Фонд Ігоря Палиці припиняє фінансування «Варти порядку» в Луцьку?
6,3 мільйона гривень, а це - більше 500 тисяч щомісяця за рік фінансування виділяв Фонд Ігоря Палиці для забезпечення порядку в обласному центрі Волині. Майже 200 задіяних добровольців, патрулювання міста, навчання, тренування, стрільби, розвиток учасниками стресостійкості, затримання порушників – робота, яка лишалася непомітною для пересічного лучанина. Чому?
Очевидно, каже голова правління громадського формування «Варта порядку» Олександр Тиводар, тому що більшість інцидентів, які мали місце або могли його мати в Луцьку, знищувалися в зародку.
Щодо того, чи є майбутнє у варти, власне, у такому форматі – наразі з’явилися сумніви. Нагадаємо, вчора, 23 березня, Петро Порошенко заявив, що не допустить, щоб у губернаторів були свої, з його слів, «кишенькові» збройні сили.
У відповідь на це народний депутат від «Блоку Петра Порошенка» Андрій Денисенко, який, до слова, написав заяву про вихід із фракції, заявив, що таким чином стартував процес знищення добровольчого руху в Україні.
Більше того, він переконує, що такий пункт є складовою «секретного протоколу», підписаного в Мінську.
Отож, вже сьогодні стало відомо, що Фонд Ігоря Палиці, реагуючи на такі заяви президента, змушений припинити фінансування «Варти порядку», власне, в Луцьку.
Про це у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини повідомив керівник громадського формування Олександр Тиводар.
Він прокоментував, на що витрачалися сотні тисяч щомісяця. Так, це паливо, забезпечення одягом, грошові винагороди майже 200 добровольців, тренування та навчання учасників руху тощо.
Глобальними були і найближчі плани організації.
Окрім, на перший погляд, непомітних Луцьку конфліктів, які варті у співпраці з правоохоронними органами вдавалося попередити, а це – знешкодження небезпечних предметів, затримання порушників, вилучення заборонених речовин, контроль людей, які повернулися із місць позбавлення волі, організація мала намір поширити свою діяльність.
Так, у планах було створити так звану єдину варту, яка б об’єднала усі регіональні організації в області. Зі слів Олександра Тиводара, варти порядку, як такі, зареєстровані у кожному районному центрі Волині – це громадське формування, яке у форматі «дружинників» існує ще з 2000-ого року.
Однак новий формат – такий, у якому ГФ працює вже тривалий час у Луцьку, став можливий лише за умови суттєвого фінансування, яке до цього забезпечував Фонд Ігоря Палиці «Новий Луцьк».
«3 тисячі, які передбачені на підтримку організації міською радою, це – зарплата бухгалтеру і керівнику організації, а що говорити про тренування, лікування, навчання..», - коментує ситуацію Тиводар.
Особливо потужним, з його слів, мав бути проект організації «Безпечне місто», на який Ігор Палиця планував виділити 5 мільйонів гривень вже найближчим часом.
Учасники були готові до відправки на схід, у роботі були задіяні добровольці – тренування тривали в післяробочий час – хлопці, чоловіки були постійно зайняті, тож, їх, каже Олександр Тиводар, умовно забрали з вулиць та барів.
Що стосується морального стану демобілізованих, які також долучалися до служби, то «робота» у варті спрацьовувала для них як реабілітація – бійці знаходили, де реалізувати та проявити себе.
Окрім того, вже тривали переговори з директорами шкіл про роботу дитячого табору, де б молодь готували до армії, тренували старшокласників тощо.
«В школах навіть макетів немає, по яких учні могли мати уявлення, як діяти в тих чи інших ситуаціях… Хоча, можливо, державі цього не потрібно? Не потрібно мати сильну й інформовану молодь, яка була б здатна розумно реагувати на конфлікти», - зауважує керівник варти в Луцьку.
Варта порядку в Луцьку: чим загрожує припинення існування формування
На перший погляд, спокійне, європейське місто, яке, нібито, далеке від війни і масових заворушень, тому поява, а потім зникнення, начебто, чергової добровольчої структури – подія не найбільшого масштабу (?).
Однак, очевидно, що багато процесів відбувається поза нашою увагою.
«Це – заслуга, що про нашу діяльність в Луцьку не чути, це говорить про те, що більшість існуючих і потенційних проблем викорінюється в зародку», - каже Олександр Тиводар. «Я не вважаю, що ситуація у Луцьку стане особливо гострою, проте дестабілізаційні процеси набувають обертів вже зараз. Чи впорається міліція з можливим блокуванням державних установ, іншими масовими заворушеннями?», - запитує керівник ГФ.
«Шкода, що ми не були знайомі рік тому в лютому, коли поряд з іншими добровольчими об’єднаннями ми приходили в управління міліції і переконували правоохоронців, що їх працю ніхто не блокуватиме – аби тільки вони і далі виконували свої обов’язки. Це немислимо, але жінки ранками не відпускали міліціонерів на роботу… Про який захист можна говорити у такому разі?», - зазначає Тиводар.
«Я офіційно можу заявити, що у той період спілкувався з теперішнім головою ОДА Володимиром Гунчиком, і на пропозицію таки запускати роботу МВС почув відповідь: а навіщо вона потрібна?», - додає керівник варти.
Він також спростовує заяви нинішнього губернатора, мовляв, «ви бачили щити містом, тож фонд Палиці, всі вони озброєні…»
«Організація згідно із законом не має права мати зброю, остання наявна лише тоді, коли добровольці виїжджають разом із представниками правоохоронних органів», - стверджує Тиводар.
Що ж до формату, у якому може існувати варта після припинення фінансування, то він залишає бажати кращого.
Так, зі слів керівника ГФ, прогнози невтішні – із 200 чоловік в Луцьку, серед яких – 100% добровольців, справжніх патріотів України, людей, які пройшли відбір (аби кого, каже Тиводар, не брали), демобілізованих, учасників АТО, в організації лишиться декілька чоловік.
Себто варта працюватиме так, як це відбувалося усі попередні роки – учасникам хіба що видаватимуть посвідчення, на великі свята «дружинники» могтимуть пішки пройтися містом тощо.
Жодна добра справа не лишається непокараною ©
«Ми, звичайно, підтримуватимемо життєдіяльність організації, сьогодні провели і ще проведемо збори, говоритимемо зі спонсором. Будемо приймати рішення. Але задля того, щоб фінансування відновилося, мають змінитися закони, політична ситуація.
Бо чи готові ми до таких кардинальних змін?
Цими небажаними заявами щодо кишенькових збройних сил президент, здається, хоче повністю спинити добровольчий рух.
Чому раніше центральна влада не цікавилася, яким чином на периферії вирішуються конфлікти, яким чином регіони захищають себе? Автомобілі ламаються, одяг зношується, весна – форму потрібно змінювати, навчання мають тривати, за тренування потрібно платити, жоден із державних органів за час існування варти в Луцьку нам не допоміг, ну хіба що муніципальні 3000 щомісяця від міської ради», - іронізує Тиводар.
«Що б там не говорили про підпорядкування ВСУ і які заяви не виголошували, але армію не забезпечують катастрофічно. Волинь – не виключення.
Наразі йдеться про варту в Луцьку, та, власне, фінансування Фондом Ігоря Палиці, однак такі процеси можуть мати місце у всій країні, тоді це вже глобальна проблема з невтішними наслідками.
Мегафонди, їх власники, – в Одесі, Дніпропетровську, Запоріжжі – витрачають десятки мільйонів з власних кишень – і все це не просто слова, цю інформацію можна за бажанням перевірити.
Волонтерський рух, на якому, всі це визнають, і тримається оборона країни, і без того втомлений та частково зневірений… А президент приймає рішення, які здатні повністю ліквідувати як добровольчі ініціативи, так і сам волонтерський дух», - резюмує Олександр Тиводар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Очевидно, каже голова правління громадського формування «Варта порядку» Олександр Тиводар, тому що більшість інцидентів, які мали місце або могли його мати в Луцьку, знищувалися в зародку.
Щодо того, чи є майбутнє у варти, власне, у такому форматі – наразі з’явилися сумніви. Нагадаємо, вчора, 23 березня, Петро Порошенко заявив, що не допустить, щоб у губернаторів були свої, з його слів, «кишенькові» збройні сили.
У відповідь на це народний депутат від «Блоку Петра Порошенка» Андрій Денисенко, який, до слова, написав заяву про вихід із фракції, заявив, що таким чином стартував процес знищення добровольчого руху в Україні.
Більше того, він переконує, що такий пункт є складовою «секретного протоколу», підписаного в Мінську.
Отож, вже сьогодні стало відомо, що Фонд Ігоря Палиці, реагуючи на такі заяви президента, змушений припинити фінансування «Варти порядку», власне, в Луцьку.
Про це у коментарі Інформаційному агентству Волинські Новини повідомив керівник громадського формування Олександр Тиводар.
Він прокоментував, на що витрачалися сотні тисяч щомісяця. Так, це паливо, забезпечення одягом, грошові винагороди майже 200 добровольців, тренування та навчання учасників руху тощо.
Глобальними були і найближчі плани організації.
Окрім, на перший погляд, непомітних Луцьку конфліктів, які варті у співпраці з правоохоронними органами вдавалося попередити, а це – знешкодження небезпечних предметів, затримання порушників, вилучення заборонених речовин, контроль людей, які повернулися із місць позбавлення волі, організація мала намір поширити свою діяльність.
Так, у планах було створити так звану єдину варту, яка б об’єднала усі регіональні організації в області. Зі слів Олександра Тиводара, варти порядку, як такі, зареєстровані у кожному районному центрі Волині – це громадське формування, яке у форматі «дружинників» існує ще з 2000-ого року.
Однак новий формат – такий, у якому ГФ працює вже тривалий час у Луцьку, став можливий лише за умови суттєвого фінансування, яке до цього забезпечував Фонд Ігоря Палиці «Новий Луцьк».
«3 тисячі, які передбачені на підтримку організації міською радою, це – зарплата бухгалтеру і керівнику організації, а що говорити про тренування, лікування, навчання..», - коментує ситуацію Тиводар.
Особливо потужним, з його слів, мав бути проект організації «Безпечне місто», на який Ігор Палиця планував виділити 5 мільйонів гривень вже найближчим часом.
Учасники були готові до відправки на схід, у роботі були задіяні добровольці – тренування тривали в післяробочий час – хлопці, чоловіки були постійно зайняті, тож, їх, каже Олександр Тиводар, умовно забрали з вулиць та барів.
Що стосується морального стану демобілізованих, які також долучалися до служби, то «робота» у варті спрацьовувала для них як реабілітація – бійці знаходили, де реалізувати та проявити себе.
Окрім того, вже тривали переговори з директорами шкіл про роботу дитячого табору, де б молодь готували до армії, тренували старшокласників тощо.
«В школах навіть макетів немає, по яких учні могли мати уявлення, як діяти в тих чи інших ситуаціях… Хоча, можливо, державі цього не потрібно? Не потрібно мати сильну й інформовану молодь, яка була б здатна розумно реагувати на конфлікти», - зауважує керівник варти в Луцьку.
Варта порядку в Луцьку: чим загрожує припинення існування формування
На перший погляд, спокійне, європейське місто, яке, нібито, далеке від війни і масових заворушень, тому поява, а потім зникнення, начебто, чергової добровольчої структури – подія не найбільшого масштабу (?).
Однак, очевидно, що багато процесів відбувається поза нашою увагою.
«Це – заслуга, що про нашу діяльність в Луцьку не чути, це говорить про те, що більшість існуючих і потенційних проблем викорінюється в зародку», - каже Олександр Тиводар. «Я не вважаю, що ситуація у Луцьку стане особливо гострою, проте дестабілізаційні процеси набувають обертів вже зараз. Чи впорається міліція з можливим блокуванням державних установ, іншими масовими заворушеннями?», - запитує керівник ГФ.
«Шкода, що ми не були знайомі рік тому в лютому, коли поряд з іншими добровольчими об’єднаннями ми приходили в управління міліції і переконували правоохоронців, що їх працю ніхто не блокуватиме – аби тільки вони і далі виконували свої обов’язки. Це немислимо, але жінки ранками не відпускали міліціонерів на роботу… Про який захист можна говорити у такому разі?», - зазначає Тиводар.
«Я офіційно можу заявити, що у той період спілкувався з теперішнім головою ОДА Володимиром Гунчиком, і на пропозицію таки запускати роботу МВС почув відповідь: а навіщо вона потрібна?», - додає керівник варти.
Він також спростовує заяви нинішнього губернатора, мовляв, «ви бачили щити містом, тож фонд Палиці, всі вони озброєні…»
«Організація згідно із законом не має права мати зброю, остання наявна лише тоді, коли добровольці виїжджають разом із представниками правоохоронних органів», - стверджує Тиводар.
Що ж до формату, у якому може існувати варта після припинення фінансування, то він залишає бажати кращого.
Так, зі слів керівника ГФ, прогнози невтішні – із 200 чоловік в Луцьку, серед яких – 100% добровольців, справжніх патріотів України, людей, які пройшли відбір (аби кого, каже Тиводар, не брали), демобілізованих, учасників АТО, в організації лишиться декілька чоловік.
Себто варта працюватиме так, як це відбувалося усі попередні роки – учасникам хіба що видаватимуть посвідчення, на великі свята «дружинники» могтимуть пішки пройтися містом тощо.
Жодна добра справа не лишається непокараною ©
«Ми, звичайно, підтримуватимемо життєдіяльність організації, сьогодні провели і ще проведемо збори, говоритимемо зі спонсором. Будемо приймати рішення. Але задля того, щоб фінансування відновилося, мають змінитися закони, політична ситуація.
Бо чи готові ми до таких кардинальних змін?
Цими небажаними заявами щодо кишенькових збройних сил президент, здається, хоче повністю спинити добровольчий рух.
Чому раніше центральна влада не цікавилася, яким чином на периферії вирішуються конфлікти, яким чином регіони захищають себе? Автомобілі ламаються, одяг зношується, весна – форму потрібно змінювати, навчання мають тривати, за тренування потрібно платити, жоден із державних органів за час існування варти в Луцьку нам не допоміг, ну хіба що муніципальні 3000 щомісяця від міської ради», - іронізує Тиводар.
«Що б там не говорили про підпорядкування ВСУ і які заяви не виголошували, але армію не забезпечують катастрофічно. Волинь – не виключення.
Наразі йдеться про варту в Луцьку, та, власне, фінансування Фондом Ігоря Палиці, однак такі процеси можуть мати місце у всій країні, тоді це вже глобальна проблема з невтішними наслідками.
Мегафонди, їх власники, – в Одесі, Дніпропетровську, Запоріжжі – витрачають десятки мільйонів з власних кишень – і все це не просто слова, цю інформацію можна за бажанням перевірити.
Волонтерський рух, на якому, всі це визнають, і тримається оборона країни, і без того втомлений та частково зневірений… А президент приймає рішення, які здатні повністю ліквідувати як добровольчі ініціативи, так і сам волонтерський дух», - резюмує Олександр Тиводар.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 55
Колямба
Показати IP
24 Березня 2015 15:03
Петька загрався у політичну волокіту, а мав би займатися державними справами. Хай вирішить перше на Сході ситуацію, а тоді буде носа сунути в кожен куток
Штефан, Луцьк до Колямба
Показати IP
24 Березня 2015 18:55
Я в шоці від цього!
питанячко
Показати IP
24 Березня 2015 15:08
А чи має право варта порядку користуватись нарізною зброєю?
Вніматєльнєє до питанячко
Показати IP
24 Березня 2015 15:21
Пф. Не мають права і не користується. Тож, в статті чітко пише.
Анонім до питанячко
Показати IP
24 Березня 2015 16:56
ні немає
Лучанка
Показати IP
24 Березня 2015 15:09
А що в Луцьку така хіба була. Ніколи не бачила і не чула.
Мешкаю у Луцьку
Показати IP
24 Березня 2015 15:15
"Варта порядку"- це підприемство охорони , мета якого є охоронна діяльність з метою отримання прибутку !!!! Прикривало таке підприемство УМВС , за , що декому отслюнявлювали налом!!! Нехай похізуються скількі "Варта порядку" сплатила державі податків. А стаття ця повна туфта!!!
Мда... до Мешкаю у Луцьку
Показати IP
24 Березня 2015 15:22
Дибіл++
Громадські організації не можуть мати на меті заробляння коштів.
Учасник ВП до Мда...
Показати IP
25 Березня 2015 07:05
Варта існує вже давно дуже, і без Палиці, всі ми сплачуємо внески, і не малі
Адекват до Мешкаю у Луцьку
Показати IP
24 Березня 2015 15:38
Варта порядку - це громадське формування, неприбуткова організація.
Анонім до Мешкаю у Луцьку
Показати IP
24 Березня 2015 15:44
Крім того що ти мешкаєш в Луцьку, треба ще й тяму мати про що пишеш.
Тямучий до Анонім
Показати IP
24 Березня 2015 16:01
Тобі ж написали відслюнявлювали налом, бо громадська організація і не показує доходи !!!
Анонім до Тямучий
Показати IP
24 Березня 2015 16:33
Які доходи? Хто їм платить? Ти коли викликаєш міліцію, що платиш їм? Тут те саме!
Фтвкшо до Мешкаю у Луцьку
Показати IP
24 Березня 2015 16:03
100 % і багато хто це знає...... піар Палиці....
&
Показати IP
24 Березня 2015 15:39
не бачив що вони в луцьку щось робили чи патрулювали. не потрібні. погоджуюсь
Надія до &
Показати IP
24 Березня 2015 17:42
Потрібні чи не потрібні...,не вам вирішувати.Це нормальна і аргументована позиція Палиці захищати своє рідне місто.Якби це був піар,то скільки коштів ,фонд не витрачав би на потреби міста.І це зрозуміюють ,підкреслюю,нормальні,адекватні люди...Сумно,що їх дуже мало...
Віра до Надія
Показати IP
24 Березня 2015 21:26
та ну ти шо...!:)
Волонтер до Надія
Показати IP
25 Березня 2015 12:08
Палиця у першу чергу олігарх і все що в нього є має приносити користь. Користь йому особисто, або фінансово, або політично, або ...
Волонтери в будь-якій ГО це люди які безоплатно працюють на підтримку міста, армії... і т.д.
Краще б ці гроші йшли на потреби армії, а ніж на зп членів непотрібної організації
патріот
Показати IP
24 Березня 2015 16:34
пройшли вишкіл.здорові хлопці .на передову.
Донецькі партизани до патріот
Показати IP
24 Березня 2015 20:37
Саме у точку. Файні хлопці. На Пєсках таких не вистачає. Можна і на Авдіївку, станіцу Луганську, район Дебальцевого, Маріупольський напрямок.
007
Показати IP
24 Березня 2015 16:52
патріот а ти чого не на передовій?
ДЖО до 007
Показати IP
24 Березня 2015 23:30
А тивже там ГЕРОЙ !!!???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Луцький перехожий
Показати IP
24 Березня 2015 17:11
Навіщо знак питання в заголовку. Невже шеф не сказав чи буде далі фінансувати хлопців? псевдоінтрига ?
лучани до Луцький перехожий
Показати IP
24 Березня 2015 21:24
Товстенюк! А тобі повістку не приносили? Чим хворий?:) Чи "босс" відмазав?:)
Рома
Показати IP
24 Березня 2015 17:17
Проста арифметика для прокуратури 500 тис грн длимо на 200 чол? питання : 1. де соціальний ефект? 2. На скількох чоловік ділити? 3 . Хто побудував нову хатинку?
незаангажований
Показати IP
24 Березня 2015 17:18
це все боротьба олігархічних кланів: Коломойського, Порошенка і т.д. Таки собі демарш Коломойського "Ага, відірвали мене від корита Укрнафти і Укратранснафти, ну то я перестану давати крохи від поцупленого в держави на фінансування батальйонів, варт порядку тощо. Побачите де путні зимує. прибіжите ще до мене..."
хех
Показати IP
24 Березня 2015 17:38
Кидонули мусорів))
Аудитор
Показати IP
24 Березня 2015 18:40
простіше утримувати власну охорону структуру за через благодійний фонд люди отримують кошти , а податки не платить ні організація ні фізичні особи, фактично робота робиться та на яку дав розпорядження шеф, і це не завжди в інтересах громади
луч
Показати IP
24 Березня 2015 18:53
Читаю і сльози котяться)))
Лучанин до луч
Показати IP
24 Березня 2015 21:15
Від сміху?
.. до луч
Показати IP
24 Березня 2015 21:27
мозгів немає.
подумай про себе і своїх дітей, батьків
а потім ржи.
Варта не варта
Показати IP
24 Березня 2015 21:10
Свій батальйон Палиця не розпустить, це так гра на публіку, він мусить тримати Варту Порядку до місцевих виборів, щоб віджати перемогу у Романюка. Щодо ж їх роботи, то Самооборонівці і Автомайдан збираються самі і патрулюють місто без подачок олігархів.
місцевий до Варта не варта
Показати IP
24 Березня 2015 21:20
В себе в Одесі нехай порядки наводить, а то там "гучно" останнім часом, а то у спокійний Луцьк лізе!!!
віра до місцевий
Показати IP
25 Березня 2015 06:51
То добре, що Луцьк спокійний, але не на часі заспокоюватися лучанам. Чи ви думаете, що путін зупиниться?!!
Знаючий до Варта не варта
Показати IP
25 Березня 2015 00:08
самооборона вже напатрулювалась боєць Правого сектору війну пройшов а загинув під колесами "славного бійця" самоборони
хм до Знаючий
Показати IP
25 Березня 2015 12:16
Цікаво, а чому останню аварію в Луцьку де загинув боєць АТО так не розкрутили? Бо хазяїн не наказав на мєнтів наїжджати, чи може це ВП були?
я до Варта не варта
Показати IP
25 Березня 2015 00:25
Самооборона і автомайдан вже напатролювали місто. Набухаються і п’янізні за кермо, і байдуже пішохідний перехід чи люди на ньому, вони ж зараз при"ДЄЛАХ". А тут Палиця безкорисливо готував людей які зможуть захиститу область у випадку небезпеки і знову поганий. Нічого, от коли росіяни почнуть наступати з Білорусії, тоді відіб’ємо їх "понтами" самооборони і автомайданівці.
Р.S. Вже один крутий автомайданівець Вадим Дулюк нагосподарював у Рожищах......
РОМА ДО Я до я
Показати IP
25 Березня 2015 09:56
На рахунок "набухаються" - ви праві, але коли "росіяни почнуть ....." то, як не сумно, ніякої варти не буде.
Анонім до РОМА ДО Я
Показати IP
9 Травня 2015 16:22
а для чого росії нападати на україну і отримувати партизанську війну в себе в тилу? проти партизанів ще ніхто не вигравав війни. не будуть вони нападати.
громадянин Луцька
Показати IP
24 Березня 2015 21:18
Гра на публіку та шантаж!!!
думка до громадянин Луцька
Показати IP
24 Березня 2015 21:26
цікаво, кого він шантажує. це його можна пошантажувати.
може хтось йому бабла дасть ? нє ?
похєр. організація має існувати. а ідеї пороха, який боїться шо всі ці збройні формування такі як правий сектор, дук, донбас, азов, айдар, потім прийдуть за ним - очевидні.
тільки от якби не всі ці добровольці, де були б зараз ми? чи де була б щас війна....
убогі люди.... убогі... граєтеся в знатоків, засуджуєте олігархів перестаєте розрізняти суть від несуті.
я сподіваюсь, що варта лишиться вартою
може хоч тоді відчується якийсь захист
подумав до думка
Показати IP
24 Березня 2015 22:06
В цьому і вся хвороба України, що лише надія на цара або царицю, що вони зроБлять процвітаючою, розвинутою... країну!!! А такого ніколи не буде!!! Який народ - така і влада!!! А хто більш спритний (олігархи) ті і танцюють це все і використовують!!!
Анонім до думка
Показати IP
9 Травня 2015 16:24
коментар було видалено
блять
Показати IP
24 Березня 2015 21:30
та ви тільки і здатні шо дивитися під свій ніс! критикувати тих про кого нібито щось знаєте, а включити голову і зрозуміти, що може потягнути за собою така ідєйка порошенка ні в кого мозгів не вистачає
епрст... до блять
Показати IP
24 Березня 2015 22:02
А те що виробляє Коломойський що потягне за собою? В цій країні колись буде право і закон, а не бажання і апетити олігархів? Вже всі розум розгубили і не бачать що робиться?! В жодній цивілізованій країні такого безладу немає, а тут у центрі Європи Гондурас народжується...!!!
Анонім до блять
Показати IP
24 Березня 2015 23:48
поторітьпитання?
лучанин
Показати IP
24 Березня 2015 23:55
мені розповідали,що почали брати гроші в липинах за кришу. на схід,мо буде користь
Іолай
Показати IP
25 Березня 2015 01:29
Дивлюсь і помічаю,що половина коментарів залишена тут безкоштовно, а половина - за певну винагороду)
Анонім до Іолай
Показати IP
9 Травня 2015 16:25
то блін, а я безкоштовно пишу. куди приходити за грошима?
Юрій
Показати IP
25 Березня 2015 01:58
коментар було видалено
жесть до Юрій
Показати IP
25 Березня 2015 10:15
Юра, ти *мо. Правда. Якщо нічого не знаєш про нинішню організацію варти, краще прикрий рот.
Там вишкіл ще той зараз. І душі - живі, а не мертві. І зарплати є - так - але за реальну роботу.
А коли заворушення були, то варта теж доклалася, щоб кровопролиття не було в Луцьку.
коли ж ви навчитеся цінувати те, що вам дають?
рОМАН до жесть
Показати IP
25 Березня 2015 17:47
сАМ ТИ Ч.., юРА ПРАВДУ ПИСАВ. ы ДЕ ТЕПЕР ЙОГО КОМЕНТ?
до блять
Показати IP
25 Березня 2015 06:53
Народ задумайтесь.Для кого була створена варта порядку і спитайте Тіводара яка дальніша мета.Скоро місцеві вибори.Робіть висновки.
ЗЮН до до блять
Показати IP
25 Березня 2015 11:01
До чого тут вибори. На базі спілки ветеранів афганістану зідрались нормальні чоловіки - воіни афганці, хто пройшов АТО, хто був учасником інших військових конфліктів, яким не байдужий спокій в нашому місті, для яких військово патриотичне виховання молоді на першому плані. Чим писати всяки домисли підійди на спілку подивись, послухай. Ні кому не забороняється, сподобається - запишись. Для чого вигадувати, писати якісь домисли.
дмитро
Показати IP
23 Січня 2017 18:09
Порошенко та Аваков мають свої батальйони,а громада ні як не захищена.Кількість та професійні навички працівників поліції не покривають всю зону безпеки громадян.Варта може вирішити усі ці питання ,та має фінансуватися державою.А хто проти той просто боїться ,що з присутністю Варти не зможе красти.
«1000 днів сама»: лучанка Марія Хурсенко присвятила свою нову пісню дружинам Героїв. Відео
Сьогодні 21:38
Сьогодні 21:38
Графік вимкнення електроенергії на Волині 23 листопада
Сьогодні 21:00
Сьогодні 21:00
Працевлаштування ветеранів: у Волинській ОВА відбулася зустріч із представниками бізнесу
Сьогодні 18:47
Сьогодні 18:47
На Волині прикордонники склали військову присягу
Сьогодні 18:28
Сьогодні 18:28
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.