У Ківерцях 4-річний хлопчик помер від укусу собаки: хто винен?
У Ківерцях, що на Волині, собака покусав 4-річного хлопчика. Той не вижив – помер в реанімації. Зі слів батьків, інцидент трапився в дитсадку. Проте там, своєї провини не вбачають.
Напередодні діти розказували, що ганяли собачку в дворі дитсадка, Дениско не встиг скочити на турнік, і пес вкусив його за ногу. Батьки обробили рану, вона швидко загоїлася. Однак через деякий час хлопчику раптово стало зле, підскочила температура, боліло місце укусу, хлопчик почав марити. Малого відправили в реанімацію, через три тижні він помер.
Мама померлого – на 5-му місяці вагітності, одразу після похорон лягла на збереження, аби не втратити другу дитину.
У морзі батькам дали довідку, що хлопчик помер від сказу. Андрій Демчинський, тато Дениска, переконаний: у трагедії винні працівники дитсадка – вони ніяк не попередили батьків про існуючу небезпеку.
Медсестра в дитсадку навіть не сказала, як оброблювати рану, куди звертатися тощо.
Однак завідуюча дитсадка Леся Король усі звинувачення заперечує. З її слів, дитину під час прогулянки собака не кусала. Жінка посилається на свідчення вихователів. Натомість називає діток, які розповідали про інцидент, «ябедами».
Розслідування трагедії нині проводить районна санепідемслужба. Місцеві переконані : джерело сказу – безпритульні собаки, які вештаються містом. Люди просять стерилізувати тварин.
Батько ж хоче, щоб винні були покарані, наразі він готує подання в прокуратуру.
Виконувач обов’язків керівника санепідемслужби Ківерцівського району Дмитро Молчан каже, що під час засідання виконкому міської ради розглядатимуть питання профілактики сказу в місті.
Відео - ICTV
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Напередодні діти розказували, що ганяли собачку в дворі дитсадка, Дениско не встиг скочити на турнік, і пес вкусив його за ногу. Батьки обробили рану, вона швидко загоїлася. Однак через деякий час хлопчику раптово стало зле, підскочила температура, боліло місце укусу, хлопчик почав марити. Малого відправили в реанімацію, через три тижні він помер.
Мама померлого – на 5-му місяці вагітності, одразу після похорон лягла на збереження, аби не втратити другу дитину.
У морзі батькам дали довідку, що хлопчик помер від сказу. Андрій Демчинський, тато Дениска, переконаний: у трагедії винні працівники дитсадка – вони ніяк не попередили батьків про існуючу небезпеку.
Медсестра в дитсадку навіть не сказала, як оброблювати рану, куди звертатися тощо.
Однак завідуюча дитсадка Леся Король усі звинувачення заперечує. З її слів, дитину під час прогулянки собака не кусала. Жінка посилається на свідчення вихователів. Натомість називає діток, які розповідали про інцидент, «ябедами».
Розслідування трагедії нині проводить районна санепідемслужба. Місцеві переконані : джерело сказу – безпритульні собаки, які вештаються містом. Люди просять стерилізувати тварин.
Батько ж хоче, щоб винні були покарані, наразі він готує подання в прокуратуру.
Виконувач обов’язків керівника санепідемслужби Ківерцівського району Дмитро Молчан каже, що під час засідання виконкому міської ради розглядатимуть питання профілактики сказу в місті.
Відео - ICTV
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 121
юрист
Показати IP
20 Листопада 2014 10:58
Санстанції ліуквідовані в 2012 році. Якщо з помилками передали інформацію в надзвичайних новинах, то повторювати помилки не потрібно.
Луцький до юрист
Показати IP
21 Листопада 2014 11:35
І в статті автор перекрутив факти!!!! "Натомість називає діток, які розповідали про інцидент, «ябедами». " Навпаки в сюжеті говориться, що якби цей факт мав місце то б діти про це обов'язково розповіли, бо вони "ябеди". А так ніхто з діток про це не казав.
Анонім до юрист
Показати IP
21 Листопада 2014 18:24
як це ліквідовані, в 2012 році санепідемлікар відсторонив мою дитину від навчання через відсутність щеплення від кору, а от скажені собаки їх не цікавлять. Вони досі працють, ніхто їх не ліквідував.
лучани
Показати IP
20 Листопада 2014 10:59
Винен дитсадок та відділ народної освіти, які незабезпечили охорону від собак на території садка. Але у нас винною зроблять безневільну виховательку з мінімальною зарплатою та переповнинеми групами.
Анонім до лучани
Показати IP
20 Листопада 2014 12:41
А ви не захищайте виховательок. В них далеко не мінімальна азрплата -це раз.А вона,що там робила ляси точила. Вона,насмперед,повинна не допустити,щоб близько не було соабк біля діток.Цу пряма винна виховательки і нянечки. Я ВОДЖУ ДИТИНУ СВОЮ У САДОЧК. і БАЧУ, ЯК ВОНИ СТАВЛЯТЬСЯ ДО СВОЄЇ РОБОТИ.лЯСИ ТОЧАТЬ,МОЖНА ЗАБРАТИ ДИТИНУ І ВОНИ НЕ ПОБАЧАТЬ.пОСМАДИЛИ Б НА РОКВІ10 ТОДІ ЗНАЛИ, ЯК ВОНИ ВИКОНУЮТЬ СВОЇХ ОБОВЯЗКИ,вСЕОДНО,ЩО ВИХОВУЮТЬ СОБАЧАТОК, А НЕ НАШИХ ДІТОК.
Інспектор Петренко до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 19:35
і тебе за твою роботи щоб посадили на стільки ж
Анонім до Інспектор Петренко
Показати IP
20 Листопада 2014 20:44
Ти чого йшло в садок працювати. Хай садять виховательку, яку мати за сало на роботу в садочок влаштувала, бо воно безтолкове!!! Не подобаеться робота вали на базар!!!
цьом до Анонім
Показати IP
23 Листопада 2014 09:24
твої слова - тобі на долю
Лучанка
Показати IP
20 Листопада 2014 11:17
А в Луцьку теж багато собак, на яких на жаль міська рада не звертає увагу.
Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 11:17
Офигеть!!!! Родители пошли! Это любому понятно, укусила собака - иди в травмпункт и коли вакцину. Родители виноваты в первую очередь, так как не слелали элементарного
З княжого до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 11:30
Згоден. Винні першочергово батьки, а потім братва у садку.
оксана до Анонім
Показати IP
19 Лютого 2015 23:34
За жизнь и здоровье ребенка полностью отвечают родители. В первую очередь. А уже потом все остальные. Между прочим, заметьте, рана уже успела ЗАЖИТЬ! и только потом случилась трагедия, т.е. прошло какое-то время, что характерно для бешенства. У родителей было время принять меры. Ребенок - это ОГРОМНАЯ отвнтственность, когда надо становиться немного педагогом, немного психологом, немного медиком... да-да, напрягаться и учиться, читать, спрашивать и узнавать. Укусила собака - риск бешенства, наступил на гвоздь - риск столбняка. А вообще, нельзя тут искать справедливости. Детский сад не виноват, даже если воспитательница не заметила собаку, то рану ведь заметили дома родители. Никто ничего не скрывал специально. Конечно, боль ищет выхода, хочется найти виноватого...
Справедливий Лучанин
Показати IP
20 Листопада 2014 11:44
Як хто винен? В нашій країні винен полюбому буде(або зроблять) звичайно хлопчик!
балакун
Показати IP
20 Листопада 2014 11:50
В першу чергу винні ми!!! Поки суспільство не почне змінюватись, всі потуги будуть марними. Скільки собак викидають на вулиці, виганяють з дому?! А потім вже чиновники, які мають це контролювати та попереджувати. Прикро(
Собаки якь на вулицях народжені там. 95%.
балакун до Дід Панас
Показати IP
20 Листопада 2014 13:46
Не тринди. І де ж вони там взялися від початку? Скільки їх підкидають "гуманні громадяни", а раптом виживуть.
Анонім до балакун
Показати IP
20 Листопада 2014 14:16
тих що викинули зазвичай швидко гинуть саме від бродячих, вибити бродячих а потім контролювати тих що викидають
Дмитро
Показати IP
20 Листопада 2014 11:54
А где же любители бродячих собак , что молчат . А по-поводу травмопункта попробуйте найдите вакцину а если и найдете не факт что все будет хорошо . Три года назад грызанула меня бродяжка так после трерьего укола откачивали в алергоцентре а вакцина этой серии (которой было немеряно) вдруг кончилась . Вот такая у нас мудацина !!!
Анонім до Дмитро
Показати IP
20 Листопада 2014 13:24
нещодавно вкусила собака - із вакциною проблем нема, відразу почали колоти
дмитро
Показати IP
20 Листопада 2014 11:56
Шо ви несете!!!!!!!! А ви всі знали до даної трагедії що таке СКАЗ!!!! А працівники садочку в особі виховательки та особливо медсестри повині були повідомити батьків і подальшу процедуру оброблення рани!!!????? Співчуття батькам!
Дмитро до дмитро
Показати IP
20 Листопада 2014 12:01
А вот то и несем что всю эту заразу надо убирать с улиц и никакая бродяжка не стоит человеческой жизни , а если кому-то их жаль забирайте к себе домой !
Анонім до Дмитро
Показати IP
20 Листопада 2014 13:27
згідна. підкормлюють тих бродяжок, особливо бабуські яким нема чим занятись, а собака тобі під ноги кидається і гарчить. пристрелити і все. волосся дибки встає коли бачиш скільки бродячих псів вештається по вулицям, на базарах і навіть на шкільних майданчиках
статистика до Дмитро
Показати IP
20 Листопада 2014 14:02
Люди вбивають набагато більше. Ваші пропозиції?
OTAK OT до статистика
Показати IP
20 Листопада 2014 14:18
людина й собака це трохи різне, місто для людей а не для собак, му будуємо своє суспільство - коли собаки будуть в змозі побудувати своє тоді й будемо розмовляти на рівних
статистика до OTAK OT
Показати IP
20 Листопада 2014 16:01
Ми за них відповідаємо. А деякі люди гірше скаженої собаки. Нам відданості в них потрібно вчитись, любові і безкорисливості.
Анонім до статистика
Показати IP
20 Листопада 2014 16:25
Я за них не відповідаю, а якщо ти відповідаєш то тебе треба посадити за ту дитину що вмерла. Будеш відповідати?
статистика до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 17:15
Буду. Але спочатку тебе перекреслю.
OTAK OT до статистика
Показати IP
20 Листопада 2014 18:05
Ну так залиш свою адресу й телефон, нехай чоловік подає на тебе в суд. А до громади, якщо вас вкусила бродяча собака, подавайте в суд на КП Ласка, вони свою роботу не виконують належним чином, то нехай виплачують збитки через суд. Тоді й міськрада заворушиться.
статистика до OTAK OT
Показати IP
20 Листопада 2014 19:01
Яке відношення має КП "Ласка" до Ківерець?
закон до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 18:05
Не потрібно шукати крайніх. Потрібно шукати винних. Однозначно винні люди. В першу чергу вихователі, а потім місцева влада і так далі по-порядку. Якщо всі винні будуть покарані - буде порядок.
Анонім до дмитро
Показати IP
19 Лютого 2015 23:38
Про це навчають в школі нв уроках безпеки життєдіяльності, в училищі та університетах на відповідних дисциплінах. Про це пишуть у всіх журналах для мам, про це написано на стендах, які розішані по стінах в поліклініках!!!
1212
Показати IP
20 Листопада 2014 12:00
Виловити і вистріляти вміх безпритульних собак!!!!!! і тоді не будуть вмирати діти!!!! а то внас на першому місці собаки - а потім діти і люди!!!!! дуже шкода маленьке янголятко!!!
балакун до 1212
Показати IP
20 Листопада 2014 13:48
А на місце відстріляних ми нових попідкидаємо. І все по колу.
Олександр
Показати IP
20 Листопада 2014 12:08
Як ви можете обвинувачувити батьків!!!??? Перш за все винуваті працівники садочку!!! І факт знаходження тварин на території садочку я сам бачив! Щири співчуття!
Луцький до Олександр
Показати IP
20 Листопада 2014 17:42
Звичайно, при чому тут батьки, їх дитину покусала собака, а вони навіть у лікарню не звернулись. Садити таких батьків потрібно, а то друга дитина всуне пальці в розетку, а вони скажуть, що не знали, що це може бути небезпечно.
dj
Показати IP
20 Листопада 2014 12:13
Після укусу собаки потрібно було спостерігати , як мінімум, за самим собакою. Тоді і знали б чи потрібно колоти вакцину. Вакцина теж дуже шкідлива, особливо для дитячого організму. Дуже шкода маленького хлопчика, співчуття батькам(((
Олександр до dj
Показати IP
20 Листопада 2014 12:18
а факт вихователі скрили і за собакою спостерігати нікому не було можливост!! ВИНУВАТІ 100% працівники садочку!
Анонім до Олександр
Показати IP
20 Листопада 2014 12:34
На мою думку, частково вина є і батьків. Вони рану бачили, обробляли , та й дітки в такому віці мамам завжди жаліються на свої пригоди в садочку. Можливо, вони були не достатньо проінформовані про наслідки страшної хвороби -СКАЗ, яка може проявлятися, навіть, через 9 місяців після укусу.
Луцький до Олександр
Показати IP
20 Листопада 2014 17:46
Це як так? Дитина пів дня бігала з прокушеною ногою в садочку, не плакала, не жалілась, ніхто цього в садочку не помітив. Аж раптом вдома батьки побачили, обробили рану, забулись звернутись лікарню, і лише після летального випадку згадали про садок. Ну не вірю я, не вірю, що дитину могла бути покусана в садочку, і їй в медпункті не обробили рану і приховали це від батьків. Якщо це правда, то працівників садочку - РОЗСТРІЛЯТИ, але не за смерть дитини, а за те, що не повідомили батьків. В мене дитина кашляє підозріло, і я швидку викликаю, а тут укус і ніякої реакції батьків....
vekelka
Показати IP
20 Листопада 2014 12:14
керівництво !!! прошу дуже звернути увагу на собачий притон на 40а кварталі біля вишеньки . просто страшно ходити а особливо з дітьми !!!
Підтверження до vekelka
Показати IP
21 Листопада 2014 14:54
100% підтримую, дорослій людині лячно ходити, стояти на зупинці біля магазину "Вишенька", а з дітьми взагалі страшно.
Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 12:19
Виннi працiвики садку та вихователi. але певно нашiй загревi башлянуть i все замнеться. нажаль.
марийка
Показати IP
20 Листопада 2014 12:36
Это ветеринарная служба должна этим же заниматься!
Санстанция давно этим не занимается!
А еще ваш городской или районный совет должен раз и навсегда убрать собак с улиц.
Имеешь собаку - ходи с ней, гуляй, держи в наморднике и на поводке.
Других собак кастрировать и селить в клетки!
"Люди просять стерилізувати тварин." - брехня. Люди хочуть шоб їх фізично знищили, мбо вони й стерилізовані непогано кусаються. Але завдяки деяким "толерантним" їх стає все більше. Най забирають іх собі.
опа до Дід Панас
Показати IP
20 Листопада 2014 13:52
Не воняй за всіх. Коли вже тебе хтось забере чи прибере?
Анонім до опа
Показати IP
20 Листопада 2014 13:56
коментар було видалено
просто до Дід Панас
Показати IP
20 Листопада 2014 20:14
стерелізувати це ж не зуби вирвати вони ж однаково кусатись будуть,мені здається що треба карати тих господарів що беруть собачку побавляться а потім викідають
нововолинець
Показати IP
20 Листопада 2014 13:30
У Нововолинську цілі зграї безпритульних собак! Теж чекаємо коли собаки якусь дитину закусають до смерті?
економіст
Показати IP
20 Листопада 2014 13:51
В першу чергу не потрібно їх викидати! Вуличних собак потрібно стерелізувати. Тоді вони не будуть пускати на територію викинутих вами чи нових.
BOT до економіст
Показати IP
20 Листопада 2014 13:55
Брешеш, одна с..ка може привести 6-8. Економіст ти не дуже, вони розмножуються швидше і без контролю від людини їх стане тільки більше.
економіст до BOT
Показати IP
20 Листопада 2014 14:04
Стерилізовані не розмножуються!!!
BOT до економіст
Показати IP
20 Листопада 2014 14:06
Всіх стерилізувати не встигнеш навіть і ти
Анонім до економіст
Показати IP
20 Листопада 2014 18:12
але кусаються!
Анонім до BOT
Показати IP
20 Листопада 2014 17:03
Благо зараз інтернет доступний і таким невігласам, як ви...То почитайте щось про теорію зграй і зрозумієте, що "економіст" правий...якщо вмієте читати і думати...
Анонім до економіст
Показати IP
20 Листопада 2014 13:57
і ніхто їх не викидає вони й самі розможуються дай боже
економіст до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 14:05
Не бреши як не знаєш. Де вони взялися на вулицях, якщо всі пси домашні були?
Лучанин до економіст
Показати IP
20 Листопада 2014 14:14
Ти не економіст з кп ласка? Ті шо проїдають комунальні гроші нічого не роблячи?
економіст до Лучанин
Показати IP
20 Листопада 2014 16:04
В нас майже всі чинуші гроші проїдають нічого не роблячи, так і живете.
Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 14:07
Досить однієї бродячої суки і початок покладено
Анонім до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 17:00
Якщо вона стерилізована та щеплена від сказу, то ніякого початку не буде...А тим, хто пропонує фізичне винищення, нагадую, що ці пропозиції не сумісні з бажанням жити в Європі...
Батько до Анонім
Показати IP
20 Листопада 2014 17:55
я в сраці бачив вас і вашу європу, я хочу щоб моя дитина могла спокійно дійти до школи чи дитсадка, і повернувшись не вмерла від сказу який підхопила через бродячих собак!!
правда до Батько
Показати IP
20 Листопада 2014 18:12
А ти з неї (сраки) хоч вилазив інколи? Живеш там, то не гадь іншим. А то дітки твої там же виростуть.
Батько до правда
Показати IP
20 Листопада 2014 18:15
одна дитина вже втратила шанс через таких ........... як ти. недай бог моїх покуса собака, заведу декілька булів і поїду до кп ласки знайомити з гарнюніми псами
правда до Батько
Показати IP
20 Листопада 2014 18:21
Вони тебе зжеруть і сказом заразяться.Таким як ти собак заводити не можна. В дурного хазяїна і собака дурнувата. Хом'ячка собі заведи)
Лікар
Показати IP
20 Листопада 2014 19:49
Народ, про що ви пишете?! Інкубаційний період сказу мінімум місяць! Тобто місяць тому пес покусав дитину. І чомусь тільки зараз батьки ЗГАДАЛИ, що вихователі їм нічого не сказали про обробку рани! В суді такі звинувачення луснуть як мильна бульбашка. По-перше, батьки обробили рану у дитини (отже, знали про її наявність). По-друге, знали, що дитину вкусив собака (навіть зі слів самої дитини). По-третє, ці батьки що не вчилися у школі (не кажучи про ВУЗ), не знають наслідків укусу? Очевидно, складно прийняти, що у тому, що сталося винні самі ж батьки через бездіяльність. Тому і шукають винних в особі вихователя. Хоча за бездіяльність можна звинуватити завідуючу садочка і комунальні служби (не вихователь же має розганяти собак ).
Анонім до Лікар
Показати IP
20 Листопада 2014 20:56
А ви певно лiкар того ж садочку? До вас ваша падруга вихователько не звернулась, що вона завтикала на майданчику коли дитину собака вкусила? Чому ви не обробили рани i не попередили про наслiдки? Всю освiту треба зачистити, вплоть до сторжiв в садках бо такої недолугостi безвiдповiдальностi зверхньостi та корупцiї немає мабуть навiть в медицинi (хоча i там теж саме).
Анонім до Лікар
Показати IP
21 Листопада 2014 07:59
Такий ти і лікар який сам не знає що Інкубаційний період сказу триває досить довго — у середньому 1—3 місяці (хоча може тривати й до року)
Феміда до Анонім
Показати IP
21 Листопада 2014 18:40
недалека ти. а тобі про що Лікар пише? Чи вже мозгі не роблять?
Анонім до Лікар
Показати IP
1 Грудня 2014 20:27
Я теж згідна,що вихователь повинен не за собаками дивитись, якщо вихователі такі погані то чому всі рвуться в садок ,що в групах по 30 дітей і більше,ліжок не вистачає,а дітей потрібно ще навчити щось,і щ одна вихователька навіть з 2 собаками нічого не зробить. І згідна з тим що винні батьки,що не звернулись в лікарню.,тоді міська рада що нічого не робить ,зграї собак бігають ,і садочок має бути загороджений,щоб собаки туди не потрапляли,вихователь не винен,що нема умов,для прогулянки з дітьми.
Мама до Лікар
Показати IP
21 Листопада 2014 09:25
Завдання працівників садочку було повідомити батьків і звернути увагу на необхідність вжиття заходів, ми ж не звірі якісь щоб тільки за себе думати, Для чого у садочку завідуюча, медсестра і вихователь? То давайте хай діти самі себе глядять разом з собаками, котами, кліщами.... Як гроші збирати з батьків на ковані забори чи коври чи холодильники то вони тоді при ділах (знають як все гарно розказати), а як дітей глядіти то в садочку прохідний двір. Вина батьків у тому що мало обізнаності у можливих наслідках. А хіба можна бути готовому до всього на світі. Але вина працівників садочку однозначна.
Луцький до Мама до Лікар
Показати IP
21 Листопада 2014 11:34
Ви статтю читали? Відео дивились? Навіть якби це сталось в садочку, і про це сказали батькам, що б це змінило? Вони і так бачили рану від укусу і нічого не зробили, і тепер для заспокоєння власного сумління, та уникнення відповідальності шукають крайніх.
І в статті автор перекрутив факти!!!!
"Натомість називає діток, які розповідали про інцидент, «ябедами». "
Навпаки в сюжеті говориться, що якби цей факт мав місце то б діти про це обов'язково розповіли, бо вони "ябеди". А так ніхто з діток про це не казав.
Мама до Лікар
Показати IP
21 Листопада 2014 09:25
Завдання працівників садочку було повідомити батьків і звернути увагу на необхідність вжиття заходів, ми ж не звірі якісь щоб тільки за себе думати, Для чого у садочку завідуюча, медсестра і вихователь? То давайте хай діти самі себе глядять разом з собаками, котами, кліщами.... Як гроші збирати з батьків на ковані забори чи коври чи холодильники то вони тоді при ділах (знають як все гарно розказати), а як дітей глядіти то в садочку прохідний двір. Вина батьків у тому що мало обізнаності у можливих наслідках. А хіба можна бути готовому до всього на світі. Але вина працівників садочку однозначна.
Vkby
Показати IP
21 Листопада 2014 12:45
Теперішнім батькам, і потенційним теж, потрібно не тільки в кАнтактах сидіти і тупі- ток шоу дивитись , а ще й трохи хоч щось читати для загального розвитку, а то вже песець повний, невже так деградували і отупіли, що елементарні речі має хтось розжовувати, попереджати , наголошувати - знали що дитину вкусила невідома собака, а про небезпеку сказу не подумали, бо їх про це не попередила вихователька і медсестра в садочку і не сказали що треба робити, жах якийсь, розумово відсталі, блін, чи що?
Ківерчанин до Vkby
Показати IP
25 Листопада 2014 11:27
Це обов"язки адміністрації садочку - слідкувати за дитиною, поки вона там!!!!!!!!!!!!! Вони за неї відповідають цілком і повністю, а інакше для чого тоді садочок? До своєї роботи потрібно ставитись відповідально, особливо в такій роботі з дітьми.
Якi педагоги, такий i рiвень суспiльства. У вас совiстi немає ще й батькам дорiкати. А вихователям варто б пам'ятати, що вони не в зоомагазинi працюють, а в дитячому навчальному закладi! Не справляються - на базар, а то протараторюють нашi з вами податки замiсть того, щоб за дiтьми дивитися!
Луцький до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 17:04
Які батьки такі і діти! Шановні ХОХЛИ, ставайте вже нарешті українцями, ніхто і нічого вам не винен, ви самі маєте карбувати своє щастя, турбуватись про свій матеріальний, фізичний та духовний стан, дивитись за своїми дітьми. І ще раз наголошую, крім того, що базарять батьки, ніяких доказів причетності садочку НЕМА. Навіть скарг після інциденту на когось кудись НЕ БУЛО. Вумнику якщо ти такий модний, що розказуєш про податки, розкажи но нам скільки ти особисто їх заплатив, і поцікався, яка зарплата в педагога в садку - так, що їм ще уклінно дякувати потрібно, що вони на базар не повтікали. А якщо є погані вихователі, і батьки їм віддають своїх власних рідних дітей, то це камінь в город батьків....
123 до Луцький
Показати IP
21 Листопада 2014 19:23
Ви здоровi? Дитини вже нема, а воно пише "Якi батьки такi i дiти". Як тебе земля ще носить i хто, за якi грiхи тебе родив? Не дай Бог ви освiтянка (нин). Люди треба щось робити з тою системою освiти в нашiй областi i з такими педагогами!
Луцький до 123
Показати IP
21 Листопада 2014 22:22
"Які батьки такі і діти" - це відповідь на фразу "Які педагоги, такий і рівень суспільства", але нащо пов'язувати пости між собою) Дитини нема і це трагедія, і такі трагедії трапляються, бо батьки не хочуть нести відповідальності за своїх дітей, люди не хочуть відповідати за себе, а шукають тих, хто їм щось винен і за них щось має зробити. І поки українці не почнуть думати за себе самі, нічого в цій країні не зміниться. В дитини укус, а у батьків навіть думки звернутись не виникло, хто винен - хтось.
фото до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 18:42
ти видно з базару? тебе теж з роботи за видатну працездатність турнули?
Анонім до фото
Показати IP
21 Листопада 2014 19:19
От поки такi як ви працюють з людьми, доти нашу країну Гондурасом будуть називати!
125 до фото
Показати IP
21 Листопада 2014 19:26
А що такого людина написала? все правильно, половину тих виховательок влаштували по блату на роботу, в садки беруть теж скрiзь по блату. Ви спитайте тих колишнiх учнiв ВНУ чи педколеджу, простих, хто не мав зв'язкiв хоч мав великi знання i бажання працюватти з дiтьми, чому їх не беруть на роботу в освiтнi заклади.
Луцький до 125
Показати IP
21 Листопада 2014 22:24
І знову винна "система", навіщо батькам напрягатись, наводити справки і т.п. щоб взнати у чиї руки вони віддають своїх дітей....
Ух! Та ви ще й троль-полiтолог! Шикарно))))
Анонім до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 19:38
Вони за це грошi отримують, не звертайте уваги.
Яна до фото
Показати IP
21 Листопада 2014 20:01
Державний Прапор України для тебе символ базару? Ти хоч знаєш, що люди рiк назад вкладали в цi слова "Слава Українi"? На що вони надiялись (хоч марно мабуть)? А надiялись на змiни, на безпеку власних дiтей зокрема. Ти маєш уявлення якою цiною нашiй державi дiстався той прапор та герб? Нi не маєш, бо ти риго-путiнський недобиток!
Лікар до Яна
Показати IP
22 Листопада 2014 15:21
Видно, у тебе параноя. Терміново звернися до спеціаліста
УВ до WWW
Показати IP
23 Листопада 2014 09:23
які у тебе педагоги - така ти сама і виросла
Анонім до УВ
Показати IP
23 Листопада 2014 11:35
Якi керiвники освiти, такi I педагоги! Нiчого не змiнюється, в кiверцях начальника нема, а зате загревиха керує, хабарниця, лицемiрка, корупцiонерка. I кожен педагог живе надiєю заплатити їй i порешати всi питання. У районi нi керiвника нi автобусiв щоб дiтей возити в школи НIЧОГО НЕМА!!!
Забула додати. З ТРОЛЯМИ НЕ СПIЛКУЮСЬ, ТОМУ НЕ ВIДПОВIМ.
Луцький до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 17:44
А тролі тепер у нас усіх хто хоч трохи думати пробує) Нема аргументів - нема бажання висловлюватись)
I як проходить ваше пробування думати? Здається на початках не дуже)))) Нiчого, кажуть у неадекватiв цей процес триває трохи довше...
Анонім до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 19:37
БРАВО!!! МОЛОДЕЦЬ не звертайте уваги на ненормальних, Ви все правильно пишете. СЛАВА УКРАЇНI!!!
777 до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 19:39
Це вихователька чи зав садочка пише?
Хо-хо-хо до 777
Показати IP
26 Листопада 2014 14:30
Це Марта Стамбульська - ставленик Загреби
ааа до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 19:40
хахаха! Класно! прямо в точку
йося до ааа
Показати IP
23 Листопада 2014 09:26
сама пише - сама хвалить
мося до йося
Показати IP
23 Листопада 2014 10:57
от молодець! це так важливо - твоя думка.
Інспектор Петренко до WWW
Показати IP
21 Листопада 2014 18:44
виключи комп і піди поспи. твої пости нікого не цікавлять
Олень до Інспектор Петренко
Показати IP
21 Листопада 2014 20:03
Вашi то цiкавлять дуже багатьох, особливо психiатрiв.
Психіатр до Інспектор Петренко
Показати IP
22 Листопада 2014 15:23
Мене твій пост зацікавив.
ау
Показати IP
21 Листопада 2014 17:35
лікарі якісь дивні. Собака інфікована сказом вмирає за 10 днів! Якщо досі жива, то хлопчик помер точно не від сказу!
ау
Показати IP
21 Листопада 2014 17:44
Якшо на території садочку бігала собака, працівники мали викликати службу відлову! Чи в них сторожу немає шоб прогнав тварину? звичайно, добре, коли дітки розуміють, шо то жива істота, її ображати не можна..вони собі грались з нею..але краще бути обережним. Є ж собаки що і не вкусять ніколи. Мало лі шо цій в голову взбрело...запах може не сподобався..певний рух..
І ще, ну є в нас безпритульні собаки...тяжко виловити всіх і посадити в притулок, коли люди чуть шо на вулицю викидують тварину. їх більшає, а влада не виділяє коштів на те шоб в притулку були нормальні умови для утримання собак і шоб були кошти на бензин для відлову, на снодійне, коли собаку не можна зловити. А куди кошенят наприклад дівати...то ж взагалі...всім легше втопити...забрати невинне життя. То не все так просто. А коли зявляються статті, шо просять гроші для притулку, всі пишуть, нашо він потрібен, розігнати. Люди такі дурні часом)
Луцький до ау
Показати IP
21 Листопада 2014 17:49
Ключове слово "ЯКЩО". Але про віртуальну собаку в садочку, згадали коли вже було пізно. Притулки для собак? Ви де живете? В нас для людей притулків не вистачає, а Ви про собак думаєте. Відстріляти ту всю нечисть з вулиць, і буде спокій, і не треба розказувати, про те що з лісів понабігають інші тваринки....
Анонім
Показати IP
21 Листопада 2014 20:17
Вихователька з Затурець сiла, вихователька що була з дiтьми в карпатах сiла, i ця бпанi вихователька сяде теж. Пишiть тут хоч луснiть.
Луцький до Анонім
Показати IP
21 Листопада 2014 22:33
Ну посадять ту виховательку, ЯКЩО ВОНА МАЄ ЯКЕСЬ ВІДНОШЕННЯ ДО ТРАГЕДІЇ... Але яке вона відношення в принципі може мати... Ну за що її в принципі можна притягнути до відповідальності? За те, що собака вкусила дитину, ну це те ж саме, що притягнути її до відповідальності, за те, що з дерева впала гілка і поранила дитину, яка вина виховательки (ну припустимо, що це дійсно сталось в садочку)??? Як вона могла цього уникнути??? Побачила, прийшли батьки, розповіла, батьки забрати дитину і нічого не зробили, не завезли її в лікарню, до чого тут вихователька??? Вона мала переконатись, що батьки знають про те, що є така штука, як сказ??? Ну це те ж що, перепитати у батьків чи вони знають, що дітей кормити потрібною.
Анонім до Луцький
Показати IP
22 Листопада 2014 10:21
зрозумiйте, в садочку навiть пiд час прогулянки з дiтьми є якась навчально-розвивальна програма, якою займаються виховатклi з дiтьми - i до цiєї програми аж нiяк не входять iгри з дворнягами! Виховалелька мала б чимось зайняти дiтей, щоб вони не гралися з собакою. Важко-не важко це не виправдання бо їх цьому вчать в педколеджах. Тому тут i пишуть, що понабирають значить невмiлих вихователiв по знайомству i т.д.
Луцький до Анонім
Показати IP
22 Листопада 2014 10:51
Та розумію я Вас прекрасно, в мене діти в садочку. Ну йде мова про те, чи взагалі якась собака в садочку була, це лише слова батьків, які ніхто крім них не підтверджує. Але навіть якби діти були зайняті, прибігла скажена собака, яка не поводить себе адектватно і з нею в принципі не можливо було б гратись і цапнула дитину, і вихователька фізично навіть не встигла цьому зарадити.... Дити ну ж лікарню всеодно НЕ ЗАВЕЛИ батьки...
Анонім до Луцький
Показати IP
25 Листопада 2014 11:35
А медсестра для чого? для галочки?
Луцький до Анонім
Показати IP
25 Листопада 2014 12:25
Медсестра має переконатись, що батьки у випадку укусу собаки додумались завести дитину до лікаря? Дитина до медсестри у садочку не попадала, в статті вказано, що рану обробили батьки і все)
ціх до Луцький
Показати IP
22 Листопада 2014 15:24
Це є така забава: знайти крайнього і винного
1111 до ціх
Показати IP
23 Листопада 2014 22:40
всі діти, які були на той час в садочку підтверджують, що цього хлопчика вкусила собака на прогулянці у садку.і взагалі мова не про це, а про те, що територія садочка має бути нормально загороджена та ігрові майданчики теж, щоб на територію не могла потрапити ніяка тварина взагалі. тому тут сама основна вина завідуючої закладом.
Луцький
Показати IP
24 Листопада 2014 10:04
Ну чи діти підтверджують, це лише Ваші слова, можливо, і так. І як Ви собі це уявляєте, що директор має відповідати за нормальне загородження?))) Не могла потрапити ніяка тварина взагалі))) Ви це профінансуєте? А це ще Ківерці. Я в Луцьку жодного такого садочку не бачив, ЖОДНОГО (можливо, і є, але всі, що я бачив, проникнення собаки не виключають). А якщо дитину вкусила собака по дорозі з садка, чи на прогулянці з мамою - хто винен, що не звернулись до лікаря??? А розказувати, що і як і де має бути у нас усі мастаки. А як діяти в конкретних ситуаціях, то найкраще на що здатні це шукати крайніх.
1111 до Луцький
Показати IP
25 Листопада 2014 07:08
наскільки відомо, батьки навесні пропонували загородити майданчик за власні кошти їм було відмовлено, і батьки в лікарню звертались - і ось вам результат.
Луцький до 1111
Показати IP
25 Листопада 2014 12:29
Ну якщо звертались, то взагалі до чого тут садочок? Повісити тих медиків, які не надали належну допомогу.
батько
Показати IP
24 Листопада 2014 14:04
Як завідувач сказала шо всі діти ябіди, це означає шо діти говорять правду про інших дітей!!!!! а завідувачка і вихователь це брихуни! які навіть совісті не мають!
Луцький до батько
Показати IP
24 Листопада 2014 15:06
Раз вже третій пишу. В тексті статті перекручені слова виховательки!!! В сюжеті говориться, що якби собака покусала хлопчика то діти про це обов'язково розказали б, бо вони "ябеди", а так діти нічого про це не казали.
до Луцький до Луцький
Показати IP
25 Листопада 2014 10:40
То вже третій раз і зрозумій шо діти про це і сказали, і зараз говорять, але по ходу їх не чують лише завідуюча і вихователька. Нічого органи розберуться. Вони все чують. Там такий садок шо постійно інциденти якісь стаються: то гроші вимагають то дитину поб'ють то собака когось вкусив. Може забагато завідуюча небачить і не чує може їй до лора чи окуліста сходити. А батькам співчуття.
Луцький до до Луцький
Показати IP
25 Листопада 2014 12:33
Я орієнтуюсь, на те що прочитав, і на те, що говориться в сюжеті. Як було в реальності я не знаю, але це не змінює суті, яка привела до трагедії - неналежна медична допомога, чи її відсутність (з вини батьків, якщо не звернулись, або з вини медиків, які її не надали),
Анонім
Показати IP
1 Грудня 2014 20:45
ШКОДА БАТЬКІВ ЗВИЧАЙНО,АЛЕ НАЙБІЛЬША ВИНА ЇХ ,ЩО НЕ ЗВЕРНУЛИСЬ В ЛІКАРНЮ.
Ківерчанка
Показати IP
3 Грудня 2014 13:45
Батьки самі приходять на територію садка з собаками!!! Бездомні собаки дуже рідко кусаються, а кусаються хазяйські собаки, яких наші "свідомі" громадяни випускають.
А у цьому випадку винні тільки батьки!!
Батькові менше треба було банячити, а дивитися за дитиною (дитина, зі сідчень сусідів, постійно гралася у дворі з собаками)
І не собак треба стерилізувати, а таких батьків!!!
Machineryline: все, що потрібно знати про платформу для купівлі та продажу спецтехніки
Сьогодні 11:34
Сьогодні 11:34
Імовірно, був збитий російським ЗРК: у літаку, який впав у Казахстані, загинули 38 осіб
Сьогодні 11:05
Сьогодні 11:05
Під час пожежі на Волині жінка отруїлася чадним газом
Сьогодні 10:37
Сьогодні 10:37
Пасажирка зламала плече: у Луцьку покарали водія, який п’яним врізався в «ГАЗ» на зустрічній смузі
Сьогодні 09:39
Сьогодні 09:39
У Балтійському морі сталася аварія на електрокабелі
Сьогодні 09:10
Сьогодні 09:10
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.