Учасник смертельної ДТП у Луцьку був без прав і напідпитку?
Жодних документів, що підтверджували б право чоловіка на керування автівкою, який збив на смерть чотирирічну дитину у Луцьку міліціонери не виявили, - інформує ТРК «Аверс».
«Посвідчення водія в нього не було», - зазначив керівник прес-служби управління ДАІ у Волинській області Олександр Паламарчук.
З якою швидкістю їхала автівка правоохоронці ще з’ясовують. Проте люди, які були на місці автопригоди, розповіли, що на вулиці Воїнів - Інтернаціоналістів автомобілі просто таки гасають. І це попри те, що на узбіччі встановлений знак «Обережно, діти!».
«Що більше 60 - це точно. Самі розумієте, гальмівний шлях - 5 метрів… Дитина попала на капот, от ще характерна вм’ятина є з лівої сторони», - стверджують очевидці.
Також, зі слів очевидців, пасажир горе-водія, відразу після автопригоди почав викидати з авто пляшки з-під спиртного. Очевидно, в такий спосіб він намагався «замести» сліди вживання алкоголю.
Водію, який на смерть збив дитину, інкримінують 286 статтю Кримінального кодексу України. А це штраф та позбавлення волі від трьох до восьми років.
Нагадаємо, 4-річна дівчинка загинула під колесами автомобіля у Луцьку, за кермом якого перебував 24-річний лучанин. Загибла разом з мамою переходила дорогу у невстановленому місці. Зі слів правоохоронців, постраждалі виходили з-за маршрутки поза пішохідним переходом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
«Посвідчення водія в нього не було», - зазначив керівник прес-служби управління ДАІ у Волинській області Олександр Паламарчук.
З якою швидкістю їхала автівка правоохоронці ще з’ясовують. Проте люди, які були на місці автопригоди, розповіли, що на вулиці Воїнів - Інтернаціоналістів автомобілі просто таки гасають. І це попри те, що на узбіччі встановлений знак «Обережно, діти!».
«Що більше 60 - це точно. Самі розумієте, гальмівний шлях - 5 метрів… Дитина попала на капот, от ще характерна вм’ятина є з лівої сторони», - стверджують очевидці.
Також, зі слів очевидців, пасажир горе-водія, відразу після автопригоди почав викидати з авто пляшки з-під спиртного. Очевидно, в такий спосіб він намагався «замести» сліди вживання алкоголю.
Водію, який на смерть збив дитину, інкримінують 286 статтю Кримінального кодексу України. А це штраф та позбавлення волі від трьох до восьми років.
Нагадаємо, 4-річна дівчинка загинула під колесами автомобіля у Луцьку, за кермом якого перебував 24-річний лучанин. Загибла разом з мамою переходила дорогу у невстановленому місці. Зі слів правоохоронців, постраждалі виходили з-за маршрутки поза пішохідним переходом.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 43
івівів
Показати IP
7 Листопада 2013 21:38
В америці такому Шумахеру дали б так з рочків 40 граток. Що за дибільні закони від 3 до 8 ..!
івівів
Показати IP
7 Листопада 2013 21:39
Випив - йди пішком а не гасай!
Просто мама!
Показати IP
7 Листопада 2013 21:42
Хочеться запитати наших можновладців, коли вже біля садочків і шкіл почнуть класти "лежачих поліцейських", від отаких мажорів як цей "горе-водій"... Шановні журналісти візьміть таку тему і до нашого мера з губернатором.. Я думаю можна буде багато чого почути від них цікавого....
Коля
Показати IP
7 Листопада 2013 21:45
ніхто із сторони водія навіть не звернувся до батьків загиблоі! матір знаходиться в лікарні,із деяких джерел батьки водія чиновники, цього водія вже лікують в псих лікарні!!!!!! дівчинці було 4роки,сьогодні іі похоронили!
вова
Показати IP
7 Листопада 2013 22:00
в невстановленому місці!!!!!!
чим водій винен! Ще мамаша повинна відремонтувати авто за свої гроші, як по законам Німеччини! Пішохід на проїджій частині то баран який вибився з стада! Нехай дотримується правил дорожнього руху!
Просто я до вова
Показати IP
7 Листопада 2013 22:03
там є знак для такого тупого водія як "ОБЕРЕЖНО ДІТИ"..... Куди гнати на тій вулиці.... Там повно завжди дітей, бо поряд школа і садочок..... А такий мажорчик як він має думати не задницею, а головою.. де права, де документи на машину.. вже в дурку відправили.... Машину йому лагодити, голову відкрутити до дідька....
Всім людям!!! до вова
Показати IP
8 Листопада 2013 08:51
Вова,як ви можете так говорити,як мама має відремонтувати авто,як можете так говорити,яке у вас серце.Всьому винен водій.На якій швидкості він їхав,щоб тій дитиночці відбити все в середині,всеньке личко було побите. Ви ж також всі маєте діток.Тей водій навіть не прийшов на похорон, пробачення не попросив,і ви ще його виправдовуєте,його на вс життя посадити треба.Всі живі,а нашої Алісочкі,нашого янголятка нема,вона пішла на небо.Люди,прошу Всіх вас,будьте обережні на дорогах.А нашому сонечу Вічна пам*ять!Нехай земля їй буде пухом!!!!!
о, прокуратура коменты строчит. ты зачем сюда вылез, скот?
я так поняла, даже если бухое чмо вылетит на тротуар, все равно будут жертвы виноваты, потому что смотреть надо. это куча идиотов какая-то.
Лєна до вова
Показати IP
8 Листопада 2013 19:09
Ти дитину маєш?Ти рівняєш машину з дитиною......
Відповідь-Вові
Показати IP
7 Листопада 2013 22:12
Вова ти не в Німеччині!!!Ти взагалі думаєш? Якщо ти маєш сім"ю та дітей то подумав сто разів що писати.
маша
Показати IP
7 Листопада 2013 22:24
вин моральний урод таких як вин нада вбивати,малеча дуже побита,треба пробаченя просити а не хаватися в психушку.
іраіда
Показати IP
7 Листопада 2013 23:44
Під прокуратуру з плакатами народ хай виходить а синка прокурорського на нари , су*у мажорську.В психушку попхався, на зону йому довічно.
Злий
Показати IP
7 Листопада 2013 23:53
Тому і в психушку поклали,щоб сроку не було,невже не ясно? Прибити козла там,в психушці,і сперти все на нещасний випадок. Так,ніби впав на бейсбольну біту,сука,раз 20-30...
Вовi
Показати IP
8 Листопада 2013 00:06
А який вiн водiй? Без водiйських прав!!!
вови
Показати IP
8 Листопада 2013 00:25
вова ти кон,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ий,
Iраiдi
Показати IP
8 Листопада 2013 00:29
А звiдки така Iнформацiя, що це син прокурора? Я думаю, що мажори на таких машинах не катаються.
Наталя
Показати IP
8 Листопада 2013 00:45
Чому в назві статті написано "напідпитку", а в самій статті про те, що водій був напідпитку нічого не сказано???
Міська рада
Показати IP
8 Листопада 2013 01:11
Луцьку їздить мажор депутат луцької міської ради сосновський якого суд позбавив прав на два роки Опель вектра державний номер 3005 п'яного ловили гаішникі два рази за пів року зам начальника УМВС заборонив затримувати цю п'ятнь про що тут можна коментувати факти можна перевірити без проблем.
правда
Показати IP
8 Листопада 2013 09:25
Винні і мама і водій, а якщо точніше нещасний випадок,
макс
Показати IP
8 Листопада 2013 09:40
На неосвітленій дорозі поза пішохідним переходом водій що їхав з НЕ ВСТАНОВЛЕНОЮ швидкістю збиз мамочку з дитиною що вискочили з за маршрутки!!! і доречі про те що він був напідпитку сказано лише в заголовку статті. Дитину звичайно шкода, але винна мамочка!
killer до макс
Показати IP
8 Листопада 2013 17:12
Макс, ти шо тупий, люди ж чітко написали,що не було там маршрутки.А тобі не надоїло під різними ніками обсирати мамочку. Май совість............
теж правда
Показати IP
8 Листопада 2013 09:47
А до чого тут мажор? чи мажори в нашій країні вже на таких авто стали їздити? озвіріле стадо -вбити, знищити, розірвати, бо дитину позбавив життя. Так це трагедія - не дай бог нікому, але по-перше вина не тільки водія, порушення правил було з двох сторін, не треба цього ігнорувати, і лазити поза переходами, ще й з малими дітьми, також не треба, як і перебігати на червоне світло. По друге це зараз у тих, хто заходиться тут піною маленькі діти, а через років десять будуть такого ж приблизно віку, як і цей водій, в кого є діті від 16 і ледь за двадцять - знають, який це вік. Ви гарантуєте, що з вашим сином , чи дочкою, якщо вони сядуть за кермо, такого не станеться? І що тоді - розірвете власноруч?
Лучанка до теж правда
Показати IP
8 Листопада 2013 09:54
Повністю підртимую. Береженого Бог береже.... Пішоходи, пам"ятайте, ви теж інколи створюєте небезпеку для водіїв, коли переходите дорогу у невстановлених місцях, говорите по мобільному на проїжджій частині, просто терміново перебігаєте дорогу з каляскою, і т. д. Звичайно що в кінцевому результаті всі будуть казати що ВИНЕН ЗАВЖДИ ВОДІЙ
777
Показати IP
8 Листопада 2013 10:06
Ніхто не задумується як важко зреагувати і зупинити авто коли люди вибігають на дорогу,це ваше життя і воно у ваших руках,чого переходити дорогу у невстановленому місці,чому не переконатись що машин немає,а потім нарікають на водіїв,пішоходів треба вчити переходити дорогу і також встановити штрафні санкції.Пішоходу легше зупинитись чим авто і непотрібно іти на переході як на червоній доріжці! Люди,це ваше життя,бережіть його! Співчуваю батькам!
Свідок ДТП
Показати IP
8 Листопада 2013 11:04
Люди добрі, що ви таке пишете і головне навіщо!? Сталася непоправна біда. Так, погоджуюся з тим, що мама теж порушила правила безпеки на дорозі, але вина водію тут найбільша і явна. Він їхав на шаленній швидкості і збив їх на зустрічній змузі відразу біля тротуару, вони тільки ступили на дорогу. Маршутки там ніякої не було, це все вигадки. Багато свідчень у нас свідків міліція брала на місці, але ніхто їх особливо до уваги не брав, бо як понаїжали "круті хлопці", то відразу почалася суматоха з боку правоохоронців і таке враження, що вони стали глухі і сліпі. Тому що не побачити, що з машини, яка збила, виносять бутилки зі спиртного і викидають за забор в садочок, це просто тупо. А ще вислови горе-водія стосовно того, що йому нічого за це не буде, мене особисто вбили морально. Тому що якби там не було і хто б винен не був, а ти вбив маленьке дитятко, яке уж точно ні в чому не винне. Хай більшість буде засуджувати матір і виправдовувати водія, але скажу так, що мама вже наказана своїм необдуманим вчинком перейти дорогу не там, де це потрібно, але водій в даній ситуація - це просто нелюд і падлюка, яких треба не засуджувати на роки позбавлення волі, а карати більш серйозніше, і в першу чергу за те, що він повів себе як останнє бидло, якому байдуже людське життя. Можете коментувати мої слова скільки кому заманеться, бо зі сторони завжди легко щось казати, а я свідок цієї аварії і також водій, враховую все в даному випадку. І мені дуже шкода родину дівчинки, мої співчуття їм, а водія аніскільки, тому що він в першу чергу цього не заслуговує як людина, а потім вже як водій.
Перехожа до Свідок ДТП
Показати IP
8 Листопада 2013 11:17
Підтримую на всі 100. Я теж там під час аварії проходила по іншій стороні вулиці. Ніякої маршрутки я там не бачила, не розумію хто і навіщо покриває того горе-водія?! Це дуже моторошно стояти, те все побачити і розуміти свою нікчемніть - тобто те, що ти нічого не можеш зробити, нічим не можеш допомогти... Висловлюю свої співчуття батькам.
Ужоссс до Свідок ДТП
Показати IP
8 Листопада 2013 12:55
Ну так свідки підіть до міліції пишіть колективні заяви та до прокуратури, хай накажуть цього покидька. бутилки треба було зібрати і пальчики там були. Дуже шкода цю малечу, аж до сліз, хоча її взагалі не знаю. Це біда батькам
Андрій
Показати IP
8 Листопада 2013 11:17
Ну тоді треба наказати скотину по повній.
Семен до Андрій
Показати IP
8 Листопада 2013 11:47
Як прізвище і ім'я цього водія ???
читач
Показати IP
8 Листопада 2013 12:51
нехай Бог накаже того водія і всю його сімю. бідна дитина нехай земля їй буде пухом
222
Показати IP
8 Листопада 2013 12:57
Вот всі того водія покривають ну хочуть приховати, шановні міліціянти і прокурори у вас що своїх дітей не має, а якби це з вашими дітьми відбулось, накажіть по заслугам в рамках закону
прокурор
Показати IP
8 Листопада 2013 14:17
відверто кажучи, дуже емоційні коментрарі. Хоча прау думок гарних прозвучало. Дійсно для сімї дівчинки це жахлива трагедія, мої співчуття! Однак, не потрібно зарання визначати винних та призначати їм покарання, ні матір, ні водій поки такого клейма не заслуговують. В даній ситуації, на мою думку, необхідно було бути обачнішими обом.
Щодо швидкості, то я сумніваюсь, що вона була за межами дозволеної, оскільки гальмівний шлях та характер пошкоджень автомобіля говорять про інше. Також і про пляшки, мені здається це дещо тупо зі сторони автора статті: для чого їх викидати х автомобіля, якщо в крові алкоголь залишиться? Чи це злочин возити пляшки в машині?
Насамкінець, на моє глубоке переконання, мама і водій будуть себе до кінця днів їсти, оскільки кожен буде винити себе. При цьому, незалежно від того, яка буде офіційна вверсія подій.
Свидок ДТП до прокурор
Показати IP
8 Листопада 2013 14:25
Щодо пляшок з-пид алкоголю, то написано просто те, що видбувалося насправди. А от в чому логика цих дий, то це мабуть питання до тих, хто це робив, я логики теж не бачу. А щодо швидкости машини, то вона дийсно була за межами допустимои, що в першу чергу призвело до таких тяжких наслидкив.
До Свидка ДТП
Показати IP
8 Листопада 2013 14:45
А ти збий кого небудь, а тоді побачиш, як через кілька секунд після цього ти логічно будеш діяти, чи ти впевнений, що застрахований від такого на сто відсотків, чи діти твої застраховані? Задрали блін уже всі такі правильні. Сталася трагедія, було порушення правил дорожнього руху з сторони потерпілих - це факт,тут посилались на Америку, то за кордном цю обставину обо"язково б врахували, у нас же водій винен всеодно, але ступінь вини водія і міру покарання визначить суд, а не "народні месники" хоробрі і справедливі за моніторами. Є дійсно "вопіющі" випадки, коли збівають на переходах, на тротуарах, на зупинках,і збивають сто відсотково по водійський вині, а в цьому випадку офіційні джерела поки мовчать, а так звані свідки і знаючі одні говорять одне інші друге.
Свидок ДТП до До Свидка ДТП
Показати IP
8 Листопада 2013 15:32
Не бачив, краще мовчати, справедливий ти наш. Я не виключаю частковои вини потерпилих, але ж тут зибралися уси так звани "друзи" мабуть водия, тому таки агресивни видповиди на будь-який справедливий коментар. А те, що официйни джерела мовчать, то це никому не секрет, що "гарно закрили рота всим", бо ж синок посадовця. Але Бог усим суддя, а вин бачив краще, як будь-хто з нас, хто був правий, а хто винен.
Виноват всегда водитель, потому что он садится за руль агрегата, который может задавить пешехода или ударить другой агрегат. Именно поэтому перед допуском к рулю сдают экзамен на вождение и правила ПДД, в которых для дебилов написано, что по городу можно ездить не быстрее, чем на 60 км/ч, в районе перехода или у знака "Осторожно, дети" - вообще на минимуме в 40 км. Эти правила написаны не с потолка. На такой скорости в случае столкновения или в случае неожиданного скачка на дорогу пешехода, Б***Ь, НЕ БУДЕТ ТРУПА"!!! И рассчитаны были правила именно на то, что на дороге может быть что угодно, машину может понести, колесо может лопнуть, потому по населенному пункту можно ездить только медленно, тем более возле школ или садиков. Прикрываете чей-то зад, любезный? Или пох что, лишь бы на баб вину скинуть?
Свідок ДТП до )))
Показати IP
8 Листопада 2013 18:26
Погоджуюся з даним коментарем.
луцьк
Показати IP
8 Листопада 2013 18:56
Я часто перехожу дорогу на цій вулиці саме на пішохідних переходах (напроти "Охорони праці" та напроти магазинчику "Славутич") і стверджую, що рідко хто з водіїв пропустять... Всі намагаються проскочити, навіть якщо навмисно "лізеш" їм під колеса НА ПЕРЕХОДІ (!!!), все одно намагаються об їхати, збільшивши швидкість. А вже про швидкість взагалі - мовчу... Можна часто почути і тільки потім побачити, як здаля реве і несеться авто на швидкості більше ніж 80км на годину. Я таких називаю "шумахерами". Біда в тому, що таких молодих "гонщиків" хоч греблю гати, хоч стверджують, що ми скрутно живемо... Сам, на щастя, машини не маю і чомусь ніколи не хотілось її мати, так що дивлюсь на теперішню сітуацію з такою їх кількістю як на "пір під час чуми". Дівчинку , звісно, шкода...
водій
Показати IP
9 Листопада 2013 06:48
я не захищаю нікого,але таке відчуття,що тут більшість тих,що ніколи за кермом не сиділа. Немае там де розігнатися до 80,щей у ввечері,так що пишіть щось розумне
Спокійно
Показати IP
9 Листопада 2013 08:45
А які підстави стверджувати, що водія покривають? Чи правоохоронці самі не пішоходи і не мають своїх дітей? Зарано щось говорити про винуватість пішохода чи водія, принаймі потрібно дочекатись висновків експертів, туж автотехніку.
Комсомол.
Показати IP
9 Листопада 2013 16:38
Это однозначно несчастный случай, НО водитель мудак и убийца. Щеняра ехал бы 30км, ни чего бы не было!Я думаю он наказан и так, садить не стоит, НО продавай урод "родительскую" квартиру и все деньги до копейки убитым горем родителям, пусть заводят на деньги убийцы ещё двое детей.А те кто пишет , что водитель не виноват "моральные шакалы" и подельники убийцы!!!
!!!
Показати IP
9 Листопада 2013 18:23
Не раз їздила по цій вулиці і не раз і не два мамочки з дітьми летять ....як в останній раз ....через дорогу.Їм всерівно чи їде машина чи ні.Ще полюбляють дітей веред пускати.А не думають,що освітлення на дорозі не має-(від вікон і світить),тоді був дощ,мокрий асфальт,розмітки немає,біля садочка встають в три ряди,що іншим мусово йти на обгон або обїзжати ці ряди,ще паркуються біля магазину.Да він винен якщо був пяний і без документів!!! Але відношення наших людей просто вбиває! Правила для пішоходів теж існують вчить своїх дітей!Не дай Бог таку трагедію мати у сім"ї.
Що рекламуватимуть безплатно на луцьких вулицях у листопаді
Сьогодні 07:15
Сьогодні 07:15
«Розбудова стійкої системи громадського здоров’я»: на Волині розпочинають реалізацію проєкту від USAID
Сьогодні 06:43
Сьогодні 06:43
Палеонтологи дослідили скамʼянілу кістку лапи птаха фрорацида, який жив 12 мільйонів років тому
Сьогодні 00:32
Сьогодні 00:32
7 листопада: свята, події, факти. Міжнародний день медичної фізики, в Європі відкрили перший хмарочос
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
Удвічі зросла кількість боргів за штрафи ТЦК
6 Листопада 2024 23:43
6 Листопада 2024 23:43
Відбувся умовним: на Волині судили водія, який купив права за 15 тисяч гривень
6 Листопада 2024 23:25
6 Листопада 2024 23:25
У частині будівлі луцької дитячої поліклініки запланували ремонт
6 Листопада 2024 23:06
6 Листопада 2024 23:06
В Україні для молоді зменшили перший внесок за програмою «єОселя»
6 Листопада 2024 22:47
6 Листопада 2024 22:47
Понад 8 гектарів лісових угідь у Володимирському районі повернули державі
6 Листопада 2024 22:28
6 Листопада 2024 22:28
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.