USD 42.00 42.25
  • USD 42.00 42.25
  • EUR 42.00 42.25
  • PLN 10.16 10.32

Смертельна ДТП на Рівненській: загинув пасажир таксі

3 Січня 2018 22:31
Смертельна аварія трапилася на вулиці Рівненській у Луцьку увечері 3 січня.

Автомобіль таксі з іноземною реєстрацією врізався у відбійник на мосту. У результаті загинув пасажир.

Про це повідомили Інформаційному агентству Волинські Новини очевидці.

Інформацію підтвердила речниця патрульної поліції Волинської області Ольга Бузулук.

23-річного водія госпіталізували з травмами різного ступеня важкості.

Обставини встановлюються. На місце події викликано слідчо-оперативну групу.

Фото патрульних і Влада Шостака.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Коментарів: 85
5.45 Показати IP 3 Січня 2018 22:45
Висока швидкість, агресивно-самовпевнений водій, не пристебнутий ремінь безпеки-ось і результат. Від адреналіну в крові до крові на асфальті недалеко.
Блуд до 5.45 Показати IP 3 Січня 2018 23:07
Доступні авто на бляхах навіть для дебілів, незаконне таксування, незаконне знаходження на території країни, відчуття безкарності, можливо навіть бонус у вигляді водія під шафе
Зіряк Шкорян Показати IP 3 Січня 2018 22:54
2 питання: 1.А що, бувають таксі на євробляхах? 2. "Госпіталізували з різними ступенями тяжкості" - це як?
Правда. Показати IP 3 Січня 2018 22:59
Скількі ще нашій владі потрібно смертей, щоб почати щось робити?!!!!!! Що робить 23річний водій на таксі, ще й з литовською реєстрацією?!!!!!!
02 до Правда. Показати IP 3 Січня 2018 23:51
З різними ступенями тяжкості це-стан хворих, які зазнали травм, в коголь легка ступінь травми, в когось важка.
Муха Показати IP 3 Січня 2018 23:13
Бляха муха,скільки людей,ще загине через ці авто на євро ном??? Поліція на що дивиться,як таксі без акта тех обсл може працювати,на бляхах його не зробиш,а іздить іх море і всі закривають очі...зупиняйте забирайте ті корчі!!
Байдужа до євроблях до Муха Показати IP 3 Січня 2018 23:31
А що на укр. реєстрації люди не потрапляють в ДТП? Що Вам з того на яких номерах машина? Людям біда!
Мандарина до Байдужа до євроблях Показати IP 3 Січня 2018 23:45
А шо ти собі взяла бляху то треба хоч якось їх виправдовувати? Чи чоловік бляхар?? Після такого ше й язик повертається іх виправдовувати.. Людям біда якраз через єврономер
Ігор до Мандарина Показати IP 4 Січня 2018 00:49
Людям біда не через єарономер, а через дурнуватого водія (громадянина України). Чому в європі де є ціна на авто більш ніж доступною кожній людині немає стільки дтп? У нас такий менталітет! Його через 10 поколінь не викорінити!
Мандарина до Ігор Показати IP 4 Січня 2018 01:13
Тому що є розуміння неминучої відповідальності, і менталітет відходить на другий план. Говорити про дурнуватого водія ми будемо коли не буде єврономерів і тоді будуть всі рівні. А зараз є рівні і рівніші
Ігор до Мандарина Показати IP 4 Січня 2018 09:12
Звичайно, як тільки зникнуть єврономера, то в сі водії в україні будуть дуже чемними, не будуть вживати алкоголь за кермом і будуть з повагою відноситися до інших учасників руху. Дійсно з Вами погоджусь що з бляхами щось треба робити. Тільки владі начхати на простих смертних. Не є великою проблемою зареєструвати ці авто. Тільки ж у влади на першому місці бізнес а не народ.
ось до Ігор Показати IP 4 Січня 2018 08:30
Якщо у людини замашки б*дла, яке думає що основним аргументом є хитрож*пість наглість і горлянка, то це не менталітет, це риси характеру конкретної людини. І її треба ставити на місце. В європі наші їздять чемно, бо знають що буде покарання...
Льоха до Ігор Показати IP 4 Січня 2018 11:01
Справа у тім, що якби служба таксі, а також механік, який зобов'язаний перед виїздом машини на лінію, відповідально відносились до своїх обов'язків, то ні про які євробляхи і мова не й шла б, а також про двадцятитрьох річного шмаркача. Є закони. Сам був водійом таксі...
Лучанка до Байдужа до євроблях Показати IP 4 Січня 2018 12:59
Велика....якщо не розумієте то не лізте з коментами
456 до Муха Показати IP 3 Січня 2018 23:34
Взагалі то за таксування на бляхах штраф 300% розтаможки. Але ж в нас закон для всіх крім БляХєрів і депутатів
Еее до Муха Показати IP 4 Січня 2018 00:07
Сам ти корч, до чого тут єврономера..
якраз і до того до Еее Показати IP 4 Січня 2018 00:18
То того що олені на бляхах почали таксувати.
Корчу галімому до Еее Показати IP 4 Січня 2018 00:46
До того!
Алі до Муха Показати IP 4 Січня 2018 16:36
чувак номера литовські там є усе навіть страхівка
Anonymous Показати IP 3 Січня 2018 23:47
На "укробляхах" мало ДТП? Той же фіат в паркані сьогодні - на укр номерах, у водія, що втік - понад 2 промілле (а поки знайшли ще, думаю, в момент польоту було більше)! Вся справа саме в ДЕБІЛАХ - і от для них я б не тільки "тимчасові права" на 2 роки ввів, але й при фіксуванні у водія, скажімо 5-ти СЕРЙОЗНИХ, а не "парковка в дворі" порушень (червоне світло, розворот на подвійну суцільну, значне перевищення швидкості) за рік - забирав би права і змушував перездавати. А доступні авто - то тільки плюс, і величезний для людей. Не все ж у СРСР жити і вважати авто розкішшю "для партєйних"! Але - порушив серйозно 5 (3) разів за рік - права наново, випив за кермом (фіг з ним, ввести 0,5 промілле, як в купі країн ЄС - бокал вина/пива, не більше, щоб не було уивано "на Європу") - від 100 на перший раз до 300 хоча б повторно тис. штрафу (і, якщо з потерпілими - більше), і років 3-5 пішки, Зловили втретє - права плюс дозвіл на зброю, якщо є, здав назавжди і пожиттєво на облік в наркодиспансер, як хронічний алкаш. Смертельне чи з серйозною втратою здоров'я ДТП в нетверезому стані - однозначна тюрма з конфіскацією всіх статків робилі потрепілого чи потрепілому. Ну і поліції не позаважає ввести років 10 за отримання хабара. Все. Авто НЕ має коштувати в ситій Європі втричі менше, як в нас.
що за брєд до Anonymous Показати IP 4 Січня 2018 00:12
Як? Як може бути таксі на бляхах? Ви европейці задрипані... в європі за таке тюрма.. Є мізки то подумай...
я до що за брєд Показати IP 4 Січня 2018 08:00
Швидше за все через додаток "Тачки" таксі замовляли.Там будь-хто може зареєструватися.І дозволів ніяких не треба
то край Показати IP 4 Січня 2018 00:02
Таксі на бляхах в Луцьку масове явище. Нещодавно визивав через диспетчера таксі Морячок, прийхало корито на бляхах, без фішки. За кермом якийсь малолітка, на запитання що то таке... що за нах.? Почав торочити щось на кшалт така у нас держава, про корупцію і інший брєд.... висновок один беззаконня у нас повне і порядок повинен жлрстко наводитись і це стосується цих хитрожопих "простих людей" також...
111 до то край Показати IP 4 Січня 2018 00:10
Край це те, що ти про це лише пишеш. Або роби щось або не тявкай
222 до 111 Показати IP 4 Січня 2018 00:24
Наступний раз здам бляхо-заробітчанина в поліцію.. на перший раз послав.. послугами не скористався. Просто був шокований що таке може бути. Адже викликав через офіційний телефон Морячок таксі.
Морячок до то край Показати IP 4 Січня 2018 05:39
Шановний "Край", от не треба людей вводити в оману. На службі таксі *Морячок * працюють авто на виключно українській реєстрації.
Не байдужий до Морячок Показати IP 4 Січня 2018 18:11
Неоднаразово відмовляло морячок таксі на 6ранку.занепадає.тому на бляхах
Ава Показати IP 4 Січня 2018 00:21
Співчуття родині загиблого(
лучанин Показати IP 4 Січня 2018 00:38
якаж то швидкість у того бляхамухавода була що так його корча порвало.. Люди..не сідайте в ті єврономери.. не обрікайте себе на смерть .. Бойкот "таксі" на польськолитовській реєстрації..
Андрій Показати IP 4 Січня 2018 01:18
Це просто жах. А найбільший жах - це коли купа людей, які не мають довідки про стан здоров'я, досвіду водійського, ліцензії на перевезення пасажирів, техогляду на авто (а воно, до того ж і не зареєстроване у нас) займаються таксуванням !!! А го?носмени (поліцією цих диб...в) важко назвати, їздять повз таких таксистів і хоч би якісь міри прийняли ! Але який тут порядок, ці "вартові порядку" самі цей порядок порушують, катаючись на незаконно ввезених авто. Тут хтось вище писав, що в Європі дешеві машини, ми ж європейці ! Ми не європейці, ми би?ло. Тому нас там і не чекають. Чому коли наш брат перетинає кордон до західного сусіда, то і ремінцем пристібнеться, і швидкість зменшить, і взагалі стає дуже зразковим водієм, а от коли він повертається назад - йому нас...ти на всі правила та і на всіх йому нас...ти. Ось вся відмінність європейців від нас. Вони поважають правила і закони що існують в їх країні (хоча і їх вони, в якійсь мірі, утискають), а ми хочемо мати європейські зарплати, європейські цінності, але не хочемо ставати європейцями. Бо нам зручніше бути невихованим би?лом. Тут щось "порєшать", там что-то "замутить", где-то, что-то спиз..ть. А ви тут про дешеві машини. Як ніби більш глобальних проблем немає. Краще так би добивалися зменшення тарифів на комунальні послуги, хліб он скоро буде по 30 грн. Життєвий рівень падає - оце є проблема. Я взагалі ваажаю що авто це є засобом підвищеної небезпеки, тому і володіти ним повинні адекватні, цілеспрямовані, працьовити люди, яким воно дійсно необхідне і які здатні заробити на авто та на його утримання. А не щоб скуповлював всілякий " зброд", який ні роботи немає, ні працювати не хоче. Перевірити всіх на кількість "тирси" в голові, якщо показник перевищує норму - нах...й. Якщо в нормі - дозволити розмитнити не більше однієї автівки в 3 роки і одній особі. Ось і все вирішення проблеми.
999 Показати IP 4 Січня 2018 02:02
Краще замість того щоб ср*тись за євро бляхи, може є реальні свідки ДТП. Його підрізала машина через дві суцільних лінії. Пишіть в коментах. Я два роки назад попав в дтп на українських номерах бо якесь чмо вилитіло на зустрічну і мене зробили винним у дтп, хоч і свідки були в машині і говорили що я правий. І що далі? В кого більше грошей той правий...???
Саша до 999 Показати IP 4 Січня 2018 10:57
Може і підрізали, але якби він їхав 60км/год, то просто пригальмував би, а не трупів розкидав би по дорозі
До саши до Саша Показати IP 4 Січня 2018 16:06
А не міг ти подумати, що від удару таксі опеля розвернуло і він врізався у відбійник. Яка б швидкість не була удару не минути. Чого ніхто не говорить за водія, який вдарив опеля і став винуватцем цього всього??? Чого він втік і чого його ніхто не шукає???
Саша до До саши Показати IP 4 Січня 2018 22:13
Хочу вже почитати про того водія, який так вдарив машину виїжаючи з під моста(напевно 200км з під моста летів) шо розвалив корча майже навпіл. Якщо поліція підтвердить цю інфу - я повірю, а поки що.... Чекаєм істину
Тетяна Показати IP 4 Січня 2018 02:11
Всі троє молодих хлопців загинуло. Спочитайте з Богом! Царство небесне і вічний покій! Співчуття рідним та близьким! :-(
Алла до Тетяна Показати IP 6 Січня 2018 19:18
Яких троє?? Шофер ногу поломав
Риторика Показати IP 4 Січня 2018 03:14
Що ж це робиться в Луцьку? Україні? Мало того, що їздити завжди було небезпечно через усіляких горе-водіїв, які можуть виїхати тобі на зустріч. Потім частими учасниками дтп були маршрутки, які влаштовували перегони за 4 грн., тепер уже в таксі страшно сідати і пішки ходити по тротуарах.....
Таксист на "ЭРОБЛЭХА Показати IP 4 Січня 2018 04:16
Що ви на номера накинулися, це ж абсурд, пусті і нічим необгрунтовані коментарі. Перш ніж щось писати двічі подумайте, порадьтеся з розумними людьми, а то тільки ср*чі розводите в коментарях.
ага до Таксист на "ЭРОБЛЭХА Показати IP 4 Січня 2018 08:37
На бляхах пасажири не застраховані. При дтп ніякої компенсації. І ти ще кажеш що коментарі не обгрунтовані...?
Таксист на "ЭРОБЛЭХА до ага Показати IP 4 Січня 2018 11:52
Кажу бо сам маю авто і на українській реєстрації Таксую що на одному що на іншому, страховки пасажирів ніде немає і це в 95% таксі в Луцьку незалежно від "блєх" і служб . А причина в тому що ніхто не буде платити ні за страховку ні податок на перевезення пасажирів бо тоді вас дорогі мої пасажири будуть возити не по 5 грн/місто а мінімум по 9. Але ж ні в нас всі розумні, хочуть щоб перевезення були дешеві безпечні, і все було відкрито і прозоро.
до таксиста до Таксист на "ЭРОБЛЭХА Показати IP 4 Січня 2018 12:25
скажи добродію, де то в нас тарифи по 5 грн за км?
Таксист на "ЭРОБЛЭХА до до таксиста Показати IP 4 Січня 2018 17:53
Так такий тариф (офіційний) практично у всіх служб у Луцьку 25-посадка 5/км-місто. Морячок, Козачок, Оптимальне, Еліт ( денний ) Джокер, ХітТаксі, ЛюксТаксі, 7 і Максим можливо трішки дорожче ( 5,50/км )
я Показати IP 4 Січня 2018 08:05
Ну в Луцьку в євробляхарів може хоч права є.А якби ви знали,що по селах робиться! Відпрацював у Польщі 3 місяці шмаркач,який і прав не має-купив машину на єврономерах і давай п'яний ганяти.Колись знайомий сів до такого в авто (правда,до тверезого). Каже на водія-куди преш.Знак же.А той-а я звідки знаю,що той знак означає?Я тікі їздити вмію.А знаків я не знаю.Отак і живемо.
Скільки вже можна те Показати IP 4 Січня 2018 09:05
Поліція чому ми бездіяльні ? Бачите машини на іноземній реєстрації перевіряйте і конфісковуйте! Якщо влада би?ло то громадянини страждають! Люди давайте самі трохи боротися! Бачимо таксі на бляхах чи навіть звичайну машину викликаємо поліцію і нехай працюють, а бла бла кари? Невже вам не дороге своє життя? Вони вже і там людей перевозять по всій Україні ! Жах куди ви сідаєте, кому платите, чим ризикуєте? Ті сц?куни клерки не мають, на роботу ніхто йти не хоче, податки платити теж, то як тій Країні жити? Дааайте кожен почне з себе, дзвоніть в поліцію в усі служби де працює хто підпільно без сплати податків без ліцензії без розмитнення !!! Якби цей таксист хотів отримати ліцензію, він звичайно її б не отримав, бо нема свідоцтва підприємства, реєстрації машини в Україні , медичної довідки і довідки з наркодиспансера, досвіду роботи водія і категорії і тому подібне. Треба бути німцями, дзвонити і здавати, раз влада і шоколадний заєць не може одним махом розчавити ці машини!
Анонім до Скільки вже можна те Показати IP 4 Січня 2018 10:03
Йди проспись і не пиши брєд.
111 Показати IP 4 Січня 2018 10:17
насправді, ситуація інші їхали три друга в авто, і їх пдрізало авто яке переткнуло дві сплошні яке в них вїхало та втікло з міся аварії, а водій який стикнувся з іншою авто не впорався з керуванням вїхав в відбійник, пишіть в коментарях хто був очевидцем даної ДТП, можливо чимось допоможимо найти винуватих Спочивайте хлобці, хай земля буде вам пухом !
Саша до 111 Показати IP 4 Січня 2018 11:00
Як завжди, винен міфічний підрізало, а не той хто летів за сотню по нічному місту..
111 до Саша Показати IP 4 Січня 2018 11:52
в даній ДТП загинув мій кум, та та брата дружини рідній брат, так що розповідаю з перших вуст батьків та поліції які надавали коментарі
Блуд до 111 Показати IP 4 Січня 2018 15:30
Ви якщо все знаєте озвучте швидкість з якою рухався опель
Іван до Блуд Показати IP 5 Січня 2018 18:30
Справа не в швидкості, а в тому що там люди загинули і їх не вернеш, а сидіти тут тупо коменти писати.Краще б почали нормально їздити і бажано, що б відізвались свідки ДТП, що б можна покарати виних було.І шофера повинен всетаки відповісти за те чого двоє людей загинули,а йому обійшлось лише травмою дтп.В дтп загинув мій брат і я знаю що він не вживав алкоголь і не вживав наркотичні засоби так само як його друг.І моя думка водій мав є відповісти і 10 років це смішне число за те що він був за кермом і не уникнув аварії йому мали призначити мінімум 25 років. Тюрми.
Блуд до Іван Показати IP 5 Січня 2018 23:14
Я вам щиро співчуваю... Я також вважаю що водій опеля повинен відповідати за скоєне. Ця дтп стосується кожного жителя міста, адже йти мостом міг будь хто з нас. Якби не відбійник жертв могло бути більше. А з приводу 10 років, то максимальний термін застосовується вкрай рідко
Іван до Блуд Показати IP 6 Січня 2018 01:52
Дякую за співчуття,але хлопців не повернути. На сам перед шофер має нести повну відповідальність за пасажирів,а так як та скотина водій поступила.Він зморозився не позвонив рідним нічого не сказав, що їх родичі загинули і зморозився поліції сказати імена загиблих.Це ж його друзі і один з них був його кумом.Тут на стан афекту чи шоковий стан не варто списувати тому, що в шоковому стані так не поступають це я можу сказати як спеціаліст в галузі психології в якого є вчена степінь.Те що близька родина загиблих не має притензій до водія ще нічого не значить, а то як його совість не мучить так поступити не полюдськи непопиредити рідних!
456 до 111 Показати IP 4 Січня 2018 15:49
І взагалі, водій тверезий був? Ви не ображайтесь, але в нас після дтп багато відмазок люди знаходять аби не сидіти. Можливо є відео з реєстратора, свідки, чи тільки версія водія який в лікарні? Якщо було дтп мали б уламки залишитись іншої машини, до того ж сталось це в 22:00 так шо люди ще ходять вулицями, мала б бути якась підтверджуюча інфа. Слідство встановить хто порушив. Можливо і був інший учасник дтп, який також порушував, але судячи з пошкоджень опель їхав більше дозволеного... Рідним співчуваю
Знайома до 456 Показати IP 4 Січня 2018 20:52
Є і свідки. Є і відео..просто наші журналісти досі не навчились писати обгрунтовані статті. Певно цей комент не опублікують..але якщо таки пройде модерацію..то я не хотіла ю щоб ви обговорювали і ображали тих хто був в опелі. А водію Форда який це все однозначно читає кажу: бути таким безсердечним і стояти просто недалеко постраждалих це низько і безлюдно.
456 до Знайома Показати IP 4 Січня 2018 21:56
Ніхто нікого не ображає, просто людей обурює бездумна смерть. Якшо є відео, то скажіть яка швидкість опеля була? Це щоб бути до кінця об'єктивними
Нік Показати IP 4 Січня 2018 10:58
Шкода хлопців! На рахунок євроблях. Все залежить від водія, б?дло він чи ні, а євробляхи не винні
Оля Показати IP 4 Січня 2018 11:01
Це ніяке не таксі. Їхали три друга. Ми були в перші хвилини після ДТП допомагали. Свідки казали що їх підрізав сірий Форд фокус таксі. Пасажир який їхав на задньому сидінні загинув на місці. Ще одного забрала швидка а у водія була травма ноги він ходив покульгував.
Мандарина до Оля Показати IP 4 Січня 2018 15:51
Водію тепер на зоні покульгувати..
456 Показати IP 4 Січня 2018 11:14
Загинули хлопці, шкода біда то все да... АЛЕ ж, чого хотів водій в якого максимум пара років досвіду а може й зовсім нема, який купив саму дешеву омєгу яка тільки була в литві, і на тому чуді без досвіду так літати.. А пасажири які сіли в те таксі (на бляхах, очевидно шо без ліцензії), не робили очевидно зауважень за швидкість..... Як би це жорстоко не звучало, проте "Природний відбір в дії"
До 456 до 456 Показати IP 4 Січня 2018 16:14
Шо ти мелеш? Їхав кум і друг в авто, це не були пасажири таксі. Водій має досвід і було в нього авто на українській реєстрації. Не знаєш не відкривай свій рот
456 до До 456 Показати IP 4 Січня 2018 21:54
Судячи з фото авто не на укрномерах. Люди говорять шо він таксував без фішки (так звані етачки). Напевно до 23років водій мав років 20 досвіду. Не мелю а аналізую інформацію, навчись поважати думку оточуючих. Рот буду відкривати допоки невинні люди гинуть через дебілів
Алла до 456 Показати IP 7 Січня 2018 10:47
Сам ти природний відбір! Їхали від київського майдану, на мості врізались, яка там відстань?? Там і рота не встигнеш відкрити
Жесть Показати IP 4 Січня 2018 11:22
євробляхи не євробляхи, та хоч ху?вробляхи, їздіть і ходіть за правилами всі, це ви можете і без держави зробити, а державі пора взяти під жорсткий контроль служби, які працюють з людьми і від яких залежить безпека здоров"я і життя цих людей, ті ж таксі, щоб були легальні з обов"язковим техоглядом машин і медоглядом водіїв перед зміною, а не стихійні і напівпідпільні, як зараз. Пора давно з диких джунглів до цивілізації добиратись.
Знайома Показати IP 4 Січня 2018 14:31
Це було не таксі, це знайомий їхав з друзями. Люди не можу читати такий брєд. Нашому народу аби обговорювати когось. Загинули люди і все. Так не можна. Краще поспівчувайте....це були надзвичайно хороші люди.
Роман до Знайома Показати IP 4 Січня 2018 15:57
Так послухати кожного, то в нас всі хороші люди. Але в країні бардак через таких хороших людей...
Вадим до Знайома Показати IP 5 Січня 2018 14:45
Як там Влад я чув що лежить в комі(((
Алла до Вадим Показати IP 6 Січня 2018 19:29
Від зламаний ноги в кому не впадають
Лучанка Показати IP 4 Січня 2018 17:15
Тут люди загинули, а описує це все, якесь би?ло, не вам шановні судити, євробляхи чи ще щось. Нехай кожен підійде до зеркала і уважно гляне на себе. Вічна память і вічний спокій.
Іван до Лучанка Показати IP 6 Січня 2018 02:06
Ви праві варто адміністрації сайту просто видалити всі дописи які не стосуються даної статі і краще би свідки даної автокатастрофи зголосились помогти слідству.А то тут люди таке враження зібрались просто по обсуждати проблеми, номерів і вони не зробили ніяких висновків з даної трагедії.
Лучанка Показати IP 4 Січня 2018 17:51
Складається враження,що українцям "пороблено":кожен день смерті на дорогах,переходах,тротуарах.Не судіть,люди.Можна вмерти від наїзду людини,які стало погано,при цьому йшовши по тротуару.Можна мати 50 років стажу і на жигулику вбити людину.Дуже шкода молодих людей.Це таке горе родичам і друзям.А Бог покарає всіх.Як не людський суд,то Божий...
! до Лучанка Показати IP 5 Січня 2018 18:47
Слухай тИ, умніца. Пороблено тобі. Ти чого клянеш? Кого покарає Бог? Ти жигулики з водіями з 50-річним стажем не трогай, бо то Водії ще ті, з великої букви. Це ті водії, які права заслужили, а не купили. І якщо авто їде 50км на годину, то метал не рве на частини. Чм0шн1ца ти...
К.лучанин Показати IP 4 Січня 2018 19:33
"Можна мати 50 років стажу і на жигулику вбити людину." - Шановна, що ти тут таке пишеш, аж переймає від обивательських коментів! Водії зі стажем 50 років дуже акуратно їздять, їх є мало таких водіїв. В штатах , до речі , багато людей похилого віку (і жінки і чоловіки) 70-80років мають права і їздять на своїх авто. Але там законослухняні люди! А в нас закон мають десь... В УКРАЇНІ із цим просто БІДА! В нас гине людей стільки людей , як на війні! Недавно прийняли Закон про обмеження швидкості в населених пунктах до 50км/год ,і що його будуть виконувати оці наші воділи на мерсах, опелях, джипах? Я вже чув їх реакцію в ефірі. Їхня реакція переважно така: "а чого я маю їхати на мерсі 50км/год коли дорога вільна(приміром ввечері) з повним баком бензину і потужним двигуном . А хто мене переконає(докаже) , що я перевищив швидкість? В поліції приладів нема і відео спостереження НЕМА! " Шановна, це не українцям пороблено, це українці самі БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІ в більшості своїй! ПЕреважна більшість коментів зверху правильна,якби вам цього не хотілось! ЄВРОБЛЯХИ це проблема в УКРАЇНІ, на яку влада вчасно не зреагувала. Тут є вина влади велика і все через бізнес-інтереси олігархів! Чому українські авто такі дорогі, чому українцю не доступна ціна нового авто в УКРАЇНІ, чому йому вигідніше купувати євробляхи? Стан доріг теж впливає на аварійність. Я вже не сяду за руль бо здоровя не дозволяє, трошки поїздив і хватить, але водіїв я розумію . Прикро дуже одне ,що культура водіння на дорогах ЖАХЛИВА, про що і говорить дана аварія. Деякі водії дотримуються правила 3-хД: ДАЙ ДУРАКУ ДОРОГУ! , але це може бути як виключення. ПОВИННА БУТИ ВЗАЄМОПОВАГА, не важливо на якому авто їдеш: на мерсі, джипі чи запорожці!
От до К.лучанин Показати IP 5 Січня 2018 12:14
золоті слова! Якби двоє водіїв їхали нормально, один не підрізав іншого, і обидва з прийнятною швидкістю, от якраз тих 50 км затверджених Законом, то, можливо, трагедії б не сталось. Нема чого і кого винуватити крім людського фактору, втім як і в 95 відсотках подібних трагедій.
Юлія до К.лучанин Показати IP 7 Січня 2018 23:11
А я боюсь водіїв з великим стажем на жигуликах! Це гірше тупої блонди за кермом крузака! Блонда хоч по дзеркалам дивиться, коли бібікнеш, а ті упирі НІКОЛИ, чуєте НІКОЛИ!!!!!!
Юлія до К.лучанин Показати IP 7 Січня 2018 23:15
І дійсно культура на дорогах ЖАХЛИВА!!! Кожен розумний і кожен дурак!!!
Лучанин Показати IP 6 Січня 2018 13:33
Та той опель таксував постійно бо нераз на виклик приїжав.І летів він точно більше ніж 150км.Нехай не розказують про двох дітей він жінку покинув з двома дітьми вже 2 роки назад і нехай не прикривається ними.А відповість за дві смерті
Пес Показати IP 6 Січня 2018 13:44
Шкода хлопців дуже.....знав їх....Йому не буде прощення садити таких треба тому що взавтра сяде знову за руль і ше накоїть лиха.А ше кришу має на горі.Тому і літав бо знав шо прикриють зад....
Іван до Пес Показати IP 6 Січня 2018 18:18
А звідси по конкретніше про кришу, а то в даному випадку вона навряд чи йому поможе сяде і на довго!
Незнайомець до Іван Показати IP 6 Січня 2018 23:20
Десь в коментах писали шо він хрещеник Шпиги, хз чи правда чи сплєтні
Пес до іван Показати IP 6 Січня 2018 23:49
Шпига його хресний.Ви тримайтеся.І нехай дадуть по заслугах.І слідкуйте за тим шоб не відмазали
Правда Показати IP 7 Січня 2018 00:15
Так Шпига його хресний і в поліції є такі шо поможуть.
9 Показати IP 7 Січня 2018 13:50
Мені на даний час цікаво винуватець аварії десь зараз находиться на волі,а мавби бути під слідством в сізо.Я бачив відео з камер і можу сказати те що винен був водій на всі 100%. Мені лише цікаво дана ситуація набуває все Українського розголосу, нажаль ніхто з нас не був в тій машині і не може судити, що там сталось але водій повинен бути під вартою однознаяно до суду,не дивлячись на те хто його хресний батько.Як що його хресний батько порядна людина то сам будучи на такій посаді має надати наказ про його арешт.І не позорити правоохороні органи відмазуючи похресника. Мені цікаво як на дану ситуацію дивиться громада міста.Вам Лучани не стидно те що вашому місті сталась автокатастрофа, яка привела до трагедії, а могло бути і з вашими рідними таке.Я вам наведу приклад як склалась трохи інша ситуація з летальним ісходом але такогож маштабу. На Львівщині в місті Борислав було пограбовано магазин Компютерний всесвіт продавців було по звірськи вбито, люди в місті помогли знайти вбивць і посадити, по громада міста була свідома і по соц. мережах було розповсюжене прохання помогти і покарати виних. Люди розуміють, що наїх місці міг бути кожен знас. І варто людям зібратись і піти під правохороні органи і вимагати, що б не уник виний покарання.А то чомусь мені починає здаватись, що вас в провінції занато кумовство все рішає і закривається на все очі. Як вас після такого можна назвати свідомими Українцями, чого ви тоді варті як що ви прикриваєте, виних бо вони родичі ваші!Подумайте про те що завтра ви можете оказатись в його машині раз він таксує чи ваші діти.
колега Показати IP 7 Січня 2018 16:36
Знову шукаються міфічні машини, свідків, з водія- вбивці хочуть зробити жертву. Знайдуть якогось лоха, зроблять з нього винуватого і на цьому буде крапка. А цей г*ндон буде далі таксувати.
Юлія) Показати IP 8 Січня 2018 00:50
Почитати вашу всю писанину... фу! фу! фу! як же не гарно всі спілкуються! культура, як казав мій викладач в університеті про рівень знань деяких студентів, абсолютний нуль і ставив в журнал замість двійки оцінку "-273"
Алла до Юлія) Показати IP 10 Січня 2018 11:02
Про яку культуру говорите?? Її у нас нема, просто люди називають речі своїми іменами, якщо шофер ган,, он, то так і є. Була б культура на дорогах, то такого б не було.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus