У Луцьку автівка збила двох школярок, одна – у важкому стані. Відео
ДТП сталася на вулиці Карпенка-Карого в Луцьку.
Про це повідомив Дмитро Панасюк у групі «АвтоАндони Луцька».
Зі слів свідка, близько 16.50 легковик збив двох дівчат, яким близько 15 років. ДТП сталася за кілька метрів від пішохідного переходу.
Як видно на відео, одна дівчина лежить на дорозі без кросівка, а інша - сидить на бордюрі.
У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини очільник Волинського центру екстреної медичної допомоги і медицини катастроф Володимир Шмаль повідомив, що одна із постраждалих – у важкому стані без свідомості, її доправили до обласної дитячої лікарні. Інша дівчина відбулася легшими травмами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це повідомив Дмитро Панасюк у групі «АвтоАндони Луцька».
Зі слів свідка, близько 16.50 легковик збив двох дівчат, яким близько 15 років. ДТП сталася за кілька метрів від пішохідного переходу.
Як видно на відео, одна дівчина лежить на дорозі без кросівка, а інша - сидить на бордюрі.
У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини очільник Волинського центру екстреної медичної допомоги і медицини катастроф Володимир Шмаль повідомив, що одна із постраждалих – у важкому стані без свідомості, її доправили до обласної дитячої лікарні. Інша дівчина відбулася легшими травмами.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 42
Невже
Показати IP
6 Листопада 2020 17:53
"ДТП сталася за кілька метрів від пішохідного переходу." - судячи з відео, маю повне право припустити що ДТП сталася саме на переході, а дівчину просто відкинуло, інша в шоці побігла до неї, побачила що та лежить і не рухається та всілася де бачила, або її теж відкинуло. Будь ласка не пишіть неперевірені речі, тому що зараз буде з 20 відписувачів які почнуть писати що повилазили на дорогу, вуха заткнули... абсолютно забуваючи про існування ПДР та що самі іноді виходять з авто. Судити де саме сталася ДТП можна лише з запису відеореєстратора якогось авто самого моменту події.
Підтримую до Невже
Показати IP
6 Листопада 2020 18:04
Підтримую.
На тому пішохідному переході важко дорогу перейти - ніхто зупинятися не хоче.
А ще там стовп і кущі, які затуляють видимість.
Андрій до Підтримую
Показати IP
6 Листопада 2020 21:35
А знаєте що дівчата там робии??? Думаю не в гаражі по машину йши а намагаися добратись на маршрутку на яку через наших спеціалістів в транспортному управлінні вони змушені з спального 55 мікрорайону на 23 маршрутку йти через пожвавлену 4смугову дорогу... а маршрутка могла йти по липинського або чорновола та забирати дітей....
свідок до Невже
Показати IP
6 Листопада 2020 18:35
от ви якраз і пишете "неперевірені речі"...
111 до свідок
Показати IP
6 Листопада 2020 18:57
Ти перейди в тому місці не по пішохідному... Дам відповідь - не зможеж... бо там "не по пішохідному" потрібно перелазити. Вже відмазують водія.
адвокат до 111
Показати IP
6 Листопада 2020 21:20
через що там треба перелазити?
111 до адвокат
Показати IP
7 Листопада 2020 11:00
Там на роздільний газон з квітами. Я не думаю щоб дівчата в мокру погоду йши через багнюку.
Невже до свідок
Показати IP
6 Листопада 2020 20:16
Ви читали, зрозуміли, які саме? Будь ласка цитату!
свідок до Невже
Показати IP
6 Листопада 2020 21:29
"...судячи з відео,маю повне право припустити що ДТП сталася саме на переході,а дівчину просто відкинуло,інша в шоці побігла до неї, побачила що та лежить і не рухається та всілася де бачила, або її теж відкинуло..."
Пунктуаційні помилки не виправляв.
Невже до свідок
Показати IP
7 Листопада 2020 03:33
Таки не зрозуміли, але це і не дивно. Може і марно, але спробую пояснити, "маю повне право припустити" не є ствердженням, а припущенням, самі ж це і повторили, а в статті вказано все як ствердження. Я вже давно звик, але ж так хочеться щоб люди думали, тобто були саме людьми.
свідок до Невже
Показати IP
7 Листопада 2020 09:22
у статті описана ситуація зі слів свідка.Тобто,людини,яка бачила момент аварії на власні очі.А припустити ти маєш повне право штани в туалеті перед дефекацією...
Лучанка до Невже
Показати IP
7 Листопада 2020 17:22
У вас фантазія гарно розвинута, книги писати треба.
Ясень
Показати IP
6 Листопада 2020 18:17
Колись ( СРСР) в школах наголошували, підійшов до пішохідного переходу: зупинись, подивись на ліво і тоді переходь, якщо небезпечно!!! Зараз, як шла з телефоном, так і перейшла, навіть голову неповернув!!!
Колись до Ясень
Показати IP
6 Листопада 2020 20:08
Колись міліцонер ходив по-вулиці (а не їздив на Пріусі !!!!) і штрафував (на місціб з видачою квитанціїї на 3 рублі) за перехід дороги не на пішоходному переході (або на червоне світло). Я особисто заплатив ті 3 рублі і надовго запам"ятав що НЕ МОЖНА переходити на червоне світло. Питання - чи хтось зараз штрафує пішоходів за порушення ПДР ?????
ПеньНе до Ясень
Показати IP
6 Листопада 2020 20:14
"Водій транспортного засобу, що наближається до нерегульованого пішохідного переходу, на якому перебувають пішоходи, повинен зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам, для яких може бути створена перешкода чи небезпека." - Ключове тут на якому перебувають пішоходи і ніде не описано як саме пішохід має ступати на перехід, саме тому незалежно від часу будь-який пішохід ступивши на перехід отримує перевагу на дорозі. А в яке місце в нього всунуті навушники чи ще щось нікого не колише - "Водій транспортного засобу ... повинен ... зупинитися, щоб дати дорогу пішоходам" - Це вимоги ПДР! Якщо Ви ще пам'ятаєте союз, то через дорогу вже не так скоро перебігаєте, а зовсім скоро і швидко переходити не зможете, роки беруть своє. Дуже хотілося би почути і побачити що Ви скажете, коли те ж на переході почуєте від іншого водія. Да, в тому ж союзі ПДР починалися з того що автомобіль є засобом підвищеної небезпеки і тому перевага надавалася пішоходам, а підвищена відповідальність водію.
Сергій до ПеньНе
Показати IP
7 Листопада 2020 22:44
Повинен. Якщо встигне. Пішоходи не розуміють що таке гальмівний шлях, вискакують на перехід коли автомобіль за 2 метри і думають що він зупиниться.
Як кажуть "пішохід правий поки живий". Я нікого не захищаю але рекомендую дивитися по сторонах перед тим як переходити через дорогу бо хто його знає чи дурне чи розумне по ній їде. Особисто я краще зачекаю 1-2 хвилини на тротуарі ніж вмру на дорозі.
дідо
Показати IP
6 Листопада 2020 18:35
Хтось прибере бігборд , який стоїть посередині і затуляє пішоходів ? .... це вже не перший раз і буде продовжуватися.
Max
Показати IP
6 Листопада 2020 20:20
Перед "каждым пешеходным переходом" в пределах города просто "необходимо!" установить лежачих полицейских. Почему то лежачих полицейских водители замечают и притормаживают, а людей переходящих дорогу - нет.
DM
Показати IP
6 Листопада 2020 20:43
На мене, коли я їду по Карпенка-Карого з швидкістю 50-60км.год,пролітаючі повз водії дивляться, як на якогось не повноцінного...
В
Показати IP
6 Листопада 2020 21:32
Скажу особисто від себе, автомобіль зупинити зі швидкості, навіть при русі 50 км/год, за 2-3 метри, не можливо. Дитину шкода. Батьки нагадайте дітям, що нехай ти будеш 100 разів правий на переході, але не іди поки авто не зупиниться
Ірина до В
Показати IP
7 Листопада 2020 07:27
Та навіть, коли людина вже рухається по пішоходному і долає 2/3 переходу не факт, що добереться живою і цілою до завершення цієї дії!!!
Сама не один раз була тому свідком!!!
Та
Показати IP
6 Листопада 2020 21:42
Й*бвашумать!!! В нас в місті є якась влада і поліція щоб контролювати дебілів за кермом чи ні? Скільки ще дітей має загинути на пішохідних переходах? Адже кілька місяців тому також на переході на Дубенській постраждали два хлопчики, один з яких загинув, кілька років тому там же одного підлітка зробили інвалідом на очах у іншого. І не п...дь вже про ті навушники й телефони, Навіть якщо підлітки й дивляться в телефони, то в дорослих дядьків, що за кермом і наближаються до пішохідного переходу, в цей час очі де, в ср..ці чи що?!
Ат до Та
Показати IP
6 Листопада 2020 22:19
Стільки, аж до поки не навчаться переходити дорогу, розуміти що за кермом ідіот може бути, розуміти що їх НЕ ПОМІТНО, (це не зрозуміють ті хто не за кермом), розуміти що на переході ти не цар, бо метал автомобіля міцніший ніж кістки. На дорозі ніхто нікому нічого не винний, а працює єдине правило життя Дай Дорогу Дураку. І будуть вмирати діти, дорослі бо замість того щоб ср@ку свою в інстаграм виставляти займатись треба і пояснювати що таке дорога.
Йой до Ат
Показати IP
7 Листопада 2020 03:42
А так хочеться щоб на дорозі працювало одне єдине правило - ПДР! Саме тому ідіотів треба ізолювати від керма. А чому тільки в нас не можна бути царем на переході, а за кордоном можна? Почніть всі виконувати вимоги ПДР, а хто їх не знає, то прочитайте, навчиться читати та прочитайте!
Анонім до Ат
Показати IP
7 Листопада 2020 11:53
І що вас багатьох такі бісять фейсбук, інстаграм, телефони, навушники? Так з печер не хочеться виповзати і все нове бісить до діареї? Типу як цього всього не було, то дорослі тільки те й робили що займались дітьми і духовним ростом та розвитком, а не баба на лавках біля під’їздів язики чесали, мужики в доміно, карти різались і пиво дулили і по звичайних дротових телефонах теревенили годинами, хто звичайно мав щастя їх мати. Діти це діти, скільки їм не пояснюй, як треба а не запрограмовані роботи на певний тип поведінки. При всій цій вашій, і подібних вам умніків, ви впевнені що завтра післязавтра ваші діти чи внуки не опиняться на такому ж переході в такій же ситуації?
Анонім до Ат
Показати IP
7 Листопада 2020 13:05
Те що ви свою ср.ку в інстаграм не виставляєте, може дати вам і вам подібним стовідсоткову гарантію, що ваші діти не опиняться на такому ж переході і їм пощастить?
Ну до Та
Показати IP
6 Листопада 2020 23:57
Не треба аж так гарячкувати, в фейсбук вже виклали відео моменту дтп, водій там ні до чого, хоч і дітей шкода.
Очі увімкни до Ну
Показати IP
7 Листопада 2020 16:27
Водій збив дівчат саме на переході, в ютубі відкрий відео на весь телевізор, включи швидкість х0.25 і побачиш.
Очі до Очі увімкни
Показати IP
7 Листопада 2020 17:50
Ще раз передивився, нажаль так, переходили поза межами переходу, нажаль
Влада до Та
Показати IP
7 Листопада 2020 12:31
Влада займається виборами - їй не до дрібниць.
Віка
Показати IP
6 Листопада 2020 22:24
Не фонтани потрібно робити,а зайнятися пішохідними переходами!!!!
Освітлення і лежачі поліцейські....перед кожним переходом!!!!!
Сили дитині і батькам....
Влада міста до Віка
Показати IP
7 Листопада 2020 00:12
Від дорожніків откати менші. Не цікаво
Гомін до Віка
Показати IP
7 Листопада 2020 08:09
Перед кожним переходом лежачий поліцай? То круто. Ви певно не маєте авто. ......хоча жінкам можливо то подобається.
До Віки до Віка
Показати IP
9 Листопада 2020 09:48
Не меліть дурниць, спробуйте як в швидкій через лежачі поліцейські з пацієнтами проїжджати
Наталя
Показати IP
7 Листопада 2020 08:36
Мою дитину вчора не пустили до маршрутки і вона йшла також пішки через все місто.
Васян
Показати IP
7 Листопада 2020 09:57
..тільки ідіот міг саме там зробити перехід!!!
-місце розвороту зустр.трансп., + перехрестя + виїзд з ПортСіті, виїзд з СТО+ зїзд для розвороту в іншу сторону + не освітлений перехід!!! Для чого він там!!! Там гаражі !! ???
Анатолій
Показати IP
8 Листопада 2020 02:20
Дівчат звичайно шкода і мої найщиріші побажання їхнього скорішого одужання. Але коли ж люди навчаться нормально дотримуватися правил дорожнього руху, а особливо тієї самі пішоходи. Такої погоди, при інтенсивному русі лізуть самі під колеса. От і є причина задуматись, як вчити дітей і перевиховуватись старшому поколінню, які пруть де хочуть, не дійшовши до переходу якихось кілька метрів, зекономивши декілька хвилин. А те що самі можуть потрапити в лікарню,а то і більш плачевний варіант. Так ще і невинуватого водія посадити за свою зухвалість і безвідповідальність. Ніхто не задумується поки не станеться біда з ними самими, чи з рідними і близькими. Моя думка така...Штрафувати і не малими сумами не тільки водіїв, а й ще і пішоходів, батьків дітей порушників і посилати на обов'язкові платні курси по ПДР. Можливо тоді і водії і пішоходи стануть взаємо ввічливі і зменшиться в рази і аварії і смертність
Де слідство
Показати IP
8 Листопада 2020 02:50
Я нерозумію надіюся щьось але?(буси-машини)! В нашій краіні мені здаєця самі неіздять щьо це за власник такій? Щьо ніде в наших "новинах" неговориця щьо збив водій і як (в нас це прийннято) в нас це ЗВИЧЯЙНИХ ЛЮДЕЙ ТОМУЩЬО Я НЕПОВІРЮ ЩЬО КЕРУВАЛА ЗВИЧЯЙНА ЛЮДИНА+ЩЬО ТА ЛЮДИНА ЯКА В БІЛИЙ ДЕНЬ ВЧИНИЛА ДЛЯ БАТЬКІВ СТРАШНЕ ГОРЕ БУЛА АДЕКВАТНА І НЕВСТАНІ АЛКО-НАРКО СП'ЯНІНІ! Де алко тести де розвернуті аналізи крові де це все де його кінець кінців ОЧІ ! Чі можливо дане правопорушення цього непередбачає???? І взагалі хто той загатковий власник авто з
АВТОПІЛОТОМ??????? Хто небуть дасть нам пояснення????? Щьо це за жах і і як це злізе йому З ЙОГО РУК І РУК ТИХ ХТО В ЦЕ ГОРЕ ЧЯС МАЄ СОВІСТЬ ЙОГО ПОКРИВАТИ ЦЕ ФАКТ ЩЬО ЙОГО ПОКРИВАЮТЬ! АУУУУ ЛЮДИ ДЕ ВИ ЦЕЖ ЩЕЙ ДІТИ ЯК ЯЗИК ВАШ ПОВЕРТАЄЦЯ ЙОГО (ОПЕЛЯ ВІВАВРО)оправдовувати???? Йому немає оправдання ні наземлі ні на небі,мабуть в пеклі йому немає виправдання!!! Але є нажаль в Украіні бо тут замість совісті в вас людей цікавить більше за все розмір суми яку віваро відав чі відасть щьоб далі кататися і за пів року забути щьо таке трапилося!!! Я плачу щьо живу в цій краіні де життя людей ДІТЕЙ оцінюється УЯВІТЬ в МОКУЛАТУРИ і іі колічества! Водій знай тварь це на твоій совісті і тобі з цим доживати твоє ....... нікчемне життя!!!
Граматика до Де слідство
Показати IP
9 Листопада 2020 23:15
Для початку навчись писати, а тоді будеш кричати... Боляче читати ці безграмотні рядки..
Правда
Показати IP
8 Листопада 2020 14:19
Як би там не було, але якби перед пiшохiдним переходом стояв лежачий полiцейський, це знизило б швидкiсть авто i дiти залишились би цiлими i неушкодженними!
анон
Показати IP
8 Листопада 2020 15:28
Всі так пишуть наче водіям нема що робити, то вони спеціально людей збивають.
---
4.14. Пішоходам забороняється:
---
а) виходити на проїзну частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;
б) раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід;
Ігор
Показати IP
9 Листопада 2020 10:08
У пішоходів зовсім відсутня культура перетину проїздної частини дороги! Ніхто не навчае та непоказуе в масмедіа як потрібно діяти на пішоходному переході. Автомобілів стае з кожним роком більше,а перейти дорогу стає важче. Потрібно владі вже замислитись над будівничтвом підземних переходів.
Дитсадок на Волині відремонтують за 4,8 млн
Сьогодні 07:16
Сьогодні 07:16
Алкоголь забирає все більше життів: смертність через зловживання спиртним зросла вдвічі за 20 років
Сьогодні 06:20
Сьогодні 06:20
Учені знайшли найдавніший прямий доказ існування води на Марсі: він прилетів на Землю з космосу
Сьогодні 00:36
Сьогодні 00:36
Розвідка США розсекретила дані про вбивства опонентів Путіна, які він санкціонував, – Bloomberg
Сьогодні 00:16
Сьогодні 00:16
Заплатить 25 тисяч відшкодувань: за розбитий ніс лучанин отримав кримінальну справу
23 Листопада 2024 23:35
23 Листопада 2024 23:35
Рідним двох полеглих Героїв із Заболоття вручили їхні ордени
23 Листопада 2024 23:07
23 Листопада 2024 23:07
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.