У Луцьку - жахлива ДТП. Загинула дитина. ФОТО
Трагедія, унаслідок якої померла дитина, а мати потрапила до лікарні, трапилась сьогодні, 5 листопада, у Луцьку, на вулиці Воїнів-Інтернаціоналістів.
Трагедія трапилась приблизно о 20 годині.
Зі слів свідків, жінка із дитиною переходили дорогу навпроти дитячого садочка № 19 «Кобзарик». Як розповіли очевидці, постраждалі - мати з дитиною - переходили дорогу поза пішохідним переходом. Кажуть, що вони мешкають у районі, де трапилась аварія. Лучани втрапили під колеса автівки Volkswagen Vento вишневого кольору.
Люди, які юрмилися поряд з місцем трагедії, припустили: дитячої смерті можна було б уникнути, якби навпроти дошкільного закладу був пішохідний перехід.
Унаслідок трагедії дитина померла на місці, а жінку забрали швидкою до лікарні.
Працівники ДАІ поки від коментарів відмовились.
«Не заважайте нам працювати», - відповів один із правоохоронців.
Офіційні коментарі про обставини ДТП Волинські Новини повідомлять згодом.
Нагадаємо, 27 серпня на цій вулиці також збили дитину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Трагедія трапилась приблизно о 20 годині.
Зі слів свідків, жінка із дитиною переходили дорогу навпроти дитячого садочка № 19 «Кобзарик». Як розповіли очевидці, постраждалі - мати з дитиною - переходили дорогу поза пішохідним переходом. Кажуть, що вони мешкають у районі, де трапилась аварія. Лучани втрапили під колеса автівки Volkswagen Vento вишневого кольору.
Люди, які юрмилися поряд з місцем трагедії, припустили: дитячої смерті можна було б уникнути, якби навпроти дошкільного закладу був пішохідний перехід.
Унаслідок трагедії дитина померла на місці, а жінку забрали швидкою до лікарні.
Працівники ДАІ поки від коментарів відмовились.
«Не заважайте нам працювати», - відповів один із правоохоронців.
Офіційні коментарі про обставини ДТП Волинські Новини повідомлять згодом.
Нагадаємо, 27 серпня на цій вулиці також збили дитину.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 171
Бізе
Показати IP
5 Листопада 2013 21:35
незнала де перехід і в пітьмі влізла під колеса нормальному водію, на совісті такої "матусі" життя її дитини. а водію на все життя душевна травма.
Таня до Бізе
Показати IP
5 Листопада 2013 22:29
нормальний водій п'яний за кермо не сідає
Йопта до Таня
Показати IP
6 Листопада 2013 00:19
Ти тут хоч слово побачила про те що пёяний?
222 до Бізе
Показати IP
6 Листопада 2013 10:02
хочу я на тебе подивитися коли такий "нормальний водій" зіб"є твою дитину. як ти тоді заспіваєш. і будеш розказувати як скалічене тіло твоєї дитини нанесло "душевну травму" водію
БАЧИЛА ЯК ЦЕ СТАЛОСЬ !!! до Бізе
Показати IP
6 Листопада 2013 11:22
ЗВІСНО ВСІ ОБВИНУВАЧУЮТЬ ВОДІЯ!!!!!!!!А що йому нада було робити коли вони кінулись під колеса!то мати хай думає головою,що вона наробила і де вона з дитиною переходила!вона вибігла взаді маршруткі,як водій мав бачити чи знати що вони зараз вибіжуть!!!він їхав 40 км в час!ДУЖЕ ШКОДА, що так сталось,ДУЖЕ,ніхто не знає що чекає нас кожної хвилини,СПІВЧУВАЮ!!!...Просто мати не вгледіла,потрібно бути дуже обережним!БЕРЕЖЕНОГО БОГ БЕРЕЖЕ!
тонік до Бізе
Показати IP
6 Листопада 2013 13:04
слиш що ти пишеш ,нормальний водій???
кава до Бізе
Показати IP
15 Листопада 2013 15:55
нехай такому прид***у та аварiя iдитина кожен день сниться!!!(Це в мене травма що малолiтнi за руль сiдають i остаються живi!!!!!!
ЛУЧАНКА
Показати IP
5 Листопада 2013 22:01
СПІВЧУВАЮ БАТЬКАМ. ВТРАТА ВЕЛИКА. ЖИВУ НА ЦІЙ ВУЛИЦІ. РОЗУМІЮ ЩО ТРЕБА ПЕРЕХОДИТИ ПО ПЕРЕХОДУ. АЛЕ ЧАСОМ ТАК ЇДУТЬ ВОДІЇ, ЩО В КІНЦІ ВУЛИЦІ ДИМ ІДЕ З ПІД КОЛІС ВІД ТОРМОЗІННЯ, А СПІДОМЕТР МАБУТЬ ЗАШКАЛЮЄ. ТАЙ ВУЛИЦІ ТОЇ ДВА З ПОЛОВИНОЮ МЕТРИ, А ГОНЯТЬ ЯК СКАЖЕННІ. ТРЕБА ПЕВНО ДИВИТИСЬ ДОБРЕ ВОДІЮ. ТА Й ПОРА ОБМЕЖИТИ ШВИДКІСТЬ В МІСТІ. НЕ ЦЕНТРАЛЬНА Ж ДОРОГА, А БОКОВА ВУЛИЦЯ.
Таня до ЛУЧАНКА
Показати IP
5 Листопада 2013 22:33
живу поряд і цілком з вами погоджуюсь. це ж на якій швидкості треба було їхати?!!!
Жах
Показати IP
5 Листопада 2013 22:02
Був там. Бачив як дитина лежала на тротуарі... як батько приїхав і сидів у швидкій разом з бездиханним тілом... Люди будьте уважні
Андрій до Жах
Показати IP
5 Листопада 2013 23:32
Співчуваю батькам
я
Показати IP
5 Листопада 2013 22:09
водія повезли в наркодиспансер, небезпідставно
11 до я
Показати IP
6 Листопада 2013 03:32
водіїв завжди після таких аварій перевіряють на алкоголь. це норма.
SV
Показати IP
5 Листопада 2013 22:19
В нас пішоходи думають що ііх видно в нічну пору,але хто водій сам знае що видно пішохода за 2м,тим більше що мокрий асфальт,зустрічні фари.Потрібно обережним бути.Шкода нівчому невинного дитятки.Співчуваю сім'і.
ВОДІЙ до SV
Показати IP
7 Листопада 2013 21:52
Згідний на всі 100%. Шкода дитину і її батьків, але уважними треба бути не тільки водіям.
Lol
Показати IP
5 Листопада 2013 22:26
Бізо прикрий ї*ло загинула моя 3 юрідна систричка ати базариш таку *у*ню! не базарь опще нічьо
Тарас до Lol
Показати IP
6 Листопада 2013 00:45
Lol якщо у вас всі такі в рідні як ти, то і не дивно. хамовита бидлота. Бізе +1, про безпеку думати має не тільки водій, перехід напевно не дарма придумали. Дитинку звісно дуже шкода.
Lol
Показати IP
5 Листопада 2013 22:27
Систричка моя((
лучанка до Lol
Показати IP
5 Листопада 2013 23:44
сЕстричка((
111 до Lol
Показати IP
6 Листопада 2013 08:11
але ж і нік собі вибрав!
Співчуваю батькам...
tanya
Показати IP
5 Листопада 2013 22:30
на цій вулиці треба не перехід,а просто необхідно такі обмежувачі як на вулиці Ветеранів між 10 та 19 школами прсто на дорозі горби асфальту на яких не розженешся та їх не видовбеш як це роблять з пластиковими
Руслан
Показати IP
5 Листопада 2013 22:33
Щоб ви знали, всіх водіїв-учасників ДТП везуть в наркодиспансер на перевірку. Не треба умнічати і писати "небезпідставно".
lora
Показати IP
5 Листопада 2013 22:44
Дуже-дуже шкода дитинку,маленьньке янголятко,нехай земля їй буде пухом і вічний їй спокій...
Сергій Осійчук
Показати IP
5 Листопада 2013 22:53
ЖАХ!
Співчуття родині.
на фото таке враження, що вулиця не освітлюється ліхтарями.
водієві важко побачити пішоходів ввечері, тим більше в дощову погоду.
Сергій
Показати IP
5 Листопада 2013 23:01
В тому районі є два пішоходних переходи, якого хр...на тій матері було в темну пору лізти на проїзджу частину де слабе освітлення. смерть дитини в неї на совісті
Таня до Сергій
Показати IP
5 Листопада 2013 23:15
якого хр... сідати за кермо в 19 років без прав і їхати по зустрічній?
Андрій до Таня
Показати IP
5 Листопада 2013 23:36
звідкі інформація що він без прав ?
Тарас до Андрій
Показати IP
6 Листопада 2013 00:46
таня марить
Юлія до Таня
Показати IP
6 Листопада 2013 11:03
ЗВІСНО ВСІ ОБВИНУВАЧУЮТЬ ВОДІЯ!!!!!!!!А що йому нада було робити коли вони кінулись під колеса!то мати хай думає головою,що вона наробила і де вона з дитиною переходила!вона вибігла взаді маршруткі,як водій мав бачити чи знати що вони зараз вибіжуть!!!він їхав 40 км в час!ДУЖЕ ШКОДА, що так сталось,ДУЖЕ,ніхто не знає що чекає нас кожної хвилини,СПІВЧУВАЮ!!!...Просто мати не вгледіла,потрібно бути дуже обережним!БЕРЕЖЕНОГО БОГ БЕРЕЖЕ!
іф до Сергій
Показати IP
6 Листопада 2013 08:56
А чьо коменти підтирають , я б цього шущуера сергія опустив би до уровня бровки
Сергій
Показати IP
5 Листопада 2013 23:05
співчуваю сім'ї
п.с. ніколи не спішіть на дорозі
А
Показати IP
5 Листопада 2013 23:07
Потрібно їздити помаліше,поки в цьому районі дорога була погана ніхто не їздив,і аварій не було,а зробили дорогу,то людям потрібно літати.Доречі,за перехід для кого він там,явно не для водіїв,вони там не зупиняються,а маю маленьку дитину і гуляти в цьому районі не можливо,машини паркують на бровках,всі хто може скорочують шлях виїжаючи по Кравчука,біля Кульбаби на дорогу до Там Таму,де гуляти?А дівчинку шкода,знаю тата і знаю,як він любив свою донечку і яка вона була розумненька.Висловлюю співчуття родині.Це втрата,не описаних масштабів.Шкода дитинку,бо вона ж ні в чому не винна.А мамі,як пережити я не знаю!Тримайтесь!А дитинка буде на небесах.
a до А
Показати IP
6 Листопада 2013 08:47
я сам там тисячу разів перехожу дорогу як йти в провулку біля кравчука 26а . Перехід там в стороні, але шось я сумніваюсь що якби жіночка з дитиною вчора переходила на переході він би її не збив. Їхати блят* на вулиці де дит садкі повільніше можна було чи в сраку приперло дуже??
Юлія до a
Показати IP
6 Листопада 2013 11:08
ПОВІРТЕ МЕНІ!ЯКЩО МАТИ ДИВИЛАСЬ БИ УВАЖНІШЕ І БУЛА Б РОЗУМНОЮІ НЕ ВИБІГЛА ПОЗА МАРШРУТКИ ТО Б ВСЕ БУЛО ДОБРЕ,ЦЬОГО МОЖНА БУЛО УНИКНУТИ!ВІН ЇХАВ 40 КМ В ЧАС!!!
07 до Юлія
Показати IP
8 Листопада 2013 15:08
юля як мати виходила з замаршрутки коли водій збив її з тієї сторони він що крізь маршрутку пройхав?
лл до А
Показати IP
6 Листопада 2013 11:10
то може всі дороги в місті знесемо ? безпечно ж то як буде!
о
Показати IP
5 Листопада 2013 23:13
В тому місці зупиняється маршутка і там найчастіше переходять дорогу і не лише мама цієї дитини,а сотні людей,тому не виніть її,їй так не солодко і не відомо,що з нею буде.
Володимир
Показати IP
5 Листопада 2013 23:13
Мої вікна виходять на цю частину дороги,пішохідні переходи ,про які писалось вище знаходяться біля Славутича та біля перукарні Наталка,до кожного з них близько 100 метрів,ніхто не буде робити такого гака щоб перейти не широку дорогу.
В самого маленькі діти, не можу уявити як пережити таке горе. Нехай буде земля пухом маленькій дівчинці і співчуття рідним та близьким.
R
Показати IP
5 Листопада 2013 23:23
Таки слід особливо дбати про власну безпеку, а щодо водіїв, то великий міліцейський начальник з екрана телевізора сказав, що коли бачиш, що дурень несеться, то дай йому дорогу. Співчуття рідним.
R
Показати IP
5 Листопада 2013 23:23
Таки слід особливо дбати про власну безпеку, а щодо водіїв, то великий міліцейський начальник з екрана телевізора сказав, що коли бачиш, що дурень несеться, то дай йому дорогу. Співчуття рідним.
Бачив як все трапилось
Показати IP
5 Листопада 2013 23:39
Був свідком цієї ДТП. Дійсно страшна подія, співчуваю батькам та родині...
Сталося все це приблизно о 18:50. Жінка з дитиною намагалися перейти дорогу біля супермаркету "Колібріс", як раз біля знаку зупинка маршрутного таксі. Переходу (зебри) там дійсно немає (хоча поруч дитсадок, школа, магазини) ділянка дороги освітлювалася двома ліхтарями. Водій (з вигляду хлопець 18 років) рухаючись у сторону пр. Соборності наїхав на людей з лівого, для себе, боку дороги (зустрічного транспорту для нього в той момент на дорозі не було). Швидка на виклик прибула за хвили 5 +-, але нажаль дитині медики вже нічим, як я зрозумів, не могли зарадити. Згодом прибуло декілька нарядів ДАІ та експертна група, перекрили рух, та розпочали оформлення ДТП.
Сам не раз там проїжаю кожен день. Дороги взагалі не видно коли темна пора доби, а особливо при дощі.Нема розмітки дорога не належно освітлена.
паша до NANO
Показати IP
6 Листопада 2013 00:54
100проц братуха
Л.Л.
Показати IP
5 Листопада 2013 23:58
Ця дорога на вулиці В.-інтерац., то якийсь жах, що для водіїв, що для пішоходів, бо тротуари не освітлюються. Але деякі їздять тут, наче це автобан. Позавчора якийсь дурік ледь не збив нас на "зебрі" біля "Славутича", коли дійшли вже до середини переходу...
Назар
Показати IP
6 Листопада 2013 00:19
Чому ви зраузу звинувачуїте, мов водій п'яний, мати не уважна, може варто спочатку дізнатись обставини? Всяке буває...
анонімус
Показати IP
6 Листопада 2013 00:25
два слова:
пішохідний перехід
donna Paula до анонімус
Показати IP
8 Листопада 2013 11:49
до дупи ваш пішохідний перехід, якщо навіть перед ним ви не зупиняєтеся (водії), щоранку і щовечого переходжу його разом з дитиною, можна безкінечно стояти, чекати - ніхто не пропустить. Доводиться на свій страх і ризик ступати на зебру і починати рух, тільки тоді машини починають гальмувати, і то не всі, дехто ще й посигналити може і по зустрічній об"їхати не скидаючи газ. Немає вже нічого святого в душі, навіть діти не зупиняють тих скажених водіїв.Ставлять свій особистий час на одну вагу з людським життям.
natalya-la до анонімус
Показати IP
12 Листопада 2013 01:23
який ПІШОХІДНИЙ ПЕРЕХІД???????????????????Сходи до "Санремо"-"Колізей", перейди по зебрі, дам 100баксів, якщо хоч 10-та машина зупиниться!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!І швидкість у них не 40 км!!!!Що ділові всі такі?????????????????
толя
Показати IP
6 Листопада 2013 00:48
Якщо вже до цього випадку було чимало дтп, то чому громада цього району не подасть відповідне прохання до міськради щоб на цій ділянці дороги встановили ліхтарі і лежачі поліцейські?
Тарас до толя
Показати IP
6 Листопада 2013 00:52
бо всім пофіг поки їх не зачепить...
Пауліна до толя
Показати IP
6 Листопада 2013 10:22
а чому громада має робити роботу міської ради і відповідних ОГРАНІВ (які дбають про безпеку населення- між іншим не безкоштовно)???
Це ж НОРМАЛЬНО, коли біля дитсадка не має знаку"УВАГА ДІТИ", коли немає освітлення вулиці, КОЛИ НЕМАЄ ОБМЕЖЕННЯ ШВИДКОСТІ, І КОЛИ ГИНУТЬ ДІТИ...
ПРО НАС ДБАЮТЬ...правда тоді- коли це вже не потрібно!!!!!
МОЇ СПІВЧУТТЯ РОДИНІ...
толя до Пауліна
Показати IP
6 Листопада 2013 11:00
Пауліна запам"ятай, про тебе влада дбати не буде, якщо ти сама про себе не подбаєш
Пауліна до толя
Показати IP
6 Листопада 2013 11:53
За пораду-дякую, але я це давно знаю.
Просто кажу, що кожен має займатись своею справою. Якщо громада, наділила владу силою- забезпечувати наш добробут- то вона МАЄ ЦЕ РОБИТИ (здійснювати через відповідні ОРГАНИ...а якщо ці органи НЕ СЛУХАЮТЬСЯ-застосовувати відповідні міри покарання)
!!! це їхній прямий обовязок!
Тая
Показати IP
6 Листопада 2013 00:51
найбільше тут гонять на водія ті, що і 5хв. не були за кермом і поняття не мають як важко керувати транспортним засобом у таку пору доби і погодні умови. очевидцем не була, але логічний аспект написали дописувачі вище.
водіям до Тая
Показати IP
6 Листопада 2013 09:04
Пішком бля*ть ходіть а то за*бали ті машинщики 100 метрів пройти йому впадло ВЖЕ. Розвелось вас як гавна!
Тая до водіям
Показати IP
6 Листопада 2013 11:24
вже з коменту видно що останній покидьок писав. коли вже ви зіп*єтесь/зколетесь щоб люди зажили спокійно.
Водій до водіям
Показати IP
7 Листопада 2013 22:01
Як гавна розвелося телят необтесаних на дорозі, які переходячи дорогу, не глянуть ні вліво, ні вправо.
БОГДАН ЛЬВІВ
Показати IP
6 Листопада 2013 06:33
Я САМ НЕ МІСЦЕВИЙ НУ ТАКОГО ЯК В ЛУЦЬКУ НЕБАЧИВ НІДА ПІШИГОДНИЙ ПЕРЕХІД І ЗРАЗУ ЗУПИНКА МАРШРУТОК ЯК ПІДЇЖАЕ ПАРУ МАРШРУТОК ЗПІД МАРШОУТОК ВИСКАКУЮТЬ ЛЮДИ
аямісцевий до БОГДАН ЛЬВІВ
Показати IP
7 Листопада 2013 20:12
повністю згідний,вже неодноразово задавався запитанням - що то за "розумаха" так розмістив зупинки маршруток та пішохідні переходи
Ксюха
Показати IP
6 Листопада 2013 08:00
Ви знаєте,люди добрі,напевно ті,хто жене на мамочку,не мають власних дітей!!!!!Тому що маючи дитину,можна пошевелити мозгами,що це не робот,а живе створіння!!!!Навіть тримаючи дитинку за ручку,вона може і підбігти на крк або в перед,аба назад....а в цей момент її хтось зацепить..........Це життя,і від біди ніхто не застрахований!!!!А сімю я дуже добре знаю,з татом вчиласть в одному класі.....Мої співчуття їм!Дай Боже сили перенести їм це все!!!!!!!!!!
Андрій до Ксюха
Показати IP
6 Листопада 2013 08:24
1 нормальна людина з цій групі ! це була моя 3-юрідна систричка(
Ксюха до Андрій
Показати IP
6 Листопада 2013 08:42
Андрію,я співчюваю Вам і Вашим родичям!Одному Богу відомо,як зараз Вам важко!.....можу сказати лиш одне,ТРИМАЙТЕСЬ(((((((((
Калян до Андрій
Показати IP
6 Листопада 2013 09:06
тримайся андрюха, співчуття рідним дитини.
Андрій баран до Андрій
Показати IP
6 Листопада 2013 11:27
Андрій він же ЛОЛ повний д***н
Іра
Показати IP
6 Листопада 2013 08:04
я постійно водила дітей у школу біля Славутича і ні разу не бачила щоб водії зупинялись і пропускали дітей по пішохідному переході, жавжди летять як навіжені. І на що дивиться наша " доблесна міліція ", ніколи і патруля там не було щоб забезпечити безпеку нашим дітям, зате там де не потрібно завжди стоять і пасуться , не раз бачу як на вул. Шкільній за облавтодором стоїть міліція і КЛЕПАЄ шрафи - план виконує - не там хлопці стоїте, забезпечуйте ліпше безпеку хочаб дітям....
ПАУЛІНА до Іра
Показати IP
6 Листопада 2013 10:36
Чому ви так про НАШЕ ДАЇ? Вони систематично наводили порядки в цьому районі, прада раніше!!!
ТАМ ДЕ ПОТРІБНО! от,ПРИЙШЛА ВКАЗІВКА: зібрати ДАНЬ, біля (територіїСЕКОНД- ХЕНДУ)...І ці РОБІН-ГУДИ..тут ,як тут. годинка-друга...і до наступного разу...
І БОЯЛИСЯ ЇХ ТУТ! НАВІТЬ В ТАКИЙ- не людскій метод- НАВОДИЛИ ПОРЯДОК НА ДОРОЗІ...
...а ВИ КАЖЕТЕ: "ДЕ?"...
я
Показати IP
6 Листопада 2013 08:08
Там поряд є ще ДНЗ 10, де вулиці ніколи не освітлюються а дорога взагалі ЖАХ. Нехай ПАН мер та губернатор хоча раз проїдуться по тій вулиці вночі
Ксюха до я
Показати IP
6 Листопада 2013 08:44
Повністю з Вами згідна!Сама в в 10тий садок водила доньку!дороги жааааааххххх!!!!!!!Влада в дворах дороги поробила,а біля садків СЛАБО??????
Пауліна до Ксюха
Показати IP
6 Листопада 2013 10:41
СЛАБО...СЛАБО...
Бо у влади є кошти, лише на дороги до своїх садків...."вишневих,коло хати"!
І їм, фіолетово...до НАШИХ БІД, І ДО НАШИХ ДІТЕЙ!!!!
Іра
Показати IP
6 Листопада 2013 08:51
Я сама мама і часто ходжу цим місцем зі своєю донечкою декілька разів машини вилітали невідомо звідки,місце дійсно небезпечне.Люди не виніть маму... вона і так буде до свого кінця картати себе за цей вечір:Чому пішла? навіщо? Нам легко судити,а тільки на мить уявіть себе... Хай Господь дає сили пережити це горе.А маленький ангел хай спочиває.
Ксюха до Іра
Показати IP
6 Листопада 2013 09:01
Ірина..........золоті слова!!!Невже тут ще є тверезо мислячі люди!Дійсно,як можна винити маму???невже вона бажала смерті своїй єдиній донечці????там зупинка маршрутки,за день,саме в тому місці переходить сотні людей,я їх місці може опинитись кожен!!!!!
donna Paula до Ксюха
Показати IP
8 Листопада 2013 11:58
дівчатка, пітримую вас, та бідна мамочка сама не знає на якому вона зараз світі, чи на цьому, чи на тому і не потрібно ще більше підштовхувати її до прірви... Дай Боже сили цій родині пережити цю втрату і жити далі.
Дорога смерті
Показати IP
6 Листопада 2013 08:55
Водію однозначно відрубати одну руку і ногу!
Постраждалим з його інвалідної пенсії виплачувати компенсацію до кінця його нікчемного життя!
А всім цим різним горе-автолюбителям, що написали слова підтримки на його адресу побажати скоріше опинитися в пластиковому мішку разом зі своїми батьками, діточками і ...
вася до Дорога смерті
Показати IP
6 Листопада 2013 09:08
+++. підтримую
лл до вася
Показати IP
6 Листопада 2013 11:06
як виходиш на дорогу потрібно дивитись по сторонам а не бігти під колеса!
Юля до Дорога смерті
Показати IP
6 Листопада 2013 11:22
Повідомлення адресую - Дорога смерті.ТИ ДИБІЛ??????? це ж скільки треба мати розуму, щоб писати таку х****ню????Яке ти маєш право бажати смерті ВСІМ водіям і їх сім"ям??? ти просто моральний виродок, якому НЕ можна розмножуватись.
Ягодка до Дорога смерті
Показати IP
6 Листопада 2013 11:43
Не рой другому яму...
Ірина
Показати IP
6 Листопада 2013 09:02
Живу поряд цієї вулиці!НІКОЛИ НЕ БАЧИЛА,ЩОБ ХОЧ ОДНА МАШИНА ТУТ ЇЗДИЛА НОРМАЛЬНО,ВОНИ ПРОСТО ЛІТАЮТЬ,А ПРО ТЕ ЩОБ ПРОПУСТИЛИ ПІШОХОДА НЕМАЄ І МОВИ!ЙДЕШ ПО ПІШОХОДІ І ДУМАЄШ ЗУПИНЕТЬСЯ МАШИНА ЧИ НІ!Не треба звинувачувати маму...вона і так себе буде мучити до кінця життя...А ТАМ СТОЇТЬ ЗНАК ОБЕРЕЖНО ДІТИ,НА ЩО ДИВИВСЯ ВОДІЙ...НА СПІДОМТР,ЯКИЙ МАБУТЬ ЗАШКАЛЮВАВ...
Іван
Показати IP
6 Листопада 2013 09:11
Співчуваю. Треба приймати якісь міри в Луцьку. Так їїздити як водії їздять -то так не одна людина загине. Дуже шкода дитину!!!!Міліція робіть щось раніше а не коли вже аварія відбулась.
Друг тата
Показати IP
6 Листопада 2013 09:11
Тримайся Друже. Колись в 1992 році на цій вулиці стояв знак обмеження руху 20км. І якогось х-ра після того як відкрили тц Слон і знак поділи і дорогу зробили, от тільки дійсно не врахували того,, що в принципі нічого не змінилось це густо населений жилий район і садочки залишились і школа, ця дорога в проекті взагалі не призначалась для такого широкого використання, а тим паче для маршруток. Всі шофери вважають що на цій дорозі взагалі нема ні правосторонього чи лівосторонього руху вони просто блядь валять по центру.
нект до Друг тата
Показати IP
6 Листопада 2013 09:18
Не раз був свідок на цій дорозі як деякі водії літали як на гран прі Формула-1 без перебільшення!!!! Малолітній дибіл, впевнений він їхав не 20 км....
Ксюха до нект
Показати IP
6 Листопада 2013 09:26
Звичайно що не на 20........якщо збив дівчину біля магазину,а затормозив аж біля входу в садочок,удар був такої сили,що з дівчинки чопики позлітали......не говорячи про все інше(((((
Ксюха
Показати IP
6 Листопада 2013 09:17
В мене таке відчюття,що сюди навмисто зїжаються всі любитилі !погасати"........я мама двох діток,часто гуляючи з дітьми(менша ще немовля,відповідно їздим каляскою),на переході біля Славутичя,я переживаю чи якесь"бидло",не зацепить нас,бо ж "не царское ето дело"пропускати на переході((((((((((((((
читач
Показати IP
6 Листопада 2013 09:25
люди, бережіть своїх дітей - переходьте дорогу на пішохідному переході.
ВОДІЙ І МАМА до читач
Показати IP
7 Листопада 2013 22:08
Підтримую!!!
donna Paula до ВОДІЙ І МАМА
Показати IP
8 Листопада 2013 12:05
не зупиняється бидлота, сигналить і об"їжджає по зустрічній.
Аліна
Показати IP
6 Листопада 2013 09:35
Жахлива подія.Мої співчуття рідним!А владі дійсно потрібно щось думати - по Луцьку машини не їдуть, а літають! Пішохідний перехід - не панацея, бо і на них страшно переходити дорогу! Встановіть обмеження швидкості, лежачі поліцейські біля кожного садка і школи! Це ж елементарні речі для безпеки!!!!!!
Друг тата
Показати IP
6 Листопада 2013 09:39
Я тільки що дивився фото на сторінці вконтакте, яка чудова дівчинка і гарна сім'я. Я коли почув вчора про це, прийшов додому схопив свою малечу прижав до себе і не хотів пускати. Ігорьок тримайтесь, не виніть себе.
Ксюха до Друг тата
Показати IP
6 Листопада 2013 09:48
Я теж сьогодні дивилась його фото і дружини з малечьою..дівчинка,очей не відвести(((((((Дай Боженько сили пережити йому це все,і не втратити,на додачю ще і дружину!!!!!!!!!!
Таня
Показати IP
6 Листопада 2013 09:48
Дійсно, освітлення паскудне, лежачі поліцейські відсутні. Живу на Воїнів, 6 і сама завжди з острахом переходжу там дорогу. На переході ситуація така сама, водії не завжди тормозять. Співчуваю...
Світлана
Показати IP
6 Листопада 2013 10:00
Масса комментариев, но везде звучит однобокость: водители обвиняют мамочек, мамочки - проклятых пьяных водителей! Я живу и работаю в этом квартале, езжу на машине по этой улице несколько раз за день, вожу сына в 10 садочек..точно скажу да, водители редко останавливаються на переходе, да иногда безпричинно нажимают на газ, но каждый-каждый день мамочки и пару метров леняться подойти к зебре, тянут своих малышей при переходе дороге в ЛЮБОМ удобном месте, выходя из маршруток бросаються под колеса машин. И вопрос здесь не в ГАИ т ответственности, а в нашем менталитете, обвинеть кого-то, а с нами все ок, мы то все делаем правильно и ГАИ нас не заставит переходить дорогу в положенных местах и пропускать пешеходов, сознание должно измениться, в голове перевернуться что-то, уважение должно возникнут - боюсь, что нам еще далеко до изменений, поэтому жертвы неизбежны. Очень сочувствую родителям, но в данном случае есть вина каждого, и пережить это будет сложно.
ПІШОХІД до Світлана
Показати IP
6 Листопада 2013 10:56
ЛЮДИ ВЧІТЬ ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ НА ДОРОЗІ!!!!
У нас дїє ЗАКОН:"Пішохід ПРАВИЙ- поки живий."
Дбайте про своє життя самі...Бо яким би "придурком" не був водій- він житеме і можливо,шкодуватиме за скоєне.... А от поспішаючий, необачний пкрехожий- може нарікати лише на себе.
Це все дуже сумно...Винних тут багато.
Мама
Показати IP
6 Листопада 2013 10:00
Коли побачила цю статтю і місце на якому це сталося, своїм очам не повірила, адже 27 серпня цього року тут лавети збила мого сина, він чудом залишився живий, алк ще в школу не ходитьі не відомо коли піде, дкже співчуваю батькам, тримайтесь і бережіть тих, хто залишився.
777
Показати IP
6 Листопада 2013 10:02
Чому так??? Вина наявна як в діях водіях, так і в діях матері........., а невинні діти відходять на Небеса!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Володимир
Показати IP
6 Листопада 2013 10:26
Світлана вірно написала. Поки в головах не відбудуться зміни - нічого путнього не буде. Сам керую авто і можу з впевненісттю сказати, що пішоходи, які переходять дорогу будь де, що водії, які ганяють, так як вони "королі" одинакові. Але прийде час і все стане на свої місця в головах.
оксана
Показати IP
6 Листопада 2013 10:29
я сама перевожу саме через цю дорогу свою дитину, це дуже страшно і дуже боляче. дитину дуже шкода, ще не відому як там мама вона ж реанімациї і її вини тут немає,вона сама не знала, що її чекає саме в цю хвилину, нехай мама одужую, а дитинці земля хай буде пухом, щоб цьому водію добре вписали, на все життя нехай йому буде кара.
Мама двох дітей
Показати IP
6 Листопада 2013 10:44
Можна багато говорити, але життя дитинки не вернеш... Батькам нехай Бог дасть сил пережити страшну трегедію. Чоловікові потрібно підтримати дружину, яка не зможе пробачити собі таку трагедію до кінця свого життя. Нехай ангеляткові земля буде пухом. Пришошу свої співчуття. Рідня тримайтесь і підтримайте у цей нелегкий час один одного.
Лучанин
Показати IP
6 Листопада 2013 10:46
А хто це? Може мої знайомі? напишіть прізвище чи якісь дані. А то переживаю співчуваю
яп
Показати IP
6 Листопада 2013 11:04
перед тим як вилазити на дорогу треба дивитись по сторонам, машину з включеними фарами "дуже важко" помітити
Ксю
Показати IP
6 Листопада 2013 11:04
йому немає оправдання....він їхав по зустрічній,без прав....а після ДТП його друг викидав пляшки з під пива із машини на подвір;я садочку.....
Ксюха
Показати IP
6 Листопада 2013 11:04
Його звати Ігор Дубровка,дружину Оксана,донечку Аліса!Вчився в 26 школі!
Молода мама
Показати IP
6 Листопада 2013 11:22
Дуже шкода батьків, бо це таке горе, якого навіть ворогу не побажаєш. МОЇ СПІВЧУТТЯ І НЕХАЙ ГОСПОДЬ ДАСТЬ СИЛИ ПЕРЕЖИТИ ЦЕ! Хочу сказати таке, що водієві нічого не буде, бо після ДТП відразу понаїхало повно мажорів, які забігали і міліція через те не хоче коментувати справу. А от на мою думку, якби там не було і вина мабуть кожного, але треба таких горе-водіїв віддавати на людський осуд, щоб потім другому було страшно. Тому що наш народ в гніві - це страшна і дуже рушійна сила.
читач до Молода мама
Показати IP
6 Листопада 2013 12:03
Про яких мажорів Ви говорите! Ви на авто подивіться. Дешеве стареньке авто. Якраз це не випадок з мажорами.
Друг тата
Показати IP
6 Листопада 2013 11:42
Як це водієві нічого не буде? Особа встановлена, якщо закон це не зробить, це зробимо ми, хай тепер ходить і своєю головою крутить на всі 360 градусів, бо небезпека його може чекати будьде.
Читач до Друг тата
Показати IP
6 Листопада 2013 11:55
Водій теж чиясь дитина. І, не знаючи обставин, погрожувати йому - це великий злочин. Винні всі учасники, а не лише він. А головою на 360 градусів треба крутити всім, хто виходить чи виїзджає на дорогу. Водій їхав не по тротуару, а по дорозі. Та й фари авто видно здаля.Всім треба бути уважними! Шкода, що загинула безневинна дитина.
Перехожа
Показати IP
6 Листопада 2013 11:42
Ми ходимо з ними в одну групу, переходимо дорогу там само де вони переходили. До переходу далеко, ніхто виходячи з садочка не йде до нього. Всі переходять відразу біля магазину. Таке могло чекати кожну матір з дитиною. Там вже давно треба, або перехід, або лежачих поліцейських. Інакше це не остання жертва. Після ремонту дорогі там стало небезпечно.
Мої співчуття батькам. Їхня втрата безмежна. Бажаю їм сил для пережиття втрати
Ксюха до Перехожа
Показати IP
6 Листопада 2013 11:52
Вот іменно,переходи далеко,що з одної сторони,що з другої!!!Скажіть чесно,вийшовши з маршрутки,чи йдучи з тої сторони,хто йде ще метрів зі 100,щоб перейти дорогу,і знов піти далі в двір,чи магазин,ну чи будь-куди???Говорити можна скільки хочеш,але з тим переходом треба щось робити,бо дійсно,це буде не остання жертва!
Ніна до Ксюха
Показати IP
6 Листопада 2013 12:16
Ай-яй-яй, як далеко - 100 метрів до переходу! Треба перед машиною перебігати!
Ксюха до Ніна
Показати IP
7 Листопада 2013 18:30
Вот Вам і ай-яй-яй........ви там були?ви там переходили???а іронією займатись всі майстри!Прийдіть і подивіться що і де!
Людина до Перехожа
Показати IP
6 Листопада 2013 12:05
Переходьте і далі, де заманеться. До переходу дійти складно? А потім винен весь світ. Переходи не можуть бути через кожних 10м.
Аня
Показати IP
6 Листопада 2013 11:51
А що з Оксанкою? Як її стан?
Ксюха до Аня
Показати IP
6 Листопада 2013 11:54
Говорили що вона в реанімації,і без свідомості,але це не правда,вчьора її забрала швидка,наклала декілька гіпсів і відпустила.А от сьогодні їй геть стало погано,і вона знову в лікарні,на даний момент про її стан не відомо!
Ягодка
Показати IP
6 Листопада 2013 11:52
Перед тем как переходить дорогу на переходе, нужно посмотреть нет ли машин и только тогда переходить. Ступив на переход водитель обязан пропустить пешехода! ПДД!
Ксюха до Ягодка
Показати IP
6 Листопада 2013 11:56
Ха-ха...повинен і пропустив це різні речі,як раз на цих переходах,пропускають одиниці!!!!!!!!!!!!!Повірте,знаю що кажу!Ходжу там кожного дня!
Злий до ВСЕ БАЧИЛА ЯК БУЛО! (ЮЛІЯ)
Показати IP
6 Листопада 2013 12:04
Що ти н***ен мелеш,чудо? Йому НАДА було їхати нормально,а не летіти як скажений.При 40км люди в лікарні не попадають в важких станах!Таким бикам ламати і руки і ноги одночасно!Я сам водій і батько,але не дозволяю собі гасати як німий в місцях особливого скупчення людей.
Те що люди перейшли дорогу в невстановленому місці-то вони вже за це дорого заплатили,але чи ЗАПЛАТИТЬ ЦЕЙ ПОДОНОК,що наробив х***ні?????
Людина
Показати IP
6 Листопада 2013 12:09
Та в цьому місці із-за маршрутки люди вибігають щомиті. Про своє життя треба дбати! А раз він летів, то його було і чутно, і видно. Винні і мама, і водій!Треба думати перед тим, як щось робиш!
Ігор
Показати IP
6 Листопада 2013 12:10
як тепер матері жити яка невберегла свою кровиноку? боже яке горе сімЇ. співчуваю
Ілона
Показати IP
6 Листопада 2013 12:17
дуууже шкода дитину!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!вона ж ні в чому не винна
Прочитайте ПДР
4.7 Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах, у тому числі підземних і надземних, а у разі їх відсутності — на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.
4.8 Якщо в зоні видимості немає переходу або перехрестя, а дорога має не більше трьох смуг руху для обох його напрямків, дозволяється переходити її під прямим кутом до краю проїзної частини в місцях, де дорогу добре видно в обидва боки, і лише після того, як пішохід упевниться у відсутності небезпеки.
4.14 Пішоходам забороняється:
a)Виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;
б)раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;
в)допускати самостійний, без нагляду дорослих, вихід дітей дошкільного віку на проїзну частину;
г)переходити проїзну частину поза пішохідним переходом, якщо є розділювальна смуга або дорога має чотири і більше смуг для руху в обох напрямках, а також у місцях, де встановлено огородження;
ґ)затримуватися і зупинятися на проїзній частині, якщо це не пов’язано із забезпеченням безпеки дорожнього руху;
д)рухатися по автомагістралі чи дорозі для автомобілів, за винятком пішохідних доріжок, місць стоянки і відпочинку.
40 км/год=приблизно 11 м/с+час реакції+темна пора доби, на жаль для маленької дитини цього виявилося досить...
я
Показати IP
6 Листопада 2013 12:50
пішоходи будьте уважні для ВАС є перехід пройдіть 10-20-50 метрів в сторону але на перехід.За кермом теж люди і вони не уважні,але МИ пішоходи ТАК ПОСПІШАЄМО.Чи не так люди.
Живу поряд до я
Показати IP
6 Листопада 2013 13:11
Треба бачити де знаходиться цей перехід, щоб зрозуміти чому він такий не зручний і до нього ніхто не йде. Якщо вам потрібно до будинку, який знаходиться прямо перед вами , і для цього потрібно вернутись спочатку добряче назад і знов іти стільки ж до будинку. Ви ж самі полігуєтесь це зробити. Бо вийшовши з маршрутки з сумками з маленькою дитиною іще долати стільки пустого шляху вкрай незручно!!!
Тут нема що говорити, на тому місці давним- давно потрібен перехід.
КУРКУЛЬКА
Показати IP
6 Листопада 2013 12:55
в сімї просто страшенне горе, яке не можна навітьвиміряти нічим, але кожного з нас в школі в садочку вчать як переходити дорогу . Коли ти переходиш дорогу, підійди до дороги,пішохідного переходу перед тим як спустити ногу на дорогу поверни подивись чи не має машини, а не йди бо ти "ПІШОХІД" і ти завжди правий. Звісно водій має зупититись, але машина це залізо, яке не передбачиш чи воно вчасно зупиниться. Про себе треба самому дбати , а не на когось надіятись. ЛЮДИ ПЕРЕД ТИМ ЯК ПЕРЕХОДИТИ ДОРОГУ ТРЕБА НЕ ДУМАТИ "ПІШОХІД ЗАВЖДИ ПРАВИЙ", а задуматись аякщо машина по певній причині не зупиниться ... і тоді вже нічого вже не можливо буде змінити і буде всерівно що"ПІШОХІД завжди прави" ПІШОХОДИ БУДЬТЕ ДО СЕБЕ В першу чергу обережніими і поступливими. (Не всі на машинах ваші Вороги це тоже чиясь РОДИНА) Ще раз мої співчуття родині
Хай буде так
Показати IP
6 Листопада 2013 12:56
Правила ПДР написані, як будь-які правила безпеки чи статуту караульної служби кров*ю.
І не треба виправдовувати водіїв-вбивць!
Прийде біда і до вас!!!
катя
Показати IP
6 Листопада 2013 13:05
как водитель мог ехать медлено, если малышку от матери отбросило на 5
метров????
очень жаль кроху:'(
а Вы люди ....как можно писать плохое на бедную мать, незная как это
произошло????!!!!
у Вас нет ни капли совести!!!!
семья погибшой малышки- примите соболезнование (
Ьоавроовлави до катя
Показати IP
6 Листопада 2013 13:15
Чтоб оттолкнуть ребенка на 5 метров не нужна большая скорость. И рукой можно так сделать.
Юля
Показати IP
6 Листопада 2013 13:15
Нашу власть надо увольнять и бегом.Почему возле садика нету лежачих полицейских,почему нету освещения!!!Живу не далеко и считаю это самая страшная дорога.Водители ездят тут как на ралли и еще пытаются на перегон брать.Пешиходы тоже не имеют панятие где переходить дорогу.Я считаю эта дорога должна строго ограничится скоростью,вплоть до того светофор поставить перед садиком!!!!!!!!Нашу местную власть надо всех выгнать с кресел!!!
Мои соболезнования семье!!!Ангелочек уже на небе!!!
Висловлюю всї співчуття
Показати IP
6 Листопада 2013 13:17
Всім відомо, що пішохідний перехід не завжди є безпечна зона. Коли ми переходимо дорогу в недозволеному місці, то ми самі несемо за свій вчинок відповідальність. Всі це знають... але в той момент про це не думаєш, тому що потрібно швидше до дому чи ще кудись. А виходить так, що ми поспішаємо на той світ... Батькам висловлюю свої співчуття. В цей важкий для вас час, ви повинні підтримати один одного. Маленькому Янголяткові - світла і вічна пам'ять.
Навіть не уявляю, як повернутись в квартиру, де ти вже ніколи не почуєш дзвінкий сміх своєї дитини... Страшне горе. Таке ж саме горе і для водія, це яка душевна травма та шок від пережитого. Ще не доведена його вина, можливо це просто збіг обставин. Пішоходи вирішили підбігти, а він в той момент не вчасно зреагував... На серці тяжко з вчорашнього дня, не уявляю, як можна пережити таке горе. Не дай Бог нікому такої біди.
Ще раз приношу свої співчуття родині дівчинки. Тримайтесь.
Читач
Показати IP
6 Листопада 2013 13:22
Якби була велика швидкість авто - була б зовсім інша картина. Загальмувати на мокрій дорозі, коли практично перед тобою з-за маршрутки вибігають люди - практично нереально навіть на невеликій швидкості.Шкода всіх.
Мамочка
Показати IP
6 Листопада 2013 13:23
виноваты все кроме малышки и из за взрослых страдают опять дети.(((Люди взрослые ну блин начните думать башкой своей.от ваших действий всегда страдают дети!!!!!!
Ілля
Показати IP
6 Листопада 2013 13:33
Співчуваю родині дівчинки!! Чому діти страждають за наші гріхи??? Але на все Божа воля. горе!!!Кріпіться
Валя
Показати IP
6 Листопада 2013 13:50
Неуважність водія і пішохода. Але це могло б бути з кожним. Жаль дівчинку. Як прикро. Співчуття рідним.
Аліна
Показати IP
6 Листопада 2013 13:52
Як мамі жити з таким горем що не вберегла дитину? це важко і подумати. горе велике. співчуваю . якби знав де впадеш
хай буде такому
Показати IP
6 Листопада 2013 13:59
вдуиайся що ти написав.Для чого останнє речення.Будьмо обережні
антон
Показати IP
6 Листопада 2013 14:40
як про себе не думаєте то хоч про дітей думайте і бережіть . а то халатність
катя
Показати IP
6 Листопада 2013 15:06
На момент ДТП там не было маршрутки. Откуда такие сведения?
я там живу и действительно перейти дорогу к магазину просто невозможно, даже на переходе!!!!
И зачем писать то что не видели????!!!
читаю новини до катя
Показати IP
6 Листопада 2013 15:28
http://www.volynnews.com/news/extreme/u_dtp_v_lutsku_zahynula_3-richna_divchynka_podrobytsi/
наталка
Показати IP
6 Листопада 2013 15:28
Живем в этом районе,и действительно машины там просто летают,и там есть три пешеходных перехода,на которых ни утром,ни вечером никогда в жизни тебя не пропустят ,все время ждешь пока все проедут и только тогда можно перейти пешеходу.Наверное случится еще ни одна трагедия,чтобы наша власть приняла меры.
555
Показати IP
6 Листопада 2013 15:33
а коли похорони?
kiprida
Показати IP
6 Листопада 2013 15:38
Нездивуюся,якщо водієві за це нічого небуде... А дитинку шкода, співчуваю її рідним.
шурик
Показати IP
6 Листопада 2013 15:50
шоферові то нічого не буде. а дитинку як шкода. ну чому так? чому диті страждають за наші гріхи? я б все віддав аби дитину повернути
kiprida
Показати IP
6 Листопада 2013 16:15
шурик,чому впевнений що водієві нічого не буде,він що ні вчому не винен,дитина ж померла значить винен...
Співчутлива
Показати IP
6 Листопада 2013 16:33
Похорони завтра. Десь біля 12 години.
Встановлення переходу на цьому місце, було б хоч якою згадкою про цю дитину. І пам'яткою для батьків. Небайдужі батьки дітей цього району і просто мешканці, висловлюйте свою думку про перехід. Давайте щось зробимо і для нашої безпеки майбутнього руху.
Мама двох дітей
Показати IP
6 Листопада 2013 17:04
Обов'язково потрібно написати заяву мешканцям цього району і зібрти чим найбільше підписів. Для того, щоб наша міська рада почала хоча б якийсь рух, потрібно 50 разів покланятись. Потрібно вимагати лежачих поліцейських (1 - біля Славутича, а 2 - біля Колібрісу). Получається якраз на початку та в кінці садочка. В інакшому випадку це буде не остання ДТП. Дякувати Богу хлопчик в серпні не загинув, але травми отримав не маленькі. А ось дівчинку вже не повернеш. Давайте в пам'ять про неї це організуємо!!!
donna Paula до Мама двох дітей
Показати IP
8 Листопада 2013 12:35
я підтримую Вас на всі 100%, але як цього добитися? Якщо хтось знає, то давайте будемо це робити. Біля Славутича потрібно також 2 ( з обох сторін перехода), я б ними всю дорогу Інтернаціоналістів встелила, через кожні 10 метрів, так як тут 5 навчальних закладів (19 та 10 дитсадки, 21,25 та 26 школи) і цю дорогу щодня переходять сотні, тисячі дітей і ми маємо обезпечити їх. Що треба робити???
марта
Показати IP
7 Листопада 2013 09:29
Чому всі звинувачують матір?Люди майте совість що ж ви пишете?Яка матір може хотіти смерті для своєї дитини ?На фото видно що вони тільки ступили переходити значить там ніякої машини їм видно небуло,а він пяний з повороту гнався на такій швидкості що невстигли відступити назад.
підтримую
Показати IP
7 Листопада 2013 09:31
так звісно якби він був тверезий і їхав на малій швидкості той і встиг затормозити.
Панночка
Показати IP
7 Листопада 2013 11:26
А про те що водій був без посвідчення водія це що норма тепер..... чому про це мовчать?
Галина
Показати IP
7 Листопада 2013 12:03
Так мало бути. Ми що не раз спішимо додому чи ще кудсь. Що вона перший раз так перебігала? Холодно, дощ хотіла дитинку завести швидше додому. Але так сталось. Водій теж не міг передбачити хто там на дорогу вискочить. Мамі ж нічого, так що він не міг вже зовсім повзти, а дитинка була з того боку що і авто мабуть і все. Винних не треба шукати. Ніхто від цього ніколи не буде застрахований. Найбільше шкода родину де загинула дівчинка. Шкода біль на все життя
Арко
Показати IP
7 Листопада 2013 12:06
шкода дуже дитини. Аж спати не міг. така втрата для батьків. як там ходити зараз там де твою дитину збили на смерть. ой не дай Бог
Волинець
Показати IP
7 Листопада 2013 17:40
Шкода, дуже шкода дитинку, в мене самого маленька тільки менша, не уявляю, як це пережити. Нехай Господь допоможе батькам винести ту біль. А ще попрошу усю спільноту - не пишіть тут болючі коментарі в такий важкий час для родини. Краще підтримайте і помоліться за батька і матір.
НІК
Показати IP
7 Листопада 2013 18:27
Водій не винний ?Те пяне бидло їхало не менше 80 ,виповзло з маршрутки і сказало що йому все по....й,коріша поприїжджали бутилки з машини почали викидати в дитячий садок, і ніякої маршрутки там не було бо збив він їх на зустрічній,тому засранцю хребта переламати щоб все життя мучився.
НІК
Показати IP
7 Листопада 2013 18:31
мовчать на рахунок того що був без прав і вигороджують його тут, бо певно пишуть його друзі,якщо наш суд буде гуманним до нього то Бог покарає за все.
алина
Показати IP
7 Листопада 2013 22:21
того водiя положили в псiхушку,шо типа вин дурний,шоб непосадили.батя прокурор,р все виришить за сина...такого забити нада,я б власними руками зробила б це..ну ничого йомуууу плата буде з того свиту,видповисть вин там,козел.
Іра
Показати IP
7 Листопада 2013 22:23
можна ще довго осуджувати чи то водія, чи маму, така вже, чомусь, в нас природа, але що це дасть...??? хто ми тут усі, експерти з ДТП?? трагедія жахлива..давайте усі-і водії, і пішоходи зробимо з цього горе-випадку висновки,як потрібно поводити себе на дорозі, кожен зі своєї сторони, а за батьків Аліси- Оксани та Ігоря давайте помолимось, щоб Бог допоміг їм пережити цю втрату..
алиса
Показати IP
7 Листопада 2013 22:27
бидненька дитинка,не вспила навить пожити!!
из за таких придуркив люди и помирають..
навить
вибачення нороосили..нахаби...а батькам це рана на все життя...
Злий до влади міста!
Показати IP
7 Листопада 2013 23:42
Долбана срана влада,поставте хоча б над кожним пішохідним переходом РОБОЧИЙ ліхтар,який буде нормально освічувати зебру. Візьміть приклад з європейських країн,там так і збивання на пішохідному майже немає. По луцьку повно переходів НЕОСВІТЛЕНИХ,зверніть на це увагу,бовдури!
А на перед деякими пішохідними переходами необхідно встановити лежачі поліцейські,щоб мудаки били піддони на своїх коритах і приторможували перед переходами. Чому зняли біля 4-ї школи? Кому мішали?
Скоро в людей терпіння закінчиться і почнуть ваші машини палити,подумайте...
іра
Показати IP
8 Листопада 2013 11:41
Вже по новинах кругом приховують те що водій був у нетверезому стані і при собі немав ніяких документів ні прав і ні на машину.Недаремно кажуть що синочок прокурора.Відповідальності він ніякої не понесе,але Бог їм за це заплатить.
Ірина до іра
Показати IP
8 Листопада 2013 23:51
Така вже наша правда. Якщо в працівників наркодиспансеру нема розуму, а в ДАЇшників нема совісті, то в них в любому випадку є діти і внуки, і їм це повернеться!!! "На каждый болт найдется гайка, даже на самый крутой". Скоти прцівники ICTV, заберіть будь ласка свій заголовок- мати кинула свою дитину під колеса, щоб з вами таке не трапилось насправді. Видно замовлення пішли кругом. Але та тварюка в один прекрасний день і свого татка за горло по п"яні візьме. Хай далі відмазують - Бог і час розсудить
donna Paula
Показати IP
8 Листопада 2013 12:46
люди, підкажіть як добитися встановлення лежачих поліцейських на цій дорозі і належного освітлення. Давайте щось робити, бо так і далі будуть нас давити і вбивати наших дітей.
іра
Показати IP
11 Листопада 2013 11:26
Якби воно було тверезе тоб і на зустрічну смугу дороги не виїхалоб!!!
саня
Показати IP
11 Листопада 2013 11:28
Кому що відомо за того алкаша?І де він зараз?Як проходить слідство?
donna Paula до саня
Показати IP
12 Листопада 2013 08:43
нічого не відомо, навіть ім"я не розголошується. Люди, скажіть хоч як ту погань звати? Ретельно ховають скотину, щоб люди не розірвали...
андрій
Показати IP
11 Листопада 2013 11:32
Чому все так несправедливо???Невина дитинка погибла?А син мажора ніякої за це відповідальності непонесе?Як добитися правди?Чому ж все так???ЧОМУ?
ваван
Показати IP
11 Листопада 2013 11:38
І як це пережити батькам коли сволота, яка вбила їх дитину буде непокарана?чому так в нашому світі що гроші вирішують усе...
вася
Показати IP
11 Листопада 2013 14:26
таке дурне пишуть мати кинула дитя під колеса.слів нема !!!!!!!!!водіїв первіряйте якщо дали можливість їм їздити -права. Гасають по дорогах як навіжені. А ще в місті на переходах біля шкіл, дитсадків. Сволочі і нема на них покарання
Олена
Показати IP
15 Листопада 2013 11:22
Співчуваю... тримайтесь... навчіться жити заново... нехай береже Вас і Вашу родину Бог...
Ирина
Показати IP
20 Листопада 2013 23:19
Я як мати-кожного ганьбитиму за звинуваченя мами.А молодий покидьок сказав-МЕНI НIЧОГО НЕ БУДЕ.I ви ще хочете розказати, як важко водiям iяк травмувало психологiчно цю неадекватну скотину?Будете батьками-по-iншому заговорите-даю гарантiю!А Бог все бачить-тiльки серце матерi нiколи не перестане кровоточити,i сльози бiдноi не змити часом..............
У волинському селищі перекрили аварійний міст
24 Листопада 2024 23:37
24 Листопада 2024 23:37
На 175 мільйонів: у волинському місті запланували низку ремонтів у комунальних закладах. Що зроблять
24 Листопада 2024 23:08
24 Листопада 2024 23:08
У Луцьку судили військового, який втікав від поліції в комендантську годину
24 Листопада 2024 22:49
24 Листопада 2024 22:49
В Україні по-новому встановлюватимуть курси валют
24 Листопада 2024 22:21
24 Листопада 2024 22:21
У Ковелі чоловік вкрав ключі від авто патрульних: під час затримання сталася стрілянина та бійка
24 Листопада 2024 21:53
24 Листопада 2024 21:53
Кредит погасив, а іпотеку не закрили? Будинок волинянина «застряг» у ліквідованому банку
24 Листопада 2024 21:25
24 Листопада 2024 21:25
Графік вимкнення електроенергії на Волині 25 листопада
24 Листопада 2024 20:56
24 Листопада 2024 20:56
На Камінь-Каширщині три села тимчасово будуть без газу
24 Листопада 2024 20:28
24 Листопада 2024 20:28
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.