Сосновський каже, що Ткачуку бракує політичного досвіду
Депутат Луцької міської ради, голова громадської організації «Волинський блок» Антон Сосновський стверджує, що акція по збору грошей для допомоги народу Японії ще триває, а претензії щодо приховування ним інформації про долю зібраних грошей – безпідставні.
Нагадаємо, громадська організація «Волинський блок», яку очолює депутат Луцької міської ради Антон Сосновський, у березні ініціювала збір коштів для допомоги народу Японії.
А у серпні депутат Луцької міської ради Євгеній Ткачук надіслав офіційне звернення до Сосновського з проханням повідомити, куди пішли зібрані гроші. Мовляв, Ткачук сам жертвував гроші, і про їх подальшу долю нічого не знає. Окрім того, 31 серпня Ткачук звернувся до прокурора міста з проханням «провести офіційне розслідування» цієї ситуації.
Сосновський за прохання «ВН» прокоментував ситуацію з грошима для Японії. З його слів, збір коштів на Театральному майдані – лише частина акції. Тоді, у березні, в центрі Луцька зібрали 1 716 гривень.
Збір триває й досі, і сума, яка в результаті буде перерахована від Волинського блоку і партнерів акції, не буде меншою за 15 тисяч гривень – запевняє Сосновський.
«Коли ми знімали з майдану намет, де збиралися кошти, ми оголосили, що акція продовжиться. Єдине, що вона переходить з Театрального майдану у такий собі менш публічний вимір. Тобто ми й далі ведемо переговори з благодійниками, з усіма охочими допомогти. Наразі цей процес – на завершальній стадії», - розповів Сосновський.
«Завдяки цій акції ми познайомились і постійно спілкуємось з представниками посольства Японії в Україні. Представники «Волинського блоку» і партнери, які допомагали нам, невдовзі відвідають посольство Японії, і ми підведемо риску під цією акцією. Тоді ми й озвучимо офіційно суму коштів, яку ми перерахували посольству», - додав депутат.
«Ми не ставили собі за мету зібрати величезну суму грошей, яка здатна підняти економіку Японії. Мета наша інша - привернути увагу людей до біди іншого народу, дати можливість людям проявити свою солідарність, милосердя, продемонструвати гуманізм».
Сосновський пояснив, що до нього не звертався ніхто з питаннями про долю грошей, зібраних для Японії. Саме тому він і не давав жодних пояснень.
«Без проблем я б пояснив ситуацію кожному, хто мене нормально, по-людськи запитав би. А метод паперового спілкування вважаю до певної міри провокативним і формальним – тому так само формально на нього реагую», - пояснив Сосновський.
Він додав, що пов’язує турботу депутата Ткачука про долю «японських грошей» з браком у Ткачука політичного досвіду.
«Якби Євгенія Ткачука справді цікавила доля грошей, зібраних нами для Японії, він би запитав у мене безпосередньо, а не через лист. І зробив би це не через п’ять місяців після того, як ці гроші пожертвував», - каже Сосновський.
«У нас з ним не співпадають думки по ряду принципових питань. Зокрема, у рамках роботи тимчасової комісії з перевірки діяльності Луцького підприємства електротранспорту. Більшість членів комісії, в тому числі і я, вважають, що на підприємстві неефективний менеджмент, і його треба міняти. А депутат Ткачук з цим не згоден. От він і вирішив на мене впливати такими методами», - каже Сосновський.
«Людина в політиці – новачок. Тому не вміє розмежовувати особисте і громадське. Це брак політичного досвіду. Нічого, думаю навчиться, хоч і на власних помилках», - каже про Ткачука Сосновський.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Нагадаємо, громадська організація «Волинський блок», яку очолює депутат Луцької міської ради Антон Сосновський, у березні ініціювала збір коштів для допомоги народу Японії.
А у серпні депутат Луцької міської ради Євгеній Ткачук надіслав офіційне звернення до Сосновського з проханням повідомити, куди пішли зібрані гроші. Мовляв, Ткачук сам жертвував гроші, і про їх подальшу долю нічого не знає. Окрім того, 31 серпня Ткачук звернувся до прокурора міста з проханням «провести офіційне розслідування» цієї ситуації.
Сосновський за прохання «ВН» прокоментував ситуацію з грошима для Японії. З його слів, збір коштів на Театральному майдані – лише частина акції. Тоді, у березні, в центрі Луцька зібрали 1 716 гривень.
Збір триває й досі, і сума, яка в результаті буде перерахована від Волинського блоку і партнерів акції, не буде меншою за 15 тисяч гривень – запевняє Сосновський.
«Коли ми знімали з майдану намет, де збиралися кошти, ми оголосили, що акція продовжиться. Єдине, що вона переходить з Театрального майдану у такий собі менш публічний вимір. Тобто ми й далі ведемо переговори з благодійниками, з усіма охочими допомогти. Наразі цей процес – на завершальній стадії», - розповів Сосновський.
«Завдяки цій акції ми познайомились і постійно спілкуємось з представниками посольства Японії в Україні. Представники «Волинського блоку» і партнери, які допомагали нам, невдовзі відвідають посольство Японії, і ми підведемо риску під цією акцією. Тоді ми й озвучимо офіційно суму коштів, яку ми перерахували посольству», - додав депутат.
«Ми не ставили собі за мету зібрати величезну суму грошей, яка здатна підняти економіку Японії. Мета наша інша - привернути увагу людей до біди іншого народу, дати можливість людям проявити свою солідарність, милосердя, продемонструвати гуманізм».
Сосновський пояснив, що до нього не звертався ніхто з питаннями про долю грошей, зібраних для Японії. Саме тому він і не давав жодних пояснень.
«Без проблем я б пояснив ситуацію кожному, хто мене нормально, по-людськи запитав би. А метод паперового спілкування вважаю до певної міри провокативним і формальним – тому так само формально на нього реагую», - пояснив Сосновський.
Він додав, що пов’язує турботу депутата Ткачука про долю «японських грошей» з браком у Ткачука політичного досвіду.
«Якби Євгенія Ткачука справді цікавила доля грошей, зібраних нами для Японії, він би запитав у мене безпосередньо, а не через лист. І зробив би це не через п’ять місяців після того, як ці гроші пожертвував», - каже Сосновський.
«У нас з ним не співпадають думки по ряду принципових питань. Зокрема, у рамках роботи тимчасової комісії з перевірки діяльності Луцького підприємства електротранспорту. Більшість членів комісії, в тому числі і я, вважають, що на підприємстві неефективний менеджмент, і його треба міняти. А депутат Ткачук з цим не згоден. От він і вирішив на мене впливати такими методами», - каже Сосновський.
«Людина в політиці – новачок. Тому не вміє розмежовувати особисте і громадське. Це брак політичного досвіду. Нічого, думаю навчиться, хоч і на власних помилках», - каже про Ткачука Сосновський.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 25
а хто такий Сосновський і що він зробив для Луцька ?? а ніхєра не зробив, тільки й чекає де б грошенят загребти, бо ж голе і босе, на відміну від Ткачука.
Вася
Показати IP
31 Серпня 2011 17:52
Мда...пів року ( з березня) збирати допомогу це супероперативно, лише "розумний" політик так може довго жувати. Чого чекаємо? чергового землетрусу?
Краще би Сосновський не збирав кошти для Японії і не піарився в такий дивакуватий спосіб, а поставив намет для підтримки геріатричного пансіонату, просто одиноких стареньких чи онкохворих дітей. Японія - сильна і турбується про своїх громадян, а цим людям надіятись на нашу державу не приходиться. Однак, немає гарантії, що зібрані кошти дійшли б і до цих людей. Громаді має бути соромно за такого обранця.
психолог по міськраді
Показати IP
31 Серпня 2011 18:07
Cосновський - це продукт нашого страшного часу. Типовий представник - паща, самовпевненість. Буде йти по трупах. Нічого того, що він собі приписує, в нього немає. Інтернет-помиї серед інших смітників вирізняються тим, що в них можна написати собі оду чи красиве есе, присвоїти різні звання і заслуги, лівою і правою руками писати коментарі.
Не переношу сірості, бо вона дуже помітна. Сосновський - сірість, грибок на здоровому тілі. Поставити жебрацьку скриньку на площі і просити гроші - чи треба для цього багато розуму? А потім ті гроші заникати? Чи можна це назвати політичним досвідом, як він каже про Ткачука? Однозначно - ні. В Ткачука в одному місці більше розуму і культури, ніж в Сосновського в голові. Сумно, але це правда.
Журналіст
Показати IP
31 Серпня 2011 18:24
«У нас з ним не співпадають думки по ряду принципових питань. Зокрема, у рамках роботи тимчасової комісії з перевірки діяльності Луцького підприємства електротранспорту. Більшість членів комісії, в тому числі і я, вважають, що на підприємстві неефективний менеджмент, і його треба міняти."
Антон! Розкажи, як ти підробив підпис Дячука Рустама і обманув постійну комісію ЖКХ і електротранспорту, а Ткачук викрив цей обман.До чого тут політика? Ти брехун.
Джек
Показати IP
31 Серпня 2011 19:01
От видно що Сосновський адекватна людина, відповідь по темі і лисого під...бнув
ЮРКО
Показати IP
31 Серпня 2011 19:03
У Сосновського великий досвід ха-ха-хапуги та балабола
Люблю Сосновського
Показати IP
31 Серпня 2011 19:15
До Manhattan. Якщо Ви не знаєте хто такий Сосновський то чого стверджуєте що нічого не зробив даруйте за переклад Вашого слова. А щодо голе то доволі хорошеньке голе. А краще зайдіть в Гугл і почитайте, нормальний чоловік. Та і говорять про нього постійно особливо тут.
Антон
Показати IP
31 Серпня 2011 19:37
Взув Сосновський Ткачука як пацана. На кого щоки пацан надуває? Краще б не позорився і не зачіпав би Антона.
Підтримую попередніх дописувачів, а особливо МАНХЕТЕНа... Один американський Президент, який зоображений на доларовій кюпюрі за які Антон Павлович і душу продасть, говорив:"Можна деякий час дурити всіх, увесь час - декого, але не можна увесь час дурити всіх"... У нормальній демократичній країні після таких ДЕБІЛЬНИХ (як казав один харківський чиновник) пояснень що гроші мовляв ще збираються ... Сосновський уже політичний труп плюс кримінальна справа... А у нас воно ще щось і бреше... НІКЧЕМА БРЕХЛИВА!!!
депутат
Показати IP
31 Серпня 2011 20:45
"Збір триває й досі, і сума, яка в результаті буде перерахована від Волинського блоку і партнерів акції, не буде меншою за 15 тисяч гривень – запевняє Сосновський".
Чергова брехня гуманіста Сосновського. Перепитав кілька десятків колег: хто бачив, де стоїть та скринька чи мішок, чи жертвенник, куди збираються кошти - в якому підвалі, кабінеті чи хліві? Ніхто нічого не бачив і не чув. Вважаю, що цей гуманіст - хороший наглядний посібник для прокуратури, і Ткачук поступив вірно, звернувшись письмово до неї.
Messi
Показати IP
31 Серпня 2011 20:59
Женик виведе афериста Сосновського на чисту воду. Остап Бендер це вже вчорашній день. Антон Сосновський - оце аферюга!
Сосновського я ще знаю з ПРП, як був "Нилом" так і залишився. Корчить з себе незнати що... А коли вже прочитав попередню статтю, - то розпочав відгавкуватись. Краще б написав де гроші, і чого не перерахували... А то так можна і ще років 10 збирати... І взагалі хто може підтвердити, що там не назбиралось 40000 , а коли взяли за с...у, то озвучив що "у березні, в центрі Луцька зібрали 1 716 гривень. " ( Я ТАК РОЗУМІЮ ЩО ЦЕ ВСЕ )...
Frank
Показати IP
31 Серпня 2011 23:07
а шо там Женик 50 рублей жалко стало, шо пожертвовал?
Давненько не втручалася в дискусії і не писала коментарів. Та й зараз не буду багатослівною. Скажу просто: про Сосновського і організовану ним японську аферу смердить слухати, не те що читати.
Лучани
Показати IP
1 Вересня 2011 10:33
Сидять два чувачка в неті і під ніками різними один одного обсирають. На фіг ви нам потрібні.
ну що ж тут скажеш
Показати IP
1 Вересня 2011 11:35
довго ж триває ця акція- глянь ще рік-два і японці без нашої допомого вправляться.більше я в ті фонди ні копійки не дам -мені здаєься що в даному випадку показово привласнено ті гроші
вовки ситі вівці цілі
Показати IP
1 Вересня 2011 12:58
хто хоче допомогти японцям- купуйте їх авто побутову техніку бо якість там є-то ж собі радість і їм поміч. А ті фонди навіть з гучною назвою благодійні то обдурювання вас і непрозорий розподіл.Доречі а де зараз та скринька стоїть?А про переговори з благодійниками зараз-це вже навіть не смішно.
Сосновський каже, що Ткачуку бракує політичного досвіду
Показати IP
1 Вересня 2011 13:09
досвід діло наживне - а от совісті як нема то вже і не буде
Лучанка
Показати IP
5 Вересня 2011 14:19
Сосновський був, є, і буде тупим, бездарним ідіотом, Згідна, з попереднім дописувачем щодо Луцького геріатричного будинку...Читала подяку від керівництва цього закладу Волинському інституту економіки та менеджменту за те, що вони зробили підписку газети"Волинь"для пожилих людей.Оце хоч адресна допомога, що дійшла до адресата.А то "Народу Японії" я зовсім не проти таких акцій, але допоможіть своїм людям хоч чимось.
Помічник-консультант
Показати IP
6 Вересня 2011 20:03
Шановні лучани! Особисто координував акцію в центрі міста та в міській раді. Чьому роздуваєте проблему там, де її нема! Стосовно коштів зібраних на майдані, то дійсно було зібрано близько двох тисяч грн. (точної суми нажаль не пам'ятаю). Акція не закінчилась. Можливо суму в 15тис. зібрати не вийде, але ми (волонтери акції, члени громадської організації) докладаємо усіх зусиль щоб зібрати кошти. Плануємо ще декілька акцій провести не лише в підтримку Японії, а і для власного міста...
У Луцьку авто збило 14-річну дівчину, її госпіталізували
Сьогодні 09:51
Сьогодні 09:51
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.