Що робитимуть із армією безробітних на Волині
Залучати до суспільно корисних робіт осіб, які отримують допомогу із безробіття, вимагають в облдержадміністрації.
Про це йшлося під час розширеного засідання колегії облдержадміністрації 30 жовтня.
Як зазначив голова облдержадміністрації Володимир Гунчик, представників категорії людей, які отримують державну підтримку, можна залучати до суспільних робіт. Проте на Волині цього, чомусь, не роблять.
«Чому сьогодні на вулицях міст, сіл та селищ не наводять порядок? Чому ці люди, отримуючи кошти та через певний час, перереєстровуючись, не виконують суспільно корисних робіт? Прошу винести це питання на розгляд райрад, райдержадміністрацій, як вибудувати роботу між центрами зайнятості, райрадами та РДА щодо залучення цієї категорії людей до виконання громадських робіт», - зазначив Володимир Гунчик.
Як повідомила директор обласного центру зайнятості Раїса Кучмук, в області на обліку перебуває приблизно 10 тисяч безробітних, а середній обсяг допомоги, яку вони отримують, становить 1003 гривні. З її слів, перешкодою на шляху залучення їх до громадських робіт є норма закону про співфінансування таких робіт (50% повинні сплачувати місцеві бюджети).
Голова ОДА зауважив, що не вважає це перешкодою та наголосив, що на Волині величезна армія людей отримує допомогу в розмірі майже мінімальної заробітної плати. Почути інформацію про те, яким чином цих людей змогли задіяти у суспільних роботах, Володимир Гунчик планує під час наступного засідання колегії ОДА.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це йшлося під час розширеного засідання колегії облдержадміністрації 30 жовтня.
Як зазначив голова облдержадміністрації Володимир Гунчик, представників категорії людей, які отримують державну підтримку, можна залучати до суспільних робіт. Проте на Волині цього, чомусь, не роблять.
«Чому сьогодні на вулицях міст, сіл та селищ не наводять порядок? Чому ці люди, отримуючи кошти та через певний час, перереєстровуючись, не виконують суспільно корисних робіт? Прошу винести це питання на розгляд райрад, райдержадміністрацій, як вибудувати роботу між центрами зайнятості, райрадами та РДА щодо залучення цієї категорії людей до виконання громадських робіт», - зазначив Володимир Гунчик.
Як повідомила директор обласного центру зайнятості Раїса Кучмук, в області на обліку перебуває приблизно 10 тисяч безробітних, а середній обсяг допомоги, яку вони отримують, становить 1003 гривні. З її слів, перешкодою на шляху залучення їх до громадських робіт є норма закону про співфінансування таких робіт (50% повинні сплачувати місцеві бюджети).
Голова ОДА зауважив, що не вважає це перешкодою та наголосив, що на Волині величезна армія людей отримує допомогу в розмірі майже мінімальної заробітної плати. Почути інформацію про те, яким чином цих людей змогли задіяти у суспільних роботах, Володимир Гунчик планує під час наступного засідання колегії ОДА.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 56
ррр
Показати IP
30 Жовтня 2014 11:16
Так фактично я ж плачу податок від зарплати, щоб отримувати допомогу по безробіттю коли буду безробітним. При чому тут громадські роботи???
Петрович до ррр
Показати IP
30 Жовтня 2014 23:05
Я-безробітний. В мене вища освіта + стаж роботи бухгалтером. Мені пропонували йти на громадські роботи. Чемно відмовився. Підмітати вулиці не піду. Я 8 років сплачував податок від зарплати і чекав коли голова ОДА прийме рішення мене кудись направити. З жеками своїми наведіть порядок!!!!!! Гунчик туманно мислить!!!
Дід
Показати IP
30 Жовтня 2014 11:18
А про армію дармоїдів-бюджетників Гунчик не розповів???
Олег
Показати IP
30 Жовтня 2014 11:18
Гунчик тормоз???
Оля
Показати IP
30 Жовтня 2014 11:18
А взагалі би перевірили скільки безробітних працює без оформлення на ринках та у магазинах Луцька та області.
Анонім
Показати IP
30 Жовтня 2014 11:52
Правильно-цне дуже єдине правильне рішення.Так, ми платимо податки по безробіттю.А ви перевірте,скільки там людей стоїть зі стажем. Дуже мало.Там стоять ці,які не мають ні стажу, ні освіти,ні бажання працювати взагалі. А ці самі працівники нічого не шукають нікому, а просто отримують гроші,сидячи в теплих кабінетиках. Ці центри зайнятості потрібно взагалі скасувати-цих дармоїдів,які сидять на плечах працюючих людей.І тоді побачите,люди не будуть дармові гроші одержувати,а будуть шукати роботу самі. Особливо сільські,які працюють дома,.Що вони будуть роботу шукати?А вона їм нащо потрібна.В них є все.Нічогісінько.10 тисяч безробітних, а вселах бардак, ніхтоне прибирає,стоять розвалені хати,страшно до біля них пройти,сільським радам начхати.Голови сільських рад на роботу не ходять взагалі.Державні службовці, пенсія400 итсячі,зарплата 5. Хоч на робочому місці повинні бути, а вони бізнес свій рулять.Всім по барабану.Їх залучати до роботи,до прибирання, чищення снігу зимою, а не хочуть хай знімаються і працюють самі.Де за кордоном платять дармові гроші.Тільки серйозно хворим, а в нас хворі здорові люди,бо їм дають групи.а хворі помирають.
Анонім до Анонім
Показати IP
30 Жовтня 2014 14:23
Ніколи не чув, що за кордом держави підтримують своїх громадян, яким в житті не пощастило по тамтешніх мірках і платять соціальні "пособія"? А ще в тій жк Канаді, наприклад, держава турбується про маленьких дітей з малозабезпечених, по їхніх мірках, сімей і є певна система, за якою такі сім"ї отримують якісне і недешеве дитяче харчування тощо, і дуже багато таких прикладів, коли "дармові", як ти виразився та ще й не чета нашим.
ХаХаХа
Показати IP
30 Жовтня 2014 11:55
О-о-о, після "шедеврального" результату виборів по Волині - піде він на ці роботи як миленький)))
ррр
Показати IP
30 Жовтня 2014 11:58
Тобто я кілька років підряд платив податок щоб отримувати допомогу на випадок безробіття, а коли цей випадон настав, то я ще й повинен сніг чистити???
Пропозиція
Показати IP
30 Жовтня 2014 12:33
Насправді центри зайнятості спонукають безробітних шукати самим роботу, а лаври славі собі привласнюють. Центри зайнятості - це статисти, які фінансуються з держбюджету. Пропозиція статистику по безробітних віддати управлінню статистики, і таким чином можна зекономити тисячі гривень на працівниках так званих центрів.
Анонім
Показати IP
30 Жовтня 2014 12:47
І ще центри зайнятості тиснуть на роботодавців, щоб ті надавали дані по прийнятих людях в перший день, щоб встигнути їх провести через свою систему обліку - типу від них безробітна людина була направлена. Щоб покращити собі статистику.
безробітний
Показати IP
30 Жовтня 2014 12:58
Стикнувся з цими людьми і нікому не потрібною структурою.Це повний жах.Вони нічого не шукають, а просто створюють видимість. Платять гроші просто так, людина сама не шукає, а вони і не пробують шукати. Посилають куди небудь,не дивлячись на стаж або відсутність його зовсім.Ліквідуйте ці структури-це пряме відмивання грошей.Особливо на відкриття своєї спраіви,на цих бізнес-планах.Це роблять для своїх,а гроші жілять порівну.Або люди,які стоять у центрах зайнятості, а самі за кордононм бабло заробляють.
k2 до безробітний
Показати IP
30 Жовтня 2014 13:59
http://www.dcz.gov.ua/vol/control/uk/publish/article?art_id=116078&cat_id=366134 .....
Анонім до k2
Показати IP
30 Жовтня 2014 14:06
ну й,що ти цими посиланнями хочеш сказати.Нам потрібні полішучки, які шукають роботу перукаря.Нам потрібна робота спеціалістам, а не перукарям. А на полесся сам їдь .Я думаю ти фіг туди поїдеш,сам небось звідти, а тусуєшся тут
йой до Анонім
Показати IP
30 Жовтня 2014 14:09
ой, не гарно так "висловлюватися" Не ПОЛІШУКУ!
СЗ до Анонім
Показати IP
30 Жовтня 2014 14:11
Потрібна робота і не має вакансій по твоїй спеціальності чи професії, започаткуй власну справу, а служба зайнятості допоможе!
https://www.youtube.com/watch?v=XlEakg_v06c
k3 до безробітний
Показати IP
30 Жовтня 2014 14:00
http://www.dcz.gov.ua/vol/control/uk/publish/article?art_id=114728 ....
Оля до k3
Показати IP
30 Жовтня 2014 14:09
Дійсно так ото мрія, ото да, ото "достижение "стала перукарем. Рекламу зробив для перукарень от і все. Це не професія, а просто так .В голові нема то й перукар.
до Олі до Оля
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:17
В голові нема??? А ти свою голову кому довіряєш стригти і мити? ТУПОМУ ПЕРУКАРЮ? Чи сама себе стрижеш. не довіряючи тупакам?
Соня
Показати IP
30 Жовтня 2014 13:53
Гунчик нехай це порадить ще романюку і разом вийдуть прибирати як мають даром протирати штани і мандякати.
ікс
Показати IP
30 Жовтня 2014 14:56
армію тих хто отримує соціальну- на громадські роботи.А безробітний сплатив у Фонд - звідти і отримує допомогу.
Я
Показати IP
30 Жовтня 2014 15:01
Конституцію ніхто не відміняв.ст 43.Використання примусової праці забороняється.Гунчик учи Закони.
Таня
Показати IP
30 Жовтня 2014 15:15
Скажу по своєму району.Центр зайнятості - це єдина соціальна служба де уважно вислухають людину і чим можуть допоможуть.Надіюсь так і в усій області.На сьогодні я теж безробітна.Але на громадські роботи іти не згідна.Піду разом з Гунчиком.
Борис Петрович
Показати IP
30 Жовтня 2014 16:20
Я з задоволенням працював би на громадських роботах, маю бажання, але ..., в попередніх роках було краще з такими роботами. Ремонтували котельню, косили прибирали кладовища, на меморіалі був задіяний з ремонту його, а за отримували зарплату і допомогу від біржі, а зараз щось в них не виходить мене направити на такі робити. Біржа каже що і рада направити на ці роботи і в стаж ці роботи йдуть, а це для мене добре бо я перед пенсією, але чомусь голова сільської ради не хоче не мене ні інших людей брати на громадські роботи, каже що немає в сільській раді грошей, тоді питання до голови чому на святкування сіл є гроші а впорядкувати кладовище з безробітними не має.
Донецкая
Показати IP
30 Жовтня 2014 16:40
А я в шоке! Приехала из Донецка, на руках маленький ребенок, без документов и средств существования даже не надеялась, что на бирже ко мне отнесутся так доброжелательно и оперативно найдут работу (хотя и зарплату хотелось бы и повыше), а писать всякие глупости в коментариях может каждый…
Раїса Кучмук
Показати IP
30 Жовтня 2014 17:12
Шановні волиняни, кожен з нас себе бачить європейцем і прихильником революції.
Прошу зайти на мій блог і ознайомитися з європейським досвідом роботи служби зайнятості на прикладі Польщі http://employvolyn.blogspot.com/2014/10/blog-post_22.html .
Іванов до Раїса Кучмук
Показати IP
30 Жовтня 2014 17:16
навіщо нам Польща? Ми в Україні живемо. Говорити можна багато про що, а віз і нині там
ціх
Показати IP
30 Жовтня 2014 17:14
Центри зайнятості потрібно ліквідувати. ЦЗ мають шукати людям роботу, а по суті працюють тільки "касирами". Чому держава має утримувати 100 чиновників, якщо можна - 10 касирів. ЦЗ пропонують таку роботу, на яку ніхто не хоче погоджуватися.
Перукарка до ціх
Показати IP
30 Жовтня 2014 19:07
Так почекайте - вулиці теж комусь треба підмітати. Всі хочуть жити у чистому місті - ми ж себе вважаємо майже європейцями.
Попробуй до Перукарка
Показати IP
30 Жовтня 2014 23:35
не ти створював, не тобі і ліквідувати. піди в той же ЦЗ не як безробітний і просто поспостерігай, як ті "касири" спілкуються на прийомі з безробітними, у яких буває кардинально протилежний соціальний статус, рівень достатку, рівень освіти, причини звернення,різний настрій і ще багато інших чинників. і тоді можливо зрозумієш, що не так і просто тим "касирам". не всі структури ідеальні, як і люди. але центр зайнятості не стоїть на місці, шукає нові форми роботи, щоб відвідувачі мали максимум цікавої, корисної, нової інформації. хто слідкує за роботою центру зайнятості, напевно помітив, що досвід переймається ними у поляків - тепер і поляки їдуть до них переймати досвід.
до ціх до ціх
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:29
це ти так говориш, бо сидиш в теплому кабінеті і на роботі шпариш коментарі. бо ти зарплату получаєш за роботу, а роботу не робиш тільки перепискою займаєшся.а як попруть тебе з роботи, то приженеш на біржу перший і на роботу громадську не захочеш йти. а будеш в касі стояти і чекати копійку свою. бо тобі робота не треба, а треба каса . а є люди, які не тільки за грошима йдуть на біржу. є свідомі люди, які щось прагнуть в житті більшого і вміють використати навіть момент безробіття, щоб підвищити свій професійний рівень і, навіть, елементарно послухати семінар
що це таке?
Показати IP
30 Жовтня 2014 17:17
Декілька років тому директора українського ЦЗ пана Галицького зловили на гарячому з мішками грошей. Докерувався і допрацювався, трудяга.
Олександр
Показати IP
30 Жовтня 2014 18:14
Гунчик, цікаво, якщо ти взавтра залишишся без роботи і звернешся в центр зайнятості, чи ти будеш згідний прибирати вулиці на дармоху? Добре що є такий стаховий фонд, де можна отримати копійку на хліб залишившись без роботи...
Лучанка до Олександр
Показати IP
30 Жовтня 2014 19:15
Хай скажуть в адміністрації навіщо в нас працюють ЖЕКИ: скільки там працює людей. а саме головне - що вони роблять і яка їхня функція. Ми лучани щомісяця платимо гроші за утримання будинку - а толку то з того повний нуль
Степанида
Показати IP
30 Жовтня 2014 18:37
В мене 28 років стажу і 2 вищі освіти все життя держава бере податки з моєї заробітної плати. То що ви пропонуєте мені іти з віником по вулицях і замітати? Чи гребти сніг лопатою? А чому тих, які вештаються ночами по вулицях, алкоголіків і наркоманів не відправлять на ці роботи? Де влада? Де міліція? Колись в радянські часи забирали таких людей на принудроботи. Життя склалося так, що лишилася без роботи. То мені, що мітлу в руки дати? То хай влада бере віника й мете. Якщо вона отих “кончених” заставити працювати не може. Я підтримую роботу працівників центру зайнятості, які з розумінням підходять до долі кожної людини. Мій особистий консультант постійно інформує мене про наявні вакансії як при відвідуванні так і по телефону. Вони мені неодноразово видавали направлення на роботу, яка мене цілком задовільняє, проте роботодавця важко переконати взяти мене в такому віці. Вони хочуть гарних і молодих, а мені також за щось потрібно жити
Сторонній
Показати IP
30 Жовтня 2014 18:42
У мене таке враження, що влада як не розуміла, так і не розуміє для чого вона створена. Свої обов'язки вона гарно навчилась перекладати на інших, не зважаючи і на Конституцію, і на закони, постанови та інші нормативно-правові документи. Пан Гунчик повинен був би знати, що за Конституцією України примусова праця в нас заборонена, а також кожна праця повинна бути оплачена. Це стосується і суспільно-корисних громадських робіт. І допомога по безробіттю тут не при чому, адже є своєрідною компенсацією за втрачений заробіток як страхове відшкодування. Та й сама суть громадських робіт фіксується в самій назві - роботи громади для громади, а не безкоштовна праця частинки громади. Щодо благоустрою, то це прямий обов'язок органів місцевої влади та самоврядування і створених нею відповідних комунальних служб. Проте в нас звикли: спасіння потопаючих - справа самих потопаючих. Люди платять податки, а влада замість того щоб правильно ними розпорядитись весь час надіється, що простий народ дасть ще - на армію, на хворих, на благоустрій, на дітей-сиріт, на........ З такою владою нас в Європу нас ніхто не візьме
Юркен
Показати IP
30 Жовтня 2014 19:12
Пане Гунчик! Зробіть так щоб в області створювались нові робочі місця, була висока заробітна плата, то можливо кількість безробітних зменшиться. А щодо громадських робіт, то уявіть ситуацію коли людина з вищою освітою не задоволена своєю заробітною платою звільнилась, або її скоротили з підприємства, де вона пропрацювала довгий час,чи екс-голова адміністрації або місцевої ради,і її направити на громадські роботи з прибирання вулиць,то в якій формі вона вам подякує за Ваш непрфісіоналізм. А чому Ви не хочете до таких робіт залучити ще більшу армію отримувачів соціальних допомог в управлінні соціального захисту, які отримують не "майже мінімальну зарплату", а набагато більше. Наведу приклад. В одному із районів області сума таких допомог в 2013 році становила більше 150 млн.грн. Вас це не лякає! А то валять все на безробітних. Знайшли козлів відпущення.
ЗНАЮЧИЙ до Юркен
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:08
О! якщо соціальні виплати - на малозабезпечених, багатодітних, одиноких, і т.д.і т.п. - в місяць - більше як річний бюджет по безробіттю, то напевно не там корінь зла. безробітні на відміну від вищезазначених осіб, котрі не працювали і не будуть - платили податки, внески до фондів. аналізуйте трохи витрачання коштів, панове чиновники!
Безробітний
Показати IP
30 Жовтня 2014 19:26
Правильно підмітив Юркен. Ми що раби, чи золотарі, щоб після всіх ж... підтирати.
і я
Показати IP
30 Жовтня 2014 19:39
Я так тоже думав, кому та біржа треба. поки сам туди не пішов. був на державній службі 13 років.мужик, а заробляв 2 тисячі. і з мітлою мене не посилали по місту, бо є закон (Гунчик почитай). Знали що я комп'ютерщик, запропонували стати підприємцем. Трохи задовбали всякими семінарами, курсами, комісіями. Небагато отримав, те що по закону за весь рік як безробітний , але ніде більше ніхто не пропонував крім центру зайнятості для підтримки бізнесу. Тепер маю клієнтів, плачу податки і сплю спокійно. Чого й вам бажаю.
Степан
Показати IP
30 Жовтня 2014 19:39
Бізнес план біржі праці напевно єдина грошова підтримка людині яка хоче розпочати своє діло. Два роки тому я сам отримав гроші з біржі праці. Їх звичайно мало але хоч якась підтримка на початок була. Я не згідний що це відмивання грошей а це підтримка простій людині
Причому знайомих на біржі в мене не має. Але це не так просто получити ті гроші. Пройшов кучу процедур і навчань написав бізнес-план і тілько потім допустити мене до захисту.
То тим багатіям крутим бізнесменам вигідно забрати гроші в людей а бідній людині і так не дадуть дихнути.
Людина
Показати IP
30 Жовтня 2014 19:51
Зробили пенсійний вік жінкам 60, тепер заберіть копійки, які дає біржа на прожиття. Може нам взагалі здохнути. Ше ніодного крутого і блатного який бігає і отримує ті грошіііі там не бачив. Реформи проводьте а не над біднотою знущайтеся. Не там шукаєте
в пошуках роботи
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:29
мені 50, маючи вищу освіту та стаж роботи 31 рік, по стану здоров"я змушена була звільнитись щоб підшукати щось легше....і на сьогодні пане губернаторе ви кажете, що ми безробітні ще щось мусимо для держави відпрацьовувати за дарма? то краще зі своїми депутатами шукайте шляхи економічної зацікавленості для роботодавців, щоб створювались робочі місця із гідною зарплатою, а не 1218 грн.. . і тоді не будуть йти в тінь підприємці.... а центри зайнятості пропонують ті пропозиції роботи, що їм дають роботодавці, і не вина тих дівчат на прийомі, що зарплати низькі по вакансіях....знаю сім"ї, де чоловіки працюють неофіційно і отримують немалі соціальні виплати, а цигани, які ні дня не працювали та отримують тисячі грн. як матері одиначки.....щось неправильно у нас....
Юрист
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:40
Чому ви дивуєтесь некомпетентності Гунчика? Це свідчить про незнання законів його радників, заступників. А центр зайнятості є центром інформування. І коли з роботи звільнили, безвихідне становище - біжать на біржу. І саме головне отримують там підтримку.
На передодні Дня працівника соціальної сфери вітаю працівників служби зайнятості, всіх соцструктур області з професійним святом. Невичерпної енергії, оптимізму та мирного неба.
Німець 007
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:41
Шкода, що рівень розвитку ГГГубернатора, не дозволяє йому зрозуміти, що основна функція служби зайнятості - це зняття соціальної напруги та недопущення соціального вибуху. Уявімо, а в принципі, чому уявімо, згадаймо, як автозавод звільнив за два місяці три тисячі працівників. Люди втратили роботу, зарплату, впевненість у завтрашньому дні і що з ними було б як би не підтримка біржі. Ось що було б. З подавленим настройем вони плетуться на біржу. А тут, за командою ГГГубернатора, їм всім мітли і прибирати - ото то зявиться впевненість, піднімиться настрій. Якщо саме це хоче Гунчік - то ще раз переконуюсь наскільки він не далекоглядний і не зовсім розумний (помітьте, я не вжив слово "тупий").
На сьогодні, біржа має підтримати тих людей, яких підприємства використали та викинули. Надати їм моральну та матеріальну підтримку. Якщо він (ГГГунчік) хоче бунту тих, кого він (ГГГунчік з автозаводу) викинув з роботи, то при такій державницькій позиції скоро це станеться.
Пане ГГГубернаторе не пробуйте гнобити тих хто втратив роботу, а побудуйте роботу так, щоб кожен якісно робив свою роботу, зокрема ВУЖКГ якісно прибирали, бізнес платив гідну зарплату, а чиновники - покладені на них функції.
Успіхів Вам, ГГГубернаторе.
яволь! до Німець 007
Показати IP
30 Жовтня 2014 21:09
"безробітні - це такі особи. котрі сидять на біржі в клітках. і їх випускати треба тільки для чорної роботи, в руках мітла, на лобі мітка , раз в день миску супу і на ніч знову в клітку!"(поправка до закону).
песиміст
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:47
коли вже хоча б щось у нас зміниться на краще? пан губернатор чув дзвін, а не знає де він. чув щось про громадські роботи і не роЗібрався що то таке. думає, що безробітні це тюремщики і повинні пахати задурно...смішний... скоро сам стане безробітним і не віриться, що побіжить він працювати на благо...моя подружка сама попросилась а громадські пакувальником на кондитерку. задоволена дуже. але це вона сама захотіла і ніхто не примушував. їй розказали про таку можливість і вона захотіла ще додатково підзаробити. це вибір людини і можливості центру зайнятості. а особливо активних і негативно налаштованих дописувачів прошу задуматись на хвилинку і дати собі відповідь на питання: "що я буду робити, як стану безробітним?"...ВЕСЕЛО? СПРОБУЙТЕ
ОС
Показати IP
30 Жовтня 2014 20:47
Доводилось користуватися послугами Луцького міського центру зайнятості, де працюють доброзичливі і кваліфіковані люди. Навантаження там немалі, а зарплата невисока. Якщо закон передбачатиме залучення безробітних до громадських робіт, не вимагаючи співфінансування, то центри зайнятості будуть його виконувати.
селюк
Показати IP
30 Жовтня 2014 21:01
працюю оператором котельні . на літо йду на біржу, раніше сільська рада брала на громадські роботи коли платила біржа, мені було добре бо не треба було їздити відмічатись, получав ще додатково гроші а тепер голова каже що нема грошей, а за дзєнкую,тато маму не цілує, та коли голова іноді попросе то помогаю...
Хвеська з
Показати IP
30 Жовтня 2014 22:02
Як що робитимуть з безробітними? Біржу закриють- і безробіття ліквідують. А потім ліквідувати фонд інвалідів - інвалідів позбудемось, а якщо лікарів поскорочувати, то менше хворих стане. І т.д., в кого на що хвантазії вистачить. Це великого розуму людина придумала - людину, з якої стягають відсоток на випадок безробіття за її ж гроші направити на суспільні роботи. Вношу пропозицію- а чого це пенсіонери осторонь лишаються? Це ж які вони пенсії отримують - негайно залучити на суспільні роботи!! Яка там мін.пенсія? 900 чи 1000? Жахіття!!! Це ж майже мінімальна, а вони вулиці не прибирають. Отак і підемо у Ж,,ой перепрошую у Європу: з високо задертою головою, мінімалкою у 1200, вічною мітлою,(бо ж задурно хто ж майже мінімалку платить?) та створивши хвеномен світового масштабу: станемо єдиною областю на весь світ, де буде ліквідовано безробіття.
Респект, повний регрес та стагнація продовжуються!
ОПТИМІСТ
Показати IP
30 Жовтня 2014 22:08
Шановні працівники центрів зайнятості! Від щирого серця вітаю всіх з наступаючим професійним святом! Бажаю, щоб Ваша праця приносила Вам моральне задоволення від вдячних людей, яким Ви допомогли знайти роботу, допомогли здобути професію, допомогли знайти себе в професійному житті! Оптимізму Вам і віри в себе і в ту справу, яку Ви робите! Не розчаровуйтесь і впевнено йдіть вперед! Ви професійні та адекватні! Мирного неба і міцного здоров'я Вам!
Той хто людина!
Показати IP
30 Жовтня 2014 22:29
Доброго часу дня, товариство! Висловлюю повагу коментаторам з приводу вище прочитаного. Але прошу не встрявати в крайнощі, бо ситуація останнім часом з ЦЗ гостра. Чому?
1. 28жовтня вичитав статтю на ВОЛИНЬПОСТІ під назвою "Волинський центр зайнятості не зобов'язаний працевлаштовувати".(правда зміст її нетой що в заголовку) - тобто хтось явно зацікавлений у тому, щоб облити брудом єдину на сьогоднішній день державну структуру, яка допомагає простим людям у складні часи в пошуку хоча б, якоїсь роботи.
http://www.volynpost.com/news/41683-volynskyj-centr-zajniatosti-ne-zoboviazanyj-pracevlashtovuvat
2. Під шумок поділи санстанцію,поділи насіннєву, під закриття пішла ціла купа лікарень і колективи втратили своїх працівників з великим досвідом! А в новостворених структурах, (ДІСГ у волинській обл.) люди працюють взагалі без зарплати - і це притому, що за допомогою вони звернутися в службу зайнятості не зможуть!!! Ви, шановні захисники позиції пана Гунчика, бачите, що нас всіх пресують, бачите, що в нас, забирають останній шанс працевлаштуватися. Ше тільки подіньте службу зайнятості!!!!!!!!!!!???
Віра
Показати IP
31 Жовтня 2014 00:07
Є діючі Конституція, Закони, нормативні документи - це для пана губернотора не важливо для оцінки ситуації. Сказати що всіх безробітних на громадські роботи - просто. А якщо я безробітний, то я що- не як всі, крайній і нижчий по статусу? Певно так і думають правителі області. А безробітний - це не діагноз, а це ще одна можливість стати сильнішим, знайти вихід з ситуації,перебороти розпач і впоратися з тими переживаннями, які відчуваєш коли залишаєшся без роботи. Звільнення, штамп в трудову книжку і залишаєшся з проблемою. На підприємствах скорочення, переводять на 0,5 ставки, зменшують заробітні плати. відправляють за свій рахунок, пропонують працювати без оформлення - то це нормально, про це можна не говорити. І нічого поганого в тому, що на обліку в центрі зайнятості, і допомога фінансова не завадить поки знайдеш роботу. І не треба цим дорікати та принижувати людей, шановні учасники обговорення статті. А чим більше інформації - тим швидше зорієнтуєшся як і де шукати роботу. Тому хто стукає - тому відкривають.
Павло
Показати IP
31 Жовтня 2014 07:49
я не згідний коли мова заходить про громадські роботи, адже коли був на біржі і в мене закінчилась виплата допомоги з грошима було сутужно я погодився взяти участь на громадських роботах в сільській раді. Роботу виконував різну в основному наводив порядок на території села, зарплату платили хоть на хліб з маслом хватало. В цьому питанні я вдячний центру зайнятості за таку можливість
Наталі
Показати IP
31 Жовтня 2014 07:51
Свого часу з двома вищими освітами, та стажем роботи вчителя, я також була в статусі безробітного. Так, не скажу, що мені біржа знайшла роботу, але вони пропонували варіанти, закликали щось змінити в своєму житті, і можливо я прислухалась до їх порад, а саме головне вони підтримували що не все втрачено в моєму житті. І я обрала зовсім інший вид професійної діяльності. і от зараз думаю, якби мене в той час заставили йти на громадські роботи, то яб їм дала б ті громадські роботи. А вам пане Гунчику бажаю щоб ваші діти були безробітними і їх направили на такі роботи, щоб тоді ви говорили.
Петя
Показати IP
31 Жовтня 2014 07:56
Я знайшов для себе порятунок у виконанні громадських робіт. Я ще 3 місяці міг втриматись на плаву взявши участь у таких роботаїх та отримавши плату за свою роботу
Учені припускають, що алфавіт винайшли не в Єгипті: знайшли свідчення, яким близько 4400 років
Сьогодні 00:35
Сьогодні 00:35
23 листопада: свята, події, факти. День пам'яті жертв голодоморів в Україні та Міжнародний день боротьби з безкарністю
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
У Лондоні вперше зустрілися найнижча та найвища жінки у світі
22 Листопада 2024 23:52
22 Листопада 2024 23:52
Розкладав закладки, щоб заробити на лікування дружини: львів’янина у Луцьку посадили на шість років
22 Листопада 2024 23:33
22 Листопада 2024 23:33
Компанія Маска отримала дозвіл на випробування мозкового чипа в Канаді
22 Листопада 2024 23:13
22 Листопада 2024 23:13
Луцька громада на шляху до кліматичної нейтральності
22 Листопада 2024 22:54
22 Листопада 2024 22:54
Померла відома волинська журналістка та депутатка Алла Лісова
22 Листопада 2024 22:35
22 Листопада 2024 22:35
У різдвяному рекламному ролику Chanel прозвучав український «Щедрик»
22 Листопада 2024 22:16
22 Листопада 2024 22:16
«Корови каждий день падають»: на Волині жителі села самостійно ремонтують нічийний міст
22 Листопада 2024 21:57
22 Листопада 2024 21:57
«1000 днів сама»: лучанка Марія Хурсенко присвятила свою нову пісню дружинам Героїв. Відео
22 Листопада 2024 21:38
22 Листопада 2024 21:38
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.