USD 41.35 41.65
  • USD 41.35 41.65
  • EUR 41.53 41.70
  • PLN 9.82 10.20

Ми хочемо навчатися разом з усіма, – мати хлопчика з особливими потребами

17 Грудня 2015 09:17
В луцькій спеціалізованій школі-центрі для реабілітації дітей з особливими потребами пропонують індивідуальний плани роботи, однак це підтримують не всі батьки.

Ольга Бурлакова, переселенка з Луганська, проживає в Луцьку більше року. ЇЇ син Ілля цьогоріч пішов в перший клас. Разом з логопедами жінка активно готувала його до школи, тому що у хлопчика синдром Дауна. Мама каже, що її син навчився писати і рахувати. Але цього не помітили у школі, повідомляє «Громадське радіо».

Раніше Інформаційне агенство Волинські Новини писало про те, що син вимушених переселенців з Луганська Ілля Бурлаков цього року йде у перший клас спеціальної школи у Луцьку.

«Моя дитина неговоряща. Він каже декілька слів. Він з допомогою вчителя був дуже щасливий, тому що всі діти рахували. І він почав рахувати. Він сам вийшов до дошки», — ділиться спогадами жінка.

Ольга Бурлакова розповідає, що в якийсь момент ставлення до дитини змінилося.

«День вчителя пройшов. І почалося все. Стала відчувати відношення до дитини — не дуже. Ставлення погане. Мені вчителька сказала, що ваша дитина не готова до школи. Вам треба йти на індивідуальний. Я їй сказала, що підемо тільки через мій труп. Бо будь-яка дитина має право на освіту. І це право ні в кого не можуть забрати. Навіть у наших дітей-інвалідів», — каже Ольга.

Хлопчика, який, зі слів матері, ніколи не був агресивними, звинувачують в агресії, говорить Ольга:

«Діти з синдромом Дауна не бувають агресивними. Може, бувають випадки, але це дуже рідко. Я стала їй доказувати, що дитина моя – не агресивна. В нас є характеристика з дитячого садка. Все є».

Два місяці Ілля був в лікарні. Коли повернулися, ситуація не покращилася. Вчителька Іллі Любов Макаренко каже, що дитина ще не була готова до школи:

«Мама розуміє готовність до школи, це коли дитина вміє читати, писати. В моєму класі ніхто не вміє читати і писати. Ну, не вмів. Але дітки навчилися тримати ручку, дивитися в мою сторону. Дітки чують. Що потрібно дістати, що потрібно зробити. До кожної дитини я підходжу і показую, як зробити», — пояснює вона.

Вчителька не заперечує і свої слова про агресивну поведінку дитини:

«Він хоче привернути увагу дітей. Він не вміє, як. І тому, з моєї практики, дуже часто буває, що вони б'ються, штовхаються, смикають за волосся. Вони таким чином хочуть подружитися, але не вміють», — каже жінка.

Наразі, з її слів, конфлікту з цього приводу немає.

«Ми з мамою домовилися, що вона буде продовжувати сидіти в класі. Ми домовилися, що мама буде працювати по цій індивідуальній програмі, яку дитина може зробити. Він же не напише диктант. Все-таки ми будемо далі працювати над тим, щоб дитина навчилася тримати ручку, писати елементарну паличку, гачечок», — переконує вчителька.

Ольга Бурлакова мріє про те, що в їхній школі був клас, де такі дітки, як її Ілля, могли навчатися. Однак про це говорити поки що рано.

Не підтримує індивідуальний план для своєї дочки ще одна мати — Наташа Ховайло, дочка якої навчається у 2-Б класі. Вона каже, що здійснюється тиск на дітей.

«Тут фактично іде моє слово проти слова вчителя. І роблять такий психологічний тиск, що багато мам йдуть на індивідуалу. Якщо діти непотрібні, їх просто викидають на індивідуалку. В цьому році в нас прийшло двоє мам із загальноосвітніх шкіл. Вибачте мене, то якщо їх брали в загальноосвітню школу, то чому вони сюди прийшли?», — дивується вона.

Щоправда, не всі батьки поділяють таку думку. Валентина Хмарук, голова батьківського комітету, дитина якої теж навчається в 1-А класі, переконує, що претензій до роботи вчителів і школи немає:

«Адміністрація школи і вчителі, я думаю, йдуть нам назустріч, в усіх питаннях. В нашому клас зовсім різні дітки. Кожен з різною проблемою, своїм ступенем захворювання, тобто різні дітки. Але вибачте, за чотири місяці навчання до кожної дитини знайдений підхід. Кожна дитина в міру своїх можливостей пише, читає, рахує».

Заступник начальника управління освіти Луцької міської ради Тетяна Силка каже, що окремо клас для таких дітей створити неможливо, тому що їх – небагато. Але про те, що потрібно шукати компроміс, вона буде говорити із батьками, і з вчителями.

«Я не думаю, що про це йтиметься, оскільки таких дітей, як ото на перший клас, недостатня кількість для створення класу. Тут класи по 12 – 13 осіб. Вони невеликі. І якщо клас створюють з показами до 10-ти, то окремо клас створити для цих двох. Я не думаю, що сьогодні це можливо», — каже Тетяна Силка.

І вона, і дирекція школи одностайні в тому, що індивідуальний план для діток з особливими потребами – значно краще. І що, мовляв, це не зашкодить соціалізації дітей. Але і мати Іллі, і інші батьки, вбачають в цьому не зовсім благородні наміри.

Наразі у спеціалізованій загальноосвітній школі навчається 17 дітей з синдромом Дауна. Один із випускників школи — студент Східноєвропейського національного університету.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 52
Лучанка Показати IP 17 Грудня 2015 09:53
Зверніться у приватну школу "Скарбниця мудрості" там, я думаю, Вам допоможуть.
Мама до Лучанка Показати IP 17 Грудня 2015 12:50
Моя дитина вчиться у цій школі.Чудова пречудова школа. А там,що беруть всіх підряд.Там беруть розумних діток Вчителі просто чудо ніжні щирі, доброзичливі. Знання на відміну від наших шкіл, де вчителі не хочуть зайвого слова сказати не то, що навчити. 16 діток в класі, англійська, а не в 35 учнів. Ви поцікавтесь, а тоді судіть.там ніхто не дає хабарів,там всі дітки особистості.
Анонім Показати IP 17 Грудня 2015 10:52
Програма в школі дуже складна, не така як була колись. Думаю, дитині буде важко з фізикою, хімією, геометрією, написанням безкінечних творів і контрольних, а англійська і німецька! Мама, пошкодуйте дитя! З повагою.
Людмила до Анонім Показати IP 17 Грудня 2015 11:15
Ви не були у "шкірі" цієї матері - тому не давайте порад. А те, що вчительці простіше викинути дитину, ніж з нею працювати - це факт. тільки не переконуйте, що "індивідуалка" - це дуже добре... У нас вчителі не вміють, не хочуть працювати з такими дітьми.Сусідська дитина навчалась індивідуально - має ДЦП - вчителька приходила не завжди, не зовсім совісно й працювала... Хотілося взяти її за шкірку і викинути геть, як паскудну кицьку. - було враження, що це хвора вчителька, а не дитина(((
мама до Людмила Показати IP 17 Грудня 2015 11:56
В нас в усіх бідах винні школа і вчителі! Є різні діти, і так само є різні педагоги))))) Радила б мамі хлопчика, ще раз все добре обдумати, і знайти вихід з ситуації, що склалася, який би задовольняв і батьків, і дитину, вчителів і також враховував право однокласників хлопчика на освіту!
Анонім до Людмила Показати IP 18 Грудня 2015 23:17
На це є директор, ви до нього звертались?
Оля Показати IP 17 Грудня 2015 12:56
Так цій мамі не позаивідуєш.Але такі діти не можуть вчитися з зі всіма дітками. До її дитини повинен бути індивідуальний підхід. А більше того, повинна бути і вчителька,щоб могла з такими дітьми працювати.Вона не може працювати цілий урок з її дитиною а інші значно швидге все розуміють.Хай наймає індивідуальних вчителів,цілий клас не може страдати,через її дитину. Та й діткам також не потрібно на неї дивитися,вони ж будуть сміятися з неї,діти різні
я Показати IP 17 Грудня 2015 13:46
Не розумію проблеми, ідіть на індивідуалку, але не сидіть вдома ічекайте коли до Вас прийде педагог, а разом з дитиною приїжджайте у відведений Вам для занять кабінет, до вчительки, яка буде займатися лише з Вашою дитиною, відвідуйте загальношкільні заходи, запишіться в гурток, спілкуйтеся з іншими дітками. цього Вам ніхто не заборонить
мама Показати IP 17 Грудня 2015 14:19
Про що ви говорите?Це навчально-реабілітаційний центр,тоді скажіть,мені будь-ласка,де мають навчатися наші діти?Школи їх не беруть...Чому тільки у нас в Луцькому НРЦ постійні чвари між директором-вчителем-мамаю.Чому Волинець дозволяє вилаяти мам привселюдно?Чому вчитель дозволяє принижувати честь і гідність дитини-інваліда?Все це безнаказано!Тому що у Волинець скрізь свої люди(сестра в облно та чоловік) .Скарги пишуться на вчителів по 4- 5 на рік.Це мало?.....До дітей з особливими потребами підходу немає.Ніхто не хоче нічого змінювати,вчитися.Вчителі гроші отримують і доплати за наших дітей,а працювати хочуть лише з здоровими дітьми.Кожного року батьки плачуть,бо іхню дитину хочуть "викинути "або з класу або на індивідуалку" .Мамі раджу добиватися прав для дитини,залучати громадські організації "Даун Синдром" та інші,залучати пресу,телебачення,різні програми столичні-тут треба діяти оперативно,бо всі права на вашому боці!
Мама до мама Показати IP 18 Грудня 2015 23:21
Вчителі в НРЦ за ці як ти кажеш доплати ремонти твоїй дитині в класі роблять, 70% батькам на місяць матеріалки ледь на горілку хватає
мама дитини до Мама Показати IP 18 Грудня 2015 23:30
Про який індивідуальний підхід можна говорити коли в одному класі вчаться діти з синдромом дауна, аутизмом, розумовою відсталістю, педагогічною занедбаністю, гіперактивністю, а вчитель має логопедичну освіту. Закрий рот якщо не володієш ситуацією. ці питання не до вчителя, він має великі успіхи в області логопедії
123 до мама дитини Показати IP 21 Грудня 2015 07:55
Які успіхі?Сміх тай годі!В ОБЛАСТІ ЛОГОПЕДІЇ!)))
Анонім до 123 Показати IP 21 Грудня 2015 18:50
Як ти можеш знати які успіхи якщо ти це слово без помилки написати не можеш. Тобі цього не зрозуміти не той рівень
Анонім до Мама Показати IP 21 Грудня 2015 08:00
Ремонти в класі? Ого-го!Назвіть хоч одного вчителя в НРЦ який в класі ремонт робив за свої кошти?Не смішіть! Нащо та брехня?
Анонім до Анонім Показати IP 21 Грудня 2015 18:57
Вийди із запою витріщи очі і побачиш
Анонім до мама Показати IP 20 Грудня 2015 18:28
Мало лає треба більше, може будуть менше дурньою страдати
Анонім до мама Показати IP 20 Грудня 2015 18:32
Ні одним батькам так не погано як НРЦ, все на халяву нрц
мама Показати IP 17 Грудня 2015 15:06
Кожен рік одне й теж саме!!!Навчайте своїх дітей на індивід.навчанні! Батьки повинні виховувати своїх дітей і говорити ,що поруч в класі може навчатися особлива дитина!Прививати позитивне ставлення до них!Вчитель теж повинен залучатати дітей допомагати один одному,а не цькувати батьків проти мами та сонячної дитини.Ганьба школі,директору та вчителю! В Луцьку багато шкіл,а НРЦ один.Тому здорові діти нехай йдуть в масові школи! Подумайте,що з кожним може статися лихо(
Анонім Показати IP 17 Грудня 2015 15:47
Лілія Михайлівна займається з дітьми індивідуально і дома і в класі у школі. Дуже-дуже класна вчителька. А чому індивідуальне навчання це погано? Ви приводите дитину в клас і вчитель займається лише з Вашою дитиною
Анонім до Анонім Показати IP 18 Грудня 2015 23:15
Шановна в НРЦ дійшло до того що вже вчителі попи дітям підтирають, може ще памперси запропонуй щоб купляли
Анонім Показати IP 17 Грудня 2015 21:31
Навіщо мамі створювати проблеми собі, своїй дитині,іншим дітям в класі, доводити те,що її дитина може навчатися за шкільною програмою (а насправді не може). Для таких діток є школа під Луцьком (3-4 км) в Ліплянах. Там працюють тільки з такими дітками, там все адаптовано під цих дітей -програми, класи, навчальні посібники. Там цій дитині буде комфортно
Анонім Показати IP 17 Грудня 2015 22:11
Мама неадекватна, її треба лікувати,бідна дитинка не може вчитися, а вона її мордує. Вона тільки думає про себе,щоб десь її сплавити,цим діткам треба просто соціалізація, не навчання.всі біди йдуть від наших корумпованих медиків, які не ставлять справжні діагнози. Батьки часто приховують справжні діагнози, щоб тільки спихнути в школу, а крайні завжди вчителі. Хай який буде спеціаліст, а якщо дитина не може вчитися нічого не буде.Допоки вчителі не будуть мати якийсь захист в них будуть витирати ноги всякі маргінали, доти і буде бардак в нашій державі. Вчитель ніхто, кожен кому ні лінь може його перевіряти. принижувати, а якщо десь поскаржиться то одна причина, не знайшов підходу
Анонім Показати IP 17 Грудня 2015 22:41
Нікого так не принижують в державних установах як вчителів. З такою політикою скоро не буде кому вчити. Вчитель беззахисний. Говорять що вчителі багато получають, пошукайте скільки їм було видано квартир, в порівнянні з іншими структурами, за 2000 грн. далеко заїдеш, технічки більше заробляють, а ми говоримо про залучення телебачення до цієї ситуації. Нехай краще розкажуть як вчителі виживають. Не на одній передачі вчитель не був правий. Вчителя поб'ють, а йому скажуть що він винен, бо незнає як підійти до дітей. Ганьба, соромно навіть читати таке.Мамі треба підлікуватися і взятися за виховання та навчання дитини. ще жоден конфлікт не пішов на користь дитині в школі за участю батьків, що вона хоче доказати і яке буде ставення вчителів, ну будуть працювати для відмилювання очей, а результату вже точно не буде після такого бруду. В цьому закладі вчаться досить важкі діти, вчителі завжди йдуть на зустріч батькам, низький уклін їм.
Ірина до Анонім Показати IP 17 Грудня 2015 23:43
От якраз важких дітей і посилають на індивідуальне навчання.В НРЦ відбувається показ мод,а не навчання дітей.Вчителі не знають,що на себе одягнути-чим по-більше золота і губи алою помадою нафарбовані.Міри не мають.Це виглядає вульгарно!Ніде в інших школах такого бардаку немає.
Анонім до Ірина Показати IP 18 Грудня 2015 22:11
Знайди собі чоловіка розумного, не пияка, який вміє заробити гроші і ти будеш мати золото. Не треба заздрити, а заздрість приховувати праведністю
Анонім до Ірина Показати IP 18 Грудня 2015 23:02
Жіночко знайдіть собі чоловіка бізнесмена і теж будете ходити в золоті, не гарно заздрити, якщо вчителі і ходять в золоті то це заслуги їхніх чоловіків- бізнесменів, а не зарплат
Мама до Анонім Показати IP 19 Грудня 2015 14:35
http://osvita.ua/school/method/teacher/1850/ Кілька порад, яких варто дотримуватись учителю - у гардеробі вчителя не має бути ультрамодного одягу, незвичайний фасон якого відволікає увагу учнів, а також убрання занадто яскравих тонів, що стомлює та дратує дітей; - не втрачайте почуття міри: навчіться чітко визначати, коли необхідно вдягати класичний костюм, коли робочий халат, святкову сукню, а коли - светр і джинси; - не забувайте, що довге розпущене волосся заважає під час роботи з учнями. - не експериментуйте надмірно зі своїм волоссям, аби химерні зачіски та часті зміни кольору не відволікали уваги учнів. - не рекомендується прикрашати себе занадто дорогими та яскравими коштовностями чи біжутерією, які, до того ж, заважають працювати та спілкуватися з учнями (довгі сережки чи намисто, каблучки на пальцях, «музичні» прикраси); - не варто користуватись дезодорантами, туалетною водою чи одеколоном з різким, сильним запахом.
Анонім до Мама Показати IP 20 Грудня 2015 17:00
Правильно нехай краще буде "природній запах"
мама особливої дитин Показати IP 17 Грудня 2015 23:56
Я погоджуюсь з тим,що мама дійсно неадекватна,але до дітей з особливими потребами у НРЦ ставлення упереджене.Окремі вчителі взагалі не знають що робити з дітьми з різними відхиленнями у розвитку.Станьте на місце цієї мами!І коли б мова йшла про вашу дитину і принижували б вашу дитину-то ваші дії теж були б неадекватними.Бо ми за своїх дітей горло перегриземо будь-кому.Тим більше,якщо це особлива дитина.
мама до мама особливої дитин Показати IP 18 Грудня 2015 09:09
Я з Вами не погоджусь,що вчителі незнають,що робити з дітьми.Давайте говорити,писати про конкретного вчителя,а не про всіх гуртом.У кожній організації,є свої "диваки",тоді чому ми повинні "рівняти під одну гребінку".Всі обговорюють вчителя,маму,але ніхто не розібрався у цій ситуації.Давайте не будемо обговорювати,те,чого незнаємо.
мама 1-А до мама особливої дитин Показати IP 18 Грудня 2015 23:08
А ви взагалі володієте ситуацією? Сопи собі в дві труби. Ми говоримо про конкретну ситуацію а не про всіх вчителів. В нас прекрасний класловод. те що мама вже з усіма на варшавці пересварилася, вона навіть на базарі не може спілкуватися.
Анонім Показати IP 18 Грудня 2015 00:19
Навчитись рахувати в першому класі -це одне, а розвязувати задачі з геометрії в девятому класі і вчити логаріфми-це інше. Задумайтесь над цим, як?
Мама до Анонім Показати IP 18 Грудня 2015 23:38
В звичайних школах далеко не всі діти вміють розв'язувати задачі з геометрії, а тим більше не всі можуть вивчити логарифми. А це навчально-реабілітаційний центр. До речі, Ви ці знання в реальному житті хоч колись використовували? Головне для дітей синдромом Дауна соціалізація, навчання тому, що їм дійсно знадобиться в подальшому житті. Індивідуальна програма позбавить дитину спілкування з однолітками, а маму можливості працювати і заробляти гроші на прожиття.
мама до Мама Показати IP 19 Грудня 2015 00:04
Діти які вчаться в НРЦ можуть приходити в клас директор підписує заяви вони відвідують уроки
Анонім до Мама Показати IP 19 Грудня 2015 00:18
Учні з важкими діагнозами є різні: одні,які гарно спілкуються з усіма, але нічого не можуть вивчити, а є інші, які є фізичною загрозою здоров"ю оточуючих. Чому тихенькі виховані діти повинні потерпати від розбишак та ходити з подряпинами та синцями?
Мама до Анонім Показати IP 19 Грудня 2015 14:03
Я впевнена, що діти з синдрмом Дауна не є фізичною загрозою для інших дітей, скоріше навпаки. В звичайних школах теж постійно є конфлікти між дітьми, але здорові діти "мають право", і щоб їх за бійки вигнали з школи, треба щоб вони кого-небудь покалічили. А в НРЦ дійсно є упереджене ставлення до дітей з синдромом Дауна з боку деяких вчителів. Що для здорових дітей норма (захиститись коли тебе б'ють), для дітей з синдромом Дауна розцінюється як фізична загроза здоров'ю оточуючих.
Анонім до Мама Показати IP 20 Грудня 2015 11:12
Мами які хочуть працювати завжди знайдуть вихід з ситуації. Менше треба часу приділяти заповненню сторінки у Фейсбуці
Марія І. Показати IP 19 Грудня 2015 00:53
Індивідуальне навчання завжди дає більший результат у порівнянні з колективним! Тому зовсім незрозумілі претензії окремих мам в даній ситуації. В арсеналі вчительки спеціальна освіта, великий досвід роботи з дітьми, що потребують особливої уваги, вона бачить реальні можливості кожної дитини. А мама що, допомагає процессу навчання своєї дитини? Судячи з описаної ситуації - ні, навпаки, робить все можливе, щоб процесс ускладнювався і був непрогнозованим. І страждає перш за все - власна дитина, яка могла б в спокійній обстановці індивідуального заняття розвиватися и навчатися.
Учителька Показати IP 19 Грудня 2015 02:06
Шановні батьки, дякую, що Ви не байдужі. Стаття і коментарі нагадують боротьбу з химерами "брудними" засобами. Не варто тратити на це енергію, "перегризати горло" не потрібно і нахиляти Сонце також. У Вас і без того багато роботи. В учителів і батьків спільна мета- щасливі діти. А щасливі вони тоді, коли почуваються комфортно в родині. в колективі, в професійній діяльності в майбутньому. Задля цього набувають відповідних компетентностей. Допомагаємо ми - вчителі і батьки. Робота з особливими дітьми потребує особливих методів. Індивідуальна форма навчання не довічне ув'язнення, Це форма роботи. Нею можна скористатися на певному етапі. Макаренкова Любов Миколаївна - досвідчений фахівець. Поспілкуйтесь з батьками учнів 5-А і 9-А класів .Без потреби на індивідуальну форму навчання нікого не переводила. Робота з дітьми потребує кропіткої співпраці і взаємодопомоги. Брудні образи годяться для дешевих шоу. Ганьбити вчителів, які працюють з дітьми з особливими потребами, стало модно. Золоті прикраси помітні. А вчительку, яка веде поганоходячу вищу за неї дитину, не видно. Прикро... Не ображайте вчителів.
Мама 1-А класу Показати IP 20 Грудня 2015 09:29
У нашому класі є ще одна дитина з синдромом Дауна, чому тоді до неї наша вчителька упереджено не ставиться, не веде мову про індивідуальну форму навчання? Мабуть справа не в діагнозі, а в можливостях того чи іншого учня вчитися у колективній формі навчання
ДЯДЯ ФЕДОР ИЗ ПРОСТО Показати IP 20 Грудня 2015 09:58
Прочитавши дану статтю і почитавши коментарі дуже хочеться надати поради авторам цього цирку. МАМАН. перш ніж висувати вимоги вчителю, треба знати як пишеться його прізвище без помилок, у вас ще є час виправитись, до травня ще довго на всякий випадок підкажу, що в травні останній дзвоник. Якщо в грудні незручно підходити до вчителя з таким питанням то подивись і перепиши на дверях дитини твого класу, бо крім скандалити таке враження ти ні до чого не можеш додуматися.На рахунок телебачення хтось писав, я згідний можна залучити тільки не на токшоу, а в 95 Квартал люди хоч відпочинуть біля екранів телевізора, номерок буде ще той,МУЛЬТИБАРБАРА буде не в моді.ЖУРНАЛІСТЦІ яка шукала сенсацію, а попала в школу де вчилася. Перш ніж щось писати інформацію треба ретельно перевіряти або бути обізнаною про те що пишеш. Раджу почитати в інтернеті або в літературі що таке як ти написала спеціалізована школа, підкажу щоб було легше шукати - це ліцеї, гімназії... а дальше попробуй сама, Таке враження що статтю про НРЦ писав журналіст з русского УРАЛА або ЧУРКІСТАНА, туди тобі треба і їхати працювати. там такі в пошані і користуються попитом
Анонім до ДЯДЯ ФЕДОР ИЗ ПРОСТО Показати IP 20 Грудня 2015 17:13
Більше немає що добавити, СУПЕР, точно в десятку. Всі коментарі зайві
мама Показати IP 20 Грудня 2015 18:57
Ситуацією не володію,але те,що вчителі початкових класів НРЦ обговорюють дітей з особливими потребами між собою та іншими батьками,то це факт.Не знаючи що знає і що вміє дитина.
мама до мама Показати IP 22 Грудня 2015 22:11
Шановні батьки! всі люди різні і не потрібно міряти всіх під одну гребінку.Вчителька яка навчає мою дитину-це вчителька з великої букви,,це Наталя Василівна ,вчить дітей індивідуального навчання , моя дитина чекає вчительку із задоволенням а вчителька ніколи не порушила своїх професійний обов'язків,на комісії проблем нема,до таких вчителів треба мати щастя попасти. Мені порадили її,і я нежалкую, Вона навчила багатьох діток .жодна мама не поскаржилась на цю вчительку,а моя дитина вже і читає і пише. Батьки будьте милосердними! не ганьбіть тих вчителів,бо за кожне своє слово ми відповідаємо...
Анонім Показати IP 20 Грудня 2015 19:50
Досвідом треба обмінюватись, обговорюють скрізь і всіх. Придурків вистачає
Анонім до Анонім Показати IP 22 Грудня 2015 22:14
Повністю з вами погоджуюсЬ!
Людина Показати IP 24 Грудня 2015 13:51
Шановні батьки,гидко читати як можна так паскудити вчителів! Чи мають вони спеціальну освіту,чи ні,але всі вони мають вищу педагогічну освіту і по багато років працюють з дітками з особливими потребами і до кожного шукають індивідуальний підхід! В Луцьку є організація "Даун - синдром" головою,якої є Мельник Олена (це порада для мамочки,яка сама не знає,чого хоче від вчителів) зверніться до неї і запитайте,як ідуть в центрі на зустріч батька з дітками з синдромом Дауна. На прикладі її дитини на компроміси пішли всі: починаючи від вчительки і закінчуючи дирекцією центру, і результат перевершив всі сподівання... І ще одна порада: якщо ви хочете,щоб до вас відносилися,як до людей,будьте,в першу чергу - людиною!!! І не треба вчити педагогів, що одягатися і носити чи не носити прикраси, якщо вчитель має "бомжацьку"зарплатню,то це не означає,що він має виглядати,як бомж!
Мама до Людина Показати IP 27 Грудня 2015 23:00
" І ще одна порада: якщо ви хочете, щоб до вас відносилися,як до людей,будьте,в першу чергу - людиною!!! " Вителі повинні бути взірцем і відноситися до всіх батьків і їх дітей з повагою. Показувати приклад, як бути "людиною", а не лише називати себе так. Цим реченням Ви письмово засвідчуєте , що не відносетеся до батьків особливих дітей навіть як до "людей", не говорячи вже про ставлення до них з повагою.
Людина Показати IP 24 Грудня 2015 14:13
Батьки,ніколи не перекладайте всі свої проблеми на плечі вчителів,з кожним може трапитися біда,але це не означає,що вчитель має виконувати обов"язки батьків,гувернантів,няньок! Вчитель повинен працювати над освітніми проблемами,а не водити в туалет,і вибачте на слові, в прямому розумінні цього слова " підтирати". Згадайте своє дитинство і подумайте - тоді до вчителів відносилися,як до богів,а зараз мають за нізащо,то яке покоління дітей ви виростите, якщо вони теж нікого не будуть поважати! І не забувайте: в вчителів теж є сім"ї і вони теж люди,а не роботи,які мають займатися тільки однією дитиною,якщо сидить цілий клас,ніби ваша дитина центр Всесвіту! Допомагайте вчителям , шукайте той золотий ключик,який відкриє доріжку до душі ваших дітей,і повірте,що колись ваші діти це оцінять!!! Злість і заздрість ні до чого доброго не приведуть,займіться краще вихованнями своїх дітей,а вчителі навчать ваших дітей тому,що по силах їм осягнути,бо у кожного свої можливості.
Теж мама Показати IP 24 Грудня 2015 16:23
Повністю підтримую попередній коментар. Можна з усього вищесказаного зробити висновок: якщо батьки не хочуть виконувати свій батьківський обов'язок, то починають шукати винних. Винен увесь світ: і школа, і соціальні служби, і держава. Причини усіх негараздів по будь-якому питанню потрібно починати шукати із себе. Ніхто не винен, що дитина на світ народилася хворою. Тому потрібно не шукати "винних", а думати, як розв'язати проблему. Іти на діалог, радитися. Ви ж люди, а не тварини. Не старайтеся "вчепитися у горло". Вам Бог дав розум і цим вирізнив від тваринного світу. Скористайтеся цим даром і постарайтеся знайти з людьми спільну думку. Це потрібно перш за все вам і вашій дитині.
Просто мама Показати IP 27 Грудня 2015 16:16
Шановні батьки ! Усі ми добре знаємо, як це важко ,коли дитина хвора.Ми злі на цілий світ.і звинувачуємо усіх і вся у біді.Але будьте мудрі. Вам допомагають, УВАЖНО слухайте поради вчителя ,а не нашіптування ... . Любов М. - це ВЧИТЕЛЬ . Вона випустила у світ не одне покоління школярів .Серед них були і діти з синдромом , і з аутичними розладами , і з РВ. Зі всіма батьками вона знаходила спільну мову і допомагала дітям .Якщо вам порадили індивідуаль форму навчання , подумайте над цим . Це не значить ,що дитина не буде в колективі ,це значить ,що дитина буде і на індивідуальних заняттях і на тих ,на які Ви її приведете. ЧИМ не подобається окремим батькам інплан ? А САМЕ тим ,що потрібно СВОЮ дитину ГЛЯДІТИ ЦІЛИЙ ДЕНЬ . ТА якщо ви любите свое дитя, то ви приймете ПРАВИЛЬНЕ рішення.
Мама Показати IP 27 Грудня 2015 23:24
Цитати з коментарів, які засвідчуть ставлення вчителів НРЦ до батьків особливих дітей: "Вийди із запою витріщи очі і побачиш"; "Як ти можеш знати які успіхи якщо ти це слово без помилки написати не можеш. Тобі цього не зрозуміти не той рівень"; "Знайди собі чоловіка розумного, не пияка, який вміє заробити гроші і ти будеш мати золото"; "Якщо в грудні незручно підходити до вчителя з таким питанням то подивись і перепиши на дверях дитини твого класу, бо крім скандалити таке враження ти ні до чого не можеш додуматися"; "Мамі треба підлікуватися і взятися за виховання та навчання дитини. ще жоден конфлікт не пішов на користь дитині в школі за участю батьків, що вона хоче доказати і яке буде ставення вчителів, ну будуть працювати для відмилювання очей, а результату вже точно не буде після такого бруду."; "Ні одним батькам так не погано як НРЦ, все на халяву нрц";

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus