МП на Волині не визнає себе «московськими попами»
Представники церкви зробили офіційну заяву, що на Волині є тиск на Волинську єпархію Української Православної Церкви Московського патріархату. З їх слів, до цього тиску спонукають священики Київського патріархату.
Про це йшлося під прес-конференції Волинської єпархії Української Православної Церкви на тему «Свобода віросповідання в України. Чи дає політична ситуація в Україні право гри поза законом та мораллю?», яка відбулася в конференц-залі «Волиньмедіа» сьогодні, 11-го вересня.
Захід розпочали з хвилини мовчання, аби вшанувати загиблих айдарівців з Луцька.
Заяву до голови Волинської ОДА, начальника міліції, головного прокурора, СБУшника області зачитали від імені Митрополита Луцького і Волинського Ніфонта:
«Україна переживає тяжкі часи. Уся країна об’єдналася, аби побороти агресора. Однак на наших священиків навішують ярлики «московських попів». У Київському патріархаті закликають самовільно захоплювати церкви, переходити в їх релігійну організацію. Захоплення храмів було у селах Печихвости та Угринів. Закликаю до смирення. Враховуючи подальші заклики до захоплення храмів, просимо вжити заходів проти кровопролиття, проти протизаконних дій».
Як повідомлялося, парафіяни одразу двох громад Московського патріархату в Горохівському районі - у Печихвостах та в Угринові - оголосили про можливий перехід до Київського патріархату.
Так, голова Інформаційно-просвітницького відділу єпархії протоієрей Валентин Марчук наголосив, що заділо те, коли була заява, що кожна свічка, яка куплена в Московському патріархаті – це куля нашим бійцям.
«Церква веде себе смиренно. Ми закликаємо не до політичних угрупувань, ми закликаємо до спасіння. Так, ми мріємо про єдину помісну православну церкву. Тут треба, що було розуміння з двох сторін. А такі провокації, які стаються – вони затягують процес об’єднання. Наш предстоятель буде спілкуватися з Президентом, щоб ми могли спокійно молитися в демократичній державі. Ми збираємо для нашої армії допомогу, ми впевнені, що наша конфесія найбільше допомагає», - наголошує Марчук.
Також протоієрей спростував заяви щодо того, що УПЦ МП не хоче ховати загиблих бійців АТО.
«Неправда те, що говорять, мовляв ми не хочемо ховати українських військових – не правда. Наш капелан декілька разів був у зоні АТО, я теж хотів поїхати, але не отримав дозвіл від матушки, бо багатодітний. Тобто УПЦ повністю зі своїм народом», - заявив Валентин Марчук.
Раніше повідомлялося, що священик місцевої церкви УПЦ Московського патріархату відмовився відспівувати загиблого солдата української армії.
Про те, що Волинська єпархія УПЦ не промосковська і зі своїм народом запевнив і благочинний Луцької міської округи протоієрей Володимир Літвенчук.
«Те, що звинувачують нас у підпорядкуванні Москві – не хочеться говорити. Ми самокеровані. На нас штучно вішають ярлики. Не треба розв’язувати міжконфесійну боротьбу», - наголошує духівник.
Валентин Марчук також заявив, що буде просити, аби очільник Київського патріархату на Волині попросив вибачення. Адже, якщо є докази, то треба звертатися в СБУ. Якщо такі заяви не будуть спростовані, то священик звертатиметься в СБУ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це йшлося під прес-конференції Волинської єпархії Української Православної Церкви на тему «Свобода віросповідання в України. Чи дає політична ситуація в Україні право гри поза законом та мораллю?», яка відбулася в конференц-залі «Волиньмедіа» сьогодні, 11-го вересня.
Захід розпочали з хвилини мовчання, аби вшанувати загиблих айдарівців з Луцька.
Заяву до голови Волинської ОДА, начальника міліції, головного прокурора, СБУшника області зачитали від імені Митрополита Луцького і Волинського Ніфонта:
«Україна переживає тяжкі часи. Уся країна об’єдналася, аби побороти агресора. Однак на наших священиків навішують ярлики «московських попів». У Київському патріархаті закликають самовільно захоплювати церкви, переходити в їх релігійну організацію. Захоплення храмів було у селах Печихвости та Угринів. Закликаю до смирення. Враховуючи подальші заклики до захоплення храмів, просимо вжити заходів проти кровопролиття, проти протизаконних дій».
Як повідомлялося, парафіяни одразу двох громад Московського патріархату в Горохівському районі - у Печихвостах та в Угринові - оголосили про можливий перехід до Київського патріархату.
Так, голова Інформаційно-просвітницького відділу єпархії протоієрей Валентин Марчук наголосив, що заділо те, коли була заява, що кожна свічка, яка куплена в Московському патріархаті – це куля нашим бійцям.
«Церква веде себе смиренно. Ми закликаємо не до політичних угрупувань, ми закликаємо до спасіння. Так, ми мріємо про єдину помісну православну церкву. Тут треба, що було розуміння з двох сторін. А такі провокації, які стаються – вони затягують процес об’єднання. Наш предстоятель буде спілкуватися з Президентом, щоб ми могли спокійно молитися в демократичній державі. Ми збираємо для нашої армії допомогу, ми впевнені, що наша конфесія найбільше допомагає», - наголошує Марчук.
Також протоієрей спростував заяви щодо того, що УПЦ МП не хоче ховати загиблих бійців АТО.
«Неправда те, що говорять, мовляв ми не хочемо ховати українських військових – не правда. Наш капелан декілька разів був у зоні АТО, я теж хотів поїхати, але не отримав дозвіл від матушки, бо багатодітний. Тобто УПЦ повністю зі своїм народом», - заявив Валентин Марчук.
Раніше повідомлялося, що священик місцевої церкви УПЦ Московського патріархату відмовився відспівувати загиблого солдата української армії.
Про те, що Волинська єпархія УПЦ не промосковська і зі своїм народом запевнив і благочинний Луцької міської округи протоієрей Володимир Літвенчук.
«Те, що звинувачують нас у підпорядкуванні Москві – не хочеться говорити. Ми самокеровані. На нас штучно вішають ярлики. Не треба розв’язувати міжконфесійну боротьбу», - наголошує духівник.
Валентин Марчук також заявив, що буде просити, аби очільник Київського патріархату на Волині попросив вибачення. Адже, якщо є докази, то треба звертатися в СБУ. Якщо такі заяви не будуть спростовані, то священик звертатиметься в СБУ.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 125
лучани
Показати IP
11 Вересня 2014 13:16
Коли російські війська вбивають українців, це великий хріх ходити до російської церкви.
Мирослава до лучани
Показати IP
11 Вересня 2014 14:22
Чому не визнаний вами Московський патріархат визнають усі Православні помісні церкви світу, а УПЦКП - не визнають?
олічка до Мирослава
Показати IP
11 Вересня 2014 21:25
коментар було видалено
церква до Мирослава
Показати IP
14 Вересня 2014 19:19
стрелків http://glavred.info/politika/smi-rasskazali-kak-strelok-pod-prikrytiem-patriarha-kirilla-gotovil-zahvat-kryma-i-donbassa-279895.html
ага до Мирослава
Показати IP
14 Вересня 2014 19:23
а священник (біля хр. недалеко від там-таму) під час богослужінь розказує про самольот якій збили підлі амеріканці..запрошую очільників вникати в те що говорять отці..
а до лучани
Показати IP
11 Вересня 2014 14:50
Не Вам рішати в яку церкву нам ходити. Майдан розвалив державу а церква осталась виною, найшли "козла отпущения"
покаймося до а
Показати IP
14 Вересня 2014 19:17
і обєдінімса в ссср-кгб церкву
луцьк до лучани
Показати IP
11 Вересня 2014 22:22
А якщо я хрещена в Покровській церкві 40 років тому? Мені туда не ходити?
Сава до луцьк
Показати IP
12 Вересня 2014 17:00
А якщо Покровську захоплять мусульмани, то Ви теж туди будете продовжувати ходити?
віктор
Показати IP
11 Вересня 2014 13:19
насилля породжує насилля...а бог один і він все бачить
кріт
Показати IP
11 Вересня 2014 13:37
прикриватися гарними словами про україну, про єдину церкву, то аж ніяк не означає, що хтось більше її любиить, а хтось менше. і тут ще тре подумати, хто більший українець, той, хто причіпить вивіску "кп" і в піст не гребує нічим мирським, чи той, кому чіпляють вивіску "мп", а він робить не менше добра для вірних своєї церкви, ніж філаретовці. РS. пишу так, бо не люблю провокаторів. і мені пофіг, від кого вони, української чи так званої московської церкви. нащо шукати по донбасах провокаторів, виявляється, вони вже і в нас є....
думка
Показати IP
11 Вересня 2014 13:38
Ми добре памятаємо як священик з МП відмовлявся хоронити бійця з АТО мотивуючи що це братовбивець! Але коли розгонуцвя свкандал люди почали обурюватися і після втручання місцевої влади він погодився похоронити свого парафіянина ,але в кінці на похороні сказав все одно при всіх людях що це братовбивець! Я цікаво а якби його син там загинув щоби він тоді казав.
Московський піп до думка
Показати IP
11 Вересня 2014 13:44
Шановний, факти давайте! Де таке було?
віктор до Московський піп
Показати IP
11 Вересня 2014 14:08
не клей дурня...читай новини і дивись телевізор
Московський піп до віктор
Показати IP
11 Вересня 2014 14:19
Те, що десь там написали, вже давно спростовано. Я можу навести факти спростування, а у вас фактів немає.
віктор до Московський піп
Показати IP
11 Вересня 2014 14:53
коментар було видалено
люди
Показати IP
11 Вересня 2014 13:42
де ви були коли діти на майдані гинули! а ви цілували януковичу руку кричали слава царю і обзивали студентів бунтівниками , чому вас там не було.
Андрій до люди
Показати IP
11 Вересня 2014 14:10
І до чого доскакались?
віктор до Андрій
Показати IP
11 Вересня 2014 14:54
не скачуть раби що в кайданах...
народ
Показати IP
11 Вересня 2014 13:49
Не вірти тим московським попам нехай скажуть де їхній брат з Києва Андрій Ткачов? Втік до Кирила тай там тепер нас українців проклинає! Як він кричав з щоб були ви прокляті ті хто приходив на Майдан.
Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 13:50
сама назва московський патріархат свідчить про те, що вони є саме московськими попами
Московський піп до Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 13:53
Перечитайте но офіційну назву в статуті Конфесії. Там чорним по білому написано: "Українська Православна Церква" слів "Московський патріархат" там немає і в помині!
Вікторія до Московський піп
Показати IP
11 Вересня 2014 19:20
Геть московського попа!!!Ви молитеся за Кирила, який благословляє "русский мир" і московську орду, яка нищить Україну. Ви возите данину в Москву, За ті подання кирило купляє дорогі автомобілі, годинники, вілли,возить екологічно чисті продукти на стіл путлєру, щоб той віддавав накази військовим на знищення України.Ганьба! Не будьте рабами москви!!!
сірий вовк
Показати IP
11 Вересня 2014 13:50
Лучанину. Не меліть дурниць. Ще більший гріх користуватися російським газом і їздити на російських автомобілях. З дитинства (з 70-х років) ходив в церкву, де правлятиь службу старовсловянською мовою, і ходитиму. В церкві, як би її люди не ділили, гріховному не навчають. А те, що політики і інші "розумні голови" (напр. Турак з Угринова) починають ділити церкви, як колгоспну землю, то це їхні проблеми - людину неможна силою заставляти ходити в той чи інший храм, як на ту чи іншу ферму.
Оля до сірий вовк
Показати IP
11 Вересня 2014 17:09
У церкві дійсно гріховному не ПОВИННІ навчати, а от на сьогоднішній день усе почалося з того, що у тому ж таки Горохівському районі дуже багато хлопців мобілізували. У церквах КП почали служити службу за воїнів о 18 год в неділю по усіх церквах. А у МП відмовилися, бо вони "вбивці соїх братів". З цього все почалося, а на рахунок того , що в селах просто забирають церкви - теж брехня, бо вирішує все громада селищна. Невже так важко повірити ,що люди самі вибрали до якого патріархату відноситися. Що може вирішити одна людина ( селищний голова) проти громади?
Н.М. до Оля
Показати IP
16 Січня 2016 07:58
Підла БРЕХНЯ!!!!!!!!!!!!
Олександр
Показати IP
11 Вересня 2014 13:55
http://www.pochaev.org.ua/?pid=1327
своє
Показати IP
11 Вересня 2014 13:56
Скажіть шановні батюшки де взяли вбивці Пшонки, Януковичі, святі мощі у тримали своїх логвищах
а коли втікали то забули про святе що мали в домах бо їм не потрібне було нічого крім долярів. Чих це Мп роздавав їм і там займалися кощунством над святим,гріх великий на церквій МП.
Анонім до своє
Показати IP
11 Вересня 2014 14:00
саме ось такими висловами викорінити..окупанта..підстилки ви сієте ворожнечу між людьми та і загалом в державі..... якщо вже вам Мп очі коле.. то чому Яйценюк до папи римського іздить на поклон і це не обговорюється... то і уніатськи церкви теж окупанти.. бо їх папа Римський в Італіїї.. і їх грошима користується іноземна держава...
Анонім до Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 19:24
Ця іноземна держава не воює з Україною, а Папа Римський молиться за мир в Україні.
Анонім до Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 20:20
Кирил перший став на коліна у молитві за мир в Україні...погугли здивуєшся
Олександр до своє
Показати IP
11 Вересня 2014 14:00
це таможня конфісковувала і дарувала....
МВ
Показати IP
11 Вересня 2014 13:58
Фаріон у ВР теж сказала, що укр. мова має бути по всій неньці... і до чого це довело... побільще треба триндіти з трибуни.... ну і тут незнаючим треба пургу гнати, .... куди треба і куди ні... прицепили МП, якого в жодних документах нема і ведуть полеміку
Лучанин до МВ
Показати IP
11 Вересня 2014 15:42
Так, мова має бути тільки УКРАЇНСЬКА! В мене є знайомий, який ще за СРСР потрапив в Єстонію, мешкає там, процює в цивільній авіації і щоб там і в подальшому залишитись і працювати вивчив єстонську мову і нічого, корона з голови не впала. Чомусь всі можуть вивчити англійську, німецьку, а державну мова ніяк не можуть вивчити. А стосовно МП, почитайте історію, яким чином патріархат із Києва попав до москалів!
люди
Показати IP
11 Вересня 2014 13:58
де ви були коли діти на майдані гинули! а ви цілували януковичу руку кричали слава царю і обзивали студентів бунтівниками , чому вас там не було.
11 для загального ро до люди
Показати IP
11 Вересня 2014 14:13
а ви подивіться відео з майдану, де священики в ризах від греко-католиків призивають брати зброю в руки і бити... довоювалися...та не в янику справа... а в нас самих...кінець світу наяву..
давайте
Показати IP
11 Вересня 2014 14:02
Давайте, розєднуйте і сваріть народ, чіпляйтеся до того, хто яким папером ...... витирає! Це допоможе перемогти усі біди і нещастя.
я знаю
Показати IP
11 Вересня 2014 14:04
а до кого Кирило приїзжав недо МП, не треба прикриватися, це ваш партріарх, а це його паства ,тай все !
думка
Показати IP
11 Вересня 2014 14:05
У селі Бовсуни Лугинського району Житомирської області священик місцевої церкви РПЦ Московського патріархату відмовився відспівувати загиблого солдата української армії
Про це розповіли місцеві жителі, передає Еспресо.TV.
«Батюшка сказав, що не буде відспівувати хлопця, бо він стріляв у наших братів», - розповіли односельці загиблого військовослужбовця.
Після того, як у справу втрутилася місцева громада, священик все ж здійснив обряд відспівування. Однак, стоячи над могилою cолдата, все ж знову сказав: «Він стріляв у наших братів».
Християнський порталу КІРІОС, за матеріалами Еспресо.TV
Маргарита до думка
Показати IP
11 Вересня 2014 14:11
на цю думку і статтю є море фактів в інтернеті, зокрема тієї людини, яка доставила тіло того хлопця, так стверджує вона інше, що це фейк чистої води, бо батюшка сам організовував похорони. Невже ви, сьогодні свідомі і розумні волиняни так і не навчилися вестися на провокації .... і почерпати інформацію не лише з еспресо та цензор
Олеся до Маргарита
Показати IP
11 Вересня 2014 19:02
Ложь это, потому что парень тот убитый, Сергей, был отпет священником без никаких отказов и противоречий. Лично его знаю...очень жаль...долго не могла успокоится. А то что один канал ТВ, который "лижет жопу" власти, придумал эту ложь-Бог им судья. Украинская церковь КП-это не церковь, это сборище артистов, которых не признал МИР.
Венчание, крестины, отпевание и другие таинства не имеют благословения. И душе, которая туда ходит-никогда не спасется!
своє
Показати IP
11 Вересня 2014 14:08
були на ми нулому тижні в церкві московській служилася служба і в кінці вийшов батюшка тай сказав до людей "нездавайте гроші на АТО , непосилайте своїх дітей туди" помоєму тут сеператисти у рясах ходчть ...!!!!!
мама до своє
Показати IP
11 Вересня 2014 14:17
то певне Петро Стеблина та пан Собко вилізли сіяти полеміку.... вам мало ще крові... що ви добиваєтеся шановні?? Вам мало смертей, мало війни??? тямлять у православії, як я в кібернетеці..
Скажу просто: хай спершу УПЦ КП з УАПЦ об'єднається, а потім уже на МП будуть кивати. Отак-то.... і далі будемо тему розвивати..
Степан Бандера
Показати IP
11 Вересня 2014 14:14
Відречіться від Москви, об'єднайтеся з КП, оберіть головного попа на загальному синоді, присягніть на вірність єдиному Богові й українцям. І тоді будете далі працювати на благо людей, а не московської політики і Кирила, з якого робите божество. Зробіть це і ми - християни - вас пробачимо.
а до Степан Бандера
Показати IP
11 Вересня 2014 15:18
У віруючих батьківщина на небі, а україна тимчасово на відрізку земного життя. Ви в ніщо не вірите і в церкву не ходите? Бога побійтеся.
я
Показати IP
11 Вересня 2014 14:17
нехай люди самі з Угринова напишуть події які відбувалися в селі і напишуть, а не з Луцька чи батюшки які плачуть бо втратили парафію. бо ми багато можемо говорити про когось я там і близько не були.
Угринівець до я
Показати IP
15 Вересня 2014 18:44
Панщина.
Сьогодні страшне.
Сьогодні смерть, яка вірусом забирає життя молодих хлопців, нащадків Української нації, на сході.
Де справедливе? Де чесне? Де законне?
Тим часом у наших селах «прекрасні» і «зажерливі» Пани не можуть насититися… Чим? І можливостями, і тими ж страшними смертями!
Як це можна У такий час користуватися ситуацією?
Я живу в селі Угринів, Горохівського р-н.. У прекрасному селі, з чудовими людьми. Але… З повагою до пана А. А. Турака, керівника ПОСП ім. Шевченка, не можу спокійно дивитися на те що «бабло робить все». Таке враження, що він у нас Пан, а всі решта не відомо хто, тому що як « Турак скаже, так і має бути».
Всі знають, яка ситуація в нас з церквами: поділі розподіли і т.п., саме в нас, так званий «Московський патріархат», але в церкві ні разочку не правилося московською мовою і т.п.. Завжди відправлялися молебни за майданівців (ще тоді, коли Яник був!) і зараз за солдатів і волонтерів. Молодий отець Ростислав з сім’єю ( матушка і два сини 11 і 16 років) завжди справедливо оцінювали ситуацію і совісно молилися за всіх, адже вони в нас вже 16 років, всі звикли одні до одних.
Але наш Пан вирішив, що церкву змінити можна, як партію напевно. Зібрав людей, які в церкву ходять лише коли «Христос Воскрес» і то над ранок, так званих «наближених», ну і, ясне діло, що купу попів з Київського патріархату ( з повагою до священнослужителів – вони поводили себе як «рекет»). І в місцевому Будинку культури в такому складі проводилися «збори громади»(цирк).(Ну і звичайно,що прийшла ще я, але довго на те паскудство дивитися не могла).
Отже, коротко про збори. Нікому не надавалося слово, не можна було, далі голосування – не важливо, чи всі руки піднімали, чи ні – рішення прийняті одноголосно – КОМЕДІЯ. А найстрашніше те, що пан А. А. Турак сказав, що до 1 жовтня 2014р.священику вибратися з хати, інакше отець Ростислав з сім’єю буде платити по 50 грн.м.. Де це бачено!
У той час, коли приймаємо людей зі сходу, ми виганяємо своїх?
Ця поведінка не достойна Депутата Облради!
Дуже гірко переживати в наш час такі ситуації, коли дійсно робиться на нашій землі «страшнюче».
Дуже хочу, що люди не стрибали вище своєї голови через одне, тому що мають гроші, бо правда все одно на кожного з нас знайдеться.
А одночасно допомагати і забирати (не маючи на це права людського) не можна.
Тому що гроші – це ще не все. Зробивши огорожу і алею біля сільської школи, і засипати ями камінням показово, коли маєш мільйони – це не така велика допомога, як на мене.
Краще б не викидали і не палили пластикове сміття з молочного заводу і відходи з ковбасного цеху на сільському смітнику і не лізли в справи сільської громади. Це не у компетенції А. А. Турака, це не лише моя думка.
Так що люди гинуть не за Панщину, не за «бабло» і не за нового януковича, І НЕ ВСЕ ПРОДАЄТЬСЯ!
ТАК ЗАВЖДИ НЕ БУДЕ! ПАНЩИНИ НЕ БУДЕ!
лучани
Показати IP
11 Вересня 2014 14:17
Церква,яка вкрала назву "українська", краде душу. Російська церква вбиває українців у прямому та переносному значенні.
11 для загального ро до лучани
Показати IP
11 Вересня 2014 14:20
Єдина Соборна Апостольська Церква слово Соборна -від слова СОБОР (тобто збір українською дослівно), а значить що це має вирішувати не Філарет з Онуфрієм і не аж ніяк не Михаїл з Ніфонтом а ВСЕЛЕНСЬКИЙ СОБОР! а правлячі Вселенські Архієреї давно свою думку висловили.
не розписуйся тут до лучани
Показати IP
11 Вересня 2014 14:27
за всіх лучан. ходиш до своєї церкви і ходи. і не вчи їнших - що кому робити. мусульманам теж до київського патріархату, може, записатись? наші бабусі туди ходили, і ми будемо.
піп
Показати IP
11 Вересня 2014 14:20
валентин служить москві....ніфонту ноги миє і воду п"є ...на його місце....мітить...ось вам і московські попи
не московський піп до піп
Показати IP
11 Вересня 2014 18:16
Ви якісь зомбі натуральні. На місці Ніфонта може бути тільки монах, Якщо не знаєш. І взагалі ти тупий, коли не знаєш, хто кому служить. Твій Михаїд взагалі долару служить
волинянка
Показати IP
11 Вересня 2014 14:20
церкви зараз це політика і бізнес,що мп ,що кп,ліниві пузаті попи між собою дерибанять церкви і прикриваються набожністю,але мп де постійно моляться за святєйшого патріарха кіріла і всія русі,це ворог країни номер 1 і зазомбовані прихожани
777 до волинянка
Показати IP
11 Вересня 2014 14:29
штунди, іеговісти та всі решта певне іздять тролейбусом,гроші та буклети на вартову башту.. певне з ваших зарплат беруть??? тільки що не один там окопи на АТО не риє...і Онопенко бідний мільйонер-штундист, Турчинов теж на 1000 грн. живе??Яйценюк папу римського руки цілує??? чим вони відрізняються від сказаних вами осіб..задайте собі ПИТАННЯ???
Вася до волинянка
Показати IP
11 Вересня 2014 14:40
Що прихожани зазомбовані то точно, за здоров'я не беруть поки недопитаються де дитина хрещена , і дійсно якась копійка з тої свічки потім попадає в Москву , ми живем в Україні то і правитись має українською, і патріарх має бути київський
ого до Вася
Показати IP
11 Вересня 2014 17:40
ти б васьок почитав... чого питають про хрещення... то з знав би про каконічність.... тоді б не писав би коментів в релігійній темі, де ніц не тямиш
до ого до ого
Показати IP
12 Вересня 2014 09:40
А ти бачу теж добре розбираєшся))) Якщо не знав, то підскажу, що похрестити дитину може будь-яка хрещена людина...
Анонім до до ого
Показати IP
12 Вересня 2014 10:23
стеблино сховайся в келію
ІМХО
Показати IP
11 Вересня 2014 14:21
Адміни, закривайте коментарі, бо срач неминучий.
і ще одне
Показати IP
11 Вересня 2014 14:22
бояться бо Кирило їх "проклине" там усіх проклинають хто від них переходить ми знаємо таких як Владика Павло, журналістив проклинав тй багато чого було і пожертви робили за міліон нехай віддась на Ато солдатам купить,,,,,......
ніфонт
Показати IP
11 Вересня 2014 14:23
ми московські попи не приділах...но Ваші гроші всі ідуть в Москву ......щоб потім вбивати Ваших дітей.....
МВ
Показати IP
11 Вересня 2014 14:25
Ех писаки , писаки підіть помоліться за мир і спокій, а не ллєте бруд один на одного. Хто куди ходить нехай ходить. Аби добро робили . А так, як ви гризетесь добра ніколи не буде. Сором!
саме цікаве
Показати IP
11 Вересня 2014 14:26
Ось плбачите що через деякий час по дзвінку з МП перекриють переписку до несродобаєтбься думка тут людей ! буде так як було з хресним ходом який вони робили і люди обурювались на цю замазку очей. і до години девятої вечора перекрили переписку по дзвінку МП.
Істинна християнка
Показати IP
11 Вересня 2014 14:32
УКРАЇНА ОДНА І ОДНА ПОВИННА БУТИ ЄПАРХІЯ- ТІЛЬКИ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ.
ЯКЩО ВИ НЕ МОСКОВСЬКІ ПОПИ, ТО ЧОМУ В ЛІТУРГІЇ ПРАВИТИЕ ЗА ЗДОРОВЯ КИРИЛА, ЯКИЙ ДАЄ БЛАГОСЛОВІННЯ ВБИВАТИ НАШИХ УКРАЇНСЬКИХ ДІТЕЙ, І ВАМ ЦЕ НЕ ВСТИДНО?
І ВИ ЩЕ ВИПРАВДОВУЄТЕСЯ , ВИ ПОСТІЙНО ЗАХИЩАЄТЕ ЯНУКОВИЧА.
Я ЗГІДНА НЕХАЙ ПРАВИТЬСЯ В ДЕЯКИХ ЦЕРКВАХ РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ, АЛЕ ПІДПОРЯДКОВУВАТИСЯ ТІЛЬКИ і ТІЛЬКИ КИЇВСЬКОМУ ПАТРІАРХАТУ,
ДАЙТЕ ВІДПОВІДЬ, ЧОМУ МОСКОВСЬКА ЦЕРКВА НЕ НАДАЛА НІ ОДНІЄЇ ДОПОМОГИ МАЙДАНУ
А ЦЕРКВИ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ- ЇХНЮ ДОПОМОГУ НЕ ПЕРЕЛІЧИШ.
І ВЕСЬ ЦИВИЛІЗОВАНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД ЗНАЄ, ЩО МОСКОВСЬКИЙ ПАТРІАРХАТ ЦЕ Є КРЕМЛЬ. ЦЕ ІСТИННА ПРАВДА
СКОРО ВСІ ПРАВОСЛАВНІ ХРИСТИЯНИ ПЕРЕЙДУТЬ В КИЇВСЬКИЙ ПАТРІАРХАТ
А ВИ МОСКОВСЬКЕ СВОЄЮ ПОВЕДІНКОЮ ЗАСЛУЖИЛИ ВЕЛИКОЇ КАРИ ПЕРЕД БОГОМ
Маша до Істинна християнка
Показати IP
11 Вересня 2014 14:43
Повністю згідна
Волинянка до Істинна християнка
Показати IP
11 Вересня 2014 15:38
Приємно, що є розсудливі, мудрі, справедливі віруючі люди. Єдина країна, єдина державна мова і єдина українська церква. Невже люди настільки зазмбовані, невже не можуть збагнути, що потрібно молитись за свій народ, за мир у своїй країні, а не за Кирила, який стільки років працював над розколом України, і над тим, щоб у нас було непорозуміння. Боже образум тих людей, допоможи їм відкрити очі. Молимо Боже лише за мир в Україні.
Анонім до Волинянка
Показати IP
11 Вересня 2014 15:52
а ви шановна ніколи не цікавилися.... чи всі країни мають свої патріархати....??? почерпніть інфу..може розумніші станете в церквах мп, моляться за мир і наш люд, і не Кирил розвалив церкву, а Філарет..... і створив таку,...яку жодний патріархат світу не визнає..Вам цього у храмах не розказують??? що ви не маєте каконічного єднання з іншими православними ??
Андрій до Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 17:13
Чоловіче,вибач.як що не маєш тями відрізнити апостола від остолопа то про яку "КАКОнічність" єднання ведеш мову.
Анонім до Андрій
Показати IP
11 Вересня 2014 17:43
ось так ви і плюндруєте брата...за описку готові горло перегризти анафемисти
Didro до Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 17:43
Звичайно, не Кирило розвалив церкву! Він у цей час торгував цигарками - тютюновий патріарх і за квартиру судився з лікарем Шевченком(!). Стільки агресії, як у храмі Всіх святих землі Волинської я не бачила ніде! раніше ходила до храму і не розділяла МП і КП - я ходила помолитись Богу, а у 2004 році після всіх тих "проповідей" під час виборів зрозуміла. що це не Церква, а відділ політбюро і стало огидно...
Вікторія до Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 19:45
А від кого має благословення московський піп? він сам себе канонізував, бо протягом 400років ходив сам по собі, без благословення. Скажіть, чому московська церква така агресивна? Поїдьте в Пачаївську Лавру, ви там такого почуєте, в кращих традиціях середньовічного мракобісся!
справжній до Істинна християнка
Показати IP
11 Вересня 2014 15:46
християнин вірить у єдиного Бога, йому все рівно до якого патріархату відноситься його церква. ніколи він нікому не побажає зла. не скривдить. допоможе людині, незалежно від того, до якої конфесії вона належить. ніколи не напише і не скаже про себе - я істинний, а ти - ні, тому що завжди буде сумніватись у своїй праведності. судячи з того, що ви тут понаписали - це точно не про вас.
маша до Істинна християнка
Показати IP
11 Вересня 2014 17:44
Ти брешеш
Вікторія до Істинна християнка
Показати IP
11 Вересня 2014 19:47
Абсолютно підтримую!!!
волинянка до 777
Показати IP
11 Вересня 2014 14:34
вам правда очі ріже,а я СЛАВА БОГУ не сектантка,вони всі такі як і ви,мені просто шкода ,що використовують БОГА І ТОРГУЮТЬ ВІРОЮ
Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 14:35
Люди добрі, якби ви вірили в бога то ніколи б не писали такі гадості, мовчки молилися і все. Але ні дай огадити дай в душу наплювати . Це ви так любите Україну ніколи не повіру.? Піаритеся. Я хожу в церкву МП мої батьки туди ходили . Ну і що?. Хочете сказати що я менше люблю свій народ, свою Україну? Ще більше ніж той що пише ці гадості на Ніфонда. ІВи знаєте цю людину, її біограФію, для чого ви гадите його.? До кожного можна вчепитися?. Вже Клімчука гризли, Довольні.? Вже надоїло читати,молитесь Кирилу, йдете до Кирила. Молюся богу тільки йому одному і прошу щоб образумив вас непокірних.
Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 14:41
Для чого таке дурне писати не здають гроші . І збирають і здають.і помагають. Не настраюйте людей один проти одного. Бо знову буде бойня Цього чекаєте. І, щоб другі народи з нас сміялися і потирали руки Схаменіться!
За правду
Показати IP
11 Вересня 2014 14:41
Почитайте духовний заповіт Митрополита Володимира і знайдете багато відповідей на питання про які дискутуєте. http://mvfoundation.org.ua/spiritual-legacy
За правду
Показати IP
11 Вересня 2014 14:47
... Якщо будете жити в любові між собою, і Бог буде з вами, і підгорне під вас ворогів ваших, і будете мирно жити. Та коли будете в ненависті жити, у сварках і міжусобицях, то й самі загинете, і землю батьків і дідів своїх погубите, яку здобули трудом великим» (Повість врем'яних літ).
З Луцька
Показати IP
11 Вересня 2014 14:49
понабігало пацріотів в коменти.
МП-церква окупанта
Показати IP
11 Вересня 2014 14:55
У Маневицькому районі, село Граддя, священник МП не хотів хоронити загиблого бійця
віктор
Показати IP
11 Вересня 2014 15:00
справа не в назві московський патріархат а в тому як священники цієї церкви себе поводять і комувони служать...для них сьогодні путін вище бога а це вже гріх...проаналізуйте діяльність верхушки московського патріархату...їх дії багато в чому входять в протиріччя з заповідями божими...
вітя до віктор
Показати IP
11 Вересня 2014 15:40
лікуйтеся. лікуйтеся. проаналізуйте, краше, себе. аналізи в поліклініці приймають з восьмої.
віктор до вітя
Показати IP
11 Вересня 2014 16:18
не будь таким недобрим краще вкуси себе за лікоть
я бачу до віктор
Показати IP
11 Вересня 2014 16:40
ти тут всім тільки одне пропонуєш - за лікті кусатись. повір, якщо це тобі допомагає, то не значить, що поможе іншим. маю надію, що до краваток ти ще не дійшов
Працівник
Показати IP
11 Вересня 2014 15:05
Турак підлий комуняка і йому все рівно яка церква. Він піде і в синагогу, аби йому не заважали і надалі обкрадати селян. Як цого ще земля носить?
sss
Показати IP
11 Вересня 2014 15:42
Турак політична проститутка, він підлаштовується під існуючу владу, не так давно заставляв людей голосувати за Яника,а тепер став патріотом?Вміє тільки селян дурити і обдирати.Але Бог на світі є, полізе до Церкви- отримає своє, кожен заслужить те , на що заробив.Краще моліться за мир і спокій, і дай Боже нам миру і спокою на Україні.
Анонім
Показати IP
11 Вересня 2014 15:44
До ПОПІВ: моліться, а не піаритесь! В країні тоді буде порядок, коли кожен почне робити СВОЮ роботу.
Олександр
Показати IP
11 Вересня 2014 16:07
Вам ніяк не вгодиш: то моліться, то щось кажіть... Тут не піар і прес-конференція з однієї причини: ТУРАК. Піар - це КП, які нічого не роблять, тільки "МП" у всьому звинувачують
Анонім до Олександр
Показати IP
11 Вересня 2014 16:28
Нам ГОДИТИ не треба - Богові годіть і все буде добре.
лучанка
Показати IP
11 Вересня 2014 16:39
Думка, ти не тільки в Інтернеті сиди, а ще й газету яку випиши. По всіх газетах було спростування про той випадок з похоронами. І сільський голова виступив, що такого не було, бо він був на тому похороні, і люди прості з села в шоці - якому дебільному журналісту не хватало "жареної" новини, і сам батюшка в шоці - конкуренти наступають, чи що?...
Андрій Турак
Показати IP
11 Вересня 2014 16:43
Рішенням сходу селян, який відбувся 24 серпня 2014 року в селі Угринів, було вирішено протягом 2 тижнів провести таємне голосування стосовно приналежності церкви села Угринів до того чи іншого патріархату. За приєднання до КП висловилося 336 селян, до МП - 114. 7 вересня відбулися збори уповноважених селян, де було оприлюднено результати голосування. Селяни вирішили об’єднатися навколо Київського патріархату.
На зборах уповноважених було обрано керівні церковні органи: старосту, помічника, голову ревізійної комісії, "двадцятку", а також було вирішено зобов’язати "московського попа" передати ключі від храму старості. У разі відмови - поміняти замки, що було і зроблено!
ПЕРЕМОГЛИ КОМУНІСТІВ - ПЕРЕМОЖЕМО Й МОСКАЛЯ! СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА НАЦІЇ!!!!!
я до Андрій Турак
Показати IP
11 Вересня 2014 17:48
Три дурень
вам до Андрій Турак
Показати IP
11 Вересня 2014 17:51
потрібно першу букву у прізвищі поміняти. На Д.
Сава
Показати IP
11 Вересня 2014 18:15
Що, о. Валентине, хочеш відмежуватися від Путіна і Кіріла? Поки ти в складі Російської Церкви - не вийде. Ти перебуваєш у конфесії, на совісті якої кров наших воїнів! Ярлик "московський піп" ти сам собі почепив, і не треба його відмивати.
Борець за правду
Показати IP
11 Вересня 2014 18:37
Упц це не московський патріархат!Є державні документи які це підтверджують!А упц кп-самопроголошена і не визнана церква у світі!(зайдіть у вікіпедію!)Це по Божому так упц кп відбирає силою церкви упц????
Сава до Борець за правду
Показати IP
11 Вересня 2014 19:01
Які документи? Зайди на сайт РПЦ і прочитай статут Церкви. Почитай, що Онуфрій є перший член їхнього Священного Синоду. Прозрійте нарешті, люди! Вас дурять по-московськи
Тетяна
Показати IP
11 Вересня 2014 19:51
Святі та божі. "найбільше допомагають, не хочуть кровопролиття". Смердить слухати. я особисто в церкві московського патріархату подавала записку за упокій невинно загиблих на Майдані, і в мене її не взяли. просто відмовили. нема їм віри. московський патріархат - це ворог України, вони годують убивць наших дітей, братів, чоловіків
anyta
Показати IP
11 Вересня 2014 20:00
як на мене- лізти до Церкви, захоплювати таким чином, то гріх великий.І не важливо, чи МП чи КП, чи католики, чи баптисти...Хлопцям нашим на Сході байдуже, на якій мові чи в якій церкві про них моляться, АБИ ТІЛЬКИ МОЛИЛИСЬ.Кожна людина вибирає свій шлях до Бога, через свою Церкву.Ці дискусії безглузді, тільки викликають більше ненависті з кожної конфліктної сторони. Пане Турак не лізьте до церки, будьте на своєму місці, не настроюйте людей агресивно в своєму селі.
краянка
Показати IP
11 Вересня 2014 21:16
ПАТРІАРХИ ЧОТИРЬОХ НАЙСТАРШИХ ЦЕРКОВ СВІТУ НАГАДАЛИ РПЦ,ЩО УКРАЇНА НЕ Є ЇЇ КАНОНІЧНОЮ ТЕРИТОРІЄЮ
Патріархи чотирьох найстарших Церков світу і Предстоятель Автокефальної Церкви Кіпру закликали Російську Православну Церкву дотримуватися своєї канонічної території.
"Через події, які недавно мали місце в Православній Церкві"Собор наголосив на необхідності для всіх православних Церков поважати і суворо дотримуватися географічних кордонів своїх юрисдикцій"в тому вигляді, як вони визначені священними канонами та Томосами про заснування цих Церков".
Цими словами пентархія натякнула на невизнання канонічного статусу УПЦ(МП) в якості"невід'ємної частини"Московського Патріархату,оскільки в Томосі про автокефалію Православної Церкви в Польщі,виданому в 1924р., Константинопольський Патріархат констатував,що ніколи законним чином не відмовлявся від своєї юрисдикції над Київською митрополією.Стосовно ж всієї Московської Патріархії та її канонічних кордонів Константинопольський Собор дотримується Томосу 1589 р.,згідно з яким територія нинішньої Україна не входить до складу Московського Патріархату.
Пентархія– це спосіб Константинопольського Патріархату дати зрозуміти РПЦ "хто в домі господар".
Тураку
Показати IP
11 Вересня 2014 22:01
ДЕПУТАТСЬКИЙ "БЕЗПРЄДЄЛ"
(ЧОМУ СТАТТЮ ВИДАЛИЛИ З САЙТУ?) мало
того що в регіональних газетах не взяли
статтю, то ще й в інтернеті шліфують!!!
Сьогодні страшне.
Сьогодні смерть, яка вірусом забирає життя
молодих хлопців, нащадків Української нації,
на сході.
Де справедливе? Де чесне? Де законне?
Тим часом у наших селах «прекрасні» і
«зажерливі» Пани не можуть насититися…
Чим? І можливостями, і тими ж страшними
смертями!
Як це можна У такий час користуватися
ситуацією?
Я живу в селі Угринів, Горохівського р-н.. У
прекрасному селі, з чудовими людьми. Але…
З повагою до пана А. А. Турака, керівника
ПОСП ім. Шевченка, не можу спокійно
дивитися на те що «бабло робить все». Таке
враження, що він у нас Пан, а всі решта не
відомо хто, тому що як « Турак скаже, так і
має бути».
Всі знають, яка ситуація в нас з церквами:
поділі розподіли і т.п., саме в нас, так
званий «Московський патріархат», але в
церкві ні разочку не правилося московською
мовою і т.п.. Завжди відправлялися молебни
за майданівців (ще тоді, коли Яник був!) і
зараз за солдатів і волонтерів. Молодий
отець Ростислав з сім’єю ( матушка і два
сини 11 і 16 років) завжди справедливо
оцінювали ситуацію і совісно молилися за
всіх, адже вони в нас вже 16 років, всі
звикли одні до одних.
Але наш Пан вирішив, що церкву змінити
можна, як партію напевно. Зібрав людей, які
в церкву ходять лише коли «Христос
Воскрес» і то над ранок, так званих
«наближених», ну і, ясне діло, що купу попів
з Київського патріархату ( з повагою до
священнослужителів – вони поводили себе
як «рекет»). І в місцевому Будинку культури
в такому складі проводилися «збори
громади»(цирк).(Ну і звичайно,що прийшла
ще я, але довго на те паскудство дивитися
не могла).
Отже, коротко про збори. Нікому не
надавалося слово, не можна було, далі
голосування – не важливо, чи всі руки
піднімали, чи ні – рішення прийняті
одноголосно – КОМЕДІЯ. А найстрашніше те,
що пан А. А. Турак сказав, що до 1 жовтня
2014р.священику вибратися з хати, інакше
отець Ростислав з сім’єю буде платити по 50
грн.м.. Де це бачено!
У той час, коли приймаємо людей зі сходу,
ми виганяємо своїх?
Ця поведінка не достойна Депутата
Облради!
Дуже гірко переживати в наш час такі
ситуації, коли дійсно робиться на нашій
землі «страшнюче».
Дуже хочу, що люди не стрибали вище своєї
голови через одне, тому що мають гроші, бо
правда все одно на кожного з нас
знайдеться.
А одночасно допомагати і забирати (не
маючи на це права людського) не можна.
Тому що гроші – це ще не все. Зробивши
огорожу і алею біля сільської школи, і
засипати ями камінням показово, коли
маєш мільйони – це не така велика
допомога, як на мене.
Краще б не викидали і не палили пластикове
сміття з молочного заводу і відходи з
ковбасного цеху на сільському смітнику і не
лізли в справи сільської громади. Це не у
компетенції А. А. Турака, це не лише моя
думка.
Так що люди гинуть не за Панщину, не за
«бабло» і не за нового януковича, І НЕ ВСЕ
ПРОДАЄТЬСЯ!
ТАК ЗАВЖДИ НЕ БУДЕ! ПАНЩИНИ НЕ БУДЕ!
так буде до Тураку
Показати IP
12 Вересня 2014 12:23
Люди які захоплюють церкви і чинять наругу над священником, причому будь-якої конфесії, відповідатимуть 100%, якщо не перед людьми, то перед Богом. І іхні нащадки до сьомого коліна. Буде каяття, та не буде вороття...
отак до так буде
Показати IP
12 Вересня 2014 14:07
це точно, згадайте ті часи як стріляли по церквах, розорювали, палили...Що стало з тими нелюдами?Власними очима бачила дитину (вже дорослого дядьку) такого нелюда, це інвалід. Здається, діти невинні, але чомусь завжди страждають через дії своїх батьків. Люди, схаменіться, що ви робите?Не буде добра, миру,любові, якщо ви будете піднімати руку на святе, і не важливо якої конфесії.
Цікавий
Показати IP
11 Вересня 2014 22:20
Шановні, не потрібно багато зусиль, для того щоби когось, незалежно від конфесійної ситуації добряче обгадити.
Я не дуже крепко віруючий, але знаю слова Євангелія:
По ділах їхніх пізнаєте їх, здається, приблизно так. Отож, менше балакаймо, включаймо свої особисті мізки, і мовчки аналізуймо, те що спостерігаємо:
Церква молиться - Це факт.
Але буває що погана, паршива вівця всю отару паскудить, це стосується абсолютно всіх: і КП, і УПЦ, АПЦ, і УГКЦ, і Протестантів, які чомусь бояться брати зброю в свої "безгрішні" руки, і відвертих атеїстів, які в Росії чи Білорусі на сезонних роботах "захищають" Батьківщину.
Моя думка: служитель культу в чомусь завинив - по всій строгості закону, незалежно від конфесійної приналежності, хай відповідає як громадянин України!!!
До вас
Показати IP
11 Вересня 2014 23:34
Ходив у дитинстві до собору з бабусею бо мамі не дозволяли вона була вчителем сварили маму за крашанки які я приніс до школи навіть догану дали і тепер хожу до успенського собору якому 850 років знаю священників як ви тут пишете московського патріархату то вони дотримуються всіх церковних канонів а у київському знаю лише одного порядного це отець Евген а решта курять їдять сало у піст і я це сам бачив коли запитав у благочинного як так то отримав відповідь гріх не в рот а з рота то про що можна говорити з таким священником
Знаете що
Показати IP
11 Вересня 2014 23:36
Знаю київських попів які хрестили своїх внуків у храмі московського патріархату
голос громади
Показати IP
11 Вересня 2014 23:42
Турак,тобі мало Дубовської церкви,яка названа в твою честь?!Люди там моляться не Богу,а тобі.Тепер в Угринові,де ти порізав замки на церкві,сам будеш сидіти на престолі?Чи служби відправляти?Таких як ти до неба не візьмуть!!!!
Угрин
Показати IP
12 Вересня 2014 08:57
Завтра пийдуть до влади католики- турак зробить з Храму костел. Аби селяни не бачили його злодійства і його сімейки. В каламутній воді...................................
ПАНЯНКА до Угрин
Показати IP
12 Вересня 2014 09:40
Оце істинна правда!!!!!!!!!!!!!!
угринівець
Показати IP
12 Вересня 2014 09:19
Я дуже поважав дубовського батюшку Сегета Миколу, хоч я і не ходжу в КП, але людина добра, поважна...був...Бо те що він почав вичворяти з своєю так званою матушкою (яка взагалі не на своєму місці і не знає як повинна поводитися справжня матушка, ВОНА ПОВИННА БУТИ ВЗІРЦЕМ для вірян), то це просто жах.Як людина при такій посаді може виганяти другого батюшку, бо хоче зайняти його місце?Як так можна, якщо вже батюшкам гроші на першому місці?Вам мало вашої дубовської, чи Турак вам мало платить?Так попросіть більше. Всі нормальні Церкви відділені від держави і політики, отримують дохід від приходу Церкви, а вам платить Турак.Батюшка Сегет, прошу вас не лізьте у цю справу, не позорте своє ім"я, має бути доброта, любов до ближнього.
А Турак вважає, що ті сто з лишнім голосів , які проголосували за , не є громада, чи до неї не потрібно прислоховуватися?Напишіть правду, ЯК ВИ СЛУХАЄТЕ І ПОВАЖАЄТЕ СВОЇХ СЕЛЬЧАН, бо обвішати прапорами пів села то одне,а бути справедливим, то друге,але це явно не про вас.Ви вже встигли поміняти замки на Церкві, а не боїтесь, що одного разу вам помінять так само замки у вашій хаті?За Божу кару я вже взагалі мовчу, бо не знаю чи ви православна людина,але видно не знаєте Заповідей Божих.Не моліться на свої гроші.
333
Показати IP
12 Вересня 2014 09:42
Кого ви переконуєте? Є там приставка МП чи немає. Ви ж бачите що окремі дописувачі хочуть щоб було МП тому що їм просто так хочеться.
Закон
Показати IP
12 Вересня 2014 10:12
Турак злодій.
до Турака
Показати IP
12 Вересня 2014 10:18
Пане (товаришем язик назвати не повернеться) Тураку! А невже Ви не були в рядах "керівної і спрямовуючої сили"? Невже так швидко перефарбувалися? То коли були чесними - тоді, коли партквиток біля серця носили, чи зараз, коли верещите, що перемогли комуністів? Ви своє господарство з нуля розпочинали, чи Вам комуністи залишили? То хто ж Ви є - підла людина-зрадник, чи "прозрівший"? Дайте відповідь, не соромтеся.
Добро
Показати IP
12 Вересня 2014 10:25
Як турок забрав Храм незаконно, так в нього можна забрати землю розірвавши договора достроково. Чекайте люди інвесторів , які платитимуть більше і людей за людей рахуватимуть. Турок нехай втікає на свою львівщину звідки прийшов.
Працівн
Показати IP
12 Вересня 2014 10:35
Вигнати Турака з села і будинка, якого він збудував на вкрадені гроші в селян. Може тоді зрозуміє людей? І забрати квартири в Луцьку куплені за наші гроші.
християнинка
Показати IP
12 Вересня 2014 10:39
Люди схаменіться, нема ніде таких підлих священиків, Господи прости, як у московському патріархаті. Я одного разу була на вінчанні в Покровській церкві, вінчання я знаю від початку до кінця, священник дуже багато пропустив, тому що, в дверях чекала уже інша пара, В кінці вінчання я задаю священнику питання, чому так багато пропущено, отримую відповідь, не подобається , не слухай, Ц е просто ЖАХ.
Невже ви не чуєте, як вони постійно згадують в молитві за Кирила, який дає благословіння вбивати наших українських дітей, Нехай дадуть відповідь , якщо вони не московські попи, чому вони згадують кирила, Чому кирил не їде на Україну до Киїівського патріархату, а тільки до московського. Ми є єдина УКРАЇНА - нам не потрібне російське ярмо, і не потрібний московський патріархат. ВОНИ НІКОЛИ НЕ БУЛИ І НЕ БУДУТЬ ЗА УКРАЇНУ!
думка
Показати IP
12 Вересня 2014 10:46
А чого в такого патріота Турака син і зять не захищають неньку Україну?Чи все сімейство р"яно захищає свої мільйони і міняє церкви?
АТО
Показати IP
12 Вересня 2014 12:17
Поки сини України захищають свою державу Турак і його сімейка бабло косять, в тому числі на Церкві.
Шарапов
Показати IP
12 Вересня 2014 12:40
Вор Турак должен сидеть в тюрьме.
я до Шарапов
Показати IP
15 Вересня 2014 08:52
як би не турак тому селу булоб пизд------- як іншим селам де колгосп розікрали
Волинянка
Показати IP
13 Вересня 2014 09:37
Бог нам всім суддя.
бандера
Показати IP
15 Вересня 2014 08:56
не вір кацапу не вір гундяю не вір московським попам о тому ми українці дибіли що свого цураємось хто хоче церкву московську в магадан там вам путин місце зробив не смердіть тут
катерина
Показати IP
29 Вересня 2014 09:27
прихильники московського патріархату не паскудьте київський партріархат бо господь сказав де зібралося двоє в імя моє там я посед вас.
Справедливість
Показати IP
9 Листопада 2014 09:02
Досить того всього!!!!Чому УПЦ КП відбирає незаконно церкви ?Чому прихожанни кп обзивають,оббріхують упц????Коли ця війна між людьми кінчиться???
Миколь
Показати IP
10 Травня 2015 14:11
УПЦ (МП) — ворожа організація на тілі України. То є такий собі підрозділ духовної окупації. Якщо президент у ВР зачитує імена Героїв України, усі встали, крім трьох попів на чолі з Онуфрієм, то можна собі уявити чим вони заанґажовані. Гловатий вірно мовив: "Потрібно її дати справжню назву: Російська Православна Церква на теренах Укрїни". Маску треба зняти, і все стане на своє місце. У нас є багато конфесій, які не загортаються у папірці і не маскуються. Наприклад: Вірменська Православна Церква, котра має своїх прихожан, свої храми. Але вона молиться, а не займається політикою, на відміну від Кирила і його послідовників ...
У Тихому океані знайшли мегакорал, більший за синього кита
Сьогодні 00:36
Сьогодні 00:36
Вчені знайшли нітрили у міжзоряній хмарі: це допоможе розгадати секрет зародження життя
Сьогодні 00:16
Сьогодні 00:16
15 листопада: свята, події, факти. Міжнародний день сиру і хліба та день таблиці множення
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
У Японії пацієнтам вперше відновили зір за допомогою стовбурових клітин
14 Листопада 2024 23:38
14 Листопада 2024 23:38
Осінній супермісяць: коли можна буде побачити в Україні
14 Листопада 2024 23:18
14 Листопада 2024 23:18
Зеленський представить План стійкості з 10 пунктів наступного тижня
14 Листопада 2024 23:00
14 Листопада 2024 23:00
«Кожна її деталь дихає історією України»: «Укрпошта» випустить нові марки до Дня Гідності та Свободи
14 Листопада 2024 22:40
14 Листопада 2024 22:40
До використання у ЗСУ допустили український дистанційний модуль ведення вогню
14 Листопада 2024 22:22
14 Листопада 2024 22:22
У Луцьку під час комендантської години спіймали п'яного водія без прав
14 Листопада 2024 22:02
14 Листопада 2024 22:02
ЄС вперше профінансував спільну закупівлю зброї державами-членами, зокрема для України
14 Листопада 2024 21:43
14 Листопада 2024 21:43
Судитимуть волинянина, якого викрили у нелегальному продажу електронних сигарет
14 Листопада 2024 21:23
14 Листопада 2024 21:23
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.