Як на «Бандерштаті» боролися з бидлом і нікчемами. ФОТОРЕПОРТАЖ
Перший день фестивалю «Бандерштат», який пройшов 8 серпня у селищі Рокині на базі музею-скансену історії сільського господарства Волині, зібрав декілька тисяч людей з різних куточків України.
Фестиваль тривав два дні і був присвячений лідеру ОУН Степану Бандері. Саме тому, як переконує один з організаторів – депутат Волинської облради Ігор Гузь – на фесті заборонено було вживати алкоголь та палити цигарки. За словами Гузя, Бандера оковиту не вживав і вів здоровий спосіб життя.
Наслідувати приклад керівника армії УПА закликали при вході до скансену. Протягом дня Гузь неодноразово брав до рук мікрофона аби заявити, що усі, хто розпиває спиртні напої «бидло, нікчеми і провокатори, які не можуть протриматися два дні без отрути». Таких людей організатор просив «здавати » у «відповідні органи».
З деякими порушниками у кінці дня таки провели профілактичну бесіду.
На території скансену пива чи горілки дійсно не продавали. За «горючим» деякі відвідувачі йшли до магазинів Рокинь, де алкоголь купити можна було. Відкрито «горюче» на фестивалі не вживали, але поодинокі малолітні любителі випити ховалися з пляшками під тином або в кущах.
Популярним напоєм на фестивалі став луцький бочковий квас, який продавали майже удвічі дорожче ніж у місті. Звичайне біле морозиво у стаканчику коштувало чотири гривні, пиріжок-ватрушка - 3,5 гривні, картопля фрі - вісім гривень.
Ближче до вечора доварився і куліш, приготований ґаздинями музею. Смакувати кашею прийшли навіть правоохоронці.
Проте більшість відвідувачів на фест прибули з власними харчами. «Бандерштатівці» розраховували пробути на фестивалі два дні, тому «причалили» до наметового містечка з карематами та їжею.
Кожен поселенець мусив заплатити за перебування 20 гривень. Усіх присутніх реєстрували і станом на 12 годину першого дня «Бандерштату» поле вже зайняли 150 наметів.
Гості приїхали не лише з Волині, а й сусідніх областей та країн. На території «Бандерштату» було чимало білорусів та росіян.
Кожен, хто поселився у містечку, мусив виконувати правила організаторів. Щоправда, пункт про дозвіл розводити багаття ближче до вечора заборонили представники МНС через сильний передгрозовий вітер. Аби не спалити палатки, вогнища загасили.
В одному з куренів впродовж фестивалю учасники могли ознайомитися зі становленням та діяльністю Української повстанської армії та життям Степана Бандери. Світлини, копії історичних документів з архівів та спогади експонували безкоштовно.
Згідно з програмою фестивалю зранку повинен був початися патріотичний боді-арт, проте, з демонстрацією мистецтва на людських тілах затягнули до 15 години.
Це не завадило деяким учасникам фесту проявити власну фантазію до початку боді-арту і без допомоги художників.
Рішучі патріоти мали змогу витатуювати на собі патріотичні малюнки та символи.
Футболки з емблемою «Бандерштату» коштували 50 гривень. Червоно-чорні стрічки, як символ армії УПА продавали по п’ять.
На ярмарку торгували футболками з патріотичними та сміливими написами. Окремі учасники одягли такі заздалегідь.
Відвідати фестиваль прибув заступник голови луцької міськради Микола Іванюк. Він також дотримався своєрідного дрес-коду та вдягнув патріотичну футболку з написом «Я люблю Україну» англійською мовою.
Серед інших сувенірів на ярмарку - браслети, брелоки, сережки, намисто, домовики та інші дрібнички. У продажу чимало сучасної літератури, присвяченої історії України та УПА.
Після обіду для бандерштатівців розпочалися «гутірки», простіше кажучи – лекції. Посідавши на траві, учасники сперечалися з заступником голови Світового конгресу українців Стафаном Романівим про націоналізм, слухали детальну лекцію про створення опозиційної партії від громадського активіста Остапа Кривдика, музичний лікбез від Сашка Положинського та про незалежні медіа від правої журналістки Олени Білозерської.
Інші відвідувачі фесту розважали себе купаючись у ставку, граючи в спортивні ігри, стріляючи з пневматичної зброї або ж вишиваючи сорочки та браслети.
А козаки на чолі з директором музею Олександром Середюком розважалися, стріляючи з гармат огірками.
Незручністю для учасників стала замала кількість туалетів. Як розповіли організатори фесту орендувати «біо-сортири» не вистачило грошей, тому користатися довелося наявними у скансені нужниками.
Проте, «бадерштатівці» швидко пристосовувалися до польових умов. Наприклад, аби було зручно сидіти будь-де, дехто приліплював до заду шматок каремату.
Загалом у перший день фестивалю до Рокинь прибуло кілька тисяч відвідувачів. Разом з неформальною молоддю, рокерами та панками, фестивалило і старше покоління.
Перлиною першого дня стали виступи музичних гуртів, які тривали до ночі. Учасників не налякало сонце удень та злива з блискавками ввечері. Аби послухати українську музику вони ладні були мокнути та сидіти під відкритим небом у спеку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Фестиваль тривав два дні і був присвячений лідеру ОУН Степану Бандері. Саме тому, як переконує один з організаторів – депутат Волинської облради Ігор Гузь – на фесті заборонено було вживати алкоголь та палити цигарки. За словами Гузя, Бандера оковиту не вживав і вів здоровий спосіб життя.
Наслідувати приклад керівника армії УПА закликали при вході до скансену. Протягом дня Гузь неодноразово брав до рук мікрофона аби заявити, що усі, хто розпиває спиртні напої «бидло, нікчеми і провокатори, які не можуть протриматися два дні без отрути». Таких людей організатор просив «здавати » у «відповідні органи».
З деякими порушниками у кінці дня таки провели профілактичну бесіду.
На території скансену пива чи горілки дійсно не продавали. За «горючим» деякі відвідувачі йшли до магазинів Рокинь, де алкоголь купити можна було. Відкрито «горюче» на фестивалі не вживали, але поодинокі малолітні любителі випити ховалися з пляшками під тином або в кущах.
Популярним напоєм на фестивалі став луцький бочковий квас, який продавали майже удвічі дорожче ніж у місті. Звичайне біле морозиво у стаканчику коштувало чотири гривні, пиріжок-ватрушка - 3,5 гривні, картопля фрі - вісім гривень.
Ближче до вечора доварився і куліш, приготований ґаздинями музею. Смакувати кашею прийшли навіть правоохоронці.
Проте більшість відвідувачів на фест прибули з власними харчами. «Бандерштатівці» розраховували пробути на фестивалі два дні, тому «причалили» до наметового містечка з карематами та їжею.
Кожен поселенець мусив заплатити за перебування 20 гривень. Усіх присутніх реєстрували і станом на 12 годину першого дня «Бандерштату» поле вже зайняли 150 наметів.
Гості приїхали не лише з Волині, а й сусідніх областей та країн. На території «Бандерштату» було чимало білорусів та росіян.
Кожен, хто поселився у містечку, мусив виконувати правила організаторів. Щоправда, пункт про дозвіл розводити багаття ближче до вечора заборонили представники МНС через сильний передгрозовий вітер. Аби не спалити палатки, вогнища загасили.
В одному з куренів впродовж фестивалю учасники могли ознайомитися зі становленням та діяльністю Української повстанської армії та життям Степана Бандери. Світлини, копії історичних документів з архівів та спогади експонували безкоштовно.
Згідно з програмою фестивалю зранку повинен був початися патріотичний боді-арт, проте, з демонстрацією мистецтва на людських тілах затягнули до 15 години.
Це не завадило деяким учасникам фесту проявити власну фантазію до початку боді-арту і без допомоги художників.
Рішучі патріоти мали змогу витатуювати на собі патріотичні малюнки та символи.
Футболки з емблемою «Бандерштату» коштували 50 гривень. Червоно-чорні стрічки, як символ армії УПА продавали по п’ять.
На ярмарку торгували футболками з патріотичними та сміливими написами. Окремі учасники одягли такі заздалегідь.
Відвідати фестиваль прибув заступник голови луцької міськради Микола Іванюк. Він також дотримався своєрідного дрес-коду та вдягнув патріотичну футболку з написом «Я люблю Україну» англійською мовою.
Серед інших сувенірів на ярмарку - браслети, брелоки, сережки, намисто, домовики та інші дрібнички. У продажу чимало сучасної літератури, присвяченої історії України та УПА.
Після обіду для бандерштатівців розпочалися «гутірки», простіше кажучи – лекції. Посідавши на траві, учасники сперечалися з заступником голови Світового конгресу українців Стафаном Романівим про націоналізм, слухали детальну лекцію про створення опозиційної партії від громадського активіста Остапа Кривдика, музичний лікбез від Сашка Положинського та про незалежні медіа від правої журналістки Олени Білозерської.
Інші відвідувачі фесту розважали себе купаючись у ставку, граючи в спортивні ігри, стріляючи з пневматичної зброї або ж вишиваючи сорочки та браслети.
А козаки на чолі з директором музею Олександром Середюком розважалися, стріляючи з гармат огірками.
Незручністю для учасників стала замала кількість туалетів. Як розповіли організатори фесту орендувати «біо-сортири» не вистачило грошей, тому користатися довелося наявними у скансені нужниками.
Проте, «бадерштатівці» швидко пристосовувалися до польових умов. Наприклад, аби було зручно сидіти будь-де, дехто приліплював до заду шматок каремату.
Загалом у перший день фестивалю до Рокинь прибуло кілька тисяч відвідувачів. Разом з неформальною молоддю, рокерами та панками, фестивалило і старше покоління.
Перлиною першого дня стали виступи музичних гуртів, які тривали до ночі. Учасників не налякало сонце удень та злива з блискавками ввечері. Аби послухати українську музику вони ладні були мокнути та сидіти під відкритим небом у спеку.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 64
Волинянин
Показати IP
9 Серпня 2010 10:25
Дуже вражає і посилюють патріотичний дух учасники квесту, які є на фото 22 та 27. Ось і вся суть цього зібрання...
ось так?
Показати IP
9 Серпня 2010 10:27
http://miscman.livejournal.com/29915.html
Девченку жаль. Очень обидно.
Но, даже я не решился подойти поближе к слэму, чтобы сфотографировать, хотя желание было!!!!
Зачем туда полезла девченка?????? Вот и последствия необдуманного поступка.
Уверен, что специально ее никто не бил. Было достаточно упасть на 5-10 секунд. И все. Туда перли осознанно "парубки" выпустить пар.
А так фест понравился. Организация совсем даже неплохая!!!!
Космос
Показати IP
9 Серпня 2010 12:14
А для чого вона лізла там де активно танцюють, хотіла зняти кращий кадр? Треба думати головою, а не задньою частиною. Хоча дівчину шкода.
любаша
Показати IP
9 Серпня 2010 12:26
да, п"яних малолэток бачила. А де їх немає? Виходжу з Рокинь - мене всі запитують чи я місцева і де можна затаритися цигарками і пивом. І по кущам сиділи, і переливали деяки з пляшок з пивом в пляшки звід соку. Але разом з тим, таких організатори дійсно чморили.
Щодо фесту - в перший день робити там не було шо, програму не дотримали. Але на другий день було цікаво.
Крук
Показати IP
9 Серпня 2010 12:36
фестиваль пройшов на високому рівні. це вже шостий за літо, де я побував. атмосфера. відсутність бухого бидла плюс свій особливий колорит. наступного року зі мною з Києва приїде не 12 а 112 людей. Дякую всім організаторам! Слава Україні!
А писакам цього видання пораджу свою жовч лишити на інші випадки.
ЁЁЁЁЁЁЁЁ
Показати IP
9 Серпня 2010 12:40
Ігорь ну як тобі не соромно в українському вбрані і біля "бєрьозок" фотографуватись :)))))))
Тріша
Показати IP
9 Серпня 2010 12:58
знаючи наші волинські змі і окремих їх журналістів, я вже на фестивалі бачила, що писатимуть не про цілий ряд позитивів, а писатимуть про різні недоліки, якийх на Бандерштаті було менше ніж на всіх українських фестивалях цього року. На фортмісії який повністю підтримує львівська влада, горілка лилася річкою. Тут орги все зробили щоб фестиваль став територєію позаалкогольною, а мололь - це не їхня відповідальність.. ше виховання в сімї, це школи, це суспільство яке виховує покоління споживачів пива. Бандерштат вдався. Попри те що я змокла. Подякувала.
Орися
Показати IP
9 Серпня 2010 13:14
А мені фотки нормальні. Навпаки позитивно. А те, що є малолєтні пьянички і готічкі дурнуваті - то шо поробиш, правду не дінеш.
Бандері було б соромно за натовп овець та баранів у Рокинях... це не було притамона пану Бандері, оскільки людиною він був високо інтелегентною... але звідкілля про це знати тому бидлу, яке туди з'їхалося... До речі один із представників НАЦАльянсу в усній бесіді зі мною переплутав Стапана Бандеру із Нестором Махном...коли я його виправив, він осквернив свої уста російською лайкою, мовляв, Х..Й с ним.. Бандера Махно главное что всем заеб...сь!!!
До речі, його внук теж Степан Бандера негативно ставиться до використання прізвища діда у подібних збіговиськах
Особливо мені подобається коли люди починають розписуватися за когось: "Бандері не сподобався б фестиваль" А ви шановний звідки знаєте? особисто знайомі з Степаном Андрійовичем Бандерою?
А звідки ви взяли що спілкуєтеся з представником НацАлянсу? Він посвідчення якесь вам показав, чи ви таким чином вирішили поквитатися з організаторами?
І взагалі людина яка називає тисячі учасників фестивалю з якими навіть не знайомий "вівцями і баранами" поваги не викликає. будьте простішими, шановний, менше самозакоханості
з рокинь
Показати IP
9 Серпня 2010 15:04
патріотичний дух??????
люди добрі, про який патріотизм ви говорите? я живу в рокинях і мені зовсім не сподобалось дивитися на ці "прояви патріотизму". Слухати під підїздами "дайте водки", матюки. Бачити, як на моїх же очах в кущі викидають пляшки з-під пива. З такою організацією і вихованням вам (зі всією повагою, вибачайте вже) треба їхати фестивалити далеко в ліси.
А в Рокинях вам більше не раді! Більше до нас не приїжджайте!!!
Андрій з Кийова
Показати IP
9 Серпня 2010 15:54
Звичайно ж не раді!
На інших фестах місцевий піпл заробляє на алкоголі, а Вас обділили! Тому і слина...
з рокинь
Показати IP
9 Серпня 2010 17:03
підприємців у рокинях не так і багато. і я - з не їх числа. тому про слину тут мова не йде...
просто справді - гнітюче ви враження справляєте. як Вам, Андрію, сподобалось би те, якби до Вас, до Вашої домівки, у Ваше середовище приїхала зграя народу, які б кричали, матюкались, смітили, вилазили практично голими на дитячі гойдалки і верещали?
Ми були б вам раді, але трохи за інших обставин- якби ви поважали те місце і тих людей, куди приїхали...
цілком згідна, ми українці не такі, у нас традиції і гордість, ми не валяємося в квітниках у власному блювотинні, ви вибачте я вже не вперше про це кажу, але це точно не те що хочеш побачити у власному дворі зранку, після безсонної ночі, а про те що ви залишили в нас багато грошей, краще б ви залишили їх собі
Андрій з Кийова
Показати IP
9 Серпня 2010 17:54
Ну але ж це молодь! Хіба їм накажеш сидіти сиднем? Та й добре що носяться - не вмруть на уроках фізвиховання. Щодо сміття - не знаю, стверджувати не буду, Вам таки видніше, але я дуже здивувався, вийшовши на поле перед сценою в НД - ані пляшки! Спочатку я подумав що люди настільки виховані - виявилось, що прибрали все волонтери.
Я гадаю, що орги захочуть провести ще раз фест в Ваших краях, тож ГЛОБАЛЬНО мав би бути порядок. А причепитись можна і до стовпа(с)
З.І. Моя компанія (5 чол) витратила в Рокинях (самому селищі) близько 200грн на їжу - хіба це погано скажеться на загальноекономічних показниках СМТ?
Андрій з Кийова
Показати IP
9 Серпня 2010 17:54
Ну але ж це молодь! Хіба їм накажеш сидіти сиднем? Та й добре що носяться - не вмруть на уроках фізвиховання. Щодо сміття - не знаю, стверджувати не буду, Вам таки видніше, але я дуже здивувався, вийшовши на поле перед сценою в НД - ані пляшки! Спочатку я подумав що люди настільки виховані - виявилось, що прибрали все волонтери.
Я гадаю, що орги захочуть провести ще раз фест в Ваших краях, тож ГЛОБАЛЬНО мав би бути порядок. А причепитись можна і до стовпа(с)
З.І. Моя компанія (5 чол) витратила в Рокинях (самому селищі) близько 200грн на їжу - хіба це погано скажеться на загальноекономічних показниках СМТ?
Славянин (Москва)
Показати IP
9 Серпня 2010 18:23
"з Рокинь" - ты не мудрый пацан. Если вас насилуют - расслабьтесь и получите удовольствие. Ты попа нарушил это правило. Фест прошел нормально. При таком скоплении народа свинья всегда найдется. Правоохранители , скорая и пожарная были на месте.Организаторы нарушили график на 3 часа. Это недопустимо!В целом атмосфера была здоровая. Место проведения выбрано удачно. Александр Николаевич постарался на славу. В следующий раз, здесь и в то же время.
Staruk83 до Славянин (Москва)
Показати IP
10 Серпня 2010 11:30
"Зри в корень" К.Прутков
мені здається, що усі ці дискусії безпідставні, усі наче хотіли як краще, а вийшло як завжди. і думки усе одно різнитимуться і усі тягнутимуть одіяло на себе, проте факт лишається фактом без алкоголю відпочивати ми не вміємо, а жаль. кожен повинен визнати свою провину, навіть якщо просто викинув обгортку від цукерки. є надія що ми станемо більш цивілізовані от і все
ЛітРедактор
Показати IP
9 Серпня 2010 18:45
На "Бандерштаті", як і на інших фестах, пили, п'ють і будуть пити!!!))Питання в іншому: скільки і до якого стану...
Думаю, позаочі й з бравадою не треба нікого обзивати бидлом. Це може класифікувати тільки Господь. А "нацальянсівці", нерідко, виставляють себе праведними БОЖКАМИ))) Але ж усі ми - живі люди.
Чомусь на вживанні матюків на патріотичному фесті ніхто уваги не концентрує!! Ну що це на напис на жовтій футболці дівчинки на фото?!?Це гарно, патріотично??? Вона ж - майбутня МАТИ. Чи вона те "Б..." носить на пузі як самоідентифікацію?????
Коротше, бардак усюди!!!! І, думаю, не треба його з року в рік тупо прикривати національною ідеєю!!!
А слем, гадаю, варто взагалі заборонити!! Це ж - перший шлях до каліцтва!!!Чому явно "накачані" чимось "бугаї" мають право човпти людей, а ті повинні їх обходити стороною (особливо, фотокори, журналісти, яким вони загороджують увесь центральний план сцени), бо вони,хлопаки, бачиш- но, відірвалися від маминої цицьки і тут їм - безконтрольна зона!?! Хай собі вдома човпуться))
А, музика, дійсно, була класна - на всі смаки!! І громи й блискавиці були колоритною підсвіткою того, що відбувається: хто собі просто танцює й відривається, а хто й п'яний валяється...О, Фест ще спонукає до поезії...
Не потрібно забороняти те чого ви не розумієте чи не знаєте! Можна тоді заборонити їздити на авто, бо аварії трапляються, огородити всі підходи до водойм, бо люди топляться, заборонити продавати їжу, бо можна подавитися.
Є певні правила поводження на тому чи іншому заході. Немає чого лізти дітям, дівчатам в слем. А для фотокорів і журналістів є спеціальна територія перед сценою для роботи. Кожен професійний кореспондент це знає.
Якщо ви так переймаєтесь написом на футболці дівчинки, то підійдіть і поясніть їй, що вона не пава. Критикувати фестиваль через це безглуздо. Чи ви вважаєте що організатори мають стояти на вході і казати учасникам хто як має бути одягнений?
файно
Показати IP
9 Серпня 2010 21:20
Фест гарний, з історією. А в заступника голови Луцька футболка Української школи політичних студій. А по-друге, алкоголю було випитл не менше ніж на інших фестах. Різниця лиш та, що підпільно ;-)
Yan
Показати IP
9 Серпня 2010 23:38
Якщо за цими молодими людьми "Майбутнє України" то мені дуже прикро.думаю що просто потусуватись можна не прикриваючись Бандерою і Україною.хлопці і дівчата хочете відірватись-відривайтесь ,тільки не треба підмазуватись під когось
vidvidyva4KA
Показати IP
10 Серпня 2010 00:51
Срати і поганити фест, звичайно діло легке, але хтось би спробував таке організувати,і потім вслідкувати за всіма!!!!
Організаторам величезна Дякую і шана!За те шо і самі шанують і нас спрямовують в русло правильне!!!
а так кожен має мати голову на плечах!!!
Місце було круте!певно найкраще
Люди круті!!і адекватні!
Дякую!!!
Н-да
Показати IP
10 Серпня 2010 01:11
Який "бред". Таке написати на президента!!! Фу... Ідіоти. Наш президент - це волевиявлення ураїнського народу і з цим треба рахуватись. До чого там ті матюки і образи. Придуріли бачу геть.
ой, така цікава стаття, особливо для тих, хто живе у Рокинях. Можливо мова йде про різні Бандерштати, але оскільки ми живемо майже біля місця вищезазначених подій, нам було приємно спостерігати в смерть п"яних неповнолітніх, які кричали "Хочу горілки" І ЦЕ В 3 ГОД. НОЧІ, пили з 8-ої год ранку і їх нудило у наш квітник. Тому наступного року нехай луцькі чиновники проводять свої фестивалі у своєму Луцьку.
Staruk83
Показати IP
10 Серпня 2010 11:20
Бики є бики, навіть якщо прикриваються націоналістичними гаслами. Стосовно Бандери - не вірте в образ, який вас змушують споживати. Дивитися треба глибше. Фестиваль в Рокинях - стадо худоби, яке хтось під яскравими гаслами тримає в необхідному стані. Бандера, мабуть, в домовині перевернувся...
Спеціально для Світланки.
А ви впевнені що всі ті що ходили п"яними біля вашого квітника це учасники фестивалю? Бо я особисто з міліцією обходив компанії які намагалися розпивати алкоголь на фесті і всі вони чомусь були місцеві, з Рокинь. А чому ви не висловлюєте претензії власникам крамниць і "точок", які споюють ваших односельців? Чи рокитнянська молодь напивається під час фестивалю, а інші 364 днів на рік вони чемно читають книги в місцевій бібліотеці?
з рокинь
Показати IP
10 Серпня 2010 13:29
до андрія з кийова
Ніхто не каже сидіти молоді сиднем! спілкуйтеся, розважайтеся. я - тільки "за".
Але якщо вже приїхали до нас, зробіть все так, щоб ми хотіли вас бачити знову. Розумію, що, може, не Ви особисто, Андрію, смітили і плювали в Рокинях, і може, не Ви особисто топтали людям городи, і під підїздами кричали. Може, й так. Але я особисто була змушена нагадувати Вашим учасникам, що викидати пляшки треба не в кущі у парку, а в смітники.
Чесно? Мені неприємно виступати в цій ролі (критикувати і нагадувати про такі елементарні речі). Але ви (маю на увазі, ви загалом) до цього змушуєте.
Щодо прибутковості для селища...
Я думаю, Ви розумієте, хто зацікавлений в цьому процесі - підприємці. Але вони знову ж таки кладуть ці гроші не в загальну кишеню, а в свою власну. Та навіть не в цьому справа. А в тому,що НЕ ВАРТІ ВАШІ ГРОШІ ТОГО КЛОПОТУ,ЯКОГО ВИ ЗАВДАЛИ МОЇМ ОДНОСЕЛЬЦЯМ.
І ще: не знаєте, чому вас не хочуть бачити уже в Гаразджі? З тих же причин. А тому, мабуть, варто задуматися над основним питанням - якщо вас не хочуть бачити там, куди ви приїжджаєте, то може варто "згортати фестиваль узагалі"?
до славянина: по-перше, я не пацан. по-друге, на Вашому місці я б не була такою впевненою, що буде "наступний раз"...
з рокинь - до світлани
Показати IP
10 Серпня 2010 13:43
світлано, якщо ви з рокинь, думаю, варто наступного року збирати підписи олносельчан про "небажання приймати в себе таких гостей". Все-таки дозвіл на проведення цього заходу видає сільська рада, і я думаю, спільна думка людей(а переконана нас підтримають чи не всі)буде врахована. В кінці-кінців, саме ми повинні відстоювати власні права і не дозволяти перетворювати місце, де ми живем, на шабаш.
І ще раз зауважу: ми раді гостям і зустрічаємо їх з хлібом-сіллю. Але якщо цей гість, як у приказці мовиться, лізе на стіл, то в нашому домі йому не місце! Ось і все
Гримзя
Показати IP
10 Серпня 2010 13:56
Фразу про мову на жовтій футболці колись сказав Юрко Покальчук (Пако). А Олесь Доній пообіцяв випустити футболки із цією фразою для реклами укр мови.
Реклама мови просто чудова...
У переносному значенні слова.
Футболку зі словами "президент ідіот" може носити тільки... зрозуміло хто.
Жителька Рокинь, на мою думку, має рацію.
А Гузь молодець у тому розумінні, що хоча б отаке дійство проводить - більшість наців узагалі ні на що не здатна, тільки вінки покладати та пам'ятники ставити...
Лади... Внатуре нахрена обсирати один одного?
Якщо я вважаю що Гузь і його фест - це лайно собаче - це ж не означає що я бовдур чи ще гірше регіонал, як звинуватили дівчину котра постраждала на фесті, але якщо ви такі сміливі патріоти і хочете навчити усіх повій української мови (БЛЯДЬ в перекл. з рос. - повія) як написано на тенісці кобіти "ВЧИТЬ БЛЯДІ рідну МОВУ... То можливо варто було б провести хвестиваль в Луганську, Донецьку чи Севастополі, де дійсно існує проблема з патріотизмом і знанням української мови....
Іві
Показати IP
10 Серпня 2010 17:42
тримайте мене семеро!!!!!!!!!!!!!які всі праведні зібрались!!!так може вам ще памятники поставити за вашу зразковість-показовість???не соромтесь хоча б... А то можна подумати ви не пили нічого до свого "Висвячення" в альянс...нічого не маю проти громадських патріотичних організацій, але АЛЬЯНС- це примітивна тоталітарна секта, де набирають малолітніх людей з нестійкою психікою,промивають їм мізки, вирощують фанатиків з божевільними очима. побачили б себе збоку...Можна бути патріотом, але не особою яка прикривається націоналізмом, і поганить репутацію ідеї і ідеології як такої. А потім підгузники бігають, і кричать на кожного хто тримає в руках пиво, ЩО ВІН АЛКОГОЛІК...Пити пиво-не означає нажертись до чортиків і валятись як свиня. Це означає - ПРОСТО ПИТИ ПИВО. А обзивати алкоголіками, як це робив вельмишановний Гузь- без коментарів. бо прийти і вилити пляшку пива на землю, як це зробили нашим сусідкам по палатці- це хамство і свинство. Вилили- ТАК НЕ ЗА ВАШІ ГРОШІ КУПУВАЛОСЬ. ВІДДАВАЙТЕ БУДЬТЕ ДОБРІ...А то- поприбігали волонтери з скаженими очима... страшно дивитись, бо такий і вбити не забариться. Їх ізольовувати треба від мирного населення...Не націоналісти а нацисти, отак...
Кваліфікуєте себе ПОВСТАНЦЯМИ! та які ви к бісу повстанці... Кажете- Бандера інтелігент. не сперечаюсь. Повдягались в козацькі костюми? гарно.але!Бандера не був святим, і так само міг випити десь щось, це я про алкоголь.А про козаків взагалі мовчу. В них в походах був сухий закон, зате в мирний час вони пили не багато, а ДУЖЕ БАГАТО. і якщо ви вже беретесь за історичну реконструкцію- ви б хоча б почитали історичні нариси... Зібралась шара фанатиків і виражаються тут... так ви не забувайте що хтось має і альтернативні думки з приводу ВАШОЇ поведінки.А фест... Гузь кричав зі сцени що тих хто приніс алкоголь , ви не захочете бачити на наступний рік.Смішно. ВАС СПИТАТИ ЗАБУЛИ)))Люди, кожен може так подумати, це раз. А по-друге-чи ви вважаєте що ваш фест єдиний , неповторний і найкращий? З такою - то організацією...та не смішіть людей. В Україні купа розкішних фестів, на яких виступають ті ж групи. Зате організація- краща. а не залізна вода з колонки, якою втравитись можна, і ціни скажені.І їсти нема де купити. Плюс купа хамства. То ви на наступний рік зберіть свою секту альянсівську, і самі гуляйте на своєму фесті. Можна подумати на вас хтось дуже хоче дивитись і слухати ваші одержимі хворобливі заяви. Огидно.
Це про поведінку.
а тепер про фест.Було гарно, гарна ватра, правда груп якісних можна на пальцях однієї руки порахувати.
Послухала фіолетівську "Черемшину"- це просто знущання з гарної пісні, котру сама виконувала не один рік, але щоб настільки споганити... це вандалізм.Загалом все було гарно... а тепер можнавиливати на мене купу бруду, бо мабуть всім дописувачам моя думки не сподобались. це ж прийнято дружно молитись на альянс,Ігоря Гузя, і все таке... і обс...ти людей які щось пили і щось курили.Вперед, але... просто подумайте-ХТО ДАВ ВАМ ПРАВО ОБІЗВАТИ КОГОЬ БИДЛОМ.Ви не думаєте, ким ви є після цього?
А до адмінів сайту прохання опублікувати альтернативну думку. Бо виключно позитивні відгуки в коментах наштовхують на враження суб’єктивності адміністрації.
Не варто захищати чутливі нерви громадських діячів, бо якщо вони такими є, то нехай вміють прийняти не тільки оду слави в свій бік, але й критику.
учасник до Іві
Показати IP
10 Серпня 2010 18:04
То чого ти на фест поперлася, якщо він такий поганий? Сиди в генделику ПРОСТО ПИЙ ПИВО і кайфуй від того яка ти неправильна і брутальна.
Vendetta
Показати IP
10 Серпня 2010 18:18
Стосовно обзивання людей бидлом через те що вони пили алкоголь, хочеться сказати тим людям (а саме Ігорю Гузю та НА), а хіба козаки не пили алкоголь? А хіба УПА не пили алкоголь. Та пили, у козаків навіть про то пісні є "... гей наливайте повнії чари, щоб через вінця лилося, щоб наша доля нас не цуралась, щоб краще в світі жилося...", або ж такі слова "... а тютюн та й люлька козаку в дорозі пригодиться...". То ж називаючи відвідувачів БИДЛОМ через те що вони дозволяють собі випити спиртного, тим самим ці люди називать і своїх героїв (Козаки, Бандера і вся УПА і так далі) БИДЛОМ.
Забороняти щось це не вихід! Адже як то кажуть "заборонений плід солодкий", то ж краще в нас в країні і на тих же фестивалях пропагувати культуру пиття, як альтернативу алкоголізму. Культурній людині, пиво та будь-який алкогольний виріб лише є способом розслаблення. Пояснюю, будь-яка річ у нашому світі це інструмент. Наприклад, розумна, культурна людина винайшла порох, динаміт для підриву порід і видобутку руди, а безкультурна цей інструмент використовує для вбивств. Так само й алкоголь, людині з почуттям міри та культури це лише один з способів отримання задоволення, для людини з відсутньою культурою і повагою до оточуючих це лише спосіб нажертись і чіплятись до інших. Мова для культурної людини, стала інструментом змогу розмовляти, писати вірші, пісні, а у руках безкультурної людина стала інструментом обзивання людей БИДЛОМ!
То ж давайте не будемо валити бочку на іструменти, потрібно починати з самого себе.
Стосовно фестивалю, фестиваль був чудовим, гарна ватра, гарний концерт, файне місце. особливо ватра в ночі, була красивою, людина грала на гітарі, співали пісень. Але ціни, омг.. в 3-4 рази все дорожче ніж у місці, це вже відсутність совісті. Вода була така на смак, що випивши її, складалось враження, що облизав гайковий ключ і закусив то мулом з дна озера. не риємне враження склали волонтери з НА, адже в ранці у неділю, робивши обхід біля наметів, при знайдені десь поруч пляшки з під пива, без розбору починали злословити і навіть не розбирались чи є це. Адже таке сміття міг просто кинути хтось хто проходив поруч. І доречі, про час до котрого потрібно було виселитись, потрібно повідомляти у у неділю увечері, щоб усі якось розраховували свій час, а не будити людей у понеділок вранці і підганяти.
Козаченько до Vendetta
Показати IP
10 Серпня 2010 19:06
Vendetta, ти мені очі відкрила! Йду зараз культурно напюся пива і пючи як справжній козак буду співати "гей наливайте повнії чари..." а потім буду як справжній козак валятися під забором, а собаки лизатимуть пяти. А люди будуть проходити біля мене і казати: "от справжній патріот! Козак! молодець! а ми не такі ми не пємо, ми не українці"
Справді давайте всі випємо по гранчаку горілки, коняку чи смаги і заживе наша ненька вільно і гарно!!!
Козаченько до Vendetta
Показати IP
10 Серпня 2010 19:07
Vendetta, ти мені очі відкрила! Йду зараз культурно напюся пива і пючи як справжній козак буду співати "гей наливайте повнії чари..." а потім буду як справжній козак валятися під забором, а собаки лизатимуть пяти. А люди будуть проходити біля мене і казати: "от справжній патріот! Козак! молодець! а ми не такі ми не пємо, ми не українці"
Справді давайте всі випємо по гранчаку горілки, коняку чи смаги і заживе наша ненька вільно і гарно!!!
вкв
Показати IP
10 Серпня 2010 19:00
Важко бути декому по-пояс дерев"яними. Але приходиться і то з голови. Що президент клоун то ясно, але там на футболці 5 президентів, бо п"ять мов. В Луганську і Донецьку мову зараз молодь знає краще ніж ви пане Вікторе. Власне я таку на Харківщину прикуплю, але ви будете отут флудити, а я пики бити і захищати напис і не тілько. Далі чому я забалакався за президента. якщо йому заборонити горілчані вироби - фестивалі завершаться і почнеться нарешті величезний фестиваль, але не на його користь. А от додуматись, що той хто протримається день без алкоголю і отримає якийсь сувенір (скажімо ту саму футболку, або навіть брелока) оце вже цікаво. Чи зацікавлена в нас влада щоб молодь не вживав питво? Чи зацікавлені взагалі урядовці в тому, щоб не дати нації спитися? Правильно ви подумки зрозуміли мене. Тож нащо трандіти на фестиваль коли ви нічого навіть не запропонували. До речі. Дарую ідею Бандерштату на майбутнє. Мені сподобалось, навіть незважаючи на те, що я був трохи сам п"яний. Але вибачте - я вже старий алкоголік. Иноді тримаюся а иноді здаюся. Щиро з шанобою - вкв
Dyssja
Показати IP
10 Серпня 2010 19:18
Кароч вставлю і я свої 5 копійок, на Бандерштаті буваю вже не перший і не другий рік, бачила всі роки фестивалю на свої ясні очі і скажу одне нічого дивного нового і страшного цього року не сталось, все як завжди, тільки розташування змінилось, а так на фестивалях завжди п'ють або не п'ють це залежить від людини, від її розуміння відпочинку. Кожен відпочиває посвоєму головне щоб це не заважало іншим, от я приїхала побачила все, і хлопців шо слемились і кучу емок загалом дуже різношорсний склад приїзджих був але ж в цьому і вся краса. Хтось приїхав музику послухати хтось набратись нових вражень а хтось викричатись під музику чи вискакатись що ж тут поганого головне щоб поважали прицьому інших. Фест файний буде наступного року і я там тош буду.
Dyssja
Показати IP
10 Серпня 2010 19:21
Кароч вставлю і я свої 5 копійок, на Бандерштаті буваю вже не перший і не другий рік, бачила всі роки фестивалю на свої ясні очі і скажу одне нічого дивного нового і страшного цього року не сталось, все як завжди, тільки розташування змінилось, а так на фестивалях завжди п'ють або не п'ють це залежить від людини, від її розуміння відпочинку. Кожен відпочиває посвоєму головне щоб це не заважало іншим, от я приїхала побачила все, і хлопців шо слемились і кучу емок загалом дуже різношорсний склад приїзджих був але ж в цьому і вся краса. Хтось приїхав музику послухати хтось набратись нових вражень а хтось викричатись під музику чи вискакатись що ж тут поганого головне щоб поважали прицьому інших. Фест файний.
вкв
Показати IP
10 Серпня 2010 19:25
Мене цікавить лише один факт. Чи відставрується хоча б один будиночок музею? До речі, при чому тут пияки коли сама місцева влада потурила той фест на кшалт: з очей подалі. В даному випадку віддувалися Рокині, але не обов"язково Мартинюку робити фести саме у Волинській области. У Львові він би був якраз доречнішим - патріотикою вже і не пахне.
вкв
Показати IP
10 Серпня 2010 19:36
Загалом я не вважаю себе націоналістом, бо знаю лише з книг і зі Сходу родом. Але те що робиться на Заході мені дуже до вподоби. На Сході в нас лише єдиний Махнофест, але як знаєте п"ють набагато більше. Тож в чому винен сам фестиваль? Ну не вийшла ідея антипиятики, але принаймі вони спробували
Противник
Показати IP
10 Серпня 2010 20:25
Особисто я на фестивалі зрозумів, що націоналісти небезпечні люди, тому що вони диктатори, вони зомбують свідомість людей і вони жорстокі, серед націоналістів багато терористів, які вбивають людей за те що з їхньою думкою і їхніми приоритетами не погоджуються інші національності, а в Україні національностей є багато. Виходить що нац. альянс цей безлад підтримує, прикриваючись Бандерою. На фестивалі забороняли пити і курити, нехай забороняють пити, але всеж таки, як можна стриматись для курця, щоб не курити 2 доби? За таке варто зачмирити самого гузя. Такі націоналісти перетворюють бандерштат на невідомо що, тому, що відносяться до цього з фанатизмом...
Колос
Показати IP
10 Серпня 2010 23:02
Детальний фотозвіт з фестивалю http://picasaweb.google.com/115712657801180717086/2010#
ви всі подуріли?!
Показати IP
10 Серпня 2010 23:50
отото стурбовані зібрались!
і хочеться ж так багато писати?
я була на фесті 2 дні.
приїздиза десь після обіду.
тусила собі з друзями.
нічого не пила.
були такі, що пили.
але, блін, що тут дивного?
та будуть бухати будь-де!
для чого так заполітизовувати?
ну, гузь політик і шо?
мене там ніхто не агітував в його партію чи в його організацію.
я приїхала почути кілька гуртів, які люблю, побачити знайомих!
і знаєте, вихідні провела ПРЕКРАСНО!
а ви тут далі пишіть як все погано в Україні, які всі уроди!
скільки можна один проти одного воювати?! га?
ЛітРедактор
Показати IP
11 Серпня 2010 11:57
Блін, таки зачепив усіх БАНДЕРШТАТ!!))
А Гузю від того тільки безкоштовний ПІАР. Він нам усім навіть 100 грамів... чаю не поставить!!))
РУСИЧУ і всім захисникам ФЕСТУ: ніхто не каже, що захід поганий. Будь-яку хорошу ідею можна споганити прив'язками до політики. Чому на "Підкамені" ніхто нікого не зомбує під прапором національної ідеї, а п'яних там, до речі, не більше, ніж туТ?!?
РУСИЧУ, дорогенький, СЛЕМ - це ж чергове наше закордонне запозичення. Можливо, якісь німецькі флегматики чи недалекі америкоси і можуть "ніжно" один одного штовхати, але запальні нащадки Бандери - аж ніяк! А пробувати навіть не хочу, бо зубів шкода - недешево їх відновлювати))): :))
І ще, якщо ви - РУСИЧ (чи інші прихильники цієї штовханини) і фест пропагує національну ідею, то замисліться, чому там пропагують НЕУКРАЇНСЬКІ забави???
МУЗИКА тут - таки вирішальна!!Хоч і різної якості та смислового наповнення. ТІНЬ СОНЦЯ - форевер!!!От за них я і можу щиро подякувати організаторам)))
ЛітРедактор
Показати IP
11 Серпня 2010 12:15
Пропоную на наступний ФЕСТ, як все буде добре, з нецензурними написами на футболках на патріотичний фест не пускати!!!
Усі такі сміливі тут у нас так ходити, щоб випендритися. Адже справжній ПАТРІОТ рідної мови тільки той, хто наважиться вдягти її на СХоді (підтримую Viktor 69!!)
Не розумію також, чому так важко було допроситися в "чатах" фесту, аби запропонували учасникам заздалегідь вивчити й виконати хоч одну пісню з "Братів Гадюкіних"?!?Той рік на фесті ведучий сказав, що у кожного, мовляв, своя програма. То що це, блін, легендарні Scorpions на фест приїздять чи відновлені на раз Pink Floyd?!?)) Назву то можна було запозичувати, то хоч би вшанували тим самим пам'ять Сергія Кузьмінського (Кузі).
До речі, пропоную ще одну ідею: вперше в історії нашої рок-музики присвятіть фестиваль не суперечливій і зачовганій політиками постаті Бандери, а нашому нещодавньому сучаснику, хоча б посмертно(((..
У коментах - хвилина мовчання за КУЗЕЮ....
агов, пані ЛітРедактор!!! ви де були?
на фесті я чула 2 пісні Гадюкіних!
гурт Палестина і луцький Кінг Сайз співали!
вам вже зовсім розум туманиться в бажанні облити брудом з усіх сторін??? :)
давайте ще будемо ганьбити усіх і кожного, хто був на Бандерштаті, бо там суржиком розмовляли? Ну, давайте? Чому б і ні? Це ж теж непатріотично!
ЛітРедактор
Показати IP
11 Серпня 2010 16:52
І нічого не туманиться, значить мене в той момент не було))Не було змоги та часу сидіти там безвилазно дві доби.
При чому тут бруд?? Це просто констатація факту..
О, це добре, що бажання здійснилося!!)) Значить за два роки таки прислухалися до VoX POPULI!!
Дякую, що написали про це, ШАНОВНА!!
ЛітРедактор
Показати IP
11 Серпня 2010 17:02
Суржик - це не МАТ!!))
до ЛітРедактор
ну, просто я спостерігаю за коментарями. і більшість аргументів смішна. про Гадюкіних мене навіть зачепило!
цікаво і приємно дуже, коли пишуть об'єктивні коментарі.
ну, якщо є негатив - то спокійно, чемно, виважено, КРАСИВО подайте (це я до усіх звертаюсь). так, щоб організатори навіть дзявкнути не могли всупереч, а скромно вибачитись за прогалини. і щоб їм справді соромно стало.
"хоч одну пісню з "Братів Гадюкіних")))
то треба було слухати, а коли в людини заздалегідь негативне сприйняття, то як тут будеш об'єктивним! так же? ;-)
ЛітРедактор
Показати IP
11 Серпня 2010 20:35
Форма подачі якраз - дуже чемна))
"Скільки людей - стільки й думок". Повторюся: виступів цих двох команд я не чула. Ще раз дякую за те, що сказали про "гадюкінські" пісні. Що ж я зроблю, що крім мене це питання досі ніким не піднімалося??
Якби воно зовсім не прозвучало, то ніхто й не розвіяв би ці сумніви..
До речі, у моєму коментарі не було написано категорично, що ніхто не виконав! Там йшлося тільки про те, що в "чатах" не було жодної реакції на таку пропозицію, як і на попередньому фесті.Так що ви теж вмієте добре узагальнити , МІРНА.
Головне, що справжні РОКЕРИ уміють вшановувати пам'ять своїх колег на рок-фестивалях! "Чуваки, чуваки,є!! Всьо чотко!!")))
гадючник!
Показати IP
12 Серпня 2010 02:32
гадючник!однозначно!звалише недоумків492
Регіонал
Показати IP
12 Серпня 2010 17:10
Бандьори не добиті. Гузя на палю!!! Альянс - справжнє сектантське збіговисько, яким вже давно мають цікавитися органи. Нічого наш президент В.Янукович скоро поставить крапку на цій шизофренії
просто нема слів
Показати IP
18 Серпня 2010 13:35
якщо вам так не сподобалось організовування фестифалю,подеку динаявнісь п"яних,НацАльянс і Гузь зокрема,то 4ого ніхто з вас сам не захотів сам провести і організувати фестиваль 4и допомагати слідкувати за поряком?
ясно,що тепер набагато легше сидіти і критикувати фестиваль,обливати брудом організаторів і ні на мить не задумуватись над всіма проблемами,які виникали в організуванні,проведенні і досі переслідують НА і Гузя
У ДТП загинули молоді люди з Шацької громади
Сьогодні 12:32
Сьогодні 12:32
Machineryline: все, що потрібно знати про платформу для купівлі та продажу спецтехніки
Сьогодні 11:34
Сьогодні 11:34
Імовірно, був збитий російським ЗРК: у літаку, який впав у Казахстані, загинули 38 осіб
Сьогодні 11:05
Сьогодні 11:05
Під час пожежі на Волині жінка отруїлася чадним газом
Сьогодні 10:37
Сьогодні 10:37
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.