У луцькому політесі дивуються: «Хабарництво? Чому саме ЛНТУ?»
Представники вченої ради Луцького національного технічного університету заявляють, що готові протидіяти хабарництву в стінах навчального закладу.
Про це стало відомо під час візиту Самооборони Майдану на засідання вченої ради університету.
З відповідною заявою до присутніх звернувся активіст Богдан Климчук. Він заявив, що у групу протидії корупції Самооборони Майдану надходить чимало скарг щодо випадків хабарництва у ЛНТУ.
Самооборонівець стверджує, що такі звинувачення не є голослівними. Мовляв, небайдужі люди проводили опитування у вузі, результати якого є невтішними.Разом з тим, каже, що таке опитування, яке охопило близько 200 респондентів, не є достатньо репрезентативним для того, щоб говорити про рівень корупції у виші в цілому. Також, зі слів Богдана Климчука, активісти мають чимало заяв та скарг від студентів на конкретних викладачів, які беруть чи вимагають хабарі. Хлопець зауважує, що сам є випускником ЛНТУ, і ситуація за 9 років, які пройшли з моменту його випуску, мало змінилась. Мовляв, прізвища хабарників, на яких вказували студенти, теж не змінились.
Тому активісти мають на меті організувати повноцінне анкетування серед студентів ЛНТУ. «Воно буде проводитись з метою отримання більш достовірних показників щодо хабарництва у вузі. Результати опитування будуть оприлюднені та передані у правоохоронні органи», - каже Богдан Климчук. Чоловік зазначає, що організовувати дослідження будуть соціологи, які, з його слів, є більш компетентними у цих питаннях, аніж активісти чи самооборонівці. Також він закликав керівництво Луцького національного технічного університету ніяким чином не перешкоджати цьому процесу та не чинити тиску на студентів.
На це перший проректор Луцького національного технічного університету Валентин Талах відповів, що навпаки - викладачі та керівництво вишу будуть сприяти такій ініціативі. Серед іншого, не будуть перешкоджати анкетуванню студентів під час навчання, тощо.
Члени вченої ради підтримали ініціативу Самооборони. Окрім того, Талах заявив, що у ВУЗі відбувається систематична робота, націлена на протидію корупції. Але, все-ж, у декого з представників вченої ради така позиція активістів викликала здивування: мовляв, чому саме ЛНТУ?
«У Верховній Раді було питання якраз не по нашому університету, а по Східноєвропейському», - заявила проректор з науково-педадогічної роботи Ірина Вахович.На що Богдан Климчук відповів, що найбільший резонанс викликає саме політех. Але, з його слів, це зовсім не означає, що займатися будуть саме ним. Самооборонівець стверджує, що активісти перевірятимуть і інші вищі навчальні заклади Луцька.
Також представників вченої ради зацікавило, чи будуть люструвати студентів, які дають хабарі. Мовляв, згідно з чинним законодавством, кримінальну відповідальність несе не лише той, хто брав хабар, але й давав його.
На що активіст заявив, що роз’яснювальну роботу проводитимуть і серед студентів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це стало відомо під час візиту Самооборони Майдану на засідання вченої ради університету.
З відповідною заявою до присутніх звернувся активіст Богдан Климчук. Він заявив, що у групу протидії корупції Самооборони Майдану надходить чимало скарг щодо випадків хабарництва у ЛНТУ.
Самооборонівець стверджує, що такі звинувачення не є голослівними. Мовляв, небайдужі люди проводили опитування у вузі, результати якого є невтішними.Разом з тим, каже, що таке опитування, яке охопило близько 200 респондентів, не є достатньо репрезентативним для того, щоб говорити про рівень корупції у виші в цілому. Також, зі слів Богдана Климчука, активісти мають чимало заяв та скарг від студентів на конкретних викладачів, які беруть чи вимагають хабарі. Хлопець зауважує, що сам є випускником ЛНТУ, і ситуація за 9 років, які пройшли з моменту його випуску, мало змінилась. Мовляв, прізвища хабарників, на яких вказували студенти, теж не змінились.
Тому активісти мають на меті організувати повноцінне анкетування серед студентів ЛНТУ. «Воно буде проводитись з метою отримання більш достовірних показників щодо хабарництва у вузі. Результати опитування будуть оприлюднені та передані у правоохоронні органи», - каже Богдан Климчук. Чоловік зазначає, що організовувати дослідження будуть соціологи, які, з його слів, є більш компетентними у цих питаннях, аніж активісти чи самооборонівці. Також він закликав керівництво Луцького національного технічного університету ніяким чином не перешкоджати цьому процесу та не чинити тиску на студентів.
На це перший проректор Луцького національного технічного університету Валентин Талах відповів, що навпаки - викладачі та керівництво вишу будуть сприяти такій ініціативі. Серед іншого, не будуть перешкоджати анкетуванню студентів під час навчання, тощо.
Члени вченої ради підтримали ініціативу Самооборони. Окрім того, Талах заявив, що у ВУЗі відбувається систематична робота, націлена на протидію корупції. Але, все-ж, у декого з представників вченої ради така позиція активістів викликала здивування: мовляв, чому саме ЛНТУ?
«У Верховній Раді було питання якраз не по нашому університету, а по Східноєвропейському», - заявила проректор з науково-педадогічної роботи Ірина Вахович.На що Богдан Климчук відповів, що найбільший резонанс викликає саме політех. Але, з його слів, це зовсім не означає, що займатися будуть саме ним. Самооборонівець стверджує, що активісти перевірятимуть і інші вищі навчальні заклади Луцька.
Також представників вченої ради зацікавило, чи будуть люструвати студентів, які дають хабарі. Мовляв, згідно з чинним законодавством, кримінальну відповідальність несе не лише той, хто брав хабар, але й давав його.
На що активіст заявив, що роз’яснювальну роботу проводитимуть і серед студентів.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 136
некомуняка
Показати IP
25 Березня 2014 13:17
очі здивовані хабарі? які хабарі?
Paulo
Показати IP
25 Березня 2014 13:21
При всій повазі до ректора це - сімейний університет, тут сказати більше нічого. Гроші ідуть в см'ю.
дід Свидригайло до Paulo
Показати IP
25 Березня 2014 16:57
вже у нас був один у якого все ішло в сімю. чим то все кінчилось?
каул до дід Свидригайло
Показати IP
1 Квітня 2014 10:28
а скільки таких ще сидить з розумними оченятами кара буде
правда до Paulo
Показати IP
26 Березня 2014 20:46
перш ніж на кого намовляти потрібно володіти інформацією. в цьому університеті навпаки студентів аж засильно люблять, забери хабарі кількість студентів зменьшиться на 2:3
смішний ти Paulo до Paulo
Показати IP
27 Березня 2014 20:48
жаль мені тебе, якщо ти так думаєш)
Студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:27
Проведіть опитування хто давав хабарі?
правда до Студент
Показати IP
26 Березня 2014 20:49
ледарі яким не місце в університеті!
студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:27
Ця правда стопрцентна. А коли візьмуться за Божидарника-хабрника і його сімейку синка і доню, які там керують. Хабарі безбожні,здирництво безбожне. Викиньте цього старого пердуна з його вилупками вже дістали.Як можна щось змінити,як керовник цей же самий.Нічого? Хабарництво,як було так і буде. Міняйте,будь ласка. бо ми вже задихаємось. Ну ладно платять ті,
що не хочуть вчитися,ці барани.А то ми добре вчимося,але мусимо плати,бо не здамо ні одного предмету..
Анонім до студент
Показати IP
25 Березня 2014 20:20
Переводься у ВНУ. Там той хто реально вчиться за екзамени не платить.
lutchanka до студент
Показати IP
25 Березня 2014 22:59
А вчитись не пробував?! Йди із заявою на хабарника у прокуратуру і скажи. хто з тебе вимагає і кому ти платив! А то ти такий самий баран, бо хто добре вчиться - той сам здає
СтудЕНТ до студент
Показати IP
26 Березня 2014 19:03
нерозумний?
Історію політехнічного почитай, як би не Божидарник, так і був би коледж чи пту
Те, що у Луцьку є політехнічний університет його заслуга.
Хабарі безбожні? попробуй вчити і здавати
Тітка до СтудЕНТ
Показати IP
19 Квітня 2016 15:02
Там дійсно все так
правда до студент
Показати IP
26 Березня 2014 21:00
ти гниляк який нічого не знає, або дупу свою цілиш на місця які здобувалися величезною працею. три людини не всилах побороти систему, а для студентів вини роблять більше ніж хто інший,...
Бога побійся! до студент
Показати IP
27 Березня 2014 20:51
і совість не мучить брехати (як та собака) людям в очі?
от що я тобі скажу: за три роки навчання я ні разу, повторююсь: НІ РАЗУ, не давала жодного хабаря. Коли ти вчиш те, що вимагає програма, ходиш на пари - це не є необхідним.
Колишній студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:29
Покажіть мені хоча б одного викладача, який жодного разу не взяв грошей за "вирішення питання" про здачу заліку чи екзамену.
Є такі до Колишній студент
Показати IP
25 Березня 2014 16:11
у СНУ знаю таких викладачів
студент до Колишній студент
Показати IP
26 Березня 2014 21:17
один знайомий стедент розповів що чув розмову викладача з студентом в якій студент який ніразу не був на парах вимагав в подальшому постановки заліку мотивуючи що він є самообороною майдану, особисто мені не зрозуміло чого так має бути цеж є використання влади якої ще немає не запризначенням!
правда
Показати IP
25 Березня 2014 13:30
100%
Студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:32
Я не чув про викладачів які здирали гроші зі студентів просто брехня... Хоть і навчаюсь більше пів року але всеодно не чув з уст моїх знайомих про хабарі тільки до вступу трішки...
111111 до Студент
Показати IP
25 Березня 2014 14:46
значить ти ще не студент....і нічого незнаеш в політеси....через рік побачиш
СтудЕНТ до 111111
Показати IP
26 Березня 2014 17:40
я навчаюсь 2-й рік і не знаю що таке "платити за екзамен"
якщо баран, то шукаєш як викрутитись по іншому
і взалі, що за дурна тема...маю вдосталь знайомих, які вчились і "вчаться" в СНУ і навіть не заходили в університет під час сесії...і не тре розповідати, що у СНУ всі викладачі "святі"
СТУДЄНТ до 111111
Показати IP
26 Березня 2014 21:26
народ я живу в общазі і бачу як хто вчиться,, є стеденти які тільки встають з ліжка в трьох випадках: поїсти, сходити в туалат та сходити по пиво а потім вони ж саме більше розповідають про корупцію в університеті і пишуть різні коментарі, хлопці не будьте ліниві всавайте поки ще не перетворились в амеби чи інфузорії!!!
жаль таких як ти до 111111
Показати IP
27 Березня 2014 20:54
значить ти теж не студент ЛНТУ. або ти сліпий
ботан
Показати IP
25 Березня 2014 13:37
Якщо розумний тоді легко можна здати сесію і без хабарів, а якщо тупий то пробачте, але тоді все ясно, що заради стипендії ти готовий на все, після чого тебе і виганяють, а надалі тільки й чути, що там одні хабарники викладають... я просто в шоці......
Ярослав
Показати IP
25 Березня 2014 13:39
ще дивуються. там постійно так було не поступиш навіть на платне якщо не дасиш на лапу а вже про екзамени взагалі нічого казати. всі такі святі як не стидно брехати ну брали і берете то хоть не робіть очі круглі
шевченко до Ярослав
Показати IP
26 Березня 2014 21:32
викладачі не беріть хабарі прошу вас благаю... дайте можливість хорошим студентам відчути смак навчання а не рівність з бовдурами!
Lutsk
Показати IP
25 Березня 2014 13:42
Хабарі беруть всі. За заліки, за екзамени і самі викладачі дипломи роблять за певну суму
111111 до Lutsk
Показати IP
25 Березня 2014 14:47
и курсови готови дають за певну суму....так є на кожний кафедри...просто в кожного свої розценки...
Дід Свирид
Показати IP
25 Березня 2014 13:44
Той во Васькін один не хабарник,він той,шкуродер.
Кеша до Дід Свирид
Показати IP
25 Березня 2014 17:09
Васьк.-на не чіпати! "Чекісти" хабарів не беруть, а бивших чекістів не буває!
ботан
Показати IP
25 Березня 2014 13:46
ярослав все зтобою ясно зно здав погано і дав на лапу я ж казав
студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:48
коментар було видалено
студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:48
коментар було видалено
студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:48
коментар було видалено
студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:48
коментар було видалено
студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:48
коментар було видалено
студент
Показати IP
25 Березня 2014 13:48
коментар було видалено
Макс
Показати IP
25 Березня 2014 13:50
Завтрашній заголовок на ВН — «Політех провів люстрацію самооборони»
А по суті — не лізьте ви туди, і не таких активістів перемелював політехнічний
Александр
Показати IP
25 Березня 2014 14:24
Я другого не могу понять: ведь взятничество, если есть, оно ж не вчера началось? Чего вы поступаете туда? Чего в такой же СНУ? Вы же заранее соглашаетесь с системой. Вы знаете, что учиться не надо (или вас ничему не научат, что одно и то же, в зависимости от "места сидения"), что при этом платить надо, и поступаете? Зачем???
Василь до Александр
Показати IP
25 Березня 2014 22:36
Особисто я коли поступав в політех на заочне, не знав про хабарі. Раніше навчався в іншому вузі на Рівненщині , то там всі вчились, а хто не хотів \ \ не міг, його звільняли.
асп
Показати IP
25 Березня 2014 14:28
Перед тим як кричати про проведення люстрації для будь кого спершу собі заглянь , і проаналізуй чи сам би ти її пройшов за все життя що вже прожив. А кричати можуть тільки ті хто завідує "он він бере хабарі, і он які хати має, а я ні , значить проводим люстрацію" не береш ти , тільки через те що не маєш можливості!!!!
А на рахунок політеху, сам там провчився 5 років, сам поступив, без ніяких блатів і оплат!!! І за весь період часу можу сказати одне - жодного студента спеціально жоден викладах не грузив тільки для того щоб той ХАБАР дав. А коли студент нічерта не знає , і хоче щоб йому поставили за "гарні очі" , а потім коли сам суне гроші ще й кричить ХАБАРНИКИ!!!! Сам таких студентів знав!
Тому не треба тут люструвати і кричати про хабарі!!!
ВЧИТИСЬ ХАЙ СТУДЕНТИ ПОЧНУТЬ САМІ СПОЧАТКУ!!!
111111 до асп
Показати IP
25 Березня 2014 14:51
значить тобі крупно повезло, і ти не зустрічався з такими викладачами які кажуть прямо напряму тоби ...............не буду наводити прізвище цих викладачів.....їх так всі знають хто навчався там 5 років
О+О до 111111
Показати IP
25 Березня 2014 15:24
Я закінчила ЛНТУ. Реально можна здати сесію без "харабів". Але це настільки важко. Просто ходити треба не 6 разів, а 12, щоб за знання щось поставили.
Принципово магістратуру здавала сама і не платила...до "меншого Божидарника" ходила по вихідних і на 19:00 - це у нас так викладач приймає екзамен.
дід Свидригайло до О+О
Показати IP
25 Березня 2014 17:01
і це вважаєш нормальна практика?
викладач до дід Свидригайло
Показати IP
26 Березня 2014 21:42
не шукайте легкого і будите сильними
випускниця до асп
Показати IP
25 Березня 2014 15:09
підтримую!!!!!я також поступила сама, без хабарів і протекції, провчилась 5 років і сама все здавала!
Василь до асп
Показати IP
25 Березня 2014 22:41
100% Викладач з політеху написав, і а інші викладачі (+) поставили.
P/S "Я вам не ЗАВІДУЮ".
тьоска до Василь
Показати IP
26 Березня 2014 21:49
запитайтеся в своїх батьків як вони вчились? я памятаю коли мій батько вчився в політесі ще раніше інститут був то він маючи хорошу заробітну плату та трьох синів сидів до ранку креслив курсові, цікаво чи зараз хтось так робить?
тьоска до Василь
Показати IP
26 Березня 2014 21:49
коментар було видалено
Студен
Показати IP
25 Березня 2014 14:49
Ой не бреши,бо я цього року закінчив.Вчився добре, а плати по всій програмі, або здавав20 разів.Ти на Якому факультету вчимвся,що сам поступив на сільсьгосподарські машини ч може на митній справі.Сам ти можеж поступити тільки на цей факультет.Не лукав.Одні хабарі повально.Гнилий заклад,вчаться барани більшу половину.
випускниця до Студен
Показати IP
25 Березня 2014 15:17
добре вчився, а писати каліграфічно так і не навчився((( шкода, що тобі довелось з баранами вчитись, я вчилась з нормальними людьми і нікого не заставляли платити)
квестія до Студен
Показати IP
26 Березня 2014 07:46
Не уявляю, як ти міг вчитися добре, коли ти "студен", що вчився "на факультету" і все "можеж". Там, де можливі звичайні опечатки, я уваги не звертаю.
правда до Студен
Показати IP
26 Березня 2014 21:53
згідний скоріш начальство прийняло рішення про зачистку баранів, а не витягування їх які потім топлять цей корабель
політех
Показати IP
25 Березня 2014 14:51
оголосіть весь список хабарників..............хто знає кажуть та є морохової доця войтович ярошевич...
пуся до політех
Показати IP
1 Квітня 2014 09:39
а хати за що будують толстушко і ярошевич а хіба то не корупція коли на кафедрі працюють і мама й доця морохова садовська умнічки такі не говорю вже про божиків
Колишній студент ЛНТ
Показати IP
25 Березня 2014 14:57
Ні для кого не секрет, що в ЛНТУ можна за гроші вирішити багато. Проте, в першу чергу в цьому зацікавлені самі студенти, які просто-напросто барани і на 5 курсі не знають елементарних понять (або диплом з інтернету за ніч роблять). Тому ніхто з викладачів провини не знімає, і як казали вже, дана проблема існує роками. А ворон ворону око не виклює. П.С. Історія з власного досвіду: на п'ятому курсі потрібно було здати предмет у викладача "Х", який знатний був хабарник. 90 % моїх одногрупників навіть на пари не ходили, а мені було ділом принципу в суботу на Львівську припертись на 1 пару і здати самому. І здав. Сам. Без жодних грошей. Тому в міф про те, що здати самому не можна - не вірю. Побачив це сам за 5 років. П.П.С. Не ботан, не викладач, не родич викладача та не має відношення зараз до ЛНТУ взагалі.
До Lutsk
Показати IP
25 Березня 2014 15:02
"Хабарі беруть всі. За заліки, за екзамени і самі викладачі дипломи роблять за певну суму" - оце наш менталітет...який зміст несе Ваш комент? Якщо сам студент неспроможен або працює на важливій посаді ( а диплом потрібен для підтвердження що ти маєш освіту) сам і платить за те щоб викладач написав диплом або поставив залік. Ми ж самі платимо. Цілком згідна з Александр..Чого поступаєте в ЛНТУ якщо там беруть хабарі??? Це напевно злість у студентів що великі гроші платять...Учіться!!!
бувший студент
Показати IP
25 Березня 2014 15:08
ніхто з вас хабаря не просить, коли ти вчишся. не хоч вчитися - плати або на всі 4 сторони!
згідна до бувший студент
Показати IP
25 Березня 2014 15:15
теж навчалася в ЛНТУ, і якби ще довелось навчатися обрала б ЛНТУ. ніхто хабара сам не просить. Вчишся і претензій до тебе немає. не вчишся заставлять, а не можуть змусити або плати або виженуть......
Ревизор
Показати IP
25 Березня 2014 15:17
А если брать борзыми щенками?
Яна
Показати IP
25 Березня 2014 15:39
Мій син учився в Східноєвропейському університеті , за 5 років навчання не заплатив ні одної гривні для викладача. Навіть не чула від нього ніколи, щоб хтось просив. Але племінниця вчилася у тому ж таки університеті, але на іншому факультеті - то казала, що мусили платити за заліки постійно, незалежно від того знає дитина чи не знає.Збирали і староста носила і здавала за всю групу.
був і бачив
Показати IP
25 Березня 2014 15:51
Хабарництво процвітає -як в ЛНТУ так і в БІотехнічному. Сам закінчував - бачив ситуації з середини. Правда одна-Самі студенти навчили!
Оля
Показати IP
25 Березня 2014 15:54
В Східноєвропейському університеті на платному дешевше вчитися, ніжу ЛНТУ на державному!
на сколько я знаю Божидарник Наталя та которая доця (наверно) работает в Приват Банке и получает прилично ...
не так до Anonymous
Показати IP
25 Березня 2014 16:39
Не доця, а невістка. Доця - Герасимчук Зоряна, але вона вже не перший проректор
І Я
Показати IP
25 Березня 2014 16:18
Якби ви вчились так як треба, то мудрість би була своя... я впевнений - платять бездарі і ледарі. моя дитина в цьому ВУЗі ні копійки не платила, диплом червоний бакалавра і на магістра на державну форму поступила. але не шукає кому платити, а хоче бути фахівцем. бо на роботу теж розумних треба. знайшли проблему!! НЕ ПЛАТІТЬ!!!! ВЧІТЬСЯ!!!!!
lutchanka до І Я
Показати IP
25 Березня 2014 23:13
Зараз гопники від науки будуть кричати, що ви проплачений писака від ректора ЛНТУ чи самі там працюєте! У них же норма - "хто не з ними - той сам бере хабарі".Хто пише про хабарі - задрипанці, які не ходять на пари, яким "протипоказана" вища освіта, ну непридатні вони розумово, а батьки запихають їх у ті вузи. Щоб виправдати своє ледарство, вони починають "пісеньку" про хабарі. Я ніяк не можу зрозуміти, чому вони не пишуть заяви у прокуратуру(а дзявкають тут. як цуцики)?! На дошках оголошень у вузах є номери телефонів довіри - телефонуйте і хабарником займуться певні органи, які мають досвід у подібних справах. Маю також дитину-магістранта цього вузу - НІКОЛИ. НІ ЗА ЩО НЕ ПЛАТИЛА і нічого подібного від неї я не чула.
випускник
Показати IP
25 Березня 2014 16:58
можна було здати сесію коли вчишся, але були окремі викладачі, (бабушка,наприклад,хто вчився той знає), які список писали, що треба, шкода не зберігся ))) там цікаво було почитати: мед, утюг, порошок стиральный це- на 3 ))))
Анонім до випускник
Показати IP
25 Березня 2014 17:15
а бабуля губи свої старі розкатала...
lutchanka до випускник
Показати IP
25 Березня 2014 23:14
а відмити її тим порошком не пробували?!
ІІІ до випускник
Показати IP
26 Березня 2014 09:25
А з року в рік апетити у неї все ростуть. Праска - це ще побожески)))
петрович
Показати IP
25 Березня 2014 17:02
провчившись 5 років можна зрозуміти одне що платять тільки бездарі і мажори!
петрович до петрович
Показати IP
25 Березня 2014 17:03
бо ніфіга незнають і саме головне нічого не хочуть ЗНАТИ
Петро до петрович
Показати IP
25 Березня 2014 17:14
як препод ніфіга не хоче (не може) начити якого милого він треба? вигнати
правда до Петро
Показати IP
26 Березня 2014 22:06
згідний таких треба в шию щей з подсрачником
тарас ш.
Показати IP
25 Березня 2014 17:11
шляньте на меншого божидарніка. який задумливий погляд...
Анонім до тарас ш.
Показати IP
25 Березня 2014 17:18
...здадуть чи не здадуть?
тарас ш. до Анонім
Показати IP
25 Березня 2014 17:29
погляд... з претензією на розум.
а як вам: брати чи не брати?
правда до тарас ш.
Показати IP
26 Березня 2014 22:08
один з небагатьох який студента поважає більше як колегу по роботі
хм до тарас ш.
Показати IP
27 Березня 2014 09:41
та скотина він жирна,лупає очима як теля.....на нари його
коля до тарас ш.
Показати IP
1 Квітня 2014 09:50
а де він того диплома доктора взяв треба пролюструвати той вак що видають дипломи неукам кандидатів і докторів половина цих вчених куплені дипломи і що вони можуть викладати і як
пропозиція
Показати IP
25 Березня 2014 17:13
хай правий сектор завітає на ДЕК. хай подивиться скільки студенти збирають на захист дипломних, магістерських. А як не заплатять - зріжут диплом.
Слідчий
Показати IP
25 Березня 2014 17:16
Цікава історія: 50 коментарів, всі в один голос кричать - хабарі в інституті беруть, А ЖОДНОГО ПРІЗВИЩА З КОНКРЕТНИМИ СУМАМИ не назвали!
І як з Вами працювати?
))))
друкар до Слідчий
Показати IP
25 Березня 2014 17:28
бо мальці втомляться друкувати весь список
lutchanka до Слідчий
Показати IP
25 Березня 2014 23:21
а хто з цих писак, які давали хабарі назвався своїм прізвищем?! Ви, мабуть. такий слідчий. як я - балерина. Ви не чули про презумпцію невинуватості?! Я теж зараз напишу, що дописувач під ніком "слідчий" вимагав у мене хабар у розмірі 500 у.о. - і що далі: вас брати за"зябра" і садити у кутузку, чи мене брати за "зябра" за наклеп? Чи діяти за принципом "хай тепер відмиється! Хай доведе. що не вимагав і не брав!". Але має бути доведена вина, е не невинуватість!
Тарас
Показати IP
25 Березня 2014 17:27
А знаєте, що я хочу? Хочу, щоб одного разу викладач потрапив до хірурга-неука, з якого сам колись взяв хабар. Щоб дитину доцента вчила вчителька-неук, яка теж вчилася за хабарі. Щоб працівник банку-неук зробив багато помилок у важливому документі - щоб той професоришка поламав голову як їх виправити. Хочу, щоб автомеханік-неук поладив автомобіль викладча, щоб той більше не завівся. АЛЕ! ЧОМУ МИ ЗВИЧАЙНІ ЛЮДИ ТЕЖ МАЄМО ШАНСІВ БУТИ НА МІСЦІ ЦИХ ВИКЛАДАЧІВ. ТОМУ - ГЕТЬ ХАБАРНИКІВ.
Небайдужий
Показати IP
25 Березня 2014 17:36
Читаю ці коменти і вкотре бачу, як "дружній" педінститут хоче облити брудом політех..., ніби там хабарів не дають або не беруть. Ха-ха!!! Беруть, тільки, кажуть, тарифи набагато більші! Допоки ледарі і бездарі будуть вчитись у вузах, доти будуть викладачі брати хабарі! Студент, який ходить на пари і вчиться завжди може здати сам, а порливати брудом всіх огульно - справа непорядних людей!
теле до Небайдужий
Показати IP
25 Березня 2014 17:58
у нас значить такі професійні прохфесори, що можуть вивчити тільки неуків і бездарів.
Анонім
Показати IP
25 Березня 2014 18:03
вперед - ставай професійним прохвесором і вчи! як правило, обливати брудом лише ті, що самі нічого не зробили і не вміють зробити... ось така сурова правда життя...
студент
Показати IP
25 Березня 2014 20:22
От тут багато цікавого в коментах подано...
http://www.osvita.com.ua/ua/universities/158/
студент
Показати IP
25 Березня 2014 20:25
По Східноєвропейському "відгуків" набагато більше
http://www.osvita.com.ua/ua/universities/39/
студент
Показати IP
25 Березня 2014 21:19
в політехнічному корупція дійсно зашкалює, в СНУ теж беруть але менше... ІМХО поки Божидарники керують університетом нічого на краще не зміниться...
валя до студент
Показати IP
31 Березня 2014 22:50
піди здай курсак у талаха або вахович і вони ще щось варнякають аж противно
льоха до валя
Показати IP
1 Квітня 2014 10:00
вона ж будуе хатяру ій треба
колишня студентка
Показати IP
25 Березня 2014 21:37
Про хабарників-корупціонерів кричать завжди лінтяї-дурні студенти. передаю привіт таким от саме "коментаторам".
далай лама
Показати IP
25 Березня 2014 22:00
Попит породжує пропозицію
простолюдин
Показати IP
25 Березня 2014 22:20
За "благими" намірами, як би боротьби з корупцією замаскована брудна та дешева піар-акція проти політеху, який вже давно хочуть знищити, а хто - очевидно! Подивіться, як розпіарили ці незрузомілі дії-незрозуміло кого! І це перед вступною компанією! Адміністрація вишу мала б звернутися до суду з позовом про наклеп та захист ділової репутації! Вони сидять і слухають якогось - клумчука(кота-бегемота)!Мені це нагадує, витівки Воланда(за Булгаковим)-себто всі під гіпнозом! Якщо такі справи то завтра прийде який Василь скаже, що він провів референдум-анкетування і тепер він ректор! Рада скаже Ура!!!
З "швондєрами" потрібно діяти - адекватно!
Василь до простолюдин
Показати IP
25 Березня 2014 22:46
Не скромничайте, ніякий ви не простолюдин, а викладач ЛНТУ.
простолюдин до Василь
Показати IP
25 Березня 2014 23:29
У чому Ви побачили скромність Василю? За Вашими міркуваннями простолюдин-це хто??? Так Я викладач і гордий цим! Мене обурює, що "обпльовують" університет в якому працюють і навчаються тисячі порядних людей! Є питання до конкретних осіб? Дайте можливість провести реформи у освіті, судовій системі, ... і буде дано правову оцінку всим фактам! А це що ви робите - клоунада і розбрат і так наелектризованого соціуму! Закінчуйте цю дику риторику! Поводьтесь цивілізовано - Ви ж Василю прагнете у Європейський Союз!??
софа до простолюдин
Показати IP
26 Березня 2014 00:16
Підтримую!!! Методи КПСС! Хочете показати як ви вмієте захищати державу? - затримуйте російських сепаратистів! а не воюєте з власним народом!!! це ж ясно, що основний ваш склад - це нереалізовані студенти-невдахи, які вирішили наказати своїх вчителів...БО! іне можуть десь-інде себе знайти.... Правий Сектор - поки не втратили остаточно підримку у всіх навчальних закладах, змініть риторику!!! Хоча тепер уже не факт, що хтось зможе змінити свою думку про вас.................
Володимир до Василя до простолюдин
Показати IP
26 Березня 2014 10:12
Всі знають про реальний стан речей в ЛНТУ. Соромно і прикро за ЛНТУ. Якщо Ви викладач університету, то що Ви зробили, щоб припинити практику хабарництва ЛНТУ!? Якщо Ви просто їх засуджуєте і нічого не робите, то Ви ще гірше за самих хабарників, оскільки саме через таких як Ви, які "мовчать" і живуть за принципом "моя хата скраю" і відбувається це гидоття!!!
ddd до Володимир до Василя
Показати IP
10 Квітня 2014 02:20
може йому ще сім"ю кормити?
Феміда до простолюдин
Показати IP
25 Березня 2014 23:15
Усі знають, що ні до якого суду ви не звернетеся. Бо як ще суд накопає... Ого-го!
луцьк
Показати IP
25 Березня 2014 22:49
сидять як об***** котенята з квадратними очіма всіх н***** в шию
анонім
Показати IP
26 Березня 2014 09:06
не пойман не вор ))))
Правда
Показати IP
26 Березня 2014 18:02
Беруть і в ЛНТУ і в СНУ, десь більше, десь менше, так що, нема чого цілі схеми і проагітаційні плани вибудовувати... Підуть і вас і до вас студенти і так само братимете свої підпільні грошики. Якщо не в стінах університету, то в "третіх стінах" як зараз прийнято в продуманих викладачів =) Так, що заспокойтесь, в тому числі і пані Вахович, заробите своє)))
Smile
Показати IP
26 Березня 2014 18:39
Я навчаюся в ЛНТУ вже 2 роки на бюджеті.Мені боляче читати ці всі неправдиві і жахливі коментарі.Можу на власному прикладі затвердити вас,що поступила в університет сама без ніяких хабарів і знайомств.(Хоча навчаюся на спеціальності де лише 10 державних місць!)Крім цього зараз отримую стипендію маю досить хороші бали ніразу не заплативши за екзамени і заліки,все здаю майже автоматом.Звичайно дається це не легко,докладаю багато зусиль і старань,але впевнена,що за цих 2 роки мій рівень знань значно виріс.Цьому всьому завдячую не лише собі,а й усьому викладацькому колективові.Вони для мене найкращі,крім того,що повністю віддані своїй справі,адекватно і справедливо оцінють,ще й дають настанови,які просто необхідні у подальшому життєвому напрямку.Велике спасибі вам.Тому я справді горджуся закладом у якому навчаюся!!!ЛНТУ вартий звання національного університету)
ну-ну до Smile
Показати IP
26 Березня 2014 19:04
не сміши мої капці
Smile до ну-ну
Показати IP
26 Березня 2014 19:37
Це ти не сміши мої носочки.Я висловила свою думку і розповіла те як здобуваю освіту.І за ці слова відповідаю.Це справді так!!!
Якщо ти маєш щось проти то наведи факти справжні,аргументи!!!А оцим своїм висловом "не сміши мої капці" ти що хоч мені розказати???Рівень свого розвитку показуєш????
пі-пі до Smile
Показати IP
26 Березня 2014 20:14
слухай, від твоїх носочків мені тхне через монітор... перечитай усі відгуки - зрозумієш справжню ситуацію справ
Smile до пі-пі
Показати IP
26 Березня 2014 20:25
Справжню ситуацію справ я і так знаю,бо навчаюся там!!!Повторюю ще раз!
А мені цікаво як ти можеш тут висловлювати свою позицію,поясни?
З тих слухів що тут розпускають?Чи ти казочок перечитався?????
до smile до Smile
Показати IP
27 Березня 2014 04:22
Скажіть, а на якому саме ви факультеті вчитеся?
Анонім
Показати IP
26 Березня 2014 18:42
це все не правда...лнту не бере ніяких хабарів...і це факт!!!!
ьоіо до Анонім
Показати IP
26 Березня 2014 19:04
ти що з Марса прилетів?
Анонім до Анонім
Показати IP
26 Березня 2014 21:04
Звичайно не бере, але все купити можна
Алекс
Показати IP
26 Березня 2014 19:38
Ви не повірете . але я після стаціонару В.Волин-го технікуму .закінчив заочне відділення ЛДТУ Електропостачання енергозбереження за чотири роки жодної копійки викладачам не дав. Вчитись потрібно хотіти.
апекс до Алекс
Показати IP
26 Березня 2014 20:12
не повіримо
правда
Показати IP
26 Березня 2014 22:11
народ я живу в общазі і бачу як хто вчиться,, є стеденти які тільки встають з ліжка в трьох випадках: поїсти, сходити в туалат та сходити по пиво а потім вони ж саме більше розповідають про корупцію в університеті і пишуть різні коментарі, хлопці не будьте ліниві всавайте поки ще не перетворились в амеби чи інфузорії!!!
Патріот
Показати IP
27 Березня 2014 00:07
Україна сьогодні перебуває під загрозою війни і розколу. ЇЇ серце – це західна частина, в тому числі і Волинь. Своїми ж діями, шановні самооборонівці, ви ВБИВАЄТЕ віру у майбутнє цієї країни, породжуючи розбрат у її серці. Не там ви шукаєте правди і не на часі така правда. Лікарі, вчителі, інженери, доценти та професори – це не ті прошарки населення, які є небезпекою для розвитку країни.
Хто піде воювати за цю країну, якщо між земляками така злоба ?
Ви робите країну слабшою.
Ганьба вам за ваші провокації !!!
Лучанин
Показати IP
27 Березня 2014 16:07
Шановна "Самооборона" - де ваш закон про ЛЮСТРАЦІЮ ???
Чому він досі не прийнятиц у Верховній Раді ???
Чому на керівні посади в силові структури та органи виконавчої влади пропихають самих "чесних" із таким шлейфом,, що і Остап Бендер позаздрив би... ???
студентка
Показати IP
27 Березня 2014 19:29
Бачу багато видалених повідомлень ! Чому? по- перше я начаюсь в ЛНТУ і НІКОЛИ не потрапляла на хабарників ( можливо тому що я навчаюсь, а не протираю штани) . Ця програма про визначення хабарників повинна була починатись з СНУ(так воно тепер назвається?) так як по ньому в ВР катком проїхались)))) чи може хтось не знає звідки ноги ростуть? це ж вступна кампанія на носі) і звичано погана слава ЛНТУ на руку СНУ. До речі ще всім студентам, які трублять про хабарі то є КРИМІНАЛЬНА відповідальність за ДАЧУ хабаря!!!
Власне моя пропозиція виганяти студентів, що дають хабарі))))
студентка
Показати IP
27 Березня 2014 20:06
І я вже теж 3 роки як навчаюся у ЛНТУ і жодного разу не стикалася з тим, щоб платити. А ви якщо не знаєте, то не кажіть. І якщо вам вже ставлять за те що Ви їм САМІ платите, то не потрібно зразу ж казати що вимагають. САМІ спочатку даєте, а потім кажете про корупцію. Ви б краще не ЛНТУ трусила,а до педагогів в гості зайшли, там більше беруть і так що нам навіть не снилося!!!!!!!!!!!!!!!
Правда
Показати IP
27 Березня 2014 20:28
Що це за наклипи на ЛНТУ,правильно якшо невчити і неходити то може хтось і платить шоб не получити від батьків якщо його виженуть, сам на 3 курсі і нічого нікому неплатив.................це повна дурня.............і просто наклипи на викладачів з боку конкурентів
Правда
Показати IP
27 Березня 2014 20:35
Це просто пусті слова.............які нічого недоказують..................де факти де вони?????????????????????? А нема ...................отож про що ви вісі тут говорите..............ви опитували студентів, з 250........... 100 точно написали викладачів з якими в них були погані стосункі та конфлікти за (Н) за ___________ в знаннях ось вам і вся КОРУПЦІЯ,перестаньте обливати брудом ЛНТУ, це нічого вам недасть це не той ВУЗ в якому існують ХАБАРІ)))
ЛНТУшка
Показати IP
27 Березня 2014 21:06
немає чому собі псувати нерви) це СНУ собі рейтинг набиває таким способом - це очевидно! абітурієнтів переманюють.. правда на стороні ЛНТУ!
Правда
Показати IP
27 Березня 2014 21:11
Ото ж незнають як заманити першокурсників до себе і йдуть на крайнощі(((як це низько((
а хіба не так??
Показати IP
27 Березня 2014 22:26
жах....які дешеві політтехнології використовує СНУ.....просто соромно!!!! невже пан Коцан не може зрозуміти, що піклуватись потрібно перш за все про свою репутацію.
окреме звернення до студентів: шановні студенти ВЧІТЬСЯ, ВЧІТЬСЯ, ВЧІТЬСЯ, і ще раз ВЧІТЬСЯ. в іношому випадку люстрацію потрібно буде починати саме з Вас.
будьте гідними у будь-якій ситуації, Ви ж майбутнє України!!!! за яку ми так боролись......
Анонім
Показати IP
28 Березня 2014 17:22
Дорогі ствденти ЛНТУ!!! Я вами пишаюсь!!! Молодці!!! І, перш за все, тому, що не обливаєте брудом СНУ, не опускаєтесь до їх рівня!!! Ви справжні патріоти! Саме тому в кожній установі Волині саме випускники політеху працюють на керівних посадах та успішно займаються бізнесом. А "писаки" про корупцію в політесі потім йдуть працювати в школи і деруть з учнів та їх батьків по сім шкур! Не пишіть пасквілі на СНУ, бо все одно їх видалять з обговорення, як це і робитлось з багатьма коментарями!!! Політешки!!! Ви кращі!
ЛНТУшка
Показати IP
29 Березня 2014 14:59
в яких навчальних закладах проводили опитування крім ЛНТУ?
Дашка до ЛНТУшка
Показати IP
29 Березня 2014 23:08
в жодному(((
студентка ЛНТУшка
Показати IP
29 Березня 2014 17:06
3 рік навчаюсь в ЛНТУ, ні разу не стикалась з тим, що викладач чи прямо чи тонкими натяками давав нам зрозуміти, що без хабаря ми не здамо його предмет. Якщо вчишся, ходиш на пари, стараєшся, то й відповідно проблем ніяких нема!!!
Студенка ЛТІ
Показати IP
7 Квітня 2014 11:11
Хабарі в цьому закладі брали завжди, і що Талах так комусь доносить, сам побудував віли, дачі, машини міняє ,як перчатки, за кордон їздить відпочивати , Перший жополис Божидарніків, а зараз така корона , аж сівітиться, продає все і дипломи по 500 -600 доларі, і контрольні ,і курсові, які сам і задає з своєю сільською кралею Талачихою. Перш за все почніть з них . А те що вони не беруть особисто ,є відкриті рахунки на які студенти вносять досить значні суми. Так що Талах в списку перших повинен бути.
пика до Студенка ЛТІ
Показати IP
8 Квітня 2014 13:53
може й був... але уже все порішали.... Дуже огидно, що такі люди залишаться чистенькими-пухнастими і далі будуть при владі!
ВОГОНЬ справедливост
Показати IP
8 Квітня 2014 16:03
Шановна САМООБОРОНА ,якщо Ви за це взялися ,то нехай ні один Талах і йому подібні ХАБАРНИКИ не "рішають" свою задницю, а знають про це всі, а клан Талаха вже остогид в інституті, пора робити заміну на молодих, здорових, і не зажравшихся!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ТАЛАХИ ГЕТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Астронавт показав полярне сяйво над Землею з МКС
Сьогодні 00:32
Сьогодні 00:32
Поблизу «Вернадського» – перше яйце пінгвінів цього року
Сьогодні 00:16
Сьогодні 00:16
У Фінляндії закрили музей Леніна, який працював майже 80 років
4 Листопада 2024 23:38
4 Листопада 2024 23:38
Коронавірус змінює структуру міст та районів: вчені виявили глобальний вплив пандемії на світ
4 Листопада 2024 23:18
4 Листопада 2024 23:18
Протягом вихідних на Волині спіймали шістьох нетверезих водіїв
4 Листопада 2024 23:00
4 Листопада 2024 23:00
Вибори президента США: понад 75 млн американців проголосували достроково
4 Листопада 2024 22:40
4 Листопада 2024 22:40
Національний кешбек: українцям у жовтні нарахували втричі більше, ніж у вересні
4 Листопада 2024 22:22
4 Листопада 2024 22:22
В Іспанію повернулась негода: через зливи зупиняють потяги і скасовують авіарейси
4 Листопада 2024 22:02
4 Листопада 2024 22:02
Троє ковельчан у складі збірної стали чемпіонами світу з веслування на «Драконах»
4 Листопада 2024 21:44
4 Листопада 2024 21:44
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.