Луцьким перевізникам не терпиться підвищити вартість проїзду
Громадське обговорення подорожчання проїзду в міських маршрутках відбулося сьогодні, 12 лютого, в обласному центрі.
Нагадаємо, в Луцьку планують підвищити тарифи за проїзд в маршрутках до 3 гривень. Відповідне рішення пропонується винести на затвердження міськвиконкому 17 лютого. Як зазначив заступник міського голови Тарас Яковлев, пальне постійно дорожчає, відтак подорожчання проїзду вже на часі.
Пропонується, що тарифи зростуть з 1 березня. Однак, перевізники попросили цей термін змінити і підвищити плату за проїзд або наступного дня після прийняття рішення міськвиконкому, або з 20 лютого. На це заступник міського голови відповів, що в міськраді «подумають».
Що стосується проїзду дітей шкільного віку, то вартість проїзду такої категорії пасажирів зросте до 1,50 гривні. В Антимонопольному комітеті кажуть, що тарифи найближчим часом погодять. А ось дітям пропонують залишити проїзд на рівні 1 гривні, оскільки «водіям з копійками незручно возитися».
Натомість перевізники кажуть, що копійки - не проблема, бо дітей не так багато їздить, тож незручностей не буде. А самі перевізники часто працюють в збиток, бо, до прикладу, у вихідні, стверджують, вони заробляють по тисячі гривень, а витрачають на пальне 900 гривень.
Власне, перевізники кажуть, що тарифи на проїзд, згідно з законодавством, можуть переглядатися щойно пальне подорожчає на 10%. Тож якби перевізники це робили так, як і каже процедура, вартість проїду складала б уже 3,50 гривні.
Відтак, перевізники кажуть: на ціну 3 гривні за проїзд для дорослих і 1,5 гривні для дітей вони поки що погоджуються, але «зупинятися на цьому не будуть». Тож перевізники вже готуються до подання документів для проведення регуляторної процедури на наступне підвищення тарифів за проїзд.
До слова, представники ветеранських організацій, пенсіонерів, інвалідів, які прийшли на обговорення, зазначили: з незахищених верств населення здирають по три шкури, а ціни тим часом ростуть на все, не лише за проїзд. Тож, в залі пролунали закиди до Антимонопольного комітету, мовляв «ганьба» йому, бо він не контролює ріст цін, і думає не про простих людей, а про наповнення кишень підприємців.
Натомість в Антимонопольному комітеті кажуть, зважаючи на економічну ситуацію, систему перевезення доведеться рано чи пізно оптимізувати. А питання про ріст цін – питання не до них, а до Нацбанку і економіки.
Відтак, Антимонопольний поки що не погоджується на вартість проїзду для дітей в обсязі 1,50 гривні. Власне, остаточні суми і терміни стануть відомі після прийняття рішення членами міськвиконкому.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Нагадаємо, в Луцьку планують підвищити тарифи за проїзд в маршрутках до 3 гривень. Відповідне рішення пропонується винести на затвердження міськвиконкому 17 лютого. Як зазначив заступник міського голови Тарас Яковлев, пальне постійно дорожчає, відтак подорожчання проїзду вже на часі.
Пропонується, що тарифи зростуть з 1 березня. Однак, перевізники попросили цей термін змінити і підвищити плату за проїзд або наступного дня після прийняття рішення міськвиконкому, або з 20 лютого. На це заступник міського голови відповів, що в міськраді «подумають».
Що стосується проїзду дітей шкільного віку, то вартість проїзду такої категорії пасажирів зросте до 1,50 гривні. В Антимонопольному комітеті кажуть, що тарифи найближчим часом погодять. А ось дітям пропонують залишити проїзд на рівні 1 гривні, оскільки «водіям з копійками незручно возитися».
Натомість перевізники кажуть, що копійки - не проблема, бо дітей не так багато їздить, тож незручностей не буде. А самі перевізники часто працюють в збиток, бо, до прикладу, у вихідні, стверджують, вони заробляють по тисячі гривень, а витрачають на пальне 900 гривень.
Власне, перевізники кажуть, що тарифи на проїзд, згідно з законодавством, можуть переглядатися щойно пальне подорожчає на 10%. Тож якби перевізники це робили так, як і каже процедура, вартість проїду складала б уже 3,50 гривні.
Відтак, перевізники кажуть: на ціну 3 гривні за проїзд для дорослих і 1,5 гривні для дітей вони поки що погоджуються, але «зупинятися на цьому не будуть». Тож перевізники вже готуються до подання документів для проведення регуляторної процедури на наступне підвищення тарифів за проїзд.
До слова, представники ветеранських організацій, пенсіонерів, інвалідів, які прийшли на обговорення, зазначили: з незахищених верств населення здирають по три шкури, а ціни тим часом ростуть на все, не лише за проїзд. Тож, в залі пролунали закиди до Антимонопольного комітету, мовляв «ганьба» йому, бо він не контролює ріст цін, і думає не про простих людей, а про наповнення кишень підприємців.
Натомість в Антимонопольному комітеті кажуть, зважаючи на економічну ситуацію, систему перевезення доведеться рано чи пізно оптимізувати. А питання про ріст цін – питання не до них, а до Нацбанку і економіки.
Відтак, Антимонопольний поки що не погоджується на вартість проїзду для дітей в обсязі 1,50 гривні. Власне, остаточні суми і терміни стануть відомі після прийняття рішення членами міськвиконкому.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 47
лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 13:08
Тариф має бути 10₴ . Кому не подобається, нехай їздить пішкарусом.
лучаниНУ до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 13:13
В тебе мабуть зарплата у 10000, що ти маєш змогу платити 10 грн. за проїзд? Або ти просто троль!:)
666 до лучаниНУ
Показати IP
13 Лютого 2015 10:44
Це міг бути сарказм.) Люди, прокиньтесь ви нарешті, доведіть, хоча б собі, що ви не бидло, і ваша думка чогось-таки варта! Після підвитщення тарифів не сідайте в маршрутку принципово - тиждень-другий поїздять порожні - залюбки возитимуть за 2.50.
НЕЛУЧАНИН до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 13:15
купи собі губозакаточну машину і шуруй возити свиней в мухос№анськ пуд кувлє
Анонім до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 13:38
Коли підвищити тариф на транспорт , то потрібно тоді збільшити податок ,бо вони всі на єдиному податку ,то їм різниці немає скільки платити.І перевірити чи всі оформленні водії ,і скільки сплачують до бюджету податку.
Пішохід до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 14:00
10- то перебор а 5 гр - самий раз
EC до Пішохід
Показати IP
12 Лютого 2015 20:02
Умова : всі ті хто мае пільги їздять безкоштовно. Ніяких відмін пільг
твоя смерть до Пішохід
Показати IP
13 Лютого 2015 00:00
коментар було видалено
твоя смерть до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 23:58
коментар було видалено
Люди
Показати IP
12 Лютого 2015 13:13
Якщо не терпиться хай шукають собі нову роботу. А треба дослухатись до людей а не до підприємців бізнесменів і таких подібних. Для чого тоді та влада як все диктують бізнесмени і олігархи?????????????????????
Настя
Показати IP
12 Лютого 2015 13:16
Якщо їм не терпиться і ще як вони розказують 3 грн. мало то нехай собак возять або цеглу -тобто шукають кращу роботу а люди які їздять на роботу і навчання і у лікарню їм нічим платити. Влада просніться вже нарешті!
НЕЛУЧАНИН
Показати IP
12 Лютого 2015 13:18
РАМАНЮК !!!! Кколи пасажиропотік порахуєш, встановиш касові апарати в маршрутках, оптимізуєш рух транспорту, щоб не возили повітря, а значить, не були збитковими. чи відкат легше взяти ?
Анатоль_
Показати IP
12 Лютого 2015 13:23
Треба підвищити до 10-20 грн. по місту. Нічого не поробиш. Н.С. мене у цьому питанні підтримує!!!
твоя смерть до Анатоль_
Показати IP
13 Лютого 2015 00:02
коментар було видалено
ольга
Показати IP
12 Лютого 2015 13:24
А нам подобається наша пенсія і ціни на ліки і продукти?
Хто нас про це питає? Не чула, щоб водії маршруток шукали іншу роботу, більш високооплачувану!!!!
водій до ольга
Показати IP
12 Лютого 2015 16:50
Пані Ольга! Водій це не робота а хоббі!
НЕЛУЧАНИН до водій
Показати IP
12 Лютого 2015 17:01
а я то думаю, чого водії бувають такі нарвані . невропатія - це хоббі виявляється
Віктор
Показати IP
12 Лютого 2015 13:32
Громадське обговорення? а де громада?
Щось там пару чоловік, і явно тих хто за найдцять сотень долларів покивають головами типу "ага, ага, треба піднімати"
НЕЛУЧАНИН до Віктор
Показати IP
12 Лютого 2015 17:03
це як у мєнтів є свої чергові свідки з різного приводу, у раманюка є своя громада.
Віктор
Показати IP
12 Лютого 2015 13:39
А з яких зарплати де мае брати гроші людина яка одержує мінімальні зарплатню щоб платити ще дорожче ? хто розкаже романюк міський голова чи гунчик області? і якість перевезення щось ніколи не міняється у кращу сторону
лучани до Віктор
Показати IP
12 Лютого 2015 13:42
Звертайся до свого працедавця за підвищенням
небайдужий
Показати IP
12 Лютого 2015 13:43
Рекомендую всім ходити пішки! 10 тисяч обов"язкових швидких кроків на день лише додасть вам здоров"я!
аааааа
Показати IP
12 Лютого 2015 13:50
якби було невигідно їздити - знайшли б інше заняття...знаю водіїв, які собі по 2 маршрутки і маршрути покупляли, іноді їде рухлядь- гальма при торможенні так скриплять, наче собак хто душить - а не з'їде для ремонту - клієнтів упустить! Колись щоб взяти 1 пасажира не дуже й зупинялись, а зараз так жалібно дивляться по зупинках, чи хто не махне рукою, особливо після 19-20.00. хто ту виручку порахує за місяць, який водій правду скаже....сьогодні їхав - крісла продавлені, сама облуплена, свастика всередині салону намальована якимось недоумком - що водій не може дивитись за порядком в салоні, тільки за грошима?
громада
Показати IP
12 Лютого 2015 13:57
На тих обговореннях буде заказушна "громадськість" від перевізників це 100% і таке вже не раз було!!!
Пасажир
Показати IP
12 Лютого 2015 14:06
В місті заробітна плата від 1300 до 2500 і це в 60% населення. При нинішній ціні 2.50 давно вже ходжу пішки, буханка хліба 5.60 і таки приходиться робити вибір чи їхати, чи потратити свій час на дорогу та купити хліба. А тут тільки за один не "рибний день" нарахували 100грн і вже біда! "Якщо не терпиться хай шукають собі нову роботу." --- підтримую!!!
Володимир
Показати IP
12 Лютого 2015 14:09
Підвищити до 3 грн можна, але тільки при умові встановлення готівково-безготівкових терміналів на вході. Якщо водій не матиме доступу до грошей, то це щось змінить і дасть дані про реальний пасажиропотік і рентабельність.
А так це просто гроші на вітер і причому людьські, а не тих хто це вирішує.
небайдужому
Показати IP
12 Лютого 2015 14:10
А ще краще бігти за таксі,так можна більше заощадити грошей!
Семен
Показати IP
12 Лютого 2015 14:14
Билетики брать каждому в облом. Вот и дождались.
НЕЛУЧАНИН до Семен
Показати IP
12 Лютого 2015 17:07
по-перше, ті білетики не в кожного є, а по-друге, що це дасть? так важко ліві білети надрукувати ? ТІЛЬКИ КАСОВИЙ АПАРАТ або ЕЛЕКТРОННИЙ БІЛЕТ
Віктор
Показати IP
12 Лютого 2015 14:14
Розумно сказати звертайтесть до працедавця! Але ж вони -це ваі бізнесмени які зажираються так що іноді і мінімалку не хочуть платити! це жлоби багачі це жмоти! бідний і середній клас скоріше дасть копійку на лікування хворих дітей і так далі а чим багатий тим і скупіший. Так і з перевізникам недавно піднімали за проїзд тепер знову? це вже нема слів куди ви людей заводите? що дитина теж більше має одержувати зарплату яка ходить в колу? що мама яка ніде не працює держава ж не збільшує їй доходи.
лучани до Віктор
Показати IP
12 Лютого 2015 14:23
Свої доходи потрібно збільшувати самому і не заглядати у чужий рот.На Волині багато робочих місць де платять хорошу зарплатню, але тільки тим ,хто багато і добре працюють. Туніядці та алкашня завжди стогне.
Анонім до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 15:55
Ти придурок де у нас багато і плаять зарплату хорошу. Я економіст маю 3000 тисячі грязної, а вирахують і що маю. 2300.Я можу собі що дозвіолити. Я не дурніша тебе багача і олігарха, що використовує нас, а не платить ні хрена
Оля до Анонім
Показати IP
12 Лютого 2015 15:56
Ти повинене платити подакти і не держати неоформлених людей і платити мінімалку офіційно. Всіх вас садити давно пора олігархи чортові
НЕЛУЧАНИН до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 17:15
залазити в чужу кишеню, як це роблять перевізники з благословіння раманюка - нічим не краще, ніж заглядати в чужий рот
НЕЛУЧАНИН до НЕЛУЧАНИН
Показати IP
12 Лютого 2015 17:16
така категорія людців називається здирники або хапуги
Настуся
Показати IP
12 Лютого 2015 14:29
А давайте нехай ті хто заробляють гарно платять від 10 грн. і більше а в кого мінімалочка -то2 грн. і менше!!!
Ага до Настуся
Показати IP
12 Лютого 2015 16:35
А хто не працює- хай їздить безоплатно
Ігор
Показати IP
12 Лютого 2015 14:31
Потрібно до людей відноситись нормально!! Що забули як вікна били у державних органах? А тепер що краще щосб влада може людям запропонувати ? здерти так а от працевлаштуватись на нормальну роботу дуже важко а багатьом і складно. Претензій багато а оплата мізерна з наими цінами
лучани до Ігор
Показати IP
12 Лютого 2015 14:43
До чого тут держава? Якщо перевізники є приватними. Тролейбуси - власність лучан, маршрутки- одноосібні власники.
НЕЛУЧАНИН до лучани
Показати IP
12 Лютого 2015 17:09
держава до того, що вона виконує регуляторну функцію
яяяя
Показати IP
12 Лютого 2015 15:41
Так нехай пустять тролейбуси, щоб можна було доїхати в любу точку міста, по маршруту тих самих маршруток, а то з Відродження, щоб добратися на Львівську чи Володимирську немає жодного тролейбуса. Думаю такий маршрут не був би збитковим, а навіть навпаки надприбутковим!!!!Та мабуть він не сильно вигідний для когось.....
Здуріти можна, ціни на все зростають по пару раз на день, а зарплата тільки врізається, так як в країні тяжка ситуація.
Здвоєні автобуси та тролейбуси пустити по місту, як в Польщі, а маршрутки пора в металолом відправляти. і тарифи на проїзд можна буде знизити так як піднімуться прибутки замість 3 маршруток 1 здвоєний автобус (витрата пального менша, коефіцієнт корисної дії більший.) просто у нашій міській владі багато хабарників, яким це не вигідно, їм краще "на лапу взяти " аніж зайнятись оптимізацією як маршрурітв, які в основному накладаються (від цума до гостинця)...
Лучанка
Показати IP
12 Лютого 2015 18:47
Зараз всім важко. Як добре,як тільки піднімається долар, перевізники до влади-треба підняти тарифи.А куди іншим звертатися,щоб перекрити їхні витрати? Це тепер школярі не повинні відвідувати різні гуртки чи не так,бо зі слів перевізників школярів, які користуються маршрутками не так багато,бо більшість ходять в школи поблизу дому.
2323
Показати IP
12 Лютого 2015 20:24
Романюку та його команді не вигідно, щоб їздило більше тролейбусів ,бо від перевізників отримують відкати.
ggggggggggggggg
Показати IP
12 Лютого 2015 22:56
Пропоную встановити касові апарати, здійснити моніторинг пасажиропотоку і визначити собівартість поїздки. Вийде по 5 грн, будемо платити, але будемо знати, що водій грошей не краде і все чесно. Витрати перевізників зросли, але ж треба рахувати пасажиропотік.Якщо у 31 і 47 маршрутах людей набито битком, то вартість поїздки не 3 грн, а 1 грн. Хто це рахував? відразу кричать підвищуй ціни. У 12 маршруті ціни підвищили і вони їздять напівпорожні, то тепер хочуть підвищити в усіх маршрутах, щоб все таки заставити людей платити. ЗДИРНИКИ БЕЗСОВІСНІ!!!!!! кому війна, а кому мать родна!!
Пасажир
Показати IP
13 Лютого 2015 16:33
Так як вони зараз їздять, особливо у вечірній час, і того забагато. Ніхто їх не контролює, водії самі вирішують, їхати їм по маршруту, чи зїзжати з ньго, чи десь зрізати. Факт, маршрут №8 10.02.2015р. бортовий номер 8015 АС 57-44 ВА у період 18:00 мав рухатись по вул Б.Хмельницького, а насправді розвернувся на площадці перед готелем "Україна" і поїхав на "хлібне місце" зупинка ЦУМ. А ти чекай....!
Кабмін обмежив термін дії деяких відстрочок від мобілізації
Сьогодні 15:11
Сьогодні 15:11
Кинув шину в працівників: судили одного з учасників мітингу біля будівлі Ковельського ТЦК
Сьогодні 14:15
Сьогодні 14:15
Перетинала дорогу поза переходом: деталі ДТП в Луцькому районі, у якій постраждала пішохідка
Сьогодні 13:47
Сьогодні 13:47
На війні загинув нацгвардієць з Ковеля Богдан Степанюк
Сьогодні 13:19
Сьогодні 13:19
У Володимирі у власній оселі ледь не згорів господар
Сьогодні 12:51
Сьогодні 12:51
У лікарні Володимира помер захисник Володимир Воробйов
Сьогодні 11:55
Сьогодні 11:55
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.