USD 41.60 41.90
  • USD 41.60 41.90
  • EUR 41.40 41.85
  • PLN 10.15 10.30

На Волинь їде Онуфрій

6 Травня 2016 14:48
Предстоятель УПЦ планує побувати на Волині 10 травня на святкування 20-річчя відновлення Володимир-Волинської і Ковельської єпархії.

Про це повідомляє «Волинська газета».

Так, у місті Володимир-Волинський готуються до приїзду Предстоятеля УПЦ Митрополита Київського і всієї України Онуфрія.

У зв’язку із візитом в місті з 8 до 12 год. тимчасово обмежать рух транспорту на вулицях Соборній, Князя Романа та Сокальській, - пише «Слово правди».

Митрополит Онуфрій часто навідується на територію волинського прикордоння, зокрема до Володимира-Волинського та села Зимне, де розташований монастир. Востаннє публічно відвідав обитель 11 січня. Із чим пов’язаний цей візит, наразі не відомо.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 42
волинянам Показати IP 6 Травня 2016 14:56
ох москальська морда в нього, явно косить під кирила, геть московського попа!!!!! у верховній раді не встав в память НАШИХ ВОЇНІВ!!!!
Волинянин до волинянам Показати IP 6 Травня 2016 15:57
Прапор в руки і Слава УКраїні!!тільки не забувайте, що на ненависті до свого ближнього , ще ніхто далеко не заїхав( так вчив мій батько) бачите зголилось... мудрість говорив.. а ще вчив, що праця красить людину, працюю, плачу податки неабиякі.. розбудовую державу,ніколи не крав, неправдиво не свідчив, буває забагато говорю правди( ну вибачайте... і такі треба люди)Не менше вас люблю Україну, правда не кожен день ношу вишиванку, ну принаймі не кидаю сміття по місту і не кричу, зо в усьому винен Гундяєв, путін та кремль... своє бачення маю на те з тим людки і живу, молюся Богу за мир і щоб любов була серед нас... )) і Онуфрій теж молиться... бо церква не має національності, як сонце і небо. І мова молитви не українська, не російська, не французька, а сердечна. Кожна людина – це храм Божий, коли душа і серце людське перебуває у молитві – сила її невимірна... Святі Кирило і Мефодій, перебуваючи у постійній молитві та святості, переклали для слов’янських народів Святе письмо та іншу духовну літературу. З розвитком цивілізації мова видозмінювалась. Упродовж одного століття – початок і кінець – мова має суттєві зміни. Виходить, кожного століття потрібен переклад духовних книг?! А як же просте правило, що кожен перекладач має бути достойний автора? Хто сьогодні знаходиться у такій святості, що може ризикнути на переклад Святого Письма?! Церковнослов’янською мовою розмовляли наші пращури, молились і моляться по сьогодні. Ми нині вивчаємо англійську, французьку та інші мови, адже це престижно. А церковно-слов’янська - це ж всього-на-всього наша історія, це мова, якою молились всі святі отці нашої української землі, це мова, якою сьогодні ніхто не розмовляє і, відповідно, не оскверняє її. Бог єднає навколо себе віруючих людей, а держава - націю. І для того, щоб народ був єдиний, потрібна мудра влада, яка шанувала б і дбала про людей, створювала б усі умови для розвитку суспільства, а не його руйнування. Коли кожен із нас буде захищеним у суспільстві, тоді кожен буде любити свою державу і берегти її. А коли все вже майже знищено і найголовніше – знищено християнські цінності життя – залишилось ще цими ж руками, що руйнували надбане століттями, навести порядок у Церкві. Та забули ми, хто Її охороняє, і який гнів може пролитися з Неба на тих, хто спробує це зробити. У нашій родині передають з уста в уста, від покоління до покоління: Церква - Святе із Святих, адже це є Царство Боже. Людина скрізь може проявити себе, навіть стати великим подвижником у молитві. Та керувати Церквою може тільки Господь, а наша справа жити по-християнському, берегти свято віру свою і молитись! Як все просто та водночас виявилось складним для нашого покоління. Так що миру всім... і головне миру духовного та душевного( коли буде ось це все у нас )... тоді буде і мир в державі!!!
анонім до Волинянин Показати IP 6 Травня 2016 17:05
Волинянин до волинянам 100% підтримую.
упс до Волинянин Показати IP 6 Травня 2016 21:58
" Хто сьогодні знаходиться у такій святості, що може ризикнути на переклад Святого Письма?! "-виходить САМ ануфрій і той недостойний?хай сяде і перекладе!!!!!!+хай всі гроші лишають тут а не в кремль.....
Волинянка до волинян до Волинянин Показати IP 7 Травня 2016 23:22
Дуже розгорнуто все написали,але якби ви бачили справжні церковні книги то знали б ,щоб московські священники моляться на староросійський мові,бо церковнословянську багато з них і непрочитає. А за що вам так нелюба рідна мова? Нам її дав теж господь.чи ви не зовсім волинянин?
Дід Петро до Волинянка до волинян Показати IP 8 Травня 2016 07:03
Може й деякі московські священики моляться на староросійській мові. Переважна більшість священиків УПЦ (МП) моляться на церковнослов'янській мові післяниконівської (пореформенної) редакції. Повірте мені як філологу-медієвісту. До речі, по "зелених" Мінеях Службових (не Святкових) із російськими (не церковнослов'янськими!) буквами читають і співають (і в жодному разі не моляться!) в буденні дні у переважній більшості кафедральних соборів і монастирів "УПЦ КП". Зайдіть хоча б у Михайлівський Золотоверхий монастир Києва. Кажуть, у Троїцькому соборі Луцька аналогічна ситуація.
пп до Волинянка до волинян Показати IP 10 Травня 2016 11:00
яка староросійська? що ви курите?
ас до волинянам Показати IP 7 Травня 2016 19:49
ти йому нічого не зробиш і ніхто не зробить приіде і поіде
Анонім Показати IP 6 Травня 2016 14:57
Онуфрій -предстоятель УПЦ Московського патріархату !!! В Україні повинна бути українська церква, а не російська, яка підтримує окупантів і путіна всея русі !!!Геть московського попа !!!!
Калігула до Анонім Показати IP 7 Травня 2016 10:06
Папа Римський Франциск (Хорхе Маріо Берґольо) кілька днів тому прийняв у Ватикані "георгіївську стрічку" з рук одного з ватажків російських комуністів: http://24tv.ua/rosiyskiy_komunist_napyaliv_papi_rimskomu_georgiyivsku_strichku_n683186
Ковель Показати IP 6 Травня 2016 15:13
У громадськості нині завдання номер один - демонтаж Московської патріархії, бо це явні вороги українського. Друге - об'єднання православних в одну церкву. Третє - її реформа. Менше приписів – більше любові. Піст без фанатизму. Лавки, зрештою, в храмах поставити. Освіти більше. Нині тільки де-не-де служать українською мовою. Щоб причаститися, треба такий хронометраж молитов вичитати... Деколи така вже аскеза у православних, але й гординя при цьому. Є у нас потужний інтелектуальний потенціал, але поки що, порівняно з греко-католиками, досі з бородами ходимо. А в майбутньому Україна ще покаже світу унікальний зразок співіснування церков.
Іван Показати IP 6 Травня 2016 15:39
А чому обмежать московські підлабузи рух окупанту? Відколи така почесть? Невже рішення приймали все ті ж "Раби, підніжки, грязь Москви, варшавське сміття"?
Лучанин Показати IP 6 Травня 2016 16:03
Я думаю, що справжні українці обмежать його пересування по західній Україні. а не рух транспорту .Коли вже наберуться розуму ті московські підлабузники і перестануть підтримувати російську церкву яка навіть відмовляється не те що молитись за наших героїв, які захищають українську землю ,а російська церква відмовляється хоронити героїв,які віддали своє життя захищаючи Україну від путінських окупантів !!! ГАНЬБА !!!!
волинянин до Лучанин Показати IP 6 Травня 2016 17:48
Відмовляються одиниці. Там де відмовляються хоронити героїв хай звертаються в єпархію. Сам Ніфонт дає благословення і назначає хто має очолювати панахиду по героям.
волинянин до Лучанин Показати IP 6 Травня 2016 18:23
Відмовляються одиниці.Там де відмовляються хоронити героїв цих священників відсторонити від служби. Хай звертаються в єпархію, сам не має здоровья то він назначає хто має очолювати панахиду по героям і дає на це своє пастирське благословення
хм Показати IP 6 Травня 2016 17:09
Не пустити його в Володимир, тай по всьому.
ольга Показати IP 6 Травня 2016 17:30
Ганьба московській церкві на Волині!!! Темні полішуки, згідні гинути за кирила і путіна, дуже сумніваюся, що вони знають молитву "вірую" на тій мові!!!!! Хотіла б почути !!!!!
до волиняна Показати IP 6 Травня 2016 17:36
Знищено християнські цінності, коли палили антихристи-комуністи церкви й наказували вчителям ловити дітей за руки й не пускати їх до церкви, коли заборонено було охрестити новонароджених та попи доносили КГБ щирі покаяння християн дані під час сповіді!
Олег Показати IP 6 Травня 2016 19:28
Оце почитав коментарі і так сумно стало...... Чим ви відрізняєтесь від москалів яким телештампи забили голови.... В основному коментарі нажаль не грунтуються ні на знаннях а ні на вірі.... Перш за все затямте що не існує в Україні УПЦ московського патріархату. В реєстрі значиться УПЦ і крапка. УПЦ має автономне власне існування, читайте і вивчайте першоджерела. Є правда ще в реєстрі УПЦ Київського патріархату, це та що пішла в гріховний розкол заради влади і грошей.... Зріть в корінь не ім"я того чи іншого священника має бути в основі світогляду і віри, а любов до Бога і до матінки Церкви. Імена приходять і як смертні відходять. Сатана спокушає і тільки терпіння і смирення допоможе вистояти українцям і в питання віри в питання духовності. Церкву неможливо ось так просто захотіти і створити чи скасувати. Люди перестаньте писати дурню і розпалювати ворожнечу якщо не тямите в цих поняттях. Я більш ніж впевнений оті коментатори про яких я зазначив бодай на Великдень до храму підходять і то тільки аби кошика з ковбасою посвятити. Віруюча людина, духовно багата людина ніколи не буде писати такої єресті як оце тут в коментарях зустрічається. Спасі Вас Господи! Слава Україні!
Читач до Олег Показати IP 6 Травня 2016 19:43
Спасати треба тебе олеже! Ти зомбована рпц людина. А ще пишеш Слава Українці,
Олег до Читач Показати IP 6 Травня 2016 21:56
В чому моє зомбування? Аргументуйте. Я ж не повторюю як мантру штампи з телевізора і віру не змінюю навіть якщо якийсь священник дозволив собі гріховне бо не до священника моя молитва і віра. Для Церкви зараз велике випробування. Я не дивлюсь на ситуацію поверхнево, читайте Біблію та історію православія, таке вже було... Там всі відповіді. Не гоніться за ситуативним трендом. Тепер стало модно вигукувати Слава Україні і вся країна у вишиванках, це гарно і ніби то правильно, але є обгортка, а є зміст і наповнення. Справжніх патріотів від того не збільшилось. Не майте стадного інстинкту, задумуйтесь і не дозволяйте маніпулювати своєю свідомістю. Звертайтесь до першоджерел.
Анонім Показати IP 6 Травня 2016 20:10
Двадцять пять років, як Україна стала незалежною державою то скільки вже можна дозволяти тим московським попам тут керувати і робити що хотіти ? в Почаєві московські монахи коли даєш записку за здоровя запитують в яку церкву ходиш, якщо скажеш що в українську то записку відкладають в сторону , то це що не маразм як таке можна дозволяти ? Люди, звертаюсь до тих хто підтримує російську церкву , візьміться за розум і перестаньте гонитися за російськими попами ,які в Верховній раді під- час хвилини мовчання за загиблими бійцями не підняли своїх з@дниць від крісел і не встали в той час коли весь зал стояв ,встали всі крім Онуфрія і всіх російських попів які знаходились в ВР.
888 до Анонім Показати IP 6 Травня 2016 21:19
ти спочатку у Верховну раду звернися..хай всі політичні партії та лідери обєднаються заради благополуччя ЦУкраїни. а тоді вже в церковні діла лізти будеш..
Олег до Анонім Показати IP 6 Травня 2016 21:20
Отака риторика і такий зміст коментаря однозначно нічого не має спільного з духовністю і вірою. Я Вам пане Анонім чи як вас там пропоную покаятись і по сповідатись якщо ви хрещені, бо є причина думати що ви не маєте тої благодаті яка у людини після таїнства хрещення, а тому сієте зло і розбрат. Ви скоріше за все з тої когорти патріотів які до Храму ходять раз врік аби кошика посвятити. Примирення і об"єднання можливе тільки при умові покаяння і тільки через молитву і любов до Церкви та Бога. Ті хто в розколі це як секта, ніякої канонічності ніякого визнання зі сторони Вселенського Патріарха, а значить не має благословіння. Священники з розколу катають людей на Святу Землю під виглядом паломників, а на справді це туристичні поїздки, бо ніодин храм не благословляє на службу. То що ж це за псевдо церква? За Міхаїла взагалі писати важко. Здійняли галас і будівництво припинилось.... а тепер знову бачу на кістках похоронених біля собору альтанку будують. Оце по християнськи. Семінарію на кістках розстріляних і закатованих в часи НКВД вже збудували?
Сергій до Олег Показати IP 6 Травня 2016 22:56
Для початку, почитайте, як була здобута "канонічність" російською церквою. Тільки читайте історичні джерела. Далі, поясніть чому служба ведеться незрозумілою мовою? Апостоли на першу П'ятидесятницю проповідували мовами людей, які іх слухали. По "канонам" проповідують старослов'янською. Новий заповіт написаний грецькою, з частковим збереженням арамейськоі, що слугувало для того, щоб не втратити суть слів, які важко перекласти. Це свідчить, що першоджерелом були тексти арамейською мовою. До чого тут "паки-паки".
Сергій до Олег Показати IP 6 Травня 2016 23:24
1054 стався розкол християнськоі церкви. Причина - небажання константинопольського патріарха підкорятись папі римському (фінансові потоки) :-). Приводу визнати Константинополь єретиками небуло і його вигадали: відмінність у обряді євхаристіі. Хліб пісний чи ні використовується. З цього року православна гілка християнства вважається схизмою, оскільки визнана офіційним тодішнім керівництвом єретиками. Згідно канонів це правильно. А Ви знаєте, який хліб, пісний чи ні правильніше застосовувати? Ви ж великий знавець канонів і першоджерел.
лучанка Показати IP 6 Травня 2016 21:07
Якщо УПЦ не належить до Московського патріархату то чому так радо і тепло приймали в Луцьку Кирила.
Олег до лучанка Показати IP 6 Травня 2016 21:43
так ми і ПАПУ приймали тепло і радушно, а кіріл приїздив ще коли був побожним чоловіком. Тепер сам на себе анафему наклав. Думаю зараз наша паства зробила б йому вичитку. Зверніть увагу , ви позиваєтесь до імен та прізвищ, а я до самої суті Церква та Віра. Якщо священник зганьбився я не піду в іншу віру бо чим я тоді кращий. Він згрішив і я згрішив.
Сергій Показати IP 7 Травня 2016 01:32
Рішення проблеми православноі церкви просте - національна свідомість украінців. Не ходити у храми ворожоі держави. Храм без пастви - просто будівля, яка не виконує своіх функцій. Як я писав вище, православ'я, з точки зору "канонів" єретичне. Я православний. Як писав Олег, я з тих хто в церкву на Великдень ходить, сповідався один раз в житті але тому що дійсно був готовий покаятись і визнати що я завинив. Сповідався в МП. Це не була формальність "каєшся-каюсь". Я розповів про вчинки які мене найбільше гнітили і будуть гнітити до кінця життя. А найгірше, що пробачення в людей яких образив я не можу попросити: іх нема серед живих. Що до відвідин церкви. 20 років тому я випадково зайшов в один монастир, ходив, дивився. Ніхто до мене не підходив, служб не відбувалось. Чомусь захотілось помолитись. Єдина молитва,яку знав "Отче наш", іі і прочитав. Купив на згадку простеньку іконку. Маю цікаву ваду: не можу носити срібло. Якщо виріб невеликий, то чорніє за 2-3 дні. Якщо великий, то чорніє, а шкіра під ним починає відмирати. На мені була тонку цепочка і хрестик, такі чорні що неможливо було зрозміти з чого вони зроблені. Наступного ранку випадково поглянувши на них я не зміг зрозуміти, що відбулось. Цепочка і хрестик були чисті, а блищали настільки, що нові вироби так не блищать, як іх не поліруй. Я дійсно повірив, що Він існує і вірю по цей день. В жодному храмі, жодного разу я такого не відчував, як в тому монастирі. Ходити в церкву щоб показати комусь, що я вірю не хочу. Каятись без каяття, для того щоб "зкинути" гріхи не хочу. Церкви де встановлений прейскурант на послуги, нічого спільного з Храмом Божим не мають. Наш Бог таких "служителів" вигнав з Храму (Дім мій, Домом молитви наречено, а ви зробили з нього вертеп розбійників).
Сергій Показати IP 7 Травня 2016 02:14
Серед украінських священників є такі що іздять на "Лексусах", прямо в церкві хизуються дорогими телефонами, плювати хотіли на мораль і. слово Бог для них нічого не варте, останню копійку з родини померлого витрясуть, нібито без іхньоі служби, брама Раю не відкриється. А є і такі, які самі церкву ремонтують, дитбудинкам допомагають, 10 км велосипедом ідуть, щоб дитину охрестити і не взявши ні копійки, бо сім'я бідна, 10км назад.В Росіі теж є священники які правдиво несуть службу. Давно колись показували як один такий збирає дітей з обмеженими можливостями від яких всі відмовились, пробує хоч краплину радості ім подарувати, немає ні грошей ні машин. По ділам іх побачите іх. Онуфрій - це фарисей. Як КП так і МП мають більше недоліків ніж переваг. Але свою суть МП показав під-час Майдану. КП при всіх своіх мінусах поступив як істинна украінська Церква: прихистив всіх хто просив допомоги, а ворота МП залишились закриті. Волиняни, починайте думати головою, не відвідуйте храми МП, не дозволяйте цим козлобородам які тільки прикриваються вірою, дурити вам голову, це просто гроші і вплив на розум людей. КП бажаю скоріше позбавитися попів, бо на інше звання вони не заслуговують, які паплюжать ім'я Церкви своіми негідними вчинками, а також об'єднати Украіну в лоні Єдиноі Православноі Церкви.
Олег до Сергій Показати IP 7 Травня 2016 09:31
Оце типовий приклад обману і фарисейства. Ось так сатана спокушає. Я інколи думаю що чесніше поступає заблудша але віруюча людина, а не та яка ось так під виглядом праведника але цілеспрямовано вбиває клин в українське суспільство. Ось таке висловлювання однозначно завуальоване. Так не буває і Вашим і Нашим. Почали за здравіє, а закінчив за упокой. Небезпечно граєте на почуттях віруючих, пам"ятайте що Господь не палкою б"є. 27 жовтня 1990 року на Архієрейський собор скасував Український екзархат і заснував самоврядну з правами широкої автономії Українську православну церкву. Поряд з іншими православними та греко-католицькою церквами України, УПЦ вважає себе прямою спадкоємницею Київської митрополії X століття. УПЦ є частиною Вселенської православної церкви, перебуваючи у євхаристичному спілкуванні з усіма помісними православними церквами світу. То ви закликаєте не ходити саме до цієї церкви? Хто ви після цього? Питання риторичне.
Люди добрі Показати IP 7 Травня 2016 09:18
Не сваріться. Напишіть мені,будь-ласка, де в Святому Письмі- Євангелії пише про патріархати, благодатність чи не благодатність тієї чи іншої релігійної громади чи Храму, канонічність чи не канонічність ... Чи на Страшному Суді Син Божий- Ісус Христос буде мене і Вас питати за наші вчинки, думки, слова ...- Ісус Христос сказав : - Де двоє чи троє в молитві зійдуться, там Я посеред Вас. Допомагаю особисто грошима чи ділами тим, хто просить, чи кому думаю сама за потрібне допомогти, без посередників ... Вірую в Вищу силу- Бога, Ісуса Христа, Матір Божу - Марію. Ісус Христос дав нову нам Заповідь : - ЛЮБІТЬ ОДИН ОДНОГО . Як ми її виконуємо ...? (А ХРАМИ ПОБУДОВАНІ за пожертви УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, НАЛЕЖАТЬ УКРАЇНСЬКОМУ НАРДУ).
Україна Показати IP 7 Травня 2016 09:20
ХРАМИ ПОБУДОВАНІ В УКРАЇНІ за пожертви УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, НАЛЕЖАТЬ УКРАЇНСЬКОМУ НАРОДУ
Рм до Олег Показати IP 7 Травня 2016 16:25
Не мучся, вони нiчого все одно не зрозумiють, бо нехочуть зрозумiти, так легше, мислити як всi. Хай вдягають вишиванки i йдуть до мiшкi в собор- слухати про "справжнiх патрiотiв". А ми будем молитись.
Лучанка до олега Показати IP 8 Травня 2016 00:05
Як вам не соромно! Господи то дух він не говорив про патріархати а про любов,ви його знову розпинайте,,він і зараз серед нас.доречі ходжу в собор,як ви кажете до ,"мішки"і моїй душі там добре бо я молюся щиро,а на рахунок священників то є таке присліввя-не нам попов судіть на то есть черті"надіюсь російську знаєте.майте совість, хто ви такий ,щоб визначати міру святості людини.
Дід Петро до Лучанка до олега Показати IP 8 Травня 2016 07:06
У вашого Мішки наближається ювілей. Я йому вже спеціальні "подаруночки" за його брехню і популізм приготував. Народ повинен знати своїх "героїв".
Олег до Лучанка до олега Показати IP 8 Травня 2016 12:59
Я радий за вас що маєте Бога в душі і маєте те місце де вам добре. Але те місце де Вам добре осквернили розколом в 90-х і оскверняють до цих пір. Вам за те не болить? Коли будували нову семінарію то копаючи котлован натрапили на захоронення закатованих і розстріляних в часи НКВД... роботи потрібно було припинити і досліджувати криміналістам і т д, але тоді зам"яли, Міхаіл благословив, засипали залили бетоном і тепер Вам там добре. Тепер оскверняють могили на цвинтарі біля самого Собору і Вам знову добре. Я не даю оцінку а всього навсього констатую факт.
до люди добрі Показати IP 8 Травня 2016 00:27
повністю підтримую мудру людину
Не грішімо Показати IP 8 Травня 2016 12:26
Можна помолитись щиро в чистому полі чи в дома, чи в дорозі і Бог молитву людини почує.
Лучанка до діда петр Показати IP 8 Травня 2016 16:02
Мабуть ви не дід,бо якби ви були старша людина то були б мудріші у своїх домислах. а де ваш лідер церковний?держава має мати свою церкву украінську,але хай буде і російська православна,вірменська,синагога....а не ви ховається під назвою упц_всі знають хто вами керує і як знищилася церква.до душі слова доходять через вуха і їх треба розуміти іпропустити через серце.а ваш подарунок вернеться вам .не будьте такі злі.я просто не розумію за що ви так не любите нас,ви за братерство.
Лучанка до олега Показати IP 8 Травня 2016 16:14
А я рада за вас! А що тут робило нквд і звідки воно прийшло я теж знаю,а вам потрібно вивчити де у луцьку були кладовище і що там тепер,тоді щось ваша справа мовчала
Лучанка до олега Показати IP 8 Травня 2016 17:32
На рахунок останків_вони були перераховані згідно з православним звичаєм.а семінарія_церква щодня молиться за безіменних героїв.не блюзнірствуйте.з повагою. Як

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus