КП «Ласка»: як вирішують одні проблеми та створюють інші
На КП «Ласка» зводять дірявий паркан за 400 тисяч гривень. Мешканці нарікають, що собаки тікають із притулку, їм заважає постійний шум від гавкоту та неприємний запах.
Лучанка Людмила Довжик розповідає, що комунальники їм створюють чимало проблем й небезпек для здоров’я і недбало ставляться до роботи.
«У неділю зранку я йшла до церкви, паркан у КП «Ласка» був відкритим. З нього вибіг величезний рудий пес із цепом, мабуть зірвався з прив’язі й бігав тут. Поверталася додому після обіду, а його навіть ніхто не забрав. Пес був агресивним, гарчав на людей, які стояли на зупинці громадського транспорту», - розповідає жінка.Депутат Луцької міської ради Борис Смаль зауважив, що мешканці вулиці Мамсурова, де розташована «Ласка» просять чиновників звернути на їхні проблеми вже з 2012-го року, втім, досі жодного результату.
«Я звертався із запитом під час сесії, щоб з'ясувати, чи дотримано на КП «Ласка» санітарних норм утримання тварин й чи паркан будують згідно з належними нормами. Адже, як бачимо, його зводять із плит, що були у використанні - вони діряві й візуально видно, що висота менша ніж 4 метри, як це декларували раніше. Ба більше, за 30 метрів від вольєрів живуть лучани, які скаржаться на неприємний запах від тварин та постійний гавкіт.
Цікаво відзначити те, що коли я приїхав сюди без попередження, то собаки голосно гавкали, а до приїзду гостей їх нагодували, все прибрали, аби прикрасити дійсний стан справ. З одного боку тут роблять добру справу, виловлюючи на вулиці безпритульних тварин, втім, з іншого - створюють великі незручності для людей, які поряд живуть. Ба більше, говорити про високу ефективність підприємства складно. Наприклад, я мешкаю на Вересневому, там пси бігають на кожній вулиці», - розповідає Смаль.Окрім того, додав, що вивчивши документи, побачив, що мешканці навколишніх будинків вже з 2012-го року скаржаться в Луцькраду на антисанітарію та інші проблеми, зокрема людей непокоє те, що пси тікають з «Ласки», кусають людей, їдять свійських птахів. На це, розповідає Борис Смаль, зазвичай дають відписки.
Із приводу дірявого паркану керівник «Ласки» Дана Новарчук пояснила, що його залатають й до 29-го квітня все зроблять як належить.
«Будівництво паркану відбувається згідно з проектом. Окрім цього, є технагляд, який веде контроль, а дірки залатають. Більше того, ми звернулися до голови обласної ради Ігоря Палиці, щоб нам виділили 8 мільйонів гривень, аби розбудувати притулок, згідно з всіма екологічними нормами й буде захищати від запаху Хочемо звести такий притулок, як у Польщі чи Німеччині. Також ми були в Києві й нас запевнили, що кошти дадуть з обласного бюджету, але за умов співфінансування», - розповідає Новарчук.Нагадаємо, раніше Інформаційне агентство Волинські Новини інформувало про те, що на КП «Ласка» витратили 1,5 мільйона, а підприємство – збиткове, а також й про те, що КП «Ласка» пропонують віддати волонтерам.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Лучанка Людмила Довжик розповідає, що комунальники їм створюють чимало проблем й небезпек для здоров’я і недбало ставляться до роботи.
«У неділю зранку я йшла до церкви, паркан у КП «Ласка» був відкритим. З нього вибіг величезний рудий пес із цепом, мабуть зірвався з прив’язі й бігав тут. Поверталася додому після обіду, а його навіть ніхто не забрав. Пес був агресивним, гарчав на людей, які стояли на зупинці громадського транспорту», - розповідає жінка.Депутат Луцької міської ради Борис Смаль зауважив, що мешканці вулиці Мамсурова, де розташована «Ласка» просять чиновників звернути на їхні проблеми вже з 2012-го року, втім, досі жодного результату.
«Я звертався із запитом під час сесії, щоб з'ясувати, чи дотримано на КП «Ласка» санітарних норм утримання тварин й чи паркан будують згідно з належними нормами. Адже, як бачимо, його зводять із плит, що були у використанні - вони діряві й візуально видно, що висота менша ніж 4 метри, як це декларували раніше. Ба більше, за 30 метрів від вольєрів живуть лучани, які скаржаться на неприємний запах від тварин та постійний гавкіт.
Цікаво відзначити те, що коли я приїхав сюди без попередження, то собаки голосно гавкали, а до приїзду гостей їх нагодували, все прибрали, аби прикрасити дійсний стан справ. З одного боку тут роблять добру справу, виловлюючи на вулиці безпритульних тварин, втім, з іншого - створюють великі незручності для людей, які поряд живуть. Ба більше, говорити про високу ефективність підприємства складно. Наприклад, я мешкаю на Вересневому, там пси бігають на кожній вулиці», - розповідає Смаль.Окрім того, додав, що вивчивши документи, побачив, що мешканці навколишніх будинків вже з 2012-го року скаржаться в Луцькраду на антисанітарію та інші проблеми, зокрема людей непокоє те, що пси тікають з «Ласки», кусають людей, їдять свійських птахів. На це, розповідає Борис Смаль, зазвичай дають відписки.
Із приводу дірявого паркану керівник «Ласки» Дана Новарчук пояснила, що його залатають й до 29-го квітня все зроблять як належить.
«Будівництво паркану відбувається згідно з проектом. Окрім цього, є технагляд, який веде контроль, а дірки залатають. Більше того, ми звернулися до голови обласної ради Ігоря Палиці, щоб нам виділили 8 мільйонів гривень, аби розбудувати притулок, згідно з всіма екологічними нормами й буде захищати від запаху Хочемо звести такий притулок, як у Польщі чи Німеччині. Також ми були в Києві й нас запевнили, що кошти дадуть з обласного бюджету, але за умов співфінансування», - розповідає Новарчук.Нагадаємо, раніше Інформаційне агентство Волинські Новини інформувало про те, що на КП «Ласка» витратили 1,5 мільйона, а підприємство – збиткове, а також й про те, що КП «Ласка» пропонують віддати волонтерам.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 36
волонтер
Показати IP
11 Лютого 2016 14:55
на КП "Ласка" гарно відмивати кошти. Хто ж цього не розуміє. уявіть, що так звана директорка, може відпочивати у Туреччині і на це має гроші. справжні любителі тварин самі не доїдають, бо годують чотирилапих безхатченків. яких у місті зовсім не поменшало. складається враження, що зібрали певну кількість собак, аби створити вигляд,що працює підприємство, а далі звичайнісіньке відмивання коштів. цікаво, у скільки обійшовся цей паркан обласному центру. скільки на ньому вдасться відмити грошей?
Підтримую до волонтер
Показати IP
11 Лютого 2016 16:11
та тих собак годують небайдужі та супермаркети зіпсованими продуктами...але там знаходиться 1/100 тих бездомних собак що є в місті...може краще них постіляти а не давати муитись і заробляти Дані на будинок и квартиру..Чи якщо ти вдягнув шапку з лапою собаки ти автоматично чтаєш любителем тварин!!??)))Тримаються бо всетаки там земелька міська яка ой скільки коштує...
Анонім до Підтримую
Показати IP
11 Лютого 2016 16:48
їх і на вулицях можна потравити. хай поставлять кормушки - то пачками будуть вивозити в ліс
Надя до Анонім
Показати IP
12 Лютого 2016 09:25
коментар було видалено
Таня до Підтримую
Показати IP
12 Лютого 2016 08:39
Ви що таке говорите "постріляти"?
Ви це собі уявляєте ідуть діти і бачать таку жорстоку страшну картину.
Люди ви хочете добра та ніколи його не будете мати, якщо у вас стільки злості.
Ви не давали життя тій твариночці і забирати невправі. І дивуєтесь чого війна, через вашу жорстокість і зажерлевість ви жалієте кусок хліба тваринам.
Надя до волонтер
Показати IP
12 Лютого 2016 09:16
Про що ви говорите якщо не знаєте. З бюджета міста було виділено тільки на забор, машину і операційну...
А утримання тварин проходить тільки за кошти волонтерів і небайдужих людей.
а це щоденна їжа, облаштування вольєрів це і металопрофіль, цемент, сітка, шифер,дерево і т.д.), закуплення посуду, утеплення вольєрів, купили буржуйку, а прибирання вольєрів також потрібні інструменти.
Так от краще допоможіть а не обливайте грязюкою. Ви навіть не уявляєте яка це важка робота утримувати 400 собак.
Лучанин
Показати IP
11 Лютого 2016 15:10
Кращі дані кошти витратити на дітей та осіб потребують лікування, собаки, як бігали по вулицям Луцька , так і бігають, а Дана тримається за дану посаду, сама нічого не робити, і не хоче інших підпускати до золотого корита.
Надя до Лучанин
Показати IP
12 Лютого 2016 09:09
Я бачу протилежне що за існування "Ласки" собак значно зменшилось, та збільшилась відповідальність власників щодо утримання домашніх улюбленців, тому що започаткували програму реєстрацію домашніх тварин.
Собачки якщо і є...то тільки або вони при дворах живуть ,або власники багатьох випускають на самовигул...От наприклад біля Там-Таму і Варшавського ринку проживає до 10 собак і вони всі вгодовані і доглянені.
а-я до Надя
Показати IP
29 Липня 2016 00:18
да, собак стало меньше благодаря новарчук., вызвали, так называемые -добрые - люди, ласку,чтоб забрали мешающих им животных. те забрали,угробили ..........выехали на следующий вызов другую партию забрали,угробили....и так до безконечности и вот так за счет этих несчастных животных наживаются власть имущие, новарчуки и ей подобные
Кріс
Показати IP
11 Лютого 2016 15:16
Песиків треба вивезти в центр міста і випустити
ТАК до Кріс
Показати IP
11 Лютого 2016 16:11
там прохожі їх більше накормлять ніж Дані і Ко..
стефко
Показати IP
11 Лютого 2016 15:55
Який ти волонтер?! Ти не любрш ні тварин ні людей........
Олена
Показати IP
11 Лютого 2016 16:46
у Європі тримання собак на цепу ввжається жорстоким поводженням - аде звідки Дані те знати, як вона у турцію любить їздити)))) А КП "Ласка" мало б бути прикладом для інших в утриманні собак!) цікаво, сільки ще грошей з міського бюджету на паркан попросять , щоб приховувати свій концтабір від людських очей
седж
Показати IP
11 Лютого 2016 19:05
Дана має повне право відпочивати там, де хоче. вона молода леді і це її приватне життя.
Наталка
Показати IP
11 Лютого 2016 19:17
Не захищатиму Богдану Новарчук, до неї дуже багато запитань... Але дуже цікавить інше - чому Волинські новини систематично поливають КП Ласка брудом? Там є багато позитиву, напр. на виклики про ашресивних тварин виїздить Ласка, по кота з підозрою на сказ - теж вони (хоча це робота ветеринарів, ніби ж є ветеринарна держ.служба у місті). Складається враження, що є ЦУ формувати у суспільстві негативну думку про КП. Мабуть, комусь дуже потрібна земельна ділянка???
АС до Наталка
Показати IP
11 Лютого 2016 22:39
Ви в тюрьмі сиділи? Який позитив? Жах які нещасні тварини,усипити гуманним способом дорооими припаратами і все,і всі собаки мають бути чіпованими щоб господаря потім посадити якщо вижене,а волинські новини не причому
Надя до Наталка
Показати IP
12 Лютого 2016 09:00
В мене теж склалась така думка місце хороше, поряд багато підприємст дійсно око поклали.
А Дану дісно викликають по першому мявканю чи гавканю, от недавно ще на Лебедя викликали. Ніби Дана має сама крила і виловить його на ставку...
Понайменшій проблемі її викликають цікаво а кого ганятимуть якщо хочуть закрити "Ласку" волонтерів в 22-23 ночі...
Чого наші жорстокі люди тільки бачать все погане а зроблене добро не помічають...
Дана Новарчук
Показати IP
11 Лютого 2016 19:38
Хочу додати, що єдиний пес, який є на ланцюжку - це Басік (на фото), він ніколи не відв"язувався сам, лише на ніч строжа відпускають його (пес лишається в ошийнику без ланцюга) він охороняє територію, проте ніколи не відходить від буди, але дуже гарно гавкає, якщо хтось намагається влізти на територію. Тоді сторож випускає з вольєра Річерда і йде перевіряти, Річерд нога в ногу іде із сторожем, пес ніколи не покидав територію, він справжній слухняний захисник. Хоча трапляється коли нам підкидають під ворота тварин з ланцюгами, в мішках, прив"язують до дерев, прохання до власників тварин так не робити, адже ми приймаємо усіх, варто лише завітати до нас, а не тікати чимдуж, лишаючи тварину у такий ганебний спосіб.
Щодо прибирання, у нас воно проводиться щоденно, на відео пана Бориса Смаля (яке він знімав раніше, коли завітав без попередження) чітко видно, що чисто і собаки вгодовані, не худі. Тварини відчувають енергетику людини і відповідно реагують гавкітом. Крім того, годування тварин проводиться двічі на день, перед годуванням тварини більш неспокійні, саме таку відповідь дав ветеринар на запитання депутата. Ми купуємо пшеничну крупу і варимо її з ковбасою та м"ясом, які привозять нам спонсори. І намагаємось зробити усе можливе, щоб мешканцям, які живуть поруч було комфортно, на жаль, щоб повністю вирішити проблему необхідний час або допомога Обласного фонду екології.
ааааааа
Показати IP
11 Лютого 2016 19:51
невже за всі роки роботи не можна побудувати кухню для приготування їжі та придбати пристойний посуд для тварин. таке враження, що позбирали всі ті каструлі на сміттєзвалищі! жахливо! це тортури а не утримання!
марія до ааааааа
Показати IP
11 Лютого 2016 22:19
А от ти особисто допоміг притулку купив хоча одне те відро чи каструлю.Всі ладні грязюкою обливати а як до діла нічим не допомогли. І впевнена що жодної бездомної тварини не нагодували і не простерелізували. БІЛЬШІСТЬ ЛЮДЕЙ ТРІПАТИСЬ ВМІЮТЬ А ОТ ДОПОМОГТИ.
Татьяна
Показати IP
11 Лютого 2016 21:23
Працівники Ласки регулярно іздять на відлов тварин і іх На вулицях стало менше! Нещодавно були випадки сказу і якби не Ласка- скажені тварини покусали б ваших любімих "дітей і хворих людей які потребують лікування"-Ви,шановні,над цим не думаєте? А просто зграі безпритульних собак становлять велику загрозу-і замість того щоб нарікати краще допоможіть-зателефонуйте до Ласки і приідуть заберуть тварин-і травити нікого не треба буде-гріх на душу брати.Це ви зараз кажете що краще іх випустити-а якби так було-не так би "заспівали"-просили б допомогти!Ласка це не концтабір-там є іжа,будки,іх лікують та стерилізують-це дає змогу з часом знизити популяцію безпритульних тварин.А це краще ніж вулиця,голод і відчай у очах тварини.І безпечніше для людей.
Наталка
Показати IP
11 Лютого 2016 21:42
Шановний/на "аааааа", 300 тварин - це 300 каструль, які мають властивість зношуватися з часом і посуд туди привозять волонтери (хто який має). Собаці не принципово де для неї готують їжу і в що наливають (головне, щоб чисте і смачне). Кухня - це коштує грошей, які краще витратити на стерилізацію тварин.
Татьяна
Показати IP
11 Лютого 2016 22:09
У нас всі люди вільні і Директор Дана Новарчук має право іздити за кордон у неробочий час чи відпустку
Татьяна
Показати IP
11 Лютого 2016 22:28
Краще долучайтесь допомагати щотижня,як ми,волонтери іздимо і возимо харчі Та добровільно допомагаємо.Добре оболивати брудом коли нічого не робиш...А ви допоможіть.давайте зробимо наше місто кращим!
Оксана
Показати IP
11 Лютого 2016 23:59
Зразу видно стаття замовна, як і більшість коментаторів, комусь дуже потрібно поливати брудом Дану. Видно, що у когось є нездоровий інтерес і до Дани, і до притулку. Я знаю Дану дуже давно. Вона для мене авторитет. Я була в декількох подібних притулках. Мені найбільше сподобався притулок в Луцьку. Нічого, що там посуд не ідеальний чи порядки, тварини всі нагодовані, здорові, хворих лікують, цуценят відхожують, стерилізують. Можливо ви не бачили поганих притулків ? Почитайте в інтернеті за Київський притулок в Бородянці. Скільки коштів витрачається, скільки тварин і в якому вони стані? Так світ налаштований одні засуджують, а інші роблять добру справу попри все...
Лучанка
Показати IP
12 Лютого 2016 06:25
Шановні обгажувальники притулку ви подивіться який об'єм роботи зроблений завдяки Дані Хто ще в Луцьку зробив більше для безпритульних тварин ніж вона? Допомагає держава волонтери і ради неможливо дати а ви кричите віддати вотонтерам вкакаються самі волонтери правильно готове можна забирати. А ви шановні волонтери вибийте землю збудуйте за волонтерські гроші альтернативу цьому притулку покажуть що у вас краще виходить і ми всі дружно вас підтримаємо адже в усіх країнах Європи є притулки державні та волонтерські Давати працюйте а руйнувати старе не збудувавши нового неприпустимо У цій справі потрібно обєднуватись всім вотонтерам а не задовольняти п.Цибульська -Федосова свої нездорові амбіції іпідбурювати народ жодна ваша скарга не підтвердилась жодна перевірка з вашоі подачі (а їх було вже не один десяток) не знайшла погрішностей в роботі притулку ави все пишете це вже діагноз (сутяжництво)
Кріс
Показати IP
12 Лютого 2016 08:22
Що таке "нездоровий інтерес до Дани"?)))
до дани
Показати IP
12 Лютого 2016 08:28
відразу ж видно, що усі коментарі на захист Дани писала вона сама. Ще, можливо, її поплічник, котрі відмивають там гроші. щодо благих справ, то я бачив власними очима, у якому стані "нагодовані" і "стерилізовані" тварини. приїжджали ми туди несподівано і нас не впускали. Щойно прорвалися, то ужахнулися. Не така страшна смерть, як її очікування...
Надя
Показати IP
12 Лютого 2016 08:52
Не потрібно обливати брудом "Ласку" а ставити за мету його покращення , і усунення недоліків які ви рахуєте там є.
Ми волонтери об'єднуємось і щотижня допомагаємо чим зможемо*, а от ви тільки говорити.
* Допомогти можна не тільки в вашому розумінні коштами, вдома завжди є щось не потрібне а у притулку це дуже потрібна річ.
- миски, відра, виварки, балії, старі дитячі ваночки;
- сухарики, крупи, кісточки, овочі....
- усі залишки будівельних матеріалів..
- інструменти і додатки до них..(цвяхи, шурупи...)
- медикаменти (шприци, бинти, зеленька, рукавички...)
ЛЮДИ ДОПОМАГАЙТЕ ПРИТУЛКУ БУДЬТЕ ЛЮДЯНИМИ!!!
Надя
Показати IP
12 Лютого 2016 09:22
А депутатам потрібно не ганити "Ласку" а збільшити штати підприємства. Як може один повар накормити 300- 400 собак. Чи один прибиральник прибрати стільки вольєрів, доречі навіть інструментів належних немає і тачки для вивозу бруду.
Вакула
Показати IP
12 Лютого 2016 11:21
Ви всі хто тут такий розумний, там хоть раз були??? Дивилися в очі собакам? Хоть одну гривню дали??? А той хто постріляти пропонує... ти стриляти будеш??? Люди як ви хочете щоб в Країну світло прийшло коли у вас в душах темрява така...
Пес Сірко
Показати IP
12 Лютого 2016 11:33
Депутати піаряться а нічого не пропонують... Пан Смаль запропонував вихід з ситуації???? Давайте випустимо їх всіх в центрі або біля міськради... о це буде вихід...пишуть яке воно збиткове... а тепер давайте порахуємо .... щоб одну собачку накормити в день я думаю треба хочаб 5 грн (по мінімому) множимо на 400 і виходить 2000 а тепер множимо на 30 днів.... ого ... 60000 грн в місяць.... а це тільки накормити... а скільки там ще витрат то важко уявити.... Персонал там на джипах не здить и в шубках не ходить... всі джипи біля прокуратури, міськради і т.д.
Наталья
Показати IP
12 Лютого 2016 12:43
Честно говоря, грустно и горько читать большинство комментариев.. Вместо того, чтобы ценить присутствие в городе человека, который отдает бездомным животным бОльшую часть своей жизни и энергии, люди озабочены какой-то фигней... Где отдыхает Дана.., куда ездит..., какая разница?!! Это абсолютно ее личное дело. Была в приюте лично, приезжали перенимать опыт Луцкой "Ласки", видела как Дана отдает силы, время и любовь животным. Да, пока приют далек от европейских приютов, животных много, но ВСЕ они накормлены и пролечены. Касательно местных жителей, которым мешает гавканье, там же промзона, нет? Проезжая в приют, видела только предприятия вокруг и не очень чистые посадки. Правда, неподалеку был какой-то дом, напоминающий частный, но почему он стоит в промзоне? Ощущение, что дом стоит там не очень-то законно.
Наталья
Показати IP
12 Лютого 2016 12:48
И еще действительно складывается впечатление, что кто-то целенаправленно поливает "Ласку" грязью. "Ласка" делает огромное и очень непростое дело. Необходимо разбираться в проблеме и сообща помогать решать ее еще лучше, а не просто "мочить". Понимаю, что Дане могут завидовать лично (молодая, активная, красивая) и поэтому писать против нее гадости (человеческая натура у некоторых прорывается в неконтролируемой зависти), но зачем поливать грязью "Ласку"?
ВОВК
Показати IP
13 Лютого 2016 19:33
Полішуки ніколи у вас не буде радості і щастя. Ви скачете на майданах як цапи а для бідних собачок
ні куска хліба ні метра землі не вділите. Тому в цій країні завжди біда . А на таких дупататів собака не дарма гавкає бо чує не добру людину. Жлоби не трогайте песиків бо буде вам БІДА.
Татьяна
Показати IP
13 Лютого 2016 21:24
Я ніколи не дозволю ображати тварин. Треба їм допомагати! Покажіть що ви Люди з великої букви! І потрібно більше таких людей як Дана Новарчук! Краще маленька допомого ніж велике співчуття! Це стосується усіх важких життєвих ситуацій- як тварин. так і людей.. Замість того щоб плакати над бідненькими тваринками я щотижня стараюсь поїхати і привезти хліба, перекручую на мясорубку кашу і рибку для котиків, беру участь у прибиранні і звичайно приділяю ласку і увагу собачкам. Доречі це чудова психотерапія-спілкування з тваринами заспокоює, дарує радість. З притулку забирають собак хлопці які прийшли з АТО- ім особливо потрібна психологічна допомога- а саме краще її можуть надати тварини. як це не дивно. І звичайно- діти- як радіють маленькі коли граються їз цуциками! чи забирають додому! А цуцики це такі ж сироти( не у всіх є мами-собачки) які хочуть тепла, домівку, хазяїна. Тож шановні. не забирайте у нас цю радість! Адже всі побутові питання можна вирішити- забор, шум, і т.д. мирно і за допомогою коштів. давайте будемо Допомагати Дані Новарчук, Волонтерам-долучайтесь- це благородна і така потрібна справа!
У волинському селищі перекрили аварійний міст
24 Листопада 2024 23:37
24 Листопада 2024 23:37
На 175 мільйонів: у волинському місті запланували низку ремонтів у комунальних закладах. Що зроблять
24 Листопада 2024 23:08
24 Листопада 2024 23:08
У Луцьку судили військового, який втікав від поліції в комендантську годину
24 Листопада 2024 22:49
24 Листопада 2024 22:49
В Україні по-новому встановлюватимуть курси валют
24 Листопада 2024 22:21
24 Листопада 2024 22:21
У Ковелі чоловік вкрав ключі від авто патрульних: під час затримання сталася стрілянина та бійка
24 Листопада 2024 21:53
24 Листопада 2024 21:53
Кредит погасив, а іпотеку не закрили? Будинок волинянина «застряг» у ліквідованому банку
24 Листопада 2024 21:25
24 Листопада 2024 21:25
Графік вимкнення електроенергії на Волині 25 листопада
24 Листопада 2024 20:56
24 Листопада 2024 20:56
На Камінь-Каширщині три села тимчасово будуть без газу
24 Листопада 2024 20:28
24 Листопада 2024 20:28
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.