На індексацію працівникам луцьких ДНЗ грошей в бюджеті немає
День зарплати для працівників луцьких ДНЗ став справжнім сюрпризом, але надзвичайно неприємним. У листопаді ані вихователям, ані іншим працівникам дошкільних закладів не виплатили індексації. Відтак, дехто отримав за місяць на руки по 900 гривень зарплати з авансом. У міськраді пояснюють – на ці виплати нині немає грошей. І втішного поки нічого пообіцяти не можуть.
Так, до редакції Інформаційного агентства Волинські Новини звернулися працівники луцьких дитсадків, які розповіли, що у листопаді їм не доплатили індексацію.
Для багатьох ці суми – значна підтримка. До прикладу, няня цього місяця отримала 900 гривень зарплати (з авансом). Чи виплатять їм індексацію - в бухгалтерії не повідомляють. Натомість вихователі розповідають, що свого часу бачили в бухгалтерії два варіанти розрахункових відомостей: з індексацією та без. Але отримали вони зарплати все ж без неї.До прикладу: ось – нарахування зарплати за серпень (з індексацією).Нагадаємо, минулого місяця працівникам освітніх закладів міста теж виплатили індексацію, хоча і не одночасно з основною сумою. Це сталося якраз у розпал другого туру виборів Луцького міського голови. Так, тоді працівники дитсадків розповідали, що їх позбавили доплат і залякують тим, що кошти не повернуть, якщо у день виборів вони не проголосують за «угодних».
Натомість в міському управлінні освіти переконували, що згадане зняття виплат – результат нестачі коштів у міському бюджеті, а не політичний вплив, однак, підтвердили, що таки коштів освітянам не виплачують. Однак, згодом ці кошти таки доплатили.
У листопаді, працівникам ДНЗ знову ж таки не виплатили індексацію. Начальник міського управління освіти Олег Гребенюк у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини це підтвердив і пояснив: коштів поки що на це немає.«Індексація виплачується за наявності коштів у бюджеті - всі нормативні документи про це говорять, підніміть останній лист Мінсоцполітики. Ці кошти в бюджеті уряд не закладав, ще з січня. Бюджет такий, який є. На індексацію необхідно розподілення додаткових коштів. І минулого разу індексація виплачувалася неодночасно із заробітною платою. Її ніхто не відміняв і не затримував, бо немає визначеного терміну виплати індексації», - пояснив головний освітянин міста.
Водночас, від вирішення цього питання він дистанціювався, мовляв, виділяти кошти мають депутати міськради.
«Виділення додаткових коштів не є прерогативою управління освіти і Луцького міського голови, це прерогатива сесії Луцької міської ради. От приймуть депутати на наступній сесії рішення про виділення додаткових коштів - і тоді виплачуватиметься індексація і працівникам системи освіти, як і іншим працівникам. Окрім шкіл, бо вони йдуть за рахунок державної субвенції. Думаю, це стосується не тільки системи освіти», - зауважив він.
На запитання, чи відомо йому про підготовку рішення на чергову сесію міської ради щодо виділення коштів на виплату індексації працівникам дитсадків, які фінансуються з міського бюджету, він порадив звертатися в секретаріат. А в управління освіти, кажуть, звернння з цього приводу - «не за адресою».
До слова, наприкінці жовтня начальник управління фінансів міськради Лілія Єлова звітувала, що працівникам тих освітніх закладів обласного центру, які фінансуються за рахунок коштів з міського бюджету, індексація виплачується повною мірою .Однак вже у листопаді ця ситуація змінилася:
Лілія Єлова: «Вона (індексація – ред.) виплачувалася тоді»
Журналіст: «А зараз коштів немає?»
Л.Є.: «Так, там щомісяця інша ситуація».
Ж.: «То нічого втішного працівникам ДНЗ сказати не можна?»
Л.Є. «Поки що ні, нічого конкретного не можу сказати. На даний момент я відповіді надати не можу. Індексація виплачується в межах наявних фінансових ресурсів, аналізу фонду оплати праці, яке робить управління фінансів і управління освіти. На даний момент в мене немає інформації щодо виплати індексації працівникам ДНЗ».
Ж.: «Можливо, на розгляд сесії готується проект рішення про перерозподіл коштів, завдяки якому виплатять індексацію?»
Л.Є.: «Рішення щодо змін до бюджет готується, але в нас немає таких фінансових ресурсів, щоб в межах перерозподілу зробити виплату індексації. Адже, щоб ці гроші туди виділити, треба звідкись забрати».
Цікаво, що під час засідання міськвиконкому стало відомо, що бюджету міста надана стабілізаційна дотація у сумі 3,436 мільйона гривень. З них 2,6 мільйона вирішили спрямувати на оплату праці працівників закладів освіти, власне, за грудень. Кошти нібито спрямовані на виплату заробітної плати з урахуванням підвищення соціальних стандартів. Однак раніше Інформаційне агентство Волинські Новини повідомляло про виплату так званих премій з міського бюджету на суму приблизно 2 мільйони гривень директорам шкіл та завідувачам ДНЗ перед другим туром виборів міського голови.
Натомість, на індексацію в листопаді, працівникам луцьких дитсадків, як бачимо, коштів не вистачило.
Зрештою, працівники дитячих садочків зауважують: вони ніколи не вимагали багато, натомість в них забирають те, що їм належить згідно з законом.
А ось фахівці Держфінінспекції інформують, що з Києва надійшло роз’яснення з приводу виплати індексацій: індексація виплачується в межах фонду оплати праці. Тобто, якщо кошторис видатків установи достатній для виплати індексації, то вона виплачується. А якщо для її виплати недостатньо коштів - то вона не нараховується. В результаті - одні платять, інші не виплачують.
Та, експерти наполягають, що зарплата підлягає обов’язковій індексації у зв’язку з підвищенням споживчих цін (інфляцією). При цьому вона обов’язкова як для бюджетних установ, так і для інших роботодавців, оскільки є однією з основних державних гарантій щодо оплати праці працівників.
Поки в міській раді не кажуть про те, чи виплатять роші працівникам дитсадків, вихователі надзвичайно обурені, адже при нормі 20 дітей, в групах луцьких садочків виховується по 30-40 діток.
«Ми несемо безпосередню відповідальність за життя і здоров’я дітей у переповнених групах. Натомість нам не те що зарплати не підвищують, так і не виплачують того, що ми отримували. Як і не пояснюють чому так сталося, коли нам заплатять, а як заплатять – все одно не можуть пояснити, хто і за що заплатив», - кажуть вони.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Так, до редакції Інформаційного агентства Волинські Новини звернулися працівники луцьких дитсадків, які розповіли, що у листопаді їм не доплатили індексацію.
Для багатьох ці суми – значна підтримка. До прикладу, няня цього місяця отримала 900 гривень зарплати (з авансом). Чи виплатять їм індексацію - в бухгалтерії не повідомляють. Натомість вихователі розповідають, що свого часу бачили в бухгалтерії два варіанти розрахункових відомостей: з індексацією та без. Але отримали вони зарплати все ж без неї.До прикладу: ось – нарахування зарплати за серпень (з індексацією).Нагадаємо, минулого місяця працівникам освітніх закладів міста теж виплатили індексацію, хоча і не одночасно з основною сумою. Це сталося якраз у розпал другого туру виборів Луцького міського голови. Так, тоді працівники дитсадків розповідали, що їх позбавили доплат і залякують тим, що кошти не повернуть, якщо у день виборів вони не проголосують за «угодних».
Натомість в міському управлінні освіти переконували, що згадане зняття виплат – результат нестачі коштів у міському бюджеті, а не політичний вплив, однак, підтвердили, що таки коштів освітянам не виплачують. Однак, згодом ці кошти таки доплатили.
У листопаді, працівникам ДНЗ знову ж таки не виплатили індексацію. Начальник міського управління освіти Олег Гребенюк у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини це підтвердив і пояснив: коштів поки що на це немає.«Індексація виплачується за наявності коштів у бюджеті - всі нормативні документи про це говорять, підніміть останній лист Мінсоцполітики. Ці кошти в бюджеті уряд не закладав, ще з січня. Бюджет такий, який є. На індексацію необхідно розподілення додаткових коштів. І минулого разу індексація виплачувалася неодночасно із заробітною платою. Її ніхто не відміняв і не затримував, бо немає визначеного терміну виплати індексації», - пояснив головний освітянин міста.
Водночас, від вирішення цього питання він дистанціювався, мовляв, виділяти кошти мають депутати міськради.
«Виділення додаткових коштів не є прерогативою управління освіти і Луцького міського голови, це прерогатива сесії Луцької міської ради. От приймуть депутати на наступній сесії рішення про виділення додаткових коштів - і тоді виплачуватиметься індексація і працівникам системи освіти, як і іншим працівникам. Окрім шкіл, бо вони йдуть за рахунок державної субвенції. Думаю, це стосується не тільки системи освіти», - зауважив він.
На запитання, чи відомо йому про підготовку рішення на чергову сесію міської ради щодо виділення коштів на виплату індексації працівникам дитсадків, які фінансуються з міського бюджету, він порадив звертатися в секретаріат. А в управління освіти, кажуть, звернння з цього приводу - «не за адресою».
До слова, наприкінці жовтня начальник управління фінансів міськради Лілія Єлова звітувала, що працівникам тих освітніх закладів обласного центру, які фінансуються за рахунок коштів з міського бюджету, індексація виплачується повною мірою .Однак вже у листопаді ця ситуація змінилася:
Лілія Єлова: «Вона (індексація – ред.) виплачувалася тоді»
Журналіст: «А зараз коштів немає?»
Л.Є.: «Так, там щомісяця інша ситуація».
Ж.: «То нічого втішного працівникам ДНЗ сказати не можна?»
Л.Є. «Поки що ні, нічого конкретного не можу сказати. На даний момент я відповіді надати не можу. Індексація виплачується в межах наявних фінансових ресурсів, аналізу фонду оплати праці, яке робить управління фінансів і управління освіти. На даний момент в мене немає інформації щодо виплати індексації працівникам ДНЗ».
Ж.: «Можливо, на розгляд сесії готується проект рішення про перерозподіл коштів, завдяки якому виплатять індексацію?»
Л.Є.: «Рішення щодо змін до бюджет готується, але в нас немає таких фінансових ресурсів, щоб в межах перерозподілу зробити виплату індексації. Адже, щоб ці гроші туди виділити, треба звідкись забрати».
Цікаво, що під час засідання міськвиконкому стало відомо, що бюджету міста надана стабілізаційна дотація у сумі 3,436 мільйона гривень. З них 2,6 мільйона вирішили спрямувати на оплату праці працівників закладів освіти, власне, за грудень. Кошти нібито спрямовані на виплату заробітної плати з урахуванням підвищення соціальних стандартів. Однак раніше Інформаційне агентство Волинські Новини повідомляло про виплату так званих премій з міського бюджету на суму приблизно 2 мільйони гривень директорам шкіл та завідувачам ДНЗ перед другим туром виборів міського голови.
Натомість, на індексацію в листопаді, працівникам луцьких дитсадків, як бачимо, коштів не вистачило.
Зрештою, працівники дитячих садочків зауважують: вони ніколи не вимагали багато, натомість в них забирають те, що їм належить згідно з законом.
А ось фахівці Держфінінспекції інформують, що з Києва надійшло роз’яснення з приводу виплати індексацій: індексація виплачується в межах фонду оплати праці. Тобто, якщо кошторис видатків установи достатній для виплати індексації, то вона виплачується. А якщо для її виплати недостатньо коштів - то вона не нараховується. В результаті - одні платять, інші не виплачують.
Та, експерти наполягають, що зарплата підлягає обов’язковій індексації у зв’язку з підвищенням споживчих цін (інфляцією). При цьому вона обов’язкова як для бюджетних установ, так і для інших роботодавців, оскільки є однією з основних державних гарантій щодо оплати праці працівників.
Поки в міській раді не кажуть про те, чи виплатять роші працівникам дитсадків, вихователі надзвичайно обурені, адже при нормі 20 дітей, в групах луцьких садочків виховується по 30-40 діток.
«Ми несемо безпосередню відповідальність за життя і здоров’я дітей у переповнених групах. Натомість нам не те що зарплати не підвищують, так і не виплачують того, що ми отримували. Як і не пояснюють чому так сталося, коли нам заплатять, а як заплатять – все одно не можуть пояснити, хто і за що заплатив», - кажуть вони.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 42
Бюджет
Показати IP
30 Листопада 2015 21:11
А як когорта кролепороха держслужбовцям платить! Зає*ісь просто! Європа! Європа! Миздобули! Миздобулів на вила!
Ооо до Бюджет
Показати IP
30 Листопада 2015 23:54
Це проблема керівництва містом
Жах
Показати IP
30 Листопада 2015 22:08
Цікаво подивитися на розрахункові листки керівництва та їх бугалтерів.Невже вони теж живуть без індексацій та премій?
Анонім до Жах
Показати IP
1 Грудня 2015 00:05
Извини, дружище, но индексация идет по отдельной защищенной статье. Следовательно, деньги, предназначенные для индексации, идут на индексацию. А если денег нет, то нет и индексации. Остаются премии, но это особый разговор.
Лучанка
Показати IP
30 Листопада 2015 22:52
Малозабезпеченість теж в листопаді не виплатили.
Анонім до Лучанка
Показати IP
1 Грудня 2015 20:32
А на кой ляд вы все им сдались до новых выборов? Все равно поверите в их очередные побасенки перед выборами.
Deymon
Показати IP
30 Листопада 2015 23:32
Потрібно організовуватися працівникам ДНЗ і відстоювати свої права. Ви поясніть як можна жити легально на 900 грн в місяць?. Це стид держави. А ви кричите і гордо заявляєте ми Україна ми Українці. да по сучасних мірках ми бомжі в світі. І ніяка європа нехоче з нами працювати. щоб були другими сирійцями. Європі ми потрібні тільки як дешева робоча сила. та купівельний спрос їх товарів (хімії. харчпрому. автівок і так далі.) Світома межа бідності встановлена на трату людини 1.92 $ на своє існування. сьогодні 1.92*31=59.52. 59.52*25.35=1508.83 грн. тобто всі хто отримує з/п менше даного значення найбідніші люди в світі. І що тут говорити коли у нас 70 % пенсій та мінімальна заробітна платня менша за 1508 грн. Тут потрібно проводити пріорітети що важливіше місту - виділяти мільйони гривень на бруківку яка нафіг не треба в даний важкий для країни час. чи виплачувати індексації навіть з місцевого бюджету працівникам ДНЗ. А як не буде адекватних рішень то будете дітей самі вдома виховувати. Просто буде загальна забастовка і підняття питання на державний та міжнародний рівень. Подякуйте новій владі яка зробила гасло жити по новому. це вмирати з голоду нашим соціально незахищеній верстві населення. Совісті немає. Відчуваю новий переворот і майдан не за горами.
SVV до Deymon
Показати IP
1 Грудня 2015 08:42
Підтримую на 100%. В мене мама працює в садочку, отримала з/п 900грн. Як вона має прожити за ці кошти коли квартплата не меньше 700грн?
вихователь до Deymon
Показати IP
1 Грудня 2015 09:06
Уже пішла вказівка роти не розкривати, бо будуть звільняти з роботи, завідуючу першу.
Олекса
Показати IP
30 Листопада 2015 23:50
Ну от ми і вибрали міського голову УРА!!!!!!!!!!!!!!!!! А тепер йому нецікаво за що людям жити.
SVV до Олекса
Показати IP
1 Грудня 2015 08:45
Який дятел за нього голосував? ДНЗ. От тепер мають "пакращення".
Анонім до SVV
Показати IP
1 Грудня 2015 20:24
А разве мэр города привозит деньги с Киева? Или киевские власти перечисляют бюджетным организациям зарплату напрямую?
олег до Олекса
Показати IP
4 Грудня 2015 14:37
зате собі і своїм підлабузникам гроші на доплати та премії знайшов! такого голову - головою у сортир!
Фотін
Показати IP
30 Листопада 2015 23:52
Цікаво яка заробітна плата в начальника міського управління освіти Олега Гребенюка ? Подивився я б на нього коли йому видали 900 грн. на місяць.
космомол
Показати IP
1 Грудня 2015 00:08
Як це.Романюк абицяв бабло писля вибарив.Кто поголосуе за Царя Каляся той и буде палучать бабло КОля апять киданув .Ну прям як в Бандицкам Петербрге.МОже Коля у нас буде Антибиотиком.каму даю каму не даю.Прикольная у нас в Луцке каманда.маладих и пристаркуватих рефарматоров.Коля ти аабицяв. Ти гаварив що ми з табою Спаси нас КОля* Де бабло ми на майдан не хадили.Не скакали ти наш Царь Луцкий.спасай нас КОляяяяяяяяяя.
аварп
Показати IP
1 Грудня 2015 07:06
Ну тут послухати, то тільки одні бідні садочки. а в школах, ви бачили роздруківки? То садочкам треба індексацію, а школам ні. працівники по 50 гривнів получили. І ніде нічого неможна добитись. В управлінні освіти і вміській раді нехай попробують прожити на зарплату меньшу як 1000 грн
днз до аварп
Показати IP
24 Жовтня 2016 14:39
Зарплата в школах 3500 і не вішайте лапшу на вуха.А в днз норми дітей перевищенні в двічі а зарплата вих. З вищою освітою , дипломом магістра 1700 , при курсі 26грн, а при курсі 8 грн. була 1450грн
вк
Показати IP
1 Грудня 2015 07:30
А гроші пішли на преміі перед виборами.... І вибрали мера, бо голову не напишеш, це щось інше. А елова служила і служить поки буде те, що не голова.... І грошей буде завжди малувато...
55
Показати IP
1 Грудня 2015 08:47
Країна -де нема грошей на зарплату вчителів і вихователів - ПРИРЕЧЕНА. Люди які навчають і виховують наше майбутнє- жебраки. Це смертельний діагноз . У країни нема майбутнього. Якби був молодшим - звалив би звідси .
працівниця
Показати IP
1 Грудня 2015 09:07
У начальства зарлата вище криши, а ще скільки вкрадцуть. Ні керовник себе не обділив. Чого ніхто не поцікавиться з контролюючих оргаів скільки доплат бере собі начальство. По 5-6. ЛюдЯм не дають, а собі не відмінили нічого. Самі собі дають доплати за дуже важку працю,сидіти в теплому кабінеті і кріслі та мордувати людей.Як можна з людей знімати, а собі брати нагло.Де органи контролю перевірте всі бюджетні організації.Всі керовники мають депутатську недоторканість з них не можна зняти нічого.Дожилися
Вадим
Показати IP
1 Грудня 2015 09:28
Дорогі працівники ДНЗ Ваша зарплатня.... на жаль.... пішли на благо устрій вулиць Луцька та передвиборчу агітацію Романюка..... І ще одна цікаве деталь.... чому гроші (преміальні) знайшлись для директорів Шкіл та ДНЗ..... а для інших працівників ні..... сумно, але в нашій державі так і нічого не змінюється...... Порада для працівників які не отримують свої чесно зароблені гроші "НЕВИХОДЬТЕ НА РОБОТУ та БОСТУЙТЕ".... повірте гроші знайдуться!
Анонім
Показати IP
1 Грудня 2015 11:17
Та вапшє ах.....д*біли!!!!Поступайте з людьми так ,як би ви хотіли щоб поступали з вами і з вашими дітьми,на світі ж Бог і він вам суддя!!!!
...
Показати IP
1 Грудня 2015 14:53
Бугалтерія наша має з чого собі премію кожний місяць зробити,а ви терпіть...А пан Гребенюк просто не відстоює освітян ,як керівник...а за наші кошти їздить відпочивати...)))на це грошей вистачає...
Анонім
Показати IP
1 Грудня 2015 14:58
А де профспілки?Куди ми платим профвнески?
ВОВК
Показати IP
1 Грудня 2015 17:58
як це нічого не змінилося ? Були бідні стали жебраками. Були дурні стали йолопами бо тільки йолоп працюватиме за миску баланди дивитися як пан жирує і слухати яйцеголового блазня. Хто не скаче той ......? Зато на Новий Рік пан ДАСТЬ СМОКТУЛЬКУ рОШЕН.
Віталій
Показати IP
1 Грудня 2015 21:59
Пропозиція всім працівникам ДНЗ м. Луцька 03.12. має відбутись сесія міської ради всі з плакатами не на роботу а до міської ради і побільше ЗМІ, може дійде до Києва то і Романюку не поздоровиться і гроші бистро знайдуться
Працівник днз
Показати IP
1 Грудня 2015 22:26
Шановні колеги! Сидіть і мовчіть, як завжди. Бо якби всі одночасно не вийшли на роботу, як це робиться в цивілізованих країнах, то можливо, щось і змінилося б. А так... Мають нас усіх ні за кого. Безкоштовна раб - сила. Де всіма ,,шанована,, пані Василенко? На звернення освітян вона відповіла великою петицією в стилі ,,хто ви такі, щоб турбувати мене по таким дрібницям?,, Шановна! А чи не час на пенсію???? Для чого нам профспілка? Для збору коштів на путівки керівництву? Адже з простих смертних ніхто ними не має змоги скористуватися!!! Сидіть усі і мовчіть!!! Радійте тихенько своїм 900 гривням! Сором усім! Я розумію, що керівникам садочків закрили роти грошима. Молодці, шановні завідуючі! Не подавитесь? Чи не забагато вам премій? До речі половині з вас також вже час піти заслужено. А половині за профнепригодність, за пияцтво на робочому місці, за хабарі і перші внески, яких ніби то немає, за присвоєння 80 % батьківських коштів, які здаються на гуртки (педагогам, які ці гуртки ведуть, платиться мізер - з групи приблизно 100 гривень, в той час, коли вартість гуртка 15-20 гривень, а в групах до 30 дітей. Це біля 600 гривень. Завідуючим в карман іде 500). Звичайно їм добре. З однієї сторони - міська рада фінансує, з другої - батьки. Жодна завідуюча з 40 садочків міста не відстояла свій колектив. Жодна не пояснила працівникам ситуацію з зарплатою. А як же інакше? Вони ж можуть втратити роботу. І не тільки вони, а й їхні діти, чоловіки, сестри - в більшості випадків цілі родини працюють у днз!!!! Як кажуть - сімейні підприємства. А відносно зарплати - тільки раби працюють безкоштовно і мовчать. Це вам нічого не нагадує, шановні??? Пропоную: якщо до 4 грудня нам не буде доплачено індексації та фіксованих сум, ми не виходим на роботу в понеділок!!! Хто за це???? Досить вже сидіти по своїх норах!!! Час відстоювати своє, інакше об нас будуть завжди витирати ноги....
Працівник днз
Показати IP
1 Грудня 2015 22:59
До речі, звичайний агітатор в штабі Романюка отримав за свою роботу 3500 гривень. Що казати про інших учасників передвиборчої кампанії нашого ,,улюбленого,, мера? Ось вам і відповідь на питання ,,чому нема коштів у бюджеті для освітян,,. Премії директорам шкіл та завідуючим днз, вибори... Невже він зі своєї кишені ці кошти виплачував? Ай-ай-ай, пане мер!!!! Не варто махати червоною тряпкою перед розлюченим биком! Можна і напоротись на роги ,,правосуддя,,. Адже і нам вже уривається терпець. Замість того, щоб працювати на совість, ви вкотре розчаровуєте людей, які вас обрали. Згідна, що майдан не за горами. Але він буде у Луцьку. І найближчим часом! І така ,,післявиборча,, акція вам запам' ятається на довго!
Іван до Працівник днз
Показати IP
2 Грудня 2015 21:38
Шановні колеги! Ми втрачаємо час. Діяти потрібно негайно. Ніхто не буде відстоювати наших інтересів, крім нас самих. Вже настав той час, коли справа утопаючого в руках самого утрпаючого. Єдиними балачками ми нічого не зробимо. Міська профспілка бездієва. Отож, надія на нашу організованість та згуртованість. Чекаємо масової підтримки до конкретних дій.
ПС
Показати IP
2 Грудня 2015 22:34
Є ще одна пропозиція! Розігнати всю структуру дармоїдів так званих "профспілок"! Час відповідати за свою бездіяльність та грабіж грошей! Цікаво булоб ще підключити до цього діла активістів Правого Сектору щоб трохи потрусили цих зажраних так званих діячів від народу!!!
Працівник днз
Показати IP
2 Грудня 2015 23:18
До речі, завтра на сесії будуть вирішуватись доволі важливі питання: затвердження надбавок до посадових окладів меру та його заступникам. Розмір цих надбавок коливається від 85 до 110% від посадового окладу. І гроші на таке знайшлись!!!! Сьомим пунктом на сесії буде доповідати пані Єлова про внесення змін до місцевого бюджету. А як же! На надбавки, як ніколи, вкрай потрібні гроші. А ви, шановні колеги, і так проживете! Сьогодні ,,гуде,, все місто. Тихенько. Ніхто не збирається завтра йти під міську раду... Прикро. Нічого в нашій країні ніколи не зміниться, бо всім все одно. Усі бояться.
Вихователь
Показати IP
3 Грудня 2015 11:16
Так,дійсно,дорогі освітяни,час діяти!я підтримую пропозицію не виходити на роботу в понеділок,а йти під міську раду.Вже починають лякати -якщо йдеш на лікарняний-розраховуйся.Ну це вже занадто.
УА
Показати IP
5 Грудня 2015 07:38
У нас-така ж ситуація
небайдужий
Показати IP
11 Грудня 2015 14:52
Скільки можна терпіти це свавілля!!! В садочку 36 завідувачка Волк Тамара Олегівна і бухгалтер Чижевська Галина Василівна мутять з зарплатами для працівників. Усім садочкам вже виплатили кошти, а тут ні. Складається враження, що прокручують оборудки в банку з відсотками. І так гребуть хабарі!!! На них немає управи?? А завідувачці вже давно пора на пенсію, скільки ще буде людей мучити!!!
Працівник ДНЗ
Показати IP
14 Грудня 2015 10:08
Взагалі - то завідувачка садка Волк Тамара Олегівна не має відношення до нарахування грошей. Такими питаннями займається бухгалтер Чижевська Галина Василівна. А кому,коли йти на пенсію вирішувати не вам.
Обурені до Працівник ДНЗ
Показати IP
14 Грудня 2015 14:48
Погоджуюсь з вами!!! Пишуть різні неправдивості.
хлопчик Остапчик
Показати IP
14 Грудня 2015 12:58
Взагалі то не Волк, а Мазилюк і не Галина, а Ганна...) і народжені повзати-літати не можуть..)) мити каструлі і нараховувати зарплату це не одне і теж..)))
повзаючі до хлопчик Остапчик
Показати IP
14 Грудня 2015 14:51
Так так, всі такі розумні, що аж страшно!!! Всяких літаючих розвелось тепер, скоро і каструль не буде кому мити)))
Анонім
Показати IP
14 Грудня 2015 18:48
Ви скоро подурієте зцими зарплатами!!!!!!!
подурівші до Анонім
Показати IP
14 Грудня 2015 19:26
Звичайно подуріють, бо як прожити людям на 900гривень!!!!!!???
Анонім
Показати IP
16 Грудня 2015 20:20
Шановні вихователі! Ніколи за нас ніхто не думає.
"Кинуті працівники"
Показати IP
27 Січня 2016 14:00
Ну от нарешті ми отримали наші " довгожданні розчёточки" ................... Оскільки тиждневу зарплату з нас зняли................ який тиждень шановні наші колеги НЕ ВИХОДИМ НА РОБОТУ?????????????????????? Як так, що ціни зросли в 3 рази, а зарплата на 0.2% СМІХОТА ТА Й ГОДІ.......... ТРИМАЙТЕСЯ, ШАНОВНІ КОЛЕГИ, "І ВЕЛИКА ПОДЯКА ВСІМ НАПІВШАНОВНИМ І ЗОВСІМ НЕ ШАНОВНИМ НАШИМ КЕРІВНИКАМ"
Волинян попереджають про опади та ожеледицю. Прогноз
Сьогодні 17:16
Сьогодні 17:16
Україна отримає $4,8 мільярда від Світового банку
Сьогодні 17:00
Сьогодні 17:00
На фронті загинув Герой з Жидичина Олександр Гавриш
Сьогодні 16:43
Сьогодні 16:43
$13 тис. за виїзд до Румунії: на Волині затримали двох чоловіків, які переправляли ухилянтів через кордон
Сьогодні 15:36
Сьогодні 15:36
Завтра у Луцьку прощатимуться з Героєм Юрієм Шаблевським
Сьогодні 14:47
Сьогодні 14:47
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.