Поблизу Луцька жінка вимагає знести багатоквартирний будинок
У селі Рованці Луцького району на власній земельній ділянці волинянин розпочав зводити будинок. Втім, це викликало невдоволення з боку сусідки. До «кайдашевих розбірок» долучилися вже й громадські активісти. Тепер, розповідає забудовник, здати будинок в експлуатацію – вкрай складно.
Зведення будинку розпочали ще восени 2015-го, - розповідає забудовник. І сьогодні готовність об’єкта – 95%. Втім, каже Олександр Князев, громадські активісти та лише одна невдоволена сусідка вимагають знести будівлю.
«Торік, десь наприкінці вересня, ми розпочали будівництво. Конфліктна ситуація виникла через непорозуміння із однією сусідкою, яка почала висловлювати невдоволення й казати, що ми біля неї заселимо «циганський табір». Я будую дім для себе, адже у мене є 6 дітей. Також маю намір продати частину квартир.
Коли я запитував у невдоволеної сусідки, у чому справа, то вона казала, що їй трохи тінь падає на подвір’я та гірше телевізор показує. Казала: «Я не заспокоюся, буду писати на вас в різні інстанції». Так, вона звернулася у ГО «Народний контроль», які почали теж скаржитися на нас у різні відомства. Дивним є те, що громадські активісти у своїх скаргах висували достатньо жорстку вимогу - знести нашу будівлю. На це ми їм відписали, аби вони не лобіювали приватні інтереси. А їхній представник Олексій Чайка лише посміявся з нашої заяви.
Щодо будівництва, то готовність об’єкту – 95%. Зараз відбуваються перевірки і ми хочемо здати об’єкт в експлуатацію вже у березні. Втім, через постійні перевірки – час затягується», - пояснює Князев.
Будинок за адресою село Рованці, вулиця Будівельна, 53 розрахований на 11 квартир. Забудовник представив три основні документи, на підставі яких веде роботи, зокрема: державний акт на землю, містобудівні умови та декларацію на будівництво.Зі слів Олександра Князева, під час будівництва у нього були дрібні порушення, за що вже сплатив штраф, втім, додає чоловік, це не дає підстав говорити про знесення об’єкту.
«Окрім трьох основних документів, ми маємо й різні інші погодження, проекти тощо. Щодо порушень, то в нас їх було два. Зокрема, ми розпочали будівництво в процесі виготовлення документів, не дочекавшись завершення, адже на носі була зима. Відповідно, за це нас оштрафували й ми привели в належний стан усю документацію. Тепер на нас знову почав писати «Народний контроль», і знову на нас наклали штраф, що, коли ми змінювали підрядника, то не вказали нового. Штраф оплатили, але це не є підставою для анулювання декларації.
Більше того, проти нас невдоволена сусідка наговорювала й інших сусідів, обмовляючи нас. Спочатку вона до них усіх підходила й казала, що ми тут будемо зводити «публічний дім». А коли ми почали питати людей, у чому суть невдоволення, то з’ясувалося, що їх ввели в оману. Після того вони дали нам своє погодження із нотаріальним підтвердженням, додавши ще зо 15 підписів мешканців вулиці», - розповідає Олександр Князев.Забудовник каже, замість того, аби його «тероризувати», ліпше б взялися за скаржницю, яка побудувала свій гараж на межі двох земельних ділянок, не відступивши навіть метру, порушуючи будівельні норми.У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини скаржниця пані Неля розповідає, що невдоволена тим, що сусідній будинок зводиться не лише для власних потреб, а для комерційної вигоди.
«Там порушені усі норми, зокрема, відбувається не індивідуальне житлове будівництво, а зводиться багатоповерхівка для комерційних цілей. З цього приводу я зверталася в райдержадміністрацію», - наголошує жінка.
Зваживши на те, що забудовник представив документацію, а скаржники вимагають знести будівлю, репортер ІА Волинські Новини звернувся за роз’ясненням до керівника сектору містобудування та архітектури Луцької районної державної адміністрації Віктора Велка. На що той відповів, що будівництво не є самовільним і підстав його зносити не має.
«У людини є земельна ділянка і Князев може побудувати на кілька квартир індивідуальний багатоквартирний житловий будинок. Єдиний момент: функціональне призначення земельної ділянки потрібно змінити. У забудовника вказано у державному акті: під будівництво житлового будинку, господарських будівель та споруд. А в ідеалі потрібно було б написати так: земельна ділянка, яка відведена під будівництво багатоквартирного житлового будинку. Втім, зваживши на те, що є державний акт на землю, містобудівні умови та декларація, то це дає підстави вести будівництво. За моєї пам’яті ще такого не було, щоб такі порушення були підставою для знесення нерухомості. За свої порушення забудовник вже заплатив штраф, відповідно до постанов архбудінспекції», - пояснює Велка.
Із приводу перевірок, то в Управлінні державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області повідомили, що їх здійснюють на підставі звернень, але коментувати ситуацію до завершення перевірки відмовилися. Свої висновки обіцяють оприлюднити вже до кінця цього тижня.
Зауважимо, що забудовник вже вніс плату у розвиток села на суму понад 15 тисяч гривень і зробив на вулиці щебеневу дорогу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Зведення будинку розпочали ще восени 2015-го, - розповідає забудовник. І сьогодні готовність об’єкта – 95%. Втім, каже Олександр Князев, громадські активісти та лише одна невдоволена сусідка вимагають знести будівлю.
«Торік, десь наприкінці вересня, ми розпочали будівництво. Конфліктна ситуація виникла через непорозуміння із однією сусідкою, яка почала висловлювати невдоволення й казати, що ми біля неї заселимо «циганський табір». Я будую дім для себе, адже у мене є 6 дітей. Також маю намір продати частину квартир.
Коли я запитував у невдоволеної сусідки, у чому справа, то вона казала, що їй трохи тінь падає на подвір’я та гірше телевізор показує. Казала: «Я не заспокоюся, буду писати на вас в різні інстанції». Так, вона звернулася у ГО «Народний контроль», які почали теж скаржитися на нас у різні відомства. Дивним є те, що громадські активісти у своїх скаргах висували достатньо жорстку вимогу - знести нашу будівлю. На це ми їм відписали, аби вони не лобіювали приватні інтереси. А їхній представник Олексій Чайка лише посміявся з нашої заяви.
Щодо будівництва, то готовність об’єкту – 95%. Зараз відбуваються перевірки і ми хочемо здати об’єкт в експлуатацію вже у березні. Втім, через постійні перевірки – час затягується», - пояснює Князев.
Будинок за адресою село Рованці, вулиця Будівельна, 53 розрахований на 11 квартир. Забудовник представив три основні документи, на підставі яких веде роботи, зокрема: державний акт на землю, містобудівні умови та декларацію на будівництво.Зі слів Олександра Князева, під час будівництва у нього були дрібні порушення, за що вже сплатив штраф, втім, додає чоловік, це не дає підстав говорити про знесення об’єкту.
«Окрім трьох основних документів, ми маємо й різні інші погодження, проекти тощо. Щодо порушень, то в нас їх було два. Зокрема, ми розпочали будівництво в процесі виготовлення документів, не дочекавшись завершення, адже на носі була зима. Відповідно, за це нас оштрафували й ми привели в належний стан усю документацію. Тепер на нас знову почав писати «Народний контроль», і знову на нас наклали штраф, що, коли ми змінювали підрядника, то не вказали нового. Штраф оплатили, але це не є підставою для анулювання декларації.
Більше того, проти нас невдоволена сусідка наговорювала й інших сусідів, обмовляючи нас. Спочатку вона до них усіх підходила й казала, що ми тут будемо зводити «публічний дім». А коли ми почали питати людей, у чому суть невдоволення, то з’ясувалося, що їх ввели в оману. Після того вони дали нам своє погодження із нотаріальним підтвердженням, додавши ще зо 15 підписів мешканців вулиці», - розповідає Олександр Князев.Забудовник каже, замість того, аби його «тероризувати», ліпше б взялися за скаржницю, яка побудувала свій гараж на межі двох земельних ділянок, не відступивши навіть метру, порушуючи будівельні норми.У коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини скаржниця пані Неля розповідає, що невдоволена тим, що сусідній будинок зводиться не лише для власних потреб, а для комерційної вигоди.
«Там порушені усі норми, зокрема, відбувається не індивідуальне житлове будівництво, а зводиться багатоповерхівка для комерційних цілей. З цього приводу я зверталася в райдержадміністрацію», - наголошує жінка.
Зваживши на те, що забудовник представив документацію, а скаржники вимагають знести будівлю, репортер ІА Волинські Новини звернувся за роз’ясненням до керівника сектору містобудування та архітектури Луцької районної державної адміністрації Віктора Велка. На що той відповів, що будівництво не є самовільним і підстав його зносити не має.
«У людини є земельна ділянка і Князев може побудувати на кілька квартир індивідуальний багатоквартирний житловий будинок. Єдиний момент: функціональне призначення земельної ділянки потрібно змінити. У забудовника вказано у державному акті: під будівництво житлового будинку, господарських будівель та споруд. А в ідеалі потрібно було б написати так: земельна ділянка, яка відведена під будівництво багатоквартирного житлового будинку. Втім, зваживши на те, що є державний акт на землю, містобудівні умови та декларація, то це дає підстави вести будівництво. За моєї пам’яті ще такого не було, щоб такі порушення були підставою для знесення нерухомості. За свої порушення забудовник вже заплатив штраф, відповідно до постанов архбудінспекції», - пояснює Велка.
Із приводу перевірок, то в Управлінні державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області повідомили, що їх здійснюють на підставі звернень, але коментувати ситуацію до завершення перевірки відмовилися. Свої висновки обіцяють оприлюднити вже до кінця цього тижня.
Зауважимо, що забудовник вже вніс плату у розвиток села на суму понад 15 тисяч гривень і зробив на вулиці щебеневу дорогу.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 127
бе?
Показати IP
15 Березня 2016 19:10
жаба давить... типова жлобська жаба
ДЛЯ СЕБЕ до бе?
Показати IP
15 Березня 2016 21:28
не смішіть)))))))))в інтернеті вже 2 місяці як квартири там продаються))))))))))))))а такий нещаний деж взяв на будівництво 200-250 тис. доларів)))))))))))))але Нелі також непозаздриш збудувала будинок за 240 тис. доларів щоб на його сусіди зверху дивились))))
Мар'яна до ДЛЯ СЕБЕ
Показати IP
17 Березня 2016 07:01
То нехай добудували собі ще три поверхи. . . Люди їй мішають.. . В тої багатійки вже кришу рве голові від дурості. За які бабки такий будинок відгрохала?
Анонім до ДЛЯ СЕБЕ
Показати IP
17 Березня 2016 07:03
А де гроші взяла Неля?? Чи то ви, Неля, самі тут пишете і точну суму вказуєте?
Анонім до бе?
Показати IP
16 Березня 2016 06:38
Як надоїли вже ті активісти, їхали б вони всі краще в ато
КОРУПЦІЯ до бе?
Показати IP
16 Березня 2016 11:12
1. Побудовано будинок на землі,яка для цих цілей непризначена....3.Яка здача обєкта, якщо самі підтрерджуєте його готовність на 95% а з фото там говність 85%.3.В розвиток інфраструктури пайову участь дають 4% це орієнтовно 15 тис. доларів а не грн.(чи в иготчете сказати що ви побудували будинок за 30 тис.доларів))))...Корцпція "в руского" так і у Велка...
Небайдужий
Показати IP
15 Березня 2016 19:24
Є чудова думка.Коли сусід продасть квартири, продаєте йому свій дім з землею під іншу забудову,таку ж.На виручені кошти почніть нове життя.думаю350 тисяч буде достатньо.
Петро до Небайдужий
Показати IP
16 Березня 2016 09:10
У того Князєва такий особняк, цікаво чи зняв з нього уже триколор- москаль!
КРАЯНКА
Показати IP
15 Березня 2016 19:27
ШКОДА ЖІНКИ! НЕ МОЖЕ ПРОКОВТНУТИ ВЛАСНУ ЗАЗДРІСТЬ! ТАКИ ЖАБА - УКРАЇНСЬКА РЕПТИЛІЯ!!!
sashavms до КРАЯНКА
Показати IP
18 Березня 2016 20:49
от ти дуже цікавий чи цікава пишеш одне й те саме, якбуто невидно що одна й та сама людина пише. Москальска натура!!! Жаба і те де і те п...
Юлія
Показати IP
15 Березня 2016 19:29
Заздрість, погана штука, жадібність - також. **** ******
Дмитро
Показати IP
15 Березня 2016 19:37
Ну це взагалі жіночка без розуму. А нашим активістав всерівно де і шо аби в новинах написали про них. Їдьте краще з бурштинокопачами розберіться.
Дімчіку до Дмитро
Показати IP
15 Березня 2016 23:25
Завтра виїзджвємо! Їдеш з нами, чи будеш тут в компіляції п...діти?!))
Анонім до Дімчіку
Показати IP
16 Березня 2016 08:21
помпи вже підготували? самі будете копати чи шукаєте помічників?
Дмитро до Дімчіку
Показати IP
16 Березня 2016 13:03
яке ж ти дурне
Всезнайко
Показати IP
15 Березня 2016 19:40
Данильчук-ск**иняка захотів квартирку віджати?
Лучанин до Всезнайко
Показати IP
15 Березня 2016 23:26
коментар було видалено
Anonymous
Показати IP
15 Березня 2016 19:47
Головний принцип роботи мозку не УКРАЇНЦЯ нормального, а тупої ХОХЛЯЧКИ - "ХАЙ В СУСІДА ЗГОРИТЬ"... Б..., радій, що ІНФРАСТРУКТУРУ твого села хтось розвиває...
Сергій до Anonymous
Показати IP
15 Березня 2016 23:50
Ви шановний своє село розвивайте, а наше вже якось без вас розвинеться.
Юля до Anonymous
Показати IP
17 Березня 2016 11:01
Такою інстроструктурою тільки засоряють село.
Лучанин
Показати IP
15 Березня 2016 19:55
Це ж звичайна хитрість, просять по документах на одне, а потім будують що заманеться і потім через суд за невеликі кошти легалізують свої будови. На тому масиві не передбачено відводи аж з 11 квартир, ситема не розраховувалась на багатоповерхівки, тому заявниця права, якщо хотів будувати-то вказуй зразу що то буде. Через деякий час буде посміюватись і з держ.органів влади і з сусідів, а тому раз провчити - знести і хай не буде самим хитрим.
Джек до Лучанин
Показати IP
15 Березня 2016 21:12
Попробуй так побудувати шось умнік!мелеш шо попало,ти хоть шось в цьому розбираєшся?ти хоть шось строїв?тут з норм доками нереально построїтись,пі****
джеку від Лучанина до Джек
Показати IP
15 Березня 2016 21:41
умнік, приїдь в Зміїнець, поверни на Новий масив, третя хатинка моя і позиривши - писок закриється сам собою
Джек до джеку від Лучанина
Показати IP
16 Березня 2016 08:49
Дам наводку Паші Клецю,хай заїде гляне!
Вітя до Джек
Показати IP
17 Березня 2016 19:18
Клець на сізо поїде скоро)))
До Лучанина до Лучанин
Показати IP
15 Березня 2016 22:28
В декларації про початок будівельних робіт зазначено: "Нове будівництво багатоквартирного будинку", також зазначено: "Три однокімнатні квартири, вісім - трикімнатних". Ніхто нічого не приховував.
Волинянин до До Лучанина
Показати IP
17 Березня 2016 12:18
А що написано на земельному акті Ви читали ? А що погодила сільська рада теж читали? Яке право пані Надія мала малювати такий проект і за яке бабло тепер вона розкаже у суді ,і не тільки в суді .Забрати ліцензію у корупціонерки ,щоб знала як самовольнічати.
Анонім до Волинянин
Показати IP
17 Березня 2016 18:34
Так, читав. "Будівництво житлового будинку господарських будівель та споруд".
Анонім до До Лучанина
Показати IP
18 Березня 2016 12:43
А в земельному акті ,що вказано ,Ви прочитали.І від цього треба плясати.
до забудовника
Показати IP
15 Березня 2016 19:56
а хто ж ця нелька призвище
лучанин
Показати IP
15 Березня 2016 20:01
цікаво скільки бабла бабулька хоче зрубати із забудовника?
Сергій
Показати IP
15 Березня 2016 20:06
Чому так переймається забудовник скаргами сусідки, і при цьому забув,що епопею скарг сам розпочав щоб закрити рота невдоволеній сусідці. Двічі написав на неї у податкову міліцію, антимонопольний комітет. А тепер пише що він нещасний змушений був будуватися без належних дозволів бо йшла зима. Цікаво куди так спішив, адже нерухомості у нього вдосталь,щоправда все на бідній дружині. За які цікаво кошти тільки будувався от де питання для податківців, яке їх походження? Окрім цього і на Чайку О.Ф. ці особи встигли налити бруду, що нібито останій вимагав у Князєва 100 000$ США. Так що ці " святі" люди не такі вже і безгрішні. Побачимо яке рішення прийме ДАБІ.
1234 до Сергій
Показати IP
15 Березня 2016 21:31
Якщо говорити про Чайку О.Ф., то слід пригадати його афери з земельними ділянками на масиві біля Модерн Експо 10-ти річної давності. І громадськість цікавить чого цей "АКТИВІСТ" багато років переховувався у Великобританії!!!!!!!!
Васько до 1234
Показати IP
15 Березня 2016 21:45
1234, Чайка був в Англії бо душив штундівську наволоч в особі борова Кравчука, який травить луцький район і місто фенолами по цей день, 1234-це твій рівень))))
В до Васько
Показати IP
15 Березня 2016 22:20
скажіть , а випадково не цього активіста дружина будує будинки та продає їх????
Анонім до В
Показати IP
18 Березня 2016 12:40
Да Ви праві ,а ще рахуеться депутатом Підгаецької сільради .Вот з відки вітер дує.Пора гасити.
А Що він уже вернувс до 1234
Показати IP
16 Березня 2016 10:24
там за модерном було в нього 4 хати які всі попродавада виконавча служба....
111
Показати IP
15 Березня 2016 20:14
Знести будинок! Для себе ы для дытей 6 ть комнат вистачить. З повагою...
Галя до 111
Показати IP
17 Березня 2016 08:38
Та який будинок для себе та дітей, у них особнячище
Кейт
Показати IP
15 Березня 2016 20:14
Проверить надо доходы застройщика. За какие шиши?
Леся
Показати IP
15 Березня 2016 20:30
Земельна ділянка надавалась для індивідуального житлового будівництво, а це означає, що містобудівні умови та обмеження на будівництво багатоквартирного будинку видані незаконно, як і всі інші дозволи. Для більш-менш грамотного спеціаліста це абсолютно зрозуміла ситуація. Забудовнику захотілось максимальної вигоди від ділянки під Луцьком, а одинадцять квартир це тобі не одна. От тільки як і хто буде обслуговувати багатоквартирний будинок, і як потенційні власники квартир збираються там проживати (куди, наприклад, сміття дівати, машини ставити, а каналізація куди потіче) ? Абсолютно зрозуміла і логічна поведінка сусідки, яка жаліється. Правильно робить. Людина придбала ділянку у спокійному приватному секторі, а тут отримує під боком такий бедлам.
Копайте глибше до Леся
Показати IP
15 Березня 2016 21:19
В індивідуальній забудові можна зводити 4 поверхові будинки(це норми закону)...таке вже роблять прокурори в Зміїнці....А во НК дійсно за гроші проводить акції сума від 300 зелених))))))))))))))
Тоня до Копайте глибше
Показати IP
15 Березня 2016 21:42
Поклич нянічку, хай таблеточку дасть, в тебе ексцез шизофринії, НК менше пітнахі не бере)))))))))))
Анонім до Леся
Показати IP
16 Березня 2016 07:47
Земельна ділянка надавалась для будівництва житлового будинку...
пп до Леся
Показати IP
16 Березня 2016 11:59
на місці дурепи варто було б радіти, що будуть сусіди під боком. лихий зараз час.
якби було незаконне будівництво, вже знесли б. а так повищить тьотя трохи та й заглохне.
Коля
Показати IP
15 Березня 2016 20:31
Неля так цеж газовий магнат села Рованців
Валік до Коля
Показати IP
15 Березня 2016 21:33
Коля, а якби ти бабло в землю забив, то тебе як назвати? )) жабодав
Сусід до Коля
Показати IP
15 Березня 2016 21:43
Нелю не давай йому дозволу газ підключити, хай дровами палить.
Cправедливість
Показати IP
15 Березня 2016 21:13
Це грубе порущення :
Генплану с.Рованці, державних будівельних норм і Законів України "Про регулювання містобудівної діяльності" і "Про місцеве самоврядування в Україні".Крім того, -нецільове використання землі,пайовий внесок не сплачено,прибудинкової території недостатньо, нема місць для паркування автомобілів, дитячого майданчика, майданчиків для розміщення контейнерів для сміття, вигулу собак і т. д.. Чітко прослідковується, мягко кажучи, недопрацювання - С/Р, РДА, проектанта, будорганізації, контролюючих органів. Всі писульки від громади тут ні до чого. Така процедура законодавчо не обумовлена. Але, по - суті, скаржниця права .
Бо є Закон - от його і треба дотримуватись ! Розвиток подій покаже результат випробування влади на "блохастість" !Чим закінчиться? Чинуші трохи вуха прижмуть. В есплуатацію прийняти побояться. Хто купив - почне розборки з тими, хто його розвів. І буде стояти пам'ятником людській дурості, хитродупості і модного сьогодні блату . Будуть жити, як їздять на машинах з польською реєстрацією.
Пілот
Показати IP
15 Березня 2016 21:35
Заявник права Є місця під житлові будинки,є під багатоквартирні А для хитрож....х потрібно окремий масив
Олексій Чайка
Показати IP
15 Березня 2016 21:38
Пан Князєв, тепер діло честі довести верховенство Права. Ваше йорзання тільки доводить правовий нігілізм і неповагу до громади, права громадян на комфортне проживання що переповнює Вашу жагу незаконної наживи.
Леня
Показати IP
15 Березня 2016 21:45
Треба щоб наші горе забудовники навчились будувати,а не обманювати і сусіди які підписались залишились обманеними,а Неля це жінка з великої букви побільш би таких це свавілля потрібно зупиняти(Неля ми з вами так тримати)
стефко до Леня
Показати IP
16 Березня 2016 06:17
А сусіди що підписались , самі себе обга..ли, бо ще побачать результати життєдіяльності 11 квартирного будинку між приватними/ це і каналізація, водонапір, машини,, т.д./
Дід Панас до Пілот
Показати IP
15 Березня 2016 21:56
Точно! Тра виділити і ровом відгородити. І хай роблять, шо їм на голову налізе! Получиться, як в мультику - Страна дураков, або м...ков!
Леся до Копайте глиб
Показати IP
15 Березня 2016 22:05
Чотирьохповерхові можна, але ж індивідуальні, а не багатоквартирні. Це абсолютно різні речі.
Арифметика
Показати IP
15 Березня 2016 22:08
Якщо вартість однієї квартири приблизно 25 тис. у. о., то одинадцяти - помножте ! ПоЗакону пайова участь для житла становить чотири проценти. То буде не 15 тис. грн., а майже 15 тис. доларів. Правда, пане Яручик ! Надіємось, що гроші в повному обсязі на рахунку сільської ради за сімома замками.Громада хоче знати.А ну но озвучте ! Бо є кому перевірити !
Анонім до Арифметика
Показати IP
17 Березня 2016 18:37
Розмір внеску пайової участі визначається не законом, а рішення органу місцевого самоврядування. Крім того не варто плутати вартість будівництва (з якого сплачується пайовий внесок) та вартість продажу квартир.
яша
Показати IP
15 Березня 2016 22:15
Народий контроль! Зверніть увагу на вулицю Єршова як там проводиться будівництво? Слабо!!!
Олексій Чайка до яша
Показати IP
15 Березня 2016 22:30
Будуть скарги і звернення громадян - не слабо і без проблем...
Спостерігаючий
Показати IP
15 Березня 2016 22:16
Хто там купить квартиру? Це живеш як у місті, але з умовами як в селі - місця мало, але ні магазинів, ні маршрутки, ні аптеки, ні дороги і т.д. ОСББ створити на 11 чоловік? ну-ну. Сміття як будуть вивозити - в міські контейнери возити викидати? Чи може сміттєвоз буде їздити.Каналізація централізована? Чи септик який після 11 квартир треба буде щотижня вивозити. А водопостачання? Свердловина? це ж не для приватного помешкання, а комерційне використання, має бути лічильник на свердловині, паспорт, 30 метрова захисна зона. Велк придурюється чи не розбирається? А як з генпланом? Бо так само за забором може бути і якийсь заводик після сплати штрафів і підписів сусідів які може вже на продаж хати повиставляли. Дурдом.
Олексій Чайка до Спостерігаючий
Показати IP
15 Березня 2016 23:23
Доречі з заводіком чітко в десятку)) це вже в луцькому районі проходили...
Анонім до Спостерігаючий
Показати IP
16 Березня 2016 06:20
100% правий!!!
Іронія правди
Показати IP
15 Березня 2016 23:06
Та комедія затягнеться з фінітою. Той жанр - то швидше трагедія з відтягнутим кінцем. Яручика візьмуть на олівець. Велка залюструють.У проктувальника заберуть ліцензію. На воротах будівельної фірми папишуть дьогтем коротке слово. На забудовника відкриють кримінал. Інспекція ДАБК ше має два дні, щоб стати на сторону Закону. Але найбільш постраждають ті, хто купив, або хоче купити квартиру. Бо у самовільно збудованому будинку власність на квартиру вони ніколи не оформлять і, відповідноо, в ній не зареєтруються. Тобто, бачили очі, що купляли... Так що трагедія з відтягнутим кінцем...Є, видно, категорія людей яку по іншому і не навчиш !
Юрист
Показати IP
15 Березня 2016 23:59
Забудовник не правий. Немав він права будувати багатоквартирний будинок посеред садибної забудови. І вина не лише його, а й чиновників, які погоджували документи. Їх же вина в тому, коли при першому паводку люди будуть добиратися на човнах до будинків на лузі у Рованцях.
Лучанин
Показати IP
16 Березня 2016 03:24
А чи не той це рішала, який в Рованцях має погоняла "руський" (він з росії) або просто - "князь"?
так точно))) до Лучанин
Показати IP
16 Березня 2016 10:30
І в нього ще десь місяць назад прапор на гаражі вісів москальський
Юра
Показати IP
16 Березня 2016 07:02
Правельно сусідка вимагає , земля по держакту виділена не під багатоквартирний будинок ???? А під власне будівництво - де перевод землі ??? Нащо дивляться контролюючі органи ? Де прокуратура що за безлад ?
Олег
Показати IP
16 Березня 2016 07:04
Я передам цю копію декларації на Київ хай Артбудконтроль дасть там відповідь своїм керівникам - цікаво як вони там будуть співати ?
Юлія доОлега до Олег
Показати IP
16 Березня 2016 13:09
Правельно зробите.Таких треба вчити хто як не ми самі.
Костя
Показати IP
16 Березня 2016 07:05
А хто буде переводити землю ? За чий рахунок ? Цікаво і хто зареєструє ці квартири?
Просо
Показати IP
16 Березня 2016 07:09
А декларації про доходи треба у всіх перевіряти. Особливо у забудовників навколо Луцька. Ніхто з них не докаже законність походження грошей. А тому повний конфіскат. І передача воїнам АТО.
Таня
Показати IP
16 Березня 2016 09:18
Правильно корупрція вище стопроцентної.Перевірити всі доходи цього корупціонера,забрати цей будинок і продати, а гроші АТО.Боже,яка корупція.Посеред приватного сектору багатоквартирний будинок,вже зовсім бандити розпоясались, знаючи безкарність і тупість наших законів,які стоять на боці бандитів і корупціонерів.Він бандит-це точно.Тюрма за ним плаче.А там вистачить йому місця і його отприскам.Жах
Данильчуку
Показати IP
16 Березня 2016 09:39
Ти, Павлику, вчися хоч на коментах. То твої університети. Якщо їх уважно опрацюєш - будеш "дока". Бо до того часу твої татарські набіги більше нагадували вискакування Пилипа з конопель.Не велика мудрість вискочити з парабелумом на бруствер окопа і нарватися на аргументовану чергу з скоростріла ворога . Будеш мати проблеми з аналітикою, якщо "ВН" промавпує Пащенка і введе платні коменти. Так шо вчися, мій хлоню...
Тома
Показати IP
16 Березня 2016 09:42
Я на стороні сусідки, зміна цна цільвого призначення та містоумов, -це злочин. Нехай розбиває поверхи і робить індивідуалку, ніхто не буде тоді скаржитись.
Томі до Тома
Показати IP
17 Березня 2016 18:46
Індивідуальний будинок на чотири поверхи може бути. Для чого розбивати.
Лучаночка
Показати IP
16 Березня 2016 09:53
Гарний будиночок!!!!
Жанна
Показати IP
16 Березня 2016 10:29
В сільському масиві дозволено будувати лише 3-х поверхові будинки з квартирами. Але це не заважає в Зміїнці будувати спочатку по документам 3-х поверховий, а потім ти з часом спостерігаєш як виростає 5-ти поверховий квартирник. Ця фішка з документами,що прокрутив Князев, не перший рік діє і не ним першим втілена.
І тут справа не в жабі, люди добрі!!! Вмикайте мізки трохи - заздрить та, в якої власний будинок і бізнес??? Чому заздрити??? Квартирі на поверсі??? СПРАВА В НАЙОБУВАННІ людей. Князев просто попав на свою як кажуть...
лучанка
Показати IP
16 Березня 2016 10:42
всіх жаба душить
ги до лучанка
Показати IP
16 Березня 2016 12:01
вони така, непоборна.
Корінний лучанин до лучанка
Показати IP
16 Березня 2016 13:04
НЕ ВСІХ ЖАБА ДАВИТЬ!!!! ЛИШЕ СПІВЧУТТЯ ! Сказано ж у ПИСАННІ : " НЕ БУДУЙТЕ
СОБІ ХРАМІВ ЗЕМНИХ!... ", не набивайте кишені златом бо це все піде прахом!
Думайте про ЖИТТЯ ДУХОВНЕ! Але це не доходить до СУЧАСНИХ НУВОРИШІВ,
це їх ЖАБА ДАВИТЬ і ЖАДІБНІСТЬ ЇХ ГРИЗЕ !
Сусідський Петро
Показати IP
16 Березня 2016 11:17
Та чого ще можна очікувати від Велка, як і від наших луцьких "архітекторів"? Та й в ДАБІ не віриться... Штрафануть і замнуть за декілька місяців, а потім лиш руками розводити будуть...
Сантехнік
Показати IP
16 Березня 2016 17:26
Народ, подаруйте їм по гранаті й мові кінець! Шуткую. Дивіться кожен краще в свій огород. Те що побудував такий будинок.. , я б не хотів такого сусідства теж. Чимало такого є, прикладом того Коста Брава і як їхати до авторинку... і т.д. А те хто і за що і скільки вложив... - може вкладає! Не всім карта лягла як треба. Непартесь чужими проблемами, невже своїх мало!
вундер
Показати IP
16 Березня 2016 19:18
якщо комусь не подобається сусідство людей будь-ласка їдьте і освоюйте землі Чорнобильщини , або ще краще в дружню нам РФ до сонячної тайги
Юля до вундер
Показати IP
17 Березня 2016 10:58
умнік сам туди поїть і Князева підхопи .Там місця для таких як ви .
132
Показати IP
16 Березня 2016 19:40
у тій сільраді вже давно бардак - тільки добре знають табличку ділення -для солдатів АТО землі нема, а далі без коментарів всім все видно
вадя до 132
Показати IP
18 Березня 2016 17:51
Скільки як наша сільська рада зробила для людей ні одна сільська рада не зробила... І не рада бочку перти не на Яручика не на депутатів.. Булиб інші то не булоб того...
Анонім до вадя
Показати IP
18 Березня 2016 22:03
Яручик порядна людина .Грязю обливати немаете права,бо ця людина того не заслуговуе.Подивыться саме на себе.
Вітя
Показати IP
16 Березня 2016 19:53
Луцьк розширяється і з цим нічого не поробиш, хочете тишини то будуйте хату десь в Маневецькому лісі. Чоловік хоть бізнесом займається і роботу людям дає, сусідка думаю теж будинок не на державну зарплату побудувала...
Володимир до Вітя
Показати IP
17 Березня 2016 07:44
Що до Маневич Ви праві за Князевим давно вже плачуть Маневіцькі мури за його рішалість і несамовиту брехню ,яку він несе по всіх коридорах правостановчих органів і не тільки .На брехні їде ,брихнею поганяє. А те ,шо він людям роботу дає ,те ще мають розібратися органи.Рованецькі шабашники будували будинок такий ,а фірмами прикривається.,підставляє людей під кримінал який зробив сам.
Анонім до Володимир
Показати IP
17 Березня 2016 18:41
А в чому Князєв когось обманув?
Володимир до Вітя
Показати IP
17 Березня 2016 08:08
А на щод сусідки .Людина будувала більше 10 років .А Вод сусід то за 2 місяці збудував . Де витримка фундаменту ,погодні умови не дотримувались ,що Ви на це скажите друг коробціонера ,щедальше будите захищати святого який побудував для своїх малолітніх дітей якими кругом прикривається .Такий номер не пройде ,не всі дураки як він рахує.Справедливість восторжествує.
sashavms до Вітя
Показати IP
18 Березня 2016 21:26
повір мені не одна гривня неукрадена у******!!!
Кака
Показати IP
16 Березня 2016 21:39
К
Галина
Показати IP
16 Березня 2016 21:40
Де справедливість? Де людське достоїнство?Де повага до односельців.Гроші затемнили очі ,коли порахував Князів скільки заробить від проданих квартир.Плювати став на всіх.Неподумав ,щополетять голови чиновників .да й йому всерівно главне добитися свого ,а там .що буде вже його не хвилює.Поплатив бабло кругом по правостановчим організаціям ,які за копійки продаються. Де Ваша совість? Як би пане Велк біля вашого будинку збудували таке ,щоб Ви тоді заспівали ,хотілосяб побачити Ваші чесні очі .Я б намісті сусідки не залишала так ,а йшлаб в перед ,правда ,закон ,і Бог на її стороні .Нелю добивайтесь справедливості ,ми Вас підтримаемо.Успіху у нелегкій справі.
Володимир
Показати IP
16 Березня 2016 22:36
Забудовник впевнений в своїй безкарності і все через корупцію в органах місцевого самоврядування. А чиновниками,які сприяють легалізації незаконного будівництва має зацікавитися антикорупційне бюро.
Оксана
Показати IP
17 Березня 2016 08:26
Дуже добре будувати за кошти з Америки. Там вони уникають податків (через таких забудовників), а потім кошти, які отримані від продажу квартир, повертаються забудовником назад до Америки.....,, і ВСІМ добре.
Але всетаки, цільове призначення ділянки на якій виріс багатоквартирний будинок не відповідає даній забудові.
І цікаво, які л.....хи будуть купувати квартири в такому будинку, де замість каналізації, септик.....,який потрібно буде викачувати три рази в день, а замість дитячого майданчика ...,,городи сусідів.....,
Лара
Показати IP
17 Березня 2016 08:47
Всі багато написали, але якби хтось із нас збудував хату, знаючи що поряд буде такий же будинок, а не колгосп який буде тобі в двір плювати та кидати бумажки та спостерігати за твоїм життям то цього б ніхто не захотів. Більше того, є масиви для індивідуального будівництва, а є для багатоповерхівок. Чого дивуватися жінці і писати про нашу жабу.Хай піде пересічна людина і погодить собі таку забудову- не вийде. А такі " рішалови " як Князєв ні з ким не рахуються, бо є бабло.
місцевий
Показати IP
17 Березня 2016 10:43
Ніхто не хтів би опинитися на місці нелі, завтра він побудує 9 ти поверхівку і всі дозвола проплатить, а чому ні так в нас все можна! До речі цей самий власник побудував свинарник посеред села мінімум на 200 голів свиней весною і літом такий сморід просто немає чим дихати і на таких людей нема управи. а хто взагалі таке дозволив?
Анонім до місцевий
Показати IP
18 Березня 2016 09:05
А на рахунок сфиноферми ви праві теж знести ,щоб людей не травили.
Анонім до Анонім
Показати IP
18 Березня 2016 09:06
ганьба в самому центрі села
амил
Показати IP
17 Березня 2016 12:04
Неля нехпй тобі бог допомагає встанови справедливіс
ть
Петро
Показати IP
17 Березня 2016 13:04
Як що будинок побудований незаконо треба зносити.одного знесуть.інші будуть боятися будувати.І ще.як сільська рада дала такий дозвіл...???????
Анонім до Петро
Показати IP
18 Березня 2016 09:01
А в том-то фишка ви гляньте сільська рада то дозволу не дала.Самовол.Земля під індивідуальний будинок.Кругом рішало порішав.за .......і попідставляв людей.
Олег Ляшко
Показати IP
17 Березня 2016 15:29
Скотенякі ! Ганьба !!!
Петро
Показати IP
17 Березня 2016 15:54
У Князева вже е дозвіл у Нелькі на гаражі чотири квартири добудувати , сільська рада дала .
Анонім до Петро
Показати IP
18 Березня 2016 08:56
Треба к статі порадити її щоб підняла ще пару поверхів над гаражем може тоді всі вікна його закриє щоб знав як шкоднічати легко сказано.
Ляшко
Показати IP
17 Березня 2016 17:36
Князев молодець встав того чайку
Саня до Ляшко
Показати IP
17 Березня 2016 19:28
Чайка таких махінаторів по п'ять в день хаває і не давиться...і вам любому вставить)))
вадо до Саня
Показати IP
18 Березня 2016 17:56
Чайка ще більший махінатор чим князь... Яка в нього рипутація було до народного контролю....
володимир до Ляшко
Показати IP
18 Березня 2016 08:41
Кішка тонка у Князева ,таких брихунів в укрвїні не має він з росії приїхав ,щоб всім лапшу тут вішати,і не тільки лапшу.
ігор
Показати IP
17 Березня 2016 17:40
А що це за нелька може це ця афірістка що газ дозвіл дае за 1500$.
Ігорю до ігор
Показати IP
17 Березня 2016 18:50
В тому напевно і заруба вийшла. Заплатив Князєв за підключення одного споживача газу. А їх виявилось більше.
Петро до ігор
Показати IP
17 Березня 2016 23:01
А тебе жаба давить.? Чого ти непровів.брав би по 3000 $.
Анонім до Петро
Показати IP
18 Березня 2016 08:43
Да кстаті в Струмівці така такса.як 3000 уе.
Анонім до Анонім
Показати IP
18 Березня 2016 08:48
К статі в сіль раді землі без газу дуже багато немає бажаючих газифікувати так що дерзай може .....................піднімешся ,як закопаеш своє бабло н пару десятків років.Що слабо.?
Анонім до Анонім
Показати IP
18 Березня 2016 08:50
Інфляція зїсть ще й до..я должен залишишся.
Сергій до Анонім
Показати IP
18 Березня 2016 22:22
Може це Князев в Струмівці бере по 3000$, бо його жінка там начальниця. Він там мае десять земельних ділянок та 4 маєтки. А тут жаба давить що лише 1500$ а не 3000$ шось за дешево))
Сергій до ігора до ігор
Показати IP
18 Березня 2016 08:17
Мені Неля дала дозвіл на підключення і я нічого їй не платив.
sashavms до ігор
Показати IP
18 Березня 2016 21:34
А ТИ СКАЖИ МЕНІ ДУР*ЧОК ЧИЇМИ РУКАМИ ЦЕ ВСЕ ЗРОБЛЕНЕ!!!!А ТОДІ БУДЕШ ПИЗ**ТИ АФЕРИСТКА ЧИ НІ МОСКАЛЮГА !!!
Сергій
Показати IP
17 Березня 2016 22:00
Бідний і нещасний Олександр Князев, маючи чотири вілли в Струмівці і десять земельних ділянок-не мае де жити!!!! Тому побудував за три місяці чотирьох поверховий будинок на одинадцять квартир для шести дітей(а в продажі всі 11). Аж смішно.
Сергій
Показати IP
17 Березня 2016 22:20
Бідний і нещясний Олександр Князев маючі чотири віли в Струмівці і десять земельних ділянок немае де проживати то збудував за три місяці чьотирьох поверховий будинок на 11 квартир ( які стоять на продажі) для себе і своїх шести дітей. Білий і пушистий. Аж смішно
анонім
Показати IP
18 Березня 2016 16:49
Народному контролю треба було братися за пані Нелю... Вона наложила монополію на пів Рованець. За кожне підєднаня брала 1000$... А для села нічого не робила і податків не платила... Вона тоже нечиста. То хай лучше мовчить.. Це тоже не малі гроші....
sashavms до анонім
Показати IP
18 Березня 2016 21:36
Саша тож вчьора було 1500. а сьогодні вже 1000???
Сергій до sashavms
Показати IP
18 Березня 2016 21:49
На злодію шапка горить. Анонім сам незнае що несе!!!
Неля Рованці
Показати IP
18 Березня 2016 22:59
Дорогі земляки!!! Щиро вдячна Вам за підтримку і взаєморозуміння!!! Князев думав ,що напише басню в свою защиту і тут його всі зразу підтримають.Закон є один для всіх і мають його дотримуватись. А на рахунок дороги ,то вона в нас була. Я сама лічно наймала техніку і робила весною дорогу.Скидалися на неї всі сусіди,а після того як він знищив дорогу ,то змушений був її присипати щебнем. На рахунок газу то ця людина не сплатила в кооператив ні однієї гривні.В 2006 році коли будували газопровід батьки його дружини заплатили 2300гривень.Дозвіл на підключку газу він отримав.,і після цього написав в Податкову поліцію скаргу на мене.Робили перевірку,він отримав відповідь. Але й досі не може заспокоїтись. Я є підприємцем другої групи ,заборгованості перед податковою не маю .Податки сплачую вчасно ,декларації подаю ,що квартально.
ваня
Показати IP
19 Березня 2016 19:32
Я хочу сказати що Неля права вона просто хоче жити добре без шуму а той дурак споганив все. Тривайтесь Нелю я за вас.
Лана
Показати IP
15 Грудня 2016 16:43
Знаю пана Віктора Велка, як неправдиву і корумповану людину. Зверталась до нього за допомогою, але створивши комісію, вони написали не правду, їм добре заплатили. Боярчук, Велк та майже вся райрада - це велика корупція. Хто заплатить, той правий.
У Луцьку водій Volkswagen Transporter спричинив подвійну ДТП
Сьогодні 10:03
Сьогодні 10:03
Кошти на харчування, ремонти, нестача кадрів: чого потребують волинські дитячі соцзаклади та психоневрологічні інтернати
Сьогодні 08:59
Сьогодні 08:59
У США відреагували на погрози РФ щодо бази ПРО у Польщі
Сьогодні 08:43
Сьогодні 08:43
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.