USD 41.40 41.75
  • USD 41.40 41.75
  • EUR 41.50 41.75
  • PLN 9.90 10.20

Об’єднання церков в Україні розпочнеться з Волині?

24 Травня 2014 13:21
Депутат Волиньради Віталій Собко запропонував народним обранцям, в особі Волинської обласної ради, звернутися до Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета, Місцеблюстителя Київської митрополичої кафедри митрополита Чернівецького і Буковинського Онуфрія з проханням активізувати роботу комісій для ведення діалогу і зробити все можливе для подолання розділення Православ’я в Україні та створення єдиної Помісної Української Православної Церкви.


Про це стало відомо під час третього пленарного засідання 25-ї сесії обласної ради, що відбулася 23 травня.

Депутат Віталій Собко озвучив звернення до колег, у якому закликає подолати штучне розділення Православної Церкви в Україні та створити єдину Помісну Українську Православну Церкву:

«Наша Вітчизна переживає вкрай тяжкі часи, фактично зазнаючи іноземного вторгнення. Тож нині особливо відчутна неприродність і небезпека понад 20-річного розділення Православної Церкви в Україні, яке конче треба долати, утворюючи єдину Помісну Українську Православну Церкву. Її утвердження відіграватиме потужну миротворчу та консолідуючу роль усього суспільства, сприятиме порозумінню між різними силами та не допускатиме розпалювання ворожнечі на національній, регіональній, мовній основі.

Зважаючи на це, Волинська обласна рада звертається до Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета, Місцеблюстителя Київської митрополичої кафедри митрополита Чернівецького і Буковинського Онуфрія з проханням активізувати роботу комісій для ведення діалогу і зробити все можливе для подолання розділення Православ’я в Україні та створення єдиної Помісної Української Православної Церкви.

Також Волинська обласна рада закликає митрополита Луцького і Волинського Михаїла, митрополита Волинського і Луцького Нифонта, єпископа Володимир-Волинського і Ковельського Володимира, духовенство та мирян православних єпархій області показати приклад єднання іншим регіонам України, зробити реальні кроки назустріч одне одному, які наближатимуть об’єднання», - йдеться у тексті запиту.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 61
Марина Показати IP 24 Травня 2014 13:29
Слава Богу!
Анонім Показати IP 24 Травня 2014 13:38
Очевидно пан Собко не знає, що таке Церква. Упродовж двох тисячоліть у християнстві народилося безліч розколів і сект, одним з яких є Київський Патр. Чому вони існують? Тому що не повертаються у Церкву, а хочуть, щоб Церква прийшла до них. Тобто, узаконити беззаконня. І ще. Собку слід глянути на інші країни. Візьмемо Британію, Німеччину, Італію (але кожну окремо). Є хоч один приклад створення помісної церкви у цих країнах - об"єднання католиків із лютеранами і т.д. ??? немає і не буде! Помісна церква в Україні - тема для тих, хто не елементарних азів православної віри!
123 до Анонім Показати IP 24 Травня 2014 14:09
Цілком влучно сказано! Не можна мішати праведне з грішним. Об'єднання можливе лише після повного розкаяння лжепатріарха Філарета і його оточення, визнання своїх беззаконних діянь, і після цього тільки повернення в лоно Єдиної Православної Церкви. Але я думаю, вони ніколи цього не зроблять! Гординя, тщеславіє не дозволять.
православний до 123 Показати IP 24 Травня 2014 14:26
підтримую Спаси Вас Господи
Христина до Анонім Показати IP 24 Травня 2014 23:41
Аноніме, історію християнства дійсно потрібно знати.Чи законний Московський патріархат,який кілька століть є розкольницьким.Чи маємо ми, українці, молитися у москальській церкві, яка закликає нас бити поклони за Кіріла і царя батюшку Путіна? Свят, свят. ваші слова від лукавого.Бо Україна повинна молитися в одній українській церкві, одною- українською_ мовою!!!
Анонім до Христина Показати IP 25 Травня 2014 09:45
Фаріон у ВР теж сказала, що укр. мова має бути по всій неньці... і до чого це довело... побільще треба триндіти з трибуни.... ну і тут незнаючим треба пургу гнати, .... куди треба і куди ні
Анонім до Христина Показати IP 25 Травня 2014 15:08
Таке впровадження помісної церкви дуже нагадує гірке впровадження унії на Україні - або смерть - або унія. А де ж ваша демократія, свобода слова, поглядів, релігійних переконань??? Зрозуміло, що у "москалів" їх нема, і при Януковичу не було, якого "москалі" підтримували. Але ж ви демократи! Вільні європейці! Так себе називаєте! Так, ні - своїми вчинками, словами показуєте своє нутро! ВИ -БРЕХУНИ!
православний московс до Анонім Показати IP 25 Травня 2014 13:56
про що ви говорити які грішники ви подивіться на найбагатшого монаха києвопечерської лаври на Кирила який своїм мовчанням пітримує путінську агресію проти україни а потім розказують про канонічність якою крутять як хочуть україна набагато духовніша країна чим спита росія де в російських глубінках стоять пусті храми
поправка Показати IP 24 Травня 2014 13:39
Помісна церква в Україні - тема для тих, хто не знає елементарних азів православної віри!
Анонім 2 Показати IP 24 Травня 2014 14:19
Цікаво, чому тоді мають помісну православну церкву наприклад болгари, серби? Чому румуни?
Анонім до Анонім 2 Показати IP 24 Травня 2014 14:37
Помісна церква у болгар, сербів, румун - це як наша Українська Православна Церква, до назви якої звикли додавати МП. І нічого спільного із тією помісною, що хочуть створити на Україні, вони не мають. Православні церкви болгар, сербів, румун мають спільне єднання у службі, молитві тощо з усіх церков на Україні - лише із Українською Православною Церквою. Православні церкви болгар, сербів, румун не моляться і не мають права спільної молитви з УПЦ КП, її організатором Філаретом і прибічниками михаїлами! Ці всі рухи про помісну церкву ще раз доводять, що ми, браття-українці, низько впали - не знаємо історії своєї віри, церкви, забули, ким були наші предки волиняки, козаки. Православними вони були!! Якщо й боролися козаки з Москвою, то ніколи не виступали проти церкви православної, яку очолював московський митрополит! Чому? Бо знали, що проти Церкви йти - у ПЕКЛО ЙТИ!!! А нас українців вже 23 роки туди ведуть і привели!
Анонім до аноніма до Анонім Показати IP 24 Травня 2014 18:04
Добре мізки промиті....,зазомбовані!!! 100%!!!Маскалі проснулись, от бачиш но, ще раз повторююсь-валіть тоді з Волині, в Рівне, наприклад)))
22 до Анонім до аноніма Показати IP 25 Травня 2014 14:52
З Волині нам нічого "валити". Волинь - наша земля, православна земля!
800 до Анонім 2 Показати IP 24 Травня 2014 14:48
Тому, що вони православні і не захотіли ординських обрядів в своїх церквах і послали московитів на всім відому адресу. Тепер мають свою церкву. Це довгий шлях, але ми мусимо його пройти, головне не зв'язуватись з московською церквою.
22 до 800 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 14:56
Почитайте інші підручники з історії, а не ті, що видані по благословінню Філарета! Ваші прибічники постійно закликають до боротьби і борються - борються, як сатана, без зупину!
дідо Показати IP 24 Травня 2014 14:21
Обєднання можливе тільки після усунення Ніфонта та його прибічників від керівництва.
11 до дідо Показати IP 24 Травня 2014 14:27
дідо не чіпай Ніфонта...він для Волині ,для православної церкви та і взагалі для простих людей зробив значно більше у своєму житті... ніж ти пересічний громадянин
Анонім Показати IP 24 Травня 2014 14:29
цікаво, а чому депутат Волиньради Віталій Собко...не рипався при владі Януковича.... ???
Ти помиляєшся до Анонім Показати IP 24 Травня 2014 14:38
Трохи рипався. Почитай його звіт на сайті облради.
800 Показати IP 24 Травня 2014 14:38
Як Українська православна церква може бути разом з монголо-московською церквою. Їхній митрополит сидів в орді і відлучав від церкви православних князів, які відмовлялись платити данину ординському ханові. Монголо-московські попи підкупили вселенського патріарха для ліквідації митрополії у Києві, після чого православні вигнали вселенського патріарха за хабарництво. Зараз вони цілують в одне місце Кирила Гундяєва, а в цей час вбивають на сході наших громадян. Ніякого об'єднання з цією монгольською церквою, ідуть вони всі нахер.
22 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 14:46
Очевидно, що КП і Філарет перед кінцем вже й історію вирішили переписати?? Можливо, хтось і повірить!? Але питання до Михаїла і Філарета - "покаялися", що служили монгольській церкві??
800 до 22 Показати IP 24 Травня 2014 14:53
Історію постійно переписують в Кремлі і московити почали з того, що вкрали назву Русі, хоча не мали до неї жодного відношення. В Україні не має потреби переписувати нашу історію, її просто треба знати.
22 до 800 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 15:00
О!! і тут вас москалі обікрали - назву вкрали! Поїдьте до Папи римського, може він Філаретом об"єднається?! Та ні! Ніхто з вами не об"єднується - робіть висновки!
Анонім до 22 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 18:43
А чому православні повинні їхати до головного розкольника?
22 Показати IP 24 Травня 2014 14:52
про ліквідацію митрополії у Києві в такому "варіанті" написано лише у підручника КП. Історія знає, що причиною перенесення митрополії із Києва у Москву стали навали, як ви називаєте - монгол, на Київ . І переніс митрополію у Москву митрополит Петро - уродженець ВОЛИНІ! Вішаєте людям лапшу на вуха!!!
800 до 22 Показати IP 24 Травня 2014 14:59
Ви вивчаєте історію, чи торгуєте на базарі? Монголи завоювали Київ в 1240 році, а Київська митрополія ліквідована московитами в 1688 році.
22 до 800 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 15:02
Уважно читайте: "як ви називаєте - монгол".
22 до 800 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 15:12
не історик і не базарник! ще раз пишу - не вішайте лапшу!! Переніс митрополію у Москву митрополит Петро, який жив у 13 - 14 ст.
800 до 22 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 16:22
Лапшу вішають в московських церквах, коли закликають молитись за Кирила Гундяєва.
111 до 800 Показати IP 24 Травня 2014 16:26
ак коли грекокатолики моляться за папу в Римі... то як розуміти??
555555 до 111 Показати IP 24 Травня 2014 18:09
То це різні речі!!!Греко-католики не їздять на шикарних ашинах та не є олігархами!!! Прості люди,як і ПАПА РИМСЬКИЙ!!! А НЕ НЕЛЮД!!! МОСКАЛІВ ВЗАГАЛІ ВИГНАТИ З НАШОЇ ТЕРИТОРІЇ!!! І КИЇВСЬКА РУСЬ-ЦЕ КИЇВСЬКА ТЕРИТОРІЯ, ТОБТО УКРАЇНА!!! Розумійте, вчіться!!! А не слухайте на в язане Вам не відомо якими нелюдами,які чари знають, зомбують та пропаганду розказують! Ця "церквушка! агітувала за Януковича прямим текстом, що ще щось треба доказувати???Ви мене дивуєте...., понаїхали у Луцьк і ще рот світ відкриваєте!
сикаме Показати IP 24 Травня 2014 15:43
приватну пропогадистську організацію як мп треба викорінити з України як посібника окупанта. Завжди їхні попи по дорученню гундяєва путінскої підстилки розказують за кого голосувати і підтримують промосковских політиків. Підпільні олігархи
мв до сикаме Показати IP 24 Травня 2014 15:50
саме ось такими висловами викорінити..окупанта..підстилки ви сієте ворожнечу між людьми та і загалом в державі..... якщо вже вам Мп очі коле.. то чому Яйценюк до папи римського іздить на поклон і це не обговорюється... то і уніатськи церкви теж окупанти.. бо їх папа Римський в Італіїї.. і їх грошима користується іноземна держава...
ТРОЛЮ до мв Показати IP 24 Травня 2014 18:12
ТОМУ що ГРЕКО КАТОЛИК, ТИ ЧУДО НЕОТЕСАНЕ!!!Досит нісенітниць писати тут під 555555 різними ніками і вихваляти путінську хунту на території України!!!
до чуда до ТРОЛЮ Показати IP 24 Травня 2014 20:10
а ти хоть тямищ.. що грекокатолик, це православний, який продав віру унії і підкорився папі.....чи в історіі профан ??
надія до до чуда Показати IP 25 Травня 2014 00:01
Люди, не будьте такими невігласами. Спочатку була єдина християнська церква, а потім відкололася православна.Греко-католики повернулися в лоно своєї первісної християнської церкви.Не вам судити,хто більший християнин. все залежить від.сили духа і віри. А в Україні повинна бути ОДНА православна українська церква, тоді й Україна буде єдина.
От Вам і обличчя Показати IP 24 Травня 2014 15:51
От Вам і обличчя церков. Взаємна ненависть, нетерпимість.
erh Показати IP 24 Травня 2014 15:56
Давайте ще своі грязненькі ручки протягнемо до Церкви. панове поки ще депутати. Залиште Богу богове. Якщо хочете знищити цю краіну . ( державу ви вже знищили) -вперед .товариші революціонєри!
Корінний лучанин Показати IP 24 Травня 2014 16:04
ЩО ЗА БРЕД ТУТ ПИШУТЬ! -" Церква повинна бути ОДНА! Ісус Христос не створив стільки Церков Багато того домішання що є в церковному житті є на підставі політики, тому політику треба залишити! якщо ми говоримо про одну Церкву київської традиції то треба повернути це назад на підставі НЕ ПОЛІТИКИ , А НА ПІДСТАВІ РЕЛІГІЇ , НА ПІІДСТАВІ НАШОГО ВІДНОШЕННЯ ДО БОГА! Тому маємо сказати собі ЦЕРКВА МАЄ БУТИ ОДНА. ОДНА ХРИСТОВА ЦЕРКВА В УКРАЇНІ, ЯКА Є МАТІР ДЛЯ ВСЬОГО НАРОДУ! Яка живе цим народом, яка дає йому життя. Вона є близька до кожного члена народу, як матір до кожної дитини. Але в той самий час церква має бути ВСЕЛЕННОЮ! "- ці слова належать ЛЮБОМИРУ ГУЗАРУ. ЦЕ ВІДПОВІДЬ ВСІМ ЗАПОЛІТИЗОВАНИМ ДОПИСУВАЧАМ. БО МОВА ЙДЕ ПРО ВІДНОШЕННЯ ДО БОГА! Це що накручено в історії - це плід людської діяльності.
Корінна ЛУЧАНКА до Корінний лучанин Показати IP 24 Травня 2014 18:16
Згідна,але поставила мінус!!! Бо і церква має у політиці партії..., тому треба ще довчитися, але такого як Любомир Гузар, нажаль,навіть, у УПЦ УП нема, а про МП, взагалі не хочеться, тому що те передьоргування яке вони натворили...-це жах, як з сеператистами мирно проводити домовленості так і з цими-нереально,це одне і те ж!!! В МП"благословення ж більше")) ніж, наприклад, в КП =))),аха ха))),це як штунди кажуть, що вони віруючи, а православні ні=))) чи взагалі всі інші))) Сміх та гріх! Тому МП взагалі українцями не визнається!!!
Корінний лучанин до Корінна ЛУЧАНКА Показати IP 24 Травня 2014 21:04
Давайте все таки відкинем політику, давйте будем вище цього! А Любомир Гузар дуже мудра людина і говорить розумні речі. Я його завжди слухаю із задоволенням. В УПЦ КП такого нема , бо він є унікальною людиною. Його життя це служіння БОГУ, тут політики нема в його діяльності. Ну, якщо не зараз то колись прийдемо до обєднання. Цей процес буде тривалий і доволі не простий. Я абсолютно це усвідомлюю.
Я Показати IP 24 Травня 2014 16:25
ти не путай Любомира Гузара... уніата до речі... до православної віри в Україні... яка до речі з діда-прадіда тут
Корінний лучанин до Я Показати IP 24 Травня 2014 16:36
Я тобі не ТИ! "Зрі в корінь!" МОВА ЙДЕ ПРО ВІДНОШЕННЯ ДО Б О Г А!!! ЩЕ РАЗ СКАЖУ - ІСУС ХРИСТОС НЕ СТВОРИВ СТІЛЬКИ ЦЕРКОВ. Якщо ТИ віриш в БОГА , то не ліпи сюди політику !!!
Я до Корінний лучанин Показати IP 24 Травня 2014 16:53
ну і церкву Він створив Єдину... але це не означає що саме в Україні.. ти історику подивися древо Християнської церкви і трохи будеш знати..що таке розкол... бо саме в 1054 римо католики і відєдналися http://theosblog.ru/drevo-cerkvi.htm
Корінний лучанин до Я Показати IP 24 Травня 2014 18:12
В народі кажуть: " Я ЙОМУ ПРО ХОМУ, А ВІН МЕНІ ПРО ЯРЕМУ". Я що про розкол пишу? Що ти зациклився на розколі!? Коли питання стоїть про обєднання, то це добре чи погано!? Коли віра в БОГА повинна стати на перше місце, то це добре чи погано!? Я подумав, що якби ІСУС ХРИСТОС з'явився на грішну Землю в іншому образі ( інкогніто) і говорив людям свої ПРОПОВІДІ і закликав до ВІРИ, ОБЄДНАННЯ і ПОКАЯННЯ то такі дописувачі як ти , всеодно ліпили б сюди політику і розкол. РОЗКОЛ своє віджив- це минуле! Я не мислю мірками розколу! ЦЕ Є НЕДОЛУГІСТЬ!!!
Анонім до Корінний лучанин Показати IP 24 Травня 2014 18:41
Наслідком твоїх слів є те, що блудний син повинен повернутися в лоно своєї сім'ї. Чи я не прав?
Лучанка Показати IP 24 Травня 2014 18:25
Господи! І це віруючи люди? Навіщо та церква взагалі , якщо вона ворожнечу лише розпалює? Люди майте Бога в душі, насамперед. Як почитаєш так розмови віруючих, то до церкви навіть йти не хочеться. Так і проситься : "У церкві Бога немає..."
Я до Лучанка Показати IP 24 Травня 2014 20:16
а це щира українська натура.... краще впадемо під ляха, америкоса... приймемо європейські гейпаради, а не православні ходи...все назло... аби не з Москвою.. та змиріться врешті з тим, що історія нас з ними повязує та віра...з ким мені брататися.. з іновірцем ??? чи з братом по вірі православним?? полеміку по вірі та церкві ті, які навіть не знають елементарного в православіі... гірко до чого ми докотилися...
Олександр Показати IP 24 Травня 2014 21:01
Скажу просто: хай спершу УПЦ КП з УАПЦ об'єднається, а потім уже на МП будуть кивати. Отак-то.
також Олександр до Олександр Показати IP 26 Травня 2014 12:36
і я так думаю, а ще УГКЦ їм не звикати з кимось обєднуватись
vekelka Показати IP 24 Травня 2014 22:40
взагалі заборонити в УКРАЇНІ мп і крапка
Ходжу в Покровську, Показати IP 25 Травня 2014 00:25
А хто ж розпалює ту ворожнечу? КП запропонував мир, МП почав усіх обзивати. Вони щоЮ, вже вилізли на небо і зайняли собі там місце?! А всі інші підуть у пекло. Москва окупувала Украну, москалі нахабно ведуит себе у всьому світі, але Небо не окупують. Там нахабство не пройде. Ви подивіться, щодалі то вони підграють сепаратистам. Де хоч один заклик МП проти сепаратистських дій в Донецьку. МАРЧУК і КОЛБ, перестаньте висувати свої недолугі твердження. Помісні Церкви є у всіх нормальних православних державах. По-друге, МП до УПЦ не додають з боку. Це ви всі завжди наголошуєте, що треба ходити в Московський Патріархат, бо, мовляв, тільки там благодать. Ви ж скрізь тнаголошуєте, що ви московські. підтримуєте тих, хто розстрілює тих же правславних на Донбасі, де переважна більшість ходить в МП. А актору Марчуку краще було б подумати про свій імідж і менше прикриватися допомогою діткам. А ще любити себе в телевізорі. Бо гра фальшива, таке враження, що вдома телевізор зацілований, коли себе бачить. Скоро портрети по місту розвісить і буде собою любуватися. І ще одне. Книжки пише не Філарет, а історики. І всі знають, що Москва захопила Українську Церкву. Це її жилка. ВОна недолгуа створити щось сама. Це країна грабіжників і загарбників. Якщо ти так показово молися за Україну, засуди злочини Путіна і кіріла, який його на злочини благословляє. І скільки образ у ваших московських коментах. Скільки ненависті! Усе більше переконуюся, що то ваш стиль.
Михаїл до Ходжу в Покровську, Показати IP 25 Травня 2014 00:44
коментар було видалено
Мирослава до Михаїл Показати IP 25 Травня 2014 09:54
ви знаєте, коментарі пересічних громадян... які трохи відкидають політику, менше дивляться телевізор , і стараються по заповіді божій любити ближнього свого, ну і не судити священослужителів.... бо якщо ходите в Покровську церкву, то владика Ніфонт ще років 10 тому казав, перш ніж відкрити рота з осудом на священника палець поклади на вогонь...
777 Показати IP 25 Травня 2014 00:39
Коли ж у розкольників з КП, УГКЦ совість проснеться і вони покаяться та вернуться до УПЦ? тоді УПЦ буде за кількістю священників та храмів не меншою за РПЦ та зможе просити у Вселенської церкви згоди на введення сану патріарха, бути рівною всім православним церквам, повністю незалежною від Московії.
22 до тих, хто за по Показати IP 25 Травня 2014 14:49
Не знаю, чи пишуть тут Колб, Марчук….Другий у списку коментар про нагадування пану Собко про історію Правосляв’я та коментар про помісні церкви болгар, сербів – мій. У мене свідська освіта, я не навчалась на історичному чи в семінарії, у моїй родині не має священників. Не знаю, чи найгрішніший з усіх на Землі Патріарх Кирил. Але знаю, що мої предки волиняни одвіку були православними, православними були святі Антоній і Феодосій, Іов і Амфілохій, Лаврентій Чернігівський і багато інших моїх земляків. Усі вони були у ПРАВОСЛАВНІЙ ЦЕРКВІ і залишаються у ній. Філарет і Михаїл теж були членами Великої світової Православної сім»ї. Але – були. Зрадили й пішли. Про Філарета Лаврентій Чернігівський казав, що покаяння йому не буде, піде Іудою зі світу. БАЖАЮ СОБІ Й УСІМ, ХТО В ПРАВОСЛАВНІЙ ВІРІ – ЗАЛИШИТИСЯ У НІЙ!!!! А тим, хто відданий КП, або ще шукає істини - бажаю знайти час і почитати історію Православної Церкви, не лише на Русі, а історію Вселенського Православ"я (в інтернеті маса інформації, знайдіть сторінки іноземними мовами, якщо не довіряєте російській, українській, перекладіть, почитайте) - вам відкриються очі!
Олександр Показати IP 26 Травня 2014 12:26
Єдина Соборна Апостольська Церква слово Соборна -від слова СОБОР (тобто збір українською дослівно), а значить що це має вирішувати не Філарет з Онуфрієм і не аж ніяк не Михаїл з Ніфонтом а ВСЕЛЕНСЬКИЙ СОБОР! а правлячі Вселенські Архієреї давно свою думку висловили.
Українка Показати IP 5 Червня 2014 15:18
В Україні має бути одна церква для православних християн , згідна. Тільки так. Схаменіться люди!!!! Доросла людина - сама має зробити вибір - куди її ходити молитись і ніхто нікого не заставить . Віруйте в Бога, дотримуйтеся 10 заповідей Божих. Все минає , гріх зостається. Кожного Бог запитає на Страшному суді за вчинки. Євангеліє одне, Бог один. Де в Євангелії пише про конфесії? Через релігію і політику не потрібно сваритись. Скільки ми вже пересварились один з одним! Інша справа куди пожертвування парафіян ідуть. Чи остаються в Україні чи вивозять в Росію , і т.д. Згадайте , що раніше при церквах були лікарні, школи, обіди давали , допомагали з пожертв, хто цього потребував. А тепер забули про це. Парафіяни повинні проблеми вирішувати спільно - переживати один за одного . (А де Ви бачили в Росії- Російська православна церква Київського патріархату ???)
Українка Показати IP 5 Червня 2014 15:32
Віра в Бога і добрі вчинки . Любити один одного, не лицемірити. Працювати, молитись , не робити один одному поганого. Для чого сваритись??? Пожертвування однозначно мають зоставатись в Україні, ми ж українці.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus