий шлях та військовий злочин нардепа Лапіна
Олег Твердохліб (позивний «Сармат») носить із собою підкову сарматської доби, яку знайшов у вирві, куди двічі втрапив снаряд. Вважає її талісманом і продавати не збирається. Втім, Сарматом він був не завжди – більше звик до позивного «Старшина». Півтора року чоловік добровольцем боровся за українську землю.
Про подвиги «Сармата» у війні за українську незалежність ходять легенди, а ті, хто сидів разом з ним в окопах, без перебільшення кажуть, що все це правда. А таких захисників, як Олег, ще потрібно пошукати.
Олег записався добровольцем в «Айдар» - у військкоматі не взяли за віком. Адже саме з таких досвідчених літніх воїнів в добровільному батальйоні сформували взвод «динозаврів», і Твердохліб став його командиром. Разом з побратимами він звільняв міста і селища, брав участь в небезпечних бойових завданнях, п'ять разів був контужений і поранений, часто опинявся віч-на-віч зі смертю. Але щиро вірив, що життя йому зберігає Бог, а його талісман - старовинна сарматська підкова.
Коли я вперше познайомився з Олегом Твердохлібом, то думав, що побачу суворого вояку зі стальним характером та командирським голосом, а насправді зустрів щиру, відкриту та усміхнену людину, та це було колись…
Сьогодні Олег посміхається менше, адже продовжується його боротьба, але це боротьба вже не за державну незалежність, а за власне життя.
Коли Олег Анатолійович зателефонував і сказав, що хоче поговорити, я покинув всі справи і поїхав. Ми поговорили, але мені й досі боляче…
…Цього я ще нікому не казав, але хочу, щоб люди знали про війну, про те, що відбулося насправді. Якби я Вам розповідав про все, що зі мною відбулося там, на сході України, то нам не вистачило б і дня. Тому розкажу про найголовніше.
Битва за Георгіївку. Загибель Олега Михайлова
Битва за Георгіївку - одне з бойових зіткнень, в якому брали злагоджену участь десантники разом з добровольцями з батальйону «Айдар». Сектор А і бої біля луганського аеропорту не настільки відомі, як бої біля Донецька і аеропорту ім. Прокоф'єва, але, тим не менш, це відрізок війни, де є багато славних сторінок, написаний Збройними силами і добровольчими батальйонами. Одним з таких боїв була липнева битва за Георгіївку.Блокпост поблизу ГеоргієвкиЗнищена розвідрота (кримський ОМОН) «ЛНР»
Після жорстокого бою, коли ми заледве встигли перевести дух, до мене приходить «легендарний командир» Ігор Лапін, якого, до речі, я не бачив поруч із собою при інтенсивній атаці сил противника. Та що тут таїти гріха, я його взагалі не бачив при запеклих боях. Отож, я ще не встиг навіть вмитись, як до мене прибігає Лапін зі списком тих, кого він хоче подати на нагородження.
Я, подивившись той список, сказав йому, що до нагородження можуть бути представлені тільки ті люди, хто залишився зі мною на блокпосту і йшли вперед, дивлячись «смерті у вічі». На це я отримав відповідь, що він все одно зробить так, як вважає за потрібне. Тільки згодом я дізнався, що ніхто із особового складу, солдатів, сержантів, тих, кого я бачив поряд в боях за Георгіївку, не був представлений до нагороди, крім двох людей - майора Вадима Зелінського (позивний «Балу»), який втік з блокпосту, як тільки запахло «жареним», за що й був потім побитий спецназівцями, і старшого лейтенанта Ігоря Лапіна (позивний «Зола»), який взагалі не брав участі у боях за Георгіївку.
Після цього Ігор Лапін знову звертався до мене, просив мене дати зведену інформацію про обставини бою. Але я йому відповів, що ти буцімто брав участь у бойовому зіткненні, то ж повинен сам знати про всі обставини. Він пішов, а вже під вечір організовував групу, нібито для зачистки, а насправді помародерствувати по селу. І от вони йдуть провулком, який паралельний центральній вулиці, що веде на Луганськ. В групу, самі розумієте, потрапили «обрані із обраних», яким завжди потрібна охорона. Охоронцем вони з собою беруть чудову людину, кулеметника Олега Михайлова, не пояснюючи йому суть завдання. На вулиці вже сутеніло, і на них, звідки не візьмись, виходить «сєпарська» група із назвою «вежливые люди». Наші «вояки», навіть не прийнявши бій, покидали зброю і повтікали. Залишився один Олег Михайлов, та сили були не рівні, він був оточений противником. Зрозумівши, що це вже «кінець», він підірвав себе, забравши з собою десятки життів сепаратистів. Його хоробрістю був вражений навіть ворог: бойовики взяли його дивом вцілілий телефон, набрали сину і сказали, що його батько Герой. А та «команда», яка його туди покликала, так злякалася, що 24 години після цього пиячила. І тільки на другий день повернулася, щоб забрати понівечене тіло Олега.
Звільнення Лутугиного. Військовий злочин.
Після боїв під Георгіївкою «командир» Ігор Лапін розізлився на наш взвод, тому відмовився брати нас на звільнення наступного населеного пункту - Лутугине. Під час визволення селища Лапін вирішив проявити свої «командирські здібності», чого не наважувався робити раніше. Не володіючи бойовою ситуацією, він дає команду екіпажу танку, який був прикомандирований до підрозділу, стріляти по флангу наступаючих, бо йому «здалося», що там сепаратисти. Після пострілів вмить все стихло, чутно було тільки крики та стогони… Коли ми туди приїхали, то побачили жахливу картину - полягло тринадцять кращих айдарівців: Микола Королько, Алієв Іончу, Афі Огли, Віталій Бойко, Ілля Василаш, Михайло Вербовий, Олександр Давидчук, Орес Квач, Сергій Коврига, Іван Куліш, Станіслав Менюк, Ігор Римар, Павло Топольський, Сергій Шостак.
В живих залишився лише Олег Сухарєв, командир першого відділення розвідвзводу батальйону «Айдар».
Коли по поранених приїхав наш земляк Сергій Троцюк із Ковеля, то він був шокований: ті, хто був ще живий, на жаль, були вже безнадійні. Він загрузив хлопців і, коли вже їхав, дорогою зустрів Ігоря Лапіна. Вискочивши з машини, Сергій схопив нашого «командира» за комір зі словами «що ж ти наробив скотино?» Потім він ще неодноразово висловлював свої претензії Лапіну, за що, напевне, й поплатився, бо після повернення був знайдений під Ковелем нібито збитий машиною, але з ножовими пораненнями. Ось таку ціну заплатили айдарівці за один наказ «легендарного командира» Ігоря Лапіна.
Про «бойових офіцерів» Лапіна…
Коли формувався добровольчий батальйон «Айдар», більшу частину його склали колишні майданівці. Там не можна було сказати, що ти був на Майдані, а насправді ти не був. І от, коли Ігор Лапін вперше приїхав до нас в батальйон як волонтер, то десь обмовився, що він, мовляв, теж герой і був на Майдані. Але коли його запитали: де саме, в якій сотні і таке інше, то він став губитися у свідченнях, за що ледь не отримав по мармизі.
Коли Лапіна «призначили» командиром роти, подейкують, що за проханням Андрія Парубія, то взводні не сприйняли його як командира. У той час першим взводом командував я, другим - Філіп Слободанюк. Так от, прийшовши до влади, Ігор Лапін призначає командувати першим взводом Юрія Бубенчикова «Бубен», хоча людина зовсім не мала військового досвіду, адже навіть не проходила строкову службу. Другим взводом «по документах» командував засланий Києвом «козачок» Сергій Мовшук («Самурай»), який в жодному бою участі не брав, а тільки робив «селфі з автоматом» на фоні батальйону, знищеної техніки чи вбитих хлопців.
Знищення «Гюрзи»
Мій штурмовий взвод «Динозавр» отримав завдання «прочесати» місцевість. До нас в розпорядження прикомандирували БМП, але командир був наляканий, необстріляний хлопчина, тому ситуація вийшла дещо неординарна. Швидкість БМП при переміщенні з особовим складом повинна бути 5-6 кілометрів на годину, а цей командир як дав «по газах», то вийшло цілих 25 кілометрів. Я його по рації відкликаю назад, а в цей час сепаратисти, зрозумівши, що ми пішли в наступ, розпочинають контратаку, намагаючись захопити нас. Сили були нерівні, адже в їх розпорядженні був цілий батальйон піхоти, танковий взвод, взвод РПО «Шмель». Розмовляючи з командиром вже згаданого БМП, я помітив якусь дивну тінь. Реакція військового на таке є миттєвою, і я вистрілив з підствольного гранатомета, попавши в триплекс ворожого танку та осліпивши механіка-водія. І тоді розпочався наступ зі сторони супротивника: російські танки на великий швидкості починають вести по нас прицільний вогонь. Половина взводу, яка стояла за БМП, розлетілася в різні сторони, не дивлячись на це, ми пішли на штурм вогневих позицій противника. І знову в цей час біля нас не було «паркетного командування» - Золи, Бубна, Самурая.
Перед цим штурмом Ігор Лапін бере групу, нібито на зачистку, а насправді йде мародерствувати, запримітивши в селищі великий двоповерховий будинок. Штурм бойовиків застав їх саме в тому будинку. До речі, вони двічі ходили в той будинок. Перший раз, під час «розвідки», вони знайшли там пляшку горілки, яку на місці й розпили. Коли повернулися до машини, з'ясувалося, що загубили ключі. Повертаються вдруге шукати ключі, залишивши все награбоване біля машини, і саме тут їх застав бій, про який я розповідаю. З вікна тієї будівлі точка обстрілу супротивника була ідеальною, було видно й наших хлопців, розкиданих біля БМП. Видно й супротивника, який великими силами продовжував наступати. Вони могли відкрити прицільний вогонь з другого поверху будинку, не давши тим самим супротивнику нас оточити, але не зробили цього. Після того, як російський танк попав у нас, підрозділ був розбитий і деморалізований, однак ми зуміли піднятися і піти в наступ. В цей час по рації я викликав «командира» Лапіна і попросив дати нам вогневе підкріплення, на що отримав відповідь, мовляв, що «ви там придумали», «вам нічого робити». Зрозумівши, що вогневої підтримки ми не отримаємо, я піднімаю залишки підрозділу, і ми йдемо вперед. Обійшовши цей двоповерховий будинок, я відправив оглянути територію Вітю Пушкаря. Тим часом нам вдалося знищити 20 чоловік із ворожої РПО «Шмель», також ми забрали всю їх зброю, чим попередили знищення всієї бронетанкової техніки підрозділу. Коли Вітя Пушкар піднявся на другий поверх вже згаданого будинку, то застав там «новопризначеного взводного» Юрія Бубенчикова та таких же «героїв», які лежали на підлозі обк*кані, в прямому сенсі цього слова.
Незважаючи ні на що, бій продовжувався далі. Основні сили взводу пішли центральною вулицею, а я недалеко в полі помітив якісь рухи, за згорілою сільськогосподарською технікою. Не вагаючись ні хвилини, я вистрілив у цьому напрямку з підствольного гранатомета і влучив в ящик з боєприпасами для мінометів «Нона» російського виробництва. Боєприпаси здетонували та вибухнули, внаслідок цього було знищено два міномети «Нона» і групу «Гюрза», яка сиділа в засаді. Це був елітний російський спецназ, який мав неабиякі військові навики, адже неодноразово проявляв себе під час російсько-чеченської війни. Коли ми нарешті отримали танк у підкріплення, то дійшли майже до Луганська. Але заходити одним взводом, не маючи сил і засобів, у Луганськ ми не могли, там міг бути ще один батальйон. А зайти у місто означало вести моїх хлопців на вірну смерть, бо основні сили та засоби знаходились далеко позаду нас, а наш «командир» Ігор Лапін навіть не збирався йти вперед.Олег Твердохліб з побратимами біля луганського аеропорту
Про «контузію» Ігоря Лапіна
Неодноразово в ЗМІ зустрічаю інтерв’ю нашого славнозвісного «командира» «Золи», який не стомлюється розповідати про свої бойові подвиги та контузію, яку він отримав у бою. Так от, я розповім, як він отримав цю контузію. Під час одного із інтенсивних обстрілів супротивником наших позицій, він так втікав до бліндажу, що головою вдарився в соснову колоду, де й отримав контузію. Це була його єдина контузія, яку він отримав на фронті.
Зруйнував цей «діяч» і таку організацію як Самооборона Волині, яка збудувала свій імідж ще з часів Революції Гідності. Прийшовши туди, він знищив «квітуче місто», залишивши після себе одні «руїни». Тепер те саме «народний обранець» хоче зробити з Волинню та Україною.
Те, що я Вам розповів, - це лише маленька частина того, що відбулося з батальйоном «Айдар». Про це не писалось у жодному ЗМІ, але це війна, і хтось на неї йде зробити «селфі», ховатися в бліндажах, а потім стати народним депутатом, брехливо прикриваючись бойовими здобутками, а інші справді жертвували життям заради незалежності і територіальної цілісності України, не вимагаючи нічого взамін.
Розмовляв Петро Сосницький
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про подвиги «Сармата» у війні за українську незалежність ходять легенди, а ті, хто сидів разом з ним в окопах, без перебільшення кажуть, що все це правда. А таких захисників, як Олег, ще потрібно пошукати.
Олег записався добровольцем в «Айдар» - у військкоматі не взяли за віком. Адже саме з таких досвідчених літніх воїнів в добровільному батальйоні сформували взвод «динозаврів», і Твердохліб став його командиром. Разом з побратимами він звільняв міста і селища, брав участь в небезпечних бойових завданнях, п'ять разів був контужений і поранений, часто опинявся віч-на-віч зі смертю. Але щиро вірив, що життя йому зберігає Бог, а його талісман - старовинна сарматська підкова.
Коли я вперше познайомився з Олегом Твердохлібом, то думав, що побачу суворого вояку зі стальним характером та командирським голосом, а насправді зустрів щиру, відкриту та усміхнену людину, та це було колись…
Сьогодні Олег посміхається менше, адже продовжується його боротьба, але це боротьба вже не за державну незалежність, а за власне життя.
Коли Олег Анатолійович зателефонував і сказав, що хоче поговорити, я покинув всі справи і поїхав. Ми поговорили, але мені й досі боляче…
…Цього я ще нікому не казав, але хочу, щоб люди знали про війну, про те, що відбулося насправді. Якби я Вам розповідав про все, що зі мною відбулося там, на сході України, то нам не вистачило б і дня. Тому розкажу про найголовніше.
Битва за Георгіївку. Загибель Олега Михайлова
Битва за Георгіївку - одне з бойових зіткнень, в якому брали злагоджену участь десантники разом з добровольцями з батальйону «Айдар». Сектор А і бої біля луганського аеропорту не настільки відомі, як бої біля Донецька і аеропорту ім. Прокоф'єва, але, тим не менш, це відрізок війни, де є багато славних сторінок, написаний Збройними силами і добровольчими батальйонами. Одним з таких боїв була липнева битва за Георгіївку.Блокпост поблизу ГеоргієвкиЗнищена розвідрота (кримський ОМОН) «ЛНР»
Після жорстокого бою, коли ми заледве встигли перевести дух, до мене приходить «легендарний командир» Ігор Лапін, якого, до речі, я не бачив поруч із собою при інтенсивній атаці сил противника. Та що тут таїти гріха, я його взагалі не бачив при запеклих боях. Отож, я ще не встиг навіть вмитись, як до мене прибігає Лапін зі списком тих, кого він хоче подати на нагородження.
Я, подивившись той список, сказав йому, що до нагородження можуть бути представлені тільки ті люди, хто залишився зі мною на блокпосту і йшли вперед, дивлячись «смерті у вічі». На це я отримав відповідь, що він все одно зробить так, як вважає за потрібне. Тільки згодом я дізнався, що ніхто із особового складу, солдатів, сержантів, тих, кого я бачив поряд в боях за Георгіївку, не був представлений до нагороди, крім двох людей - майора Вадима Зелінського (позивний «Балу»), який втік з блокпосту, як тільки запахло «жареним», за що й був потім побитий спецназівцями, і старшого лейтенанта Ігоря Лапіна (позивний «Зола»), який взагалі не брав участі у боях за Георгіївку.
Після цього Ігор Лапін знову звертався до мене, просив мене дати зведену інформацію про обставини бою. Але я йому відповів, що ти буцімто брав участь у бойовому зіткненні, то ж повинен сам знати про всі обставини. Він пішов, а вже під вечір організовував групу, нібито для зачистки, а насправді помародерствувати по селу. І от вони йдуть провулком, який паралельний центральній вулиці, що веде на Луганськ. В групу, самі розумієте, потрапили «обрані із обраних», яким завжди потрібна охорона. Охоронцем вони з собою беруть чудову людину, кулеметника Олега Михайлова, не пояснюючи йому суть завдання. На вулиці вже сутеніло, і на них, звідки не візьмись, виходить «сєпарська» група із назвою «вежливые люди». Наші «вояки», навіть не прийнявши бій, покидали зброю і повтікали. Залишився один Олег Михайлов, та сили були не рівні, він був оточений противником. Зрозумівши, що це вже «кінець», він підірвав себе, забравши з собою десятки життів сепаратистів. Його хоробрістю був вражений навіть ворог: бойовики взяли його дивом вцілілий телефон, набрали сину і сказали, що його батько Герой. А та «команда», яка його туди покликала, так злякалася, що 24 години після цього пиячила. І тільки на другий день повернулася, щоб забрати понівечене тіло Олега.
Звільнення Лутугиного. Військовий злочин.
Після боїв під Георгіївкою «командир» Ігор Лапін розізлився на наш взвод, тому відмовився брати нас на звільнення наступного населеного пункту - Лутугине. Під час визволення селища Лапін вирішив проявити свої «командирські здібності», чого не наважувався робити раніше. Не володіючи бойовою ситуацією, він дає команду екіпажу танку, який був прикомандирований до підрозділу, стріляти по флангу наступаючих, бо йому «здалося», що там сепаратисти. Після пострілів вмить все стихло, чутно було тільки крики та стогони… Коли ми туди приїхали, то побачили жахливу картину - полягло тринадцять кращих айдарівців: Микола Королько, Алієв Іончу, Афі Огли, Віталій Бойко, Ілля Василаш, Михайло Вербовий, Олександр Давидчук, Орес Квач, Сергій Коврига, Іван Куліш, Станіслав Менюк, Ігор Римар, Павло Топольський, Сергій Шостак.
В живих залишився лише Олег Сухарєв, командир першого відділення розвідвзводу батальйону «Айдар».
Коли по поранених приїхав наш земляк Сергій Троцюк із Ковеля, то він був шокований: ті, хто був ще живий, на жаль, були вже безнадійні. Він загрузив хлопців і, коли вже їхав, дорогою зустрів Ігоря Лапіна. Вискочивши з машини, Сергій схопив нашого «командира» за комір зі словами «що ж ти наробив скотино?» Потім він ще неодноразово висловлював свої претензії Лапіну, за що, напевне, й поплатився, бо після повернення був знайдений під Ковелем нібито збитий машиною, але з ножовими пораненнями. Ось таку ціну заплатили айдарівці за один наказ «легендарного командира» Ігоря Лапіна.
Про «бойових офіцерів» Лапіна…
Коли формувався добровольчий батальйон «Айдар», більшу частину його склали колишні майданівці. Там не можна було сказати, що ти був на Майдані, а насправді ти не був. І от, коли Ігор Лапін вперше приїхав до нас в батальйон як волонтер, то десь обмовився, що він, мовляв, теж герой і був на Майдані. Але коли його запитали: де саме, в якій сотні і таке інше, то він став губитися у свідченнях, за що ледь не отримав по мармизі.
Коли Лапіна «призначили» командиром роти, подейкують, що за проханням Андрія Парубія, то взводні не сприйняли його як командира. У той час першим взводом командував я, другим - Філіп Слободанюк. Так от, прийшовши до влади, Ігор Лапін призначає командувати першим взводом Юрія Бубенчикова «Бубен», хоча людина зовсім не мала військового досвіду, адже навіть не проходила строкову службу. Другим взводом «по документах» командував засланий Києвом «козачок» Сергій Мовшук («Самурай»), який в жодному бою участі не брав, а тільки робив «селфі з автоматом» на фоні батальйону, знищеної техніки чи вбитих хлопців.
Знищення «Гюрзи»
Мій штурмовий взвод «Динозавр» отримав завдання «прочесати» місцевість. До нас в розпорядження прикомандирували БМП, але командир був наляканий, необстріляний хлопчина, тому ситуація вийшла дещо неординарна. Швидкість БМП при переміщенні з особовим складом повинна бути 5-6 кілометрів на годину, а цей командир як дав «по газах», то вийшло цілих 25 кілометрів. Я його по рації відкликаю назад, а в цей час сепаратисти, зрозумівши, що ми пішли в наступ, розпочинають контратаку, намагаючись захопити нас. Сили були нерівні, адже в їх розпорядженні був цілий батальйон піхоти, танковий взвод, взвод РПО «Шмель». Розмовляючи з командиром вже згаданого БМП, я помітив якусь дивну тінь. Реакція військового на таке є миттєвою, і я вистрілив з підствольного гранатомета, попавши в триплекс ворожого танку та осліпивши механіка-водія. І тоді розпочався наступ зі сторони супротивника: російські танки на великий швидкості починають вести по нас прицільний вогонь. Половина взводу, яка стояла за БМП, розлетілася в різні сторони, не дивлячись на це, ми пішли на штурм вогневих позицій противника. І знову в цей час біля нас не було «паркетного командування» - Золи, Бубна, Самурая.
Перед цим штурмом Ігор Лапін бере групу, нібито на зачистку, а насправді йде мародерствувати, запримітивши в селищі великий двоповерховий будинок. Штурм бойовиків застав їх саме в тому будинку. До речі, вони двічі ходили в той будинок. Перший раз, під час «розвідки», вони знайшли там пляшку горілки, яку на місці й розпили. Коли повернулися до машини, з'ясувалося, що загубили ключі. Повертаються вдруге шукати ключі, залишивши все награбоване біля машини, і саме тут їх застав бій, про який я розповідаю. З вікна тієї будівлі точка обстрілу супротивника була ідеальною, було видно й наших хлопців, розкиданих біля БМП. Видно й супротивника, який великими силами продовжував наступати. Вони могли відкрити прицільний вогонь з другого поверху будинку, не давши тим самим супротивнику нас оточити, але не зробили цього. Після того, як російський танк попав у нас, підрозділ був розбитий і деморалізований, однак ми зуміли піднятися і піти в наступ. В цей час по рації я викликав «командира» Лапіна і попросив дати нам вогневе підкріплення, на що отримав відповідь, мовляв, що «ви там придумали», «вам нічого робити». Зрозумівши, що вогневої підтримки ми не отримаємо, я піднімаю залишки підрозділу, і ми йдемо вперед. Обійшовши цей двоповерховий будинок, я відправив оглянути територію Вітю Пушкаря. Тим часом нам вдалося знищити 20 чоловік із ворожої РПО «Шмель», також ми забрали всю їх зброю, чим попередили знищення всієї бронетанкової техніки підрозділу. Коли Вітя Пушкар піднявся на другий поверх вже згаданого будинку, то застав там «новопризначеного взводного» Юрія Бубенчикова та таких же «героїв», які лежали на підлозі обк*кані, в прямому сенсі цього слова.
Незважаючи ні на що, бій продовжувався далі. Основні сили взводу пішли центральною вулицею, а я недалеко в полі помітив якісь рухи, за згорілою сільськогосподарською технікою. Не вагаючись ні хвилини, я вистрілив у цьому напрямку з підствольного гранатомета і влучив в ящик з боєприпасами для мінометів «Нона» російського виробництва. Боєприпаси здетонували та вибухнули, внаслідок цього було знищено два міномети «Нона» і групу «Гюрза», яка сиділа в засаді. Це був елітний російський спецназ, який мав неабиякі військові навики, адже неодноразово проявляв себе під час російсько-чеченської війни. Коли ми нарешті отримали танк у підкріплення, то дійшли майже до Луганська. Але заходити одним взводом, не маючи сил і засобів, у Луганськ ми не могли, там міг бути ще один батальйон. А зайти у місто означало вести моїх хлопців на вірну смерть, бо основні сили та засоби знаходились далеко позаду нас, а наш «командир» Ігор Лапін навіть не збирався йти вперед.Олег Твердохліб з побратимами біля луганського аеропорту
Про «контузію» Ігоря Лапіна
Неодноразово в ЗМІ зустрічаю інтерв’ю нашого славнозвісного «командира» «Золи», який не стомлюється розповідати про свої бойові подвиги та контузію, яку він отримав у бою. Так от, я розповім, як він отримав цю контузію. Під час одного із інтенсивних обстрілів супротивником наших позицій, він так втікав до бліндажу, що головою вдарився в соснову колоду, де й отримав контузію. Це була його єдина контузія, яку він отримав на фронті.
Зруйнував цей «діяч» і таку організацію як Самооборона Волині, яка збудувала свій імідж ще з часів Революції Гідності. Прийшовши туди, він знищив «квітуче місто», залишивши після себе одні «руїни». Тепер те саме «народний обранець» хоче зробити з Волинню та Україною.
Те, що я Вам розповів, - це лише маленька частина того, що відбулося з батальйоном «Айдар». Про це не писалось у жодному ЗМІ, але це війна, і хтось на неї йде зробити «селфі», ховатися в бліндажах, а потім стати народним депутатом, брехливо прикриваючись бойовими здобутками, а інші справді жертвували життям заради незалежності і територіальної цілісності України, не вимагаючи нічого взамін.
Розмовляв Петро Сосницький
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 88
Олесь
Показати IP
3 Квітня 2017 17:15
Чомусь вірю цій людині. А от лапіну- після стрільби "по вікнах", тай по результатам "депутатства"- ні. Гниляк- він гнтляк і є. Що адвокат-рішала- син судді, що типу підпрінематель- невдаха. Гнил*к. Натура дається взнаки.
Біль
Показати IP
3 Квітня 2017 17:47
Є в нашій країні хоч якесь правосуддя?? Невже усі осліпли від грошей?? Невже так можна з людьми?? Це ж не комашки там гинуть, а люди!!! Боже, як страшно, коли такі нелюди навколо. Допоки прокуратура і поліція буде кишеньковою??? Чи вони осліпли?? Невже не лишилось чесних і справедливих людей?? І найгірше, що Лапін не один такий. Він один з багатьох. Моральні виродки
Анатоль_
Показати IP
3 Квітня 2017 17:47
який там в лапіна ще шлях?
Анонім до Анатоль_
Показати IP
3 Квітня 2017 19:00
Нормально все буде, там таких 400,+ляльководи,
Юра
Показати IP
3 Квітня 2017 18:01
Якщо вже Твердохліб таке говорить, то це дійсно правда. "Командир" Лапін положив тринадцять чоловік, вдумайтесь тільки
ще не зовсім свідоми
Показати IP
3 Квітня 2017 18:06
дуже жалкую, що віддав свій голос на виборах у ВР не за Ірину Констанкевич, а за цього "хероя"
Олександр Лєсной
Показати IP
3 Квітня 2017 18:12
Самооборону ніхто не розвалив, хоча були і є такі думки однозначно. Так, підтримували Лапіна на виборах, все в межах закону, виступали за чесний підрахунок голосів. І жоден не скаже, що Самооборона взяла в когось бало і його там відпрацьовувала.
Самооборона самовіддано готує і возить передачі на фронт, приймає активну участь у житті міста, а також спільно з поліцією і іншими службами допомагає в охороні громадського порядку нашого міста.
Олегу Твердохлібу респект за інтервю, але є багато хороших бойових хлопців, яких ВСІ поважають, також поважає їх і Олег. Пропоную зібратися всім вам і дати пресконференцію на яку запросити Лапіна і таки розставити всі крапки над "І". А далі, думаю, треба запитати в людини чи так все було насправді, думаю знайдуться бійці, які підтвердять, або ні слова Лапіна і Твердохліба.
побратим до Олександр Лєсной
Показати IP
3 Квітня 2017 20:27
Яка прес-конференція, ви що таке говорите? Тут треба свідчення давати у прокуратурі, знімати недоторканість і на нари такого "командира-депутата"!!! Що ви соплі розводите після таких вчинків?!
Олександр Лєсной до побратим
Показати IP
4 Квітня 2017 00:00
Чий побратим? Чому не допомагаєте у викритті? Можливо тому, що до бойових дій маєте відношення, як Волочкова до шедевру "Я і бал"?
Андрій до Олександр Лєсной
Показати IP
4 Квітня 2017 15:38
Лєсной, закрий рота будьласка, ваша бригада де тільки зявляється там одразу розвал, луцькборд зіпсували, своєю агітпропагандою і друг ляпіна сандалов, а насправді бандюки або просто ледарі-дармоїди. Знає громада і про ваші мутки з ментами і військоматом , не переживай, прийде час нормальний людей при владі, а не оціх шоколадних і кроліків і харківських засланих які уже з вами напару під проводом білецького, оце все нещастя, ми або позаганяємо назад звідки вилізло, або до путіна відправим.
Льоня до Олександр Лєсной
Показати IP
3 Квітня 2017 21:53
ми вже дивилися як ви з пяними беркутівцями в засос цілувалися, коли їх пяне шобло напало на справжнього захисника України, та він їх розмазав по асфальту. благо відео хтось виклав і ми побачили хто ви є. як на колінах вмовляли подонка сісти в поліцейську автівку.
ще не забулись як інший герой сандалов бив себе копитом в груди що він цабе, а коли його поставили на місце то почав лякати всіх що січас викличе самооборону і страшного lexxa і буде розправа. ось це правда як і правда Твердохліба!
Олександр Лєсной до Льоня
Показати IP
3 Квітня 2017 23:56
Ви дивились, а ми працювали. Різницю відчуйте.
Seruy до Льоня
Показати IP
4 Квітня 2017 01:46
Розкажи де глянути те відео і що за історія з сандаловим, була в пресі ?
Хлопи з парку до Seruy
Показати IP
4 Квітня 2017 08:12
тут чел на роботе понял о каком видео говорят. на борде сам лекс его і віложил. в районе дракона брітих биков отоваріл чел і приєхал їх бра беркутяра і тот получил. а лекс с шоблой бегал с фонаріками собирал вещі потерпевшіх і в глазкі беркуту заглядівал. все такое біло точно. а поліція об*сранная стояла в стороне. так і жівем.
Олександр Лєсной до Хлопи з парку
Показати IP
4 Квітня 2017 12:48
Так в чому справа? Виходь на чергування і покажеш, як треба діяти. "воїн" який боїться назвати своє імя і прізвище, просто сц*кун. Чомусь на Фб і на тій дже борді активність в рази нища.
Лєкс відео не викладав. Однозначно.
По ситуації.
1. Всі учасники бійки, які в той момент перебували на місці були затримані, частина витирала соплі від газу.
2. Всі, хто продовжував агресію були доставлені у МВ.
3. Всі речі, які було знайдено на місці події передані в чергову чатину МВ.
4. І найголовніше. Бійка була припинена і це не призвело до важких наслідків.
сс
Показати IP
3 Квітня 2017 18:16
Мені здається, що багато що ще не сказано!!!
Я даже не здивувався ні слову, за того мля селфі вояку!!!
Жалко, що прочитають, а може і ні. висновків не зроблять і забудуться!!!
Бо таке гі*но як Лапін, дальше буде чворити все що захоче!!
Олександр Лєсной
Показати IP
3 Квітня 2017 18:17
Ось слова одного з Айдарівців, який після контузії ледь йдучи, на спеці, пліч о пліч з нами, ніс тіло 40-го. Один з тих бойових хлопців, про яких я згадував у попередньому пості.
Андрій Омельчук Не вірю, що Олег говорив саме те, що написано в публікації! Інформація перекручена, часто не відповідає дійсності! Як про мене - це звичайна провокація, покликана вчергове пересварити айдарівців
сс до Олександр Лєсной
Показати IP
3 Квітня 2017 18:40
Здаєтья що не Айдарівців пересварити хочуть, а про як його там того бойового сусліка Лапіна розказати, що він псевдо воїн і що віри йому нуль!!! Про те що мародерствував, говорять вже не раз і різні джерела!!!
Далі буде ще напевно))) да і шляпін не прийде на пресконференцію, бо знає що лящів схопить і буде гнатий як вуличний кіт!!
Олександр Лєсной до сс
Показати IP
3 Квітня 2017 23:58
Здається? Хрестіться. Якщо воювали, відповідайте за слова. Якщо ні, сидіть і сопіть у дві дірки.
cc до Олександр Лєсной
Показати IP
4 Квітня 2017 08:53
За свої думки в голос, я можу відповісти!!!
а ви якщо такий голословний, то доведіть справу до кінця, розставте всі точки на "і", тут розмова що ср*пін однією помилкою 13 людей угробив!!!
Лєсному до Олександр Лєсной
Показати IP
3 Квітня 2017 19:10
Андрій Омельчук (Сотник) хай краще розкаже як будучи командиром групи кинув хлопців в бою, і за що "на ямі сидів". Прийде час і про його люди знатимуть правду
Василь до Лєсному
Показати IP
3 Квітня 2017 22:46
Розскажить про нього! Як він кинув хлопців у бою?
Микола до Лєсному
Показати IP
4 Квітня 2017 09:15
Та ще він, Омельчук, лед не застрілив Ігоря Філіпчука ніби за мародерства. Хлопці не дали.
лісовоз до Олександр Лєсной
Показати IP
3 Квітня 2017 20:30
Вибачайте але правда у тому, що багато "айдарівців" дійсно мародерствували і багато негідного робили! Далі Бог вас розсудить!
123
Показати IP
3 Квітня 2017 18:34
коментар було видалено
До Лапіна
Показати IP
3 Квітня 2017 18:48
"ЗОЛА", за що тебе всі чмирять... Озвись... Скажи правду, якщо ти бойовий офіцер, а не
сцикун. В разі неправди, захисти свою честь і гідність (якщо знаєш, що це) в суді!!!
сс до До Лапіна
Показати IP
3 Квітня 2017 19:09
а як його не чмирити??? на нього тільки глянь, і вже якусь фігню вчидити хочеться!!
Не потрібно до нього приміняти слово Бойовий офіцер, бо судячи з написаного (і не тільки з цієї статті), то його максимум можна назвати бойовим сусліком, а реальним чесним бойовим офіцерам цей вислів буде образливий!!
Олександр Лєсной до До Лапіна
Показати IP
4 Квітня 2017 00:26
Підтрмую.
Степан
Показати IP
3 Квітня 2017 18:49
"Сарматы-народ, состоявший из кочевых ираноязычных[1] племён конца раннего Железного века (VI—IV вв. до н. э.)", "Метод подковывания лошадей впервые использовался галлами приблизительно в III - IV веке".(Вікіпедія). Не може Олег Твердохліб (позивний «Сармат») носити із собою підкову сарматської доби. Різниця в чася між сарматською добою та появою підков, як мінімум, 7 століть.
123
Показати IP
3 Квітня 2017 18:51
коментар було видалено
Лучанин
Показати IP
3 Квітня 2017 18:51
Будуть відбуватись вибори мера Луцька, закликаю Лучан не голосувати за таких " хероїв" як: Лапін, Вусенко та іншу гниль на нашій мапі України.
сс до Лучанин
Показати IP
3 Квітня 2017 19:03
Після прочитаного, напевно не в одного мене бажання привселюдно розірвати того латексного вояку!!! Особливо після того як воно однією помилкою, бо йому здалося, забрав життя 13 людей!!! і обідно що все з рук зійшло і сходить!!
!!!! до сс
Показати IP
3 Квітня 2017 20:29
Його потрібно було розстріляти прямо на місці за скоєне. Тим більше в бойових умовах
сс до !!!!
Показати IP
3 Квітня 2017 20:39
От і мене на думку виводить, як його не хрохнули там за таке діло??!!
andrei xxx
Показати IP
3 Квітня 2017 19:01
еще такой вояка есть в нововолынске буторин
нона
Показати IP
3 Квітня 2017 19:27
https://www.google.ee/amp/m.tvzvezda.ru/news/forces/content/201512180731-wejv.htm/amp/ нона боєприпаси возить в середині броні.шо то нагадує про лєніна ібрєвно,хотя лапін і мудак но треба так топорно(рус)гнати.
петя до нона
Показати IP
4 Квітня 2017 08:57
Возить боєкомплект (орієнтовно до 40 од.), а є ще таке поняття як "БОЕПИТАНИЕ". Перепрошую за російський термін, але я служи іще при радянських статутах і тактичних посібниках.
Борода до нона
Показати IP
5 Квітня 2017 10:40
Запасний боєкомплект при виході на завдання завжди возять на броні.
ПОЛТАВА
Показати IP
3 Квітня 2017 19:59
Как ...!!!.не могу слов подобрать! Почему сейчас,не тогда все это говорить!?Мне стыдно что вы эту грязь сечас вылеваете в соц сети!Три года прошло,вы все молчали!Два раза соберались в мае,скоро третий раз. Можно приехать и между своими обговорить,не позорить бат. Давать повод нас обсужтать.Низко 3 года знать и молчать!Потом колоть. Козыря якобы держать на потом,кто больше даст под заказ!? Страно както,одновремено несколько человек проснулись и давай поливать.Кто воевал кто нет. У меня к вам как бойцам вопросов нет.Видел. Но почему там вы обнимались,а теперь......!?Да обнимались и целовались. Каждый кто был в бате,внес лепту в его Успех! Остановитесь! Вы с одного края,и свое личное через сети выесняите. Да еще погибших пацанов наших впутоваете!Там это надо было решать,без тела и дела!А за Лотугино Я другое знаю! Мы с Мамой Таней и Толей Домбасом,разгружали разорваных пацанов.Есть У меня вопрос. К тем кто их загружал в Газ.66. ПРЕКРАТИТЕ. !!!!!!!
Олександр Лєсной до ПОЛТАВА
Показати IP
4 Квітня 2017 00:04
Зверніть увагу на мінуси.
Ярослав
Показати IP
3 Квітня 2017 20:15
Отримав кантузію, бо вперся головою в соснову колодку. Так от який герой Лапін, з бліндажа не виходив
Олександр Лєсной до Ярослав
Показати IP
4 Квітня 2017 00:14
Ярославе, Ви там були? Не варто, на мою думку, говорити про те, про що чули з розповідей інших людей.
Владимир
Показати IP
3 Квітня 2017 20:21
Трохе брехня от страха , есть расхождения и не стыковки по боям. На тот момент на Золу бойцы не жаловались. А то что Айдар творил что хотел без контрольно то ДА. Статья не претендует на объективность.
Тарас
Показати IP
3 Квітня 2017 20:22
Так от як воював лапін, це йому не бурштин кришувати
Абвер
Показати IP
3 Квітня 2017 20:36
Молодець Олег! Нарешті люди взнають правду про покидька Лапу! Зараз кришує бурштин та незаконний ліс. В США за такі злочини мав би три пожиттєвих. А батько його в 2000-х відсуджував (незаконо) нерозмитнені авто (сотні)! А затуркані лучани голосують на виборах за таких піндосів!
Олександр Лєсной до Абвер
Показати IP
4 Квітня 2017 00:15
Де кришує? Бурштин і ліс? Друже, напиши повідомлення про злочин, не бійся.
Brf1 до Олександр Лєсной
Показати IP
23 Квітня 2022 20:39
Яблуко від яблуні далеко не котиться
Папаша його «суддя» інсценував напад на себе , щоб за заслуги вийти «гарно» на пенсію
Весь Ковель в курсі
Дерех
Показати IP
3 Квітня 2017 21:50
Старшина. Ти ж нормальний мужик ніби. Нащо ти таке дурне розказуєш. Ти взяв історії які дійсно були і геть їх перекрутив. І у кожну всунув Лапіна. Блін. Ми з тобою з-під моста бігли, попри тан який вибухнув. під кулями. Там було страшно, і ти думав вертатися. Але я тебе тягнув до коопів десантів і все вийшло ок. А зола де був? зола був за пару метрів від анс тоді під мостом. дарма ти такі дивні речі розповідаєш. Я не фанат Золи. Бо спарвді через нього загмиинув один хлопецб, по якому влупив танк через неточний наказ Лапіна. Але на війні таке трапляєтиься. Не можна за таке винуватити. Ніхто тоді не мав досвіду ще.
Володимир до Дерех
Показати IP
3 Квітня 2017 23:33
Через нього загинув хлопець, по якому влупив танк через неточний наказ Лапіна. Це Ігор Філіпчук ("Сороковий")?
Дерех до Володимир
Показати IP
4 Квітня 2017 19:11
Ні. сороковий в новосвітловці. а це в лутугіно.
Олександр Лєсной до Дерех
Показати IP
4 Квітня 2017 00:06
Знову зверніть увагу на мінуси. Ось про що я. А саме про те, що є люди, які ТАм були з НИМИ разом і мають що розповісти.
Микола
Показати IP
3 Квітня 2017 21:56
Де реакція Генеральної прокуратури???, Я в шоці просто!!!
Ковельчанин
Показати IP
3 Квітня 2017 21:59
Смерть Сергія Троцюка дійсно відбулась за дуже загадкових обставин і до цього часу не розкрита. У той день, як писали ЗМІ зі слів його матері, він їхав з рідного села у Луцьк на зустріч з якимись своїми колегами. Чи не Лапін зі своїми "друзяками" із 90-х призначив цю зустріч? Виходить, Сергій про нього багато чого знав.
Так
Показати IP
3 Квітня 2017 22:15
А чи не занадто багато уваги до цього Лапіна. Потрібно зібрати до купи всі факти та подавати повідомлення про вчинення кримінального правопорушення. Волинська обласна прокуратура в особі ставленика Луценка звісно відмовиться. Йдеться і про інші прокуратури. Тому відразу подавати на військового прокурора. і стежити за ходом подій. Красномовно нагадати соціалісту Луценку і його патрону Порошенку.
Укроп
Показати IP
3 Квітня 2017 22:25
шостий номер лапіна мовшук сергій володимирович він же голімий самурай свій важкий шлях починав у податковій поліції слідчим у свиті сергія даніліна, куди влаштувала матір вельможа з континіуму. пиятика,хабарі і некомпетентніть і зміщення даніліна і мовшук на вулиці. тут він вже адвокат і лапін адвокат - брехливі слуги диявола знайшли один одного. недарма свої чесно зароблені квартири гівно герой лапін записує на мовшка. хоча може між ними і і більш ніжні стосунки...
Світлана
Показати IP
3 Квітня 2017 22:27
"він так втікав до бліндажу, що головою вдарився в соснову колоду, де й отримав контузію." Я так розумію, що автор біг слідом за Лапіним і все бачив )))
Волинь
Показати IP
3 Квітня 2017 22:30
Немає жодного здивування, на рахунок, цього псевдогероя, таких там більша половина, але є дійсно багато хороших хлопців, які герої і гідно захищають нас. Самооборона займається піарним патріотизмом, виставляючи свої фото і статті в соціальних мережах, забуваючи про моральні, людські норми, головне себе показати, герої які. Маю сумнів, що всі з них були на війні, прикриваються волонтерством, хоча про це статтей чи звітів чи прохань про збір не бачила. В нашій країні багато проблем хоча б зменшити розкрадання бюджетів виділених на благоустрій міста, щоб щось зробили для людей, а не для себе коханого. Думаю в людей і не виникають подиви з декларацій чиновників, які крадуть і цим хизуються між собою, хто більше, а таких не карають, лише дрібних за дрібне. Як людина може не брати хабар, коли зарплата 2000 грн, потрібно забезпечити умови, а тоді осуджувати. Чиновники завжди жили і будуть жити, ніхто не хоче залишати "корита", грубо, але правда. Активісти зараз інтенсивно піаряться, а через короткий час і ось-депутат. Немає правди ніде, немає нічого для людей. Одна брехня!
Олександр Лєсной до Волинь
Показати IP
4 Квітня 2017 00:09
Самооборона публікує факти, а такі як ти їх перекручують і видають бажане тобою за дійсне. Не бійся. Тебе ніхто не образить. Напиши своє імя і призвище. Думаю не напишеш.
Орест Каракевич
Показати IP
3 Квітня 2017 22:46
Ей!! А де мій коментар, чому не публікуєте, правда очі коле? Ще раз пишу.
Поїхали. При всій моїй повазі до Старшини - знаю, воював разом, хороший воїн - офігіваю з того, що тут написано. Тож по порядку: Лапін завжди був з нами у всіх боях. Ніколи не уникав бою. Я його бачив поряд. Щодо Олега Михайлова - хоч я і не був в тому бою, чудово знаю, що все було не так, як описано. Щодо загиблих в Лутугіно - Старшина, не вішай про*об Копченого на Золу, він тут зовсім ні до чого. Там була інша ситуація, з пацаном Тайма. Наскільки я пам'ятаю, до вересня 14 року ти взводом не командував. На Мовшука теж не гони - він був і в бою за Красний Яр, і в Хрящеватому. Особисто бачив, як його контузило в Красному Яру, коли танк в нашу беху лупанув. І як його, в крові з під каски, покійний Климчук відтягував на плечі. А те, що лбдина любить фотки поробити - її особиста справа. Не приписуй заслуги Юркевича собі. Саме він прочесав першим місцевість в Красному Яру. І його дії нас всіх спасли. Щодо триплекса і боєзапасу мін не споритиму - з прдствола ти завжди валив чотко. Але то була ні разу не Гюрза, не смішіть москалів. Ми тоді стикнулись з ГБР Бетмен, я їх добре знаю, не раз пересікався потім. І, до речі, при зачистці Яру Лапін був поряд, я досі пам'ятаю про що говорив з ним, і де. І де був коден з нас. Пам'ять в мене ще добра. Скоро я напишу про події літа 14 року. Так, як вони реально були. Наостанок - Старшина, ти хороший боєць і добра людина. Не лізь в то гівно, не кидай його на вентилятор. І так обгадили той айдар до неможливості
Максим Козуб до Орест Каракевич
Показати IP
5 Квітня 2017 18:35
@Орест Каракевич: Оресте, добре, що ти це все написав. Ти знаєш, що мені є в чому звинувачувати Золу і я його відверто в тому звинувачував, але я хрінію, коли бачу, як різні люди, навіть такі нормальні, як Старшина, беруть участь у якихось навколополітичних і навколобізнесових розборках, мішаючи правду з придумками про ті чи інші ситуації літа 2014-го. Прикро. Дуже прикро.
Олександр Лєсной
Показати IP
4 Квітня 2017 00:35
Особисто бачив спілкування Ореста і Ігора взимку, перед загибеллю Німця. Герою Слава! Мотик, Брія, Гранд черокі. І справа навіть не у тому, що Сармат правий, чи Лапін, з його слів, злочинець. Справа у тому, що у війну лізуть люди, які на ній не були, не допомагали відстоювати незалежність України ніяким чином.
захарченко
Показати IP
4 Квітня 2017 00:46
Интересная информация
Ніхто
Показати IP
4 Квітня 2017 01:05
Блін мужики. Да гірше баб базар розвели. Сєпарам сміх з вас
хтосьто до Ніхто
Показати IP
4 Квітня 2017 08:28
Сєпарам сміх, а українцям горе через таких "депутатів-командирів"!!!
Rider
Показати IP
4 Квітня 2017 06:14
Якщо б він положив насправді 13чоловік за безглузде командування я думаю вже давно кулю получів би від своїх
До АЙДАРІВЦІВ
Показати IP
4 Квітня 2017 08:22
Честь Вам і хвала за захист України!!! Шана полеглим!!! Але ставати бабами базарними в інтернеті, багнюкою обливати один одного... Ви ж - воїни, схаменіться! Злодій Лапін - заяву до правоохоронців. Звинувачення у смерті 13 хлопців, ще й з фото (труни), це - дуже серйозно. Прокуратура, це ж повідомлення про військовий злочин через ЗМІ ( інтернет видання "ВН"), яка Ваша реакція. Бо за словами Твердохліба і діями Лапіна - 13 молодих життів...
Марк Лозинський до До АЙДАРІВЦІВ
Показати IP
5 Квітня 2017 04:31
У нього батько в суді...ви ж читали..
волинянин
Показати IP
4 Квітня 2017 09:41
Чи правда, що смертельне поранення Роман Луцюк отримав від п'яного побратима- "айдарівця" ?
Фізік
Показати IP
4 Квітня 2017 10:31
Ох і екскр*ментів полилось.
Мене колись також обсирали.
Думаю на день Айдара зібратись в
Києві та розібратись хто в якому бою був, і хто має право говорити про ці бої, а то багато айдарівців говорять про "гаряче літо 14", від першого лиця хоч і прийшли 2015році.
Якщо є що сказати варто зібратись. Я буду, якщо доживу, є що кому сказати.
Олександр Лєсной до Фізік
Показати IP
4 Квітня 2017 12:49
Підтримую тебе друже.
Андрій до Фізік
Показати IP
5 Квітня 2017 13:39
А ти хто такий?
До Фізіка
Показати IP
4 Квітня 2017 12:47
Не напружуйтесь на всіх орденів,квартир,земельних,Дивідендів,Героїв України за ато,СЛАВИ,почестей всеодно не вистачить.Ну небудуть всі хто був у* айдарі * нардепами,героями,з машинами з квартирами,нагородною зброєю,орденами.Я тільки розумію одне раніше не розумів чого ненавиділи афганців то тепер розумію чого ненавидят атошних ,починаючи з поїздкою в автобусі і попрошайнічество дров землі і т.д.
Юрій Надашкевич (Фіз до До Фізіка
Показати IP
4 Квітня 2017 17:38
Я і не хочу бути депутатом всіх орденів і т.д. За свої нагороди готовий відповісти перед будь ким. Я живу на винайманій квартирі, працюю на заводі та їждю на маршрутці.
По пільгам за УБД та квартири, рекомендую краще спитати в тих хто був кілька днів в АТО, втих чиновників які просто прокатались і т.д. вони напевно достойніші за дрбровольців.
Я наприкла не люблю тих хто уникнув участі у війні, в них все ОК.
1
Показати IP
4 Квітня 2017 19:25
Я тількі одного не розумію, чому після 3 років тількі зараз почали публікувати подібні матеріали і з якої нагоди ? Де була ваша "совість і правда" 2 роки назад чи рік тому ?
sdsd
Показати IP
4 Квітня 2017 22:16
лапін це бандіт 90х в Ковелі , його батько був суддею в90ті по клічке Бакс, а синок займався чорними ділами
Володимир
Показати IP
5 Квітня 2017 13:07
Якщо дана публікація і її обговорення не стануть предметом детальної перевірки військовою прокуратурою і опрелюдненням її резулитатів та з ініціюванням порушення кримінальних справ, то ми ніколи не знатимемо правди хто і як воював, при яких дійсних обставинах загинув, і хто ж таки насправді командири ?
Сергій
Показати IP
5 Квітня 2017 17:31
Про цю геройську статтю можуть розповісти тільки ті хто дійсно пройшов всі ці бої.....ї хто дійсно добре знав всіх учасників описаних в публікації...
До Володимира
Показати IP
5 Квітня 2017 20:29
В 2014 році був у 51 бригаді,чим закінчилась її історія всі знають.Було заведено за одне СЗЧ десь 2000 кримінальних справ,а за втрату зброї,техніки, боеприпасів території,форми,продуктів,палаток,ГСМ, навіть ніхто і не ризикнув заводити,збитки на міліони. То Лапа порівняно з 51 то просто мелоч
Ігор Лапін
Показати IP
5 Квітня 2017 20:48
Я просто свиня паршива, що ж я можу вдіяти.
Олена
Показати IP
6 Квітня 2017 08:51
Дуже здивував коментар нардепа .Дійсно з ци вже нічого не вдієш ,то може нам ще вас пошкодувати що ви таким виросли .Цим коментарем ви підвели жирну риску під своїми вчинками а в низу НУЛЬ
Віталій
Показати IP
6 Квітня 2017 15:16
дуже багато невідповідностей в цій статті.....Олегу має бути соромно за цю статтю,хоча боєць він непоганий,але також не без гріхів....але перестаньте мірятись хто більший герой,герої ті,хто залишився в полях за річкою,вони напевно дивляться з небес і жахаються від цієї гризні.....не паплюжте світлої пам'яті полеглих хлопців,адже ви разом ходили пліч о пліч в атаки,виносили поранених с поля бою під Вергункою ( покійний Сергій Климчук,світла йому пам'ять, виніс тоді контуженого Балу з закривавленою головою на собі , коли танк в наше БМП попав,я це бачив особисто )....навіщо тобі-Олеже так паплюжити пам'ять хлопців та перекручувати реальні події,ти ж воював з хлопцями пліч о пліч....спав в одному кубрику..... згадайте краще покійного Фельдшера,який прикрив собою хлопців в Хрящуватому від осколків міни,чи тих хлопців,що підірвали себе гранатами разом з бойовиками в будиночку біля гольф-клубу в вересні,чи Німця,що загинув на ТЕС....спочивайте з миром побратими та нехай не буде соромно за ваших живих побратимів
Сын погибшего до Віталій
Показати IP
6 Квітня 2017 20:53
Ты перечислил ВСЕХ погибших? Не забыл никого? Или больше не было погибших?
Сергій
Показати IP
6 Квітня 2017 20:41
Незабаром може з'явиться в нас ще один Герой України,- Олег Твердохліб. Як повідомлялось в ЗМІ, обласна державна адміністрація всі відповідні документи підготувала та передала до Києва.
Віталій до сина заги
Показати IP
7 Квітня 2017 09:14
там дуже багато загинуло хлопців....список великий....вибач,якщо образив,просто це дуже маленька частина,яку я назвав,....а скільки безіменних.....всі загиблі хлопці яких я знав завжди зі мною в моїй пам'яті,а поки їх пам'ятають значить вони живуть поряд з нами.....так що моя повага тобі за те,що в тебе такий батько.....вся наша біда,що за такими статейками ми забуваємо про наших загиблих хлопців,справжніх бійців
Віталій
Показати IP
7 Квітня 2017 10:20
вся наша біда,що в нас проявляються люди,які страждають манією величі і їх їсть зсередини образа,що їх не до оцінили,що їм не співають дифірамби...але чому в пам'яті бачу образ відкритої посмішки Михайлова,його слова-все буде добре...спокійний голос Климчука та його слова на полі бою-ми разом,тебе не залишу....ось хто заслуговує пошани і пам'яті і на героїзмі яких треба вчити підростаюче покоління,на вчинках таких хлопців....я знаю їх відповідь на це все,якби вони були зараз разом з нами...вони просто були патріотами і добре виконували свою важку,солдатську роботу не думаючи про нагороди та славу,так як і багато хлопців, хто з ними тоді воював....хто з цим не згоден краще промовчіть,не треба свистіти та кричати ату його,в честь світлої пам'яті наших загиблих друзів,не лізьте своїми грязними чоботями в цю світлу память...дякую всім за увагу
Коля
Показати IP
10 Квітня 2017 17:01
Лапін не підтримав блокаду, це теж про щось говорить. Це говорить, що йому заплатили або якась інша вигода.
Н.Р.
Показати IP
20 Квітня 2017 00:35
Спеціально відшукав даний матеріал. Бо на похованні Олега щось згадували люди між собою. Чомусь упевнений, що Лапін у Луцьку не житиме та і його посіпакам буде скрутно, обк*кались! Яким же був довбнем, що за це г*мно на виборах голосував. Виходить, що усі АТОвці у ВР пристосуванці.
Лучанин
Показати IP
16 Березня 2021 08:30
Так Лапін після цих всіх дій скупив купу квартир, поновив автопарк елітними авто. Напевно мародерив добре.
Волинський фаховий коледж НУХТ реалізував проєкт «Молодіжний міст Луцьк – Хелм задля міжкультурних зв’язків». Фото
Сьогодні 10:07
Сьогодні 10:07
В Одесі унаслідок російської атаки загинула одна людина, щонайменше 10 поранено, серед них дитина
Сьогодні 09:50
Сьогодні 09:50
У Луцьку презентували факсимільне видання Галицько-Волинського Євангелія XII століття. Фото
Сьогодні 09:17
Сьогодні 09:17
США планують майже щотижня відправляти допомогу Україні, щоб встигнути використати $7,1 млрд
Сьогодні 08:27
Сьогодні 08:27
«Хочу бути гарним прикладом для синів»: 41-річний захисник з Волині проходить реабілітацію у Львові
Сьогодні 08:10
Сьогодні 08:10
Волиньрада виставить на аукціон майстерні біля Луцька
Сьогодні 07:45
Сьогодні 07:45
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.