Лучани та гаряча вода: чому «Луцьктепло» не попередило про відключення
Вимкнення гарячої води - як сніг на голову. Чому «Луцьктепло» проявило недбалість і не попередило населення про відключення, знаючи про проблему вже декілька тижнів?
На підприємстві виправдовуються: точної дати не знали - раніше, мовляв, вдавалося проблему вирішити. Винне населення, яке не платить за комунальні послуги - борги лучан перед «Луцьктеплом» - навіть більші за борги підприємства перед НАК «Нафтогаз України».
Ба, більше! Воду увімкнуть лише тоді, коли більша частина боргів лучанами буде сплачена. Утім мер Луцька та губернатор все ж обіцяють провести діалог зі столичними чиновниками, аби відновити постачання гарячої води. Втім, реалії такі, що допоки городяни не заплатять борги – трубам тепла не знати.
Нагадаємо, 21 травня у ПАТ «Волиньгаз» підтвердили інформацію, що вони припинили газопостачання «Луцьктеплу» за дорученням НАК «Нафтогаз України» з тієї причини, що Державне комунальне підприємство «Луцьктепло» заборгувало «Нафтогазу» 57,1 мільйона гривень, і, відповідно до умов договору на постачання між цими підприємствами, газопостачання має бути припинене.
З цього приводу Луцький міський голова Микола Романюк під час зустрічі з лучанами вчора, 22-го травня, повідомив, що вже сьогодні має намір поговорити з профільним Міністром, а голова облдержадміністрації поїде обговорювати це питання в столицю.
Зауважимо, градоначальник називає суми боргів, відмінні від тих, які оприлюднили у ПАТ «Волиньгаз».
З його слів, проблема - в тому, що люди багато заборгували ДКП «Луцьктепло» - 42 мільйони гривень. Натомість, саме ж «Луцьктепло» заборгувало за газ 39 мільйонів.
Своєю чергою, виконувач обов’язків директора ДКП «Луцьктепло» Артур Василевський називає інші цифри. З його слів, загальний борг перед НАК «Нафтогаз України» становить 70 мільйонів гривень.
Мовляв, за 2015-й рік вони збільшилися в рази.
«Основна причина того, що ДКП «Луцьктепло» не може розрахуватися за газ – це те, що люди не платять за отримані послуги. І проблема навіть не з минулорічними боргами, а з тими, які виникли вже цього 2015-го року. А це - 47 мільйонів гривень», - роз’яснює у коментарі для Інформаційного агентства Волинські Новини Василевський.Коли ж лучанам дадуть гарячу воду, відповіді керівник комунального підприємства дати не може. Але додає, що Микола Романюк робить усе можливе, аби відновити водопостачання. Втім, зауважує, що гаряча вода піде по трубах лише тоді, коли населення поверне хоча б 70% боргів.
«Є певна умовна «дозволена» межа заборгованості, до якої нам НАК «Нафтогаз України» надає послуги. Якщо населення заплатить хоча б 30 мільйонів гривень, то ми цими коштами з рахунку заплатимо постачальнику газу й можна буде провести перемовини та відновити поставки. Зауважу, що чимало боргів є і з 2011-го року, але до них НАК «Нафтогаз України» не виставляє великих претензій. Найбільше нарікань - по поточному споживанню, яке здійснюється населенням», - вважає виконувач обов’язків директора ДКП «Луцьктепло».
Він додає, що справно платять за комунпослуги пенсіонери та ті лучани, хто має невеликий статок. Натомість, каже Артур Василевський, більшість боргів - у тих, хто має середні статки та більші.
ВІДКЛЮЧЕННЯ ПЕРЕДБАЧАЛИ ЗАВЧАСНО
Як йдеться в офіційному повідомленні НАК, по закінченню опалювального сезону «Нафтогаз» розіслав боржникам відповідні повідомлення та скерував газорозподільчим підприємствам доручення на відключення від газопостачання компаній, які мають заборгованість за спожитий газ. «За станом на 24 квітня загальна сума заборгованості за газ перед «Нафтогазом» з боку підприємств, що виробляють електроенергію (ТЕЦ), теплову енергію (ТКЕ) становить 21,9 мільярда гривень. У порівнянні з початком року ця сума збільшилася на 69%. При цьому найбільшу суму заборгованості накопичили підприємства ТЕЦ та ТКЕ в місті Київ (3,9 мільярда гривень), Донецькій (4,4 мільярда гривень), Дніпропетровській (3,6 мільярда гривень) та Харківській (1,8 мільярда гривень) областях», - йдеться у повідомленні.
Про відключення знали й волинські комунальники. Зокрема, у коментарі для ІА Волинські Новини виконувач обов’язків директора ДКП «Луцьктепло» Артур Василевський сказав, що їх попередили ще три тижні тому.
Чому ж не попередили лучан про такі жорсткі наслідки від несплати за комунальні, посадовець пояснює так: «Попередження про відключення нас від поставок блакитного палива надходять систематично, вже починаючи з квітня. Втім, цей процес нам вдавалося віддетерміновувати. Тому назвати лучанам конкретну дату чи час ми не могли».
Василевський просить лучан, аби вони по максимуму розрахувалися за теплопостачання та поставку гарячої води.
«Саме від них залежить можливість відновлення», - підсумовує посадовець.
Сказати, чи після відключення усі побігли платити за комунпослуги, директор підприємства не може, каже, що аналізу такої статистики ще не здійснювали.
ЗАМКНЕНЕ КОЛО: БОРГИ ПОРОДЖУЮТЬ НОВІ БОРГИ
Окрім незручностей для населення, ця ситуація негативно впливає й на загальний стан справ на підприємстві.
«Ми перестали надавати послуги з гарячого водопостачання. Відповідно, підприємство не буде отримувати жодної копійки від населення. Як наслідок,- без грошей ми не можемо платити податки, виконувати ремонт мереж, виплачувати заробітну плату», - пояснює Артур Василевський.Зваживши на те, що з початку року борги від населення стрімко збільшувалися, то чи статистика повернеться в іншу сторону, до стрімких розрахунків, – поки не прогнозують.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
На підприємстві виправдовуються: точної дати не знали - раніше, мовляв, вдавалося проблему вирішити. Винне населення, яке не платить за комунальні послуги - борги лучан перед «Луцьктеплом» - навіть більші за борги підприємства перед НАК «Нафтогаз України».
Ба, більше! Воду увімкнуть лише тоді, коли більша частина боргів лучанами буде сплачена. Утім мер Луцька та губернатор все ж обіцяють провести діалог зі столичними чиновниками, аби відновити постачання гарячої води. Втім, реалії такі, що допоки городяни не заплатять борги – трубам тепла не знати.
Нагадаємо, 21 травня у ПАТ «Волиньгаз» підтвердили інформацію, що вони припинили газопостачання «Луцьктеплу» за дорученням НАК «Нафтогаз України» з тієї причини, що Державне комунальне підприємство «Луцьктепло» заборгувало «Нафтогазу» 57,1 мільйона гривень, і, відповідно до умов договору на постачання між цими підприємствами, газопостачання має бути припинене.
З цього приводу Луцький міський голова Микола Романюк під час зустрічі з лучанами вчора, 22-го травня, повідомив, що вже сьогодні має намір поговорити з профільним Міністром, а голова облдержадміністрації поїде обговорювати це питання в столицю.
Зауважимо, градоначальник називає суми боргів, відмінні від тих, які оприлюднили у ПАТ «Волиньгаз».
З його слів, проблема - в тому, що люди багато заборгували ДКП «Луцьктепло» - 42 мільйони гривень. Натомість, саме ж «Луцьктепло» заборгувало за газ 39 мільйонів.
Своєю чергою, виконувач обов’язків директора ДКП «Луцьктепло» Артур Василевський називає інші цифри. З його слів, загальний борг перед НАК «Нафтогаз України» становить 70 мільйонів гривень.
Мовляв, за 2015-й рік вони збільшилися в рази.
«Основна причина того, що ДКП «Луцьктепло» не може розрахуватися за газ – це те, що люди не платять за отримані послуги. І проблема навіть не з минулорічними боргами, а з тими, які виникли вже цього 2015-го року. А це - 47 мільйонів гривень», - роз’яснює у коментарі для Інформаційного агентства Волинські Новини Василевський.Коли ж лучанам дадуть гарячу воду, відповіді керівник комунального підприємства дати не може. Але додає, що Микола Романюк робить усе можливе, аби відновити водопостачання. Втім, зауважує, що гаряча вода піде по трубах лише тоді, коли населення поверне хоча б 70% боргів.
«Є певна умовна «дозволена» межа заборгованості, до якої нам НАК «Нафтогаз України» надає послуги. Якщо населення заплатить хоча б 30 мільйонів гривень, то ми цими коштами з рахунку заплатимо постачальнику газу й можна буде провести перемовини та відновити поставки. Зауважу, що чимало боргів є і з 2011-го року, але до них НАК «Нафтогаз України» не виставляє великих претензій. Найбільше нарікань - по поточному споживанню, яке здійснюється населенням», - вважає виконувач обов’язків директора ДКП «Луцьктепло».
Він додає, що справно платять за комунпослуги пенсіонери та ті лучани, хто має невеликий статок. Натомість, каже Артур Василевський, більшість боргів - у тих, хто має середні статки та більші.
ВІДКЛЮЧЕННЯ ПЕРЕДБАЧАЛИ ЗАВЧАСНО
Як йдеться в офіційному повідомленні НАК, по закінченню опалювального сезону «Нафтогаз» розіслав боржникам відповідні повідомлення та скерував газорозподільчим підприємствам доручення на відключення від газопостачання компаній, які мають заборгованість за спожитий газ. «За станом на 24 квітня загальна сума заборгованості за газ перед «Нафтогазом» з боку підприємств, що виробляють електроенергію (ТЕЦ), теплову енергію (ТКЕ) становить 21,9 мільярда гривень. У порівнянні з початком року ця сума збільшилася на 69%. При цьому найбільшу суму заборгованості накопичили підприємства ТЕЦ та ТКЕ в місті Київ (3,9 мільярда гривень), Донецькій (4,4 мільярда гривень), Дніпропетровській (3,6 мільярда гривень) та Харківській (1,8 мільярда гривень) областях», - йдеться у повідомленні.
Про відключення знали й волинські комунальники. Зокрема, у коментарі для ІА Волинські Новини виконувач обов’язків директора ДКП «Луцьктепло» Артур Василевський сказав, що їх попередили ще три тижні тому.
Чому ж не попередили лучан про такі жорсткі наслідки від несплати за комунальні, посадовець пояснює так: «Попередження про відключення нас від поставок блакитного палива надходять систематично, вже починаючи з квітня. Втім, цей процес нам вдавалося віддетерміновувати. Тому назвати лучанам конкретну дату чи час ми не могли».
Василевський просить лучан, аби вони по максимуму розрахувалися за теплопостачання та поставку гарячої води.
«Саме від них залежить можливість відновлення», - підсумовує посадовець.
Сказати, чи після відключення усі побігли платити за комунпослуги, директор підприємства не може, каже, що аналізу такої статистики ще не здійснювали.
ЗАМКНЕНЕ КОЛО: БОРГИ ПОРОДЖУЮТЬ НОВІ БОРГИ
Окрім незручностей для населення, ця ситуація негативно впливає й на загальний стан справ на підприємстві.
«Ми перестали надавати послуги з гарячого водопостачання. Відповідно, підприємство не буде отримувати жодної копійки від населення. Як наслідок,- без грошей ми не можемо платити податки, виконувати ремонт мереж, виплачувати заробітну плату», - пояснює Артур Василевський.Зваживши на те, що з початку року борги від населення стрімко збільшувалися, то чи статистика повернеться в іншу сторону, до стрімких розрахунків, – поки не прогнозують.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 52
141
Показати IP
22 Травня 2015 20:15
Спочатку нехай Романюк(Василевський) зробить "Луцьктепло" дійсно муніципальною (прозорою) компанією і не розповідає про те, що хтось там йому забороняє озвучувати угоди..Це власність міської громади і будь-яке приховування її діяльності від громади може свідчити лише про те, що там відбуваються незаконні дії, тобто ви здійснюєте незаконні діїї,а значить злочинці..Нехай Романюк (Василевський) розповість про подібні дії ( щодо приховування угод, які були заключені) муніципальних компаній за кордоном, куди так любить їздити Романюк
мисько до 141
Показати IP
22 Травня 2015 21:35
та луцьктепло і є комунальним підприємством. то поліщук собі понадумував про таємні договори.насправді люди незавжди платять за комунальні послуги. тому треба нарікати виклбючно на себе
142 до 141
Показати IP
23 Травня 2015 10:00
Емоції людей відчутно, що вони прагнуть ліпших послуг за якіплатять....Але нині неможна вішати всю провину на Романюка....Попри вси емоції та образи, він господарник, намагався достукатись до сердець лучан, що за все треба платити...
А чому лучани не ставлять питання руба перед Яценюком, Гузем, Лапіним, Порошенком за створені умови життя...Їхні походи в 2014році, трощіння адмінбудівель на Волині, оманливе словоблуддя про вступ до Європи й призвів до цієї ситуації, А не Романюк....Вчора саміт в Ризі підтвердив, що ми Європі з нашим "Кулявлоб" Урядом не хочуть бачити....Тому треба не до мера Луцька задавати питання, а гуртуватись на їхати на Київ й там питати за все....
Чи після подій в четверг, коли міліція газом травила жінок біля Верховной Ради лучани забоялись????
Андрій до 142
Показати IP
23 Травня 2015 15:04
Висновок можна зробити один - переходити повністю на автономне опалення та водонгрів.. (сьогодні гаряча вода - змиою буде "тепло")
Як-що не поквартирні котли опалення, то як максимум - по житловим під'їздам багатоквартирних будинків. (автономні економічні котли, без втрат на транспортування тепла, + лічильники спожитого газу та води.)
Мабуть таки непотрібна фірма-прокладка "Луцьктепло", на якій наживаються місцева "Иліта"..
вільний
Показати IP
22 Травня 2015 20:28
Цікаво, звідки у Василевського статистичні дані про доходи боржників?
Просто мама
Показати IP
22 Травня 2015 20:59
Мене обурює те, що хто не платив, платити не буде. А я грію воду бойлером ( збільшиться плата за електроенергію), та ще й за газ доведеться платити більше. Чому я маю перекладати на свої плечі чиїсь борги і проблеми?
Лучанка
Показати IP
22 Травня 2015 21:06
Хай скинуться по мільйончику наші дорогі олігархики і проблема буде вирішена. для них це не гроші. вони набагато більше вижали з наших доходів.
Лучанин до Лучанка
Показати IP
23 Травня 2015 00:44
а причому вони до боргів людей? я звичайно їх не захищаю, але чуть шо то хай сінуться, чого? користуєтесь ви то і платіть самі
Савчук Катерина до Лучанка
Показати IP
23 Травня 2015 09:23
Потрібна вода тепла постійно. А то відключили, мовчу про себе, але з маленькою дитинкою це накладно дуже! Живем на Відродження. Вже третій день немає води. Я вчора ввечері гріла в кастрюлях, доцю помити,і коли з плити знімала то полотенечко зачепилось, і я собі руку по зап'ястя обшпарила. Пече,болить. Добре що зреагувала в секунді і вспіла дитину відштовхнути ногою. А моглаб статись жахлива картина. Шкода що держава не думає про людей, а як би загребти в кармани побільше (((((((
Анонім до Лучанка
Показати IP
24 Травня 2015 08:08
Дорогий олігарчик єрємєєв щомісяця опалювального періоду клав в кишеню по три мільйони гривень з котельні конякіна. Як би не олігархи лучани мали б гарячу воду
Добродій
Показати IP
22 Травня 2015 21:13
Прошу звернути увагу правоохоронні органи на заробітню плату чиновників з Луцьктепла, яку вони самі собі встановлюють!!!! Там зарплати такі що "мама не горюй"!!!!! Мені знайомий хвалився який працює в Луцьктеплі, що "косить бабло", а взагалі його зарплата 14000 грн. в місяць - це нормально для Луцька???????? (платіжку сам бачив) За гарячу воду і тепло я плачу справно, але того напевно що деруть з людей їм на зарплати хватає через це і борг росте!
наболіло
Показати IP
22 Травня 2015 21:17
на кожен підїзд прізвище і номер квартири із богами. Ми їх самі заклюємо.
.... до наболіло
Показати IP
22 Травня 2015 21:17
давай сади цих "бідолаг"
шоб не боліло до наболіло
Показати IP
22 Травня 2015 21:38
всі боржники є на їх сайті http://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ua/pereglyad_borzhnykiv/
!!!! до наболіло
Показати IP
23 Травня 2015 06:31
Не заклюєш. А взагалі вам до Луцьктепло і держави, ви платите? Де послуги? А то дережава ладна з вас рекетирів зробити. Вже є в суспільстві настої не платять - виселити. А незабаром виселять і вас.
Андрій. до наболіло
Показати IP
23 Травня 2015 14:26
Бажано щоб не вдавився "клювати"..
(більшість злістних боржників живе не в квартирах, а "маЙОнтках"..)
Зауважено, що неплатежі пішли в більшості вже в 2015 році, тож не "папєрєдніки винуваті"..
В кожного купа своїх об'єктивних причин: стояча економіка, справжнє та приховане безробіття.. Заморожені зарплати й пенсії, сам свідок як пенсіонери на пошті відмовлялися платити після отримання пенсії комунальні платежі - взнав її сумму.
Пенсія - не тільки єдина "комуналка", а ще й "аптека" з "їжею".. Підрахуйте суму грошей "в хлібі" на місяць, при пенсії 1100-1300 грн.
Людмила до Андрій.
Показати IP
26 Травня 2015 19:23
Зараз прямо сльозу проллю від жалю до боржників! Пенсіонери отримують субсидію! Самі сумлінні платники - це якраз пенсіонери! Зайдіть на сайт Луцьктепло і подивіться список боржників зі свого будинку! У нашому будинку 9 боржників мають сумарний борг більше 84 тисяч гривень! Скільки часу вони не платили за опалення?! І не треба за "обєктивні причини" - у сусіда борг більше 14 тисяч(!), але має бус і 2 легкових авто... Користуєшся чимсь - плати! Не платиш - відключати від опалення(можна знайти засоби для цього - по селах у приватних будинках за несплату відключають від газової мережі - і платять усі справно!). Безкарність породжує паразитів!
мамя
Показати IP
22 Травня 2015 22:15
романюк й так старається врозв,язати цю проблему. незабаром вода буде
тятьо до мамя
Показати IP
23 Травня 2015 00:22
Миколаю Ярославовичу, ми Вам віримо, не напружуйте свої пальчики на клавіатурі, попийте молочка і баю, а ми обітремося вологими серветками , і слідом за вами - у райдужні сни з безкрайніми океанами гарячої води, басейнами термальних вод і міріадами яскравих і ТЕПЛИХ гейзерів.
мотя до тьоті до тятьо
Показати IP
23 Травня 2015 10:11
Я бачу, що ти тьотушка с утреця пальчики на клаві строчиш...дивись щоб лікоть не заболів, пальчики ненапухли.......Замість своєї творчості закликала б боржників погасити борг, (не виключаю що й сама боргуєш й хочеш далі на рахунок чужих пидмиватись с утреца), та пидтримати в цій справі Романюка---ти ж мабуть кричиш Слава Україні-?...покажи свій патріотизм--підтримай мера
Андрій.. до мамя
Показати IP
23 Травня 2015 15:12
В Романюка вода завжди буде, в нього "автономка"...
(Чи може ситий голодному повірить?)
А борги будуть далі тільки збільшуватись, "субсидії сЄні" - черговий лохотрон. (індульгєнція олігархам через населення. Може вони за ці гроші впровадять енергосберігаючі технології, та поставлять економічні бойлери?
Навіщо?
При потребі - знов тарифи збільшать! І без напруги, та "стояння під Кабміном")
Нюра
Показати IP
22 Травня 2015 22:17
Не платять? Перекрити доступ до каналізації! Стягнути через суд.
кеп
Показати IP
22 Травня 2015 22:17
мда. от так руйнується міф про мера-господарника. насправді Романюк нічого не зробив. місто немає перспектив, інвесторів та топчеться на місці. Розвитку немає. 5 років пройшло. Романюк при владі - це покривання схем і панування олігархів з Континіуму. І звісно ж дріброолігархів по типу Женіка Ткачука.
Остапчук Степан до кеп
Показати IP
23 Травня 2015 00:07
Тепер Осіпов під ніком КЕП знву тролить Романюка.Чи це Осіпомани,які повелись на піар статті і розказуюь лежачи на дивані хто що зробив хто незробив.
юзік
Показати IP
22 Травня 2015 22:26
Цій не*******ий діяч Василевскій займався рейдерством пару років тому захопленям квартир непрацездатних Лучан - як влада допускає до керування підприємствами таких дебилів, чому тільки політика і тільки політика - чому не просіївають цю сволоту спецслужби. за ним тягнеця такий шлейф, що як би розібралися - то усі би охуелі....
М А Р Т А до юзік
Показати IP
22 Травня 2015 22:38
Цікаво = а як жити з бойлером ? Можна вижити ? Не буду митися = воно з часом і саме відпаде.......капец......
Анонім
Показати IP
22 Травня 2015 22:44
А нам працівники Волиньгазу приписали за квітень місяць до сплати майже 700 кубів газу , коли реально сім'я використала з1 квітня по 21 травня лише 110 кубів газу ..... Питання , що працівники , які знімають показники лічильників мають хвороби очей? Чи то може така позиція керівництва?...І
таким чином монополісти вирішать свої проблеми ????
Анонім до Анонім
Показати IP
23 Травня 2015 07:51
а нам волиньенерго приписало і якби не зернулася то так би і було навіть не вибачилися зато наперед отримали за три місяці передолату це напевно них всіх змова
Андрій до Анонім
Показати IP
23 Травня 2015 14:38
Не всі "звернуться" за перерахунком, зате той газ можна буде "продати" ще тричі..
Як тепер і "збільшену норму" використаного газу "на підігрів води", в зв'язку з відключенням..
А спробуйте поставити автономну газову колонку...
Зразу буде: "немає тех.умов", та "непропускна спроможність газової труби".. (хоча під час відключення - завжди вистачає! Чи може в кого падав тиск в трубі?)
not understand
Показати IP
22 Травня 2015 23:27
це так типово для нашої нетипової європейської держави... навчитися спочатку потрібно цінувати гарячу воду і економити, налаштувати розрахунки, привести в порядок структуру. І все працювало б. Але ж в нас завжди все витрачають...
Не можеш платити - не користуйся. І проблему було б вирішено. Ввести предоплату.
Філіп Вікінг до not understand
Показати IP
23 Травня 2015 02:09
Шановний Пане "типовий європеєць", В мене до Вас тоді відверте питання: В якій європейській та цивілізіваній країні напротязі 5 років мером міста є колишній секретар обкому комсомолу, а голова облдержадміністрації також з цієї Луцької "комсомольської бригади", а ще й кум Президента...!? Доки Ми не приберемо оце "комсомольське старе лайно", воно ще дуже довго буде смердіти...!!!
Лучанин
Показати IP
23 Травня 2015 01:11
А чому ніхто не цікавиться, де брати гроші, щоб сплачувати "космічні комунальні послуги"! А зарплату працівників підприємства потрібно розвісити в під"іздах( для порівняння)!!!
лучанка
Показати IP
23 Травня 2015 07:44
в мене немає боргів ні по газу ні по теплу. то я чогось не роумію!- чому в мене немає води теплої. Мені тоже перестати платити і це називається борються за борги. Думаю що треба перестати взагалі платити за ті послуги які нам не надають - Жеки. Яко є інформація про статки то чому не працює юридична служба та виконавча служба, зарплату за що отримують? Виключивши воду настроюють сусідів один проти одного- грізіться а ми зарплату отримаєм з тих хто платить. і ніхто нас чіпати не буде - менталітет щирого українця. А чому немає лічильнтків на гаові плити та на будинки куди подівся взятий на встановлення лічильників кредит. Рекомендація - хто має бойлери йдете пишете заяви і відмовляєтеся від нарахувань за газ - підігрів води. можна скласти Акт з представниками волиньгау( якщо прийдуть) або трьох сусідів і ін. ці всі нарахуання ніхто не визначає ніхто не контролює і використоуєш ти газ на підігрів чи ні плати і все. запрошуйте комісію і визначаємо хто скільки використоує в дійсності. Напишіть будь- ласка хто має лічильник на газову плиту в квартирі скільки в місяць використовуєте на 2-4 чоловіки газу і тоді приблизно можна изнвчити наскільки завищені нарахування лучанам за підігрів і взагалі у кого тільки газова плита. і куди ідуть ті завищені кошти...... Дякую.
Олександр
Показати IP
23 Травня 2015 08:18
Особисто я бачу вихід на масовий перехід на автономне опалення,подумайте самі-скільки кілометрів теплотрас,Щоб вода дійшла до нас теплою - треба нагріти ті самі труби підвову,Будь який монополіст завжди буде розповідати про збитковість та встановлювати такі тарифи які захоче,Скажіть будь-ласка в нас і немовлята вже заборгували якщо озвучена така сума-70 мільйонів? А яка процедура встановлення автономного опалення...тут є про що задуматись.
Лучанка до Олександр
Показати IP
23 Травня 2015 09:44
так ви праві і немовлята заборгували, якщо вони зареєстровані і в квартирі відсутні лічильники всі нарахування проводяться, без лічильників, на кількість прописаних чи то пак зареєстрованих. Коли ж є лічильники то по факту використаних послуг як води так і газу. Для порівняння - з лічильником сім"я з 2 чол. використовує і платить за гарячу воду за 2 куба - було близько 40- 50 грн. оплати, а без лічильника на одну особу - норма 3 куба . відповідно буде -разом 6 кубів - 120 -150 грн. А чи ви користовують ці лучани таку кількість води в газу - ні. Тому ні Луцьктеплу ні Волиньгазу невигідно встановлювати лічильники бо це іде уже фіксовані витрати на які не можна вплинути їхньої сторони.. навіть тодв коли необхідно прогрівати велику довжину труб. При лічильниках це всеодно більш контрольовано. варто зазначити що лучани так само використовуть таку недбалість підприємств та дурять владу, а зараз і нас лучан які немають боргів по послугах. Бо щоб вижити виписують з квартир членів сім"ї, але ті продовжують там проживати і викортстовують велику кількість води теплої холодної газу а платять за кількість зареєстроаних таким сімям невигідно ставити лічильники, ось вам і перша різниця у використанні і недостачі ( наприклад Ківерці у нас тепер більше місто чим Луцьк, по виписаних громадянах, воно мільонне місто, однак ніхто так там і не прописався) Свідомість у нас ніяка бо держава нас завжди дурила і продовжує дурити ( депозити в банках як при Союзі так і зараз пропали але влада каже що то ваші проблеми ось так) і ми хоч трішки але хочемо надурити її - державу... Але чи нам це вдається то риторичне питання... Зараз влада цими комунальними послугами нас задавить і зробить бомжами або будемо платити комунальникам і потихенько вмирати в оплачених квартирах з голоду... Або заставим владу поставити у всіх картирах газові лічильники У мене на воду стоять з 90 років, самі поставили і скільки використала то стільки і плачу. Часом не зовсім гаряче вода, але це буває рідко, ніхто не досконалий, хоча і це можна зробити при бажанні. І якщо багато використали то це уже винні самі... ось така петрушка добродії! необхідно щось терміново міняти і ми повинні в цьому брати участь
свідома
Показати IP
23 Травня 2015 09:35
Гарячу воду вам не Романюк відключав. Читайте, що газ, який грів воду, відключив НАФТОГАЗ. То чого всі шишки сиплете на Романюка. Хочемо в Європу? Давайте боротись з боржниками. Нема у людей грошей? Так, Нема, 70 відсотків українців не має нормальних статків. То давайте будемо ставити питання до керівників держави, а не до Романюка.
Андрій до свідома
Показати IP
24 Травня 2015 14:56
Гарячу воду вам не Романюк відключав.
-------------- Певне, бо він не знає куда вентиль крутити.
Зараз в суді якраз слухається справа про передачу в користування ("безвозмєздно") луцькій мерії авто "хюндай Соната" фірмою "Контініум"..
А тепер повільно і "свідомо" взнаємо в "Гуглі", ХТО все-ж купив контрольний пакет акцій "Волиньгазу", як і "Обленерго"..
Ви будете сильно шоковані та вражені, стане "свідомо-ясним" КУДИ дівався "зекономлений газ" Романюком осінню 2014 р., з затримкою опалювального сезону.
В які "ПРиватні газосховища".
Треба йти на мітинг
Показати IP
23 Травня 2015 09:39
Кожного місяця справно плачу комунальні послуги, доречі не малі гроші. Чому маю страждати хто не платить, значить ставте таким боржникам якісь заглушки, перекривайте їм якимось чином, чому мають страждати всі. Я впевнена що пенсіонери останні гроші відладуть але заплатять, то ще вони мають з кастрюлями носитися. В суд подавайте на таких боржників, і так не солодко жити, то давайте щей воду вимкнемо. Вода доречі навіть як була гаряча, це важко назвати було її гарячою, постійно кран відкритий тільки гарячої води, це ж паразіти так спеціально роблять, щоб більше платили.
Василь до Треба йти на мітинг
Показати IP
23 Травня 2015 11:02
Повністю згоден, перекрити і запломбувати дрібним боржникам крани. За самовільний зрив пломби - великий штраф. А з великих боржників, що боргують від 10 тисяч - стягувати через суд, автомобілі конфісковувати тощо. Рекордний борг знайшов на їхньому сайті - 58 тисяч - квартира на Конякіна. Це ж скільки років не платили?
!!! до Василь
Показати IP
23 Травня 2015 12:20
Василю, ти боржників одразу за горло бери, кисень їм пперекрий. Ти платиш? Йди на мітинг за те що платиш а його немає, а з боржником нехай держава розбирається.
123
Показати IP
23 Травня 2015 10:09
Проблему з боржниками вирішити просто - воду можна перекривати безпосередньо в квартирах. І тоді боржники знайдуть гроші швидко, коли сусід буде митися, а він ні. Я справно плачу, не маю субсидії. Чому я маю страдати. Зараз Луцьктепло взагалі не буде мати надходжень.
петро
Показати IP
23 Травня 2015 10:19
А куди поділись 35 млн. Гривень, які ніхто не може знайти у Луцьктепло. Романюк вже не ззгадує?
мама до петро
Показати IP
24 Травня 2015 20:13
я вас підтримую. багато людей справно платять за воду. звідки взялось стільки боржників?
Ед рукиножиці
Показати IP
23 Травня 2015 12:27
На повернення 70% боргу населенням, може піти не один рік. До того часу "чайничком" митись?
Дайте гарячу воду!!!
Показати IP
23 Травня 2015 15:56
Не знаю чи читають ці коментарі чиновники, робітники жеку, в кого такі великі борги, ходіть по квартирам забирайте що в квартирі цінного, і виставляйте на пролаж, з отриманих коштів гасіть борг, я впевнена що багато людей добре живуть і мають машини, а просто не хочуть платити, краще на море поіхати. Справді є такі які невзмозі звести кінці з кінцями, або пломбуйте дома крани!!!!!!!
!!! до Дайте гарячу воду!!!
Показати IP
23 Травня 2015 16:21
В недалекому майбутньому, коли ти втратиш роботу, я один з перших буду продавати твоє майно. А згодом і виселю і квартиру на торги. Щасти!
Гнат
Показати IP
23 Травня 2015 17:55
Зато фірме контінеум все оплачено... І перед ними боргів у луцьк тепла нема
рідне місто
Показати IP
23 Травня 2015 18:04
вихід один - призначити радником Романюка мудрого видатного і сильного Сергія Тігіпка, від партії якого Романюк йшов у мери. і тоді всім буде щастя.
мама
Показати IP
24 Травня 2015 20:15
чому страждають люди і дітки які справно платять за комунальні послуги?
теща
Показати IP
7 Червня 2015 12:55
якщо гарячою називати воду 35 градусів то за що платити
Рита
Показати IP
7 Квітня 2016 16:07
потрібно виходити на мітинг!!!!!!
Рита
Показати IP
7 Квітня 2016 16:08
хто за???
У Луцьку відбувся передноворічний турнір з важкої атлетики
Сьогодні 08:27
Сьогодні 08:27
Журналісти з'ясували, скільки заробляють директори українських аеропортів під час війни
Сьогодні 07:17
Сьогодні 07:17
Вчені відкрили 27 нових видів тварин у джунглях Перу
Сьогодні 00:29
Сьогодні 00:29
У Луцьку 850 гривень штрафу отримав водій Ford, який уночі в’їхав у будівлю магазину
22 Грудня 2024 23:31
22 Грудня 2024 23:31
Албанія на рік заборонила роботу TikTok. Усе через вбивство підлітка
22 Грудня 2024 23:02
22 Грудня 2024 23:02
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.