USD 41.90 42.20
  • USD 41.90 42.20
  • EUR 41.70 42.15
  • PLN 10.15 10.35

Діти без проблем купують цигарки та алкоголь. ВІДЕО

1 Квітня 2011 09:07
Луцькі продавці, не боячись штрафів, без проблем продають неповнолітнім цигарки та алкоголь.

Працівники муніципальної дружини Луцької міської ради спільно із працівниками Луцького МВ УМВС України у Волинській області провели рейд-перевірку магазинів та кіосків, які реалізовують алкогольні та тютюнові вироби.

Проси – і тобі продадуть

«Озброївшись» трьома неповнолітніми добровольцями, вирушили на перевірку центральних вулиць обласного центру.

Перша спроба неповнолітніх купити цигарки у кіоску на зупинці біля центрального універмагу не закінчилася успіхом, проте вже наступні дві "контрольні закупки" пройшли без проблем.

У неповнолітніх хлопців, яким, до речі, 16-17 років, навіть не запитали документів, котрі б засвідчили особу, а без жодних вагань продали пачку цигарок.

Працівники муніципальної дружини відразу пояснили продавцю, що вона порушила закон. Жінка заперечувати не намагалася, хоча довго запевняла, що хлопець не виглядав як неповнолітній.

«Я вже працюю більше десяти років. Голос… я більш як впевнена була, що йому є 18 років», - виправдовувалася продавець.

Проте ні пояснення, ні вмовляння не змогли жінку вберегти від протоколу, а відтак і штрафу.

«Тепер продавцеві згідно із ч.2 ст. 156 КУпАП доведеться сплатити від 510 до 1 700 гривень, - розповів заступник начальника муніципальної дружини Луцької міської ради Вадим Міщук.

«Такі рейди ми проводимо не вперше. Але, як показує практика, де не заходили, і де діти, яких ми залучили, не просили – скрізь їм продавали. Це стосується як і алкоголю так і цигарок», - пояснив Вадим Міщук.

Продають і навіть не питають

В той час поки одна група «штурмувала» цигаркові кіоски, інший неповнолітній вирушив за пивом до одного з дуже популярних магазинів у центрі міста.

І знову чергова спроба купити заборонений товар завершилася успіхом.

Однак, коли через мить у приміщення магазину прийшли представники муніципальної дружини та журналісти, продавець довго сперечалася і не погоджувалася визнати себе винною.

«А якщо я впевнена, що йому є 18 років? Якщо в мене дитина має 25 років, а йому даси 17, то як?» - не погоджувалася продавець.

«Треба запитувати», - порадив інспектор.

«Та я ж завжди запитую», - ніяк не могла заспокоїтися жінка.

Хоча лише декілька хвилин тому вона без зайвих запитань продала неповнолітньому Владиславу банку пива.

«Вона мене не запитала, скільки мені років та чи маю я при собі документи. Потім продавщиця казала, що питала, але такого не було», - розповів Владислав.

За п’яних дітей мають відповідати батьки

Багато хто ставить під сумнів ефективність такого методу боротьби з недобросовісними продавцями. Однак правоохоронці переконані, що сплативши декілька разів значний штраф, працівники торгівельних закладів будуть з більшою повагою ставитися до закону.

«Хоча це не єдиний метод. Ми так само забираємо «захмелілих» дітей з вулиці і доставляємо до батьків. Кажемо дорослим, що вони будуть нести відповідальність за своїх дітей за це адмінправопорушення. Батькам звичайно неприємно. Думаю, що виховання повинне розпочинатися із сім’ї», - зауважив дільничний інспектор Луцького МВ УМВС України у Волинській області.

Протягом дня охоронці порядку провели рейд на вулицях Лесі Українки, Винниченка, Шопена та проспекті Перемоги. тобто перевірили практично всі центральні вулиці міста Луцька. Улов - дев’ять адміністративних протоколів на продавців торгівельних закладів.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу

Коментарів: 45
небайдужа Показати IP 1 Квітня 2011 09:27
ДАВНО ПОРА!
Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 10:03
Так не потрібно штрафувати - що таке штраф ? - це смішно просто. Відбирати ліцензію на торгівлю спиртним і тютюном - і баста! У нас підлітки більше п"ють і курять як дорослі. Це вже відома статистика.
OlegJM Показати IP 1 Квітня 2011 10:18
Stranger "Відбирати ліцензію на торгівлю спиртним і тютюном - і баста!" ПІДТРИМУЮ
ostap Показати IP 1 Квітня 2011 10:22
Stranger ПІДТРИМУЮ теж.
пиволюб Показати IP 1 Квітня 2011 10:27
не потрібно відбирати ліцензію! Продавець 2-3 рази заплатить зі своєї кишені по 500 грн. то надалі буде в кожного питати паспорта. Я як гарно поголюся то пиво купити не можу - мушу з паспортом ходити, хоча маю 27 років :)
Луцьк Показати IP 1 Квітня 2011 10:30
та й штрафи дають свій ефект, повірте. В минулу суботу моєму тестю в 07.45 не продали пляшку пива, бо штрафів бояться. Тому це дієвий спосіб. Головне щоб такі рейди проводили постійно, а не "раз в пятілєтку"
Slammer Показати IP 1 Квітня 2011 10:49
хай водяру не продаю, а пивком і сігаретами можна балуватись, то фігня... а з цими малими шосьтре робити, людей ходить ..воно підставляє, побачіли б нормальні гопнічки...бігби він наверно аж диміло б...
Olexandr до Slammer Показати IP 1 Квітня 2011 16:13
Дурню. Ти вже добалувався "пивком і сігаретами" що твоєї мови не тільки зрозуміти неможна але й прочитати. Закінчи школу, навчись хоча б розмовляти, а тоді і балуйся.
АРМАДА Показати IP 1 Квітня 2011 11:20
Нарешті Романюк почав хоч щось робити. Підтримую мера.
Ігор до АРМАДА Показати IP 1 Квітня 2011 11:45
А при чому тут Романюк?
Ігор до АРМАДА Показати IP 1 Квітня 2011 23:52
А він шось робить :))))
МВС Показати IP 1 Квітня 2011 12:25
Наші підростаючі кадри!!!
Лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 12:30
А чому перевірки провели лише в центрі міста і вдень, перевірте "Вопак" в районі МКБ ввечері!Дуже поповниться міський бюджет.
Фаня Показати IP 1 Квітня 2011 14:26
штрафи треба збільшити або дійсно ліцензію відбирати одразу і проводити такі рейди раз в тиждень
анонімус Показати IP 1 Квітня 2011 14:38
лучанка, в вопаках програмно заборонено продавати алкоголь)))) а цигарки - то вже касирів сварити треба
лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 14:47
В яких "Вопаках" і як це "програмно "заборонено продавати алкоголь? Чи Ви часом "анонімус" не власник тих же "Вопаків", що такий захист? А я свідок неодноразових продаж як алкоголю, так і тютюнових виробів дітям. І на зауваження касири реагують по хамськи. Для Вас можу запис зробити наступного разу. А взагалі мова йшла про район "МКБ" і там не лише в "Вопаці" продають дітям заборонені товари, а продаж йде і вночі.
РОМАНЮК (той шо мер) Показати IP 1 Квітня 2011 15:13
Лучанко, дякую вам за сигнал! Зараз же висилаю туди спецназ муніціпальної поліції разом із загоном неповнолітніх покупців-стукачів ім. Павліка Морозова. Щас там буде мєсіво! Буга-га-га!!!
ШИБА (той шо бивший мер) Показати IP 1 Квітня 2011 15:18
Лучанко, я певепвошую, а бводячих собак там немає? Бо я можу вислати туди моїх гицалів-убивць хай наведуть там повядок. І там щас буде мєсіво!!! мєсіво!!! А Луцьк буде все гавнішим і гавнішим...
Лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 15:48
Смішного в тому,що наше місто із гарного і зеленого перетворюється на місто бидла, наркоманів і п'яниць, я не бачу. Я, як мама, хочу для своєї дитини, для нашого з вами майбутнього, кращого, ніж пиво та цигарки. А на рахунок останніх двох коментарів можу сказати, що люди, які їх писали безграмотні та байдужі, мабуть, обкурені та обпились пива.Ви самі щось для цього міста спробували зробити? Чи все на що ви здатні, то це "мєсіво"? в цьому місті щось с
ШИБА і РОМАНЮК до Лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 16:30
ШИБА: Лучанко, ми не обкувені ми просто бухаєм тут і читаєм інтевнет, бо ж пятниця! :) А щодо воботи то я багато звобив для Луцька, а ти Коля щось звобив? РОМАНЮК: Я ще нє. Але з понеділка буду робити. Нє ну чьо ти ржеш - серйозно!
Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 15:49
Шкода що деякі дописувачі перетворюють це проблемне питання на сміх - я вже не кажу про літературність мови і вміння писати українською (Slammer). Напевно зацікавлені особи. А проблема дуже серйозна. Бо покоління яке підростає (тещо вєже з 10-ти років п"є, кірить і т.д.) колись буде "будувати" Україну, лікувати нас (тих кому сьогодні значно більше 10-ти), створювати закони, нараховувати пенсії ну і т.д. Тобто виходить: 1) Що посієш те й пожнеш 2) Як постелиш так і ляжеш Яке покоління виховаємо - так і будемо мати. Тепер стосовно стукачів - покупців. Стукач - це той хто тут пише такі рядки "неповнолітніх покупців-стукачів". Це боягуз - людина без майбутнього. Він тихенько соває хабарі - тому хто бере, і стучить на сусіда в міліцію і не тільки. Добре що таких на волині мало. Позиція громадськості щодо даного питання повинна бути чіткою. НІ! І все. Якщо бачите що продають неповнолітнім алкогольні напої - зробіть зауваження, повідомте в мерію і т.д. Тоді всякі сламмери будуть там де літом холодно в пальто. А при виході звідти - їх моментально туди ж будуть відразу відправляти. Щастя України залежить від самих українців.
ДИБІЛ до Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 16:18
-----Стукач - це той хто тут пише такі рядки "неповнолітніх покупців-стукачів". Це боягуз - людина без майбутнього.------ Stranger, це ти зря на РОМАНЮКА наїхав. Він як не як наш мер. От дасть він указанія СБУ по айпі адресу вичислити тебе і шо ти тоді скажеш? Га? Страшно?! Тотоже
Володимирянин Показати IP 1 Квітня 2011 15:54
Як на мене, то є ознаки провокації злочину та неправомірне використання дітей співробітниками правоохоронних органів.
ДИБІЛ до Володимирянин Показати IP 1 Квітня 2011 16:13
Володимирянин, я з вами погоджуюся. я навіть більше скажу - неповнолітні пацанчики-то спалилися! тепер їх в кожному кіоску впізнавати будуть і захочуть вони тіпа піваса купить уже взаправду, шоб послє школи розслабитися - а не тут-то било! Підставили їх мєнти жостко. і не подумали як тепер ці пацвнчікі без курива будуть, шо їм тепер самокруткі крутити ілі шо?
ДИБІЛ Показати IP 1 Квітня 2011 16:24
здається мені шо міліція цих "добровольців" знайшли в парку на лавочці під час веселого кіряння пивка. і тіпа така до них "пацани ілі щас в отдєлєніє поїдем ілі йдіть купіть сігарєти там он в кіоску" ці такі "канєшно, гражданін начальник, які вопроси? Ми ж вообщє за здоровий спосіб життя"
анонімус Показати IP 1 Квітня 2011 16:38
так, лучанко, я і власник вопаків, і боженька, і віталя клчико)))) в супермаркетах луцька заборонено продавати алкоголь з 22:00 до 8:00, а також відпускати тютюн та алкоголь неповнолітнім. якщо маєте докази порушення - прошу в міськраду. якщо хочете полепетати язиком - на лавку під під'їзд.
Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 16:53
Мені зовсім не страшно що вичислять. Я закон не порушую - боятися мені нічого. А за текст що я написав - я відповідаю. Ну а от слова "дасть указаня СБУ" у мене викликали спочатку подив - а потім сміх. З яких то таких пір мер почав керувати СБУ ? Хтось тут при обговорення старається тему зам"яти - типу заводить мову про "пацанчиків" і т.д. Мова не про них. Мова про проблему з продажем тютюну і алкоголю неповнолітнім. Ну а стосовно перевірок - так питання просто вирішується. Ставиться авто з затемненими шибками збоку біля кіоска (чумайдан з віделкамерою і діркою в супермаркеті) - і знімається просто процес торгівлі. І нікого не треба підставляти. Все буде записано(перед тим, зрозуміло, треба щоб була апаратура сертифікована ну і т.д. - все по закону). Ну а результати зйомки - в суд. Ліцензії забрати - і все. Все чисто - тихо і спокійно. А головне - ЗАКОННО. І без "пацанчиків" і "гопніків".
ДИБІЛ до Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 17:25
Ну, мужик, ти хоч смійся хоч плач а я тебе предупредив - з РОМАНЮКОМ шуткі плохі. Кстаті, я оце дивлюсь із вікна - перед вопаком муніципальна міліція уже гасить дубінкамі касірів, а неповнолітні носаками красовок "abibas" копають їх по почках. романюк здержав своє слово дане тут в комєнтах. Маладєц!!
Анонім Показати IP 1 Квітня 2011 16:56
Анонімус - що мається на увазі під доказами порушення ? Ви навіть якщо і на камеру порушення зафіксуєте - то це не буде доказом - і на суді просто буде сміх. Треба щоб апаратура для зйомки була відповідно до законодавства зафіксована, протестована ну і буда санкція на такі речі. Інша справа - знімати відео і в неті виставляти - оце вже добре. Тобто виносити питання на суд громадськості - як зараз роблять з ДАІшниками. Вже не один з роботи полетів. І за "тєлячу мову" і не тільки. Все залежить від людей...
лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 17:06
Я дуже добре знаю, що в нічний час продавати алкоголь заборонено(це для "анонімуса", який мнить себе Богом.) Мова йде про те, що більшості дописувачів це не відомо. Судячи з коментарів,саме для таких, які бухають серед білого дня, ця заборона найбільше не подобається. Деградуємо, народ!
ШИБА до лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 17:27
Я так поняв "бухають серед білого дня" це намьок на нас із Колькою?!
Romka до лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 17:35
Шановна, виховувати треба було так, щоб не було бажання йти і купувати сигарети чи пиво. Звертати увагу на те з ким дитина спілкується а не сидіти і серіали дивитись. А як на роботі завши - то влаштовуйте дитину на гуртки дозвілля. Займати дітей треба спортом, наукою та розвагами культурними - тоді питання про дитячий алкоголізм, сигарети та наркоманію не буде поставати. А забрати ліцензію завжди можна. Та і випадків продажу - одиниці. Чому влада завши вигадує велосипед! Йдемо до Європи але робимо все да навпаки. В деяких країнах Євросоюзу штраф за продаж неповнолітньому 7000 євро. І ніхто не продає! Так ні! В нас треба все закрити і ще колючим дротом всі магазини загородити. Знищити середній прошарок населення і буде квітка. Браво Миколо! Людяно! Порядно!
лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 17:31
А ще проведіть перевірки в кіосках поблизу шкіл, теж міська казна поповниться!
лучанка Показати IP 1 Квітня 2011 19:41
Дякую за те,що хоч хтось із дописувачів звернув увагу на виховання дітей. Цікаво, а у Вас є діти і хто їх виховує - дружина, яка працює чи Ви?І Чи ті продавці-жінки, мають дітей і чи їм би хотілось, щоб їхнім дітям якась "тьотя" продала ті ж цигарки і горілку?
правопорушник Показати IP 1 Квітня 2011 20:00
Шановне панство, Ви принаймні керувалися би елементарними моральними принципами, а не шукали б крайніх в тому хто продав чи хто купив !!! P.S. Мораль басні такова... за свої вчинки потрібно ВЧИТИСЯ відповідати !!!!!
анонімус Показати IP 1 Квітня 2011 20:01
2лучанка а оголошення на касі прочитати важко?))))) і доречі в кіосках, які знаходяться на відстані до 100 метрів від шкіл, також заборонено продавати алкоголь та тютюн. уявляєте?))) факти, пані, факти. факт покупки в супермаркеті можна підтвердити чеком та зйомкою на відео. в кіоску - власною камерою: збоку не буде видно.
читач Показати IP 1 Квітня 2011 20:05
Дуже шкода, що у нас не професійні журналісти! Було б добре, щоб ці продаці подали у суд на видання. Обличчя варто приховувати...
пітримую читача до читач Показати IP 2 Квітня 2011 00:05
Ну що зробиш неможуть бути всі професіоналами !!! Недарма в інтернеті працюють щоб їх ніхто не бачив :))
Володимир Показати IP 1 Квітня 2011 22:21
відеорежисер самий сильний.) То треба вміти так знімати. Лушпіль.
Олег Показати IP 1 Квітня 2011 23:48
Чим більше забороняють тим більше продають!і тим більше хочеться дітям!а батьки для чого чому вони не слідкують що їх діти купують???? Пачка цигарок в середньому 8 грн пиво 4 грн де вони беруть гроші чи батьки дають не питаючи на що вони витрачають! Такшо ці рейди на публіку!!!!! Заберіть камеру журналіста і з приставами домовимось!!!!Ось :)
Альберт Показати IP 2 Квітня 2011 00:03
Неодноразово бачив як діти просять старших купити цигарки чи пиво і ці рейди наводять показуху!!!!
Адвокат Показати IP 2 Квітня 2011 10:18
Хто дав право проводити оперативну закупку працівникам муніципальної дружини!!! Хто дав право використовувати при закупці неповнолітніх!!! Батьки цих неповнолітніх повідомлені що їхні діти будуть приймати участь в подібній "операції" вони дали згоду!!! Такі дії мають право робити тільки працівники міліції. Хто дав право здійснювати оперативну зйомку!!! Ці всі дії працівників муніципальної дружини є незаконними, а той хто їм наказав виконати цю роботу незнає законодавства. Не мають права працівники муніципальної дружини вилучати речі, предмети...і т.д. а то нете ваші сигарети назад а поверніть гроші... Що це за "беспрєдєл" зі сторони муніципальної дружини! Такі "операції" мають право проводити тільки працівники міліції.
Небайдужий до Адвокат Показати IP 5 Квітня 2011 17:36
якщо ви уважно дивилися відео, то з ними був працівник міліції
Viktor 69 Показати IP 2 Квітня 2011 14:26
Якщо чесно, то цим хлопакам я б теж продав би папироси, адже виглядають вони на 20?!
КОП Показати IP 2 Квітня 2011 19:48
А муніціпальна дружина це 13-й відділ КДБ? Оперативна група, затримка, закупка, акт-протокол. Шукають людей які юридично безграмотні і розводять на протокол, самі незнають назви статті КУпАП.

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus