Родичі загиблих в АТО лучан розповідають про «вибірковість» уваги
Батьки, чиї сини полягли в боях на сході України, просять владу однаково ставитися до всіх, не вибираючи угодних чи не дуже. З відповідним зверненням до голови обласної ради Ігоря Палиці та Луцького міського голови Миколи Романюка прийшли батьки загиблих в АТО лучан, які не входять до складу громадської організації «Надія».
Так, родичі розповідають, що вони не є членами Громадської організації родин загиблих в АТО «Надія», натомість очільники організації імена їх дітей всіляко використовують.
Текст звернення подаємо без змін:
Голові Волинської обласної ради Палиці І. П.
Міському голові Романюку М. Я.
Звернення
Ми, члени сімей загиблих у зоні проведення Антитерористичної операції та померлих мобілізованих військовослужбовців, змушені звернутися до вас у зв’язку із тим, що деякі особи спекулюють на нашому і своєму горі.
У Луцьку діє Громадська організація «Члени родин загиблих в АТО «Надія», яку очолює Карабан Л. мати загиблого Артема Карабана і яка виступає від імені всіх родин загиблих.
Діяльність цієї особи та ще її заступників Шостак М., (зараз депутат міської ради від BO «Батьківщина», дружина загиблого Шостака С.) та Шульги Т., матері загиблого Шульги М. із самого початку була спрямована на реалізацію власних амбіцій, а не на захист прав, свобод та законних інтересів членів сімей загиблих.
Ми всі були зацікавленні у створенні єдиної організації, яка б консолідувала наші зусилля та створила і забезпечила систему захисту родин загиблих. Ініціативу з цього приводу при підтримці міського голови та апарату міської ради у свої руки взяли Карабан Л., Шостак М., Шульга Т.
На зборах ініціативною групою нам було запропоновано створити громадську організацію, але на наше прохання надати нам проект статуту та інших установчих документів нам було відмовлено. І без погодження із нами було зареєстровано Громадську організацію «Члени родин загиблих B АТО «Надія» і нас поставили перед фактом існування такої організації та запропоновано в неї вступити.
На таку пропозицію ми знову ж попросили надати можливість ознайомитися зі Статутом та установчими документами організації. До сьогодні ми такої можливості не отримали.
Ми, як свідомі дорослі громадяни, не можемо вступати в організації сліпо і сліпо підкорятися керівництву організації, оскільки принципами діяльності громадської організації є принципи відкритості, гласності, демократизму, поваги до честі та гідності особи.
З самого заснування цієї організації ініціативною групою, а тепер керівництвом, ці принципи не дотримуються. Ця організація стала кишеньковою для зазначених осіб і лише люди, вбиті горем без належного аналізу ситуації під тиском обставин та шантажу (станеш членом організації - отримаєш допомогу і захист) стали її членами.
На сайті Волинського інформаційного порталу від 21 грудня 2015 року ми ознайомилися з тим, що цій організації Волинська обласна держадміністрація виділила кошти, які були розподілені між членами цієї організації. Із виступу Мишковець С. Є. по Волинському телебаченню стало відомо, що ці кошти виділено було для сімей загиблих через цю організацію. Однак керівництво громадської організації «Члени родин загиблих в АТО «Надія» розпорядилося коштами як своїми власними і закупили та роздали подарунки членам своєї організації і навіть особам, які не належать за законодавством до членів сімей загиблих (брати).
Таким чином частина сімей загиблих, які не є членами цієї організації, жодної допомоги не надається, хоча всі заяви і звернення робляться від нашого імені і допомога органами влади, як ми зрозуміли, надається з розрахунку на членів всіх сімей загиблих через що організацію.
Те саме відбувається із допомогою, яка виділяється на цю організацію благодійними фондами та меценатами.
У зв’язку з викладеним просимо врахувати нашу позицію і при виділенні надалі коштів для сімей загиблих чітко вказувати їхнє цільове призначення, а матеріальна допомога членам сімей загиблих повинна їм надходити незалежно від причетності до будь-якої організації.
3 приводу дитячого свята, то ми дуже тішимося, що деякі діти загиблих мали розвагу та подарунки, але разом з тим нам гірко за тих дітей, про яких не подбали (наприклад сина загиблого Р. Хамраєва, дочку загиблого B. Смолярчука, дочка Д. Гончарука).
Ніхто не згадує і про матерів та дружин загиблих: Кумецького В., Дудки C ., Махновець В., Філіпчука І., Климчука С. (мама - інвалід І групи), Хамраєва Р., Гончарука Д., Йовзика Д. (мама тяжко хвора), Зарадюка В., Мандзика В.
Вважаємо, що діяльність таких організацій має бути моральною і здійснюватися під контролем влади.
3 повагою, члени сімей загиблих (більше 10 підписів).
У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини лучани розповіли, що вони не проти громадської організації, яка б об’єднала всі родини загиблих. Але вони не погоджуються з тим, що очільника організації не вибирали, а їх поставили перед фактом. Коли заговорили про альтернативну кандидатуру, їм нахамили і звеліли «прикрити рот». Не знайомі вони й зі статутом.
«Нам кажуть: вступайте в організацію – отримаєте допомогу. Ми теж могли б створити власну організацію, але вийде черговий поділ на свої організації і чужі. Ми тільки за те, щоб об’єнати людей зі спільним горем і захищати їх інтереси. Але ми проти того, що нам не дають можливості висловити власну думку в цій організації. А на тих, хто не в числі членів ГО «Надія», взагалі не звертають уваги», - кажуть батьки загиблих лучан.
Натомість родини, які входять до складу організації, постійно запрошують на заходи, організовані місцевою владою. А ті, хто не є членами організації, опинилися поза увагою. Родичі кажуть, вони не прийшли ділити гроші чи подарунки. Вони просять елементарного: уваги, рівної до кожного.
«Наші діти всі в землі однаково лежать», - кажуть вони. Натомість, з’ясовується, що родичів загиблих, які входять до складу організації «Надія», запрошують на заходи і приділяють увагу, навіть виділяють гроші, а до тих, хто в організацію не входять, такої уваги немає.
До слова, красномовним є той факт, що мати Віталія Махновця не входить в число членів організації, натомість влітку в обласній раді, її історію голова ГО «Надія» розповідала з трибуни в облраді, хоча від імені матері бійця, фактично, говорити не мала права. На іншому інтернет-ресурсі йдеться, що, з її слів, усі 27 родин загиблих лучан об’єдналися. Та, зі слів батьків, які вирішили звернутися до влади з офіційним листом, це не так.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Так, родичі розповідають, що вони не є членами Громадської організації родин загиблих в АТО «Надія», натомість очільники організації імена їх дітей всіляко використовують.
Текст звернення подаємо без змін:
Голові Волинської обласної ради Палиці І. П.
Міському голові Романюку М. Я.
Звернення
Ми, члени сімей загиблих у зоні проведення Антитерористичної операції та померлих мобілізованих військовослужбовців, змушені звернутися до вас у зв’язку із тим, що деякі особи спекулюють на нашому і своєму горі.
У Луцьку діє Громадська організація «Члени родин загиблих в АТО «Надія», яку очолює Карабан Л. мати загиблого Артема Карабана і яка виступає від імені всіх родин загиблих.
Діяльність цієї особи та ще її заступників Шостак М., (зараз депутат міської ради від BO «Батьківщина», дружина загиблого Шостака С.) та Шульги Т., матері загиблого Шульги М. із самого початку була спрямована на реалізацію власних амбіцій, а не на захист прав, свобод та законних інтересів членів сімей загиблих.
Ми всі були зацікавленні у створенні єдиної організації, яка б консолідувала наші зусилля та створила і забезпечила систему захисту родин загиблих. Ініціативу з цього приводу при підтримці міського голови та апарату міської ради у свої руки взяли Карабан Л., Шостак М., Шульга Т.
На зборах ініціативною групою нам було запропоновано створити громадську організацію, але на наше прохання надати нам проект статуту та інших установчих документів нам було відмовлено. І без погодження із нами було зареєстровано Громадську організацію «Члени родин загиблих B АТО «Надія» і нас поставили перед фактом існування такої організації та запропоновано в неї вступити.
На таку пропозицію ми знову ж попросили надати можливість ознайомитися зі Статутом та установчими документами організації. До сьогодні ми такої можливості не отримали.
Ми, як свідомі дорослі громадяни, не можемо вступати в організації сліпо і сліпо підкорятися керівництву організації, оскільки принципами діяльності громадської організації є принципи відкритості, гласності, демократизму, поваги до честі та гідності особи.
З самого заснування цієї організації ініціативною групою, а тепер керівництвом, ці принципи не дотримуються. Ця організація стала кишеньковою для зазначених осіб і лише люди, вбиті горем без належного аналізу ситуації під тиском обставин та шантажу (станеш членом організації - отримаєш допомогу і захист) стали її членами.
На сайті Волинського інформаційного порталу від 21 грудня 2015 року ми ознайомилися з тим, що цій організації Волинська обласна держадміністрація виділила кошти, які були розподілені між членами цієї організації. Із виступу Мишковець С. Є. по Волинському телебаченню стало відомо, що ці кошти виділено було для сімей загиблих через цю організацію. Однак керівництво громадської організації «Члени родин загиблих в АТО «Надія» розпорядилося коштами як своїми власними і закупили та роздали подарунки членам своєї організації і навіть особам, які не належать за законодавством до членів сімей загиблих (брати).
Таким чином частина сімей загиблих, які не є членами цієї організації, жодної допомоги не надається, хоча всі заяви і звернення робляться від нашого імені і допомога органами влади, як ми зрозуміли, надається з розрахунку на членів всіх сімей загиблих через що організацію.
Те саме відбувається із допомогою, яка виділяється на цю організацію благодійними фондами та меценатами.
У зв’язку з викладеним просимо врахувати нашу позицію і при виділенні надалі коштів для сімей загиблих чітко вказувати їхнє цільове призначення, а матеріальна допомога членам сімей загиблих повинна їм надходити незалежно від причетності до будь-якої організації.
3 приводу дитячого свята, то ми дуже тішимося, що деякі діти загиблих мали розвагу та подарунки, але разом з тим нам гірко за тих дітей, про яких не подбали (наприклад сина загиблого Р. Хамраєва, дочку загиблого B. Смолярчука, дочка Д. Гончарука).
Ніхто не згадує і про матерів та дружин загиблих: Кумецького В., Дудки C ., Махновець В., Філіпчука І., Климчука С. (мама - інвалід І групи), Хамраєва Р., Гончарука Д., Йовзика Д. (мама тяжко хвора), Зарадюка В., Мандзика В.
Вважаємо, що діяльність таких організацій має бути моральною і здійснюватися під контролем влади.
3 повагою, члени сімей загиблих (більше 10 підписів).
У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини лучани розповіли, що вони не проти громадської організації, яка б об’єднала всі родини загиблих. Але вони не погоджуються з тим, що очільника організації не вибирали, а їх поставили перед фактом. Коли заговорили про альтернативну кандидатуру, їм нахамили і звеліли «прикрити рот». Не знайомі вони й зі статутом.
«Нам кажуть: вступайте в організацію – отримаєте допомогу. Ми теж могли б створити власну організацію, але вийде черговий поділ на свої організації і чужі. Ми тільки за те, щоб об’єнати людей зі спільним горем і захищати їх інтереси. Але ми проти того, що нам не дають можливості висловити власну думку в цій організації. А на тих, хто не в числі членів ГО «Надія», взагалі не звертають уваги», - кажуть батьки загиблих лучан.
Натомість родини, які входять до складу організації, постійно запрошують на заходи, організовані місцевою владою. А ті, хто не є членами організації, опинилися поза увагою. Родичі кажуть, вони не прийшли ділити гроші чи подарунки. Вони просять елементарного: уваги, рівної до кожного.
«Наші діти всі в землі однаково лежать», - кажуть вони. Натомість, з’ясовується, що родичів загиблих, які входять до складу організації «Надія», запрошують на заходи і приділяють увагу, навіть виділяють гроші, а до тих, хто в організацію не входять, такої уваги немає.
До слова, красномовним є той факт, що мати Віталія Махновця не входить в число членів організації, натомість влітку в обласній раді, її історію голова ГО «Надія» розповідала з трибуни в облраді, хоча від імені матері бійця, фактично, говорити не мала права. На іншому інтернет-ресурсі йдеться, що, з її слів, усі 27 родин загиблих лучан об’єдналися. Та, зі слів батьків, які вирішили звернутися до влади з офіційним листом, це не так.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 19
мама бійця
Показати IP
28 Грудня 2015 22:39
чому коли одні батьки хочуть і стараються об"єднати сім"ї усіх загиблих,створивши організацію,то інші лобіюють тільки власні інтереси?чим вам не подобається діяльність організації?і що ви самі зробили?кого підтримали?кому допомогли?
мама атошників
Показати IP
28 Грудня 2015 23:30
Плітки!!! Огідно читати це звернення... Ні краплі правди... Я знаю Вас МАТЕРІ всіх, я перехоронила разом із ВАМИ ВАШИХ РІДНИХ, НАЙДОРОЖЧИХ, наших ГЕРОЇВ... У ВАС одна спільна БІЛЬ та БІДА, яку розділили ми МАТЕРІ,яки дочекались своїх синів з проклятої війни, разом із ВАМИ. Я знаю як працює організація " НАДІЯ", і хто викладається на всі 100%, обминаючи свої власні справи. А де кому вистачає часу на плітки...
Рая до мама атошників
Показати IP
29 Грудня 2015 20:52
Ви-не мама загиблого і слава Богу! Вам нас не зрозуміти! Вам і іншим не бажаємо і десяту, соту частину тих страждань, які нам випали. А ще коли чинять над нами несправедливість ті, хто сам втратив дітей ...
Учасник АТО
Показати IP
28 Грудня 2015 23:35
Читаючи дану статтю проти ГО "НадіЯ" здивувався, оскільки знаю особисто голову організаціі Любов Карабан як дуже хорошу патріотичну і справедливу людину. Вирішенням даноі проблеми вважаю однозначно обєдннання усіх родин загиблих на захист прав в нашій державі. Організуйте круглий стіл з родинами загиблих та представниками влади обговорити всі деталі. Та не сперечатися між собою. Тільки об'єднання поступово вирішуватиме нагальні потреби сімей та відстоювання прав у владних структурах. А такі статті писати стидно. Що нібито одні отримають увагу, а інші ні. Думаю що організація дана не відмовляє родинам загиблих героіів на вступ . Але ж треба розуміти що це і важка праця, організувати скоординувати діі, вести облік інформаціі. Немаючи ні офісу ні приміщення ні зарплат. Все на вільних засадах, нелегкій праці та затраті усього вільного часу на роботу яка б підримувала такі сім'іі та допомогали владі та іншим громадянам нагадувати про страшну біду яку вони пережили і мусять з цим тягарем жити далі. Тому такі чвари на рівному місці недоречні і треба вирішувати усі проблеми як мінімум живим спілкуванням. А не ставити перепони та підводні камені і так на важкій тернистій стежці життя.
Анонім
Показати IP
29 Грудня 2015 01:11
З того, що я прочитала, ясно одне: ті, хто організацію створили вважають, що мають повне право безроздільно нею керувати і не розуміють, чому хтось вступаючи в ЇХНЮ організацію хоче правила гри дещо змінити. Але я вважаю, що привласнювати собі те, що створив для людей, негідно.
Однозначно всім "незгодним" треба створювати власну ГО. Щоб їх інтереси теж представлялись, щоб влада їм теж допомогу виділяла. І якщо ваша нова ГО буде кращою, на правильних принципах, люди самі до вас підуть.
Микола Бабій
Показати IP
29 Грудня 2015 10:29
Якась грязна, ні- страшна, "заказуха". З Любою, починали щось робити для воїнів ще до загибелі її Артема. У загиблого Сергія, уся сім"я- патріоти. Я вже рік- намагаюся повернути до тями свого сина (поки що- програю), тому- не в темі тих новоутворень і їх організаційних питань. Однак, з тої заказухи випливає, що на організацію- виділяються якісь кошти, які хочуть прибрати до рук на смертях Героїв. Якщо щось зараз робиться не чесно(на думку тих, хто хоче до цього корита і писав цю статтю), значить, за спинами Люби і Майї, стоять- ляльководи. Коротко, чому це- брехня: бо, Любу згрішити не зможуть заставити не лишень гроші. Якщо там щось не так, - дурять і її. Резюме: поки "град" на голову не впаде, українець - не перехриститься. Живіть антихристами і далі, накликайте війну і в наші хати.
Вікторія Климчук
Показати IP
29 Грудня 2015 15:14
Думала не коментувати взагалі цю статтю, але раз вже там згадали про мого покійного тата і мою бабусю, то висловлюсь (можливо, для когось надто жорстко):
1. Я, як донька загиблого в АТО Сергія Климчука, взагалі не знала, що створена така громадська організація і, тим більше, не знала про якісь проблеми з "вибірковістю уваги", якимось виділеними коштами і т.д. Хоча, це певно через територіальну дистанцію, бо організація має локальну прив"язку конкретно до Луцька, а я проживаю і працюю в Києві. Відповідно, я не стаю ні на чию сторону, бо абсолютно не поінформована в даній ситуації, окрім цієї конкретної статті.
2. Тим родичам, якийм потрібна "увага" і "запрошення на різні заходи", я скажу таке: я не вважаю правильною та моральною таку потребу. Вважаю, що це ницо - вимагати до себе увагу через загиблого в АТО рідного.
Увагу потрібно приділяти пам"яті про наших Героїв, їхнім історіям життя, їхній війні... Я не відношусь до типу людей "плакальниць" і не затикаю всі дірки в своєму житті загибеллю тата в АТО, бо вважаю, що це не гідно.
3. Якщо йдеться про фінансову "увагу", то будьмо чесними: держава виділила вам певну грошову допомогу, однакову для всіх. Вона ніякою мірою не компенсує загибель рідних, але вона не є маленькою в сучасних реаліях. Мені на голову не налазить, просити щось ще в якихось благодійників і т.д. Знову ж таки: затикати фінансові діри в своєму житті за допомогою загиблого в АТО рідного - це теж ницо. Ми отримали ЗАКОННУ ДЕРЖАВНУ РІВНУ ДЛЯ ВСІХ грошову допомогу. Благодійна допомога - інша справа. Вислови типу: "Ага, тій сім"ї дали, а нашій - ні" - це взагалі неприпустимо. Хоча, звісно, бувають різні ситуації, проте благодійна та державна допомога не має бути постійним джерелом доходів для сімей загиблих.
4. Пропозиції до незадоволених діяльністю цієї ГО такі: маєте докази нецільового використання благодійних коштів? Ідіть в Прокуратуру і вимагайте відкрити кримінальне провадження.
Хочете уваги? Ідіть в якісь ток-шоу, але не приплітайте туди своїх рідних, загиблих в АТО.
І на останок: не можна постійно жити смертю. Це для нас всіх величезна трагедія і про це іноді хочеться поговорити, виплакатись, покричати... Але постійно жити смертю не треба. Їх немає більше з нами. Все. Треба плекати пам"ять про них, треба зробити все, щоб їхні смерті не були даремними і знайшли своє місце в героїчній історії нашої країни, АЛЕ ні в якому разі не тішити власне ЕГО увагою, яка мала б дістатись їм усім.
Станом на "зараз", "плюсів" тут +9, "мінусів" -21, що ще раз доказує про брудне замовлення, бо ж, нормальна людина, Вашому правильному коменту, Вікторія, не може поставити -. Якщо вже "воно"- паразитує на смерті свого рідного, розповсюджує такі статті, а не вимолює у Бога МИРУ, життя- воїнам, Вічного життя- полеглим захисникам, нехай Господь- упокоїть зі Св"ятими душу їх полеглого воїна, щоб він не перевертався ТАМ, від таких статей. Спаси Вас Бог, Вікторія, за відгук, співчуття і викладену точку зору людини, яка сама носить у серці біль втрати.
Вікторія Климчук до Микола Бабій
Показати IP
31 Грудня 2015 01:29
Дякую Вам, Миколо, за підтримку і теплі слова. Ми хоча б не приховуємо в коментарях свої справжні імена. А то тут всі шифруються з незрозумілих причин)
Анонім - мерзота усіх часів і народів. Все таємне- стане явним. Якщо у таких болючих питаннях з"являються проблеми- обговорювати і вирішувати їх потрібно - з повагою один до одного і до пам"яті полеглих, а не плюватися ядом. Котимося ми - по по похилій і вже- над проваллям. Боявся до такого дожити. Кріпіться, Вікторія, смерти- немає, ВОНИ нас- бачать, разом з нами- радіють, або- сумують, лишень, молитися за себе не можуть, ми- мусимо. МИРу- у кожен наш дім і душі наші.
Самчук Тетяна до Микола Бабій
Показати IP
20 Січня 2016 16:15
Дійсно Миколо, наші рідні перевертаються Там! 21 сім'ю піднесли до небес, а 9 сімей поливаєте брудом. Ніякі гроші не замінять Сина Матері. Материнське горе найбільше на землі. Наші мами будуть його нести до кінця свого життя і біль утрати збільшується кожен день. Нам не зрозуміти материнську біль, яку наші мами носять у своєму серці. Від Вас Миколо, хотіли б мами почути слова співчуття, а Ви додали ще більше болі. Низький уклін усім Матерям, у яких проклята війна забрала найдорожче, найційніше - життя дітей!!!
Анонім до Вікторія Климчук
Показати IP
4 Січня 2016 20:10
То б і не коментували. Якщо ви получили цю допомогу на двох то для вас може і велика сума. Але багато родин більші, а отже сума виходить менша. Якщо ви працюєте і маєте таку суму вам звичайно достатньо. Але сім'ї з дітьми мають більші потреби ніж ви. І крім фінансового забезпечення вони втратили підтримку батька,якого побачать тепер лише на фото. Влада в свої кармани бере набагато більше, а їм виділяє мізер. Тож держава зобов'язана їх забезпечувати хоча б до вашого віку. Дякуйте, що ваш батько мав за щастя виховати вас до дорослого віку. Тому неназивайте такі родини попрошайками. І не рівняйте всіх під одну лінійку. Бо хоч горе в нас однакове та ситуація різна.
містер ххх
Показати IP
29 Грудня 2015 18:40
Прочитавши це мені дико!!!! Як це??? А де справедливість? Хлопці які загинули лежать в одинакових ямах, не залежно від того бідний чи багатий.
Я був на війні і знаю що це. матері будь-ласка робіть все за справедливість, не давайте можливість таким, як Карабан приборкати все!!!!
Анонім
Показати IP
29 Грудня 2015 18:46
Шановні - перед тим, як виправдовувати та захищати Л.Карабан прочитайте уважно звернення!!!!
Люди просто хочуть справедливості. Мені дивно що Карабан,Шульга та Шостак таке роблять, адже за що їхні сини та чоловік поклали голови на війні? Хіба не за справедливість?Хіба не за свободу?Хіба не проти корупції? Хлопці хотіли жити, а не виживати. Але їхні матері продовжують цю несправедливість, а може ХВАТИТЬ???
Юлія
Показати IP
29 Грудня 2015 19:41
Ви прочитали статтю і нічого не зрозуміли або робите вигляд, що не зрозуміли. Люди хочуть всього -навсього справедливості. Їм не дали можливості нормально створити організацію, законно, через голосування вибрати голову і заступників. Не було установчих зборів. Це справедливо? Після загибелі своїх дітей у них ще більш загострене відчуття до несправедливості. Нарешті вам зрозуміло?
Анонім
Показати IP
4 Січня 2016 20:11
То краще б і не коментували, бо допомога зовсім неоднакова. Якщо її виділити для вас двох то інші сім'ї більші,а отже мають набагато меншу суму.І такі сім'ї не попрошайки! Ви доросла людина яка живе за свою зарплату, маєте гроші з одноразової допомоги і тратить лише на себе і міряєте всіх зі своєї висоти і мабуть забули що є сім'ї з малими дітьми, які потребують більше ніж дорослі і в фінансовому положені в увазі батька якого вони не побачать ніколи, лише на фото.Вам ще повезло бо ваш батько мав за щастя виховати вас до дорослого віку. Поки пам'ятатимуть про сім'ю загиблого героя доти памятатимуть і його самого. А держава зобов'явна забезпечувати цих напівсиріт хоча до вашого віку раз забрала в них найдорожче. Кладуть собі в карантин набагато більше. І ніколи не рівняйте всіх під одну лінійку. Бо хоч горе в нас однакове та ситуація різна.
Тетяна Самчук ( сест
Показати IP
18 Січня 2016 13:47
Не розібравшись в ситуаціі поливаєте брудом матерів, які хочуть справедливості. Мій брат (Дудка Сергій) загинув за нашу Україну, він боровся за справедливість, і вже 9 місяців його немає з нами, і 9 місяців його мама ходить по кабінетах добивається справедливості. Моя мама отримала допомогу, яку надав Київ, 50% пільг і пенсію простого військовослужбовця, як інші мами отримують допомогу з Києва 75% пільг і пенсію учасника АТО ( різниця 400-500грн.). Через розбіжність в документах одного слова, мама не може отримати допомогу, яка призначена державою. Мою маму ніхто не привітав з Новим роком і з Днем Матері. як інші отримали подарунки, земельні участки, квартири. Мій брат, що не за ту Україну воював, і загинув? Сьогодні йому виповнилося б 41 рік. Дуже важко для родини. За яку справедливість помер мій брат?
Ліля Марчук
Показати IP
22 Січня 2016 19:42
Горе повинно було об'єднати людей. Матерям потрібно триматися разом. Навіщо ділитися на табори??? Одні отримують допомогу, а інші про неї і не чують. Нащо ображати і принижувати тих батьків, які прагнуть справедливості?
Організація "Надія" обєднала тих матерів, які мабудь активніші і молодші( я не кажу, що вам менше болить ). А матері які немають сили і бажання ходити на усі заходи, які настільки вражені горем, що неможуть фізично туди ходити??? Що говорити про них? Якщо є якась допомога, то вона повинна надаватися порівну. Якщо мама не просить, то це не означає, що вона не потребує. Співчуваю батькам загиблих синів!!! Цей біль нічим не заглушити.
Роман
Показати IP
16 Квітня 2016 21:47
Великий мінус міськраді !
Луцька громада на шляху до кліматичної нейтральності
Сьогодні 22:54
Сьогодні 22:54
«Корови каждий день падають»: на Волині жителі села самостійно ремонтують нічийний міст
Сьогодні 21:57
Сьогодні 21:57
«1000 днів сама»: лучанка Марія Хурсенко присвятила свою нову пісню дружинам Героїв. Відео
Сьогодні 21:38
Сьогодні 21:38
Графік вимкнення електроенергії на Волині 23 листопада
Сьогодні 21:00
Сьогодні 21:00
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.