Кількість малюків, які отруїлися у луцькому садку, збільшилася до десяти
Зі слів батьків, їхнім дітям діагностували «сальмонельоз», натомість у дитячому садочку кажуть – діти похворіли на ротавірусну інфекцію.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Луцькому садочку №19 потруїлися діти віком від 3 до 5 років.
Разом з тим, у ДНЗ стверджують, що отруїлось лише десять діток, проте, загальну кількість відсутніх дітей назвати відмовляються. П’ятеро діток госпіталізували, а решта лікуються амбулаторно вдома. Між тим, батьки б’ють на сполох, що, буцімто, похворіло півгрупи.
Зі слів завідуючої дошкільного навчального закладу №19 Світлани Валько, все почалося у середу, 18 травня. Зокрема, в другій половині дня вихователі садочка помітили, що у дітей діарея.«Але це була лише одна група, і то не всі, а декілька дітей. У наступні два дні вже ніяких подібних ознак розладу у дітей не спостерігалось. Тож ми подумали, що у дітей таке буває», - коментує ситуацію завідуюча.
Відтак, діти продовжували відвідувати заклад у стаціонарному режимі. А керівництво дитсадка не приділило уваги інциденту та не забило на сполох.
Як розповідає Світлана Валько, в суботу, 21 травня, до неї почали масово телефонувати батьки та розпитати чим годували їхніх дітей, бо у них висока температура (38-39 градусів) та діарея. І вже з понеділка керівництво ДНЗ №19 почали відслідковувати ситуацію по всьому садочку.
«Наразі батьки доглядають за своїми дітьми вдома і ми телефонуємо щодня, аби тримати стан справ на контролі» - виправдовується завідуюча.
Проте точну кількість дітей, які відсутні у садочку, журналістам Інформаційного агентства Волинські новини жінка повідомити відмовились.
До слова, копію дитячого меню за 18-20 травня (адже саме згодом діти почали потрапляти до лікарень) керівництво садочка так і не надало.
Детальніше про ситуацію розповіла мама одного з малюка, лучанка Тетяна. Зі слів жінки, її чотирирічна донька наразі госпіталізована, та перебуває в обласній інфекційній лікарні.
«Напередодні випадку з отруєнням моя донька здавала усі аналізи, які підтвердили, що дитина абсолютно здорова. Проте, вже в п’ятницю, 20 травня, моя дитина повернулася з садочка млявою, скаржилася, що болить живіт та відмовилася від вечері. На наступний день, у суботу, дитина також нічого не їла і о восьмій вечора попросилась лягти спати. Вночі у доньки піднялася температура до 39 градусів, а потім почалася діарея. Протягом вихідних я двічі викликала своїй донечці швидку допомогу. А в понеділок, 23 травня, її госпіталізували».
«За два дні моя дитина скинула 2 кілограми, оскільки взагалі нічого не їла, лише пила воду та відвар ромашки. Тому я впевнена, що отруїлась вона не вдома, а в садочку», - обурюється мама Тетяна.
Разом з Тетяниною донькою в лікарні лежить ще одна дівчинка з сусідньої групи того ж дитсадка. Останнє, що їли обидві дитини, була молочна каша в садочку.
Додамо, що саме молочна каша «Дружба» була в меню на вечерю 20 травня, яке нам відмовились показати в ДНЗ № 19, проте охоче надали батьки дітей, що потруїлись.Наразі в приміщенні ДНЗ працюють лікарі санепідемстанції, перевіряють персонал на можливого носія інфекції, беруть проби зливів та продуктів.
Журналісти ІА «Волинські новини» продовжать слідкувати за ситуацією.
.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у Луцькому садочку №19 потруїлися діти віком від 3 до 5 років.
Разом з тим, у ДНЗ стверджують, що отруїлось лише десять діток, проте, загальну кількість відсутніх дітей назвати відмовляються. П’ятеро діток госпіталізували, а решта лікуються амбулаторно вдома. Між тим, батьки б’ють на сполох, що, буцімто, похворіло півгрупи.
Зі слів завідуючої дошкільного навчального закладу №19 Світлани Валько, все почалося у середу, 18 травня. Зокрема, в другій половині дня вихователі садочка помітили, що у дітей діарея.«Але це була лише одна група, і то не всі, а декілька дітей. У наступні два дні вже ніяких подібних ознак розладу у дітей не спостерігалось. Тож ми подумали, що у дітей таке буває», - коментує ситуацію завідуюча.
Відтак, діти продовжували відвідувати заклад у стаціонарному режимі. А керівництво дитсадка не приділило уваги інциденту та не забило на сполох.
Як розповідає Світлана Валько, в суботу, 21 травня, до неї почали масово телефонувати батьки та розпитати чим годували їхніх дітей, бо у них висока температура (38-39 градусів) та діарея. І вже з понеділка керівництво ДНЗ №19 почали відслідковувати ситуацію по всьому садочку.
«Наразі батьки доглядають за своїми дітьми вдома і ми телефонуємо щодня, аби тримати стан справ на контролі» - виправдовується завідуюча.
Проте точну кількість дітей, які відсутні у садочку, журналістам Інформаційного агентства Волинські новини жінка повідомити відмовились.
До слова, копію дитячого меню за 18-20 травня (адже саме згодом діти почали потрапляти до лікарень) керівництво садочка так і не надало.
Детальніше про ситуацію розповіла мама одного з малюка, лучанка Тетяна. Зі слів жінки, її чотирирічна донька наразі госпіталізована, та перебуває в обласній інфекційній лікарні.
«Напередодні випадку з отруєнням моя донька здавала усі аналізи, які підтвердили, що дитина абсолютно здорова. Проте, вже в п’ятницю, 20 травня, моя дитина повернулася з садочка млявою, скаржилася, що болить живіт та відмовилася від вечері. На наступний день, у суботу, дитина також нічого не їла і о восьмій вечора попросилась лягти спати. Вночі у доньки піднялася температура до 39 градусів, а потім почалася діарея. Протягом вихідних я двічі викликала своїй донечці швидку допомогу. А в понеділок, 23 травня, її госпіталізували».
«За два дні моя дитина скинула 2 кілограми, оскільки взагалі нічого не їла, лише пила воду та відвар ромашки. Тому я впевнена, що отруїлась вона не вдома, а в садочку», - обурюється мама Тетяна.
Разом з Тетяниною донькою в лікарні лежить ще одна дівчинка з сусідньої групи того ж дитсадка. Останнє, що їли обидві дитини, була молочна каша в садочку.
Додамо, що саме молочна каша «Дружба» була в меню на вечерю 20 травня, яке нам відмовились показати в ДНЗ № 19, проте охоче надали батьки дітей, що потруїлись.Наразі в приміщенні ДНЗ працюють лікарі санепідемстанції, перевіряють персонал на можливого носія інфекції, беруть проби зливів та продуктів.
Журналісти ІА «Волинські новини» продовжать слідкувати за ситуацією.
.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 83
мариуш
Показати IP
26 Травня 2016 19:22
Я б не довірив дітей цій бабесі. Стрьомна
Ююю до мариуш
Показати IP
26 Травня 2016 21:51
Не бабеха, а цілком адекватна людина!Доречі, дивна стаття вийшла. Адже ніхто і нічого не приховував. Коли у вихователів своєї групи спитали про ситуацію, що трапилась, то нам відразу сказали спостерігати за дітьми, що дійсно у садку такі випадки були і вони перевіряються. А на рахунок сальмонельозу... як про нього можна говорити вже, якщо він висівається не менше 10 днів. У моєї дитини він був і ця процедура(не така швидка).
Лучанин до Ююю
Показати IP
27 Травня 2016 02:14
Результати аналізів за 5 днів...раз говорять значить частини дітей вже є результати
Ірина до Ююю
Показати IP
4 Червня 2016 14:10
Якраз інформація приховувалась! Моя дитина одна з постраждалих...Вихователі нашої групи коли дзвонили, казали що все гаразд і вони просто запитують про стан здоров"я дитини..Вони ніколи не цікавились здоров"ям дітей за 4 роки а тут несподівана турбота?! Коли трапилась така ЧП, медсестра або вихователі мусили попередити і сказати про необхідність аналізів...А я не могла зрозуміти що з моєю дитиною відбувається...Халатне і байдуже ставлення до дітей має бути покаране!
Анонім до мариуш
Показати IP
27 Травня 2016 01:24
Взагалі то вона дуже гарно ставиться до дітей і опікується. З попередньою завідуючою не зрівняти.
Анонім до мариуш
Показати IP
9 Червня 2016 11:35
КАРПОВЕЦЬ ПОЛIНА БЕНЕДIВНА няня носiй САЛЬМОНЕЛЬОЗУ , але Це скривають.В групах висiяли кишкову iнфекцiю Також скривають. Крайнiх зробили завсклада i кухаря якi не в чому не виннi. Mедсестра яка була в той час на роботi уже чомусь в вiдпустцi.Caнстанцiя Також допомагае бо в працiвникiв якi за Це вiдповiдати працюють родичi.
експерт
Показати IP
26 Травня 2016 19:39
Перстні на всіх пальцях, а морда вульгарна, ніби її по асфальту носом тягнули.
вихованець садка до експерт
Показати IP
27 Травня 2016 07:56
Заздріть мовчкі!!!!! Навіщо ображати людину! Шкода не можна на Вас подивитись і описати Вашу зовнішність, я впевнена, Ви теж не всім подобаєтесь!!!!
матуся до експерт
Показати IP
27 Травня 2016 17:41
в мене теж двоє діток відвідують цей садок. ви дуже коректна і, напевно, вихована людина, хотілось би побачити ВАШЕ фото!!! требе мати неабияку сміливість щоб так поливати брудом жінку, яка за ост. час стільки зробила для наших дітей!!!
мама до експерт
Показати IP
27 Травня 2016 19:38
Вона не артистка що повина тобі подобатися а морда в тебе і яб по ній заїхалаб) шкода що не знаю де тебе шукати.
Швондер
Показати IP
26 Травня 2016 20:34
Совкові покоцані емалбовані каструлі і ЗАБОРОНЕНІ у всьому цивілізованому світі алюмінієві каструлі. Завідуюча реклама совкових кердам.
Ольга
Показати IP
26 Травня 2016 22:16
Свого часу таке ж отруєння було у Днз 7 ,причиною була та сама молочна каша.Тоді все зам'яли як і зроблять цього разу.Ніхто нічого не доказав((( Рука руку миє....
Анонім до Ольга
Показати IP
4 Червня 2016 14:16
Цілком з вами погоджуюсь! Коли перший раз приїхала санстанція, то вона нічого не виявила.А коли вже батьки викликали міліцію та прокуратуру ситуація змінилась...А вихователі продовжували мовчати,тільки сказали про можливість ротавірусної інфекції(((
Проходив поруч
Показати IP
26 Травня 2016 22:17
Які тут фаховці позбиралися)
Всі все знають, всі все вміють
а як 30 грн в садочку просять здати то їх немає
Люда до Проходив поруч
Показати IP
26 Травня 2016 23:29
Ну якщо просят по 30грн здавати на щось потрібне то чому....здаютб...а щоб на шкафчики роздруковувати фото і ламінувати його...я не розумію для чого....що фамілія і імя це не модно і зараз вжн не підходить??
111 до Проходив поруч
Показати IP
26 Травня 2016 23:40
а на що збирали 30 грн???
проходив поруч до 111
Показати IP
27 Травня 2016 08:56
я взагальному написав
Людмила
Показати IP
26 Травня 2016 23:23
Моя дитина походила в цей садок два місяці...ми переіхали в інший район і перевелися в інший садок...на перших зборах прийшла медсестра і почала розказувати..що в іхньому садку ніколи не травились діти ...то якшо буде якась блювота чи біль в животі в дитини то батьки не визивайте швидку щоб нас не визивали нівякі інстанціі...і якщо буде якесь отруєння то винні тількі в цьому батьки бо вони кормлять дітей незрозумілими солодощами .. Я просто шокована від людськоі простоти
Дипломований поліщук до Людмила
Показати IP
27 Травня 2016 08:23
"Простота хуже воровства." (с)
Анонім
Показати IP
26 Травня 2016 23:33
Постачальник молока в садки ПП "Тиверія", ввозять продукцію під торговою марко "Дживальдіс". В мережі достатньо інфи про одних і других, робіть висновки!!!!!!!!!!
1
Показати IP
26 Травня 2016 23:37
Зовсім не дивно, що таке сталось, адже постачальником молока є ПП "Тиверія", років так два тому, попались на тих же садочках, возили спред замість масла. Знову почали травити дітей
укрмедіа
Показати IP
26 Травня 2016 23:47
За кількістю жиру в молоці зауважень не було. А от якість у двох випадках підкачала: у молоці “Дживальдіс” і “Кожен день” був виявлений немолочний жир, тобто це не молоко, а фальсифікат”, – йдеться в результатах тестування.
За кількістю МАФАМ (мезофільних аеробних і факультативно анаеробних мікроорганізмів) перевищення норми було виявлено в одного молока – “Дживальдіс”. Щодо кишкової паличці зауваження були до молока “Хуторок”.
З 10 перевірених марок молока два зразки дали позитивний результат на антибіотики. Це молоко марок “Хуторок” і “Дживальдіс”.
Яся
Показати IP
27 Травня 2016 01:21
Перевірте цього червоного дракона по повній! В садку грибок, тече стеля, а вона тюлі купляє собі в кабінет
Кухня смердить за кілометр завжди
Готують жахливо
мама вихованця до Яся
Показати IP
29 Травня 2016 16:59
Яся, у вас, певно, нюх як у сомельє)). Часто буваю у садку, так як моя дитина його відвідує і нічого подібного. Все чисто, охайно, а тюлі, до речі, завідуюча купила не тільки собі в кабінет, а й у групи. Шановна Яся, перевірити по повній, судячи з коментаря, варто вам і здогадайтеся де)). Злобність їсть вас із середини. Будьте добрішою.
Кірик
Показати IP
27 Травня 2016 06:42
А якого милого така баба там сидить, кольца понатикувала на кожен палець, гидко дивитись, чи нема де їх подіти, бідненька видно на маленькій зарплатні.
вихованець садка
Показати IP
27 Травня 2016 07:52
Нарахунок завідуючої тількі гарні враження,з її приходом садок змінився вкращу сторону. Інцидент шокуюючий, моя дитина теж постраждала, але лікування пройшли вдома, 25.05.2016 року намподзвонили вихователі і сказали, що висіяли сальмонелу (не приховали виховатилі!) у діток, що в лікарні. Так що ми теж йдем просіюватись, щоб бути спокійними. На мою думку, перша вина лежить на медперсоналі!!!!! То воші, два рази на місяць то тепер таке!!!!!! Куда дивляться, тільки притензії батькам потім виставляють, що батькі за своїми дітками не дивляться!!!! Медсестри не виконують належним чином свою роботу!!!!
Ірина до вихованець садка
Показати IP
4 Червня 2016 14:20
Медсестри? Вони тільки слідкують щоб вчасно були зроблені прививки..на цьому їхня функція і завершується...
х
Показати IP
27 Травня 2016 08:44
В мене дитина ходить в цей садок. І ніяких претензій ні до завідувача, ні до вихователів, ні до кухні не маю. Дитина ходить з задоволенням. А на рахунок отруєння, то треба питати у постачальників. І якщо проблема у молоці, то однозначно розривати тендер.
11 до х
Показати IP
27 Травня 2016 11:14
ви так про це пишете бо мабуть не дуже компетентні у таких питаннях......щоб розірвати тендер то потрібно довести що продукція неякісна.....а ніхто нічого доводити не буде...Тиверія багато років постачає.....бо вміє ділитися з потрібними людьми...
О.Сором.
Показати IP
27 Травня 2016 09:24
Я так розумію що ваша дитина ходить в цей садочок.Жахливо готують.Все в ваших руках.Збирайте батьківський комітет і міняйте кухарів.Так само можливо вирішити і всі інші питання.Але для цього треба щось робити,а не ............... ! Вставте любе слово з Вашого словарного запасу.
х до О.Сором.
Показати IP
27 Травня 2016 12:09
Я тільки за.Під лежачий камінь вода не тече,шановні батьки.Хочете щось змінити то дійте а не тільки коментарі пишіть.А то як збори то всі голови опустять і сидять мовчки та все підтримують що їм говорять,бояться слово сказати.
Тамара
Показати IP
27 Травня 2016 10:00
Влада повинна ретельно перевіряти всі садки. Цей випадок повинен стати сигналом. А завідуюча і справді чомусь не викликає довіри. На клоуна схожа більше.
Олена до Тамара
Показати IP
28 Травня 2016 07:15
Що за образи??? "Клоун"? На себе подивіться, що за манера не розібравшись ображати людину та її зовнішність..Ніхто не просить вас довіряти їй свою дитину, але й ображати її нікому не личить. Світлана Йосипівна порядний та свідомий керівник, я, наприклад , вдячна їй за співпрацю. Моя дитина із задоволенням ходила до садочка всі роки... Взяли собі манеру ображати садочки... Постачальника треба перевірити.....ще якісь інстанції, ато як тільки щось так ..." хто всрався, невістка..." Безсовісні, не можете допомогти, то не заважайте людям працювати...своїми гнилими язиками....
Іра до Олена
Показати IP
5 Червня 2016 19:17
По-перше,Світлана Йосипівна тільки перший рік у нашому садочку, а по-друге ситуація склалась доволі неприємна і саме завдяки замовчуванню((
Віка
Показати IP
27 Травня 2016 10:10
Моя дитина відвідує даний садочок,завідуюча дуже хороша,не порівняти з її попереднецею.для садочка робить дуже багато,садочок змінюється на очах при її керівництві.Не розумію людей,які привселюдно ображають інших бо їм не подобається зовнішність і не знаючи людини взагалі.це тільки говорить про рівень вашого інтелекту. Про те що у садочку є інфекція вихователі батьків повідомили відразу,ніхто нічого не приховував.А те що стало відвідувати дитячий заклад набагато менше дітей,не забудьте що починається літо і багато позабирали дітей і повідвозили по селах.Тільки у нашій групі з десяток дітей повезли на канікули до сіл.
Мама
Показати IP
27 Травня 2016 12:44
Моя дитина ходить в цей садочок. Я задоволена. Дуже хороша завідуюча, багато робить для садочка. Чудові вихователі.
Маргарита
Показати IP
27 Травня 2016 13:40
Не садок, а нужник. І смедить там нужником. А щодо завідуючої і напяленого на себе золота, то бридко дивитись. Людина, яка себе поважає і має елементарну культуру, так себе не виставить. Полішка з Любешова. Ганьба!!!
О.Сором. до Маргарита
Показати IP
27 Травня 2016 16:16
Люди ,що ви робите.Чи вам не соромно.Як можна ображати людину,її незнаючи.Продивився коментарі-жах.Навісили на завідуючу ярликів ,.Але більшість батьків задоволені і садочком і завою.На рахунок "смердить нужником".Щоб Ви знали,що проти сальмонел самий кращий і чи не єдиний засіб це розчин хлору.Звідси і запах скоріше за все."Людина,яка себе поважає і має елементарну культуру" не буде гадити другу людину.Ви Маргарита,я впевнений ,не знаєте особисто завідуючу,як і я.Але "полішка з Любешова",як Ви пишете,скоріше за все має не одну вищу освіту,і вміє працювати,інакше її б не поставили керувати найбільшим садочком у Луцьку.І наскільки мені відомо вона там робить десь біля 1 року.
Kate до Маргарита
Показати IP
29 Травня 2016 12:45
Шановна Маргарита, на рахунок "полішки з Любешова" Ви про себе? Світлана Йосипівна живе в Луцьку від народження. А на рахунок золота, я особисто нічого негарного в тому не бачу. Вона гармонійна в своєму образі. Вона - яскрава жінка і образ "сірої мишки" не пішов би такій енергійній натурі.
малеча до Kate
Показати IP
30 Травня 2016 14:47
Погоджуюсь з Вами -це дійсно людина сповнена енергії,яка особисто слідкує за порядком навколо тереторії садка!!!не олин раз особисто бачила її на території коли щось узгоджувала ....попередню не бачила так часто,а може взагалі не бачила
Бродяга
Показати IP
27 Травня 2016 13:43
Ви що дурні всі? Захищаєте стару бабу що за відкати купує гівно дітям? Це вона винні в першу чергу.
Мама
Показати IP
27 Травня 2016 14:02
Моя дитина почала відвідувати цей садочок ще при попередній завідувачці. Не можу зрозуміти чим нинішня керівниця ДНЗ краще від попередньої? Як брали, так і беруть. Обурює лише те, що людини вже майже два роки нема, а на неї всерівно спускають всіх собак. Великих змін за цей період я не помітила, а якщо вони і є, то майже все за кошти батьків. Що стосується вихователів, то нашими я повністю задоволена. претензій немає ніяких, видно, що люди працють за покливанням. Лиш не можу зрозуміти чому виховалі повинні прибирати території на ігрових площадках, сапати клумби? Чим займається техперсонал? Чи в садочку він відсутній? А потім трапляються такі казуси, як "пробита барабанна перетинка в вусі". Що стосується отравлення чи інфекції, то моя дитина теж захворіла, але, дякувати богу, в даний час все нормально. Всяке може трапитись, але не розумію чому завідуюча так боїться повідомити кількість дітей, які не відвідують садочок, чим харчувались діти в ці дні? Якщо вона так багато робить для садочка і переживає за нього, то в чому проблема? Чи, можливо, бульше хвилюється за себе? Всім, хто захворів, бажаю швидкого одужання.
Олена
Показати IP
27 Травня 2016 14:15
Шановні!!!!!!Моя дитина теж відвідує цей садок....Із задоволенням його відвідує.Ні яких притензій не маю до персоналу окрім-Медичного персоналу!!!!Не виконують своїх обовязків на рахунок харчування.....
Очевидець до Олена
Показати IP
27 Травня 2016 15:51
Дякую Вам за відверте зізнання!!! Моя дитина також відвідувала цей садочок ще при попередній завідувачці і була дуже задоволена, додому не можливо було забрати, вихователі прекрасні, дійсно люди працюють за покликанням.В цей садочок ходили ми, наші, діти наших дітей і жодної "халепи" не було більше 20 років (так що згадувати Завідувачку якої вже не має два роки потрібно тільки хорошими словами і з великою повагою). А на рахунок "пані " яка зараз займає посаду завідувача Велике прохання дійсно розповісти правду, що саме сталося в садочку, а не бігати з пакетами по інфекційній лікарні!!!
Матуся
Показати IP
27 Травня 2016 14:17
Я з вами згідна. Чим нинішня завідувач краща за попередню, не зрозуміло. Вікна, ремонт у групах, у санвузлах, нові меблі та іграшки - все це за гроші батьків!!!!!! Та з допомоги фондів, особливу фонду Палиці. За час "правління" нової завідуючої зроблено лише дві клумби в камінцях по обидва боки центрального входу до садку і пофарбовано фасад будівлі з однієї!!!! сторони. Те, що відкрили нові групи, не її заслуга. То що доброго зробила вона??? А питання того, що у всіх садках вихователів виганяють примусово сапати грядки, а техперсонал відпочиває. То це треба піднімати по всіх садках!!!
мама
Показати IP
27 Травня 2016 14:20
не розумію, чому коментарі видалються? не подобається правда?
Інсайдерська інфа
Показати IP
27 Травня 2016 14:21
Знаю тьотю, яка там працює. Завідуюча - на всю голову йо?*ута баба. Інфа 100%
тоня до Інсайдерська інфа
Показати IP
27 Травня 2016 15:21
Я теж про неі чула не схвальні відгуки.
лучанка
Показати IP
27 Травня 2016 15:15
Ну і р**о в ціеі зави.Злюща напевно.
агов
Показати IP
27 Травня 2016 15:19
А хіба не видко.Не зовсім хороші відгуки про неі.Мені теж розказувала вихователька,що ще та с.....а
Гостя до агов
Показати IP
29 Травня 2016 16:46
Ваша знайома вихователька, певно, дуже порядна людина. Так гарно відкликається про свою колегу. А щодо вас, перед тим як тут в коментарях виписувати некоректні речі, подружіться зі своєю головою і думайте нею, а не...
Анонім до агов
Показати IP
2 Червня 2016 21:25
поліся навчися писати
Мама Наталя
Показати IP
27 Травня 2016 15:32
Кількість діток захворілих на сальмонельоз зростає!!! Обурює те,що санстанція дала заключення,що в садочку сальмонели не знайдено!!! Це що за висновки?!!! Дітки потрапили до інфекційної лікарні різних вікових категорій, із різних груп,але лише із нашого 19 садочка. А на рахунок того,що стільки негативних коментарів про завідуючу,то батьки лише в такий спосіб взмозі донести своє незадоволення системою в садочку,бо в очі ніхто цього не скаже,тому що кожен переживає,щоб не відобразилося на його дитині. Надіюсь персонал ДНЗ 19 прочитає дані коментарі та зробить відповідні висновки! Тому що головне - це здоров'я дітей, потім їх виховання та освіта. Ми приводимо в садочок здорових діток і таких же хочемо звідти забрати, бо вони наше і Ваше майбутнє.
Лучанка
Показати IP
27 Травня 2016 15:52
У садочках нема техперсоналу як такого. Один двірник не в змозі все зробити. І всі ті, хто так зневажливо про техперсонал відзивається -попустіться.
У кожному садку беруть гроші на садок, крім цього на ремонт груп, на клумби, квіти, пісок - і все це за кошти батьків.
Проблема садків - це те, що повинне хвилювати і міську владу і відділ освіти. Може цей випадок нарешті хоч щось навчить владців.
Діти не винні. а от ті, хто несе за них відповідальність - так.
Мама до Лучанка
Показати IP
28 Травня 2016 13:26
Вибачте, нівякому разі не хотіла образити техперсонал, але, на мою думку, в обов'язки виховалетів невходить сапання клумб. А на рахунок того, що в садочку один двірник, який не в змозі все зробити, то це, по-перше, - проблема керівництва, а не вихователів, а по-друге- не така вже й велика територія садочка, що не можливо її прибрати одній людині протягом певного періоду часу. Кожен повинен виконувати свої обов'язки.
Лучанин
Показати IP
27 Травня 2016 16:10
Заберіть звідти ту завідуючу-пиячку. Вона тільки й робить, що вимагає здавати на фонд садка. Групу затопило водою, паркет здувся, а вона вимагала не тільки паркет перекласти, а ще й в фонд адка здавати гроші. Діти дихали тими мокротами, а вона банти і фіранки всюди купувала, а те, що робиться в групах їй байдуже - каже, то нехай батьки роблять. Любить тільки те, що на видному місці марафет наводити. Поставте якусь культурну і адекватну людину і не буде таких проблем. Чого в усьому Луцьку немає інфекцій, а в нашому садку весь час захворювання і епідемії.
Лучанин номер 2 до Лучанин
Показати IP
29 Травня 2016 17:28
Цікаві ярлики "навішуєте" на людину. А звідки ви взяли, що вона пиячить?Судячи з коментаря, ви її знаєте. Але що керує вами писати неправду? Садок змінився у кращу сторону за останній час. І ви це прекрасно знаєте. Ваш коментар написаний жіночим "почерком". Бо я дуже мало зустрічала мужчин, які цікавляться бантами і фіранками. Не дуже гарно за спиною об.... людину. Життя як бумеранг. До вас це обов'язково повернеться.
лучанка до Лучанин
Показати IP
30 Травня 2016 14:57
Є і не лише в цьому садку!!!!спалах пішов по різних куточках міста!!!!тільки там люди нормальні,і спокійно все вирішили,без цього бруду
Люблю луцьк
Показати IP
27 Травня 2016 16:42
Була б я дитиною, я б ту завідуючу боялась. Якась вона така... Неприємна. може хай прочитає і колір волосся і макіяж поміняє. А то ще присниться. Бр...Звісно. по обличчю не судять. Але не може така людина із такими перснями і розмальовкою працювати з дітьми. Елементарно, вона тими мазюканими губами їжу пробує? А перснями до дітей торкнеться? Має бути якась міра чи що.
А батьки безправні зовсім. Бояться слова сказати. Бо завтра їхній же дитині буде гірше. і таке у кожному садку.
Ліна до Люблю луцьк
Показати IP
29 Травня 2016 17:36
До речі, Світлану Йосипівну діти люблять, бо вони відчувають серцем і не мають фальші. Була б я дитиною, боялася б вирости і стати такою злобною як ви.
Тато
Показати IP
27 Травня 2016 17:53
коментар було видалено
XXL
Показати IP
27 Травня 2016 18:38
замість того щоб поливати брудом завідуючу, зробили б щось корисне, наприклад потормошили медичні служби щоб вони бодай щось зробили, бо якщо це дійсно сальмонела - це катастрофа не лише для садка!!! а завідуюча як може старається зробити садок кращим! в мене теж двоє туди ходять, і старша ходила! дасть Бог, ще й внуків приведу! це НАШ САДОК! і це спільна НАША біда! зараз зовсім недоречно якого кольору волосся чи нігті в завідуючої, нехай хоч кожен різного( як на мене), аби зупинитице лихо!!!
Хм... до XXL
Показати IP
27 Травня 2016 18:56
Так то воно так. Але етика якась елементарна повинна бути і скромність!!!! Уявіть якби всі посадовці і начальники як папуги наряджені ходили.
О.Сором.
Показати IP
27 Травня 2016 19:18
На мою думку, не можна ображати людину тількі за те,що вона вам несимпатична.В той же час і відповідальності з завідуючої ніхто не знімає.Але люди добрі,хіба може хоч один керівник зробити все сам і ще й за всім прослідкувати.Ні.Не може.Кадри вирішують все.Кожен має виконувати свою роботу,і робити це якісно.В цепочціі: завідуюча-медперсонал-кухня десь є "слабка ланка" ,і це не завідуюча.Це тількі моя особиста думка.Треба підбирати людей.І батьківський комітет має контролювати процес,наскільки звичайно це можливо.
Таня
Показати IP
27 Травня 2016 21:49
Я дуже давно знаю завідуючу даного садка. Знаю ще з часів, коли вона працювала в 25 садку моїм вихователем. Прочитала всі попередні коментарі... і неприємно здивована. Ті люди, які пишуть неадекватні речі про Світлану Йосипівну особисто з нею знайомі??? Складається враження, що ні. Вона - дуже розумна, добра. А стосовно зовнішньості... кожен одягається як йому подобається. Їй подобається - і добре. Не вашого розуму діло це "обсмоктувати".
XXl до Таня
Показати IP
28 Травня 2016 08:07
Повністю Вас підтримую!!!
КИЦЯ
Показати IP
27 Травня 2016 23:44
ТА-ДАМ! Чула достовірну інформацію, шо 19 садок закриють на невизначений термін (ха-ха)!!! Але своє чудо-чадо десь треба пристроїти, бо на роботу треба ходить. Порадьте хорошу няню.ПЛІІІЗ!!!
ірина
Показати IP
28 Травня 2016 01:09
Шановні! Скільки людей, стільки думок! В мене ходило в цей садочок двох дітей ( і при одній владі та при другій) всіми задоволена! А хто хоче найти причину незадоволення той завжди її знайде! Але не забувайте ми самі від себе не застраховані!
Наташа
Показати IP
28 Травня 2016 10:02
Кожен бачить в людях те ким сам являється. Садочок хороший, Світлана Йосипівна добра , привітна людина, завжди спілкується з батьками, іде на зустріч. і не потрібно її ображати лише тому що комусь не подобається її завнішній вигляд. Прочитавши коментарі я в шоці!!!!!! Хось писав за те що потрібно здавати гроші, а ви візьміть будь який садочок скрізь здають гроші і роблять ремонти за допомогою батьків, але наш садочок дуже змінився в кращий бік за той час коли завідувачем стала ВалькоС,Й. А ті хто ходить в цей садочок і пише різну гидоту вас ніхто не тримає , ідіть в інший садок де вас будуть "любити і цінувати" на ваше місце є дуже багато охочих.
м.в. до Наташа
Показати IP
30 Травня 2016 15:09
Згідна!!!не подобається керівництво,садок-документи в руки і вперед в інший садок,де ви не будете сплачувати фонди і все решта....тільки не лийте бруду на людей-це низько!!!!!!
Мама Олена
Показати IP
28 Травня 2016 22:46
Читаю коментарі,і таке враження, що це все спланована агресія на завідуючу дит, садком. Маю двох дітей. Старша донька закінчила садок № 19 в 2014 році. Молодша зараз відвідує цей садок. Зміни відбулись разючі ! І тільки в кращу сторону. Особисто спілкувалась з Світланою Йосипівною . Вона складає враження відповідального, компетентного керівника,справжньої господині. І це помітно по тому, як змінився садок! Щиро співчуваю всім батькам, дітки яких захворіли. Але давайте будемо об"єктивними - від подібної ситуації не застрахований жоден садок або інший заклад,де є кухня!
А про те, що батьки говорять про батьківські внески, то це відбувається у кожному садку! Хотілось би мені побачити хоча б один садочок в нашому місті,де відбулися такі ж зміни на краще всього за рік часу?!!
vfvf
Показати IP
29 Травня 2016 02:33
Спланована агресія???? Ви про що????? Діти теж на вашу думку, сплановано отруїлися?????!!!!
Лучанин
Показати IP
29 Травня 2016 09:00
А почему нету притензий к повару( медсестре)???
Катерина
Показати IP
29 Травня 2016 12:29
В людей дуже цікава логіка. Якщо позитивні зміни в садку, то їх не помічати і ні в якому разі не зараховувати в заслуги завідуючої. А якщо щось не так, то "всіх собак повісити" неї. В чому особисто вона винна? А чому ніхто не говорить про постачальників продуктів?
мама Тетяна
Показати IP
29 Травня 2016 13:30
В тому то і справа, це в інтересах самої ж завідуючої, знайти причину виникнення епідемії. Адже, за чиюсь провину, швидше за все постачальників, відповідатиме вона, як керівник. Те, що і спостерігаємо у коментарях. Її певною мірою шкода по-своєму. Але чомусь всі забули, що відчувають наші дітки, що їм доводиться переживати, перебуваючи у стінах лікарняних палат!!!!!!
Катерина
Показати IP
29 Травня 2016 16:28
Діток, звичайно, дуже шкода. А чому завідуюча має відповідати? Постачальників не наймають завідуючі. Це так... для інформації.
Група батьків вихова
Показати IP
29 Травня 2016 18:00
Будь ласка, припиніть цькування та наклепи на завідувача ДНЗ19. Насамперед це професіонал своєї справи і досить порядна людина.
Михалыч
Показати IP
29 Травня 2016 22:03
Як впливає зовнішність на її роботу, причому тут колір волосся, які докази що перстні впливають на роботу чи спілкування з людьми та дітьми, чого ви не подумали що це подарунки? Це поважна пані, високого статусу та дуже добра та чесна людина, людина слова та діла. Далі тут видно є гієни Палиці, видно що комусь платять за брехню і образи, але Вам її цим не зламати, її вуха тільки сміються з ваших пустощей, тут є псевдогерої тільки незрозуміло кого вони рятувати зібрались, в лице брехню слабо людині сказати яка знає і не приховує правди?!
На рахунок
Михалыч
Показати IP
29 Травня 2016 22:11
Зайдіть в кабінет і скажіть свою правду та обговоріть це з завідувачем та батьками!
На рахунок цього прикрого випадку, то ще все далі буде видно, не все ж від неї залежить, ведеться експертиза, сподіваюсь все найближчим часом виясниться та стане на свої місця і все буде добре. Бажаю скорішого видужання діточок!
АДЕКВАТ
Показати IP
30 Травня 2016 19:05
Тупі писаки та скандалісти краще займіться своїми дітьми. Водите їх по барах курите по кущах і хочете щоб вам виховували вчили доглядали інші люди.Не подобається садок то звільніть місце іншим дітям батьки яких працюють а не сидять цілими днями у інтернеті.Вам буде погано кругом.Тупі люблять показувати що вони щось знають але тупість видно і її не заховаєш.З інтелегентними людьми приємно спілкуватися вони розуміючі грамотні та культурні.
АДЕКВАТ
Показати IP
30 Травня 2016 23:20
Тупі писаки та скандалісти краще займіться своїми дітьми. Водите їх по барах курите по кущах і хочете щоб вам виховували вчили доглядали інші люди.Не подобається садок то звільніть місце іншим дітям батьки яких працюють а не сидять цілими днями у інтернеті.Вам буде погано кругом.Тупі люблять показувати що вони щось знають але тупість видно і її не заховаєш.З інтелегентними людьми приємно спілкуватися вони розуміючі грамотні та культурні.
Мама
Показати IP
31 Травня 2016 19:44
Пофабований фасад і клумби-це гарно, але коли звертаєшся до завідуючої з глобальними проблемами в групі-грибок,парниковий ефект,холодні батареї-і на те лише обман та ніякої реакції,то яка повага може бути до людини і добре слово...Якщо взяла на себе обов'язки керівника,то працюй...звичайно,не все відразу,але хоч якесь питання має бути вирішене,а не одні квіти в голові...у кого група нормальна попалася,той може радіти клумбам...ми здаємо щоразу купу грошей,але не можуть лише батьки довести це все до толку без підтримки,ми не проти,але хіба наші діти гірші від інших чи ми менші внески робимо? Просто просимо допомогти,а підтримки нуль, навпаки-якась агресія...Нічого проти завідуючої не маємо, але хотілося б вже бачити дії керівника, а не тільки декораціі. Прошу пробачення-наболіло.
Тато
Показати IP
12 Червня 2016 16:37
Носій сальмонельзу Карповець Поліна Бенедівна це достовірна інформація і є свідки .Також в
3-х групах знайшли кишкову інфекцію на посуді .Все це гарно скрито. В першу чергу під звільненя згідно закону іде керівник садка .Чому на роботі залишились відповідальні шеф кухар та медпрацівник??? Пояснюю : це порібні люди ,вони мають рідню в санстанціі і при першій новій проблемі можуть допомогти з позитивними результатами.
В той час коли проблема прогресує завідуюча збирає гроші і хабарями спасає свій зад в інфекційній лікарні та санстанціі
У центрі Луцька п’яний водій спричинив ДТП
Сьогодні 19:32
Сьогодні 19:32
Наступного року всі чоловіки 18-25 років пройдуть базову військову підготовку, – Тимочко
Сьогодні 19:14
Сьогодні 19:14
Помер військовий з Волині Анатолій Столярчук
Сьогодні 18:55
Сьогодні 18:55
Квадрокоптери, РЕБи, зарядні станції: військовим передали допомогу від Луцької громади
Сьогодні 18:15
Сьогодні 18:15
Зеленський призначив нового командувача Сухопутних військ
Сьогодні 17:56
Сьогодні 17:56
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.