Залізничний вокзал у Луцьку може мати басейн, багатоярусну парковку і аквапарк. ФОТО
Архітектурно-проектні фірми представили владі та залізничникам пропозиції реконструкції Луцького залізничного вокзалу - архітектори запланували басейни і кількаярусні гаражі та пропонують втілювати концепцію транспортної агломерації.
Усього в приміщенні облдержадміністрації 14 лютого представили чотири пропозиції.
№ 1: Не один перехід, а два
За ідеєю ТзОВ «Глорі-Плюс» старе приміщення вокзалу повинне залишитися. По обидва боки від нього проектанти пропонують збудувати два торгові центри, які повинні надати повний сервіс пасажирам – від харчування до продажу одягу.
Напівзбудований перехід до центру «Караван» з боку вокзалу має «впиратися» у комерційну споруду.
Зі слів архітектора підприємства «Глорі-Плюс» Олександра Балана, навпроти вокзалу на вулиці Карпенка-Карого будуватиметься нове приміщення, де розмістять касове відділення, ресторан і залу очікування. Обидва об’єкти з’єднуватиме ще один перехід над коліями.
№ 2: Центр – Ківерці?
За іншим проектом, автор якого - директор МП «АДК» Георгій Шевчук, залізничний вокзал Луцька розглядається в концепції загальної транспортної агломерації, центром якої виступить вокзал у місті Ківерці.
Адже вокзал обласного центру працює з коефіцієнтом корисної дії не більше 10%.
Згідно із задумом колишнього головного архітектора Луцька Шевчука концепція транспортного розвитку полягає в тому, аби з’єднати дачні масиви, починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний», до якого входитимуть аеропорт, залізнична станція й автовокзал.
Передбачено, що перевозити пасажирів буде декілька рейсових автобусів.
Також за проектом Шевчука передбачене соціальне містечко «Крупа», де будуть школи, база для олімпійського резерву, житлові забудови, басейн та інші об’єкти.
№ 3: вокзал з аквапарком
Автор іншого проекту – архітектор ВАТ «Волинський Дніпроміст» Андрош Бідзіля – теж не вважає за доцільне руйнувати старе приміщення вокзалу.
Натомість архітектор заклав два варіанти реконструкції існуючого вокзалу, будівництво підземного переходу на вулицю Карпенка-Карого, а також зведення декількох комерційних об’єктів ліворуч від вокзалу. Зокрема, Бідзіля пропонує звести аквапарк.
Праворуч від приміщення вокзалу в перспективі мають «вирости» багатоповерхові гаражі.
№ 4: нове приміщення плюс конкорс
Проект ПП «Прайт» передбачає будівництво нового приміщення вокзалу з іншого боку колій навпроти існуючого. Два приміщення мають бути з’єднані конкорсом – розподільчим залом для пасажирів. Тут пасажири будуть чекати свого потяга, розміщатимуться різні торгові точки.
Такі схеми конкорсів, зі слів архітектора Василя Дузь-Крятченка, розповсюджені в Росії і забезпечують 35% усього доходу вокалів.
Також згідно з проектом передбачено будівництво комерційних приміщень у бік Ківерців і багатоярусних гаражів – з іншого боку вокзалу.
А смисл?..
За словами головного інженера Львівської залізниці Володимира Кисельова, новий вокзал має вирішувати як транспортні проблеми міста, так і враховувати реальний пасажиропотік в Луцьку.
«Нерозумно будувати якесь додаткове приміщення з розрахунком на 10-15 років. Треба виходити з того, аби вони не стали зайвими, або ж не стало потреби зводити ще додаткові корпуси», - зазначив Кисельов.
Відтак залізничники констатують: при існуючому пасажиропотоці можна обійтися існуючим приміщенням вокзалу.
Що далі?
Наступним етапом у підготовці реконструкції залізничного вокзалу у Луцьку стане виготовлення техніко-економічного обґрунтування будівництва, погодження кінцевої концепції реконструкції вокзалу за участю міської влади Луцька та Львівської залізниці.
Тоді ж стане відома і сума, яку потребує реконструкція вокзалу.
У процесі підготовки до ремонту вокзалу, на думку губернатора області Бориса Клімчука, усі повноваження повинні лягти на міського голову Миколу Романюка та виконавчий комітет.
«Коли депутати міської ради зійдуть в дискусію, то буде 50 інтересів. І нехай міська громада про це знає, що це питання повинні вирішувати виключно виконком і міський голова. І брати відповідальність на себе і приймати дуже швидкі рішення. Бо погоджувати інтереси 50 депутатів немає часу», - зазначив Борис Клімчук.
Відтак на нараді в облдержадміністрації вирішили, що подальшими справами з реконструкції возкалу буде відати луцька мерія. Зокрема, на Хмельницького, 19 визначать і проект-переможець.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Усього в приміщенні облдержадміністрації 14 лютого представили чотири пропозиції.
№ 1: Не один перехід, а два
За ідеєю ТзОВ «Глорі-Плюс» старе приміщення вокзалу повинне залишитися. По обидва боки від нього проектанти пропонують збудувати два торгові центри, які повинні надати повний сервіс пасажирам – від харчування до продажу одягу.
Напівзбудований перехід до центру «Караван» з боку вокзалу має «впиратися» у комерційну споруду.
Зі слів архітектора підприємства «Глорі-Плюс» Олександра Балана, навпроти вокзалу на вулиці Карпенка-Карого будуватиметься нове приміщення, де розмістять касове відділення, ресторан і залу очікування. Обидва об’єкти з’єднуватиме ще один перехід над коліями.
№ 2: Центр – Ківерці?
За іншим проектом, автор якого - директор МП «АДК» Георгій Шевчук, залізничний вокзал Луцька розглядається в концепції загальної транспортної агломерації, центром якої виступить вокзал у місті Ківерці.
Адже вокзал обласного центру працює з коефіцієнтом корисної дії не більше 10%.
Згідно із задумом колишнього головного архітектора Луцька Шевчука концепція транспортного розвитку полягає в тому, аби з’єднати дачні масиви, починаючи від станції села Сенкевичівка, південну частину Луцька (район Гнідави), центральну (вокзал) та транспортно-пересадочний вузол «Північний», до якого входитимуть аеропорт, залізнична станція й автовокзал.
Передбачено, що перевозити пасажирів буде декілька рейсових автобусів.
Також за проектом Шевчука передбачене соціальне містечко «Крупа», де будуть школи, база для олімпійського резерву, житлові забудови, басейн та інші об’єкти.
№ 3: вокзал з аквапарком
Автор іншого проекту – архітектор ВАТ «Волинський Дніпроміст» Андрош Бідзіля – теж не вважає за доцільне руйнувати старе приміщення вокзалу.
Натомість архітектор заклав два варіанти реконструкції існуючого вокзалу, будівництво підземного переходу на вулицю Карпенка-Карого, а також зведення декількох комерційних об’єктів ліворуч від вокзалу. Зокрема, Бідзіля пропонує звести аквапарк.
Праворуч від приміщення вокзалу в перспективі мають «вирости» багатоповерхові гаражі.
№ 4: нове приміщення плюс конкорс
Проект ПП «Прайт» передбачає будівництво нового приміщення вокзалу з іншого боку колій навпроти існуючого. Два приміщення мають бути з’єднані конкорсом – розподільчим залом для пасажирів. Тут пасажири будуть чекати свого потяга, розміщатимуться різні торгові точки.
Такі схеми конкорсів, зі слів архітектора Василя Дузь-Крятченка, розповсюджені в Росії і забезпечують 35% усього доходу вокалів.
Також згідно з проектом передбачено будівництво комерційних приміщень у бік Ківерців і багатоярусних гаражів – з іншого боку вокзалу.
А смисл?..
За словами головного інженера Львівської залізниці Володимира Кисельова, новий вокзал має вирішувати як транспортні проблеми міста, так і враховувати реальний пасажиропотік в Луцьку.
«Нерозумно будувати якесь додаткове приміщення з розрахунком на 10-15 років. Треба виходити з того, аби вони не стали зайвими, або ж не стало потреби зводити ще додаткові корпуси», - зазначив Кисельов.
Відтак залізничники констатують: при існуючому пасажиропотоці можна обійтися існуючим приміщенням вокзалу.
Що далі?
Наступним етапом у підготовці реконструкції залізничного вокзалу у Луцьку стане виготовлення техніко-економічного обґрунтування будівництва, погодження кінцевої концепції реконструкції вокзалу за участю міської влади Луцька та Львівської залізниці.
Тоді ж стане відома і сума, яку потребує реконструкція вокзалу.
У процесі підготовки до ремонту вокзалу, на думку губернатора області Бориса Клімчука, усі повноваження повинні лягти на міського голову Миколу Романюка та виконавчий комітет.
«Коли депутати міської ради зійдуть в дискусію, то буде 50 інтересів. І нехай міська громада про це знає, що це питання повинні вирішувати виключно виконком і міський голова. І брати відповідальність на себе і приймати дуже швидкі рішення. Бо погоджувати інтереси 50 депутатів немає часу», - зазначив Борис Клімчук.
Відтак на нараді в облдержадміністрації вирішили, що подальшими справами з реконструкції возкалу буде відати луцька мерія. Зокрема, на Хмельницького, 19 визначать і проект-переможець.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 46
блін просто добудуйте міст, аквапарк на вокзалі, це як мобільний телефон з інтегрованим пилососом
знаю до Scouce
Показати IP
14 Лютого 2011 17:49
автор зовсім не оперує фактами,напевно стояв десь далеко....
діпромісто розробляло весь район не тільки вокзал.аквапарк в іншому місці...
Кожен з тих, хто представляв свій проект показував макет і розказував концепцію реконструкції вокзалу і, відповідно, інфраструктури, яка за його задумом буде доречною біля вокзалу, або яку можна розмістити біля вокзалу, або використати вільну територію. Відповідно до проекту пана Бідзілі навколо вокзалу (самого приміщення, споруди) передбачається певна інфраструктура. Вона буде в тому числі складатися з торгових, розважальних центрів, інших споруд, які прилягають до вокзалу. Один з таких може передбачати аквапарк. Він буде знаходитися по ліву сторону від самого приміщення вокзалу.
знаю до Тетянка
Показати IP
14 Лютого 2011 18:22
о!!!
109
Показати IP
14 Лютого 2011 16:29
Міст не можуть добудувати, а то ще підземний перехід. Ще один буде смітник. Чи на переході чи в так званому торговому центрі. Одна назва, а сервіс,як завжди десь там має бути, але туди не дійде.
Лучанка
Показати IP
14 Лютого 2011 16:29
да, проэкты-зашибись! Мечтайте-мечтайте..., что-нибудь еще придумайте куда наши денюжки закопать....
VSC
Показати IP
14 Лютого 2011 16:48
" мають бути з’єднані конкурсом – ", "у підготовці ерконсрукції залізничного" - смеялся, но не удивлен, ваши ляпы входят в привычку. скрин страницы сохранен.
Не зовсім розумію, для чого вам скріни. Все чекаєте, що я виправлю і буду вам доводити, що ви брешете? Так ви ж на наївного не схожі
А щодо помилок - так тільки закликаю вас бути активнішим у їх вишуковуванні!
А признаєтеся, хто ви - так ше й пиво поставлю.
VSC до Юрій Ричук
Показати IP
14 Лютого 2011 17:43
:) Спасибо. Ошибки специально не ищу, просто лезут в глаза. Не могу понять, почему Вы их пропускаете. За пиво, отдельное спасибо.
Повітряні замки
Показати IP
14 Лютого 2011 16:57
О, бачите, на пероні вже стоїть електричка на Ківерчі!
Олесь
Показати IP
14 Лютого 2011 17:11
Вам це не нагадує Нью-Васюки? Особисто мені - нагадує!
А все для чого? Правильно - для отримання замовлень і відкатів!
Діло Остапа-Сулєймана живе і перемагає!
якби хоч один із цих проектів реалізували, було б класно! я за останній рік бачила багато вокзалів! Наш - це просто сором!(
13
Показати IP
14 Лютого 2011 17:14
Антон Федорович - рули!!!
добудуйте МІСТ!
Показати IP
14 Лютого 2011 17:22
добродії! Будували вже міст, а вийшов Караван. Тепер добудовуємо, а вийде аквапарк. Чи не можна просто побудувати міст для людей?
злий до добудуйте МІСТ!
Показати IP
14 Лютого 2011 17:52
ні
знаю
Показати IP
14 Лютого 2011 17:39
для автора писанини(статті):
якщо вже пишете то хоть поговоріть з тими проектантами або записуйте в чому суть концепцій,а то людям не можете нічого розтолкувати....змішали все в один горщик
знаю
Показати IP
14 Лютого 2011 17:56
концепції розвитку - розроблялись проектантами БЕЗОПЛАТНО,треба хоть шось робити, а не тільки п....ти
нетерплячий
Показати IP
14 Лютого 2011 18:06
скільки вже можна планувати? будуйте вже шось, бо тільки плануєте. Вже й підземні переходи мали бути біля там-тама і біля цуму грандіозний торговий центр тепер от вокзал.
Кому він треба той вокзал? Хто куди їздить? шоб на Ківерці виїхати то треба там дворівневу стоянку будувати?! брєд. Краще б справді міст добудували і досить буде
як на мене, реконструкція ЦУМу, або ще краще побудова на його місці великого торгівельно-розважального комплексу, набагато більш пріоритене завдання
Кічкарівка до Zheniok
Показати IP
14 Лютого 2011 20:39
Ви поняття стосовно збереження історичного обличчя міста маєте?
Вам би лишень руйнувати те що збудували за 50-100 років до Вас...
Варвари.
Кічкарівка
Показати IP
14 Лютого 2011 18:33
Пішохідний міст Кривицький почав будувати в жовтні 1997р.
Архітектор
Показати IP
14 Лютого 2011 19:34
А слабо підземний перехід в Польщу?
екс-будівельник
Показати IP
14 Лютого 2011 20:34
Стаття-СУПЕР!)))))
Реготав, мало не вцюнявся.
Спробую серйозно пояснити з чого:
1.О.Балан в гонитві за бабками від торгцентрів забув, що проектує. Потім згадав і запропонував збудувати новий.
2.Г.Шевчук мислить глобальними категоріями Нью-Васюків. На додаток ще міг би запроектувати повернення течії Стиру в зворотній бік (щоб не затоплювало північні р-ни).
3.Шановному А.Бідзілі давно треба було б викрутити руки та судом заборонити проектувати - принаймні, за плоскі руберойдові дахи (з гарантійним терміном експлуатації - 3 (ТРИ!!!) роки, що підходять хіба що умовам засушливих тропиків. Приклад - ДПА в області, яку постійно заливають дощові і снігові води.
По новому проекту - вокзал більше нагадує мечеть з козирком від бичачого бейсика. Пропоную порахувати навантаження в снігову зиму і спитати, скільки людей поховає цей "кептурик". І ЯК з нього прибирати сніг?
4.Проект В.Дузь-Крятченка нагадав мені амбітних сталінських монументальних архітекторів, правда, вже озброєних комп'ютером.
До чого я веду - "страшно далеки они от народа" (цитата класика), від реалій сьогодення, від елементарного розуму ГОСПОДАРЯ.
Загальна всім назва: БАБЛОПРОСЕРАТЕЛІ.
Задача має ставитись конкретно і чітко: ВОКЗАЛ ПОВИНЕН БУТИ ВОКЗАЛОМ. З привокзальним сквером зі зручними лавками. Зручним, чистим і теплим для пасажирів. До якого можна підійти і під'їхати.
Всі роботи державним коштом - з МІНІМАЛЬНИМИ затратами.
Розуміє "геніальність", прости Господи, Л.П.Берії - всі відповідальні роботи виконувати "шарагами". Виходило дешево і чесно.
VSC до екс-будівельник
Показати IP
15 Лютого 2011 10:08
Спасибо. Полностью согласен.
знаю до екс-будівельник
Показати IP
15 Лютого 2011 17:40
судячи з ніку-то ви певно проср.ли все...,та і йорзаїтесь тепер обсир.ючи всіх...
S до екс-будівельник
Показати IP
2 Квітня 2012 11:24
Це здається у Вас сталінське мислення, час іде вперед, концепція вокзалів зараз міняється, звичайно можна зробити і вокзальну станцію, як для маленького міста. Все-таки хотілось бачити Луцьк сучасним містом колишній будівельник.
радар
Показати IP
14 Лютого 2011 21:31
У Башкаленка там бізнесовий офіс та ринок під його опікою,фірма"Екопрод"-чоловік думає,як за бюджетні кошти розбудувати свій сімейний бізнес.А ви- проекти,Ідеї,розбудова міста,євровокзал-КАЗКИ не слухайте,а думайте.
ЧУЙна
Показати IP
14 Лютого 2011 21:53
Ви моста добудуйте, планувальники хре...ві!!! А то вже стільки людей стали каліками!! А вам по...ер, чинуші, бо ви ніколи не добиралися від Варшавки коротким шляхом на вокзал!!!
опер
Показати IP
14 Лютого 2011 22:04
А я радий за нашого мера, молодець.
СМІТ
Показати IP
14 Лютого 2011 22:05
Все це прожекти. Реально мислять львовяне. Нафіга стільки грошей витрачати.
ліберал
Показати IP
14 Лютого 2011 23:19
Жаль, що шановні архітектори далекі від реалій розвитку бізнесу.. проекти звісно цікаві, і якби бюджет міста був у разів 5 більший, то сміливо можна було реалізовувати будь-який із них. В умовах багатомільйонних боргів Луцька, зруйнованої інфраструктури втілювати такі проекти за гроші міста нереально.. архітектори це розуміють, і вирішили наставити торгових центрів, як з переляку, щоб зацікавити інвесторів. Біда у тому, що з таким низьким трафіком як на нашому вокзалі (а люди там з достатком нижче середнього) Там Таму, Юванта, Варшавського більш ніж достатньо, і будувати там торговий центр формату Каравану буде хіба дурень, або марнотрат.. Добувати перехід, зробити реконструкцію і якісне внутрішнє оздоблення діючого приміщення,- цього достатньо!
1
Показати IP
14 Лютого 2011 23:32
Споруду на малюнку дуже хочеться назвати ,,Вокзал Караван Сарай,,
А взагалі найбільш перспективно комплекс з центром у Ківерцях.
Німці зробили б так.
останнє фото проекту - сміхота)
а от на 4-му фото мені довподоби!
І те що ЖД-центр знаходиться у ківерцях - це нонсенс.
Дуся
Показати IP
15 Лютого 2011 00:27
Справді - Нью-Васюки, Нью-Луческьк ВЕЛИКИЙ! А "міст" і досі там... Проект виграє той,хто дасть великі відкати, хто врахує інтереси багачів-бізнесменів. А про людей знову забудуть, пасажири нікому не потрібні. І "обличчя міста" нікого нехвилює!
Опа!
Показати IP
15 Лютого 2011 08:34
На останньому фото-це ж не вокзал, це ж якась культова споруда з куполами і шпілями..
порпуро
Показати IP
15 Лютого 2011 09:04
подальшими справами з реконструкції вокалу буде відати луцька мерія ))))))
Line
Показати IP
15 Лютого 2011 09:22
Хто не знає, будівництво буде не за рахунок міста, ну може якусь дещицю докладуть, а за рахунок Укрзалізниці та інвесторів, а це вже їх справа - аквапарк, торговий центр, що ще там придумають ... Земля біля вокзалу належить державі в особі Укрзалізниці. Головне щоб гарно і затишно зробили, а то наш вокзал ... це взагалі сором! Ну а будівництво мосту ніхто не відміняв, хоча як казали архітектори, підземний перехід побудувати в два рази дешевше, ну і розібрати спорудження моста, теж буде багато коштувати! Так що хай вирішують.
kamil, це якраз не нонсенс, так як потяг в Луцьк заїзжає СПЕЦІАЛЬНО, потім вертається назад. Подивіться спочатку карту покриття З/Д коліями...
а Львів’янин правильно сказав, що потрібно враховувати реальний пасажиропотік.
Олесь
Показати IP
15 Лютого 2011 09:47
Респект Екс-Будівельнику.
Точно розставив крапки над "Ё".
:-) :-) :-)
Роман
Показати IP
15 Лютого 2011 13:02
Просто жах якийсь. Зрозуміло, що на архітектурі Луцька з такими головами можна ставити хрест. Не думаю, що новий архітектор щось змінить. А Бідзілю після проекту церкви Холмської Ікони треба взагалі відсторонити від "творчості". Луцьк стає кічуватим селом.
sdfftgr
Показати IP
18 Серпня 2011 00:01
таких архітекторів треба винищувати
Денис
Показати IP
28 Травня 2016 00:19
Урааааааа Аеропорт велика дужеееее перші луцьк пораденя львов!!!
У Волинському ТЦК пояснили, як правильно змінити місце проживання або роботи і не потрапити в розшук
Сьогодні 06:48
Сьогодні 06:48
У США створили обручку з фрагмента космічного корабля, який уперше доставив людей на Місяць
Сьогодні 00:29
Сьогодні 00:29
На Хортиці рятують військовий човен XVIII століття
Сьогодні 00:15
Сьогодні 00:15
27 грудня: свята, події, факти. День вирізання сніжинок та Міжнародний день готовності до епідемій
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
«Випив пляшку пива, прошу суворо не карати»: на Волині у керманича на 10 років забрали права
26 Грудня 2024 23:31
26 Грудня 2024 23:31
Російська ракета стала причиною авіатрощі літака в Казахстані, – Euronews
26 Грудня 2024 23:02
26 Грудня 2024 23:02
У Луцьку відбувся ХХVІ фестиваль вертепів
26 Грудня 2024 22:33
26 Грудня 2024 22:33
Підтвердили загибель військового з Волині Олександра Мазурка
26 Грудня 2024 22:04
26 Грудня 2024 22:04
На Волині провели в останню дорогу військового Олександра Музику
26 Грудня 2024 21:36
26 Грудня 2024 21:36
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.