Депутати Луцької міськради звернуться до прихожан УПЦ МП
Із закликом до виходу Української православної церкви із підпорядкування РПЦ та з ініціативою створення єдиної помісної православної церкви в Україні до міської громади звернуться депутати Луцькради.
Про особливості діяльності релігійних громад в умовах агресії із боку Російської Федерації йшлося під час засідання постійної комісії міськради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту 15 квітня.
Проект рішення міськради про затвердження тексту звернення Луцької міської ради до православних лучан, прихожан Української православної церкви, яка є частиною Російської (Русской) православної церкви підготував депутат Богдан Шиба. З його слів, оскільки агресія РФ триває та набирає диверсійно-провокативних форм, для захисту територіальної цілісності та суверенітету української держави важливим є захист в інформаційно-духовній сфері, адже агресія відбувається по всій території України за допомогою ЗМІ, громадських та релігійних організацій.
Він нагадав, що 27 січня цього року Верховна Рада визнала Росію агресором, що означає, що громадяни України та державні інституції повинні припинити зв’язки з відповідними структурами РФ, які використовуються в цілях агресії проти України. З його слів, особливу роль в неоголошеній війні Росії проти України відіграє РПЦ, ієрархи якої називають окупацію України священним обов’язком, благословляють терористів та найманців на вбивство українців. Ця структура впливає на УПЦ МП, що, відповідно до статуту, є канонічним підрозділом Московського патріархату і його частиною.
Саме тому, мовляв, керівництво Київської метрополії не засудило окупацію Криму Росією, агресію на Донбасі, ба більше, синод ухвалив зміни до статуту кримських єпархій, визнавши Крим частиною РФ. Панахиди за загиблими українськими бійцями, молитви за перемогу України та визволення української землі від окупантів здійснюються не в усіх церквах УПЦ, часто трапляються випадки закликів прихожан до зриву мобілізації та до сепаратизму.«Ми переконані, що абсолютна більшість вірян УПЦ МП є щирими патріотами України, тому пропонуємо рішенням міськради звернутися до вірних УПЦ МП, щоб вони вимагали від керівництва церкви негайного виходу зі складу РПЦ і створення помісної церкви, яка не буде інструментом російської агресії», - наголосив Богдан Шиба.
Він зауважив, що звернення цілком відповідає закону про свободу совісті та вважає обов’язком депутатів звернутися до лучан, аби ті осмислили інформаційні та духовні впливи з боку агресора.
Депутат, керівник депутатської групи «Новий Луцьк» Андрій Осіпов зазначив, що, очевидно, під час сесії рішення викличе дискусію серед депутатів, які намагатимуться, не наважуючись відкрито його підтримати, змінити текст звернення. Він визнав, що РПЦ є невід’ємною частиною РФ, частиною інформаційної пропаганди, яку поширюють російські ЗМІ, тож члени комісії не можуть лишатися осторонь. З його слів, на території України не може бути церкви, що агітує за війну на території держави. Тож, таке звернення потрібне для громади.
Депутати одностайно підтримали проект рішення. Планується, що для його обговорення у сесійну залу не запрошуватимуть представників релігійних організацій, адже не йтиметься про те, яка церква краща, а яка ні. Міськрада просто висловлюватиме свою позицію у зверненні до лучан.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про особливості діяльності релігійних громад в умовах агресії із боку Російської Федерації йшлося під час засідання постійної комісії міськради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту 15 квітня.
Проект рішення міськради про затвердження тексту звернення Луцької міської ради до православних лучан, прихожан Української православної церкви, яка є частиною Російської (Русской) православної церкви підготував депутат Богдан Шиба. З його слів, оскільки агресія РФ триває та набирає диверсійно-провокативних форм, для захисту територіальної цілісності та суверенітету української держави важливим є захист в інформаційно-духовній сфері, адже агресія відбувається по всій території України за допомогою ЗМІ, громадських та релігійних організацій.
Він нагадав, що 27 січня цього року Верховна Рада визнала Росію агресором, що означає, що громадяни України та державні інституції повинні припинити зв’язки з відповідними структурами РФ, які використовуються в цілях агресії проти України. З його слів, особливу роль в неоголошеній війні Росії проти України відіграє РПЦ, ієрархи якої називають окупацію України священним обов’язком, благословляють терористів та найманців на вбивство українців. Ця структура впливає на УПЦ МП, що, відповідно до статуту, є канонічним підрозділом Московського патріархату і його частиною.
Саме тому, мовляв, керівництво Київської метрополії не засудило окупацію Криму Росією, агресію на Донбасі, ба більше, синод ухвалив зміни до статуту кримських єпархій, визнавши Крим частиною РФ. Панахиди за загиблими українськими бійцями, молитви за перемогу України та визволення української землі від окупантів здійснюються не в усіх церквах УПЦ, часто трапляються випадки закликів прихожан до зриву мобілізації та до сепаратизму.«Ми переконані, що абсолютна більшість вірян УПЦ МП є щирими патріотами України, тому пропонуємо рішенням міськради звернутися до вірних УПЦ МП, щоб вони вимагали від керівництва церкви негайного виходу зі складу РПЦ і створення помісної церкви, яка не буде інструментом російської агресії», - наголосив Богдан Шиба.
Він зауважив, що звернення цілком відповідає закону про свободу совісті та вважає обов’язком депутатів звернутися до лучан, аби ті осмислили інформаційні та духовні впливи з боку агресора.
Депутат, керівник депутатської групи «Новий Луцьк» Андрій Осіпов зазначив, що, очевидно, під час сесії рішення викличе дискусію серед депутатів, які намагатимуться, не наважуючись відкрито його підтримати, змінити текст звернення. Він визнав, що РПЦ є невід’ємною частиною РФ, частиною інформаційної пропаганди, яку поширюють російські ЗМІ, тож члени комісії не можуть лишатися осторонь. З його слів, на території України не може бути церкви, що агітує за війну на території держави. Тож, таке звернення потрібне для громади.
Депутати одностайно підтримали проект рішення. Планується, що для його обговорення у сесійну залу не запрошуватимуть представників релігійних організацій, адже не йтиметься про те, яка церква краща, а яка ні. Міськрада просто висловлюватиме свою позицію у зверненні до лучан.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 92
Зульфія
Показати IP
15 Квітня 2015 14:29
це справи церкви!а не політики
ПРАВОСЛАВНИЙ УПЦ до Зульфія
Показати IP
15 Квітня 2015 21:37
ПРОТЕСТАНТ!!!
Анатоль_
Показати IP
15 Квітня 2015 14:38
А той Шибо якої віри, хто знає?
віра до Анатоль_
Показати IP
15 Квітня 2015 15:00
А що взагалі розумного може Шиба запропонувати?:)
Андрій до Анатоль_
Показати IP
15 Квітня 2015 15:31
Шибанутої віри
Андрій
Показати IP
15 Квітня 2015 15:00
"Нєт, ето ви фсьо врйоте. путін хароший, ми будєм хадіть в масковскую церькаф, а ви фсє фашисти і бендеравци". Люди добрі! Коли ця нісенітниця закінчиться? Вже так це все набридло. От спілкуючись з розумними людьми, питаю: держава наша, а у відповідь - Україна, мова наша - українська, церква наша - українська, столиця наша - Київ, історія наша (Русь) - Київська. А от на питанні якого патріархату має бути церква, іде тупо якійсь збій в системі мозку і відповідь - масковскага. Не можу зрозуміти, ніби розумні люди, а клининь на маскву і все.
Ігор до Андрій
Показати IP
15 Квітня 2015 15:05
От спілкуючись з розумними людьми, питаю: держава наша, а у відповідь - Україна, мова наша - українська, церква наша - українська, столиця наша - Київ, історія наша (Русь) - Київська . То чому ж Римокатолики та Грекокатолики поминають Папу римського на Богослужіннях і знаходяться в підпорядкування закордонної Церкви? Не городіть дурниць, Андрію!
Штефан, Луцьк до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 15:24
Повідомляю для особливо ***: Греко-католицька Церква - та ж православна. Прихожани якої не захотіли йти під Москву і в результаті декількох Уній, пішли під Рим. Вони добре знали, що таке москаль. Римо-католицька - у результаті розколу, 1050 років тому, виділилась у окрему помісну Церкву. Богослужіння у якій такі ж самі, як і у православній. Перший римський єпископ - апостол Петро. Він там і похований. Всі Церкви - православна київського Патраірхату, Греко-католицька, Римо-католицька у своїх службах Божих моляться за Україну, а не за Москву. Читати історію треба, а не говорити дурниці. Ще питання?
Ігор до Штефан, Луцьк
Показати IP
15 Квітня 2015 15:44
А УПЦ не молиться за Україну? Зайдіть у будь який Храм і почуєте!"Римо-католицька - у результаті розколу, 1050 років тому, виділилась у окрему помісну Церкву. Богослужіння у якій такі ж самі, як і у православній." - спираючись на останнє ваше твердження про "одинаковість Богослужіннь у Римокатолицькій та православних Церквах", можу стверджувати - Ви нічого не тямите у церковному житті, тому Ваші зауваження не можуть братись до уваги, так само як і заяви горе-політиканів із Луцької міськради! Це те саме, наприклад, як давати поради лікарю і не погоджуватись з призначеним ним лікуванням, будучи за професією сантехніком! ІМХО
Андрій до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 16:20
Бога потрібно мати в серці, і не залежати від того, якої конфесії церква. Я ходжу в храми всіх конфесій і не є прихильником жодної, бо всюди є свої нюанси. Я ж не проти УПЦ МП, я тільки хочу попросити щоб в молитві за Україну в церкві московського патріархату просили в Бога, щоб зробив так, аби з нашого українського Криму і українського Донбасу усі розумово відсталі феесбешники, "апалчєнци" і регулярна армія сусідньої держави поїхали назад на російську федерацію.
Ігор до Андрій
Показати IP
15 Квітня 2015 16:42
Ось бачите як раптом змінилась Ваша риторика! "Я ходжу в храми всіх конфесій і не є прихильником жодної.." - не можна бути скрізь і , одночасно, не бути ніде - "Ніхто двом панам служити не може, бо або одного зненавидить, а другого буде любити, або буде триматись одного, а другого знехтує. Не можете Богові служити й мамоні.
(Від Матвія 6:24)" І ще раз повторюю - УПЦ, ніякого "УПЦ МП" не існує в природі! І у нас моляться за нашу українську землю, за наших воїнів (живих і загиблих) і молилися завжди, ще задовго до війни на Донбасі! У нас не займаютья самопіаром на крові українців, як це робить "митрополит" Тимофій-Михаїл Зінкевич, у якого вистачає совісті навіть на похороні наводити наклепи на УПЦ і ЇЇ вірян, пробуюючи таким чином, якось легітимізувати своє невизнання серед Православних Помісних Церков.
Андрій до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 17:06
Невже в Україні вже заборонили УПЦ МП, що її вже не існує в природі? Щось Ви не те балакаєте. Ви, мабуть, бандерівець? От чим більше буде таких як Ви, тим швидше розпадеться імперія зла - російська федерація. А воно до того йде. СиРиСиРи розпався і РиФи - розпадеться. Це цинізм найвищого гатунку - підтримувати в церкві дебілів-апалченців в розвалі України і молитись в тій самій церкві за нашу українську землю.
Ігор до Андрій
Показати IP
15 Квітня 2015 17:43
Андрію, та скористайтесь нарешті інтернетом і зрозумійте. що такої релігійної організації як "УПЦ МП" не існує, це видумка продажних журналістів! Є юридично зареєстрована УПЦ, почитайте уважно її статут і Вам все стане зрозуміло! А "УПЦ КП" не може існувати без приставки "КП". бо це буде порушенням закону бо , вкотре повторюю, юридично існує тільки одна УПЦ. без усіляких там придуманих приставок! А щодо підримки сепаратистів - дивіться на ніч менше ТСН, там ще й не таке покажуть!
Андрій до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 19:11
Нехай буде так - УПЦ, це не важливо, важливо аби там молились щоб усі російські придурки, "сєпаратісти", "апалчєнци" виїхали за межі України на російську федерацію звідки і приїхали. Я на ніч дивлюся канали рос.телебачення - чув як українці їдять "младєнцев", як росіяни перетворять США в радіоактивний попіл ну і т.д.
Анатолій до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 17:19
Ігор ,я підтримую тебе на всі 100%.Це єдиний розумний коментар на рахунок релігії.Хай наші горезвісні депутати візьмуть книги і побачать звісдки почалось православ'я.ГОре тим хто спекулює і робить собі ім'я на релігії.ПЕред Богом будуть відповідати не тільки вони,а й їхні діти.А так званий ''митрополит'' нехай розповість всю правду своїм прихожанам за ,які вчинки його відчислили з Санкт Петербургської духовної академії.І чи має він моральне право доносити людям Божі закони.
МП патруль до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 19:10
Православный патруль в студию.
Анонім до Андрій
Показати IP
15 Квітня 2015 15:44
А ви скільки разів за своє життя були на службі Божій? І, взагалі, про віру в Бога щось знаєте?Щоб якесь питання коментувати, доречно хоча б лікбез пройти...Не змішуйте політику та віру, дуже дешево та бридко виглядає.
Андрій до Анонім
Показати IP
15 Квітня 2015 16:40
Відповів вище 16.20. Ви знаєте що таке лікбез? Прийшов раз до церкви, не пам ятаю якого патріархату, так там казали голосувати за Януковича - так і зробив :). Цілком з Вами згідний - змішувати політику та віру, як це роблять Вова з Кірілом - це дуже дешево та бридко виглядає.
лучани
Показати IP
15 Квітня 2015 15:11
Не звертатись до МП/РПЦ потрібно, а скасувати всі церковні пільги.
Зрозуміло до лучани
Показати IP
15 Квітня 2015 15:42
Те, що виправдовує Штефан - логічно, бо він - Штефан!
Анатоль_ до Зрозуміло
Показати IP
15 Квітня 2015 19:39
То у Наталі Семенівни такий нік- Штефан, Луцьк... то вона працює
Вірянин УПЦ
Показати IP
15 Квітня 2015 15:18
Яка безграмотність - УПЦ, а не "УПЦ МП", міськрада не може навіть правильно оформити офіційний документ!
Білоножко до Вірянин УПЦ
Показати IP
15 Квітня 2015 19:13
З пісні слів не викінеш
Ігнатій Лойола
Показати IP
15 Квітня 2015 15:27
Шановні депутати! В Луцьку вже всі дороги зроблено, двори до ладу приведено, інфрастурктура розвинута на єворопейському рівні? Якого милого ви собі активи на церковних питання заробляєте? Шиба, коли за двох вбитих тобою в ДТП людей відповіси?
Іудушка до Ігнатій Лойола
Показати IP
15 Квітня 2015 15:46
Шиба вже не знає на чому пропіаритися до виборів... Скоро буде голий по ночах по кущах бігати і вистрибувати на перехожих із словами: "Привіт. Мене звуть БодяШиба і я дуже хочу в мерське крісло, бо там тепло і поживно!!!". Хоча... я не певен, що він більша біда ніж БуратінМекола..
р.к.
Показати IP
15 Квітня 2015 15:30
п.шиба уніят і батьки його а вл. михаїл то хто з тернопільщини мойже як папа по колізею пройшов стометровкою хрестом то що то піар наслідування чи нема чим зайнятись
Анонім
Показати IP
15 Квітня 2015 15:54
Заробляють плюсики !
Штефану
Показати IP
15 Квітня 2015 16:34
Історію учи, олух. Унія 1596 року не має жодного відношення до небажання бути під Москвою, під якою Церква у Речі Посполитій і так не була. Ха-ха. Обєднання Київської Митрополії з РПЦ відбулося у 1686 році. Через сотню, майже, літ по унії. Ось такі справи. Хочете взнати про унію - погугліть хоча б про Кирила Терлецького, нашого з вами єпископа того часу. І може тоді ви будете краще знати, хто хотів унію і для чого. Брестська унія - дітище польської влади, яка хотіла знищити хлопську віру, та жменьки ієрархів, які хотіли гарно жити. І спробуйте доведіть зворотне.
Вчителька
Показати IP
15 Квітня 2015 17:08
Давно пора обєднатися, хіба ви люди не бачите,що роблять москалі? А ви ще захищаєте тих прихожан,які ходять до російської церкви, Вони ж помішані і зомбовані, так як усі москалі. Їх судити треба за те,що підтримують сепарів. Причому кожного з них і так колись буде.
Перехожий до Вчителька
Показати IP
15 Квітня 2015 17:19
Чуєш ти, вчителько, тебе перед 1 вересня на осудність давно перевіряли?
Святой Отец Путин до Перехожий
Показати IP
15 Квітня 2015 19:12
Как же православно.А анафему слабо наложить?
шок до Перехожий
Показати IP
15 Квітня 2015 21:55
Не хами. Не тикай, напевно двіечник. Потрібно до вчителів звертатись на Ви.
МАТУСЯ до Вчителька
Показати IP
15 Квітня 2015 18:09
А В ОСВІТІ У НАС ПОРЯДОК!!! НА УРОКАХ ВИКЛАДАЮТЬ МАТЕРІАЛ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ І ДО РЕПЕТИТОРІВ НЕ ТРЕБА ЗВЕРТАТИСЬ... РОКІВ 15 НАЗАД МАЛО ХТО ЗНАВ ПРО ІСНУВАННЯ РЕПЕТИТОРСТВА І ВЧИТЕЛІ ПЕРЕД ДОШКОЮ СТОЯЛИ 45 ХВИЛИН ВИКЛАДАЛИСЬ ПО ПОВНІЙ, А ТЕПЕР? 1 КЛАС ЗНАЙОМА ДИТИНА НЕ РОЗУМІЄ ЩО ТАКЕ 1 ДМ І ВЧИТЕЛЬ ЦИМ НЕ ПАРИТЬСЯ БО 1 ГОД - 50 ГРН, ХАЙ БАТЬКИ ПАРЯТЬСЯ.
шок до МАТУСЯ
Показати IP
15 Квітня 2015 22:01
Чого Ви причепились до тих вчителів. Якщо Ви такі обізнані в програмі в школах і вона вас не влаштовуэ, то звертайтесь в міністерство освіти, саме вони складають ці дибільні програми. А наші діти, а також і вчителі мучать цю науку.В нас привикли клясти простих службовців, а міністерство слабо.....
Кричу зі злості
Показати IP
15 Квітня 2015 17:26
ІДІОТ
Йому ще треба війна між віруючими.
Повний д... патрйот...
Українка
Показати IP
15 Квітня 2015 17:42
О, як москалі заметушились! Перевертні! Сичать як змії! Чемодан, вокзал, Росія - там ваші парафії!
Ігор до Українка
Показати IP
15 Квітня 2015 17:47
Мої парафії там де я народився і де поховані мої діди і прадіди! І ще є такий термін, Вам, очевидно, не знайомий, як свобода совісті та віросповідання! Тому Ви не маєте жодного ні морального ні юридичного права вказувати мені в якій Церві , якою мовою та в якій країні молитись! Це, до речі, ті самі європейські цінності за які стояв Майдан!
Українка до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 17:50
Ви молитесь за Кіріла, попи якого благословляють російських ординців на війну в Україні - це теж свобода совісті?
віталій до Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 18:38
на майдані московського патріархату не було,я дивуюсь де в нас на Волині стільки любителів"русского міру" береться.
Анонім до віталій
Показати IP
15 Квітня 2015 19:07
Розповім.Сидить на даний момент в єпархії МП і коменти строчить
До Українки до Українка
Показати IP
15 Квітня 2015 21:16
Христос Воскрес! Я ходжу в ту церкву яку Ви не терпите, але я на Вас не ображаюсь, а бажаю Вам любові, мудрості, щоб ви у своїх ближніх бачили не ворогів, а братів і сестер.Ми всі хочемо миру! За кожне гниле слово прийдеться відповідати, тому краще не виливайте своє зло в світ!
Кричу зі злості до У
Показати IP
15 Квітня 2015 17:52
Ось, ось... Я ж кажу ІДІОТ
християнська притча
Показати IP
15 Квітня 2015 18:25
Коли людина була ще дитиною, бабуся завжди казала їй: " Онучко, от виростеш ти великою стане тобі на душі погано - ти йди в храм тобі завжди там легше буде". Виросла людина І стало їй жити якось зовсім нестерпно. Згадала вона пораду бабусі і пішла у храм. І тут до неї підходить хтось: "Не так руки тримаєш" . Друга підбігає : "Не там стоїш!". Третя гарчить : " Не так одягнена!" . Позаду обсмикують: " Неправильно хрестишся!" . А тут підійшла одна жінка і говорить їй : -Ви б йшли з храму , купили собі книжку про те, як себе вести треба, потім би заходили. Вийшла людина з храму, сіла на ослін і гірко заплакала. І раптом чує вона голос : -Що ти , дитя, моє плачеш ? Підняла людина своє заплакане обличчя і побачила Христа. Говорить: -Господи! Мене до храму не пускають! Обійняв її Ісус: -Не плач, вони й мене давно туди не пускають.
Анонім
Показати IP
15 Квітня 2015 18:48
Не треба ..здіти.Піп з церкви що на Соборності 5 разів молився за здоровя табачного короля Кирюху .А тепер сволочі подумайте що його батюшкі святять танкі бойовиків котрі вбивають наших хлопців.Згадайте як попи МП відмовлялись ховати АТОшніків
Аргументи в студію.Я так розумію тут на сайті речник МП відробляє гроші
Анатолій до анонім до Анонім
Показати IP
15 Квітня 2015 19:15
коментар було видалено
Лучанка до Анатолій до анонім
Показати IP
15 Квітня 2015 19:18
О хо хо.Як православненько.Вже американці винні.Ви всі в МП такі виховані християнини?
Ігор до Лучанка
Показати IP
15 Квітня 2015 19:19
Через одного
Анонім до Анатолій до анонім
Показати IP
15 Квітня 2015 19:22
Шановний, щось я американських батюшок в танках не бачив, тількі представників самого духовного Русского мира
віталій
Показати IP
15 Квітня 2015 18:50
Коли буде одна Церква і що важливо не підконтрольна москві,то і люди перестануть гризти один одного,як тут в коментарях
Марченку
Показати IP
15 Квітня 2015 19:02
А чим погано обэднатись.Але ж деяких "сильно віруючих" сатана починаэ крутити.Якщо Кирила на Путіна змінять, вони і Путіну будуть поклони бити, приносячи в жертву наших хлопців.Дивлюся коментарі "сильно віруючих" і приходить одна думка:"Вас тількі сеанс екзорцизма вилікує"
Отець каратель
Показати IP
15 Квітня 2015 19:05
Згадую священника з Словянська, котрий наших солдат катував. Дуже віруюча людина була.
Розповіді очевидця
Показати IP
15 Квітня 2015 20:10
Але що його вразило найбільше, так це роль православних священиків. Він розповідає, що ополченці ховали зброю в храмах РПЦ МП, освячували зброю, брали благословення перед боями, а батюшки в гробах провозили автомати через блокпости.
НОНА
Показати IP
15 Квітня 2015 20:32
Схаменіться християни! Всі ми діти Господа незалежно в яку церкву ходимо. Церква це тільки спосіб спілкування з Всевишнім. Священник звичайна людина яка допомагає віруючим спілкуватися з Богом, тому священнику незалежно в якій він церкві править притаманні всі людські якості. Є священники розумні, є не дуже, є хороші проповідники, є пагані - не треба їх обожнювати. Людина не повинна давати оцінку яка церква хороша, а яка погана, яка правельна, а яка не правельна. В яку церкву ходити людина повинна визначатись сама. Є поняття "церква предків", кожну людину при народженні в церкві хрестили. І хочу нагадати, що церква це в першу чергу любов до ближнього та терпимість. Дуже багато ненависті накопичилось в українському суспільстві. Політична повія Шиба немає права вказувати нам дорогу до Бога.
Українка до НОНА
Показати IP
15 Квітня 2015 20:43
Той, хто молиться за московського Іуду Кірілла не священник, а звичайнісінький піп, який оскверняє своїми молитвами святу церкву.
До Українки до Українка
Показати IP
15 Квітня 2015 21:27
Не Варто священників Вам судити, не раджу, ви ж не знаєте чи Ви праві і які можуть бути для Вас наслідки.Зло завжди вертається бумерангом.Не чіпайте православних. Дякуйте Богу за те що маєте !
Сергій до НОНА
Показати IP
15 Квітня 2015 21:39
Згідний з Вами. Але велику роль в Церквах відіграють священики. Коли вони своїм прикладом надихають парафіян на добрі вчинки це прекрасно. Але я все більше переконуюсь, що церква перетворюється на приватне підприємство. Люди не йдуть служити Богу, а йдуть заробляти гроші. Як же так може бути!!! Це "вбиває" у людях віру, надію і любов. Якщо це і надалі буде продовжуватися, то добра і процвітання нам не варто чекати. Можливо я неправий........ :-(
Сергію до Сергій
Показати IP
15 Квітня 2015 21:59
Хто вірить в Бога і щиро молиться в церкві тому ніщо не заважає, і за священників я нічого поганого не можу сказати. Можливо в тій церкві де Ви молитесь щось не так? А в нашій Православній церкві і православні люди хороші і священники ведуть службу старанно. Найчастіше ми бачимо в інших людей ті гріхи які є в нас самих, тому краще почніть змінюватись самі!
Сергій до Сергію
Показати IP
15 Квітня 2015 22:21
Ваша православна церква це яка?(Якщо не секрет). А справжніх священників дуже мало, а те що вони ведуть службу старанно, так це ж не показник. Я мав на увазі духовну сторону! Адже священники це люди які мають бути духовними наставниками парафіян, чи не так?
Сергію до Сергій
Показати IP
16 Квітня 2015 13:14
Єдина Апостольська православна церква. В слово " старанно " входить і виконання пастирських обовязків і духовне служіння людям, все в комплексі.
Одесит до Нони до НОНА
Показати IP
16 Квітня 2015 08:00
Щось ми зустрічали в БІБЛІЇ слово ПОВІЯ?! Це жаргон путінсько-кіріловських РАШИСТІВ!!! Єзжай до них - вони тобі і таким,як ти "вкажуть дорогу" до Бога,а перед тим дадуть в руки автомат...
Любов
Показати IP
15 Квітня 2015 20:49
Христос Воскресе! Кесарю кесарево, а Богу Боже. Чому всякі "ідіоти" лізуть своїми грязними чобітьми до церкви православної. Хочуть об'єднуватись хай об'єднукються з автокефалістами, греко-католиками, штундами, чого лізуть до православнної церкви. . Якщо ходите в православну церкву то й тримайтиеся її, бо тільки у ній і спасемся, а з розкольниками немає ніякого об'єднання.....
Українка до Любов
Показати IP
15 Квітня 2015 20:56
Зі своїми молитвами за українофоба, кагебіста, москаля Кірілла Ви не православні, а гріхославні!
До Українки до Українка
Показати IP
15 Квітня 2015 21:29
Ви краще поцікавтесь хто такий Ваш "Пастир" Філарет!
Грішна людина до Українка
Показати IP
15 Квітня 2015 22:08
А Ви свята? І мої бачите? Я грішна!
віталій до Любов
Показати IP
15 Квітня 2015 21:01
Більшість Церков УПЦ МП і є розкольниками,які розколюють нашу Україну,наші душі,наших людей.
Правдоруб до Любов
Показати IP
15 Квітня 2015 21:11
А Кирил православний?На бурята схожий)))
Правдодубу до Правдоруб
Показати IP
15 Квітня 2015 21:31
А Ви 100% українець?
Одесит до Любови до Любов
Показати IP
16 Квітня 2015 08:07
То в яку Православну ходити??? МП чи КП??? І до чого тут "ШТУНДИ"???????
Ігор
Показати IP
15 Квітня 2015 20:53
Розвалив Турійський район , тепер до Церкви пнеться . В люстраційний смітник його .
пр
Показати IP
15 Квітня 2015 21:37
коментар було видалено
До Шиби
Показати IP
15 Квітня 2015 21:40
Ви краще свої гріхи памятейте, а церкву не чіпайте .Господар Церкви -Господь. Побійтесь Бога! Сьогодні живі, здорові - то краще дякуйте Богу! Ви лізете туди де ви нічого не тямите. Ви краще займіться виконанням обовязків які на Вас покладено.
Час
Показати IP
15 Квітня 2015 21:48
Завтра все зміниться! -куди очі будете ховати -гонителі церкви?Ви порушуєте основну заповідь " любові" Де нема любові там немає Бога.Задумайтесь!
Анонім до Час
Показати IP
15 Квітня 2015 21:56
Надіємся, що МП увійде в історію, як пятно
Аноніму до Анонім
Показати IP
15 Квітня 2015 22:02
Наша церква пережила не одне гоніння - і це переживе! А за історію не переживайте її кожна влада переписує на свій лад, що видно зараз.Церква була і буде, а гонителі це тимчасове явище.
Віталій
Показати IP
15 Квітня 2015 21:49
на Донбасі великий вплив на людей мало і має духовенство УПЦ МП. Чи Ви відчували це під час опитування мешканців?
– Опитуючи людей про знання історії, культури, всі говорили, що раніше не знали, як робити, а тепер батюшка навчив. Ніхто не цікавився, а що батюшка вчить. Потім зрозуміла, що, коли питала про Голодомор, то кажуть – не було, бо так каже батюшка. Політики не хотіли втручатись у цю ситуацію, до теми сепаратистських настроїв в Московському патрірахаті влада не мала справи. Зауважила, що багато священиків на Донбасі закінчили семінарію в Росії.
З 1939 року радянська влада робила все, щоб стерти генетичний код національної пам’яті на Донбасі.
Віталію до Віталій
Показати IP
15 Квітня 2015 22:03
Так Філарет (денисенко) навчався в Росії.
віталій до Віталію
Показати IP
15 Квітня 2015 22:53
Не в росії,а в ссср,колись не робили наголосу на республіку
Донецьк до Віталій
Показати IP
26 Липня 2015 17:49
На Донбасі священники з паствою моляться за мир і справжню християнську любов в нашій країні на кожній Літургії! А прихожанам батюшки радять в церкві думати тільки про Бога і спасіння душі, залишаючи за порогом храму всі інші тривоги! Ніколи священники не агітували ні раніше, ні зараз ні слова не говорять проти України чи влади! А ті, хто в церкві не бувають, не мають права вигадувати несенітниці!
Архітектор
Показати IP
15 Квітня 2015 22:46
Я в ситуації з УПЦ МП і УПЦ КП не розумію одного. Навіщо Вам приналежність до якогось патріархату? Невже не можна просто бути Православною Церквою України? А до УПЦ МП є ще одне питання. Для чого Онуфрію бути холуєм у Кирила? Невже не можна Онуфрію стати крутим, главним, всі гроші залишати в себе і розпоряжатись ними на свій розсуд? Навіщо Вам той ФееСБешник?
кіріл до Архітектор
Показати IP
15 Квітня 2015 23:05
Так а він і так крутий) бо московського патріарха вибирають і украінська церква, і білоруська, і японська, а украінського предстоятеля лише украінський епископат
онуфрій
Показати IP
15 Квітня 2015 23:02
А кафедру переніс в москву митрополит петро, виходець з волині, і мощі його лежать в кремлі, так що московський патріарх на інтронізаціі бере як благословіння жезл митрополита петра, гордіться, волиняки! Якщо розум ще є.
унік
Показати IP
15 Квітня 2015 23:07
Таке враження, що "влада" хоче ще й релігійний конфлікт на украіні загострити, щоб по повній стравити людей з іншими поглядами
Одесит до унік до унік
Показати IP
16 Квітня 2015 08:15
Яка влада??? Рашистсько-путінська???????
петя
Показати IP
15 Квітня 2015 23:10
А ви, шановні, займіться арифметикою,порахуйте, яка з конфесій більше перерахувала грошей для солдатів, а потім і робіть висновки про патріотичність,а то балакати біля памятника шевченку то не патріотизм, а так, піар мягко кажучи...
вулик
Показати IP
15 Квітня 2015 23:13
Хм..ось в білорусі і росіі в усіхтправославних церквах моляться за мир в украіні, так в украіні, за припинення конфлікту кровопролитного
Дід Свирид
Показати IP
15 Квітня 2015 23:42
Тутика такиї писаки собралися,шо мусить то коли в церкву не зайдуть то Христос Воскрес там кажуть.
Схаменіться
Показати IP
16 Квітня 2015 08:22
Станьте в дома на коліна і щиро помоліться і не сваріться . Ваша молитва щира буде почута Богом.
Русский украинец
Показати IP
16 Квітня 2015 11:42
Конечно будем молиться. Бог услышит и сделает так, чтобы Россия распалась, а Украина станет независимым, сильным, европейским государством с развитой економикой, с умными политиками.
UKRAINE
Показати IP
27 Травня 2015 22:44
Звернення Шиби----для шибанутих)
На війні загинув гранатометник з Волині Ростислав Кривчук
Сьогодні 11:14
Сьогодні 11:14
Усі соцвиплати у 2025 році будуть збережені, – нардепка
Сьогодні 10:41
Сьогодні 10:41
Маск в адміністрації Трампа відповідатиме за боротьбу з бюрократією, а ведучий Fox News очолить Пентагон
Сьогодні 09:52
Сьогодні 09:52
Видатки на пенсію – найбільші серед інших соцвиплат: коли чекати впровадження пенсійної реформи
Сьогодні 09:01
Сьогодні 09:01
Армія РФ за добу втратила в Україні ще 1770 військових
Сьогодні 08:27
Сьогодні 08:27
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.