Мінфін хоче скасувати допомогу при народженні дитини
Міністерство фінансів України оприлюднило деякі пропозиції до держбюджету на 2016 рік.
Так, серед них — заморозити соціальні стандарти, скасувати пенсії працюючим пенсіонерам і скасувати виплати допомоги при народженні дитини, - інформує Радіо24.
«Скасування виплати допомоги при народженні дитини — тут все зрозуміло. Проблему народжуваності влада вже вирішила», — підкреслив екс-нардеп Андрій Павловський на своїй сторінці в Facebook.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Так, серед них — заморозити соціальні стандарти, скасувати пенсії працюючим пенсіонерам і скасувати виплати допомоги при народженні дитини, - інформує Радіо24.
«Скасування виплати допомоги при народженні дитини — тут все зрозуміло. Проблему народжуваності влада вже вирішила», — підкреслив екс-нардеп Андрій Павловський на своїй сторінці в Facebook.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 133
україна
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:00
...ото вже тварини....
Анатоль_ до україна
Показати IP
5 Жовтня 2015 16:46
Треба ж розуміти у якому тяжкому стані зараз перебуває наша держава, а не ображати владу нами ж обрану
Анонім до Анатоль_
Показати IP
19 Жовтня 2015 20:09
А держава розуміє людей? Скажу за себе, роди обійшлися в 12 тисяч, самі роди і після родовий період, хто мене спитав чи є в мене такі кошти в лікарні, скажу ніхто) а ще з/п моя1450 була, а чоловіка середня за рік 2500 грн от виживи сім'і з 4 людей з них малюк . А ви відмінити( Треба щоб платили. А то відмінити. Зарплати собі нехай поврізають.
мамуся до Анонім
Показати IP
30 Грудня 2015 15:14
Хай собі зарплати повідміняють, а не поврізають - тоді буде суттєва економія в держбюджеті
Евгения до Анатоль_
Показати IP
12 Листопада 2015 10:48
А какого ж тогда х*ена,извините,я будущая мать налоги государству платила и мой работодатель?А?Чтоб эта бессовестная "влада" карманы набивала под маской войны!?Позорище!!!!!!!!!!!!
Анонимус до Анатоль_
Показати IP
18 Листопада 2015 11:53
Ты что дятел!!!
партаьтоп до Анатоль_
Показати IP
1 Грудня 2015 10:43
Розуміти??? Що розуміти? Що вони собі закладають підвищення зарплатні в три рази, а копійки матерям скасовують? І як нижче пишуть, чи пологи у нас в країні безплатні? Так, є не платять, тільки почитайте, які наслідки після цього мають у вигляді скаліченої дитини на все життя. І тоді питання, а навіщо я податки все життя плачу у фонд соціального страхування, коли на лікарняний піти не можу, народити дитину-плати сама. Навіщо тоді ці тварюки такі у владі нужні?
Руся до Анатоль_
Показати IP
11 Грудня 2015 01:00
коли в твоїй сім"ї н7ародиться дитина - відмовся від виплат на користь "чесної влади"
світлана до Анатоль_
Показати IP
4 Січня 2016 20:31
Ці тварі вже і ці гроші хочуть вкрасти, коли вже нажеруться
гость до Анатоль_
Показати IP
23 Січня 2016 19:16
И что тогда получается. Сразу с роддома идти на работу??????? Поскольку декретных не дадут, зарплаты нет. А КУДА ДИТЯ? И работать вынуждены даже пенсионеры, чтобы хоть иногда зубы с полки доставать.
Юля до Анатоль_
Показати IP
10 Лютого 2016 22:59
Державу зрозуміти вони ніколи нас не розуміли і не зрозуміють. Хай менше строять собі віли тут немає часом на хліб а ви кажете зрозуміти не пишіть такого більше не зрозуміють
мама до Анатоль_
Показати IP
31 Березня 2016 07:56
Ти дибіл?
За Владу до Анатоль_
Показати IP
22 Серпня 2016 13:01
Народ це ж правильний закон, люди жиють із виплат на дітей нічого не роблячи, в ту чергу мужики які по 35 років плачуть бо матерям одиночкам перестали платити..а у матерів одиночок по 10 дітей, як??
Мамуля до україна
Показати IP
13 Січня 2016 12:59
Та за ці дитячі гроші шо вони кидають нам як псам,ніхто не проживе,вони стіки витрачають на один сніданок і каву,а нам купи памперси і так далі!як можна жити в такій краіні?
Анонім
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:00
А что еще делать государству, находящемуся в состоянии дефолта?
SVV до Анонім
Показати IP
5 Жовтня 2015 12:24
Робити те, що робить собака, коли немає що робити.
Анонім до Анонім
Показати IP
6 Жовтня 2015 13:02
Створювати робочі місця, а не піднімати зарплати поліції та іншім до 8 тис.грн., пошмонати олігархів, віддати пенсіонерам зароблене, а не робити уравніловку - хочут зробити всіх ніщими
Сергій до Анонім
Показати IP
13 Листопада 2015 16:43
"позичити" в Порошенка, Яценюка та компанії... в жодній країні світу (що перебуває в переддефолтному або дефолтному стані) влада не "нарощує" власні статки
Ольга до Сергій
Показати IP
4 Жовтня 2020 02:57
А нинішня влада не тільки кладе собі в кишеню , а ще й олігархів рятують від "голоду" , а тому Мінфін піднімає тарифми до небес , відміня. пільги (крім висопоставлених чиновників)
Влад до Анонім
Показати IP
18 Листопада 2015 09:59
увеличить налоги себе в первую очередь
Сергій до Анонім
Показати IP
21 Січня 2016 20:18
Нахай с..ки мерси своі пропродають і джипи, і кортежі. Сил нема терпіти це свинство.
sasha до Анонім
Показати IP
23 Січня 2016 13:31
меньше красти...
Вамп
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:02
Давно пора скасувати ту допомогу при народженні дитини, бо від часу її впровадження, всяких асоціальних елементів, які і спарювались спеціально для того щоб в близькій перспективі отримати дитячі гроші, розплодилось, як мух на гної. Класно вирішили проблему народжуваності.
Аня до Вамп
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:16
Ні скасовувати її непоррібно, випрлачувати тільки тим, хто працював, або працює і платив і платить податки.А то всікі малолетки,які ніколи не працювали і не вчились, а нащо? Ноги краще розставляти,ніж працювати та цигани уявіть,які ніколи не працювали і не будуть працювати,одерпжують таку ж допомогу,якнормальні люди, які навчались по 5-6 років і працюють.Це не справедливо. Хай дадуть самі,щоьс державі, а тоді вона дасть їм.Ну, а за пенсіонерів-це взагалі капец. Пенсія, як у жебраків, і зняти.Це геноцид народу дурного українського.Терпець рабів може урватися
Вамп до Аня
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:06
Погоджуюсь, справді варто давати вибірково. Крім циган і малолєток, ще є купа всяких штундів, що працюють неофіційно і податку не платять ні копійки, а дитячі грошц отримують справно, а їх навіть в армію та АТО не беруть - гарно влаштувались
Анонім до Аня
Показати IP
8 Жовтня 2015 22:00
Хто працював той хай і отримає
правосуддя до Аня
Показати IP
28 Жовтня 2015 18:15
Погоджуюсь із Анею,працюєш отримуєш,не працюєш народжуєш одне за одим іщей одинока мама,а народжуєєєє і народжуєєєє,якаж ти одинока?потрібно підійти до цього із розумом!!
мама до правосуддя
Показати IP
14 Січня 2016 16:03
100 відсотків,до декрету працювала 5років,податки з кожним роком збільшують а зарплати мізер,хай платять тільки офіційно працюючим!
правосуддя до Вамп
Показати IP
28 Жовтня 2015 18:11
Судите по собі? За ці слова можуть відповісти ваші діти! Не задумуєтесь про те що говорите?щоб порівнювати дітей із мухами на гноі, ой щоб ці слова вам не повернулися із сторицею!!
Павліна до Вамп
Показати IP
15 Січня 2016 12:52
всякі асоціальні елементи як народжували, так і народжуватимуть, незалежно від виплат.
Анонім до Вамп
Показати IP
8 Лютого 2016 20:44
Чуэш ти т**
рь таких як ти треба закатувати в асвальт разом из Порошенко и Яйценюком и тодь буде в украйнь порядок.,.....
мама до Вамп
Показати IP
31 Березня 2016 07:58
Ти ідіот недорозвинений?!
Анонім
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:12
От ід**ти.А хай сам проживуе на пенсію в 1000 грн. Дайте людині,яка пропррацювала 40 років пенсію не 1000 -1300грн, а хоч дві з половиною,тоді ми перестанемо працювати.А то порівняли всіх,хто не працював і має стаж 5 і 15 років таку ж саму пенсію,як 40 і більше.І собі беріть по 1000 грн. Не це вже піде піпец. Народ підніметься-це точно.
Коля
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:12
Щодо пенсій то це абсолютно правильно, пенсіонери повинні сидіти на пенсії, а молодь-працювати. А то подивіться скільки безробітних а пенсіонери -на роботах і пенсію одержують і зарплату.
Анонім до Коля
Показати IP
5 Жовтня 2015 20:53
А мають можливість і бажання працювати-хай працюють, проте вибір : або пенсія або зарплата!
ераро до Коля
Показати IP
1 Грудня 2015 10:52
А ви хоч задумувались, чому вони працюють? А не займаються онуками та їздять на відпочинок? Чи то можливо на ту ніщенську пенсію сплачувати зараз комуналку, лікарів та ще харчуватись? Спробуйте самі прожити на 1200 грн на місяць, а потім робіть подібні висновки, чому літня людина вимушена працювати.
Валя
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:28
Пенсіонери -сидіти вдома. А при народженні дитини держава повинна платити або ціни на дитячий одяг памперси знизити в 3 рази
Олександра до Валя
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:40
Я не пенсіонерка але хочу Вам зауважити, що та молода сім'я яка планує бажану дитину вона не розраховує на соціальну допомогу. Вона виховає і дасть освіту , не маючи великих статків. Я рахую що уряд правильно зроблять скасувавши одноразову допомогу при народженні. Тому що треба думати головою а не народжувати кожний рік по дитині тільки із-за грошей розраховуючи на соц.виплати. Знаю багато сімей які живуть на дитячі гроші, діти бігають без нагляду як бомжата , іх виховує вулиця. Я була свідком дитячої розмови.
П'ятеро діток віком від 3 до 6 років гралися. Одна дівчинка каже: "Давайте гратися в лікаря".
А хлопчик років чотири почав кричати: "Давайте займемось сексом". Це просто жах! Яке майбутнє у ціх дітей! А на рахунок пенсіонерів треба добре подумати. Дайте людям нормальну пенсію враховуючи стаж і вони самі не схочуть працювати.
Анонім до Олександра
Показати IP
5 Жовтня 2015 15:58
Ви в свій час не отримали грошової допомоги на дитину,тому зараз бажаєте цього всім.Типова українська натура.
аяяй до Анонім
Показати IP
5 Жовтня 2015 21:00
Возможно и не получали помощь,и на ребенка платили 16 грн,когда детское питание стоило 12 грн и ничего,вырастили,выкормили.Так что и сейчас родители справятся,лучше бы за эти деньги подняли людям пенсии и зарплаты.
Анонім до аяяй
Показати IP
7 Жовтня 2015 11:27
забрати від немовлят - це ж гуманно - і дати людям - клас
Вікторія 25 до Анонім
Показати IP
12 Січня 2016 13:46
Оо..мда..нерівняйте що тоді було,а що заре робиться в країні !!заре і за дитячі нічо некупиш,невистачає,одяг,памперси...а депутати скільки получають в місяць,що ми за 2роки не назбираємо цієї суми..
Люся до аяяй
Показати IP
29 Жовтня 2015 17:40
"Выкормили, вырастили"... на сравнение со свиньей похоже. Ребенка нужно воспитать, а воспитывать нужно с пеленок. Вложить немало в его развитие, а это немалых денег стоит. Поэтому наши украинские дети и думают, как бы с родной "неньки" за бугор махнуть. Пенсионеров тоже жаль, но они жизнь почти прожили.
Сергій до Олександра
Показати IP
13 Листопада 2015 16:48
"... А хлопчик років чотири почав кричати: "Давайте займемось сексом". Це просто жах! Яке майбутнє у ціх дітей!..." Введіть цензуру на телевізійні канали, бо дитячі передачі та мультфільми демонструють виключно з 2 години ночі до 7 ранку, а в дитячий час виключно всіляку гидоту (з якої малюки й черпають усілякі "шедеври"),
Анонімус Гаврилко до Олександра
Показати IP
21 Грудня 2015 20:50
Працював понад 10 років в державній установі ,надивився на цих роботящих пенсіонерів все що вони гарно вміють робити це друшляти або через одне місце виконувати роботу бо так звикли за радянських часів а ще горілочку хлебчуть непогано. Одночасно згідний з тим що є багато таких ситуацій коли стругають діток щоб було за що пиячити але і є такі кому ця допомога буде на користь є різні ситуаціі...
Світлана до Олександра
Показати IP
11 Березня 2016 17:10
я з вами і з одного боку згодна а з іншого ні, тому що зараз нас всіх хочуть знищити, і тих маленьких діток що тільки родилися тими привівками,і тих пенсіонерів що вважають що вони старі нічого не можуть того й непотрібні ви якраз то на них живете кожен пенсіонер майже тримає якусь свиню чи ту корову чи ту курку щоб щось мати, щоб чимось наїстися і вас годують, здають на фабрику молоко... може я це лишне кажу, але подумайте до чого цей світ котиться, щоб ми знов стояли на на майдані вимагали знижити кошти на комунальні, або підвищити зарплати, пенції, соціальні... і це ми так у Європу йдем!!?? ні люди це смішно! із за злості я ше б писала і писала тут цілу книгу... треба всім розможуватися інакше України не буде, якщо всіх знищять....можливо і я в чомусь і не права вибачте
кент
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:39
Вони видно тільки й вміють що скасовувати.
Лучанка
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:52
Звичайно що пенсіонер повинен сидіти в дома, якщо в нього стажу більше 40 років , але скажіть будь ласка за які кошти йому жити на заробітки не поїде бо вже не може по стану здоровя , а на ліки гроші потрібні , на одяг теж хоча можна доношувати старе , але взуття зношується, а на харчі теж потрібно хоч якійсь мізер, квартира, т висновок такий пішов на пенсію і зразу помирай ,бо за свої роки праці незаробив на прожиття, Дійсно якби пенсія була відповідна до даних цін хочаб на 70% то я не дімаю ,що пенсіонери працювалиб. А говорити можна багато маючи зарплати і пенсії відповідні до споживчих витратах про це треба подумати перш ніж приймати такі рішення, пенсіонер отримує зарплату і поповнює пенсійний фонд так як кожен працюючий хоч він і заробив вже пенсію на яку неможливо прожити .
голос
Показати IP
5 Жовтня 2015 11:56
от дати б нашим нардепам мінімалку .Хай би шикували б!!!!!!
народ
Показати IP
5 Жовтня 2015 12:08
мінфін, не доводьте до гріха...
Анонім
Показати IP
5 Жовтня 2015 12:25
коментар було видалено
Оленка
Показати IP
5 Жовтня 2015 12:34
Пенсіонерам добавити пенсію і нехай сидять на заслуженому відпочинку вдома. А то на роботі вони такі злючі . Молоді сім"ї виживають тех на мінімальну а пенсіонерові треба всього в 2 рази менше
Анонім до Оленка
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:07
Шановна, а ти думаєш ми хочемо працювати ні.А як прожити на 1000 пенсії,коли ліки вартують 700-800, а без них ніяк не проживеш. Пропрацювавши 45 років,заплативши всі податки маєш пенсію 1200,як житти. За що їсти, а квартира з субсидією не можу заплатити.Дай Боже дожити тобі до пенсії і її таку одержатьи за багаторічну плату податків
не пенсіонер
Показати IP
5 Жовтня 2015 12:38
пенсія 1000 - відніміть віднеї кілька сотень на ліки , потім на кварплату ,решта копійка остається на якісь там харчі , замітьте на якісь харчі, а не на мясо , одягу їм не потрібний в нас же стандарти кожна річ на роки - ідіоти наші депутати їм потрібно зробити зарплату як впенсіонерів і побачити як вони будуть жити . діти теж не винні для чого знімати дитячі гроші потрібно зробити закон 1-2 дитини виплачують, більше корми сам -і небудуть так плодитися ,непрацювати і жити тільки на дитячі гроші ,а то кажуть нащо нам працювати я ще декілька дітей рожу а мені держава заплатить.
до Колі
Показати IP
5 Жовтня 2015 12:38
я пенсіонерка - сяду вдома, а ти, Коля, прийдеш на моє місце в зарплату 1218 грн.прибиральником ? Бігтимеш, певно, ноги збиваючи? Може жінку (дівчину) свою пошлеш двори підмітати?
Анонім
Показати IP
5 Жовтня 2015 12:40
Судячи з вищевказаного, Україні не потрібно стільки людей. Населення щонайменше треба скоротити вдвічі. А пустуючі території заселити мігрантами ( ЄС не резиновий). А ми так і залишимося хоч і асоційованим, але все одно членом. Або, простіше кажучи, буферною зоною між Росією та Євросоюзом.
Пенсіонер
Показати IP
5 Жовтня 2015 13:19
На рахунок пенсій...Зробіть пенсію 4000-5000, тоді пенсіонери працювати не будуть...А то дадуть 1500 , за квартиру 1000 занесуть і залишається 500 грн на місяць...і це без урахування ліків....
Коля
Показати IP
5 Жовтня 2015 13:31
Да піду на вашу мінімлку . А то працюю не двірником а зарплата, як у вас мінімальна, то краще двори підмітати! А жінка тут до чого?
А до Коля
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:50
в чому проблема? вже що,що а підлоги й унітази мити, чи вулиці мести бажаючих не багато, навіть при такому явищі як працюючі пенсіонери, то чому ж ви Коля досі не на такій роботі, якщо вона вам краща за вашу?
Володя
Показати IP
5 Жовтня 2015 13:33
Скільки людей стільки й думок. Але якби депутатиська пожили на таку пенсію зарплату і на дитячі кошти яких і так не вистачає. Зараз половина українців -бідота , виживаємо , крутимось як можемо, а хто слабший -випиває і так вимираємо . Депутатам мінімальну зарплату, нехай попробують як людині вижити
От до Володя
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:15
не треба тільки виправдовувати оте "випиваємо", чи ще може пожаліти, бо от бідненькі від тяжкого життя випиваємо і вмираємо, та поки ті хто випивють поздихають, то скоріше на той світ відправлять членів своєї сім"ї, попередньо перетворивши їх життя на пекло. Таких не шкода - здихайте!
Анонім 1
Показати IP
5 Жовтня 2015 13:47
Всіх чиновників до одного вивести на Хрещатик поставити в рядок і р*зстр*ляти, тіла поспалювати
А прах розсипати над Дніпром!
Оля до Анонім 1
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:08
Це було би правильно
Тюфік
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:11
Хочеш дітей - збирай гроші. Спірна, онак, ідея. Можливо варто й відмінити, а то взяли моду народжуваи заради грошей і ці, здавалося б , дитячі гроші зовсім на інші потреби витрачати.
Я вже не кажу про всяке біологічне сміття, котре множиться зі швидкістю світла заради цих грошей, виховуючи в результаті всяке бидло.
100 до Тюфік
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:56
на 1000% погоджуюсь! Нормальні люди не плодяться як кролі, а планують коли народжувати дітей і на що їх утримувати, а пустоголових і так достатньо, нема чого їм створювати сприятливі умови для розмноження.
Анонім до Тюфік
Показати IP
23 Листопада 2015 20:58
Чомусь дуже схоже що таким бидлом є і ви , народжені від біологічного сміття. Де б не народилась дитина - вона не вибирала собі батьків і непутні батьни не її провина, а вам ніхто не дав права ділити людей на сміття та бидло, або ж ви самі такі раз взяли на себе цю роль. Це чисто наш український менталітет, замість того щоб разом відстоювати своє право на людькі умови життя, відриватись на пенсіонерах та немовлятах - отака ми велика нація(((
ж до Анонім
Показати IP
16 Січня 2016 20:58
молодець
лахматий будун
Показати IP
5 Жовтня 2015 14:37
Як на мене то варто відмінити лише оцю першу багатотисячну допомогу, а щомісячну лишити, бо ціни справді на памперси і дит.харчування просто кошмар. Пенсіонери хай не ниють, бо більшість з них сидять на добре нагрітих кріслах( маю на увазі робочі місця) звідки їх не виштовхаєш, завідувачки дитсадків, лікарі, управління різні, казначейства і т.д. Чомусь такі як моя мама прості робочі тихенько викручуються за мінімалку і пашуть не по- дєцки в городі щоб прокормиьись. Люди, схаменіться!!! Нічого нікому з неба не падає!!! А от супсидії, соціалки і пенсії по інвалідності отримують далеко не всі кому вони справді треба!!! У нас купа інвалідів! Звідки? Нвхто не хоче працювати всі ждуть халяву...
ві до лахматий будун
Показати IP
5 Жовтня 2015 16:56
100% правий!!!!!!
СВС
Показати IP
5 Жовтня 2015 15:09
Были одни воры,стали другие.Что изменилось,да нечего.Народ стал беднее,злее и дурнее.,что терпит эту власть.Сколько еще будет продолжатся?????
Олена
Показати IP
5 Жовтня 2015 15:33
До народження дитини працювала, все ніяк не наважувались дитя народити, бо квартиру орендуємо, а з чоловіком отримували по півтори тисячі гривень, а з них точно на відкладаєш для дитини аж цілий нуль. Якби не декретні і та нещасна допомога, то взагалі не знаю як вижили б. І скажіть як вижити коли обов"язкові прививки коштують 450-500 грн., дитячі ліки від 100 грн., за одяг мовчу...Самі лахи раз в пару років купуємо. До речі, вийти на роботу не можу, бо на грудному вигодовуванні мінімум до 1.5 р. Та й роботодавці не дуже беруть мам з малесенькими дітьми. А так хоч щось перепадає.
лахматий будун до Олена
Показати IP
5 Жовтня 2015 15:59
чому обовязкові прививки коштують??? шо це за маячня
Мама до лахматий будун
Показати IP
12 Жовтня 2015 11:44
Якщо безкоштовної прививки немає в поліклініці по пів року, то де-які мами купують їх в аптеках, аби не вибитись з графіку прививок. Але це не обов'язково. Тоді треба чекати на буквально вистежувати наявність безкоштовних прививок. Ось так.
Сергій до лахматий будун
Показати IP
13 Листопада 2015 16:52
В кого є маленькі діти той зрозуміє, а в кого ні - той кричить"скасувати одноразову допомогу"
н до лахматий будун
Показати IP
25 Листопада 2015 20:36
Зовсім не маячння! Дітей навіть з роддому виписують без БЦЖ!!! То про що вже далі говорити? Я взагалі шокована, що взагалі хочуть відміняти, якщо я на 2-річну дитину отримую 130 грн? З нинішнім курсом це 5,5 дол. При тому як упаковка нормальних підгузників коштує 15 дол і вище. Хотіла влаштуватися на роботу, так ні, матерів у декреті ніхто не бере. Чоловік звільнився, поіхав за кордон, бо на 1800 грн з малою дитиною не те що прожити, вижити тяжко.
лахматий будун
Показати IP
5 Жовтня 2015 16:00
не чула від жодної мами про платні вакцини в поліклініці
Інна до лахматий будун
Показати IP
12 Жовтня 2015 12:52
Вакцини (безкоштовної) зараз катастрофічне не вистачає. Якщо хочеш зробити своїй малечі щеплення - плати гроші і купуй платні.
Справедливість
Показати IP
5 Жовтня 2015 16:52
В мене двоє дітей.Допомоги при народженні я не отримувала,до речі в Шанованій намі Європі її також не отримують,тому народжують мало дітей. Працюю з 18-ти років.Мені завжди було дивно ,що я маю своїх дітей оздоровлювати,одягати,харчувати сама,а сімья де троє дітей має багато пільг і мами лінуються вареники робити ,а купують в магазинах.
КУМ
Показати IP
5 Жовтня 2015 17:04
Знову дурять людей розмовами ні про що.Яка в нас економіка-ніяка.Аграрний,трохи олігархічної хімії і металу-все.Ми банкроти.Нас готують до продажу землі,повірте,хорошої землі.Або буде бунт селян,молоймовірно,або ми в рабстві 21 століття.
лучани
Показати IP
5 Жовтня 2015 17:06
Боти добре працюють !!!
фінанси в нашому жит
Показати IP
5 Жовтня 2015 17:12
Соціальні допомоги це в першу чергу величезний обєм грошей що живить нашу економіку. .. як кров в тілі людині. .. Якщо їх забрати з економіки то люди що їх отримували перестануть їх витрачати. .. відповідно різко почнуть падати прибутки в багтьох суміжних сферах... економіка піде вниз в круте піке...
вк
Показати IP
5 Жовтня 2015 18:12
коментар було видалено
Володимир
Показати IP
5 Жовтня 2015 20:37
Всім хто написав тут. Проект 15 або План 15 в дії. Хто знає пойме, а хто не знає і не буде знати.
До 2025 року на Україні має залишитись 15млн. населення.
111
Показати IP
6 Жовтня 2015 01:07
Я майбутня мама, першоi дитини, яка пропрацювала з 18 рокiв i справно платила податки в державну казну дуже радiю! Я ж на цi грошi якраз планувала на Мальдiви злiтати... Це не держава... А слiв нема як назвати. Чи вiдомо тому Мiнiстерству скiльки коштуе дитяча коляска? Вiд 3,5 тис. грн. Дитяче лiжко - 2 тис., постiль - 1200 грн. В роддом треба 5-7 комплeктiв одягу для немовляти, один комплект на зиму-вiд 250 грн. Пелюшки -50 грн. Зимовий комбiнезон вiд 750 грн. I це лише приблизно 1/4 витрат. Без самих "безплатних" родiв. У список не включена "подяка" медикам))) Як це все купити
лахматий будун до 111
Показати IP
6 Жовтня 2015 09:23
перестаньте всім підряд пхати хабарі і взятки!!! що за подяки медикам??? самі вчите їх гребти лопатою все підряд і чим побільше, а потім жалієтесь.( при тому що бесідуючи з подружками, хвастаєтесь хто більше дав)!!! я народжувала трошки більше 2 років і ні за що!!!!!!!!!!!! не заплатила!!!!!!! не враховуючи ліки, які були пеобхідні мені і моїй дитині. і не тому не дала, що не мали з чоловіком, а тому що корупція і хабарництво починається з кожного з нас. знали б ви скільки до мене відходило білих халатиків з протягнутими руками) Лікарю який врятував моє дитя ми подарували коньяк!!! і не ХО, наш український. і все!! Світ не перевернувся від того що я "зажала" ті гроші які потім пішли на підгузки, якісні речі для маляти і іграшки)))
майбутнє починається з кожного з нас, ми самі його будуємо вже сьогодні, змінюйте світ)))
Вован до лахматий будун
Показати IP
6 Жовтня 2015 10:29
Нажаль зараз в кожному роддому Києва є обовязковий платіж, від 2тис за роди звичайні і 6 за кесерив розтин і це все іде через касу. Ліки купуєш сам. Ті що не платять лежать на коридорі. Я наприклад не хочу щоб моє дитя разом з дружиною лежало в коридорі. До речі щоб потрапити до роддому стати на облік у жіночій консультації теж цілу кучу аналізів платних потрібно здати. Ні можна не платити і не робити нічого,і ніяких аналізів. Можна купити все б/у нічого ми країна бідна нічим не бредуємо. Добре що є друзі та подруги у яких підросли діти, навіддають.Але ж ви цю допомогу отримали. Чим всі інші діти гірші за ваших. І народжують же не тільки неповнолітні, або бомжі, так і держава це не самий надійний помічник, але молодим сім"ям, де працює один батько дуже тяжко і гроші на памперси і дитяче харчування зайвими не будуть, на обовязкові прививки теж кошти потрібні у цьому році їх просто не закупили і дійсно в дитячих лікарнях немає вакцин і їх потрібно купити (тендер ще так і не провели). Крім цього комуналку ніхто не відмінив, і якщо є старша дитина відповідно є сплати за дит садок чи школу(одяг, канцелярське приладдя, харчування). І хто сказав що в ЄС не має виплати на дитину - там іде доплата працюючому з батьків 300-400євро в залежності від країни і кількості дітей у сім"ї.
Майбутня мама до Вован
Показати IP
14 Січня 2016 10:04
Нажаль, не тільки в пологових будинках Києва такі "такси", але й у невеличких містах ціни на пологи такі ж як і в Києві. А ще є один момент - після пологів лікар приходить (або викликає родичів) і називає суму сам. У знайомих з вини лікаря померла дитина, але він наступного дня прийшов і не вибачившись, сказав до вбитого горем батька - "Ви мені винні 10 000, 6 - за кесарів розтин, а решта - ліки і моя платня).
111 до лахматий будун
Показати IP
7 Жовтня 2015 22:47
А чому ж Ви не почали "змiнювати свiт" з себе? Чому не розцiлували ЧУДОВОГО лiкаря в обидвi щоки? А понесли дешевий коньяк? Е якась шкала хабарництва за якою украiнський коньяк хабарем не вважаеться? Смiшно навiть читати! Слiдуючи вашiй логiцi якшо дати 20 раз по 100 грн. то це не хабарi, а маленькi "подяки" а хто занiс вiдразу 2 тис. той страшний хабарник, ганьба йому! Ваше пiдношення таке як i в iнших, правда ним навiть хорошого лiкаря не порадували((( Невдалий приклад боротьби з хабарництвом)))
111
Показати IP
6 Жовтня 2015 01:28
Я стiльки рокiв пропрацювала на державу шоб не отпримати вiд держави нiчого! Дуже приемна новина! а хай взагалi вiдмiнять УСЕ: зарплати, стипендii, пенсii. Нащо вони нам? Повернуть рабство будем працювати за харчi! До цього вже не довго лишилось... Однi жирують, вiлли, шикарнi iномарки, а поряд старенькi риються у смiтниках... Наша влада вiдбере у самого бiдного, а себе вони не образять!
вв
Показати IP
6 Жовтня 2015 10:09
Нардепів та мінфін нафіг с пляжа, уж " дуже" вони " переживають за новороджених та пенсіонерів. Хто вони такі? Як прийшли, так і вилетят!
Анонім
Показати IP
6 Жовтня 2015 12:11
А вони думають , що будуть біля кормушки до скону! Чому у Криму тепер звичайна пенсіонерка отримує 18 тис.рублів, на гривні це 6000грн., лікування у лікарнях безкоштовне, а у нас останнє хочуть забрати. Може пора гнати сайентологів та іже з ними з країни, бо коли все продадуть буде пізно!
Анонім
Показати IP
6 Жовтня 2015 12:17
http://www.radiosvoboda.org/content/article/27288654.html Читайте, думайте за кого голосувати
Майбутня мама
Показати IP
6 Жовтня 2015 16:36
Мені народжувати в січні, поки до декрету працюю на 2-ох роботах і ще й вчусь заочно (на платному). Збираємо гроші з чоловіком як можемо, не розраховуємо дуже сильно на допомогу держави, але ж всеодно... Навіть зараз йде дуже багато грошей, майже кожні 2 тижні платні аналізи призначають... А після народження дитини ще більші будуть витрати. Як же ж далі жити? Нехай вже все відміняють: зарплати, пенсії, степендії та решту соціальних допомог! А ми будемо вимирати...
Я в шоці! Як так можна??!!! За що ж вони так з нас знущаються?? С*кі!!! Повісити їх всіх треба!!!
М.Б.
Показати IP
8 Жовтня 2015 21:30
ЗАБЕЗПЕЧТЕ СПОЧАТКУ РОБОТОЮ МОЛОДЬ ЯКА ХОЧЕ ПРАЦЮВАТИ ПОТіМ ДОПОМОГУ ВіДМіНЯЙТЕ.І НЕ ПРАВДА ЩО ВСІ НАРОДЖУЮТЬ ЗА ДОПОМОГУ ТОМУ ЩО 4 ДІТЕЙ НЕ ПРОГОДУЄШ ЗА 1485 ГРН.
ж до М.Б.
Показати IP
16 Січня 2016 21:09
абсолютна истина
Володя
Показати IP
10 Жовтня 2015 20:39
Три основних задачі:
1. Вигнати частину людей за кордон - брак робочих місць.
2. Прискорити смертність пенсіонерів, оскільки за пенсію зимою не проживеш.
3. Знизити народжуваність.
Досить не погана політика, молодці!
Читачка
Показати IP
12 Жовтня 2015 11:27
Пенсія має бути достойною, тоді й пенсіонери позвільняють робочі місця. Молодь буде працювати й мати можливість утримувати свою сім'ю та не боятись народжувати дітей. А соціальна допомога має бути, але адресна й стосовно конкретної сім'ї. А депутатам - познімати ті десятки тисяч на оздоровлення і пільги. Не надто перепрацьовуються в теплих і м'яких кріслах ВР. А більшість ще й має свій бізнес.
Анастасія
Показати IP
16 Жовтня 2015 18:30
Я завагітніла будучи студенткою, чоловік працював на заводі із зарплатою в півтори тисячі гривень, томущо більше на державній роботі у нас заробляють лише директора. То до до якої категорії віднести мою сімю? ( Бомжі, Цигани, Малолєтки)?Як було
Анастасія
Показати IP
16 Жовтня 2015 18:58
По вище сказаним коментарям склалось таке враження що дитячих виплат потребують лише (бомжі, цигани,малолєтки) А як жеш молоді сімї? Хтось писав вище що колись не давали ніяких виплат. А нічого що колись лікування було безкоштовним? А зараз тільки на самі роди треба цілу зарплату віддати, і це не хабар а самі елементарні речі ( бинти, вата, спирт,стерильні рукавиці і тд) хоча цим має забезпечувати держава. То для чого ця мова що вони все правильно роблять? А як молодій сімї вижити коли мама у декретній віпустці( в мому випадку не оплачуваній)? Одягнути дитину, купити щось поїсти, заплатити комунальні із нинішніми цінами? А діти ще й хворіють і безкоштовного в наших лікарнях немає нічого, навіть голку на аналіз крові і ту треба купити. Такшо я недумаю що 810 гривень в місяць це така вже велика допомога. А про ті 10000 які дають зразу, бачила вище писали що їх треба відмінити, а для дитини треба кроватку, коляску, одежку, а дитяча суміш коштує 300 грн. і одної упаковки хватає на два дні. Про памперси писати не буду бо зараз почнуть казати що без них можна обійтись. І ще дикретна відпустка три роки а виплати тільки два, такщо як би мама не хотіла вийти працювати то не вийде томущо в наші садочки беруть лише з трьох років.
Українка
Показати IP
17 Жовтня 2015 16:55
Шо ви мелете?
Дивлячись на те які в нас зп то як прогудувати ту бажану дитину??
Не у всіх є робота тому що купа пенсінерів сидить на роботах..а ноги розсувають не тільки малолєтки..коли тільки памперси в магазині 400 грн в середньому..а якщо молока не має то ще кашки суміші а це ще 400 грг в місяць а одежку купити присипку то де взяти ті грн...а так з тою допомогою хоть якось!!!!
багатодітна мама
Показати IP
18 Жовтня 2015 00:35
Я маю шестеро дітей. Скоро родити сьому. Як ви думаєте це велика дтпомога від держави 1400 грн щоби ми прожили. На іншу ми не маєм права тому що мій чоловік підробляє не на державній роботі. А пішов би залюбки якби зарплата була 8000грн(це хоча б по тисячі на одну особу як гов.мін.прожитковий). І я так само гов.щояк там гов.хтось штунди не живуть на державну допомогу. А допомагає їм Бог. Циганам і бомжам не виплатять допомогу без прописки дии. До жомене оссобисто після родів приходить соціальний працівник і складає акт чи мені можна виплатити ці гроші. Тому хай не базікає там дуже мудрий що треба відмінити допомогу не ви даєте життя кожній дитинці а Бог а Він якщо дає дитя то дає і на дитя.
Таня.
Показати IP
22 Жовтня 2015 00:17
При владі одна тварь і бидлота! В кого ви останнє забераїте? В Дітей! Да це удар нижце пояса з нашими цінами які щодня ростуть! Як можна на 810 гривнях нажитися, це абсурдно! 130 гривнів допомогу зняли,так нє мало! Коли ви вже нажиретеся? Дай БОГ щоб на ці мізерні гроші так звану допомогу жили ващі жінки і діти! А не шикували,коли в звичайної сімьї з зарплатою чоловіка 1400 немає можливості купити нову калясу, яка коштує від 3500 гривнів! Коли ви вже нажиретеся цими грошима!!!
Сергій до Таня.
Показати IP
14 Листопада 2015 06:19
цікавий факт... 130 грн. це не вид державної допомоги, а виплата по тимчасовій непрацездатності (бо мама тимчасово не працює, виконуючи свою соціальні функцію по догляду за дитиною до 3-х років) - при чому такий вид соціального забезпечення щодо якого Конституція України вимагамє платити не менше прожиткового мінімуму...
так от, ці "сумнозвісні по 130 грн. на місцяць" скасувала ще "злочинна влада Януковича", яка все ж таки (до цього) суттєво збільшила суми державної допомоги при народженні дітей... "завдяки" мільярдеру Тігіпку попередній Уряд вирішив не лише припинити виплати по 130 грн./міс., але й не виплачувати висуджені (щопівроку) суми такої державної допомоги...
нинішні "властьімущі" півтора року підтримують "злочинні рішення попередніх тиранів" і вважають це демократичним шляхом...
"загальмувавши прожитковий мінімум" на рівні 1100-1200 грн. вони забувають про те, що ще в 2009 році "споживчий кошик" одного пересічного українця складав понад 2000 грн./місяць (за постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.2000 р. № 656 прийнятою премєр-міністром В.Ющенком за часів Президента Л.Кучми)...
хоча... яке їм діло до проблем пересічних громадян, молодих сімей та пенсіонерів - вони ж їх "бачать" лише перед виборами та на виборах, а потім в політиків наступає "куряча сліпота"
ж до Сергій
Показати IP
16 Січня 2016 21:16
ище бачать тоди коли треба за их бизнес воювать
ЯНАТ
Показати IP
27 Жовтня 2015 20:47
Треба зібратись пенсіонерам з новонародженими та й піти обмітятись пенсіями та доходами сім*ям з дітьми з нашими ЗОЛОТИМИ чиновниками та їх ЗОЛОТИМИ отприсками. Хай би вони вже так помучились до кінця своїх днів,то може б їм прочистились Злодійські мозги.
українець
Показати IP
29 Жовтня 2015 17:27
всім владним чиновникам необхідно повідміняти і поскорочувати їхні нереально величезні доходи з пільгами та забезпеченнями за рахунок бюджету!!! а то зажиріли там, мало їм, не вистачає на всі вибрики, хочуть вже і дитячі гроші зжерти... жахіття, що в країні коїться... це вже за всі межі виходить... немає в них а ні душі, а ні совісті...
Мама
Показати IP
6 Листопада 2015 15:54
Шановні, ви хоч розумієте, що пишете, 1 банка суміші коштує 200-250 грн, 1 пачка памперсів найдешевших 235 грн, а суміші вистачає, коли нема молока
Мама
Показати IP
6 Листопада 2015 15:57
1 банки суміші вистачає на 4 дні, а в чоловіка зарплата 2300. Як жити????
Борець за правдиві т
Показати IP
9 Листопада 2015 10:35
Тоді навіщо ми маємо сплачувати податки нашій державі, віддавати своїх дітей на АТО, захищати нашу державу, бути патріотами ? Вони в нас щось вклали? Вони нам допомогли влаштуватись на роботу? Чому ви їздите заробляти за кордон? Ще при Януковичі люди трохи зводили кінці з кінцями, і в державі чогось вистачало грошей і на пенсіїї, зарплати, соціальну допомогу, не підвищували тарифи!!!!! Ви що всі подуріли в ВАС КРАДУТЬ ВАШІ ГРОШІ, ВАШЕ ЖИТТЯ!!!!!!! Чому ніхто не рахує ті всі транші що надали за часів правління Порошенка і Турчинова Євросоюз, за ці гроші можна було б кожному українцю дати одноразову виплату в 5000000грн і ми б почали нове життя, яке ми так довго чекали!!!!! А ви що уріжуть пенсіїї, зарплати, дитячу соціальну допомогу, навіть якщо заберуть у ВАС ВСЕ...... ви будете підтримувати їх? Навіщо, ми самі собі господарі, це НАША ДЕРЖАВА, ми її громадяни, і маємо право на справедливість!!!!!
Анонім
Показати IP
9 Листопада 2015 23:32
Та ви задовбали! Сильно переживаєте за бюджет. Чогось нашим політикам на нього наср*ти. Вони як жили за державні гроші так і будуть, а нам пропонують затягувати пояси а тепер ше й гроші дитячі забирають. І шоб ви знали, коли в поліклініках не було безкоштовних вакцин то їх приходилось купувати якщо хочеш щоб дитина була здоровою!
Чернівчанка
Показати IP
10 Листопада 2015 17:42
Це просто сором для влади. Якщо вони втілять в життя свої ганебні ідеї, то будуть горіти у пеклі. Прокляття усіх молодих сімей, які виживають в такі складні часи, як можуть, і народжують діточок, бо це природно (я не говорю про окремі випадки, які обговорювалися вище і які, звичайно, є ненормальним явищем) впаде на голови не тільки тим "розумникам", які до цього додумалися, але і на їх дітей та онуків. То краще нехай подумають про це, перш ніж приймати дурні рішення.
Анонім
Показати IP
10 Листопада 2015 19:31
Планую народжувати в цьому мiсяцi. Вагiднiсть протiкала дуже важко - 6 разiв лежала на збереженнi. Звiльнили з роботи на 3-му тижнi, пiсля того однi витрати на лiкарнi, пiдразувала вартiсть лiкiв, аналiзiв, стацiонарного лiкування - 27 500. Саме цiнне - мiй малюк!!! Та я дуже розраховувала на допомогу при народженнi!!! Попереду ще пологи, дитячi речi... Сказав би менi хтось кiлька рокiв тому, що так потребуватиму цих грошей... Працювала з 19 рокiв, сама себе втримувала, батькам допомогала, податки платила. Надiюсь на свiтле майбутне, та навiщо ж вiдмiняти цю грошову допомогу??? Нiколи б ранiше не подумала б що так ii потребуватиму
ірина
Показати IP
11 Листопада 2015 11:13
Той хто вище говорив що "за" те щоб скасувати "дитячі" гроші напевно далекий від дітей або взагалі їх немає... Як можна скасувати "нещасні" ті гроші, кругом таке все дороге???
ж до ірина
Показати IP
16 Січня 2016 21:22
зато вин напевно має домашню тваринку и йому на***ти на майбутнє держави
Наталья
Показати IP
11 Листопада 2015 15:18
мiнфiн вирiшило добити цих людей...вирiшили з економити на пенсiонерах та дiтях...це просто абсурт...це просто дiбiлiзм...хай краще економлять на своiй заробiтнiй платнi...чи можливо пройшли вибори та потрiбно повертати витраченi кошти в своi кармани...Ми ж владу вибираэмо не для того щоб нас добивали i ставили на колiна....Дуже прошу не чiпайте дiток i пенсiонерiв...
Сергій
Показати IP
14 Листопада 2015 06:43
при владі нечесні та непослідовні люди... ось, наприклад:
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо збільшення розміру допомоги при народженні дитини та покращення демографічної ситуації у державі) за № 4661 від 08.04.2014 р.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=50577
... це вже далеко після Януковича та його "кишенькового парламенту" - і от дивина: на той час Розенко Павло Валерійович (як один з співавторів вказаного проекту Закону) був не лише за продовження цих виплат, але й виступав за відновлення їх розмірів до "докризових" рівнів, а нині - Розенко Павло Валерійович (як міністр соцполітики та член КабМіну) "тихенько за" скасування цих виплат...
Верховній раді слід припинити ці маніпуляції КабМіну прийнявши раз і назавжди Закон "Про види та розміри державної соціальної допомоги", де вказати категорії осіб, що потребують державної соціальної допомоги (нехай мінсоцполітики та ПФУ складають реєстр тих, хто потребує такої допомоги) та затвердити розмір державної соціальної допомоги для всіх цих категорій на рівні не нижчому, ніж величина "споживчого кошика" (згідно діючої постанови КМ України від 14.04.2000 р. за № 656 "Про затвердження наборів продуктів харчування, наборів непродовольчих товарів та наборів послуг для основних соціальних і демографічних груп населення)
Николас
Показати IP
1 Грудня 2015 17:48
Всех чиновников-на вилы и на удобрение!Украинцы,чого чакаетэ?Порошенко-першого!
Ганна
Показати IP
4 Грудня 2015 16:42
Виганяли значить бандитську владу ... А зараз - це ЩО ВЗАГАЛІ ТАКЕ ?
Славка
Показати IP
11 Грудня 2015 13:35
Щоб подавились вони тими грошима, які хочуть забрати. Дорогі мамочки, хіба це гроші? Хіба на них можна місяць прогодувати дитину? Та ви подивіться які ціни на памперси, на каші. Це просто нереально ростити дітину на ці нещасні 860 грн. На пачку памперсів даєш 400 грн, на кашу кожний другий день 40 грн, і це не на дорогі, а на одні із самих дешевих. Я вам скажу, я з простої сім'ї, не привикла жити на "широку ногу", і на мою дитину цих грошей вистачає на півтора тижня. Це на саму дитину. На себе і на їду ми їх не тратимо. Так нехай наша доброчесна влада дасть відповідь як на них прожити??? Вони живуть на мілліонах, які від простих людей крадуть і думають що якщо в них все добре то і в інших так? Вони помиляються.! Я б хотіла побачити як вони прожили б без своїх статків на 860 гривень цілий місяць. У мене чоловік як проклятий паше по 14 годин кожного дня, щоб оплатити зйомну квартиру і на їду щоб вистачило, бо такі ціни як у нас є на квартири купити може хіба шо олінарх. Все життя треба пахати, нічого не їсти і не пити, щоб заробити гроші на квартиру. Щоб вашим дітям і онукам так жилося як простим людям, якщо ви забираєте ці копійки, бо грошима їх з нинішніми цінами назвати не можна.
іра
Показати IP
23 Грудня 2015 07:43
під*р*си....
Валентина.
Показати IP
7 Січня 2016 11:15
Як вносити до бюджету сумму В 1 млн. Грн на благодийний концерт який никому не потрибний то е гроши....а як бильшисть симей живуть на минимальную зп то их не хвилюе становище.Як так можна?Чому зменшити зп депутатом соби не хотять?
Наталя
Показати IP
11 Січня 2016 13:00
Там ж пише коментар у статті"Проблему народжуваності держава вже вирішила".наскільки розумію я-це так:з роками-вмиратимуть пенсіонери,з кожними наступними хвилями мобілізації вмиратимуть молоді люди,а народжувати тепер ніхто не буде,якщо заберуть гроші.навіть заможні люди вищого класу будуть тримати гроші за пазухою,шоб мати що їсти,бо все дорожчає,не на сміх.отже,що ми маємо-залишаються лише міністри-хуїстри і президент-хуєнт.от і вся держава буде.ПИТАННЯ!НА КОЙ ЗДАЛОСЬ ТИМ ХЛОПЧИНАМ ВОЮВАТИ,ЯК ЗА РОКІВ 5 УКРАЇНИ ІТАК НЕ СТАНЕ???
каріна
Показати IP
13 Січня 2016 15:27
Це жахітя.Нехай вони собі вкоротять зарплати!!!І подивимся як вони будуть жити з жонами і дітьми якв які привикли до грошей.Нехай будить і'хня заплата в розмірі 1000 тисячі і подивимся як вони тоді заспівали б.....
анна
Показати IP
14 Січня 2016 22:11
я рахую що пенціонерам пенції треба збільшити а плату на дітей підняти це діти як можна забирати останє собі зарплати невкоротять а навпаки збільшать і не їздять в маршрутках а машини міняють дорогущі набивають кармани собі неха
й поживуть на 860 гр в місяць і тоді скажуть як воно
е
Показати IP
14 Січня 2016 22:17
С*кииииии!!!!!! Все шо можу сказати
Я теж мама
Показати IP
15 Січня 2016 02:12
Треба гроші і мамам і пенсіонерам і неписати всяку гидоту а бути людьми всі жити хочють скоротити владу і описати все горбом не заробив а накрав а недумати якщо забируть в нас в мам чи дадуть з них вам пенсионери чи на черзі не окажуця потім пенсіі скасувати
анонім
Показати IP
21 Січня 2016 09:40
Зарплату собі хай відмінять!!!!!!!!! Сволочі!!!!!
Мама Виктора
Показати IP
22 Січня 2016 20:56
Якщо ж вони припинять виплати на дітей, то мамки занесуть ту верховну раду з лиця землі і то буде правильним рішенням. А кожного виродка на кіл посадять. Знущаються як тільки можуть.
Анонім
Показати IP
23 Січня 2016 19:44
Коли будуть дитячі гроші.одним перевели а другим ні.хіба так можна.
Анонім
Показати IP
23 Лютого 2016 10:56
пі**ри
Шокована
Показати IP
4 Квітня 2016 14:33
Це пі**ець!!!! Мабуть я тупа, тому поясніть мені!!!! Чому я маю сплачувати державі податки? Держава мене не вчила, а вчили батьки, роботою мене не забезпечила, я шукала іі сама, квартиру мені не дала, а допомогли нам іі батьки придбати, бо на зйомній жити - гроші тільки зря витрачати і давати комусь заробити. На якій підставі я щось винна державі? Тоді, коли ця держава щось вкладе в мене, тоді я від вдячності і повинна сплачувати податки!!! А батьки синів котрих в ато забрали???? Держава допомогла іх народити, вивчити, лікувати, одягати, щоб потім заставляти іх борг державі віддавати? Які в нас борги перед державою можуть бути? Ми в неі в борг не брали!!!!! Це держава нам винна за те, що ми ще на неі працюємо! Що ми в неі в рабстві!!!!!! Так що хай тільки відмінять щось! На донбасі багато артилеріі, як повернуться чоловікі з ато...як підуть на киів.....ой бережіться....
Анонім
Показати IP
27 Серпня 2016 11:49
як це припинити виплату як дитям жить а ше ж э таки шо и без мужа живуть а вопше скильки нада дитям хай сами подумають и памперси и одежу вони шо тильки хочуть и знають соби кармани набивать и морди одэдать а дитям шо робить и йсти и в шо вдиваться цини пиднимаються на все а виплати прикратить да шо це за без придел
Я
Показати IP
23 Березня 2020 13:57
Дитина - дороге задоволення , коли з неї ростити Людину,особистість. Як багато,окрім хліба,потребує вона! Тоді ніякі виплати не допоможуть і не врятують,..
А для тих,хто поповнює сиротинці, народжує майбутніх наркоманів,жебраків,п'яничок, одноклітинність, калічок, "детей воскресенья" та й просто нещасних, раджу гумові вироби з аптек...
Кошти на харчування, ремонти, нестача кадрів: чого потребують волинські дитячі соцзаклади та психоневрологічні інтернати
Сьогодні 08:59
Сьогодні 08:59
У США відреагували на погрози РФ щодо бази ПРО у Польщі
Сьогодні 08:43
Сьогодні 08:43
«Гюрза» не раз рятувала життя мені й побратимам», – воїн сталевої сотки про «бойову подругу»
Сьогодні 08:10
Сьогодні 08:10
«Я один забезпечую сім’ю»: житель Дніпра на Волині оскаржив покарання за спробу незаконного виїзду за кордон
Сьогодні 07:16
Сьогодні 07:16
Букінгемський палац закривають на реконструкцію
Сьогодні 00:15
Сьогодні 00:15
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.