USD 41.35 41.65
  • USD 41.35 41.65
  • EUR 41.55 41.80
  • PLN 9.82 10.20

У луцькому ДНЗ діти не отримують повноцінного харчування

23 Грудня 2015 12:35
Вихованці ДНЗ №30 повертаються додому голодними, водночас адміністрація закладу змушує батьків здавати кошти на передплату комунальної газети.

Про це йшлося під час другої сесії Луцької міської ради 23 грудня.

Як зауважив у депутатському запиті до міського голови Ігор Поліщук, до нього звернулися батьки дітей з ДНЗ №30, які нарікають на неповноцінне харчування малюків.

Так, їх годують лише кашами і діти повертаються додому голодними. Водночас адміністрації закладу змушує батьків здавати кошти на передплату комунальної газети «Луцький замок».

До запиту депутат додав звернення батьків і просив перевірити відповідними структурами цей факт.

Депутати міськради запит підтримали.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 96
мама Показати IP 23 Грудня 2015 12:38
Та це видно не тільки у цьому садку моя дитина також приходить із садочку голодна.Оце да газету передплачуй, а ще чого не придумали-це капец.Ми батьки не цікавимось чим годують наших дітей, а платимо по 300 грн і місяць
луча Показати IP 23 Грудня 2015 12:55
А кожен місяць збирають благодійні кошти з батьків по 40 грн., в садочку 11 груп по 30 дітей, виходить не мала сума коштів, а куди йдуть дані кошти завідуюча не хоче повідомляти.
Лучанин Показати IP 23 Грудня 2015 13:22
30-ий садок відомий своїми поборами з батьків... Батьківський комітет повинен витребувати ЗВІТ від завідувача ВНЗ про витрату благодійних коштів від батьків за останній рік...
тато Показати IP 23 Грудня 2015 14:03
Ви пани депутати не тільки прийміть до уваги, а й перевірте садки. Дитина ходить у 6 садок. Те саме ,голодні діти. Кошти не зрозуміло куди йдуть. Але чогось нові двері у завідуючої в кабінеті, ремонт, коври. Це напевно показник. А те що хліба не хватає,мяса не має, Як говорить завідуюча, тендори закінчились. Вона щось проте знає. Перевірте.
Лучанин Показати IP 23 Грудня 2015 14:06
Точно така ситуація і в ДНЗ №24, діти голодні, харчування не повноцінне, дають лише одні каши та хліб. Кажуть що фірми, які виграли тендери не постачають продукти.... низькі ціни закупівлі. Може хай на "улюблений" мер свого внука чи внучку запише в ДНЗ №30 чи в ДНЗ №24. Мерзотник, піарщик, хапуга, на дитячому здоров"ї наживається.
Лучанин до Лучанин Показати IP 23 Грудня 2015 18:01
Внук мера ходив у 6 садок. І що? Майданчик його групи як був розвалений так і стоїть.
Тарас Чурило Показати IP 23 Грудня 2015 14:35
Вчителі та батьки в школах теж "пердплачують" Луцький замок
Анонім до Тарас Чурило Показати IP 23 Грудня 2015 16:01
І медики також!!!!!!!!!!!!!
марія Показати IP 23 Грудня 2015 15:09
Заходила вчора на базарчик біля Лучеська за мясом і продавець саме розказувала як куховарка з садочка жаліється що для дітей привозять таке мясо, що при варінні смердить так, що кухарі з кухні мусять виходити, а наші діти його місять їсти, а потім алергії і т.п. А мясо беруть у підприємця з Підгайців, який має магазини "Мясце", то про що можна говорити???? куди дивиться наша санстанція, чому не роблять перевірки садіків???? щодо завідуючої з 30-го садочка, то добре знаю про її наглість та ненаситність, це не порівняєш із попередньою завідуючою, яка стараласть все робити для дітей, а не як ця - для будівництва свого нового будинку(про це всі батьки знають і говорять) . де діваються кошти батьків які ми знаємо щомісяця 40грн - благодійний внесок і ще самі ремонти робимо і вікна вставляємо?????
Ще одна мама до марія Показати IP 23 Грудня 2015 22:30
Так дійсно проблема загальна.І стосується як садочків так і шкіл та вищих навчальних закладів.Перше питання це хто просуває обов'язкову підписку газети "Луцький замок" у всіх комунальних закладах? Наступне як мама дитини ,що ходить безпосередньо в садок № 30 можу сказати ,що проблема не лише в поборах ( які є у всіх садках) - проблема в тому що з дітьми якісно не працюють і самі вихователі - на це завідуюча не звертає увагу .
Ася Показати IP 23 Грудня 2015 15:09
Подивіться,яка пишна пані завдуюча № 13. ПрЯм королева. Ті ж самі побори, ніхто не звітує про гроші. У неї все схвачено і все проплачено. На посадах працюють тільки родичі і свої, інших виганяє без суда і следствия.Слова бояться вимовити люди. Колишня совдеповка.Ось там дітей із сіл ходять багато.
читач Показати IP 23 Грудня 2015 17:09
А в Рожищенському дитячому садку №4 не те саме і харчування і побори
Рожищанин до читач Показати IP 23 Грудня 2015 17:14
Ася правду пише всеодно як про Рожищенську з четвертого садіка
Василь Показати IP 24 Грудня 2015 10:35
Не отримують повноцінного харчування? Да ладно! А вдома всі можуть дітям дати повноцінне харчування? Картопля-макарони-макарони-макарони-картопля? Ви про що? Можна подумати що в школах чи в лікарнях отримують. А де ви його візьмете якщо зарплата в батьків по 2000, 1500 за комуналку (при тому що 50 грн субсидія), проїзд обом на роботу по 300 грн. Залишок на повноцінно поїсти, вдягнутись, занести в садочок, школу, здати на щось на роботі - 1900 (633 на кожного(мати, батько, дитина)). 633 / 30 = 21 грн на добу. СМАЧНОГО! Тепер дуже цікаво скільки є богатих, які не знають що таке працювати і будуть за написане мінуси ставити.
Бобрик до Василь Показати IP 9 Січня 2016 08:11
АРИФМЕТІК!!!!!! Хороший хід коньком шановний поставщик продуктів!!! Класно сказано 21 грн на харчі!!!! Ще про цигарки і горілку незабув!!!!
юля мама Показати IP 24 Грудня 2015 13:58
харчування коштує 10 грн.цікаво що може вийтиза ці гроші?і чи повноцінно нагодуєте дитину дома за 10 гр.ти м
1111 до юля мама Показати IP 29 Грудня 2015 11:32
вдома ми бачимо що ми даємо і не тільки одні макарони і картоплю
22 до юля мама Показати IP 15 Січня 2016 23:55
А ви вкурсі мамусю, що окрім цих 10грн. ще є дотація на пдв, та ще 14грн. із держави?
Вікторія Показати IP 24 Грудня 2015 15:02
Нікого не хочу захищати або оправдовувати,єдине що скажу що адміністрація днз і сестри медичні є заложниками цієї ситуації ( суто щодо харчування). Проблема в постачані,в тенднрах, у наявності продуктів у співвідношенях один до двох по цінах, куди дивляться наші начальства міста, санстанція,ветеринарна служба, як оцінєються це все????!!!!!!. Перевірки потрібно не в Днз а на тендера,постачальників і бухгалтерію ,потрібно почати з цього, тоді буде результат а потім вже і на садочки можна. Риба гниє з голови,але чомусь чистять ії з заду ,( це стосується суто риби ) а не людей, але в нашій державі чомусь всі все люблять перекрутити. P.S. мамочки щодо одинакового меню то зрозумійте що якби по правильному м'ясо повино бути три рази в тижд.це понеділок,вівторок,п'ятниця; середа рибний день це стандарт, четвер - кури ( сосиски) чергуються через тиждень. Макарони , бобові ,крупи і картопля по набору продуктів.Єдине що не повино бути три каши в день . Робіть висновки самі і бережіть своіх діток.
Cвітлана Показати IP 24 Грудня 2015 16:05
Зайшла на сайт почитати новини... А тут таке... Одна" хітра" мама яка не хоче платити гроші влаштувала такий ось "сир бор" , що в наслідок стульки грязі полилось. По перше вся звітність загальна висить у садочках ( та в 30му також) на видному місці, та в кожній групі також. Ви легко можете ознайомитись , на що йдуть витрати. На оплату садочка йдуть мізерні гроші. 10 грн за обід це смішні суми. Моя дитина ходить в 30й садок - на харчування скаржитись не можу. Мене все влаштовує. (буває що дещо не хоче їсти, але і дома не всі все їдять).
тато до Cвітлана Показати IP 24 Грудня 2015 20:06
Світлана не одна мама,а багато.А таких баранів,як ви завжди буде все влаштовувати.
Світлана до ТАТО до тато Показати IP 25 Грудня 2015 13:25
Шановний , корегуйте свою мову.
Бобрик до Світлана до ТАТО Показати IP 9 Січня 2016 08:25
Носіть, ложіть на стіл цукерки, горіляку і водяку, і очі на все закривайте!!!! Мені достатньо!!!!
1111 до тато Показати IP 29 Грудня 2015 11:35
згідна
Бобрик до тато Показати IP 4 Січня 2016 20:42
Такі мами ладні закривати очі на все, адже довіряють такій хитрій завідуючій, котра на грошах батьків відгрохала чималеньку хатинку!!! Питання стоїть звідкіля стільки грошей, адже вкласти бруківку на території хатки вартує квадрат приблизно 550грн. ось вам і аспект!!!!!!!
Бобрик до Cвітлана Показати IP 9 Січня 2016 08:17
Я скажу вам шановна одну річ!!! Ваша дитина їсть спорчені дешеві продукти, адже закупівля усієї продукції проходить на базарі, возиться автомобілем із номерним знаком АС 1800, питання одне, хто, чому??????
Самшит до Cвітлана Показати IP 12 Січня 2016 10:49
Самшит на трьох майданчиках - загальна кількість 45 шт. ціною 6,70 = 301 грн. а використано 710грн. а решта це мабуть на каву????? 409грн. де?
Тато Олександр Показати IP 24 Грудня 2015 16:09
Харчування влаштовує, дитина задоволена вихователями, садочок вцілому - хороший!
Мама з групи Сонечко Показати IP 24 Грудня 2015 16:21
Якщо нарікають на не повноційне харчування дітей, то давайте збільшим оплату за харчування. Це буде дуже правильно. І тоді ми будем впевнені що діти в садках повноційно харчуються ( а не за 8-13 грн за обід). І вихователями дуже задоволена!
Бобрик до Мама з групи Сонечко Показати IP 9 Січня 2016 08:20
А де варіант, що будуть харчі докуплятися??????
Анонім Показати IP 24 Грудня 2015 19:20
каша- це корисна їжа, яку мало хто готує вдома. То хоч в садочку діти поїдять каші. Це краще для дитячого здоров"я, ніж чіпси кіндери та інша штучна їжа
мама до Анонім Показати IP 13 Січня 2016 00:08
каша корисна їжа,але не три рази на день і п'ять днів під ряд..ви самі скуштуйте ту кашу чи смачна вона вам буде...і не всі діти їдять кашу..
бабуся дитини Показати IP 24 Грудня 2015 20:42
Якщо в садках все так погано, то піднімайте питання про закриття всіх садків як непотрібної ланки освіти.Виховуйте дітей дома і калорійно годуйте. Колись не було садків і жили без них. А тепер мами сидять дома, на роботу не ходять, а дітей ведуть в садок, в якому дуже погано. Чому? Мами . які критикують садки, просто не мають чим зайнятися. Вони псують нерви і собі і іншим.
Дарина Показати IP 24 Грудня 2015 23:38
Не люблю писати коментарів, та не стерплю пройти мимо! Для " бабусі дитини" хочу відповісти, що раніше не то що й садків не було, а люди їли сире м' ясо, і жили в наметах. Так ми ж ніби в прогресі і люди цивілізовані. Щодо садків, проблема не в рибі, яка гниє з голови, а в пасивності батьків, в більшості усі цинічні люди. Моя дитина відвідує днз 24, годують препооооооогано, окрім того що не вистачає потрібних продуктів, так ще й крадуть добряче, це я знаю точно. Заввідувач наша контролює лише процес вчасної оплати фонду садочку, і "відкату" відео і фотооператорів. Якщо прийшов оператор відзняти свято, і не "підмазав" заввідувачці, то влетить всім. Коли і хто в нашій державі почне гнати в потилицю таких керівників?
мама Показати IP 25 Грудня 2015 00:07
Доброго вечора! Як добре, що підняли цю проблему. Так нас недогодовують, Підняла це питання на зборах, ніхто не підтримав, побоялись поганого відношення до своїх діток. Запропонували доплачувати, керівництво садочка проти, при чому без аргументів. Не можна і все, сказали продукти приносьте з дому. До того ж в групах у нас + 17 градусів. Діти голодні, мерзнуть. А щодо операторів -то це правда. Без відкату Галя знімати не дозволить.
Мама групи "дзвіночо Показати IP 26 Грудня 2015 13:10
Доброго всім дня,прочитавши попередні відгуки щодо скарг на харчування в 30 садочку впевнено можу сказати ,що людина яка таке пише просто немає чим зайнятись,садочок є доволі хорошим,харчування є корисним та смачним.Моя дитина постійно приходить задоволена з садочку,вихователі гарно відносять до дітей,навчають тільки хорошого і все це завдяки завідувачу ДНЗ 30 Ірини Іванівни,яка в порівнянні з попередньою завідуваючою зробила багато хорошого для садка.А звіти щодо витрачання коштів кожна мама може побачити в садочку на стіні оголошень.
Ще одна мама до Мама групи "дзвіночо Показати IP 27 Грудня 2015 21:36
Читаючи те що Ви написали складається враження що маєте пряме відношення до завідуючої. Так дійсно досить багато батьків все таки задоволенні вихователями в ДНЗ 30. Та точно не зустріла нікого хто був би задоволений завідуючою - радше навпаки всі говорять лише негатив.А від себе хочу відмітити та подякувати за прекрасну роботу виховательці ясельної групи Тетяні Петрівні та нянечці (не знаю як її звати), І при всьому цьому не вважаю що завідуючу треба міняти - думаю висновки вона зробила. А до редакторів цієї газети взагалі пропозиція - підняти тему поборів та якості освіти в місті ( всі в кого діти в школах особливо гімназіях знають - без репетиторів ніяк - тоді до чого в школу ходити - чи завжди вчителі дійсно дають знання - чи лиш відбувають час?
Мама групи "дзвіночо до Ще одна мама Показати IP 29 Грудня 2015 17:03
Жодного прямого відношення до завідувача садочка я немаю,ну звісно крім того,що там виховується моя дитина,а на рахунок завідувача,то Ви на мою думку глибоко помиляєтесь.
Мама синочка Показати IP 29 Грудня 2015 11:25
Моя дитина ходить в садочок №30 ,Вихователі та няні чудові ,а от завідуюча питання крім поборів не вирішує і харчування жахливе, тільки коли починаєш щось "тормошити" з'являються в меню овочі.
батьки з 30 Показати IP 4 Січня 2016 14:14
Ніхто і не говорить про некваліфікованих педагогів. Вихователі і справді хороші. Проте мусять виконувати вказівки завідувачки (хоч самі визнають, що це їм не подобається). Відносно харчування- добре, що хоч хтось з батьків насмілився підняти цю тему. Годують дітей і справді погано. Сподіваємось, що після підняття питання щось зміниться. І те, що заставляють передплачувати комунальну газету-правда....та це далеко не всі "грішки" завідувачки. Ірина Іванівна! Перегляньте своє відношення до роботи. ДНЗ це ваша друга домівка. Подумайте про це!!!
11155 Показати IP 4 Січня 2016 19:56
Якось на вечерю були одні млинці з повидлом я невспіла до малоі прийти як вона мені каже я істи хочухочу!хіба таким дитина може наістися?
Мама Показати IP 8 Січня 2016 08:35
А от нам пощастило-ми ходим в 10 садочок. Завідуюча-ЛЮДИНА. Харчування-погане,але була нарада з батьками-здаємо додаткові 48 грв.-думаю буде краще. Вихователями-задоволені,бувають проблеми-,але в основному все ДОБРЕ. Я - не в батьківському ком.,не активістка,не знайома завідуючої(навіть як звати не пам*ятаю)))))))))-наголошую я просто мама,яка не піарить, а ДЯКУЮ 10 садочку-є ще ЛЮДИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! і фонди садка та групи по 20 грв.-тут теж прозоро.
Бобрик Показати IP 9 Січня 2016 08:28
Я один із батьків, які написали звернення!!!! Я дуже сильно прошу вас допомогти нам вивести шановну завідуючу і як сказати діловода( КОРИДОРНУ) на чисту воду!
Бобрик Показати IP 9 Січня 2016 08:31
Ще одне!!! Шановні батьки ДНЗ№30, мультики які крутять по 5грн. крутять їх із проекторів фонду садочка, їх числиться аж дві штуки, Один надав фонд Ігора Палиці, а другий пан Нестерчук!!! У звіті числиться тілики один!!!!!
Бобрик Показати IP 9 Січня 2016 08:36
Ремонт підвалу??? Шановна ЗАВІДУЮЧА!!!!! Чуму ви не дали згоди зробити сховище у підвалі ДНЗ№30, Вода стоїть, а ремонт із захмарними сумами у попередніх роках????? Класно!!! А випуск дітей із садочка, по 300 з кожного!!!!( покажіть як нас любите)... Мер Романюк!!!
Мама групи Бджілка Показати IP 12 Січня 2016 19:46
Погоджуюсь з вищесказаним, вихователі у нас нормальні, деякі навіть хороші, харчування просто жахливе. Кажете треба їсти каші? Справді, а ви спробуйте їх їсти тричі на день? Один тиждень спостерігала за меню на так званій дошці оголошень в 30-днз, горох давали 4 дні за тиждень, спробуйте так харчуватись, і не пишіть тут дурних коментів про прекрасне харчування в цьому садку. До речі ніякого звіту про використання батьківських коштів на ній не має. Зараз харчування трішки стало краще, бо почали шуршати, а вересень-листопад був жах - мій хлопець, додому приходив голоднющий. Як не подивишся на меню, то одна каша з овощами! Якщо вартість харчування замала на думку деяких коментаторів тут, то чому на ці самі гроші в інших садках кормлять набагато краще, а у для наших діток навіть картопля - то делікатес, бо по тендеру її закупляли за баснословні гроші і так і не закупили! Каші це добре, коли їх вміру, і коли не цілий тиждень один горох!
Вікторія Показати IP 13 Січня 2016 00:03
Так само і в садочку 1 харчування жахливе...каша кашу доганяє...діти голодні повертаються додому...звертались до зав.вона відповіла що тендери не заключає міська рада,продуктів немає,а їй коштів невистачає вона труби міняє..ремонти і пластикові вікна міняють батьки за власні кошти..інтересно куди ідуть кошти ті що батьки здають за харчування?????!Мало того що голодом морять,так щей вікна зимою відкривають в присутності дітей в групі..
Галина (мама) Показати IP 15 Січня 2016 09:47
Привіт всім мамам і татам! Це все дуже добре, що хоч хтось підняв тему поборів і харчування,якості навчання,але це стосується не тільки одного чи декількох садків чи шкіл. Я вважаю,що необхідно їх міняти частіше,тобто керівний склад,і створювати всетаки фонди,щоб прихід і розхід коштів контролювали БАТЬКи! Всеодно ремонти ми як робили так і будем робити. Але хочаб щось буде в наших руках.
Галина (мама) Показати IP 15 Січня 2016 10:07
Корупція була є і буде,доки будуть такі при владі як романюк його "команда",які нічого не роблять,і нічго не хочуть міняти,ці всі тендери,це ж все від них іде. Шо вибрали то і маєте,тому і завідувачів треба обирати самим,бо в тих нема ще стільки грошей щоб купити всіх виборців,як зробив Пан Мер.
Мама групи "Ромашка" Показати IP 15 Січня 2016 19:10
Обговорили багато питань,але є ще одне на мою думку дуже важливе-це асвальт у садочку.Коли дощ, просто не можливо дістатися групи,не одноразово дітки виходячи на прогулянку падали,зачепляючись за ями.Зібрані фондові гроші потрібно витрачати на ремонт доріжок,а не на підвисні стелі.У нашому садку хороші вихователі,а завідуючу потрібно міняти.Коли завідуючій поскаржилися на поганий асфальт,вона відповіла:-"Хто вам забороняє зібрати кошти та викласти бруківку?".
22 до Мама групи "Ромашка" Показати IP 16 Січня 2016 00:02
Давайте зберемося і наймемо вантажівку і знімимо з її хатинки бруківку!!! Я думаю це буде правильно!!!
22 до 22 Показати IP 16 Січня 2016 00:06
А то я ведучи свого малюка у садочок вскочила у чималу лужу, зі сторони Вороніхіна, поки дійшла додому промерзла!!!! Питання одне -я, а друге наші діти!!!!! Адже зараз погода нікудишня!!!! А територія прибирання - це взагалі жах!!!!
Галина (мама) Показати IP 15 Січня 2016 22:20
Повністю згідна,вже за цей асфальт давно мова була. Неможливо ні зайти ні пропливти. Ніхто не каже вже усюди,але хоча б підхід з усіх сторін за стільки то років та можна було вже зробити. Де вступні,де фонди,де випускні,де спонсорські? Хоч би пару цеглин кинула щоб перескочити можна було.
Галина (мама) Показати IP 15 Січня 2016 22:22
Доречі , бруківку дешевше викласти ніж асфальт робити.
Бобрик до Галина (мама) Показати IP 16 Січня 2016 00:08
Ви шановна ще хочете бруківку щоб ми за свій кошт вложували, мабуть вложимо комусь пи**юлину радше!!!!
мама групи "Ромашка" Показати IP 18 Січня 2016 20:24
Моя дитина ходить в ДНЗ №30 групу "Ромашка" я дуже задоволена, що моя дитина попала саме в цю групу, вихователі дуже хороші і привітні. А завідуюча також дуже хороша людина.
Олена Показати IP 21 Січня 2016 12:36
Асфальт дійсно жахливий!!! Шановна Ірино Іванівно замість того щоб ходити і клянчити гроші в фонді "Новий Луцьк" на мультимедійний телевізор, ви б краще просили щоб в садочку положили новий асфальт.Але ж наша завідуюча "продумана жінка",на мультиках можна заробляти по 5грн.з дитини.Совісті в вас немає!!!
сиси Показати IP 23 Січня 2016 20:34
покрийте асвальт
Тато Показати IP 26 Січня 2016 02:10
Почитавши все це, і будучи присутнім на зборах заявляю - такого як ясільна група є!
мама Показати IP 29 Січня 2016 18:42
Шановні .Батьки групи Веселка ДНЗ 30 зверніть увагу на вихователів та няню,Світлана Олексіївна та Олена Петрівна таВЕра вони-ж АЛКОГОЛІЧКИ
мама веселка. до мама Показати IP 2 Лютого 2016 21:35
Дуже дивно звинувачуєте вихователів в алкоголізмі, коли ви бачили їх п" яними? Моя дитина щодня ходить в садочок і жодного разу п" яних очей , запаху чи неадекватої поведінки я не спостерігала. Світлана Олексіїна та Олена Петрівна займаються з дітьми ,діти вихователів люблять.
батьки садка Показати IP 30 Січня 2016 14:29
шановна адміністрачія, прикрийте рот няні в групі Зернятко ,досить кричати на дітей краще нехай йде на базар.!!!
лучанка до батьки садка Показати IP 2 Лютого 2016 20:30
навчіть власних дітей елементарних понять та правил поведінки щоб на них "не відкривали рота" приведе зранку неврівноважена мама дитину неможе з нею справитись ще й дозволяє собі ВІДКРИТИ РОТА до вихователя чи няні потім всяку гидоту пише. йдіть на роботу і працюйте за 1500 будьте задоволені врівноважені та щасливі на роботі. не забувайте сама важка робота з людьми та дітьми перед тим як поливати брудом працівників днз "приміряйте іх взуття"
батьки Показати IP 31 Січня 2016 13:43
Це дуже правильно!! Бо піцднімаючись в групу Дзвіночок можна почути ті ж самі крики, напевно їм все дозволено.
мама Показати IP 31 Січня 2016 16:53
Ви шановні батьки вже не знаєте що аи хочете.і до чого вчепитись на себе краще подивіться.
бабуся Показати IP 1 Лютого 2016 22:56
Неосвічені мамочки. Глядіть своїх дітей самі, а то зранку до ночі дитина в садку і вам ше шось не подобається. Ви не бачите своїх дітей. Їм вихователі кращі за мам.
Галина (мама) Показати IP 2 Лютого 2016 13:12
Добрий день. Шановні батьки почали мову одну(завідуюча та її каса і харчування),а закінчили обсиранням безневинних вихователів та нянь. То ви визначіться ,ви хочете тріпати нерви тим хто глядить і вчить хоч чомусь ваших спиногризів,чи хочете їх самі вдома глядіти та виховувати. Якшо ви такі святі і розумні,то тримайте діток вдома,годуйте за 150 грн в місяць самі. І хай вони вам тріпають нерви. Ви того варті. Ви сієте ворожнечу,а тим людям ще за 1200 гривень розгрібатися в ваших рідних какашках.
Тато Показати IP 2 Лютого 2016 13:16
Шановна адміністрація риба гниє з голови. То й почніть з голови. Покажіть всім зразкови приклад.
лучанка до Тато Показати IP 2 Лютого 2016 20:45
дуже "смачна стаття" вже третій місяць смакують. привела дитину в садок і давай писати тому, що не має не роботи, не хобі. не знає як гроші тяжко заробляються, скільки працівники свого здоровя, нервів та сил тратять на ваших дітей. яких ви НЕХОЧЕТЕ глядіти, щеб в суботу приводили!!!!!!!!!!!!!! ви самі вбиваєте бажання працювати!!!!!!!!!!!!!!! самі вклали в дітей егоїзм, впертість, вседозволеність, навчили іх "Я ХОЧУ", і вже й незнаєш хто в групі головний діти чи дорослий. і не хвилює жодного з батьків, що групи переповнені!!!!!
тато Показати IP 2 Лютого 2016 21:01
Дякую вихователям та няні з групи метелики вних все чудово ніяких криків на дітей і ие що вони голоднвголодні йдуть додому не замічав та алкоголізму не бачив. А завідуючу треба міняти якщо вона незмінится
мама до батьків Показати IP 3 Лютого 2016 09:22
Я на даний час не маю відношення до днз 30 але не так давно у цей садок ходила моя донечка.і проситавши цей"брєд" не можу не відгокнутись.садок прекрасний завідуюча на своєму місці я так вважаю.а ще я щиро вдячна вихователям групи "двіночок" . а обатькам які пишуть отут різне отямтесь !
бабуся Показати IP 3 Лютого 2016 17:34
за вихователів та няню групи метеликів ви глибоко помиляєтесь, посиденьки там кожен день.
!!!!!!!!!!! до бабуся Показати IP 3 Лютого 2016 18:07
а ви з ними сиділи, батьки більше знають за вих і няню ніж за власних дітей.
мама Показати IP 3 Лютого 2016 20:59
Отямтесь, ви що хочете від вихователів не можливого, коли самі своїх чад спихаєте на чужих людей,які між тим їх глядять Ваших Дітей коли ви самі сидите дома, і ваші бабусі з дідусями. Вони терплять і виховують Ваших Чад і Онуків. Майте повагу до працівників і їхньому терпіню до Ваших Дітей з різними характерами.
Тато Показати IP 3 Лютого 2016 21:02
Коли вихователь і няня п"ють чай чи каву це не означає що вони зловживають.
Савчук Показати IP 3 Лютого 2016 21:07
Моя доня ходила в групу "Метелики", і я задоволена працівниками цієї групи, знаючи що в цю групу дуже багато батьків хочуть віддати своїх дітей, а потім так хають задумайтесь, є багато садочків, віддавайте туда, не буде проблем
мама "бобрику" Показати IP 3 Лютого 2016 21:17
Тебе щось не влаштовує , бери інициативу і влаштовуйся в цей садочок на роботу (вусатим няньом). і міняй все що ти важжаєш за потрібне. А ми побачим твої досягнення.Успіхів Тобі У твоєму підлому і підступному(УСПІШНОМУ) гнилому ділі.
Анонім до мама "бобрику" Показати IP 27 Березня 2016 04:15
імя не придумали, але скажемо те, що бобрик у чомусь правий, так на нього говорить не треба, він чи вона захищає своє дитя, а ви на його місці обвісили руки і далиб насрати собі на голову!!! і нічого незробилиб!!!
тетяна Показати IP 4 Лютого 2016 22:59
Як радує що є такий ініціативний "бобрик" який гризе усі ці плітки Досить!! гризи дома жінку бабусь!Усіх хто може доглядати твоє бідненьке чадо, якому недають їсти, достойну їжу бють і знущаються алкоголічкі !щож ви такий добрий ?водите свое дитя у цю каторгу? У нас на районі є багато садків !Біля школи 23 -2садка через дорогу біля 18 школи_ садочок біля зеленого хазяйства ще один!Будь-ласка Чому ви дозволяєте щоб над вашим дитям проводили такі тортури!Не розводьте ось цей базар !!Це ви вважаете гарно так обзивати алкоголічками??Це могла написати тільки якесь молоде нерозумне маменятко!А харчування погане то давайте збиремось і щось будем вирішувати,а нерозвозити ось ці наклепи!!Переставайте махати язиками!а переходьте до реальних дій!
Тетяна Показати IP 4 Лютого 2016 23:07
А мамі з групи "Бджілка" хочу сказати як заходите в групу!Підніміть оченята там за кожен місяць на дошці_стіні вісять звіти!Вони всім доступні!Коли батьків цікавлять звіти Голови батьківських комітетів!!! можуть надати розгорнутий звіт(з чеками) !Виникають питання ?Задавайте не бійтесь ці обговорення доступні у кожній группі!
Валентина Показати IP 4 Лютого 2016 23:54
Пані Тетяно,ви так сердешно себе оправдовуєте,таке враження,що ви одна з вихователів. Не хвилюйтесь,йдеться мова за фондові на садок,а не на групу. І не звертайте увагу на невігласів.
Валентина Показати IP 5 Лютого 2016 00:00
Шановна громадо,хочу звернути вашу увагу на новини на рахунок фондів. Завідувач ДнЗ 3(три) вже створює з власної ініціативи цей фонд. Це означає тільки одне, їй нема,що приховувати. А ви далі теліпайте язиками, ви теліпаєте,а конкретні люди ,які хочуть змін,вже роблять!
Мама Показати IP 5 Лютого 2016 00:26
Шановні вихователі та няні ! Щиро вам дякуємо за вашу турботу за наших дітей,але пробачте, складається враження,що ви одна на одну пишете,бо в очі казати соромно. Ви ж один колектив!? Якщо вам не подобається ця робота,можливо час звільняти місця іншим,тим хто воліє працювати з дітками. Шановні,це не батьки платять вам таку зарплату,а міська влада от і претензіюйте там. Влаштовуйте мітинги.
Анонім Показати IP 5 Лютого 2016 00:39
Комусь не спиться і хочеться поговорити,то говоріть все в очі на зборах на які ви часом ходите.а де мама з"бджілки",чи вона змінила ім'я ? Так всіх збаламутила і не тільки вона і що? Оце хочеться вам пи***ти. Ви всі або збирайтесь і вирішуйте щось або не заважайте працювати вихователям та няням,Вони няньчать ваших діток,а не завідуюча з якої"як з гуся вода". І не "коридорна ",яка бере з вас плату і фонди. займайтесь кожен своїми справами.
А Показати IP 5 Лютого 2016 00:44
Я забув. Добраніч всім! І досить. І надалі не забирайте час у себе та інших краще робіть добрі справи.
Тетяна Показати IP 5 Лютого 2016 06:53
Шановна пані Валентина я себе неоправдовую, а розказую деяким мамам де знаходяться звіти(які кажуть в цих рядках що все бачать і все чують)а прийшовши в групу сміються в очі і батькам і вихователям і розказують що все добре"І я не є вихователем я є мама маленького хлопчика який ходить в ясельну групу і мені хочеться щоб мого синочка зустрічали вихователі і няні в хорошому настрої(а ви як вважаете?яким він може бути після ось цього вище написаного?)У мене дома коли є неприємна розмова з рідним (кимсь одним)настрій і натхнення пропадае на весь день"А тут не один висказуе свое фе! І яким може бути настрій цілий робочий день?!
Я Показати IP 5 Лютого 2016 06:56
І що вихователям неможна вести дискусію пані Валентино у цих посиденьках на лавці?
Валентина Показати IP 5 Лютого 2016 22:16
Перепрошую,ДНЗ 3(три)ВЖЕ СТВОРИВ ФОНД.
Валентина Показати IP 5 Лютого 2016 22:24
Пані,займайтесь не дискусіями на лавці,а своїм здоров'ям. Бажайте людям тільки добра. І з посмішкою йдіть на свою роботу. Там на вас чекають наші діти. Турбуйтесь про наших дітей і все буде добре.
СвітлаАна Показати IP 6 Лютого 2016 21:53
Всі добрий день!
мама Юля Показати IP 11 Березня 2016 17:20
Валентина Павлівна, ваші вихователі та няні часто під час роботи вживають спиртні напоЇ. Кіт став старий і мишей не ловить?
НеБайдужий!! Показати IP 23 Квітня 2016 07:11
Шановне керівництво ДНЗ№30! В більшості батьків(за дітей зарас не говорим) до Вас особистої ненавісті нема!Тільки багато запитань! І вони повинні бути ,тому що Ви є керівником установи (доречі не приватної)!Питання-Чому Ви ставите батькам палки в колеса?Всіляко підговорюєте персонал ДНЗ(не Ваш персонально) по питаннях які для Вас є болючими ??Давайте поговоримо про створення фонду над контрольом за благодійними коштами які є нашими батьківськіми(а не Вашими) Якщо я не помиляюсь питання про кошти (благодійні)виникло до Вас ще в кінці 2015 року!Ви ще тоді стали на диби!!А тепер коли воно стало більш реальним Ви взагалі встали в позу!Чому Ви так крепко вцепились зубами у ці кошти?Виникає така думка що У Вас свої погляди на ці кошти і своя зацікавленність!Покажіть свої чисті руки!Відпустіть кінець канату який Ви перетягуете з баьками ДНЗ №30!Повірте ми здаемо ці кошти щоб нашим діткам було краще у садочку ну І Вам біля них!А у Вашій ситуації получаеться навпаки ,що кошти ми здаемо, щоб Вам було добре ну і нашим дітям біля Вас!Краще робіть свою роботу!Підбирайте нормальний робочий персонал,а не створюйте в садку родинне кубло!
і знову небайдужі!!! Показати IP 11 Червня 2016 20:49
Думали що вже немає цієі сторінки.раді що є.керівництво днз30 будьте обержні у своіх діях з батьками про вас у мікрорайоні іде погана слава.педагонічний персонал не цінуєте !!!вже не говорячи про батьків.здириєте добрячі гроші.фонд вас не влаштовує цікаво чому?, разом зі своім діловодом радитесь весь район про це говорить.ви ж завідуюча майте свою голову.покритя біля садочка за літо зробите? Дуже надіємось бо просто жах!
не байдужі Показати IP 19 Червня 2016 16:51
У вас хоч якісь мозги є , чи всі повисихали. Всі кошти йдуть на різні книги ментодисту.Кому не подобається ходити в цей садок ,поряд відкривапється новий , завідувач там просто клад !!!. щасливої дороги.
батьки Показати IP 20 Червня 2016 14:36
садок № 38 ну просто мафія. Тут одні здирства коштів..Завгосп тут ну просто монстра.Під собою не бачить землі ,як ходить.Також придивіться на харчоблоці , чим тут займаються.
ідол Показати IP 27 Березня 2018 18:17
і асвальт змінила, і фонд створила і лапши навішала! Ось у чому молодець пані Валентита - пиз?анути з під тішка трішки бабличка!!!!!!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus