У раді Клімчук посварився з Карпюком
Через пропозицію звільнити Михайла Сташенка із посади ректора Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти депутат Волиньради член фракції «Батьківщина» Роман Карпюк «зчепився» з головою Волинської ОДА Борисом Клімчуком.
Це сталося під час 14 сесії облради 26 грудня.
За інформацією начальника управління освіти Олександра Хомича, Михайла Сташенка хочуть звільнити з посади. Мовляв, однією із причин такого рішення став факт фінансових зловживань освітянина на посаді. Нібито є й акт Державної фінансової інспекції в області, який це засвідчує.
Однак, декілька депутатів зазначили, що відповідний документ їм не показували, і вони з ним не ознайомлювалися. Тож, зважати на це не варто.
Депутат облради Валентина Блінова зазначила, що слід продовжити контракт зі Сташенком ще на рік. А щодо звільнення запитала, чи не є воно політичною розправою із людиною, яка підтримує опозиційні сили. Утім, Олександр Хомич відмовився коментувати такі судження.
Своєю чергою, заступник голови «освітньої» комісії облради Віталій Собко зазначив, що комісія не знайшла підстав не продовжувати контракт з Михайлом Сташенком. А щодо фінансових зловживань, він додав, що про це можна говорити лише тоді, коли буде відповідне рішення суду. Наразі ж триває судовий процес.
Окрім того, за словами Собка, простежується непослідовна позиція управління освіти ОДА. Мовляв, ніяких зауважень до роботи Сташенка не було, а навпаки – його нагороджували і було за що. Тож, ніяких підстав для непродовження контракту немає.
Із цим погодився і голова комісії Роман Карпюк. «Я доручив і юристам, і економістам розібратися, таких порушень не виявлено», ‒ зазначив він.
На думку Карпюка, проект рішення щодо звільнення Михайла Сташенка із посади ректора Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти зініціював голова Волинської ОДА Борис Клімчук.
«Борисе Петровичу, Ви – брехун. Ви оббріхуєте людей і заставляєте комісії теж писати брехливі акти», ‒ заявив Роман Карпюк.
«Я не буду з Вами судитися і бодатися. Вам ніколи не стати Клімчуком, а мені ніколи не опуститися до Вашого рівня», ‒ відреагував волинський губернатор.
Врешті, голова Волинської облради Володимир Войтович запропонував проголосувати за проект рішення щодо звільнення Михайла Сташенка. Однак, депутати облради так і не вирішили цього питання.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Це сталося під час 14 сесії облради 26 грудня.
За інформацією начальника управління освіти Олександра Хомича, Михайла Сташенка хочуть звільнити з посади. Мовляв, однією із причин такого рішення став факт фінансових зловживань освітянина на посаді. Нібито є й акт Державної фінансової інспекції в області, який це засвідчує.
Однак, декілька депутатів зазначили, що відповідний документ їм не показували, і вони з ним не ознайомлювалися. Тож, зважати на це не варто.
Депутат облради Валентина Блінова зазначила, що слід продовжити контракт зі Сташенком ще на рік. А щодо звільнення запитала, чи не є воно політичною розправою із людиною, яка підтримує опозиційні сили. Утім, Олександр Хомич відмовився коментувати такі судження.
Своєю чергою, заступник голови «освітньої» комісії облради Віталій Собко зазначив, що комісія не знайшла підстав не продовжувати контракт з Михайлом Сташенком. А щодо фінансових зловживань, він додав, що про це можна говорити лише тоді, коли буде відповідне рішення суду. Наразі ж триває судовий процес.
Окрім того, за словами Собка, простежується непослідовна позиція управління освіти ОДА. Мовляв, ніяких зауважень до роботи Сташенка не було, а навпаки – його нагороджували і було за що. Тож, ніяких підстав для непродовження контракту немає.
Із цим погодився і голова комісії Роман Карпюк. «Я доручив і юристам, і економістам розібратися, таких порушень не виявлено», ‒ зазначив він.
На думку Карпюка, проект рішення щодо звільнення Михайла Сташенка із посади ректора Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти зініціював голова Волинської ОДА Борис Клімчук.
«Борисе Петровичу, Ви – брехун. Ви оббріхуєте людей і заставляєте комісії теж писати брехливі акти», ‒ заявив Роман Карпюк.
«Я не буду з Вами судитися і бодатися. Вам ніколи не стати Клімчуком, а мені ніколи не опуститися до Вашого рівня», ‒ відреагував волинський губернатор.
Врешті, голова Волинської облради Володимир Войтович запропонував проголосувати за проект рішення щодо звільнення Михайла Сташенка. Однак, депутати облради так і не вирішили цього питання.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 34
Григорій Іванович
Показати IP
26 Грудня 2012 15:48
Петрович молодець...Карпюк!
Освятанка
Показати IP
26 Грудня 2012 15:53
Ой правий Климчук дива там творяться в цьому інституті, відмивання денег повним ходом.Нікому не потрібна структура,яка сидить на шиї у платників податків, ніякої користі ні собі, ні вчителям тим більше вони не дають, просто ставлять галочки про проведену роботу і мучасть цих вчителів з села своїми дурними рефератами, як колись була політінформація.А які там зарплати получають ці типа науковці, що читають нікому не потрібні лекції.Учать кого? І що?Повна дурня
Освітянці до Освятанка
Показати IP
27 Грудня 2012 10:10
Яка ви освітянка? ХА-ХА "Освятанка" вона написала. По-перше, друкуйте грамотніше. По-друге, якщо інститут непотрібний, в такому форматі, як він існує сьогодні звертайтесь в Міністерство освіти. Табачник допоможе… Може розвалить систему освіти до кінця. Алгоритм неновий: Безграмотні вчителі – недоучені діти – тупе суспільство, яким керувати легше. По-третє, хто такий Михайло Сташенко? Сьогодні він пішак. Як йому скажуть, так і зробить, нікуди не дінеться. А на його місце прийде інша людина. Не факт що краще стане. Факти зловживання є скрізь де виділяються кошти з бюджету, і в обласному управлінні освіти, і в школах. Перевіряйте, ненаперевіряєтесь, бо система пов’язана людьми, спільними інтересами, родичами, бюджетними коштами, можливостями красти і прикривати один одного, ділитися з контролюючими органами, одним словом КОРУПЦІЯ!!! Україна посіла 144 місце зі 176 країн за результатами індексу сприйняття корупції. Робіть висновки, беріть вила в руки, і до конкретних дій!
Я теж освітянка до Освятанка
Показати IP
22 Березня 2013 15:24
Про які дива ви пишете? Сумніваюсь, що ви там взагалі бували.... А от ми, сільські освітяни, з нетерпінням чекаємо того часу, щоб приїхати раз у 5 років на підвищення кваліфікації у ВІППО, поспілкуватись з колегами з усіх районів, почути розумних людей.... І ніякі реферати нас не лякають.... І не розписуйтесь за вчителів з села!!!
незалежна преса
Показати IP
26 Грудня 2012 16:26
Клімчук в даному випадку правий на 200%! Міцний горішок Сташенко "відзначився" в колишньому ВНУ на проректорській роботі, опікаючи "закупівлю" меблів для студентських аудиторій від виробників з інших регіонів. Там були такі "тендери", що всі правоохоронці разом в них трохи карки не поламали. Ректор Олексеюк терпів цього "науковця" в овечій шкурі, бо, очевидно, потрапив в якусь залежність. Ректор з проректором не розмовляли і не вітались три роки. А зумів прогнати цього вченого-математика лише Коцан. Якщо буде потреба, ЗМІ можуть відновити память про цього інтелігента, луцького "Стеценка №2", доки ще він слідом за ним не взяв руки в ноги і подався в біги.
Андердог
Показати IP
26 Грудня 2012 16:27
Універ Україна повне лайно. Заробляння грошей. Більшість студентів вчаться по так званому наказу ректора. Тобто потім викладачі просто підписують заліковки і відомості в деканаті. На запитання чому так? Каропюк дав особисту відповідь: "Така специфіка університету. А зарплата там маленька, ще й затримується на два місяці я так розумію для збурігаання в банку для відсотків. А викладачі дійсно там кум брат сват і родичі
Андрій
Показати IP
26 Грудня 2012 16:57
Шановна Освятанка,не стоїть питання про ліквідацію структури як такої.Царю не сподобався очільник цієї структури.Звичайно поліський дипломат зігнорував елементарні етичні норми в полеміці з опонентом.
марія
Показати IP
26 Грудня 2012 17:55
Ліс масово крадуть в районі Затурець Семеренське СПАСАЙТЕ народне добро
доцент
Показати IP
26 Грудня 2012 17:59
Сташенко - великий і небезпечний жартівник в поводженні з державними коштами. Для нього гроші - це вагіна, намазана медом. Недолюблюю Клімчука за його нерідко зайву "опіку" своїх опонентів, але тут обома руками підтримую його і комент "незалежна преса". А те, що "вуз" Україна ніколи нічого собою не представляв, в області не знає лише гадалка Віра.
учителька
Показати IP
26 Грудня 2012 18:02
Як на мене, ВІППО - це структура із доволі сумнівною репутацією. Методисти відверто хамлять, звертатися навіть не вміють до вчителів! "Жіночко", "мужчіна"... Це ж не ринок, перепрошую! А так звана лекція на курсах - це ж часто-густо примітивізм! Прикро, що Інститут став осередком хамства і тупості. Давно час міняти керівника!
Бандерлог
Показати IP
26 Грудня 2012 18:06
Андрій, тебе з твоєю культурно-конячою логікою треба всунути туди, звідки ти виліз, і почати переробляти заново.
Катя
Показати IP
26 Грудня 2012 18:45
Там не тільки Сташенка пора "попросити", але практично весь ВІППО (і рідко для кого знайти нормальну роботу). Переважна більшість так званих викладачів - самі елементарні дармоїди, які ...надцятий рік читають ті самі лекції, причому дійсно ЧИТАЮТЬ, а не викладають матеріал. А якщо щось починають говорити без своїх писуль, то аж незручно стає за здавалося б освічених людей, які мають допомогти вчителю дізнатися щось нове. І в закордонні відрядження їздять, а толку ноль. Критики і чути не хочуть, на сайті модерацію ввели після того, як курсанти почали висловлюватися про реальний стан речей. До речі, пан професор Недужко також звідти, бо на історичний ВНУ не прийняли. Стоїть в центрі здоровенний будинок з величезним штатом, а толку з нього - нуль, тільки зайвий клопіт для вчителів і стаття видатків для бюджету.
Вчителька
Показати IP
26 Грудня 2012 21:33
Не розумію,в нас же є навчально-науковий центр післядипломної освіти при СНУ для чого дублювати?
Іронічний
Показати IP
27 Грудня 2012 00:21
"Борис" безгрішний і всевідущий і в цьому випадку? Вірте, довірливі.
Андрій
Показати IP
27 Грудня 2012 08:49
Шановний Бандерлог,по-моєму ВИ ще не вилізли з того місця куди мене пропонуєте всунути.Приємної подорожі Вам.
Лучак
Показати IP
27 Грудня 2012 11:11
Клімчук: "Мені ніколи не опуститись до Вашого рівня...професора, доктора наук"
Освітянка
Показати IP
27 Грудня 2012 13:29
Це просто я зробила мехічну помилку,бо спішила.На роботі ж, дорвалася до компа і на ходу писала коментар,щоб ніхто не побачив.А роботу в цій непотрібній структурі я відчула на своїй шкурі.Повністю підтримую дописувачів,вчителі і самі піднімуть свій науковий рівень, хай краще доплатять їм за їх роботу,ніж мають вчити липові науковці, я думаю вчителі за них розумніші
Реаліст
Показати IP
27 Грудня 2012 13:40
Для того, щоб вести будь-яку полеміку, треба знати ситуацію на всі 100% Професори, доценти в Інституті є і мусять бути, бо це ВНЗ 3-4 рівня акредитації. Те, що в нас вчителі відсталі - то це так, бо вони в першу чергу ліниві і самі ж не хочуть ходити на пари і чомусь вчитися. Їм краще в гуртожитку поспати або в місто сходити, а ще ліпше написати заяву "за сімейними обставинами" і взагалі додому податися. Я вчилася з такими в групі... Те що в інституті нічого не робиться, то це відверта неправда. Проходила курси 5 років тому і тепер - непорівняні речі. Комп"ютери з"явилися, ремонт, а умови проживання в гуртожитку - так це ж супер!!!! Деякі вчителі дома таких не мають...
Катя до Реаліст
Показати IP
27 Грудня 2012 17:46
Ви вважаєтє,що на їхніх парах можна вчитися? Хіба що теперішнім випускникам СНУ. А якщо у людини 20 років стажу, вища категорія, звання (дійсно зароблені), інтернет і комп кожен день і працює вона в луцькій школі, то переважна більшість так званих лекцій викликають нестримне позіхання і нервують безцільною тратою часу. Інакше назвати це як хамським ставленням до курсантів не можна(а в лабораторії інформатики хамлять відкрито).Дійсно професійно і цікаво лекції читають викладачі з уінверситету і Рудь О.Б., причому переконуюсь в тому не перший раз), ще запрошені вчителі-практики, або ті хто довго працював в школі. Переважна більшість штатних викладачів тільки пригрілись на теплих місцях і школу хіба що здалеку бачать або за кордоном. Хіба у таких викладачів захочеться вчитися? До речі, серед вчителів із сіл і поліської глибинки дуже багато справжніх профі. А умови, в яких вони працюють -
продовження до Реаліст
Показати IP
27 Грудня 2012 17:48
А умови праці в них - не їх вина, а їх біда.
Освітянка
Показати IP
27 Грудня 2012 16:09
Ну ж не всі такі вчителі, на одного всіх не рівняйте. Як вчилися в інституті, то я скажу, шо на групу вчилося 10 чоловік , а решту відбувало.Якщо приїдуть вчителі з Поліської глибинки, явно, що не такі умови, як у нас.А це ,що ці науковці читають одні і ці ж лекції по 10 років, і які не становлять ніякої наукової цінності,вони намагаються підняти свій фаховий рівень ні - це факт незаперечний.
Іра
Показати IP
27 Грудня 2012 16:44
Те, що на курси прибувають педагоги з катастрофічно низьким фаховим рівнем, ні для кого не секрет. І часто-густо ці вчителі мають звання, обіймають керівні посади, а не спроможні навіть скласти іспит у вигляді комп'ютерного тестування. Ганьба! І вони навчають дітей...
****
Показати IP
27 Грудня 2012 18:45
Дозвольте втрутитись в обговорення. Сташенко - інтелігентна людина, готова прийти завжди на поміч - знаю не з чуток, та й професіонал на освітянській ниві, на якого рівнятись треба. А люди в нас які - всякі. Їм хліба не треба - аби справді хорошу людину лайном облити. Кожен спочатку загляньте собі в душу - якщо жодного дефекту не знайдете - маєте право на когось плювати. Ганьба!
Катя
Показати IP
28 Грудня 2012 00:12
Переважна більшість коментів, до речі, стосується не особисто пана Стешенка, а низького професійного рівня ВІППО. А інтелігент і професіонал не став би вводити модерацію на відгуки (адмін без керівника цього не зробить): інтелігент поважав би чужу думку, а справжній професіонал використовує критику для того, шоб дізнатися про свої недоліки. Так що, панове працівники ВІППО, сприймайте негатив у вашу сторону не як особисті образи, а як реальний стан речей (хоч тут).
вчителька
Показати IP
28 Грудня 2012 12:12
Таким інтелігентам, як Сташенко, давно пора бути на смітнику історії. Інтелігент-хапуга.
Маня
Показати IP
28 Грудня 2012 12:34
Стопроцентно підтримую Катю.Яка користь з таких інтелігентів-хапуг. І головне вони скрізь і повсюди, а як це паскудство зупинити. Скажіть?
Отець Тарасій
Показати IP
28 Грудня 2012 14:07
Гріх сваритись в святий піст напередодні Різдва Христового. Краще випити 100 грамів віскі і закусити пісними стравами (ікра червона, оселедець дунайський, оливки іспанські, салати з листових овочів і з маслом оливковим). Покайтеся і добре вам буде жити в році Новому.
Людмила до Отець Тарасій
Показати IP
1 Лютого 2013 16:46
Ото да, справжный "слуга" Господа нашого. 100 грамів віскі і закусити пісними стравами (ікра червона, оселедець дунайський, оливки іспанські, салати з листових овочів і з маслом оливковим). Мені б вчительці таку трапезу і звідки в цього слуги такі кошти, мабуть ще один Сташенко намалювався
Студент
Показати IP
28 Грудня 2012 17:46
А "інтелігент" Клімчук вам краще подобається? І взагалі - кожен судить сам по собі... Хто особисто не знає Михайла Сташенка, не мав з ним справи - той справді може висловлювати тільки негатив. Мені Вас усіх шкода, бо ви схожі на Хомича О.С., який озвучував на сесії заучені фрази, не реагуючи на речі здорового глузду. Знайшли владці собі жертву Сташенка, як минулого року Боснюка, от і реалізовують свої плани, бо хочуть свого (правильного) на посаду посадити, а Ви тут фантазії власні розвинули...
Каті
Показати IP
28 Грудня 2012 17:48
А Ви взагалі в курсі теми обговорення? Мова не йде про якогось Стешенка. Чи Вам байдуже на кого бруд лити? Тоді починайте з себе, може хоч користь буде
Катя до Каті
Показати IP
28 Грудня 2012 22:15
Якщо про роботу ВІППО - то в курсі, не сумнівайтеся. І з яких пір обгрунтовані зауваження до роботи, без особистих претензій і образ називають обливанням брудом? Зрозуміло, що викладачам ВІППО не подобається, коли їм прямо вказують на те, що рівень їх підготовки часто нижчий, ніж рівень багатьох вчителів. Правда, є викладачі, лекції яких дуже цікаві і корисні, але таких меншість. А переважна більшість читають що-небудь і як-небудь, аби час заповнити і дуже невдоволені, якщо не бачать належного, на їх думку, інтересу з боку курсантів.Проведіть-но опитування по школах, якщо вже відгуки модеруєте. Тільки не проведете, бо після того треба буде хоч щось робити, щоб своїх синекур не позбутися, а не читати одне і теж по 10-15 років. Так що "неча на зеркало пенять"...
Ірина
Показати IP
28 Грудня 2012 18:35
Не розумію одного, колектив ВІППО, чого мовчите? Вас лайном поливають, а Ви? А Михайло Олександрович справді ас в освіті, хто б що не казав - на нього рівнятися треба, а не підртимувати той заказний бруд!!!!
Методисти
Показати IP
1 Лютого 2013 17:32
А що тут говорити, нарешті і пан Сташенко відчує, що відчували люди яких він переступав на своєму шляху до влади. Так, сьогодні йому тяжко, сьогодні він просить підтримки у колективу, у простих колег, яких він ніколи не поважав. Та мабуть він отримав те, що заслужив. Він насправді майже знищив за 5 років методичну службу інституту, яку так довго налагоджували до нього, під його керівництвом журнал став не цікавим для вчителів,його силою заставляють виписувати, кабінети на вигляд не мають відношення до школи, а швидше до офісів, методичні розробки і листи пишуться в одному екземплярі для виставок і то за власні кошти, сайт - зовсім не цікавий вчителям і всесвітній мережі, кабінети і сторінки сайту стали хвалебними іконостасами самим собі, де в центрі змушено стереже робоче місце працівник, а навчального матеріалу і на сайті і в кабінетах нема кому і нема за що поповнювати, тому що всі навантажені керівництвом сумнівними справами. Так, у нас тепер не проводиться навчання на належному рівні, методика викладання предметів просто не читається, не запрошуються кращі вчителі на майстер класи з обміну досвідом, а про такі семінари, які проводились раніше всі вже давно забули, на відрядження для вивчення досвіду і навчання методистів кошти не виділяються, бо це керівництву не потрібно, та й робота з обдарованими дітками проводиться лише для галочки. Вже тепер ми бачимо, що вчителям не цікаво в інституті, а що буде далі, благо з руки Сташенка з'явилась чудернацька інд.форма, користь від якої сумнівна. Падалко, Маслай були педагоги і вони добре знали свою справу, а Сташенку очевидно ця робота не тільки не знайома, а як кажуть в народі до лампочки. Раніше на посаду методиста запрошувались кращі вчителі області, які знали методику, могли організувати цікаві курси, за це їм доплачували солідні кошти до маленької зарплати, а викладачі читали основи педагогіки, психології, методики, філософії тощо. Ось так все урівноважувалось і ІППО процвітав. Тепер на посаду методистів беруть казна кого, навіть студентів. Їх прирівняли до лаборантів, з відповідними зарплатами, набагато меншими ніж були раніше звідси і плітки про хабарі чи ж бо торби з салом та горілкою. Читають у інституті професори в основному економісти, історики, географи, біологи, філософи звідси і результат. Шкода, але безславно пішли з роботи наші кращі "вчителі вчителів" (Г.С.Маслай) методисти Тирак, Лучкань, Джигалюк, Дроботова, Малицька, Демкова, Дьоміна, Докієнко, Дмитрук, Жилінська, Жовтуля та інші. Гол. бух. І.Л. заставила піти неугодних гарних бухгалтерів (багато знали). Шкода, але краще б такої бухгалтерії не було зовсім, бо з її появою пропала справедливість в оплаті. Так, дехто з тих, що пішли, пенсіонери, але невже не можна було по-людськи віднестись до тих людей, ну хоч би так, як в обласному управлінні. Всім цим людям і тепер рідне місце роботи згадується з гіркотою. Про який сучасний іформаційний центр інституту мовиться ректором, грошей затратили "немеряно" а толку 0, все для галочки, тепер це осередок хамства і тупості. Загляньте на так звані дистанційні сайти працівників центру, море помилок граматичних і фактичних, а раніше яке цікаве дистанційне і не тільки навчання велось. Що ж можливо це буде нам всім наукою, хоча нашого ексректора і раніше доля вчила, та не допомогло, а тому мабуть по заслугам все це йому. Хоча його щиро шкода по-людськи, та для спільної освітянської справи повірте без нього краще. Ось якби прийшов до нас гарний керівник і якби розігнали ще одне його гниле "дітище", улюблену бухгалтерію і повернули б централізовану, можливо тоді буде порядок і ми спокійно і натхненно запрацюємо як і раніше.
Палеонтологи дослідили скамʼянілу кістку лапи птаха фрорацида, який жив 12 мільйонів років тому
Сьогодні 00:32
Сьогодні 00:32
7 листопада: свята, події, факти. Міжнародний день медичної фізики, в Європі відкрили перший хмарочос
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
Удвічі зросла кількість боргів за штрафи ТЦК
6 Листопада 2024 23:43
6 Листопада 2024 23:43
Відбувся умовним: на Волині судили водія, який купив права за 15 тисяч гривень
6 Листопада 2024 23:25
6 Листопада 2024 23:25
У частині будівлі луцької дитячої поліклініки запланували ремонт
6 Листопада 2024 23:06
6 Листопада 2024 23:06
В Україні для молоді зменшили перший внесок за програмою «єОселя»
6 Листопада 2024 22:47
6 Листопада 2024 22:47
Понад 8 гектарів лісових угідь у Володимирському районі повернули державі
6 Листопада 2024 22:28
6 Листопада 2024 22:28
«Старий Луцьк» у конкурентному матчі поступився «Дніпру»
6 Листопада 2024 22:09
6 Листопада 2024 22:09
Судять чоловік, який пограбував військового у Луцьку. Нині воїна вважають безвісти зниклим
6 Листопада 2024 21:51
6 Листопада 2024 21:51
Майже половина українців економлять на їжі. Опитування
6 Листопада 2024 21:32
6 Листопада 2024 21:32
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.