Коли лучанам включать гарячу воду
У квартирах лучан ймовірно до Дня Незалежності з'явиться гаряча вода. Таке припущення зробив міський голова, - повідомляють у відділі інформаційної роботи міськради.
Зокрема, Луцький міський голова Микола Романюк зазначив: «Моє основне завдання – забезпечити, щоб в опалювальний сезон в оселях лучан, освітніх та лікувальних закладах було тепло. Тому прийняли рішення припинити подачу гарячої води. Це рішення тимчасове. Кінцева дата не визначена. Однак, це не означає, що гарячої води не буде до Нового року. Ми думаємо, що до Дня Незалежності її включимо, а далі будемо вирішувати», – наголосив міський голова.
Припинення постачання гарячої води у Луцьку на невизначений час – це не єдиний спосіб заощадження бюджетних коштів. Зменшити споживання газу планують завдяки низці заходів.
«На останній сесії міської ради було прийнято рішення, що окремі міські програми не будуть реалізовуватися. Зокрема, цьогоріч планували відкрити чотири додаткові групи у садочку по вулиці Чехова, однак, цього робити не будемо. Усі кошти, які передбачалися на реалізацію програм, передані підприємству «Луцьктепло», де терміново буде проводитися заміна неефективних котлів, втілюватимуться окремі заходи, які передбачені по програмі ЄБРР і які є ефективними», – зазначив Романюк.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Зокрема, Луцький міський голова Микола Романюк зазначив: «Моє основне завдання – забезпечити, щоб в опалювальний сезон в оселях лучан, освітніх та лікувальних закладах було тепло. Тому прийняли рішення припинити подачу гарячої води. Це рішення тимчасове. Кінцева дата не визначена. Однак, це не означає, що гарячої води не буде до Нового року. Ми думаємо, що до Дня Незалежності її включимо, а далі будемо вирішувати», – наголосив міський голова.
Припинення постачання гарячої води у Луцьку на невизначений час – це не єдиний спосіб заощадження бюджетних коштів. Зменшити споживання газу планують завдяки низці заходів.
«На останній сесії міської ради було прийнято рішення, що окремі міські програми не будуть реалізовуватися. Зокрема, цьогоріч планували відкрити чотири додаткові групи у садочку по вулиці Чехова, однак, цього робити не будемо. Усі кошти, які передбачалися на реалізацію програм, передані підприємству «Луцьктепло», де терміново буде проводитися заміна неефективних котлів, втілюватимуться окремі заходи, які передбачені по програмі ЄБРР і які є ефективними», – зазначив Романюк.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 65
Анонім
Показати IP
5 Серпня 2014 12:51
Мандавошки голосуют за майдан, им очень повезло с новой властью...
бронь до Анонім
Показати IP
5 Серпня 2014 13:20
чтоб ты жил за 101 км московской окружной.
У всіх бідах винні ті хто підтримував майдан, всі хто скакав, бачу народ не вдоволений здобуттям майдану. Проте я задоволений, видно що народ буде їх чіпляти на гілляки ближче до зими.
баба параска до Дід Панас
Показати IP
5 Серпня 2014 17:44
Твоя гіляка тебе вже давно чекае
мінона до Анонім
Показати IP
5 Серпня 2014 14:39
І головний серед мандавошок це ти
ЗА до Анонім
Показати IP
5 Серпня 2014 21:33
Для чого віддали Луцьктеплу 2 000 000 гривень, коли води не буде гарячої?
розум
Показати IP
5 Серпня 2014 12:52
Ото економія! Знайшли де, на дітях. За рахунок того,що не відкриютьдодаткових груп у садочку на Чехова. А, можливо, чиновникам слід перейти на заробітну плати лише в три тисячі гривень і опалювальний сезон забезпечений. Але ж кожен начальник хоче гарно жити і економити виключно на людях, і ніколи себе не обділить. Таке життя.
чиновник до розум
Показати IP
5 Серпня 2014 13:11
в чиновника зарплата - 1500 грн! і чиновники - теж живуть у Луцьку й на них теж економлять! люди, в нашій країі війна й необхідно це розуміти! економія у всі країні - це єдиний вихід, аби зимою було опалення! не треба шукати ворога, Бог дав нам це випробування, аби згуртуватися та разом перемогти!
чмо до чиновник
Показати IP
5 Серпня 2014 13:44
тварюко сам пробуй
чиновник до чмо
Показати IP
5 Серпня 2014 14:05
особисті образи - свідчать про ваш рівень.
чиновник2 до чиновник
Показати IP
5 Серпня 2014 14:14
Повністю Вас розумію і підтримую
Анонім до чиновник
Показати IP
5 Серпня 2014 15:14
а коли випробування торкнеться олігархів і мафії
CoM до чиновник
Показати IP
5 Серпня 2014 16:03
У вас боги відібрали розум і здоровий глузд, після чого ви почварилися з росіянами у яких вам все одно доведеться купувати газ. Бо іншого виходу немає.
Анонім до розум
Показати IP
5 Серпня 2014 14:27
Підтримую стопроцентно. Їм до лампочки,що в нас немає води.Ми мясо гараматне для них. У них свої віли і своя вода і газ.Думаю всі чини бізнесмени будуть і в теплі і з водою,бо вони накрали стільки,що забезпечимли себе до скону і внуків. Але як бахне ядерна ракета буде всім гаплик.
ярослав
Показати IP
5 Серпня 2014 12:59
завжди економлять на бідних. Скільки у нас міліонерів то на них ніяк не економлять а все на простих!! коли вже дочекаемось правди.
Лучанин
Показати IP
5 Серпня 2014 13:00
У Луцьку супер-мер. Йому поставили задачу зменшити газоспоживання на 10%. Можна було вирішити прогресивним шляхом - збільшити енергоефективність котелень, та перевести їх на інші види палива, але ж навіщо ці складності, простіше й дешевше (для власників котелень) виключити в місті на 2 місяці гарячу воду. Так що "люстрацію", та покращення після майдану можна відчути вже, причому на власній шкірі.
Кошти відсутні до Лучанин
Показати IP
5 Серпня 2014 14:16
Для того, щоб перевевсти на інші види палива - потрібні кошти
Анонім до Кошти відсутні
Показати IP
5 Серпня 2014 14:33
на майдан хватило?
мінона до Анонім
Показати IP
5 Серпня 2014 17:46
Тобі на розум ні
Оля до Лучанин
Показати IP
5 Серпня 2014 14:29
Можна було б перейти на мазуту. Чудова котельня на ДПЗ, Було там азуту на років 3. Все продали і все вкрали бандити.Чого ще хочете? В них є і буде все.
лучанка до Лучанин
Показати IP
5 Серпня 2014 21:13
луцькому меру до нас байдуже- у нього вода є. Він живе за містом в особняку тож проблеми лучан йому незручностей не створюють)
Скоро і до вас
Показати IP
5 Серпня 2014 13:02
Не обділить себе Романюк. Давайте зекономимо газ на хатинках в Зміїнці де проживає мер. В нього проблем нема, колонки, котли все працює - гаряча холодна і т.д. Чому на одних економимо, а інші розкошують?
А давайте? до Скоро і до вас
Показати IP
5 Серпня 2014 13:11
А давайте усі поїдемо в гості до Романюка, візьмемо усі сім"ї, своїх діток та й будемо у нього митися, прати, а там дивись і перевлашуємо його будинок на садочок, а що? Він же за народ переживає, за наше майбутнє - дітей! Одумайтесь Миколо!!!
не розумію до А давайте?
Показати IP
5 Серпня 2014 13:23
не можу сказати про себе, що багата! але в тій ситуації, що зараз перебуває наша країна, вважаю рішення влади правильним. необхідно згуртуватись, вже одні спровокували конфлікт, що війна на дворі! люди, ви, що не орієнтуєтесь в ситуації, нам зимою опалення може не бути, а ви буде говорити, що в +38 воду гарячу відключили! а люди в селі, як живуть?
Лучанин до не розумію
Показати IP
5 Серпня 2014 14:06
А давайте ще перейдемо зимою у багатоповерхівках на опалення дровами в грубках, освітлювати домівки лише свічками, забарикадуєм у будинках сан вузли та будемо митись раз в рік, бо така сиуація в країні.
Люди й без того підтримують армію, як тільки можуть, а чиновники, користуючись цим продовжують ведення політики Овоча.
369 до А давайте?
Показати IP
5 Серпня 2014 15:19
оце єдино правильне рішення ,так зробити!!!!!! може ця вош - романюк і пошивелиться!
пар до Скоро і до вас
Показати IP
5 Серпня 2014 13:16
то купіть собі бойлера і теж матимете гарячу воду))))
Лучанин до пар
Показати IP
5 Серпня 2014 14:29
А заодно замініть проводку в квартирі, бо 40-річні кабеля не витримають 3 кВт, знайдіть зайвий 1 м2 у квартирі на той бойлер, проведіть нові труби від бойлера до ванни, умивальника, кухні. А якщо у будинку захочуть бойлер підключити ще кілька сусідів, то прийдеться ще й міняти лінії електропередач до будуинку та трансформаторну станцію.
Нуся до Скоро і до вас
Показати IP
5 Серпня 2014 14:04
Дивно. чому ті волиняки постійно ниють.Вибрали собі мера, депутатів, яких хотіли, ніхто не змушував. Чому зараз всі підняли хай? Звісно, є певний відсоток підбурювачів, але постійний негатив заполонив всю мережу Волині.
Анонім до Нуся
Показати IP
5 Серпня 2014 14:31
Хто їх вибирає,схаменіться.Самі себе вимбирають.Скільки ви будете мати нас за лохів.
василь
Показати IP
5 Серпня 2014 13:09
ситий голодного не зрозуміе. вічно на найбідніших економлять. безсовісна влада. скільки міліонерів олігархів -чому ж ви на них не економите? скоро люди і цььго не витримають а буде війна з олігархами які за наші гроші повистоювали собі віли автівки і так далі а нас наймають і розказують що нема і нема. Романюк не дбае про людей а про власні інтереси. те що треба зекономити могли б багаті бізнесмени оплатити в такі важкі часи а не дерти з малозахищених людей . ганьба!!!!!!!
знаючий
Показати IP
5 Серпня 2014 13:19
А до чого тут Романюк? Таке рішення прийнято на рівні держави. Місту доведені ліміти. Не забувайте в країні війна.... Чи краще залишитися без тепла взимку???
УКЕ
Показати IP
5 Серпня 2014 13:20
З коментів видно, що багато людей не розуміє, яка ситуація нині в країні. Не в одному Луцьку гарячу воду відключили. Так діють і у інших містах. Що поробиш якщо Росія відключила газ. А не зекономимо нині газ, то сидітимемо зимою у холодних квартирах.
хуке до УКЕ
Показати IP
5 Серпня 2014 13:48
Так заплати за газ и будет тебе счастье.
Лучанин до УКЕ
Показати IP
5 Серпня 2014 14:10
Треба економити не на рядових громадянах, а на підприємствах, де обладнанню 50-60 років. Чому не економлять за рахунок підприємств Ахметова, Порошенка, Коломойського,Фірташа? Чому "складну ситуацію" повинні страждати прості Українці?
Джулія до УКЕ
Показати IP
5 Серпня 2014 15:23
Щойно була в міській раді. 3 працівники в один голос переконували, що теж воду в каструльках гріють і на бойлери стягуються. А на моє-і не лише-питання, чому не можна хоча б 2-3 години на день вмикати гарячу воду, сказали, що економніше так, як мер зробив. Може, воно й так, але без економічно обгрунтованих розрахунків...
Оленка
Показати IP
5 Серпня 2014 13:20
Люди, невже вий досі не розумієте, що живемо в умовах війни. Якщо кожен буде думати тільки про комфорт і як набити шлунок, то ця війна буде довго тривати. Ви запитайте,тих хлопців з полісся, що зараз в АТО чи хочуть вони до дому, а чи їх теж мучать такі дріб’язкові проблеми як вас. Я готова не тільки бути без гарячої води, а й їсти один хліб, аби країна вибралася з ями, аби скоріше закінчилася війна.
Лучанин до Оленка
Показати IP
5 Серпня 2014 14:33
Якщо чиновники(усіх рівнів) та керівники штабу АТО "будуть думати тільки про комфорт і як набити шлунок", а також про те як просверлити дірку в погонах для нової зірочки то "ця війна буде довго тривати". А від нас як рядових громадян мало що залежить.
Васіл
Показати IP
5 Серпня 2014 13:22
А чому у всіх бідах винен Романюк? а чого ніхто не винить депутатів, уряд. наш мер робить все, аби хоч якось виправити ситуацію. Я думаю, що йому важко дався крок з відключенням гарячої води і він розумів, що люди будуть невдоволені.
Чиновник до Розум
Показати IP
5 Серпня 2014 13:23
Де ви таке взяли, що чиновники у Луцьку отримують такі заробітні плати? Щодо відключення гарячої води, звичайно, що таке рішення міського голови не викликає захвату у людей, в тому числі й у чиновників, які теж - люди. Але поки тепло і у нас не стріляють, то ми не задумуємось, що незабаром зима... Як у вірші "Муха-цокотуха"... У даному випадку міський голова 100% правий, адже якщо зараз потерпимо незручності, то зимою буде газ, щоб обігріти наші оселі.
Лучанин до Чиновник до Розум
Показати IP
5 Серпня 2014 14:40
Для того, щоб, мати право говорипро те, що, треба економити газ, потрібно глянути на статистику по використанню того самого газу. На опалення та нагрів води йде менше половини спожитого країною газу. Тому економити потрібно промисловості, а не населенню.
Думай до Чиновник до Розум
Показати IP
6 Серпня 2014 14:02
Як у вірші "Муха-цокотуха"...
Это вообще-то было в басне Крылова "Стрекоза и Муравей:
" Попрыгунья Стрекоза
Лето красное пропела;
Оглянуться не успела,
Как зима катит в глаза."
Шура
Показати IP
5 Серпня 2014 13:25
Переїзджайте усі в село. там добре. матимете власний будинок і котел, і воду гарячу постійно))) а природа то яка. екологія
Стас
Показати IP
5 Серпня 2014 13:26
бо влада повинна людям створювати умови за які вони платять! а війна теж для простих. чомусь чиновники тільки міняють призначають і так далі. невже це не видно? якщо прогинатись під усіх то так завжди і буде -"битий небитого везе " якби тих військових які мають завання і пенсії туди мобілізували на війну то було б мабуть по -іншому . і треба щоб чиновників підтримували міські міліонери а не прості люди в яких і так нічого немае. війна -для бідних ???????
Іра
Показати IP
5 Серпня 2014 13:30
Люди, що пишуть коментарі точно не усвідомлюють, у яких ми умовах живемо. жаль вас!
Лучанка
Показати IP
5 Серпня 2014 13:33
а я рахую, що з метою економії можно і потерпіти без горячої води вот як що зимою не буде опалення то ми заспіваємо, а помитися можно і нагріти води не велике панство, ситуація в державі з газом критична всі знають то молить бога щоб газ взагалі був
Подякуйтe майдану, до нього з газом було все добре.
баба параска до Дід Панас
Показати IP
5 Серпня 2014 17:52
Зато в тебе -що до майдану, що після -небуло розуму то і не буде
м до Дід Панас
Показати IP
22 Серпня 2015 08:41
Вам би голову полікувати і то конкретно. і всім хто майдан звинувачує. Жопа би була ще більша. А Романюк - г... конкретне, як не крути. Згадайте від якої партії він висувався на мери і ким був ще раніше. І платимо ми за свою бездіяльність за всі 20 років, які грубо кажучи, прокакали. Бо вибирали комуняків і бандитів. Патріотами треба бути, бо інакше буде те, що в принципі є зараз.
Анонім до Лучанка
Показати IP
5 Серпня 2014 21:41
А воду чим гріти - не газом ? Яка тоді у біса економія. А зимою мерзнути таки доведеться. Недарма санітарну норму температури зменшили до 16 градусів. Додайте до бойлерів калорифери та інші обігрівачі і будете ще й без світла сидіти, при свічках.
петро
Показати IP
5 Серпня 2014 14:04
майдан допоміг яка влада такі і послуги
Лучанин
Показати IP
5 Серпня 2014 14:20
Я думаю при тій ситуації, яку створила влада, нам гарячої води не бачити, як і тепла. Ото доборолися! Геть таку владу!!!
Ваня до Лучанин
Показати IP
5 Серпня 2014 14:36
У них буде все,чого ти паришся? Коли, яка влада думала про дурний нарід.Про себе думають. Одна курка гребе від себе. Люди чого ми настільки дурні.З нас зробили рабів і далі роблять.В окрита лізуть одні злодії бандити ті ж самі. Чого вартий той Гунчик і в заступники бере таих же самих своїх .Що змінилося одні і тіж комуністичні злодійські морди.Скоро всю пенсію злидарську заберуть на армію, а ми нею не заплатимо навіть за комунальні послуги, а їсти будет траву влітку, а сніг взимку.Як може людина,яка не працювала ні одного дня,одержувати таку пенсію, як ця що пропрацювала 40 років і більше. Де є таке в європейцських країнах, В якій підкажіть?
Анонім
Показати IP
5 Серпня 2014 14:50
Якраз на День Незалежності і включать. Що б свято відчувалось. А на наступний виключать, бо свято закінчилось. Добре тим у кого газова колонка.
А на них
Показати IP
5 Серпня 2014 15:14
Не день незалежості, а день народження Колі Романюка
ліза
Показати IP
5 Серпня 2014 15:42
нічого хорошого ця влада не робить треба напевно звертатися до порошенка -це мабуть він переконує це робити міських голів а вони підкоряються бо ж хочуть на посадах лишитись і забувають що їх обрав народ для кращого життя а не таке як зараз робиться. конкретних дій немає. хто контролює ті гроші що йдуть на армію? ??????????????????????
Депутатка до ліза
Показати IP
5 Серпня 2014 20:42
Ну вибрали олігарха порошенка, то звертайтеся тепер.
Небесна Сотня померла саме за те, щоб ми вибрати олігарха- вирішили виборці -і ВИБРАЛИ, ТЕПЕР нехай РАДІЮТЬ,
Луцьктепло
Показати IP
5 Серпня 2014 17:03
А чого романюк мовчить через що відключили газ - луцьктепло заборгувало за газ близько 70 млн.грн. При цьому тут війна і Порошенко!
Луцькхолодно
Показати IP
5 Серпня 2014 17:15
Томущо Луцьктепло вже фірма не міської ради а його боса Єрємєєва.
123
Показати IP
5 Серпня 2014 19:00
От власника Луцьктепла Єремєєва потрусили б! Що,кишка тонка
Романюку
Показати IP
5 Серпня 2014 19:07
А хто проводив моніторинг,що дешевше-вимкнути гарячу воду,чи нести затрати,коли в кожній квартирі лучани будуть гріти НА ГАЗІ каструлі з водою. Економія капець. Дайте дозовано,з 7 до 9 ранку гарячу воду і всі будуть задоволені!
my_gift
Показати IP
6 Серпня 2014 14:12
Обурення обуренням, а бойлер купляти треба...
АНДРЕЙ МОРОЗОВ
Показати IP
7 Серпня 2014 00:44
Відкритий лист до безголового Голови м.Луцьк: М. Романюка. "СОВОК іде в ЕС"
http://gazeta.ua/blog/44716/vidkritij-list-do-bezgolovogo-golovi-mluck-m-romanyuka-sovok-ide-v-es-
Анонім до АНДРЕЙ МОРОЗОВ
Показати IP
7 Серпня 2014 11:56
Ти дибіл??????????? Власник "Кортиніума" не Палиця, а Єремєєв!!!!!!!!!! Такому "знатоку", як ти аби гавкнути!
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.