Скандал у волинському театрі: колектив каже, що режисер їх залякує
Режисера Волинського облмуздрамтеатру Петра Ластівку колектив звинувачує у хамському ставленні, небажанням почути іншу думку, відмінну від своєї, залякуванні і погрозах. Також йому закидають фінансові зловживання. Працівники переконували й у тому, що реквізит купувався за завищеними цінами. Режисер устиг поконфліктувати майже з усіма членами колективу. Тож, Петру Ластівці пропонують висловити недовіру.
Збори трудового колективу Волинського обласного академічного музично-драматичного театру імені Тараса Шевченка відбулися сьогодні, 16 березня.
Зокрема, частина працівників театру вирішила обговорити діяльність Петра Ластівки, який є режисером і художнім керівником театру. Так, актори і працівники театру звинувачують Петра Ластівку в хамському ставленні, у фінансових зловживаннях та залякуванні працівників.На початку зборів Петро Ластівка переконував: питання, яке винесли на розгляд порядку денного («Оплата гонорарів режисера Петра Ластівки»), не є повноваженням зборів трудового колективу, а директора. А ці збори не відповідають чинному законодавству. Після цього він покинув залу.
На збори трудового колективу прийшли і журналісти. Та декому з присутніх це не сподобалось, мовляв, чому така пильна увага до «театральної родини». Ситуацію роз’яснив заступник голови облради Роман Карпюк, який нагадав, що театр - це комунальне підприємство обласної ради.«Облмуздрамтеатр - це центр культури області, на вас дивиться весь край. І мікроклімат у вашому колективі - важливий. Театр – підприємство, яке належить волинській громаді, і ми маємо представити громаді, що відбувається у вашому колективі», - зазначив він.
І додав: близько 20 представників колективу напередодні зборів поскаржилися на поведінку художнього керівника Петра Ластівки.
Зокрема, режисера Петра Ластівку звинувачують у хамському ставленні, небажанні почути альтернативну думку, відмінну від своєї. Також йому закидають фінансові зловживання. Працівники переконували, що реквізит купувався за завищеними цінами. Приміром, невиправдані витрати стосувалися купівлі сорочок за 2,5 тисячі гривень кожна, які одягаються під піджак і з залу їх не видно, були придбані 4 кутові ліхтарі по 1300 доларів, на 45 тисяч гривень придбані столи і крісла, хоча в театру є можливість зробити все у власному цеху.
Також обурює багатьох те, що Петро Ластівка одноосібно, або за згоди директора, вирішує, кому платити надбавки, кому платити премії, кого переводити на повну ставку, а кому знімати кошти. Актори переконують, що художній керівник їх залякує, створив нездорову атмосферу в колективі, погрожує усім та хамить.Переконують актори, що все це відбувається за мовчазної згоди директора. Також зауважують про те, що з вини Петра Ластівки загубили відносини з польською діаспорою, звільнили інваліда, який працював взуттєвиком, звільнили прибиральницю, звільнили вагітну жінку, в якої через місяць внаслідок стресу стався викидень.
Актриса театру Катерина Шпак переконує: колектив заляканий, художній керівник їх принижує, обзиває. А ось постановки Петра Ластівки всі втілюються за одною схемою, що свідчить про режисерський штамп: гучна музика, а актори мусять перекрикувати музику.
Диригент оркестру, своєю чергою, поскаржився, що художній керівник не погоджує програму концертів ні з ким, а вирішує одноосібно. Натомість авторської музики, авторських рішень від інших не сприймає.
А ось заслужений артист України Олександр Пуц, який відомий за головною роллю у виставі «У.Б.Н.» зазначив: за час його 60-літньої кар’єри в театрі побувало більше 20 режисерів. Та подібного ставлення до акторів, як собі дозволяє Петро Ластівка, він не бачив.«Ми відбили глядача. Ми показуємо зі сцени пошлятину. Хіба можна на сцені знімати штани? Викинули виставу «У.Б.Н.», яка вважалася взірцем. Він не дає сказати слова проти, усім затикає рот», - пояснює актор.
Тож він запропонував питання про те, чи потрібен театру такий художній керівник, поставити на таємне голосування. Наводилася під час зборів і статистика, за свідченнями, на вистави, де режисером виступав Петро Ластівка, ходить заледве 150 глядачів. Натомість на постановки інших режисерів приходять по 500-700 глядачів.
На захист Петра Ластівки виступив головний балетмейстер Володимир Замлинний, який переконував, що не всі озвучені факти відповідають дійсності. А дружина Петра Ластівки Олена попросила показати докази фінансових зловживань, якщо такі є, або ж не обмовляти безпідставно людину.Згодом взяв слово директор театру Анатолій Глива. Він повідомив, що в нього теж є конфлікт з Петром Ластівкою. Та донедавна він не виносив це на публіку, бо вважав, що ці непорозуміння стосуються лише їх двох. А оскільки така атмосфера є в усьому колективі, то він підтримує їх претензії.
Очільник обласного управління культури Валерій Дмитрук також зауважив, що мав не раз словесні неприємні перепалки з Петром Ластівкою і теж не надто вдоволений співпрацею. А заступник голови облради Роман Карпюк пообіцяв, що обласна влада не залишить колектив сам-на-сам з бідою. Також він пообіцяв юридичний супровід, аби можна було законно звільнити Петра Ластівку. Адже сам Петро Ластівка, який пішов на початку зборів, переконував, що збори незаконні й неодноразово погрожував судами, якщо колектив ініціюватиме його звільнення.Урешті, працівники колективу домовилися визначитися з питанням про недовіру Петру Ластівці шляхом таємного голосування. Заради цього вони перерахували присутніх – на зборах було 100 працівників театру. Результати голосування обіцяють надати обласній раді, куди планують звернутися за підтримкою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Збори трудового колективу Волинського обласного академічного музично-драматичного театру імені Тараса Шевченка відбулися сьогодні, 16 березня.
Зокрема, частина працівників театру вирішила обговорити діяльність Петра Ластівки, який є режисером і художнім керівником театру. Так, актори і працівники театру звинувачують Петра Ластівку в хамському ставленні, у фінансових зловживаннях та залякуванні працівників.На початку зборів Петро Ластівка переконував: питання, яке винесли на розгляд порядку денного («Оплата гонорарів режисера Петра Ластівки»), не є повноваженням зборів трудового колективу, а директора. А ці збори не відповідають чинному законодавству. Після цього він покинув залу.
На збори трудового колективу прийшли і журналісти. Та декому з присутніх це не сподобалось, мовляв, чому така пильна увага до «театральної родини». Ситуацію роз’яснив заступник голови облради Роман Карпюк, який нагадав, що театр - це комунальне підприємство обласної ради.«Облмуздрамтеатр - це центр культури області, на вас дивиться весь край. І мікроклімат у вашому колективі - важливий. Театр – підприємство, яке належить волинській громаді, і ми маємо представити громаді, що відбувається у вашому колективі», - зазначив він.
І додав: близько 20 представників колективу напередодні зборів поскаржилися на поведінку художнього керівника Петра Ластівки.
Зокрема, режисера Петра Ластівку звинувачують у хамському ставленні, небажанні почути альтернативну думку, відмінну від своєї. Також йому закидають фінансові зловживання. Працівники переконували, що реквізит купувався за завищеними цінами. Приміром, невиправдані витрати стосувалися купівлі сорочок за 2,5 тисячі гривень кожна, які одягаються під піджак і з залу їх не видно, були придбані 4 кутові ліхтарі по 1300 доларів, на 45 тисяч гривень придбані столи і крісла, хоча в театру є можливість зробити все у власному цеху.
Також обурює багатьох те, що Петро Ластівка одноосібно, або за згоди директора, вирішує, кому платити надбавки, кому платити премії, кого переводити на повну ставку, а кому знімати кошти. Актори переконують, що художній керівник їх залякує, створив нездорову атмосферу в колективі, погрожує усім та хамить.Переконують актори, що все це відбувається за мовчазної згоди директора. Також зауважують про те, що з вини Петра Ластівки загубили відносини з польською діаспорою, звільнили інваліда, який працював взуттєвиком, звільнили прибиральницю, звільнили вагітну жінку, в якої через місяць внаслідок стресу стався викидень.
Актриса театру Катерина Шпак переконує: колектив заляканий, художній керівник їх принижує, обзиває. А ось постановки Петра Ластівки всі втілюються за одною схемою, що свідчить про режисерський штамп: гучна музика, а актори мусять перекрикувати музику.
Диригент оркестру, своєю чергою, поскаржився, що художній керівник не погоджує програму концертів ні з ким, а вирішує одноосібно. Натомість авторської музики, авторських рішень від інших не сприймає.
А ось заслужений артист України Олександр Пуц, який відомий за головною роллю у виставі «У.Б.Н.» зазначив: за час його 60-літньої кар’єри в театрі побувало більше 20 режисерів. Та подібного ставлення до акторів, як собі дозволяє Петро Ластівка, він не бачив.«Ми відбили глядача. Ми показуємо зі сцени пошлятину. Хіба можна на сцені знімати штани? Викинули виставу «У.Б.Н.», яка вважалася взірцем. Він не дає сказати слова проти, усім затикає рот», - пояснює актор.
Тож він запропонував питання про те, чи потрібен театру такий художній керівник, поставити на таємне голосування. Наводилася під час зборів і статистика, за свідченнями, на вистави, де режисером виступав Петро Ластівка, ходить заледве 150 глядачів. Натомість на постановки інших режисерів приходять по 500-700 глядачів.
На захист Петра Ластівки виступив головний балетмейстер Володимир Замлинний, який переконував, що не всі озвучені факти відповідають дійсності. А дружина Петра Ластівки Олена попросила показати докази фінансових зловживань, якщо такі є, або ж не обмовляти безпідставно людину.Згодом взяв слово директор театру Анатолій Глива. Він повідомив, що в нього теж є конфлікт з Петром Ластівкою. Та донедавна він не виносив це на публіку, бо вважав, що ці непорозуміння стосуються лише їх двох. А оскільки така атмосфера є в усьому колективі, то він підтримує їх претензії.
Очільник обласного управління культури Валерій Дмитрук також зауважив, що мав не раз словесні неприємні перепалки з Петром Ластівкою і теж не надто вдоволений співпрацею. А заступник голови облради Роман Карпюк пообіцяв, що обласна влада не залишить колектив сам-на-сам з бідою. Також він пообіцяв юридичний супровід, аби можна було законно звільнити Петра Ластівку. Адже сам Петро Ластівка, який пішов на початку зборів, переконував, що збори незаконні й неодноразово погрожував судами, якщо колектив ініціюватиме його звільнення.Урешті, працівники колективу домовилися визначитися з питанням про недовіру Петру Ластівці шляхом таємного голосування. Заради цього вони перерахували присутніх – на зборах було 100 працівників театру. Результати голосування обіцяють надати обласній раді, куди планують звернутися за підтримкою.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 58
Прилетіла ластівка
Показати IP
16 Березня 2016 18:06
коментар було видалено
артист до Прилетіла ластівка
Показати IP
16 Березня 2016 21:18
Ну,накінецьто,такому хаму не місце в театрі
олена гнатівна -теат
Показати IP
16 Березня 2016 18:14
ой, молодці, нарешті, ну, нарешті. отепер знову піду в театр, щоби подивитися тих, хто встав проти супост..та. нє, справді молодці. йому не з колективом працювати, а десь на хуторі хвости крутити, ні такту, ні культури, ні інтелігентності - цар і бог. кажу, бо й сама не раз чула і бачила, як він тих бідних акторів принижує. я вже мовчу, що головна примадонна театру - не без таланту, то правда!, але всі вистави тільки з участю дружини пана птічкі..а, чи як там його. ще раз підтримую, може, знову з’являться цікаві режисери, в тому числі і приїзджі, і вистави схожі на вистави, а не "класіка в стілє "я гєній".
Юр
Показати IP
16 Березня 2016 18:16
і Галицького заодно би...
мельпомена
Показати IP
16 Березня 2016 18:19
Конфлікт у ластівки з колективом театру - перманентний. Він розпочався з його приходом і закінчиться з відходом. Така він вже людина. Він так залишав усі колективи. Горбатого могила виправляє. Там одна думка про себе чого варта! Завищена в рази самооцінка.
актор драми
Показати IP
16 Березня 2016 18:28
А чому лапін сюди лізе? Він ще тільки в чорта в дупі не був. В лісову галузь лізе, в бурштин лізе. Гидоття! А сам два слова не зліпить і елементарну думку не може висловити без йоптвуюмать. Завтра він вчитиме дохтурів, як грижу вирізати.
ВК
Показати IP
16 Березня 2016 18:56
Дійсно, плвнка нашого театру опустилася, згідна- одноманітність, пошлятина... На вистави йти не хочеться. Робіть щось, шановні!!!!!
лучанка
Показати IP
16 Березня 2016 19:03
що пошлятину і усіляку зросійщену культуру пропагує - це факт! хто на сцені театру останнім часом? Оля Полякова, Потап, Ольга Сумська...ще вєрку Сердючку запросіть! Ластівка мусить сам піти, а не створювати конфлікт. Глядачі теж - за! вистави нецікаві, дивитись нема чого!
пані до лучанка
Показати IP
16 Березня 2016 19:30
Це театр не запрошуєти усіх"звьозд",а просто надає приміщення.Ластівка тут ні до чого,не треба йому приписувати видумані гріхи,бо справжніх достатньо має
ЛУЧАНКА Я до лучанка
Показати IP
17 Березня 2016 11:10
НУ ПОЛЯКОВА ,ПОТАМ І НАСТЯ - УКРАЇНЦІ ПЕРШ ЗА ВСЕ....СУМСЬКА ВЗАГАЛІ НАРОДНА АРТИСТКА...ПРОУКРАЇНСЬКА НАТУРА....ТОЖ НЕ ГОВОРІТЬ ЗА ВСІХ....Я НАПРИКЛАД НЕ ПРОТИ БАЧИТИ РІЗНІ НАПРЯМКИ КУЛЬТУРИ ВКЛЮЧАЮЧТ ПОТАПА...СУМСЬКУ І ПОЛЯКОВУ....
Петро
Показати IP
16 Березня 2016 19:37
Ластівка сам не піде. Він - другий путін. Його ці 100 акторів мусять вивести за межі Луцька, а краще Волині. Тільки вони знають скільки біди він приніс нашій землі, скільки молодих душ інфікував своєю вульгарною режисурою, скільки спотворив класичних творів, нарешті, зганьбив память про Березу, який і завів його у театр!
Так що сьогодні у Ластівки - однозначно великий коньячний кір: "з горя"!
Павло до Петро
Показати IP
16 Березня 2016 21:36
Тут він справжній режисер! В нього завжди є сценарій: 200 грам горілочки без закуски - і вечір пройде непомітно! І він знову не зрозуміє скільки біди приніс Волині!
Петро до Павло
Показати IP
16 Березня 2016 23:25
Не оббріхуйте! Не горілочки, а коньячку.
Шаляпін
Показати IP
16 Березня 2016 19:45
Багато років спостерігаю за галуззю під багатозначною назвою "культура" і в сотий раз переконуюсь, що в ній найменше культури. Заведеться одна овечка, вампір, і колотить колектив, вивертає навиворіт. І від того отримує задоволення. Колектив творчий, там повинна бути тиша, свобода, взаємоповага, любов. Там люди одержимі, бо працюють на ентузіазмі, адже зарплати жебрацькі. І ще й знаходяться такі, які колотять. Це ж треба так?! А Глива нехай не кривить душею. Добре він все бачив і знає, лише прикидається. Доки чиряк не прорвало. Якби встав Береза і на це усе подивився, то знову помер би.
Ася до Шаляпін
Показати IP
17 Березня 2016 09:29
Ви говорите, а не знаєте у культурі зарплати 5-6 тисяч.От якраз там зараз зарплата ОГО.Я державний службовець проти культури нуль маю.
Незнайомка до Ася
Показати IP
17 Березня 2016 12:11
Зарплати по 5-6 тисяч???В кого???
Ліна до Ася
Показати IP
17 Березня 2016 22:16
Працюю в культурі зарплата 2 тис.Де ви взяли ті 5?
Анатолій
Показати IP
16 Березня 2016 20:00
А мені подобається наш луцький театр, я почті всі вистави подивився молодці актори дякую Вам!
... до Анатолій
Показати IP
17 Березня 2016 01:40
Умнічка!
театралка
Показати IP
16 Березня 2016 20:54
Не можна сказати що в театрі не оновлювався репертуар. Справа в нестерпному характері Ластівки, в його безмежному хамстві, диктаторстві, страшній зневазі до акторів ,особливо старшого віку. Про його моральність і про мораль третьоі дружини актриси театру Олени ЛАСТІВКИ СВІДЧИТЬ ТАКИЙФАКТ. Розлучившись з другою дружиною-актрисою цього ж театру, яка доглядала 5 років іхнього сина страшного каліку., ЯКОГО ВІН ВІДВІДАВ ЛИШЕ НА ПОХОРОНІ---------- він при всій трупі , ставши на коліно, зробив пропозицію Олені стати його законною вінчаною дружиною..........І СЕРЕД ТРУПИ БУЛА ДРУГА ДРУЖИНА ЯКА ДОГЛЯДАЛА СИНА КАЛІКУ. Більшоі жорстокостокості важко придумати.......... Ось БОГ і наказуе......... А олена вийшла за цього дідугана лише заради звання, якого так і не отримала.Звичайно зараз він ій вже стане баластом
Ірина до театралка
Показати IP
16 Березня 2016 22:01
Я переконливо прошу НЕ ЧІПАТИ пам"ять моєї дитини!!!!!!!! Його вже немає на цьому світі, і я нікому не дозволю використовувати його чисту і світлу пам"ять в цій брудній, хоч і праведній боротьбі. І попрошу не називати мого сина страшним калікою, бо ви навіть не розумієте до кінця значення цього слова!!! Мені, як матері, це гірко і боляче чути. І надалі прошу не зачіпати особисте. А кожен, повірте, заплатить за свої гріхи. І пан Ластівка в тому числі.
Марія
Показати IP
16 Березня 2016 21:12
Для мене особисто як для небайдужого глядача шокуючо промовистою стала ситуація з постановкою "Рожева пані". Після цієї ганебної історії та переглянутого інтерв"ю з ластівкою я вирішила до Волинського театру взагалі не ходити. А тут і концерти потапа і насті у стінах театру плануються!!!!!
Поважаю колектив нашого Волинського театру, який висловив нарешті свою позицію! Багато лучан вас підтримують!!!!
Врач
Показати IP
16 Березня 2016 21:24
Человек, склонный к мании величия, лишается возможности адекватно оценивать свою сущность, свое положение в обществе, свои достижения и т.д. Опасность данного заболевания заключается в том, что человек теряет возможность строить гармоничные отношения с окружающими. При этом мания величия ведет к депресии. Для постановки диагноза мне, как врачу, достаточно провести консультацию-беседу с больным и его окружающими, что позволит выявить стадию заболевания и возможные причины ее возникновения. Лечится, если что обращайтесь.
глядач
Показати IP
16 Березня 2016 21:43
.Молодці актори!!! Вже давно пора, ще після статті його в 2015 році "Історія створення театру"част.1, коли він рахувов себе директором театру і принижував акторів і рахував ,що заміни йому немає. В театрі працює багато акторів-режисерів, в яких дуже прекрасні вистави. Цікаві коментарі до цієї статті, позитивні відгуки про акторів і відповідь-негатив(дуже подібно,що писав Ластівка). Так що вітаю з перемогою колектив театру, свобода слова думаю переможе з підтримкою облради. Палиця І.П. мені здається дуже грамотна толерантна особа і прекрасно зрозуміє хто є хто.....
Врачу
Показати IP
16 Березня 2016 21:50
Хвороба вкрай запущена. 5-та стадія, невиліковна. А чому чи не найбільший творчий колектив Волині повинен терпіти таке лайно? Якби це в колективі двірників, то давно був би самосуд, а тут... Побачимо, події розгортаються. Чи не доведеться ластівці залишати Волинь вночі, скрадаючись по підворітнями?
oleksand
Показати IP
16 Березня 2016 21:54
Typovyj samodur,jakyj dumaje,sco vin scos ,,osoblyve i ...,, a je to prosto xam.
але
Показати IP
16 Березня 2016 22:12
Ластівка проффессіонал своєї справи. А що в нас так багато театральних режисерів? Хай кожен поставить себе на його місце. Попрацює з творчими людьми в кожного з яких свої таракани в голові. Може він комусь і нахамив, але ... не факт, що його замінить хтось кращий!!! Вже є багато прикладів починаючи з заміни президента, шило на мило...
до Ірини
Показати IP
16 Березня 2016 22:12
Вибачте........... дуже ціную вас як актрису і в минулому як артистку балету
Ірина до до Ірини
Показати IP
16 Березня 2016 22:32
Я артисткою балету ніколи не була, завжди артисткою драми.
Таня
Показати IP
16 Березня 2016 22:19
Имела честь посетить концерт артистов театра . Более пошлого и непрофессионального выступления никогда не слышала.Дико орущие две примадоны театра,пошлые,как в борделе костюмы,а певицы ,у которых есть голос в бек вокале.Про режиссуру вообще говорить не приходиться. А потом удивляемся -почему у нас культура на таком низком уровне.................
БАТЬКО
Показати IP
16 Березня 2016 22:30
спостерігав жахливу пошлятину на ДИТЯЧІЙ ВИСТАВІ !!!!!!! за таке - підвісити за яйця і хай всі плюють
Активний відвідувач
Показати IP
16 Березня 2016 23:21
Шановні любителі театру! Нарешті всі дочекалися великого свята: "Ластівку-геть"!, -девіз нашого сьогодення. Всі радіють і стрибають від щастя мов дітлахи,отримавши солодку цукерку. Таке враження,що в пацанів-акторів та пристарілих пенсіонерів від культури повністю зірвало дах. Чого радієте ,шановне "панство" ?Похмілля наступить швидко. Накинулися на одну людину мов стерв"ятники і змагаєтеся між собою,хто ж боляче доб"є! А як посміхалися,годувалися з рук,мов блазні,а за спиною гострили ножі. Вигнали батька,а далі що?? Виникне перед вами ,добродії,мільйон проблем , і хто буде всі ці проблеми вирішувати??? Може,казковий чарівник?? Кожному дасть премію,одиноким театральним пацанам гарну лялю,пенсіонерам поверне молодість ,кожній незаміжній кралі "татка-бізнесмена" з крутою тачкою . Ну то тоді для вас настане справжній РАЙ! Де ВСІі будуть ВСІМ керувати,вибачте за товтологію, та гризтися як скажені пси. А ще,оберіть художню раду з поважних персон та "чесних на руки" критиків. Мені це нагадує філософську поему:"Корабель дурнів" . На кораблі бунт, капітана в море ,а 100 дурнів починають керувати,кожен на свій лад..."Пливи туди,не знаючи куди" ,де кожен вважає себе за капітана. Так,мабуть,і плавають до наших днів 100 дурнів ,думаючи ,до якого берегу пристати...а берег- в тумані. Схаменіться,панове,вам тільки все ЛАМАТИ,НЕ ДУМАЮЧИ ПРО НАСЛІДКИ. А хто буде вам одягати підгузники та витерати соплі. ? Вибивати зарплату,піклуватися про імідж театру ?? От ці старі примари ,останні динозаври ,які згадують,як їм було чудово за часів Союзу. А прийшов Ластівка-і все зіпсував. Повісили на нього усіх собак . Всі такі білі та пухнасті,а він один,як той розбійник з великої дороги. Якщо чесно, ви не актори,а швидше- заробітчани. Для вас головне в житті не театр,а заробити в барах чим більше "капусти" , забувши про честь та совість. Зрадили свого батька,а зрадників ніхто не любить. Ганьба таким як ви. Танцюйте та пинайте "пораненого лева"...не довго вам залишилось радіти. Біда в тому,що відсутність мозку в голові приводить до таких дій ,які сталися у Волинському театрі.
З повагою, палкий прихильник театру.
Це хто? до Активний відвідувач
Показати IP
16 Березня 2016 23:51
Петре Петровичу, то Ви? Вас з Тернопільського театру вигнали, чи Ви самі пішли? Невже історія повторюється?
vlad до Це хто?
Показати IP
17 Березня 2016 13:11
Ластівка обізвався ,тільки по його любимому виразу: ..Для вас головне в житті не театр,а заробити в барах чим більше "капусти" , забувши про честь та совість." можна впізнати автора .П.П. не крийтеся раз вже вступили в дискусію,не личить....а Олена ,як дружина ,звичайно не ба чила тих грошей від зловживань.Заначка знаєлітє....
АС до Активний відвідувач
Показати IP
17 Березня 2016 01:44
Почерк Ластівки впізнаю з тисячі,хам.
Активний відвідувач до АС
Показати IP
18 Березня 2016 20:15
Я заявляю,що Петро Петрович Ластівка ніякого відношення до мого коментару 16 березня немає. Я був приємно вражений,що мої скромні можливості віднесли до творчості Петра Петровича. Опоненти повинні знати,що є думаючі люди та однодумці Петра Петровича- і це моє особисте право, висловлювати свою власну думку,давати відповідь на брехливі опуси совкового мислення . Я бачив сучасні вистави в різних містах і сміливо всім заявляю,що Творчість Петра Петровича не поступається Європейським стандартам. Залюбки Лучани аплодували його цікавим,нестандартним виставам,концертам і з нетерпінням чекають нові твори. Тільки театр став на ноги,розширив коло глядачів , так ні,знову треба кинутися з головою в саме лайно. Все спихнули на Петра Петровича,крайній один з усіх і маса критики. Адже самий останній бездар- найкращий критик, не будучи в силах щось творити,не знаючи,як робити ,вимагає від іншого-неможливого . Все те добро, яке робив Петро Петрович-забуте...один негатив. Жодного доброго слова. Так,він жорсткий керівник,але таким повинен бути сучасний режисер,щоб зробити справжній шедевр. З повагою,палкий прихильник театру.
митець до Активний відвідувач
Показати IP
18 Березня 2016 21:44
то, виходить, ви з БПП )) А мова і не про вистави. Про те, яка він людина. Вистави - далеко не шедеври, такі собі, нормальні. Дитячі - погані. Концерти - гірших в світі нема.
Перехожий до АС
Показати IP
20 Березня 2016 08:25
А в чому тут перепрошую хамство?
Павло
Показати IP
16 Березня 2016 23:34
Не раз публікував у Волинських ЗМІ огляди вистав у нашому театрі. Жодного разу не писав про постановки цього режисера, які видавалися мені претензійними, а насправді, просто якимись вульгарними, крикливими, ходульними. Знаю про наш театр зсередини - від артистів та музикантів, з часів доброї пам'яті Богдана Берези. Смію думати, що нинішні збори колективу - це чесний вибух супроти самодурства і хамства керівника. Дуже пізно тріснув цей чиряк. У Тернополі колектив драмтеатру стільки не терпів його - збурився і просто на сходах театру не допустив до роботи. А щодо манії величності художнього керівника, що межує із маніакальною претензією на геніальність, зазначу просто: коваль коня кує, і жаба ногу простягає...
луцьк
Показати IP
17 Березня 2016 00:00
Та смішно читати, "палкий прихильних театру" це ж сам Ластівка пише відгук. Та іди вже тихо, бо дійсно винесуть. А як буде театр вже не тобі рішати діду, а для чого він був потрібний для Небось не зрозуміло. Як артиска вона не погана, а як співачка це жах....крик і кривляння...є набагато кращі молоді актриси з чудовими голосами.
Меломан
Показати IP
17 Березня 2016 00:33
Останні театральні концерти - це приклад для самодіяльних, аматорських колективів як не треба робити концерти. Не потрібно псувати слух та нерви глядачів.
КИРИЛО
Показати IP
17 Березня 2016 00:43
ВУЛЬГАРЩИНА так і пре зі ГОЛОВНОІ СЦЕНИ рідноі ВОЛИНІ. ВИСЛОВЛЮЙТЕ недовіру горе-пану режисеру і хай йде продавати морожене на вул. ВИННИЧЕНКА . там поруч чимало питейних точок...
Максим
Показати IP
17 Березня 2016 08:33
Після театрального вузу пробувався до пана Петі. Таке враження, що шматок гівна в сироварню пролізти хотів, - так він все обставив.
Бог відвернув, співчуваю колегам (
Боруля
Показати IP
17 Березня 2016 09:39
А хто їм сказав їм що це театр. Приходько?
Це зборисько старих алкоголіків.
На самоокупність ніякої ХАЛЯВИ!!!!!!
І життя усе поставить на місце.
Іван до Боруля
Показати IP
17 Березня 2016 10:41
У Волинському театрі завжди були міцними пітейні традиції!!!!
Глядачка до Іван
Показати IP
17 Березня 2016 11:29
Що не вистава, то на сцені випивають - Мартин Боруля, Сурогатна мама ... не пам'ятаю може десь ще, здається Приборкання норовливої. Була і на останній дитячій виставі Пан Коцький. Пітейні традиції дуже міцні, вони вже і на сцені п"ють, щоб дітки бачили. Хто п'є, тому наливайте, хто не п'є, тому не наливайте ... щось там ... а ми будем пити....
Володимир
Показати IP
17 Березня 2016 10:35
Така ж історія була в Тернопільському театрі імені Т.Шевченка,що навіть мусили робити реорганізацію. Перед цимтака ж історія була у Чернігові в театрі Шевченка,що змусили відправити режисера до Тернополя......А з приводу тгого,що хтось переймається,що немає заміни Ластівці,то не правда.Подивіться навколо.Навіть у західному регіоні.Е режисери,е цікаві вистави.І не обов"язково відразу ставити ву Волинський театр когось нового.Є директор-хай керує.А режисера треба запрошувати на постановки,а вже потім який режисер буде кращим і його вистави,можна запрошувати на порстійну роботу.Так робиться в нормальних колективах
Іван
Показати IP
17 Березня 2016 10:38
Нарешті щось почало відбуватися у театрі на краще!!!!
Хм
Показати IP
17 Березня 2016 11:23
Люди -театрали ви просто супер! Насилу ви зрозуміли, що тільки ви можете самі навести порядок. Наш театр прекрасний повірте артисти наші професіонали а от те дурне каламутив всю воду. Тернопільчани місяць пили,коли його виперли. Ду**на Ленка всі кури з неї сміються, а вона думає, що Звізда!
Коля
Показати IP
17 Березня 2016 14:46
Істина одна - я начальник, ти дурак! Як у всій неньнці - Україні! ПозорищЕ!
Максим
Показати IP
17 Березня 2016 16:50
А кого поставлять? Було б добре, аби Діму Мельничука художнім керівником поставили. Молодий, сучасн;на. Але воно йому не потрібно
Данте
Показати IP
17 Березня 2016 17:07
Рекомендую усіх завезти на пів року в АТОтам і очистити ряди. Це ж у нас артистів більше чим у Лондоні при Шекспірові.
Німкеня
Показати IP
17 Березня 2016 22:14
Ось така "дурня" може статися, як у Діда Панаса ! І це у Великий піст ! Петре Петровичу , покайтеся перед тими, кого образили . Змініть своє ставлення до тих " кого приручили" . Дуже Вас прошу. Постарайтеся без образ стати справжнім капітаном для тих " 100 дурнів з корабля" , як Ви вважаєте. І вони покаються та пробачать... Надіюся , що все буде добре.
Пересічний глядач
Показати IP
18 Березня 2016 09:28
З нетерпінням чекаю перемін у нашому театрі. Сподіваюсь на краще!
турок(позивний)
Показати IP
19 Березня 2016 21:39
театр треба закрити.оголосити конкурс.найняти нового менеджера.штат 50чол.більше не треба кормити з облбюджету.заробите грошей з постановок-є зарплата,ні на фронт.досить годувати гнилу мельпомену.
Роксолана до турок(позивний)
Показати IP
20 Березня 2016 01:53
Що за бридня
до активного глядача
Показати IP
25 Березня 2016 23:19
Вам респект, нехай знають, що є думаючі люди. А хочу через рік поспілкуватись з колективом і впевнений,що вони будуть не в захваті від змін. Скажу одне,що я зі Львова, а вистави Ластівки на рівень вищі, а актори -чого варті тільки Якимчуки, а Діма в "Гамлеті"..., а балет- це ж просто насолода.
«Ця книжка про зростання мене як письменника»: у Луцьку відбулася зустріч з Артемом Чехом
Сьогодні 12:34
Сьогодні 12:34
На Волині попрощалися з 18-річним Героєм Петром Наумуком
Сьогодні 12:00
Сьогодні 12:00
До Луцька вперше приїде співачка KRISTONKO
Сьогодні 11:43
Сьогодні 11:43
Зупинилося серце військового з Луцька Сергія Овчарука
Сьогодні 11:26
Сьогодні 11:26
У Луцьку на Дубнівській авто збило чоловіка
Сьогодні 11:09
Сьогодні 11:09
У Луцьку водій Volkswagen Transporter спричинив подвійну ДТП
Сьогодні 10:03
Сьогодні 10:03
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.