USD 41.40 41.70
  • USD 41.40 41.70
  • EUR 41.55 41.70
  • PLN 9.90 10.15

Директору володимир-волинського педколеджу не продовжили контракт

17 Лютого 2016 15:13
У комунальному закладі «Володимир-Волинський педагогічний коледж імені А. Ю. Кримського» відбувся конкурс на заміщення посади керівника навчального закладу. Як наслідок, облраду просять затвердити кандидатуру колишнього керівника освітньої установи, відбираючи в органа місцевого самоврядування можливість впливати на кадрову політику.

Про це йшлося під час засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки, інформаційного простору, культури та мови, національного і духовного розвитку, сім’ї, молоді, спорту та туризму сьогодні, 17-го лютого, у прес-центрі обласної ради.

Гостро обговорюваним стало питання щодо призначення керівника у володимир-волинського педколеджу, а саме – Миколи Савельєва.

Зауважимо, що законодавство України дає певні повноваження місцевим органам самоврядування, відповідно до яких, депутати облради ухвалили процедуру призначення керівників професійно-технічних навчальних закладів. Тобто, щоб обрати кандидатуру на посаду керівника освітнього закладу має бути подання від голови облради.

Зваживши на те, що такого подання не було, профільна комісія поставила під сумнів доцільність розгляду питання, мовляв, не на часі.
«Нагадаю, на останньому засіданні сесії облради обранці громади підтримали питання, що призначення на керівні посади відбувається за рекомендацією голови облради, тому треба розібратися, якщо немає такого подання, то й і питання не варто зараз розглядати», - інформувала член комісії Ірина Констанкевич.
Втім, тут виникла правова колізія, адже управління освіти облдержадміністрації, теж опираючись на законодавчу базу України, провело конкурс на заміщення посади в коледжі, де визначили переможця.

«Управління освіти провело конкурс на заміщення вакантної посади, документи на конкурс подав лише один претендент. Із 153 працівників навчального закладу за нього проголосувало 144, проти - лише троє.Дійсно, це правова колізія, бо є Закон України «Про освіту», який говорить про вибори як механізм призначення на посаду, а також є Закон «Про місцеве самоврядування в Україні». Тому за рекомендацією комісії, голова обласної ради може підписати продовження контракту з директором, навіть, якщо він не робив подання його кандидатури. Також є клопотання від губернатора, щоб підписати контракт. Тому прошу вас підтримати», - доповіла заступник начальника Управління освіти, науки та молоді обласної державної адміністрації Людмила Плахотна.


Зауважимо, що Микола Савельєв очолює Володимир-Волинський педагогічний коледж імені А. Ю. Кримського із 2001-го року.

У нього і запитали члени комісії, як так вийшло, що відбулися вибори без вибору.

«Мене висунув на цю посаду колектив, я ні на кого не тиснув, мабуть просто ніхто більше не захотів, зваживши, що мене підтримує більшість», - відповів Савельєв.

По тому голова комісії Петро Савчук поцікавився у директора, чи не бажає він дати «дорогу» молодим, а сам обійняти посаду радника.
«Чи не вважаєте ви, що потрібно давати дорогу молодим? Як ви до цього ставитеся? Ви достойно попрацювали чимало років, можливо хочете бути радником? Ви вже себе показали, хай би й інші спробували», - поцікавився Савчук.

Таке запитання обурило освітянина.

«Я здивований питанням, обійняти посаду радника – це смішно», - озвучив свої думки Микола Савельєв.

Також у Савельєва запитали, чи він підтримував політику екс-президента України Віктора Януковича та його Партію регіонів, мовляв, у ЗМІ є чимало інформації про це.
На такі запитання Микола Савельєв відповів ствердно, що ніколи не підтримував політики Януковича.

Після тривалих дискусій, комісія утрималася від рекомендації підписати контракт із Савельєвим.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 98
Правда Показати IP 17 Лютого 2016 15:23
коментар було видалено
студенти 2004 до Правда Показати IP 17 Лютого 2016 19:33
А ХТО ОРГАНІЗОВУВАВ КАРУСЕЛІ, ХТО БУВ В СДПУ(о)? ..НІКАЛАЙ ПАКАЙСЯ!!!
Башкаленко до студенти 2004 Показати IP 17 Лютого 2016 21:48
Запитайте в Курилюка хто де був!!!!
Правда 2 до Правда Показати IP 17 Лютого 2016 22:01
Савчук! Так тримати! Не здаватися!
Анонім до Правда 2 Показати IP 20 Лютого 2016 18:43
Якщо пан Савчук хотів побачити конкуренцію в бюлетні, то чому у визначений законодавством час, не запропонував альтернативну кандидатуру, не прийшов до колективу? Коли депутати почнуть працювати у правовому полі? Після факту встановлення результатів виборів депутати повинні були обговорювати лише питання дотримання чинного законодавства при проведенні виборів, а не цікавитись політичним минулим, пропонувати покинути посаду тощо. Така поведінка є зневагою до колективу закладу, до депутатської етики, до законодавства України.
Ігор Поліщук до Анонім Показати IP 20 Лютого 2016 19:09
Прошу вибачити, що в коментарі не вказав прізвище. Готовий до діалогу з відкритим обличчям, бо маю за ціль не критикувати, а оголити проблему, вирішення якої дозволить захистити навчальні заклади від політичних призначень, відстояти засади самоврядування.
((((((((((((((( до Правда Показати IP 17 Лютого 2016 23:15
А хто така пані Людмила Плахотна, яка так підтримувала кандидата на посаду директора педколеджу? Донька колишньої працівниці володимир- волинського райвиконкому Марії Богданович. Гунчик ,бувший комсомолець теж за.Тут клубочок тягнеться ще з тих партійних часів.Розкручуйте його!
хехехе до ((((((((((((((( Показати IP 18 Лютого 2016 20:09
Хто така??? Та Вана родом з ВОЛОДИМИРА!!! Родичка Ольги Богданович! Велика Цариця інтриг. Дружина доброго друга Володимира Гунчика. Звізда села Зміїнець - Людміла Де-Владімір-Перша... і дай Бог остання...
Міс Будятичі до ((((((((((((((( Показати IP 18 Лютого 2016 20:50
Людмила Плахотна - дочка Владіміра Ілліча! Ну і хвасталась, що далека родичка гунчика. Коли уже зчезне в пекло ця комуністична жертва аборту разом зі своїми прихвостнями.
Анонім Показати IP 17 Лютого 2016 15:24
Тоді була вказівка. І всі директори підтримували Яника.
ветеран коледжу до Анонім Показати IP 17 Лютого 2016 19:41
Директори не будьте безхребетними інфузоріями. Бо бачите шо може вийти! А призначити вірного друга регіоналів на таку посаду в річницю і переддень загибелі Небесної Сотні - означає витерти ноги в її світлу память!
Медведчук до Анонім Показати IP 17 Лютого 2016 23:44
Я і мій однопартієць Савєльєв також!
Тарасюкевич Показати IP 17 Лютого 2016 15:31
Петьку Бойчука с Луцкого педколежа люстрируйте ! Оно по всем портиям побегало.
Анонім до Тарасюкевич Показати IP 18 Лютого 2016 20:15
Соломіна?
Федір Показати IP 17 Лютого 2016 16:04
А своїм однопартійцям пан Савчук питання про належність до ригів задавав?
Дивний Показати IP 17 Лютого 2016 16:10
Ситуація як у Верховній раді - народ вимагає, а влада не голосує)))
Чесно Показати IP 17 Лютого 2016 16:17
От і добре! все має свій початок і кінець.Думав савелько вічно брати взятки за поступлення з карпучкою. Бачиш, возомнив з себе одного і неповторного єдиного кандидата на директора! А скільком людям хорошим притому він не підписав контракт? Очолював штаб януковича у гуртожитку педучилища, брав участь у каруселях. А смерті були і він все владнював з своєю ж міліцією....Пора прислухатись що про тебе люди говорять!!!
Саша Показати IP 17 Лютого 2016 16:28
А з яких пір коледжі у профтехосвіті, шановні автори публікації?! Хоч нас дуже хочуть кинути у профтехосвіту, але поки що немає жодного нормативно-правового акту у якому коледжі відносились би до профтехосвіти! Читаймо законодавство, шановні добродії! Тому, якщо директора обрав колектив, голова обласної ради немає жодних підстав не підписати контракт з переможцем виборів. І колізій тут ніяких немає!!!
Вчімо закони до Саша Показати IP 17 Лютого 2016 21:43
Стаття 28 Закону України «Про вищу освіту»: В Україні діють вищі навчальні заклади таких типів: 1) університет, 2) академія, інститут, 3) коледж. До чого ПТУ??? П.2 статті 15 Закону України «Про вищу освіту»: «Повноваження засновника (засновників) вищого навчального закладу: « Засновник (засновники) вищого навчального закладу або уповноважений ним (ними) орган укладає в місячний строк контракт з керівником вищого навчального закладу, обраним за конкурсом у порядку, встановленому цим Законом». Засновником Володимир-Волинського педколеджу є обласна рада. Стаття 42 Закону України «Про вищу освіту»: Обрання, призначення та звільнення з посади керівника вищого навчального закладу. Керівник вищого навчального закладу обирається шляхом таємного голосування строком на п’ять років у порядку, передбаченому цим Законом і статутом вищого навчального закладу. Якщо хтось думає, що комісії з питань освіти, то це помилка! Брати участь у виборах керівника вищого навчального закладу мають право: кожен науковий, науково-педагогічний та педагогічний штатний працівник вищого навчального закладу (при цьому загальна кількість (повний склад) повинна становити не менше 75 % загальної кількості осіб, які мають право брати участь у виборах); представники з числа інших штатних працівників (до 10 %), які обираються відповідними працівниками шляхом прямих таємних виборів; виборні представники з числа студентів (не менше 15 %), які обираються студентами шляхом прямих таємних виборів. Методичні рекомендації щодо особливостей виборчої системи, порядку обрання керівника вищого навчального закладу та типова форма контракту з керівником ВНЗ затверджені Кабінетом Міністрів України (ПОСТАНОВА КМУ від 5 грудня 2014 р. № 726 «Деякі питання реалізації статті 42 Закону України “Про вищу освіту”» із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 633 від 19.08.2015). Навіщо видумувати велосипед? Вибори вважаються такими, що не відбулися, якщо: участь у виборах взяли менш як 50 відсотків виборців ( в даному випадку могли голосувати 153 особи, на вибори прийшли 148, що становить аж 96,7%!) або у першому турі виборів брав участь один кандидат і він не набрав більше 50 відсотків голосів виборців (за Савельєва М. проголосували 144 із 153 осіб, що становить 94% (це ж більше 50% чи ні?!) Вибори вважаються такими, що відбулися, якщо участь у них взяли більше 50 відсотків загальної кількості осіб, які мають право брати участь у виборах, кожен з яких має один голос і голосує особисто. Явка 96,7% виборців значить, що вибори відбулися!) З особою (кандидатурою), яка набрала більше 50 відсотків голосів осіб, які мають право брати участь у виборах, засновник (засновники) або уповноважений ним (ними) орган (особа) укладає контракт строком на п’ять років не пізніше одного місяця з дня її обрання (затверджену Типову форму контракту можна знайти на адресою: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/726-2014-%D0%BF/paran11#n11). День обрання – 10 лютого 2016 р. Обласна рада в особі голови (причім комісія?) укладає контракт строком на п’ять років. Щось зовсім не зрозуміла пропозиція голови комісії, щоб Савельєв став радником, адже проводилися вибори керівника вищого навчального закладу чи не так?! Дивно, що комісія, в складі якої діючий ректор (тільки торік пройшов процедуру виборів і укладання контракту з Міністерством в особі міністра освіти і науки), колишній проректор поважного університету і колишній керівник місцевого органу управління освітою і здається, вчитель історії, не читають Законів України!!! Отак незабаром випускатимуть танкістів і артилеристів і в ЛНТУ, і в СНУ, і в ДНЗ. Чомусь так сумно, а ще соромно!
Лучеськ Показати IP 17 Лютого 2016 16:30
коментар було видалено
тамара Показати IP 17 Лютого 2016 16:33
Який жах! Я вже 26 років працюю в коледжі і підтримую рішення колективу на всі 100%!!! Навіть не уявляю яка була б доля коледжу без ДИРЕКТОРА-МИКОЛИ ГРИГОРОВИЧА! Моi батьки по 40 років вчителювали в пед.училищi I підтримували Миколу Григоровича,особливо тато Анастасій Павлович-дуже поважав і відвідував усі заходи в рідному коледжі!Дуже страшно,що такі як Савчук-не побувавши і не поспілкувавшись з колективом має право вирішувати нашу долю!!! А натяк на вік-це якесь глузування! В нашому дружньому колективі,як і в любому іншому є пліткарки і завидниці, які мають більшу вагу,а ніж студенти і викладачі,що проголосували "за",яким цікаво і комфортно працювати і вчитись під керівництвом молодого(45років-інформація для П.Савчука),творчого, високопрофесійного директора! Може хтось себе бачить поряд з нами-була можливісь-побоялись?!?! то не заважайте достойним людям працювати! P.Sпідписалась відкрито-не боюсь пліткарок,які будуть лити бруд,- і не для них цей комент!
Тарас до тамара Показати IP 17 Лютого 2016 18:30
Анастас Павлович був чесною і порядно людиною і він би ніколи не підтримав розміщення на даху гуртожитка антен які невідомо як впливають на здоровя людини! Як ви можете це підтримувати? Ви ж керуєте студентським профкомом? Всі знають, що за їх розміщення Савєльєв щомісяця отримує відкати і наплювати йому на здоровя дітей! А вам?
громадянин до Тарас Показати IP 17 Лютого 2016 19:22
А у вас є докази того що він отримує відкати? Якщо так то надайте ці докази, ну а як нема то не плюйте в колодязь з якого п'єте.
тамара до Тарас Показати IP 17 Лютого 2016 19:30
Тарас-це щоб всi знали-одна,пардон,один з плiткарок! А що до турботи про студентiв то не Тарасу про це говорити,а самим студентам! Про побрехенькi вашi знають не тiльки в коледжi i в школах а по всьому мiсту+жаргоннi вислови у стилi "вiдкатiв" -добавка до образу!!!
життя - буття до Тарас Показати IP 17 Лютого 2016 19:35
А відкати ідуть не тільки йому , але й самаму ЙОМУ,. здоровя чужих дітей йому п...р!
Луцьк Показати IP 17 Лютого 2016 16:36
Цікаво, а молодим це яким? Може молоді спробували себе для початку на посаді викладача, вчителя, а не відразу із шкільної парти в директори
тамара Показати IP 17 Лютого 2016 16:41
Те є "чесно"-таке чесне,як і текст від нього! "Боротись за правду"- під іменами "чесно","студент","той хто там працює чи вситься",- чиста брехня!!!конкуренти платять,а воно сидить і пише!!!
Справедливість Показати IP 17 Лютого 2016 16:50
Невже люстрація таки відбудеться і законним способом?
Мама колишньої випус Показати IP 17 Лютого 2016 17:29
Моя дитина вчилася в цьому педколеджі.Скажу правду-на екзаменах викладачі боялися взяти в дітей навіть вазона в подарунок,а про гроші й мови не могло бути.На першому місці стояли знання.Там директор Савельєв М.Г.тримав дисципліну і порядок.Тепер,виходить,такі керівники не підходять вищому керівництву?Бо вони занадто чесні і справедливі?А ще,коли після педучилища діти поступають у ВНЗ(Кременець,Переяслав_Хмельницький особливо),то в цих ВНЗ дуже раді їх бачити студентами,бо ці діти виходять з педучилища дуже підготовленими.Задумайтеся,депутати.Цініть такого керівника,бо таких людей є мало.
Правда до Мама колишньої випус Показати IP 17 Лютого 2016 19:35
А запитайте у мєчнік скільки вона цього року брала хабарів за вступ і це не для себе, а для вашого такого святого директора.
Мама колишньої випус до Правда Показати IP 23 Лютого 2016 15:21
Слухай,правда,прізвище пишеться з великої літери.І своє прізвище не треба шифрувати.В Вас Мєчнік не захотіла брати?Може того й тут пишете дурниці?
випускник КНУ до Мама колишньої випус Показати IP 17 Лютого 2016 19:55
Ці ВНЗ вчорашні педучилища, тому й раді. Не паліть контору
Мама колишньої випус до випускник КНУ Показати IP 23 Лютого 2016 15:29
Моя дитина -випускниця одного із цих ВНЗ.Вчилася стаціонарно,має диплом з відзнакою,гарну роботу,повагу від колег по роботі і від дітей.Там дають знання на високому рівні.
Випускниця Показати IP 17 Лютого 2016 17:46
Пан Савельєв досить мудра та порядна людина. Особисто для педколеджу він зробив чималий внесок і завжди дбав про коледж як про рідний дім. Просто комусь захотілось поставити "свою" людину на дану посаду. Але маю надію, що студенти та викладацький колектив таки не піддадуться!!!
випускниця Показати IP 17 Лютого 2016 18:25
Я просто в шоці! як такі нісенітниці можна говорити про Миколу Григоровича? Мудрий керівник, вміє і знає як керувати колективом. Постійно дбає про коледж!
Катерина Показати IP 17 Лютого 2016 18:32
Микола Григорович- мудрий керівник, порядна людина і чудовий господар.Я думаю, що весь викладацький і учнівський колектив стане на його підтримку і "відстоять" свого шефа. Вірю, що пан Савельєв ще багато літ керуватиме цим чудовим закладом. А ті,хто "міриться" сісти в його крісло- вам ще рости й рости до рівня Миколи Григоровича!!!!!!!!!!
Патрійот Показати IP 17 Лютого 2016 18:52
Микола Савельєв свого часу пройшов школу як молодий партієць в СДПУ(О) , потім Народній партії Литвина , нині він у БПП .
ого до Патрійот Показати IP 17 Лютого 2016 19:37
То як людина , котра пройшла курс політичної проституції може очолювати педколектив ПЕДКОЛЕДЖУ?
Думка з Володимира. до Патрійот Показати IP 17 Лютого 2016 19:38
БПП!!! Ви тільки вдумайтесь! За що народ гинув.
Микитович Показати IP 17 Лютого 2016 19:54
на мене це теж скоро чекає
вчитель Показати IP 17 Лютого 2016 20:08
працювала з Савельєвим Миколою в школі. Толковий вчитель , думаю, колектив його відстоїть.
Студентка Показати IP 17 Лютого 2016 20:13
Мене Микола Григорович вчив 1,5 року. Просто класний вчитель! Зараз шукаю однодумців . Виходим за нашого директора А нас багато...
Правда до Студентка Показати IP 17 Лютого 2016 21:46
А коли вашого директора возили в дурку з мокрими штанами ви теж ходили його підтримувати?????
художниця(бувша) до Правда Показати IP 17 Лютого 2016 23:20
Ой вiдчуваю дух Мацюкiв- Сорок-цi всiх бачать в обiс*аних штанях i в дурцi--видно власнi вади цитують!!!Одного виперли з училища за тупiсть, iнший сам себе художником назвав-його робiт нiхто не бачив, ще й син на двiйки здав вступнi в коледж!!!! Нюхом чую-вони-соколики!!!
Ігор Мацюк до художниця(бувша) Показати IP 21 Лютого 2016 14:42
Дякую що не забуваєте, приємно бути «публічною» людиною .Хоч із запізненням, але змушений був «прийти»… Дискусії не вийде. Нема з ким нема про що. Мої поради «захисникам» директора педколеджу сумлінніше виконувати свої особисті батьківські обовязки і не перейматися чужими дітьми. Своїми синами горджусь і впевнений за що за них соромно не буде! Пильніше слідкуйте і за своїм професіоналізмом. Титулованих неуків сьогодні чимало, а професіоналів де-факто – обмаль. А Миколі Григоровичу раджу уважніше підбирати «групу підтримки». Складається враження що вона спираючись на плітки 10 річної давності , чутки і здогадки надає йому ведмежу послугу.
Богдан Мацюк до художниця(бувша) Показати IP 23 Лютого 2016 20:00
Згадали через шість років моє "непоступлення".Дякую долі що не поступив, бо зараз закінчую "на державному" вже четвертий курс історичного факультету. Дякую що і про мене згадали, не тільки про батька.)))
МЕТЕЛИК до Студентка Показати IP 17 Лютого 2016 21:50
Компанію по підтримці Савєльєва доручіть головному депутату нашого княжого міста МОРОЗУ!!!!!!!!!!!!!!!!
kompatriot Показати IP 17 Лютого 2016 20:42
Савельев відомий хабарник. Нехай пройде поліграф. Це потрібно для Тамар і їй подібних.
Ганьба до kompatriot Показати IP 17 Лютого 2016 21:55
Нехай пройде! Тільки разом з Савчуком, Констанкевич , Карпюком і іншими ЧЛЕНАМИ комісії! За що не люблю педагогів так це за продажність! Ніякої професійної етики! які педагоги такі й знання! Сумно, панове
Тамара до kompatriot Показати IP 17 Лютого 2016 23:43
Ось i дочекалась про себе! Навiщо про полiграф писати i тут i на ФБ-то вже тут пiдпишiться чесно,але спочатку пропустiть своiх членiв та членкiнь партiйних i самi пройдiть...
Андрій Показати IP 17 Лютого 2016 21:10
Я-випускник педколеджу 2002 року,і навчався я за часів директорства Миколи Григоровича,тому маю право запевнити пана Савчука:важко знайти більш знаючого педагога,мудрого керівника,справжнього господаря та щирого патріота свого закладу. Дуже неетично і непрофесійно такому шановному освітянину,яким себе вважає сам пан Савчук,не знаючи людини особисто і не поважаючи його добрих справ в царині освіти,судити про людину. Цікаво,скільки років самому опоненту,якщо він впадає у такий старечий маразм,щоб вказувати на вік такому енергійному,дієвому,завзятому чоловіку з неймовірним почуттям гумору?! Мені здається,що коли постане питання вікової пригодності і відповідності займаній посаді щодо пана Савчука,то навряд чи знайдуться стільки людей,які б стали на його захист.
Лариса до Андрій Показати IP 18 Лютого 2016 10:21
Я, випускниця педколеджу,2006 року, добре знаю колектив і особисто Миколу Савельєва, він до коледжу завжди відносився як до родини, завжди знаходив спільну мову з студентами, викладачам він був однодумцем і другом, а не вищим по статусу, у коледжі при ньому завжди панувала родинна атмосфера і гармонія.А для тих що про хабарі пишуть то можу сказати, що ніколи за 4 роки навчання на державному і під час вступу до коледжу не заплатила а ні гривні,це певно єдиний навчальний вуз у нашому містечку де знання не купуєш, а здобуваєш.Якщо я маю однодумців серед колишніх студентів, то прошу підтримати Миколу Григоровича, а то шкода закладу, невідомо яка нова мітла прийде, а там стільки гарних і сумлінних педагогів лишається, які все життя посвятили процвітанню коледжу.
Журналіст Показати IP 17 Лютого 2016 21:36
Хто має докази протиправних діянь адміністрації педколеджу просимо відкрито викладати в обговоренні. Хоча амбіції, пліткарі та 100% вибори - вороги не лише Савельєва. Напевно в цім закладі щось далеко не так безхмарно.
абітурієнт до Журналіст Показати IP 17 Лютого 2016 21:57
Всі діти начальничків пройшли цей "заклад" легко і ненадриваючись, тільки нещасний пролетарій - полішук надривався і за вступ на "державне" і за здачу екзаменів .Боже, Ти є на цьому світі! Вірю!
слово до абітурієнт Показати IP 18 Лютого 2016 19:07
Де не глянь кругом одні поліщуки. То в них пільги, то направлення то те то-се. Щоб іти на державне найперше подивіться чи ваша дитина щось знає а не шукаєте крайніх чому не пройшла. Хороші оцінки зі школи це не означає що відмінні знання. Моя дитина навчається у цьому закладі і навчається без хабарів. І ніхто в неї їх не вимагав. Ви самі пропонуєте хабарі а потім бідкаєтесь. Підніміть статистику і подивіться скількі дітей навчається в ВНЗ по Україні на державному і який середній бал ЗНО.
Лапін до Журналіст Показати IP 17 Лютого 2016 22:06
Так так! Безхмарно в Луцькому технічному університеті! Ні хабарів за вступ, ні такси за сесію! Слава Савчуку! Цікаво хто в нього радник?
мама Показати IP 17 Лютого 2016 22:11
На Волині тепер потрібно бути лояльним укропу.
Ладомир до мама Показати IP 18 Лютого 2016 00:16
Радкевича, а ще краще Юнака на директора - Патрійоти
казкар Показати IP 17 Лютого 2016 22:17
"Микола Савельєв відповів ствердно, що ніколи не підтримував політики Януковича".Найсмішніше почуте мною у цьому році. Нехай розкаже кого тоді він підтримував!
Студентка Показати IP 17 Лютого 2016 22:41
свого директора ми підтримаємо, не сумнівайтеся, а ви своє г. Но з штанів повигрібайте! Смердить
полiтик Показати IP 17 Лютого 2016 23:04
Так Савчук був радником у вашого бувшого студента депутата Онiщука-може мстить за його двiйки I як що не помиляюсь в педусi вчилось i працюе купа його родичiв!!! Напевне комусь мiсце пригледiв! Жаль директора i колектив-наплювали на них-але там багато бiйцiв-не здадуть Миколу без бою!!!
Бійці. до полiтик Показати IP 17 Лютого 2016 23:29
Гербор вже получив рознарядку( три автобуси)і баксьри теж! Чекаємо "метеликів" і морозів!
Микола Показати IP 17 Лютого 2016 23:53
Не переживай не візьмуть у коледж заберу до себе бо ти краще цих безхребетних
Анастасія Показати IP 18 Лютого 2016 00:23
Вчилась у Володимир-Волинському педколеджі, потім поступила до ВУЗу у Тернопільський обл, де потім лишилась на посаді викладача. Я з впевненістю можу сказати, що такої чіткої організації учбового процесу як у Володимирі-Волинському, такої дисципліни, організованості та товарискості (і студентського, і викладацького, і їхнього симбіозу - одного дружнього Колективу), створення атмосфери,де в приорітеті ЯКІСТЬ ЗНАНЬ.....!!!.... такого не має у багатьох-багатьох навчальних закладах! А у Володимирському коледжі,на відміну від багатьох ВНЗ, НЕ МАЄ КОРУПЦІЇ! Там ніхто ніколи не отримував заліку за книжки, підписки на журнали, папір, фарбу і ТИМ БІЛЬШЕ - ЗА ГРОШІ!!! Відомий мені випадок кілька років тому, коли до пана директора дійшли відомості,що один викладач інформатики приймає у студентів залік лише за умови наявності у них попередньо придбаної у нього ж копії його методичних матеріалів. І чим скінчилась ця історія?! Цей ПОБОРНИК більше не працює у коледжі! То от скажіть: пан Савєльєв - поганий керівник? Не вболіває за якість та ефективність учбового процесу? Не справляється з покладеними ПРОФЕСІЙНИМИ та ПОСАДОВИМИ обов'язками???? Звісно, у кожної людини є "скелети в шафі"... Тільки, за бажання їх звідти дістати, оперувати потрібно ФАКТАМИ, а не здогадами та плітками. А оперування політикою тут - лише політикою і СМЕРДИТЬ. Ліпше бути аполітичним фахівцем своєї справи, щоб у майбутньому обійтись без дорікання з цього приводу. Микола Григорович - гідний цієї посади. Важко уявити кращого керівника. Цей педколедж - злагоджений якісний високоморальний механізм! Оперуйте ФАКТАМИ!
Тетяна Показати IP 18 Лютого 2016 01:33
Пан Савчук 1971 року народження, він також не молодий. може дасть дорогу молоді.
Люда Показати IP 18 Лютого 2016 01:38
Нам приказали вчителі тут писати коментарі на захист директора, а не то......всім цим керує карпук і юринець))))) Всьо що тут написано брехня)))) Він хам, хабарник і брехун!))))) Всі його бояться)))) І вчителів залякав якшо не будуть за нього голосувати то прийде інший і їх звільнить)))) А пора його звільняти)))))
Тамара до Люда Показати IP 18 Лютого 2016 07:30
От то вже точно Люда-замовницька писульниця-фактiв нiяких не мае то на реально пiдписаних своiми iменами легше побрехеньки писати+на рахунок-"бояться-бо позвiльняють",хто ким керуе, хам, ...СПЛЮ,СПЛЮ -МЕНI СНИТЬСЯ !!!
Тетяна до Люда Показати IP 18 Лютого 2016 08:09
Бачу в декого загострення сезоного психічного захворювання.
Наталі до Люда Показати IP 18 Лютого 2016 09:08
Люди, схаменіться!!!!!!! Що ви пишете? Коли це "вам" приказали вчителі писати коментарі. Цей весь бруд полився вчора ввечері, коли в коледжі вже нікого не було. Ваш коментар написаний вночі - коли це вчителі встигли комусь щось наказати. Як би ви дійсно були студентом, то ви б знали чи хто кому тут приказує. Люди, ви так просто руйнуєте репутацію не однієї людини, а всього навчального закладу - одного з найкращого на Волині та й Україні. Схаменіться! Бог є! Все вернеться! ЗАВЖДИ ТАК НЕ БУДЕ!
зІНА до Люда Показати IP 18 Лютого 2016 09:15
ПАНІ ЛЛЮДМИЛА!!!!!!!!!!!! ЯК ВИ НЕ БОЇТЕСЬ БОЖОГО СУДУ??????????? НУ ГРІХ ТАКЕ ПИСАТИ!!!!!!!!!!!!!!ШАНОВНА! ДЕ СТІЛЬКИ ЗЛОСТІ??????? ЧИ ВИ ПРОСТО ЗАЗДРИТЕ ЦИМ ЛЮДЯМ?????????????
Оксана до Люда Показати IP 18 Лютого 2016 10:35
Хто ж тебе змушував, бо мене ніхто!!!
Тетяна до Люда Показати IP 18 Лютого 2016 12:00
))))))))))))))) Вночі всім студентам передзвонили))) Погрожували)))))))))))))))) Маразм.
Анонім до Люда Показати IP 18 Лютого 2016 16:12
Ну ти і др*нь!!!
савельєва до Люда Показати IP 19 Лютого 2016 12:10
особисто вас можу запевнити,що з мого оточення колег,ніхто нікому не погрожував,не пишіть дурниць хоч з цього приводу,повірте,смішно
Оля Показати IP 18 Лютого 2016 10:43
Я навчалась та працюю у коледжі, і за ці роки, не вбачала в Савельєву М.Г. нічого погано. Не було жодного моменту засумніватись у його професіоналізмі та людяності!!! Микола Григорович не заслуговує того бруду, який на нього ллють!
Тамара Показати IP 18 Лютого 2016 11:10
А чи не пора навчальним закладам Волинi задуматись про те, що завтра рiшення i iх колективiв обплюють як наше!! Може досить починати захищатись, коли терпець вриваеться!!!!
Тетяна Показати IP 18 Лютого 2016 11:22
Звертаюсь до пана Палиці! Прийдьте у коледж і запитайте у колектива. 99% за Савельєва. Він порядний, розумний керівник.
Випускник Показати IP 18 Лютого 2016 12:08
Савельєв у першу чергу професіонал, рівних якому немає у Володимирі-Волинському. Він дуже багато зробив для закладу і ще зробить у майбутньому сподіваюся. Давайте оцінювати людину за її професійними якостями, а не за чутками, плітками і т.п.
Анастасія. до Випускник Показати IP 18 Лютого 2016 15:47
Питання загострюється політикою - хто, коли, за кого, і що. Хто почав це все ворушити, ясна річ, вболівають не за освіту і не за навчальний заклад - тут 100% політика! Протистояння політичних сил, течій, віянь та вподобань. Гидко від цього..... бо Володимир-Волинський педагогічний коледж - один із кращих коледжів України!
Випускник до Анастасія. Показати IP 18 Лютого 2016 16:27
Освіта повинна бути осторонь політики. Не можна ставити на відповідальні керівні посади випадкових людей. Такі експерименти завжди мають плачевні наслідки. За час роботи Миколи Григоровича заклад оновився, кількість студентів зросла, рейтинг підвищився, а це і є основним показником ефективності роботи директора. Все решта - порожні балачки. Усі тверезо мислячі члени колективу це розуміють, тому і підтримують чинного директора.
Випускниця Показати IP 18 Лютого 2016 20:12
згодна. Наш коледж- це сила. Бо там працюють Шостак, Матвейчук,Черничинець, Ващук та інші метри певними. А Савельєв- достойним керівник! Успіху вам , колеги! Тримайтеся, переможете!
Міс Будятичі Показати IP 18 Лютого 2016 20:22
А чому Пані Плахотна завжди в темних окулярах? Соромно людям в очі дивитись? Певно що... бо як полетить Гунчик з посади - пані більше ніхто не позаздрить...
Оксана до Міс Будятичі Показати IP 19 Лютого 2016 09:38
Мова не іде про Плахотну і Гунчика, мова іде про долю коледжу!!!
Оля до Оксана Показати IP 19 Лютого 2016 09:42
Ми відстоюєм ім'я нашого директора Савельєва М.Г.!!!
микола Показати IP 18 Лютого 2016 21:39
чому так сумно?
микола Показати IP 18 Лютого 2016 21:41
ну... наприклад у призначення директора
микола Показати IP 18 Лютого 2016 21:42
напевно .... хтось ....ну дуже вже хоче... поставити свого у Володимир на директора.... ну от...
Петьок . до микола Показати IP 20 Лютого 2016 00:07
Хочуть поставити свого , аналогічно , як ви свого захистити .
Оксана Показати IP 19 Лютого 2016 09:54
Хто-хто, а юринчик ручки в цій ситуації радісно потирає
Анна до Оксана Показати IP 20 Лютого 2016 16:36
В останні дні він аж щасливішим виглядає.Ой певно то зїсть він Миколу Григоровича.Та й в гів...о політичне тількі но почав мазатись.Від шоколадної партії пішов у депутати.
савельєва Показати IP 19 Лютого 2016 12:45
особисто хочеться побажати нашим колегам,які пишуть неприємні речі не тільки про директора: займіться своїм особистим життям,цікавими проектами,та просто радійте життю,тоді вам буде все рівно,що робить карпук чи Мєчнік.Не пишіть поза очі про тих,до кого в очі "щиро" усміхаєтесь
Ігор Поліщук Показати IP 20 Лютого 2016 18:18
Якщо обласні обранці проігнорують думку колективу - це буде викликом для усіх освітян області та для тих хто шанує, виборені нашими славними пращурами, засади самоврядування. Політики - наші слуги, а не пани!
Укроп-думка Показати IP 20 Лютого 2016 19:53
В іншому разі це буде першим кроком до люстраціЇ у Володимирі І нагадування іншим директорам-"педагогам" що треба мати свою думку, а не міняти політичні шалики як шкарпетки.
Антиполiтик Показати IP 21 Лютого 2016 00:19
Усi зноють-без приналежностi до правлячоi партii-начальником,або директором нiяк не бути-так було завжди! Що там директором.,. Депутамом мicькоi ради може навiть пройти неук з атестатом пiсля 9 класу! Вiн бiографiю сам не напише!! А полижи Самопомочi I ти депутат, а люди з двома вищими освiтами, але не вiд гарлапанськоi партii, де керiвник(Зiнкевич) паплюжить звання ВОЛОНТЕРА-недостойними дiями, висловлюваннями в соц мережах з нецензурною лексикою, виставляння фото пiд час попоек(з алкоголем в руках), половина членiв його партii були ригах, навiть за це ща це посади мають! Ти не з ними-ти без депутатського крiсла!!! I такi люди оббрехали i продовжують цим займатись Савельева ! М.Г. Думаю все стане на своi мiсця!,а i нi -?до Киева дойдемо i нас-повiрте багато!!!
Вова до Антиполiтик Показати IP 21 Лютого 2016 11:43
Яка у Вас освіта? З граматикою щось нелади.
Руслан Цаль-Цалько Показати IP 21 Лютого 2016 11:45
Почитаєш коментарі - аж диву дивуєшся. Це ж скільки злості та ненависті у людей по відношенню до педагогічного коледжу та особисто до Савельєва М.Г. Таке враження, що «ветеран коледжу» , «Чесно», «Тарас», «життя - буття», «Правда», «Патрійот», «kompatriot», «Ганьба», «казкар» - це всі ті люди, які крім бруду та негативу більше писати не вміють. Тим більше, приховуючи свої реальні імена. Гоню від себе думку, що ці люди можуть працювати зі мною. А Савельєв М.Г. – директор на своєму місці, і педколедж наш – найкращий.
Юра Цаль-Цалько Показати IP 21 Лютого 2016 14:06
Я є колишнім випускником Володимир-Волинського педагогічного коледжу ім. А. Ю. Кримського, і я скажу тільки одне: "Наш директор є і буде самим найкращим, і нам немає різниці за кого,і коли він голосував, адже він завжди давав нам робити вільний вибір, не примушуючи ні до чого. Він завжди тримає порядок і дружню атмосферу в коледжі, і за це ми його любимо. Такого директора як Савельєв М.Г. Не зможе замінити ніяка інша людина, тому що в цієї людини скільки років стажу за плечима.
Світоч Показати IP 16 Квітня 2016 14:16
Мине час. І відкриють архіви і результати перевірок усіх рівнів. Люди навчаться казати правду, а не закривати очі на підлість, наглість, людиноненависництво. Підуть на пенсію мечники-карпуки-савельєви, а містяни почнуть розказувати уже не казки, а гірку правду про вступи і змовлені дипломи та золоті медалі. Бо було в цій історії і багато бруду, і багато правди. "Бруд"- тих, хто відстоював дітей здібних, не завжди чужих чи свооїх; "бруд" від викладачів, що не вгодили директору і чиновникам міста, завдяки власній позиції. Реальний бруд від застіль, могоричів, торб, сум за вступ чи екзамен, і застілля у ресторанах міста на випускних, як подяку за медаль чи диплом. Все куплено-продано-домовлено. Від школи, вчителя, директора, і до області. Висновок, як довго чекати змін в освіті? Напевно варто зробити висновки про професійну придатність підготовки даним закладом вчителів. Як вчили -так і мають. Кого добре навчили - мають доброго вчителя, а кого ні? Добре коли не в освіті працює. Час радикальних змін в освіті настав. Чекаймо на реорганізацію цього закладу. Так, він повинен існувати, але не імітацією ВИШу, де нема науковців, де за 25 літ незалежності їх не стало більше, то чи має такий заклад далі перебувати у статусі коледжу? Кожен має власну думку. Але давати - ВО і не мати науковців - то прорахунок саме команди Савельєва - отже він не справився із завданням. Заклад реорганізувати, статус понизити, або включити в реальну освітню реформу з набором кадрів за конкурсом.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus