USD 41.30 41.70
  • USD 41.30 41.70
  • EUR 41.55 41.70
  • PLN 9.90 10.10

«Гопники» зірвали виступ музикантів у Луцьку. ФОТО

31 Березня 2013 16:27
У Луцьку уже втретє «прогримів» фестиваль важкої музики «Плацдарм». Проте виступ хедлайнерів довелося припинити через можливу сутичку між учасниками фестивалю та «гопниками».

Третій рок-фестиваль «Плацдарм» відбувся учора, 30 березня у клубі «Сучасник», що знаходиться у Луцьку на вулиці Конякіна.



Учасники та гості фестивалю мали можливість «відірватися» під музичні гурти «Залізний Хрест» (Львів), Jackson Crack» (Луцьк), «Man Gust» (Рівне), «та «По ту сторону» (Рівне).

А ось «родзинка» фестивалю - київська музична формація «Веремій» - встигла зіграти лише дві пісні.

У зв’язку із можливим виникненням бійки правоохоронцям довелося попросити організаторів припинити концерт, адже біля приміщення зібралася велика «зграя» представників субкультури, яку серед молоді називають «гопниками».



Нагадуємо, що 23 березня подібна бійка спалахнула після виступу музикантів з гурту Nuteki










Автор фото Віталій Шевчук
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 85
Олежик Показати IP 31 Березня 2013 18:53
Гопниками їх важко назвати. Купка дітей, не більше...а бити їх було просто жаль, на концерті хлопці покрепче були, бєрцами з гів..ом бисто змішали б.
Пашок до Олежик Показати IP 1 Квітня 2013 02:38
Олег, ти повністю правий! я взагалі на вулиці не бачив більше ніж 30 осіб, хоча розпускають слухи шо гопніків було аж 500 чоловік
куінн Показати IP 31 Березня 2013 20:35
та ну при всій любові до важкої музики але обригоси сцикливі інтернет-герої які ховаються за спики своїх дівчат
Бодя Показати IP 31 Березня 2013 21:38
О, так! Змішали б з ...! І взагалі потрібно організовувати натиски на цю "субкультуру"!
симпатик Показати IP 31 Березня 2013 21:47
Так звані гопники,- це прості хлопці з району, які захищають справжні традиційні цінності українського народу від гомосексуалізму, тоталітарних сект, різного роду субкультур, що проповідують антинародні ідеали, тощо. Вони - асенізатори та санітари, які, жодної хвилі не вагаючись, роблять саму чорну роботу - чистять суспільство. Величезна їм подяка. Честь і слава. Молодці.
антисимпатик до симпатик Показати IP 1 Квітня 2013 00:14
симпатик, от скажи мені - ти дурний, чи прикидуєшся? які, в біса, гомосексуалізм, тоталітарні секти та антинародні ідеали?! чи ти з дуба рухнув? ти хоча б один з тих гуртів чув? може, бачив? я, думаю, що навряд, бо інакше ти б не городив такої фігні.
Рома до симпатик Показати IP 1 Квітня 2013 00:42
А "хлопцям з району" відомі інші методи боротьби, чи вони здатні тільки бити людей? Такі методи хорошого результату не принесуть, а ті, хто їх застосовую, ще 100% отримають за них кілька років в "місцях не дуже віддалених", де в них буде купа часу для роздумів.
Жека до симпатик Показати IP 1 Квітня 2013 01:03
ггг, всі на WikiHOPnik
Олежик до симпатик Показати IP 1 Квітня 2013 09:27
В Англії в 70-х такі були... Скінхеди називається. А це звичайна пародія на людину без минулого, думок про теперішнє і планів на майбутнє. А майбутнє в них одне - ПТУ і пуля в лоб за їхні "чьоткі" принципи.
Зю Побережнюк до симпатик Показати IP 2 Квітня 2013 16:35
цікаво, а гопники знають, що у них така важлива місія?))
Wood до симпатик Показати IP 28 Травня 2013 18:21
Вони що думають що вони скінхеди, лайно вони собаче .
Anonymous Показати IP 31 Березня 2013 23:25
была б моя воля я б вообще запретил патлатым выходить на улицу .... потому что такое бычьё уже ХАРИТ меня и наверно всех окружающих .... это даже музыкой назвать трудно ... и эти абос*аные абосцаные приматы бухают и называют себя исполнителями ..... высраться на таких и то заслужить нужно ....
Evanescence Показати IP 31 Березня 2013 23:38
...
111 Показати IP 31 Березня 2013 23:45
Да їм просто робити немає чого от вони і *.... все що бачать і то купками і їм *... хто ти.
Кільчицька Женя Показати IP 1 Квітня 2013 00:12
комменти "агонь", ну що штунд гасили - похвально, а тут щось незрозуміло...
Андрій Показати IP 1 Квітня 2013 00:56
Це просто г*вняний фест , який явно не правильно виховує молоде рок покоління! На таких фестах окрім "кіпєличів" нікого не побачиш! Музика 60-х років... нічого нового і цікавого! Всі ходять як клони.. х** кого відрізниш.. всі патлаті і одягнені в чорне! Будьте оригінальнішими, якщо ви відносите себе до так званої неформальної субкультури
Марія до Андрій Показати IP 1 Квітня 2013 23:58
Істинно,Андрюшка,істинно!
ленчик Показати IP 1 Квітня 2013 00:58
симпатик... ти й...й?????
Риба Показати IP 1 Квітня 2013 01:16
мдааа далба*б*змом поперло - хлопці йдіть втикати футбол і хавати сємкі , с хє*а вас валить хто як стрижеться і яку музику грає?, такі розумні то йдіть в армію служити-захищати неньку Україну , а не товчетесь по вулицях немов оте бидло
лучанин Показати IP 1 Квітня 2013 08:25
Читаю відгуки і хочеться плакати.Куди ми котимось,народ?Наші діти,мабуть,в школі не вчились?Ви почитайте!Хоча б матюки грамотно писали!!!Жах який...Цей "інкогніт" не китаєць,випадково?Та в мене син в першому класі жодної помилки на робить.Схаменіться!Йдіть вчитись!!!!!
Михайло Показати IP 1 Квітня 2013 08:51
"Хлопці, давайте жити дружно :) " (переклад)
111 Показати IP 1 Квітня 2013 09:43
Да яка різниця г*вняний той фест чи ні, але він вседно має право на життя. Люди зі всілякої сцени, одним подобається КІПЕЛИЧ і 60, іншим cannibal corpse чи ще щось. і не всі в змозі поїхати на круті фестивалі от вони і ходять на те на що мають гроші. А хотиди оригінальніще для чого завжди так було і так буде. подивися на всесвітні фестивалі там одяг той самий що і в нас.Хочеш оригіналу іди до кіберготів вони там таке полюбляють і всі гроші викидають шмотки і всілякі прибамбаси. А це - МЕТАЛ у тут по* у чому ти вдягнений чи взагалі голий. ми не в шоу бізнесі нам ця мода та оригінальність ні до чого. Хотілось би побачити яку саме ти оригільність приніс у цю бубкультуру, якщо ти був чи є сходим на нас!?
симпатик Показати IP 1 Квітня 2013 10:12
Ух, як вищирилися на мене патлаті, кульчасті та з тунелями в вухах і в "попах", видно, крєпко зачепив їх.))) Ще раз повторю для тих, хто не зрозумів: Так звані вами, гопники, - це прекрасні молоді хлопці, яким не байдужа доля їх району, міста та Держави в цілому. Не вагаючись ані хвилини вони стають на бій з усякою нечистю, що має на меті ЗНИЩЕННЯ українського народу. Так, гопники - це прості реальні пацани, які теж можуть випити пивасика, трохи горілочки, часом палять, але всіх їх об'єднує одне святе - органічне несприйняття патлато-кульчасто-пірсінго-тунельо-гомо-культури, що найчастіше іноземною мовою підлою гадиною вповзає в Україну і втягує в свої тенета нерозумну молодь. Батьки-толерасти шкодують пасків для виховання своїх діточок, а гопники фактично взяли на себе функцію виховання підростаючого покоління, коректування норм поведінки при наявності явних нездорових відхилень. Вони, щирі та віддані патріоти, що готові віддати свої життя за Україну. Молодці. Честь їм і слава!
Вася до симпатик Показати IP 1 Квітня 2013 13:51
Голубе , що ти мелеш.. ? Які культурні цінності на сороковому. Я корінний мешканець 40-А. Я пам"ятаю всі моменти починаючи з 1979 року. Всі ці тьорки, стрєлкі, і тк.інш. Ти подивись хто зараз на сороковому лишився. Одні зашугані, інші в лагєрях, і пару нормальніх до яких такі як ти навіть боїтесь підійти коли вони як зазвичай біля Салюта збираються і говорять про своє. Ти напевно не пам"ятаєш якдесь в році тако 1993 приїхала команда і загнала всю босоту за Можайськ. Замість того щоб даказувати своє сороковське походження нормальними справами ви займаєтесь фігньою. З сорокового до речі вийшло багато поважних людей, але повір мені вони не займались такою єрундою....... не хочу озвучувати прізвища, але в місті їх знають і поважають. Хотів би побажати хлопцямз 40-А слави і поваги в хорошому розумінні цього слова.
Сергій Показати IP 1 Квітня 2013 10:33
Симпатик ти напевно накурився , що такі нісенітниці тут випусуєш, чоловічче вийди на двір і протри очі :)
111 Показати IP 1 Квітня 2013 10:34
всі "гопнікі" вже давно поперепрофільовувалися в "нармальних поцанів", а ще, з них виростуть "діпутати", "мєнти", або одним словом злочинці.Відповісти за наслідки - тяжко. Якби хоч одне з отих набило комусь обличчя ще з 40 своїми карєшами, а потім сказало "то я виноватий бо я їх зібрав"...а так... тупі 90ті тільки без будь-якої гідності. а от ти "СИМПАТИК"скажи чого вони добються тим що вони забирають телефони, гроші і все що не так лежить в кармані, а потім ще й якщо ще все добре піде що під.... а то і не факт що можуть і ножа в ребро всунути. покалічать людину або вбють нафік і що!?це все галімі понти, а коли дійсно іх візьмуть за *опу тоді вони стоять вистрояні і плачуть , та говорять що це вийшло спонтанно і ми більше так не будемо. а це їм не дитячий садок що вихователька скаже ну добре і їх відпустять. у пацанциків завди все спонтанно виходить бо у них фактично і думати немає чим от один хтось казав дамо *** і всі о да, точно і поперли немов стадо ди*ілів на одного чоловіка. Вас би в якийсь Афганістан до моджахедів от там ви мали б змогу показати що ви готові віддати свої життя за Україну, хоч це була на наша війна але все ж. од тоді і було б видно що ви за і з чим вас їсти і ще ти говориш, що чисять вулиці від наволочі. скільки було таких випадків коли чоловік повертався з роботи додому вони нападали на простого словянського чоловіка який був простим робочим і ішов додому. як ти це обгрунтуєш? таких пацанціків навпаки вулиці потрібно почистити від них і щоб не займалися фігнею всякою, а йшли на роботу і заробляли гроші своїми ж протезами а не крали в інших.
Александр Показати IP 1 Квітня 2013 10:38
Мда...Луцк сползает в 90-е...эти "реальные пацаны", эти "воспитатели", "санитары леса"...было это все. "Щирі патріоти" -мразь и подонки.
Юра кредитчик Показати IP 1 Квітня 2013 10:46
симпатик +1
Николай Показати IP 1 Квітня 2013 10:55
Я вам так скажу, если от армии не отмажут или не закосиш. Там жизнь всех сровняет, это точно). И гопников и ниформалов, всех комбат под плинтус загонит, почти годик от тудого даже вылазить не будете))) І там до****ди патріот ти чи нє парашу всі мити будете однаково)))
111 до Николай Показати IP 1 Квітня 2013 11:07
чого!? у мене є багато друзів які прийшли з армії такими як йшли))може це армія така була,як в наш час не дивно)))
000 Показати IP 1 Квітня 2013 12:09
Патлате бидло ви ще своє получите!!! дякуйте працівникам міліції що там були... Відгрібли б так само як біля Фуршету!! ЗБРОД ГАВНА!!
Гопота с саракавога раёна Показати IP 1 Квітня 2013 12:25
Гопники тоже люди!!!1
111 до Гопота с саракавога раёна Показати IP 1 Квітня 2013 13:11
от ще однин доказ того що ви хотіли взяти кількістю і тим не менше напасти як ви говорите на пяне малолітнє бидло. ви тільки так себе проявляєте а чого ж не прийдете на якийсь байк зліт і до байкерів уже повнолітніх!? що слабовато як для вас правда!?
111 до Гопота с саракавога раёна Показати IP 1 Квітня 2013 14:10
теж саме можна сказати про волосатих
111 до Гопота с саракавога раёна Показати IP 1 Квітня 2013 14:28
от ще однин доказ того що ви хотіли взяти кількістю і тим не менше напасти як ви говорите на пяне малолітнє бидло. ви тільки так себе проявляєте а чого ж не прийдете на якийсь байк зліт і до байкерів уже повнолітніх!? що слабовато як для вас правда!?
Гоп до Гопота с саракавога раёна Показати IP 2 Квітня 2013 00:02
Атвічяю
Михайло Показати IP 1 Квітня 2013 12:40
Скажіть мені, будь-ласка, "СИМПАТИК", яку субкультуру та яку музику слухають, як Ви їх назвали - "асенізатори та санітари, які, жодної хвилі не вагаючись, роблять саму чорну роботу - чистять суспільство"? Я більш-ніж впевнений, що вони не слухають українських народних пісень!!! Вони ні чим не проявили себе у цьому суспільстві. Хіба є різниця між патлатим і лисим? У них внутрішні органи інші чи, можливо, по іншому розташовані? Боротися та відстоювати інтереси держави, як Ви сказали, потрібно не на таких заходах, а біля міськради, облради, на площах захищаючи інтереси простого люду! А це по-іншому не назвеш, як "стадний інстинкт". Стадний інстинкт присутній, як кажуть, у бидла! Так, я патлатий! Але якщо мене побачити на вулиці Ви не зможете мене відрізнити від іншого люду! А на рахунок музики скажу: набагато приємніше слухати живі виступи рок-гуртів, а ніж електронно-гавно-поп пісню під фонограму (не про всі пісні та гурти йде мова)! У кожної людини є право вибору і ніхто це право не в праві у неї відбирати!
симпатик до Михайло Показати IP 1 Квітня 2013 13:29
Михайле, підстрижися, вдягни кашкет, спортивний костюм з "Варшавки", недорогі кроси, покачайся з пацанами на спортмайданчику або в залі ... і сам зрозумієш різницю.))) Будь ПАЦАНОМ!
Михайло до симпатик Показати IP 1 Квітня 2013 14:25
Ахахахах... Смішно! Представ собі, я кроси тож ношу, навіть бігаю зранку, а ще в качалку ходжу! І покажіть мені тих "гопніків", мені цікаво подивитися на них! Чим вони займаються крім "плюванням семок" та розпиттям алкоголю?!
симпатик до Михайло Показати IP 1 Квітня 2013 16:25
Але, патлатим з кульчиком, навіть в кросівках, ти змахуєш на піараса))) Без образ тільки.
Михайло до симпатик Показати IP 2 Квітня 2013 11:59
Ти не маєш права мені це казати! По-перше, ти мене не знаєш і навіть не бачив! По-друге, на пі*араса, як ти написав, я навіть не схожий! По-третє, якщо хочеш щось мені сказати, скажи мені в лице чи навіть моемо зустрітися і побачимо, хто розумніший і фізично витриваліший! По-четверте, слідкуй за своїм язиком!
joker до Михайло Показати IP 7 Квітня 2013 10:07
xaxa ok біля салюта в 08 квітня в 19.00
111 Показати IP 1 Квітня 2013 14:16
що ж ви всі такі дикі ці гопники!?я ж кажу що б*ють все що менеше їх в кількості і пофік кого. вже он на дівчат перейшли. СТИДОТА
40а Показати IP 1 Квітня 2013 16:11
Михайло, ти прийди на 40-ий і скажи шо вони тікі і вміють плювати семкі і розпивати алкоголь. хоч вони і гопники але кожен має неаби-яку фізичну підготовку. кожен на турнічку 10 робить тільки так.і ще одне, повір не кожен може натовкти лице для цього вже потрбні навики.
40а Показати IP 1 Квітня 2013 16:15
гопників було чоловік 30 на місті а тих самих панків набагато більше і чому ж ці всі забоялись як ви говорите "зброду малалеток" і викликали міліцію???тільки тут на словах всі гарно говорять. а як до діла то все міліція і нічого більше.
Михайло до 40а Показати IP 1 Квітня 2013 16:31
А невже людина з клепкою у голові піде такою маятись? Чи їм нудно і немає чим зайнятись? Так нехай підуть на турнічок і 10 легенько зроблять! З їх дій випливає лиш одне - що їм не має куди діти свою енергію!!! От нехай і працюють над цим, турнічок, бруси, штанга, і не буде в них такої дурні в голові, а ще книжечки нехай читають!
Михайло до 40а Показати IP 1 Квітня 2013 16:34
І ще... Фізичне виховання це не все життя. Це тільки крапля в морі. В першу чергу треба бути освіченим культурно і духовно! Якщо ці люди, як про них казали, за Україну і т.д. то нехай вчать історію та правильно (законно) захищають свої права громадян України!!!
Михайло до 40а Показати IP 1 Квітня 2013 16:36
Де знаходиться такий квартал 40-а??? Я про такий не чув, на орхітектурній мапі міста є 33 квартал та 40-й!
111 Показати IP 1 Квітня 2013 16:26
На скільки мені відомо то міліція була там з самого початку.
Михайло Показати IP 1 Квітня 2013 16:57
Захисники, так званих, "гопників" не більше не менше, як дитячий гамір! Конкретизувати факти своєї даної поведінки вони не зможуть констатувати! Ту немає до кого писати!!!
Zozulechka Показати IP 1 Квітня 2013 18:15
Михайле, є ще й 40-й Б))
Коля Показати IP 1 Квітня 2013 18:19
Навіть 40-Ж є. Переверни орхітектурну карту,дурко.)
Михайло Показати IP 1 Квітня 2013 19:21
От що й треба було довести: відповісти немає чого, тільки й вистачає змоги видивитися помилку (літеру) у слові!
Fake Показати IP 1 Квітня 2013 20:51
Люди схаменіться!!! Я прочитав усі ці коментарі... Я в шоці, просто в шоці!!! Ці так звані захисники добре поговоримо про них: чому ці ваші захисники відразу лізуть битися? ви хоть раз бачили так званого "захисника" який намагався владнати спір з людиною іншої субкультури словами? говори я одного разу з так званим захисником... все що я від нього почув "Ти чо крутий?" "Ти мені шось хочеш пред'явити?" "Страх патєряв?" "Я тя шяс піпжджу" це все на що він спромігся... ну от блін я патлатий я люблю рок і я ходжу на такі концерти... і при цьому я не курю... да нехай я випью пива з друзями чи може де на яке свято який день народження даже горілки... це тепер означає що я бидло? я от хотів би просто вийти з одним із таких асєнізаторів поговорити... але ж цього небуде бо це якзавжди закінчиться бійкою декілька на одного... да блін в мене просто слів немає... ах да згадав про Армію... а я хочу в Армію і як закінчу навчання якщо в мене невийде поступити я з радістю піду в армію... і якщо мені прийдеться я буду драяти параші... і при цьому я залишусь таким як я є... при своїх принципах ідеалах і мріях... і я буду далі любити музику яку до цього робити а за цей рік на 40 що зміниться?? ну нехай вийде декілька адекватних людей, станеться декілька убивств, і багато народу піде на зону... все я немаю нічого проти 40-го району я сам там народився і маю там старих друзів) я просто незнаю що ще говорити тому на цьому я закінчу свою думку.
Vadim Показати IP 1 Квітня 2013 22:29
Більшість людей на цьому сайті захищає цей ... ... але ви не знаєте як вони ходили по району і аб...кали банкомати людей лякали до то го часу поки не прийшли ми а ти Міша ніколи не поймеш нас ми росли по законах вулиці. Просто страшно дивитись одні од...кі куди не глянь там панкі готи ... з чьолками.Це не 90 і ми всі стараїмось тримати себе у формі і ножем ми не пурнем .Але пацани відстоюють честь свого района. Міша мені ніколи не подобалось це імя
Rock'N'Roll forever! до Vadim Показати IP 1 Квітня 2013 23:52
Ну-ну, кожного вечора іду з роботи і бачу одне і те ж, як гопи тримають себе в формі, коли біля ларька скидаються на пиво із семками. Скільки тобі рочків, чоткій пацан-захисник? Якщо більше 15, то мені тебе відверто шкода. Мати аж настільки обмежений світогляд в такому віці - це вже діагноз.
Михайло до Vadim Показати IP 2 Квітня 2013 07:02
Я сам з 33-го району. Народився і виріс тут. І так само ріс по законах вулиці. І чому ж це я не зрозумію, і що саме я не зрозумію? Серед всіх є придурки, але це не повід махати кулаками. А коли бидлячить піонер ім'я з інших районах в центрі. Це нормально? У всьому треба знаходити спільну мову, а не махачі влаштовувати!
111 до Vadim Показати IP 2 Квітня 2013 10:01
а я б так не сказв би що таких дофіга тобто панків і всього іншого просто вони приїздять з інших міст от і назбирується укпка невеличка. А хіба ппатлаті о...кали банкомати чи лякають людей!?ні однозначно. а на рахунок того якщо ти говориш що ніхто ножем не порне то це приємно чути, якщо звичайно то правда. Але здається і є такі що можуть і підрізати. не всі значить Вадім такі гопники як ти, а є походу і більш ті які не особливо дружать з головою тим більше якщо випивші
111 до Vadim Показати IP 2 Квітня 2013 10:05
і якщо говорити що о...кають то тільки панки вони на таке здатні, або дуже пяний металіст який не зміг дійти до туалету
Сергій Показати IP 1 Квітня 2013 23:02
Прикрість у тому, що ваші "гопніки", "захисники Батьківщини" не знають ітосторії України, мало того , вони ще й безграмотні .
Николай Показати IP 1 Квітня 2013 23:22
Ниформалы вы тупите сейчас. Помню свои школьные годы, когда нам панкам и металистам репперы стрелку забивали возле парка. Так там еще сам Положинский по голове получил, типа тоже четкий пацан был по тем временам. Во житуха была) и количество приблизительно собралось одинаковое и без дерьма бились. Ну там кто то у репперов убегать начал и все убегать начали из них. Хотя Положинский там круче всех бился за репперов). А с гопниками по другому как с ментами разборы вести нельзя, это правильно. То они тут будут писать, что на стрелки без дерьма ходят. А на самом деле всем известно, что они и пушку притащить могут. Еще фанаты футбольные хулиганы будут без дерьма махатся. А так все правильно, на всех мероприятиях должны быть менты. Цель любого гопника стать бандитом и делать все в этой жизни безнаказанно. Хоть один, хоть толпой и пусть он мне хоть в пижаме будет с семками, без семок, на дух неперевариваю. Хотя реально некоторые из их большинства исправляются по жизни, как мне жизнь показала. Или хотябы репперами стают или просто спортсменами. А так говорить, что гопник это на всю жизнь тоже ненужно, может он и гопником никогда не хотел быть, а другой ниформалом).
z-istorii Показати IP 1 Квітня 2013 23:49
що ж сказати... стереотипи. ех..( стосовно зовнішнього вигляду - це по -перше право кожного на самовираження та власну думку... друге... стосовно зачісок - раджу проштудіювати історію - зокрема походження довговолосих зачісок у чоловіків, так саме у чоловіків, це ж саме стосується "рослиності" на обличчі.. по - третє..стосовно "кульчиків" - з прадавніх часів - сережки були прекрасами чоловічої половини населення, про що можна знайти згадки в літературі, але ж для цього потрібно читати літературу, а читати то ми не дуже я так розумію.... або з помилками читаємо))), так як пишемо з "глобальними" помилками... зі всією можливою повагою, шановні, замість того щоб писати "які Ви всі реальні" Ви б краще над граматикою посиділи, хоча б хв. 15 на день, і то вже користь якась була б .... Згода на те, що "не адекватні виключення" є у всіх без винятку тусівках... однак, врегульовувати потрібно конкретні ситуації а не мішати солодке з солоним, і в результаті отримувати лайно... "врегульовувати" в сенсі вирішення, а не в сенсі "хто кому більше по пиці надавав"... що ж до музики... для когось це хрипіння динаміка телефону, а хтось життя не уявляє без живого звуку струн та ударних... розвитку музики треба сприяти, а не закидати коментарями з масою негативу, абсолютно не маючи адекватної характеристики... спробуйте зіграми хоч пару акондів, а тоді гайда сперечатись з музикантами.... Стосовно "санітарів" .. маєте зауваження до культури поведінки-покажіть приклад ... адже як всім відомо - найкраща лекція - то є практика! доля країни ... гарно сказано... однак як же мало зроблено, а говорити конкретніше по суті - не зроблено взагалі.... ви суті захисту країни не розумієте, як же ви то виконувати збираєтесь... прикро..
Николай Показати IP 1 Квітня 2013 23:59
Ща еще за сережки в ушах приколю. Сережки в ушах на Украине носили самые первые гопники Запорожские козаки. А реально в наше время серьги в ушах это больше защита от геев. Реально, один знакомый давненько подозревал своего друга гопника в гомосексуальной склонности. А потом когда вставил себе сережки в уши, тот раз по пьяне стал его за ж**у мацать))) Ну, как говорится один раз не п***с, вжик, вжик и мужык))). Еще какой то дядька пьяный пристовал к нему в тролейбусе. А сам парень реально с девушкой своей гуляет уже давно. Пирсинги это еще фигня, все повынимать со временем можно, ну типа новые ощущения в жизни. Вы лучше самое главное думайте когда татухи и наколки мутите. А то знаю и реальных бандюганов взрослых дядек, которые потом и кислотой пытались их выводить.
андрiй76 Показати IP 2 Квітня 2013 00:49
Цікаво яка вікова категорія цих коментаторів,що"лисих",що "патлатих"?..17-20років чи більше?..Думаю що ні,бо якщо були би старші то"х...ю" не займалися би,а свою фізичну силу прикладали б на заробляння"хліба насущного і виховання власних дітей,а так видно ще не переросли підлітковий вік та й бродять по Луцьку тупими отарами баранів,що одні,що другі. P.S.-Хотів би я подивитися і на"лисих"і на"патлатих"якби їх закинули в якусь"гарячу точку"де життя може обірватися кожної миті,то думаю що "понакладали"би в штани,що одні,що другі...
111 до андрiй76 Показати IP 2 Квітня 2013 11:35
Серегд гопників не знаю який там середній в них вік але знаю що на фесті були присутні і ті люди яким було по 35. а ти хочеш сказати що людині якій уже за 20-35 (для прикладу)не хоче розвіятися чи має постійно сидіти вдома бо він уже одружений!?можу сказати одне що там пяні були да до 20 років ті хто старші то вони може і попили пивка але не в соплі, вони то вже давно неперосли і воно їм нафіг не потрібно
незнайомець Показати IP 2 Квітня 2013 01:53
з всіх вищеперерахованих реально обговорити ситуацію хтілось би з Vadim і Fake помсоєму найбільш адекватні і змогли б описати ситуацію з двох сторін що б допомогло зробити відповідні висновки і вивести уроки. але, нажаль це напевно нереально....
симпатик Показати IP 2 Квітня 2013 09:14
Варта, напевне, завершувати дискусію. НОРМАЛЬНІ ПОСОНИ з 40-го вчергове показали, що вони Є, що вони - СИЛА, що вони СПРОМОЖНІ навести лад. Молодці. Принципово я не маю нічого проти патлатих і, навіть, з кульчиками; - їхнє право кохатись куди хочуть і співати те, що їм до вподоби, але це має бути пристойно, тихенько, ба, навіть, потайки, щоби, боронь Боже, не образити суспільну Мораль, а, тим більше, у Великий піст. Пацан же має бути просто чисто пацанячим пацаном))) Сміливим, мужнім, освіченим, готовим на самопожертву заради Громади. Такими у Луцьку є пацани з 40-го. Честь їм і слава.
Fake Показати IP 2 Квітня 2013 10:31
Вельми шановний Вадиме в мене до вас запитання! Ми для вашого "району" несемо якусь загрозу? яка різниця які ми є? патлаті чи лисі... ми живемо так же як і ви!!! ми приїхали на фестиваль який організували в вашому районі а після нього так само поїхалиб далі по своїх справах... і ти говориш не пирнемо) можливо а чому одного разу в цьому ж приміщенні був концерт і мій друг відійшов покурити трохі подихати свіжим повітрям і його забрали після цього на скорій... бо 15-20 таких "захисників" зламали йому носа повалили і копали... це хіба нормально?
Pawel Показати IP 2 Квітня 2013 11:21
Мабуть жоден з вас не хотів би ростити сина пі***аса чи зека!Половина моїх однокласників відстоює (честь свого района)правда в тюрмах.Мені особисто цікаво чи змінили б вони свою молодість, якби одного разу зарядили б у плеєр(Кіпєлича)замість(Міши Круга)!Без образ.
Михайло Показати IP 2 Квітня 2013 12:11
Шановні коментатори, будьте стриманішими! Не сприймайте коментарі дітей-школярів серйозно! Це недалекі підлітки, яким немає чим себе зайняти! І справді, правильно написав "андрiй76" на рахунок роботи та навчання! Ось чим потрібно займатися! Дай Бог аби ці "гопники" порозумнішали з віком, а якщо ні, тоді їм одна дорога - тюрма! І я вам всім скажу, гадаю всі розділяють мою думку, що набагато цікавіше і приємніше вести розмову з розумною, адекватною і не деградованою людиною, а ніж з купкою малолітніх, без краплі сірої речовини у мізках, дітей!!!
Pavel Показати IP 2 Квітня 2013 14:25
Знаючи, що серед "панків" більшість розумних освідчених людей в цій ситуації підтримую "гопників". Хай чорні з косами і пентаграмами на футболках збирається за містом і там бісяться. Від одного жителя 40-го висловлюю подяку "пацанчикам" :-) хоч смішно це все коментувати і читати.
Як_сказали_я_гопник_40а Показати IP 2 Квітня 2013 15:51
Пацани! А що все такі дали по мордах панкам та іншим мразял біля Фуршету? Молодці, немає чого робити зброд з говноПанкоГотів на райончіку))) Все було чётко!
Fake Показати IP 2 Квітня 2013 18:19
Шановний "симпатик" ви написали що пацани мають бути " Сміливим, мужнім, освіченим, готовим на самопожертву заради Громади." і я вам скажу свою думку з цього приводу про ваших так званих пацанів: 1)Сміливими? - можливо але в групках по 5-10 чоловік стоячи перед одним 2)Мужнім? - в чому полягає їхня мужність? в тому що вони накуряться напьються і підуть з ножами бітами і кастатема бити не сходих на них? 3)Освіченими? - в першому свому коментарі я писав про свою розмову з одним таким "пацаном" і написав все що він мені зміг відповісти на мої доволі нескладні питання. 4)Готовим на самопожертву заради Громади? - еммм де ця самопожертва? ти сам зможеш втоптати свою крутість і нев'ї***ність заради того щоб допомогти старенькій бабулі з паличкою перейти дорогу? чи можливо ти ходиш і допомагаєш людям прибрати вулиці від різного мусору який викидають? Будь добрий розкажи мені про свою самопожертву... якщо я не правий я готовий вийти перед тобою склонити голову і сказати "Пробач за мій наклеп! Я був не правий! Ви класні пацани"!!!!
симпатик до Fake Показати IP 2 Квітня 2013 21:07
Шановний мій опоненте. Маю трохи забагато років, щоб вести безперспективні дискусії (мої судження викладені вище). Вважаю, що років і життєвого досвіду (повір, не одну книгу можна написати))) маю достатньо для того, щоб судити ХТО з КОГО виросте (маю своїх внуків). На праві цього пишу тут, жодного слова не збрехавши. Ось і все не більше і не менше. Інша річ, що нормально організувати цих "гопників) ні Держава, ні жодна з громадських організацій не може. На жаль. Тому і процвітає в Луцьку циганський рекет, наркоманія, юнацький гомосексуалізм та інші неподобства. НОРМАЛЬНІ хлопці бачать це і, як можуть, "гасять" загрози. Ось і все.
111 до симпатик до Fake Показати IP 3 Квітня 2013 10:01
так чого ж вони зразу не гасили циган, де вони тоді були як цигани почали влазити у Луцк!?якщо ти рахуєш що ця субкультура, а тобто паки і все інше несуть якийсь гомосексуалізм чи наркоманію то глибоко помиляєшся (ну звичайно може хтось там десь ширяється але цих людей мало зовсім)А що серед пацанчіків немає гомосексуаліму!?звичайно що є, так само як і в скінів які не мають з ким переспати через свою безглуздість ...
Misteria Показати IP 2 Квітня 2013 22:14
Ого! Та тут цілі петиції!=))
Fake до симпатик Показати IP 3 Квітня 2013 09:51
Ви судите теперішніх говників по мірках якихось 80 років коли можливо навіть вони були такими це справді не мені судити оскільки я досить таки і молодий. в даний час суспільство деградує! і саме оця молодь яка являється сучасними гопниками деградує найбільше... в них уже нема ніяких принципів нема ніяких цілей... вони просто роблять це щоби розважитися і посміятися з того які вони нев'ї**нні... А щодо юнацького гомосексуалізму цього все ж в нашому місті я ще небачив... проте я бачив чоловіка якому 45 років здається і цей чоловік відкрито приставав до молодика віком 17 років... і виникає питання чому в свій час ви не справились з цим? проте наставляєте цими коментарями хлопців на те щоб вони били людей в яких абсолютна традиційна орієнтація, які не являються злочинцями, а просто мають інші інтереси мають інший стиль одягу і люблять інший стиль музики?
я з 40-а Показати IP 5 Квітня 2013 00:14
Я немаю нічого пороти їхньої музики іхніх зачісок і тим більше їхнього одягу...мені несподобалось насамперед те що вони прийшли в мій двір випили там і залашили сміття...я розумію все проте мушу зазначити в якому б я стані небув я за собою завжди приберу...потім на моїх же очах дівчина повела іншого панка за підвал і на очах у людей похилого віку а також десятирічних дітей серед білого дня почала вибачте на слові со..ти!!!от ви кажете щоб„гопники”йшли заробляти на хліб проте ніхто з вас незазначив щоб„панки”замість влаштовувати зброди теж йшли працювати...я ще раз зазначу нема різниці „гопник”ти чі„панк”всі ми були створені людьми...тож ведіт себе як люди...і це прохання до всіх!!!
Fake Показати IP 6 Квітня 2013 13:34
Да це не приємно... розумію проте в наш час такі люди є скрізь незалежно від субкультури... і кожна людина може відповідати тільки за себе ну максимум за коло друзів... і я знаю що за собою я прибравби як і за своїми друзями... але це незначить що якщо є такі вилупкі серед нас то мають страдати всі... бо такі ж є і серед вас...
Kaza4ok Показати IP 7 Квітня 2013 09:13
Ахахаха так кумедно читати коли, школьніків які стояли біля клубу називають Гопниками, хто там був це просто хлопці з району і вони близько біля клубу не стояли)
вареник Показати IP 10 Квітня 2013 15:33
висновок делаэм ще фест на тому месте ще раз. p.s я з 25 школи.
B. Показати IP 11 Квітня 2013 09:53
Почитав я оце все і О**ЇВ).Прочитав про наших сучасних героїв, то хоч повеселився, я знаю як вони захищають Україну, в років там 15-16, я сам був в такій компанії, там і старші представники токої культури були, насправді ж, сидить чоловік так 10 і бачить 1-3 "патлатих", і з такими "понтовими" повадками: "йдемо дамо йому/(їм), пі**и". і що?, Ось це і є сучасні санітари?. Схаменіться! Бидлоття є як і в одних. так і в інших представників, і цього нажаль не змінити, от тільки як показує практика у гопників бидла район 80%, є справді нормальні, ніколи не думав, що таке скажу, але є, особисто спілкувався). А оця "обґрунтована" критика, що патлаті - геї?. Банально але все ж). Глянте на ікону, і що ми там бачимо? Опа, патлптий пацанчік, якому поклоняємось, так?, так от, шановні "санітари суспільства", раз ви так кажете, і поклоняєтесь патлатому, так по вашим словам, ви поклоняєтесь гею, а значить ви і самі є геї). Я вибачаюсь, якщо образив чиїсь релігійні погляди. І ще приклад з життя. Йшов мій знайомий сам, і стикнувся з 5-6 гопниками, як розгорталися події і так ясно, добре не дійшло до бійки, тим же вечором, ми вже йшли з друзями нас вже було чоловік 20-25, і стикнулись з тими 5 гопніками, і що?, вони нас просто обійшли 3 дорогою, але ж чому?, ви уявіть відразу почистити 25 осіб нечисті, чи як ви там кажете?, звісно ж в 5 на одного куди крутіше). Так от дана дискусія нідочого не приведе. Всі стоятимуть на своєму, і все. А ще порадував комент там про стрєлку біля салюту, ну звісно, прийди сам до наших чьоткіх пацанів)Так приїдь на байк заліт там таких патлатих буде просто тьма, відразу почистиш декілька міст від патлатих, покажеш свій патріотизм)
kvartal Показати IP 14 Липня 2013 22:29
Сайт сорокового кварталу Луцька 40.lutsk.ua

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus