На Волині дві церкви Московського патріархату хочуть перейти до Київського
Парафіяни одразу двох громад Московського патріархату в Горохівському районі оголосили цими днями про можливий перехід до Київського патріархату. Люди кажуть, що такий важливий крок зробили, проаналізувавши криваві події на Сході України, - повідомляє «Волинь-нова».
Розмови про церкву Київського патріархату в Угринові місцеві жителі ведуть уже давно. Її статут церковна громада зареєструвала ще у 2005–му році. І цими днями на зборах погодили, що незабаром питання остаточно вирішать таємним голосуванням.
Однак не підтримує такої позиції, закликає покаятись і не змінювати конфесії благочинний Горохівського благочиння, настоятель храму Різдва Христового УПЦ Московського патріархату митрофорний протоієрей отець Олександр Пасічник.
« Каятися в чому? В тому, що маємо рідну українську мову, свою державу і не хочемо жити за імперським принципом, який гласить, що той, хто розділяє, той і володарює? Про єдину помісну українську православну церкву починають говорити люди в селах, противляться їй хіба що зверху. Але народ не зупиниш, бо його голос — то голос Бога», — сказав у своєму виступі в Угринові декан Горохівського деканату, настоятель Свято–Вознесенського храму Горохова митрофорний протоієрей Андрій Сидор.
Тверде рішення бачити свою святиню в лоні Київського патріархату висловила нещодавно і церковна громада села Печихвости. Свідченням цього стали понад 270 підписів під проханням, з яким жителі села звернулися до декана Горохівського деканату Андрія Сидора, а відтак разом із ним — і до митрополита Луцького і Волинського Михаїла.
ЧИТАТИ ЩЕ: ВЛАДИКА МИХАЇЛ СКАЗАВ, ЯК ОБ'ЄДНАТИ МОСКОВСЬКИЙ ТА КИЇВСЬКИЙ ПАТРІАРХАТИ
Люди кажуть, що такий важливий крок зробили, проаналізувавши криваві події на Сході України. Усю вину за них покладають на агресивну Москву. Вважають, що перемогти в неоголошеній війні можна лише за умови духовної єдності. А ще селяни починають замислюватися: чи не повертається частина пожертвуваних у московську скарбницю коштів смертоносною зброєю проти їхніх синів?
Леся ВЛАШИНЕЦЬ
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Розмови про церкву Київського патріархату в Угринові місцеві жителі ведуть уже давно. Її статут церковна громада зареєструвала ще у 2005–му році. І цими днями на зборах погодили, що незабаром питання остаточно вирішать таємним голосуванням.
Однак не підтримує такої позиції, закликає покаятись і не змінювати конфесії благочинний Горохівського благочиння, настоятель храму Різдва Христового УПЦ Московського патріархату митрофорний протоієрей отець Олександр Пасічник.
« Каятися в чому? В тому, що маємо рідну українську мову, свою державу і не хочемо жити за імперським принципом, який гласить, що той, хто розділяє, той і володарює? Про єдину помісну українську православну церкву починають говорити люди в селах, противляться їй хіба що зверху. Але народ не зупиниш, бо його голос — то голос Бога», — сказав у своєму виступі в Угринові декан Горохівського деканату, настоятель Свято–Вознесенського храму Горохова митрофорний протоієрей Андрій Сидор.
Тверде рішення бачити свою святиню в лоні Київського патріархату висловила нещодавно і церковна громада села Печихвости. Свідченням цього стали понад 270 підписів під проханням, з яким жителі села звернулися до декана Горохівського деканату Андрія Сидора, а відтак разом із ним — і до митрополита Луцького і Волинського Михаїла.
ЧИТАТИ ЩЕ: ВЛАДИКА МИХАЇЛ СКАЗАВ, ЯК ОБ'ЄДНАТИ МОСКОВСЬКИЙ ТА КИЇВСЬКИЙ ПАТРІАРХАТИ
Люди кажуть, що такий важливий крок зробили, проаналізувавши криваві події на Сході України. Усю вину за них покладають на агресивну Москву. Вважають, що перемогти в неоголошеній війні можна лише за умови духовної єдності. А ще селяни починають замислюватися: чи не повертається частина пожертвуваних у московську скарбницю коштів смертоносною зброєю проти їхніх синів?
Леся ВЛАШИНЕЦЬ
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 35
волинянка
Показати IP
29 Серпня 2014 18:01
МОЛОДЦІ!!!! Тільки так переможемо
Волинянка 2 до волинянка
Показати IP
29 Серпня 2014 18:07
Кого переможемо? Остання фраза у тексті взагалі капєц. Без сорому і честі написано. Без боязні Бога, а він все бачить. Коли хоронили 18-річного бійця Азова , то владика Михаїл порік , що "хто купує свічку у храмі МП, той купує кулю для брата, що вобє на сході", щось таке. Але цього невинного хлопця, який загинув у 18 років за Україну, із зони АТО привезли ... за гроші, які виділила громада храму УПЦ (ви кажете, що це МП) у селі Струмівка. Тисячу гривень дали з церковної каси, а це гроші за свічки і т.п. Гріха б побоялися таке писати, як ця стаття.
поліщук до Волинянка 2
Показати IP
29 Серпня 2014 18:14
Це ти на власні вуха чула? Ой щось ти, бабо, плутаєш. 18 -річного бійця Азова ховали в Маневичах. І ні тебе, ні владики Михаїла я там не бачив.
Анонім до поліщук
Показати IP
29 Серпня 2014 18:16
він шо, один був? кожен день когось...
Баба чула до поліщук
Показати IP
29 Серпня 2014 18:18
Хоронили Андрія Снітка у Маневисчах, а панахида була спершу у соборі, і те. що сказав Михаїл, чули всі люди. І те, що церква у Струмівці без піару, без фотографій помогла привезти тіло, факт. Люди про це б і не згадували, якби бізнесмени від Церкви не плели таких дурниць провокативних на майдані перед собором.
Patrik до Волинянка 2
Показати IP
29 Серпня 2014 19:07
Якщо таке сказав Михаїл, то це його гріх, хоча я особисто сумніваюсь, що він буквально саме так казав... Тому прошу мене вибачити... Якщо ж ви істинна християнка, а мені хочеться в це вірити, то ви простіть йому, продовжуйте творити добро, бо добро ми творимо не для попів і не для патріархатів, а для своєї власної душі, для її спасіння... Давайте не будемо ділитися і ставити конфесії вище нашого Господа, бо якщо ми не будемо розуміти і поважати один одного, то розсудить Він нас по справедливості... Що посіємо, те й пожнемо... А ми ж все таки брати і сестри рідні - ми українці! Не забуваймо про це, особливо в такий важкий для України час.
босяк до Волинянка 2
Показати IP
30 Серпня 2014 07:46
зачет- получи 30 сребреніків
учасник АТО до волинянка
Показати IP
30 Серпня 2014 07:04
Давно пора вигати московських попів, які благословляють окупантів на знищення українців
Лучанка
Показати IP
29 Серпня 2014 18:18
Бог один, якою б мовою ми до нього не звертались, він один і все почує. Всі інші проблеми створюють попи.
Анонім
Показати IP
29 Серпня 2014 18:51
Церковь давно стала бизнеспроектом. Вот из этого и исходите. Есть нормальные священники, но их быстро ставят в рамки или удаляют.
Ось так...
Показати IP
29 Серпня 2014 19:00
Михаїл, коли говорив про пожертви за свічки, в своїх руках тримав хрест виробництва московського зоводу "Софріно", а це, певно вартує декілька тон свічок по 1 грн.
дідо
Показати IP
29 Серпня 2014 19:11
Московську кагебістську секту пора заборонити в Україні. РПЦ служить чортовому лисому карлику Путлєру.
Олена
Показати IP
29 Серпня 2014 19:26
В селі , де живуть мої батьки , церква московського патріахату, але дуже люди люблять свого настоятеля і служба в церкві в цілому на українській мові, а пожертви за свічки .... судіть самі-- в цю неділю в церкві разом з батюшкою було 10 чоловік ( в сільских церквах тільки в свята приходить багато людей ), кожну неділю майже ті самі бабусі ...то які пожертви... куди йдуть.. на утримання самої церкви... І сьогодні, в таки важкі часи, не варто акцентувати увагу на цьому питанні. Люди вирішили в Угринові і Печихвостах -- добре, але й так в наших серцях і душах багато недоброго... Не треба піднімати це питання зараз-- бо почнеться колотнеча між людьми ( так вже було). А нам треба еднатися в такі лихі часи...Слава Україні!
Анонім до Олена
Показати IP
29 Серпня 2014 19:42
стараєшся слащавою брехнею виправдати кремлівську секту. РПЦ - це філіал ФСБ.
анонім до Анонім
Показати IP
29 Серпня 2014 20:18
Михаїл роздмухує вогонь, який потім важко буде погасити.
Олена до Анонім
Показати IP
29 Серпня 2014 21:24
Ні це не брехня, і не слащава-- ЦЕ МОЯ ДУМКА, а якщо вам цікаво-- особисто ВАМ без анонімності можу зробити екскурсію в це село --і побачити на власні очі . І церква дуже старовинна, І вся моя родина -- з діда -прадіда з цього села . Я люблю нашу сільську церкву і приїзджаю з Луцька саме туди, і багато людей, знову ж більше на свята, приїзджають. А в церкву я хожу Богу молитися. І у вишитих іконах, рушниках, хоругвах, які в нашій церкві, я бачу любов До Бога, яку вклали прості жіночі руки - і це не секта. А ви своею репликою знову ж хочете посіяти колотнечу. Я вам пробачаю...
Наталя до Анонім
Показати IP
29 Серпня 2014 21:59
Сьогодні людей поділили політики - грубо і підло, але лізти в церкву - це взагалі безчестя! Дорога громадо! Не піддавайтесь на брехливі посули і не відрікайтесь від своєї церкви, де з діда-прадіда молились ваші рідні, яка в тяжку для вас годину підтримує вас. Не за церкву воюють сьогодні брати-українці - їх стравили олігархи і брудні політики, що наобіцяли золоті гори, а призвели до рік крові і сліз!! Згадайте, які релігійнй конфесії на майдані закликали до зброї і протистояння, які священнослужителі освячують сьогоднішню братовбивчу війну і закликають до її продовження до останнього солдата?! Ті священнослужителі, що змішують церкву з брудною політикою беруть на себе великий гріх: історія людства доказала, що релігійні війни є ще страшніними і кровопролитнішими ніж навіть громадянські. Не спокушайте диявола в церквах - йому сьогодні хватає крові в Україні!
тамара до Наталя
Показати IP
30 Серпня 2014 09:06
Ми живемо на Україні - ви це памятаєте??? Якби не мішався "руський мір" війни б не було НІКОЛИ!!! Чому в церкві МП людей, які захищають кордон називають фашистами і бандитами??? - сама чула! і не служать за ними молебні - чому???
""Ті священнослужителі, що змішують церкву з брудною політикою беруть на себе великий гріх: історія людства доказала, що релігійні війни є ще страшніними і кровопролитнішими ніж навіть громадянські. Не спокушайте диявола в церквах - йому сьогодні хватає крові в Україні!""" ---------він вже спокушений - живе в москві! і благословила його на таку політику зовсім не українська церква... - очніться!
Наталя до тамара
Показати IP
30 Серпня 2014 19:42
Тамаро! От ви вже і визначили свого головного ворога - московську церкву, а зі своєї, яку очолює неканонічний патріарх, створили кумира проти настанов Бога. Благословляли вселенську українську бойню патріарх Філарет і його пастирі, а сьогодні беруться за те щоб захопити і УПЦ МП, бо не йметься їм у відлученні від вселенської православної церкви. А у ВАШІЙ церкві відслужили хоч один молебень за мирних людей, що загинули і гинуть на Сході, хоч раз закликали, як митрополит Онуфрій, Президента до мирного діалогу і порозуміння?! Шукаєте порогів на стороні? А ви, що скакали на майдані і закликали "москалів взяти на ножі", не спокусили диявола?! Не чіпайте церкву - вона сьогодні єдина відрада для народу, бо влада не думає про народ і Україну! Чому вам нейметься у своїх храмах, а все хочете загарбувати чужі?! Ми всі Божі діти де б йому не молились!!
тамара до Наталя
Показати IP
30 Серпня 2014 22:49
Шановна! Ви схвалюєте дії путлера і "братнього" народу???...То значить Ви вже визначились з кумиром.... - мені шкода Вас(( Як то Ви ще мови НАШОЇ не цураєтесь? - то вже співайте на руській!
Я ніколи не ходила в церкву до батюшки..., я йду молитися до Бога! ніколи не задумувалась про якісь патріархати... - мене це просто не цікавило, як і політика - НІКОЛИ!!! до останніх подій, коли брат на війні, чоловік майже... А воюють через таких як Ви!!! і через вашу московську політику і нажаль...церкву! Це Ви прямо в церкві налаштовуєте людей проти держави, проти України! Це Ви хочете в СРСР і молитесь за путлера ! Заперечте, що це не так?!
Анонім до тамара
Показати IP
31 Серпня 2014 09:57
Мені дуже шкода, що в моїх словах Ви побачили те, чого там немає навіть і близько! Для Вас нинішні можновладці, щоб виправдати свою неспроможність керувати такою країною, як Україна, і приховати свої плани по її розграбуванні і новому переділу разом з США і ЄС, придумали дуже зручного ворога - Путіна і Росію. Чому зручного, бо нам не треба між ними перекладача і все можете чути і сказати один одному напряму. В цій загарбницькій для України війні використовують усі засоби: і мовне питання, і релігію, і ганебне приниження громадян однієї частини держави іншою. "Розділяй і володарюй" - ось девіз сьогоднішнього протистояння і , як бачите, він працює! Мене важко звинуватити у тому, що я не патріот України, бо я народилась на Волині, мій чоловік - на Сході України і там його родина, а тому мені болить за всіх! Ніхто не має права вбивати за те, що хтось не поділяє його погладів, забирати церкву бо вона протилежної конфесії (хоча і теж православна), а у нас за це убивають і забирають. І не лише воїни воїнів, а головне - мирне населення - дітей. жінок, старих людей. У чому їх вина? Лише у тому, що вони хочуть говорити РІДНОЮ мовою, що хотіли справедливого розподілу економічних результатів ЇХНЬОЇ праці, при цьому не просили ніякого відокремлення, а лише ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ влади?! І за це їх треба вбивати з "Градів" і танків? Тепер уже дійшло і до церкви. Про СРСР я говорити не хочу. Якщо Ви в ньому не жили, то мої слова для Вас нічого не значать. Скажу одне: імперіалісти Заходу поклали всі сили на його знищення 70 років, а це важливий фактор в політиці. Лише "демократичними" свободами: легалізацією гомосексуалізму, проституції та інших "цінностей" вони змогли розхитати СРСР і силами таких "вождів", як Горбачов, Кравчук, Єльцин та інші - розвалити і закласти в колишніх республіках СРСР такі конфлікти, як міжнаціональний екстремізм, братовбивчі війни. Культура політичних дискусій вимагає поваги до опонентів, тому про Ваше "путлера" я промовчу!
Анонім до тамара
Показати IP
31 Серпня 2014 10:02
Доречі, почитайте http://politikus.ru/events/28339-harkovskiy-politzaklyuchennyy-obratilsya-k-makarevichu-skazhite-spasibo-tem-kto-krichal-moskaley-na-nozhi.html
тамара до Анонім
Показати IP
31 Серпня 2014 16:17
Ви підтримуєте стрімера-сепаратиста Юдаєва??? - це вже навіть і не смішно.... Ви лише розмовляєте українською мовою, а думаєте і підтримуєте наших ворогів! Боронь Боже, щоб Ви були якоюсь вчителькою в школі! чи впливовою особою!!!
Анонім до тамара
Показати IP
31 Серпня 2014 16:49
А хто ж Ваші друзі? Ляшко, Коломойський, штурмові загони "Азов" та інші, що стоять за спинами наших військових і не дають їм достойно вийти живими з пекельних котлів стріляючи в спини? Мені Вас щиро шкода, що Ви нічого не зрозуміли із листа політичного в"язня! Відрадно, що Ви хоч його не назвали "терористом"! Жах від всього того, що сьогодні відбувається в Україні до Вас прийде, коли відбудеться 3 майдан і змете всю цю нинішню "недовладу" і на її місце прийдуть ультранаціоналісти. Ким я є - Вам не бути, мабуть, ніколи. Почитайте ДО КІНЦЯ славетного Павла Тичину "Я єсть народ...........", бо Порошенко його до кінця не прочитав, хоча і цитував на параді до Дня Незалежності! Прощавайте, мені з Вами важко дискутувати без сильних з Вашого боку аргументів. На "сам дурень!" я не відповідаю.
Тичина до Анонім
Показати IP
31 Серпня 2014 20:55
Щойно ви Тичину образили, бо не вас вiн мав на увазi у своэму вiдомому творi... Який же ви народ, ви, даруйте менi, звичайна сварлива баба, та ще й, вибачте недалека, бо, як показують вашi коментарi, обмежена знаннями винятково шкiльноi програми... Але ви не гнiвайтесь, ви чiтко вписуэтесь в образ Шарикова, очевидно з невiдомого для вас твору Булгакова.
Олександр
Показати IP
29 Серпня 2014 21:20
Будь ласка, прочитайте і все зрозумієте.
http://www.pochaev.org.ua/?pid=1335
геор
Показати IP
29 Серпня 2014 21:58
в Україні є сепаратисти і бачимо їх прояви на сході.Упц кп і владика Міша це також сепаратисти, адже відійшли від усього світового православя.Покажіть мені фото після 92 року де Філарет, чи Міша моляться з предстоятелями Сербської, Польської чи інших світових Церков?Ладно допустим Москалі погані,але чому упц кп ніде немолиться з іншими православними в світі.Бо міша з собора сепаратист і знає що вони ніхто.Я проти кремля і путів всяких, але до чого тут віруючі упц які за свій народ і військо.Про яке обєднання можна говорити між церквами якщо і далі забирають церкви, говорять проповіді які несуть обман ілицеміря.
Укр
Показати IP
30 Серпня 2014 00:23
Пристаркуватий комуняка Турак колотить в селі Угринів людей. Йому аби попіаритися . А в церкву він не ходив і не ходить. Кажуть, що в каламутній воді добре ловиться риба, він задурманює людей , щоб дальше набивати кишені людськими грішми і збагачувати свою сімейку злодіїв .
Пасажир до Укр
Показати IP
30 Серпня 2014 08:23
Ти, перед тим як писати таку дурню, спочатку поїхав би в Угринів, поцікавився у людей рівнем їхнього життя, тоді, можливо би, зрозумів, що завдяки таким людям як А.Турак сільське господарство Волині ще не загнулося.
як так?
Показати IP
30 Серпня 2014 08:53
Замість того, щоб просити висвятити свого УКРАЇНСЬКОГО патріарха, ви молитесь за здоров"я людини, яка благословляє кацапів на вбивство нас з вами???! Яка різниця, що було до ВІЙНИ, яка зараз триває! Нам потрібна своя церква без росполітики і пропаганди, що треба молитись за здоровя путлера! Потрібно жити майбутнім, яке я вірю буде без кацапії! Слава рідній Україні!
Чиатйте Іоана Богосл
Показати IP
30 Серпня 2014 11:45
І відсіється плевела від зерна... В УПЦ після гонінь і репресій прийшло багато людей, які до того в церкву і не ходили. Коли стало безпечно, престижно і ніщо не загрожувало життю вони почали ходити в храми ( це ще до розколу). А в тяжкі хвилини вони йдуть туди, де безпечніше, отакі істинні християни. Мої предки і в церкву ходили і нас хрестили і ікони вдома були завжди, всупереч атеїстичним нападкам з боку влади. Ці бабусі донесли і зберегли для нас православ'я, земний їм уклін. І переходити в розкол, можуть люди, які навпаки ні в чому не розібралися, а піддалися маніпулятивним діям. Скільки священників, простих людей загинуло в таборах за віру????? І ми її не зрадимо, бо тут істина. А беси трепещут перед цим і з усіх сторін нападають на православних.
Василь пасажиру
Показати IP
30 Серпня 2014 16:48
Я з Угринова і підтримую укра, а ти " пасажир" не ідь стороною, а заідь в наше село і запитай в людей в яких " достатках" живемо ми і в яких та сімейка библоідів турків . Попаши місяць за 800-1400 гривень і тоді на пишеш де дурня. Наше село вже гнеться, а Туракі на нас піднімаються. Писака хер. в .
Знаю
Показати IP
30 Серпня 2014 16:54
Отець Олександр Пасічник це Божа людина. Йому під 90 років і все життя він Батюшка . Його потрібно слухати , а не тих попів спекулянтів.
Западенець
Показати IP
30 Серпня 2014 22:28
Я незнаю нікогоіз названих ієрархів особисто, а 90 ліття Пасічника ні прощо не говорить. Якщо йому 90, то очевидно він памятає патріарха Олексія І і його державні нагороди, погугліть для загалоної обізнаності. Михаїл теж не на свому місці. "Людей в чорному", які не знімають шапки в храмі у його присутності як мінімум треба публічно осоромити. Козаки були людьми набожними, а це так - КІЗЯКИ.
правда
Показати IP
31 Серпня 2014 11:28
Помиляєтесь,шановний,говорить і багато про що, люди ж не сліпі. Пасічник прожив своє життя достойно і скромно,як справжній священик. І він за людські гроші іномарок не купляв,поки мав здоровя до церкви на велосипеді їздив. І шикарних особняків собі не будував, причому на шкільній землі...
Знову їздив «під кайфом»: у Луцьку чоловік на три роки зостався без водійського посвідчення
Сьогодні 19:44
Сьогодні 19:44
На Волині студент хотів виїхати за кордон, купивши за €7000 статус працівника цукрового заводу
Сьогодні 18:18
Сьогодні 18:18
На Волині попрощалися з військовим Валерієм Гриневичем
Сьогодні 17:20
Сьогодні 17:20
П'яний працівник Ковельського ТЦК врізався в легковик. Відео
Сьогодні 16:23
Сьогодні 16:23
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.