У мерії ображаються на лучан, бо ті ігнорують міст
У Луцькій міській раді кажуть, що чимало людей замість йти новозбудованим мостом продовжують діставатись із залізничного вокзалу до Завокзального ринку навпростець – йдуть просто через колії і навіть пролазять під потягами.
Про це 13 вересня говорив під час оперативної наради в мерії перший заступник луцького міського голови Святослав Кравчук.
«Всі кричали: ви зробите міст, і тоді люди не будуть ходити через колії. Значить подивіться: як ходили, так і далі ходять. Люди шукають легший шлях. До пори, до часу. І пізніше, коли, не доведи Господи, станеться ситуація, тоді всі будуть говорити, що влада недопрацювала», – обурився Кравчук.
Відтак заступник луцького мера наголосив, що людей треба позбавити можливості і далі переходити до ринку прямо через колії. Тим паче, що на вулиці Карпенка-Карого поблизу вокзалу люди влаштували цілі сміттєзвалища, переконує віце-мер.
«Тільки вивезли «Камаз» сміття, знову треба посилати «Камаз», – бідкався Кравчук.
Нагадаємо, міст-перехід над залізничними коліями до торгового центру «Караван» відкрили 24 серпня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це 13 вересня говорив під час оперативної наради в мерії перший заступник луцького міського голови Святослав Кравчук.
«Всі кричали: ви зробите міст, і тоді люди не будуть ходити через колії. Значить подивіться: як ходили, так і далі ходять. Люди шукають легший шлях. До пори, до часу. І пізніше, коли, не доведи Господи, станеться ситуація, тоді всі будуть говорити, що влада недопрацювала», – обурився Кравчук.
Відтак заступник луцького мера наголосив, що людей треба позбавити можливості і далі переходити до ринку прямо через колії. Тим паче, що на вулиці Карпенка-Карого поблизу вокзалу люди влаштували цілі сміттєзвалища, переконує віце-мер.
«Тільки вивезли «Камаз» сміття, знову треба посилати «Камаз», – бідкався Кравчук.
Нагадаємо, міст-перехід над залізничними коліями до торгового центру «Караван» відкрили 24 серпня.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 63
UNO
Показати IP
13 Вересня 2011 10:37
Треба прикордонників з собаками поставити, і буде порядок!
Житель до UNO
Показати IP
14 Вересня 2011 08:43
До чого такі статті?
Міст живе, його наче прорвало, люди йдуть постійно, особливо в вихідні - просто візуальна черга формується з Привокзальної.
Нові мости в Луцьку треба будувати.
Житель до UNO
Показати IP
14 Вересня 2011 09:02
"...У мерії ображаються на лучан..."
Нормально, Кривицький через посередників заробив гроші на поставці металу на міст,
14 років тягнули з довгобудом,
А ТЕПЕР В МІСЬКРАДІ ОБРАЖАЮТЬСЯ на лучан...
Йо-ке-ле-ме-не...
Той що по мосту ходить
Показати IP
13 Вересня 2011 10:45
Треба було заставити споживспілку зробити міст не як-небудь, а таким яким він мав бути насправді (і з накриттям, і з ліфтом....)
+ йдеш по мосту і в деяких місцях взагалі здається, що він хитається.
Розчарований...
ТОЙ, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ до Той що по мосту ходить
Показати IP
14 Вересня 2011 08:48
А ще краще було б купити гелікоптер, щоб посадив зад на пероні - і висадив на базарі
+ йдеш по мосту... здається, що він хитається.... ХРЕСТИСЬ - повинно допомогти
Той, що живе під мостом. до ТОЙ, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ
Показати IP
14 Вересня 2011 09:41
Якби мене на моста занесли, я б теж по ньому пійшов.
І не ображався ні на кого.
А зара ображаюсь.
На лучан.
Луцьк до Той що по мосту ходить
Показати IP
14 Вересня 2011 09:49
Довжина прогонів ферм (відстань між опорами) 50м,
Ферма це гнучка конструкція з запроектованими амплітудами коливань і повздовжніх деформацій (літо-зима можуть змінювати довжину ферми на 10-20 см)
Верівки кількасотметрових телевеж коливаються в радіусі метра-двох.
Вчитися на інженера не на базарі торгувати!
VCS
Показати IP
13 Вересня 2011 10:54
Це не здається, а так і є, проліт що над залізницею, коли багато людей - хитається! А Кривицький говорив, що запас міцності перебільшений:) Ну і видно що будували "до дати", а потім все забули, відрапортували, галочку поставили і не доробили, ну це як завжди у нас! :( Нічого толком до путя не можуть довести!
Є
Показати IP
13 Вересня 2011 10:57
Нагадую, що у Луцьку живе 80% БИДЛОТТЯ!!!
Ігор до Є
Показати IP
13 Вересня 2011 23:55
Не тільки в Луцьку, в усій Україні
Вася до Є
Показати IP
14 Вересня 2011 09:56
А % бидлоття в міській раді? )
Роман до Вася
Показати IP
14 Вересня 2011 21:58
0. Там козли, лицеміри, крадії.... але не бидло...
Вася до Роман
Показати IP
15 Вересня 2011 10:46
Тобто козел і лицемір має благородне походження? )
Сумніваюсь.
Та тут питання не в мості - тут питання в людях. Точніше в їх головах. Ситуація вирішується просто: ставиться два муніципали і штрафуються "перелажчики". І все. Не хочуть платити - представляти документи - тоді буде відповідне стягнення через суд. Немає документів - Беркут - на 72 години на козу (згідно закону) до встановлення особистості.
5-10 таки випадків - з висвітленням в пресі з фото і т.д. - і під протягами вже НІХТО лазити не буде...я стовідсотково гарантую.
Ще як варіант - постаивти огорожу зі сторони Варшавки.
Пупо
Показати IP
13 Вересня 2011 11:03
Хамське бидло
Віктор
Показати IP
13 Вересня 2011 11:18
Не було моста - мені було не тяжко обійти колії через міст біля там-таму. Тепер ближче, не треба обходити. В нас всі люди надіяться на "авось пронесе". Багатьох проносить, а деяких ні. І остаються потім без руки-ноги
D
Показати IP
13 Вересня 2011 11:22
Він хитається, стрьомно ходити, що не зрозуміло то?
Я до D
Показати IP
13 Вересня 2011 14:21
Те, що міст хитається - нічого страшного. Мені знайомі казали, які живуть у Сарнах, що там міст подібної конструкції тільки довший. Вже багато років функціонує і так само коливається. А притензії на рахунок колясок та інвалідів - це взагалі смішно. Хіба без мосту інваліди на колясках через колії їздили? В нас по Луцьку взагалі для інвалідів зручностей ніяких - навіть, через дорогу толком не переїдеш, бо немає спусків на бордюрах. У Ковелі і то краще
Макс
Показати IP
13 Вересня 2011 11:43
Це не міст хитається,а покриття з гуми!!!
Є до Макс
Показати IP
14 Вересня 2011 09:43
+100
Пішохід
Показати IP
13 Вересня 2011 12:27
Намагався пройти з каляскою, зі сторони каравана, просто жесть, більше не піду. Вимазався і людей понапрягав, бо дістатись туди з великою каляскою дуже вадко. Самому не можливо, треба когось перехожого просити.
xxx
Показати IP
13 Вересня 2011 12:35
Не було моста - було погано. Є міст - ще гірше. Що ви залюди?
- Мудаки
до вдади
Показати IP
13 Вересня 2011 12:44
Хороша ложка к обеду.
Треба було міст двадцять років тому збудувати... ой, ви тоді не були при владі і за людей не переживали а тут нещасний міст "єлєєлє душа в тєлє" сяк-так замутили і думають чому люди по ньому не ходять?
olesya
Показати IP
13 Вересня 2011 13:01
на що ви жалієтесь?? все супер!!! влада хоч щось робить...останніх пару років ВЗАГАЛІ нічого не робилось в місті.. я рада - мені подобається )))
Лучанин
Показати IP
13 Вересня 2011 13:04
Нехай Кравчук САМ походить по мосту і буде знати що не хватає, що не зручно і т.д.
А під вагонами раком повзати вам зручно? Нічого не заважає і не хитається?.. Яким би цей міст не був, все одно знайдуться такі, що будуть лазити по коліях поки в них буде така можливість.
На рахунок інвалідів і дитячих колясок.
Ви хочете все і одразу. Почекайте ще років 10 і тоді (може) його доведуть до пуття.
А зпроектувати зразу нормально релігія не дозволяє? Чи в нас мами з колясками і інваліди не повинні на ринок ходити?
А лазити під потягами будуть і далі. Ібо в нашому народу думалку треба вбивати в голову мінімум кийками, якшо не зразу кулями.
Лучанин до Rufinus
Показати IP
13 Вересня 2011 16:34
Це не релігія забороняє, це ще просто залишки радянської ідеологія, яка стверджувала, що - в радянському союзі немає інвалідів, немає бідних, немає нещасних. А якщо хтось казав, що є - то в нього із зором щось не так, і з головою також, його треба ізолювати. Через те в нас бордюри височезні, вхід в тролейбус такий, що деколи ноги на рівень пояса треба піднімати і це скрізь так.
Для особо одaрeнных и инвaлидов зaпроeктировaнa лифтовaя шaхтa.
Мангуст до зaгрeб
Показати IP
14 Вересня 2011 07:07
По-перше, вона тільки запроектована. А по-друге, шахта більше напевно призначена як оглядова, - піднявся, подивився зверху, і назад спустився, в Каравані ж ніяких ліфтів я не бачив, і якщо з обнієї сторони зможеш піднятися, то з іншої не спустишся. І який сенс тоді в цьому ліфтові?...
Трудно вгодити людям, які купляють всякі ретони і інші слизи равликів..
Така колись була історія в УССР за часів броватого генсека: типовий завод подвійного призначення типу серпімолот чи ленінськакузня. Типовий цех з гальванічного прокриття одної зарази якоюсь другою заразою. Типово, більшість працівників - жінки. Так от, від тої хімії, яка в тих цехах водилася, в баришень процент перерваних вагітностей (викіднів) просто зашкалював. В баришень покрепше, які доношували, часом народжувалось таке, шо сива професура-генетики довго чухали голову.
І от вирішила рідна партія-правительство це діло поправити - ввести автоматизацію, де можливо, а дівчат перекинути на нешкідливе виробництво. Якшо ви тут подумали, шо дівчата возрадувались цьому покрещенню "вже сьогодні" то глибоко помиляєтесь. Як же так, тепер ні путівок льготних в санаторії, ні надбавок за шкідливість!! Ви шо! А якось через трохи часу, в нічну зміну, в цеху пропало світло якраз тоді, коли балковай електрокран перевозив купу якогось брухту якраз над "покращенням".. І все повернулась на свої місця.. І всі щасливі..
А ви тут про ходіння по рейках і лазання під вагонами..
wiking
Показати IP
13 Вересня 2011 17:28
А каляскою по коліях хтосб їздить?
Iгор
Показати IP
13 Вересня 2011 17:35
wiking ахахаха в точку питання, цiкаво подивитись, як то з калясками через колiю пересуваються))
Олена
Показати IP
13 Вересня 2011 17:43
Якщо йду на ринок з коляскою, то перехожі швидше допоможуть перенести через коліїї ніж підняти на міст а потім ще й стустити по сходах((((. Дійсно не докінця продумали коли будували!!!! З вигляду ніби гарний міст,але не практичний. І знову ж таки якщо я приїжджаю електричкою, то весь натовп зійшовши з тої електички з величезними сумками масово потрапляє в Караван, тоді самій важко пройти, а що казати вже про коляску!!!! То просто жах!!!
Той, що грублі рве до Олена
Показати IP
14 Вересня 2011 08:54
А ви часом не пробували не перти, як німа на суд, а не штовхаючись чи, навіть перечкекавши хвилин дві спокійно пройти?
В тому й справа, що краще штовхатись і чортихатись з своїми торбами замість ввічливо пропускати одне одного
Місток
Показати IP
13 Вересня 2011 18:42
Того моста нам і не треба було, через кілька років є нормальний, краще б туди зробили нормальні сходи, а то нема їм більше куди гроші викинути.
Хатуль Мадан
Показати IP
13 Вересня 2011 19:16
І для чого дороги, якщо стільки дурнів? Бидлоття й далі лазитиме попід вагонами, ім хоч золотого моста побудуй.
Той що по мосту ходить
Показати IP
13 Вересня 2011 20:59
Колись я був у місті Люботин, що під Харковом. Там подібний міст є. Він не трясеться, з накриттям, з нормальними перилами, з спеціальним ліфтом по якому можуть з'їхати і заїхати всі охочі. Чому ж там влада може зробити нормально, а в нас влада не те що сама не робила міст, а ще й змусити підприємця його побудувати як слід не може??
$)
Показати IP
13 Вересня 2011 21:00
цікаво буде подивитись на вас, шановні захистники нинішніх владців, як люди ходитимуть взимку, коли сніг впаде, і двері зі сторони каравану не відкриють. там сантиметра два буде більше ніж достатньо. а зі сторони вокзалу наврядчи будуть на день по надцять разів бігати вам чистити. з огляду на те, як чистилось місто минулої зими.............. міст до весни з технічних причин не працюватиме.
Мангуст
Показати IP
13 Вересня 2011 22:07
Міст як міст. Хто хоче, той йде, хто хоче, не йде. У нас же "демократія". Інша справа, що в Каравані дещо потрібно переробити під таку кількість людей, щоб зручно було, ну і однозначно, потрібно щось зробити, щоб люди з калясками, возиками, сумками-возиками, можна було нормально ним перебиратися з однієї сторони на іншу. Адже, що не кажи, але це міст на базар, і більшість по ньому ходять за покупками, от і потрібно для них зробит хоч якусь зручність. Не всі ж молоді та дужі, там і стареньких дуже багато ходить, а їм підняти важку сумку на третій поверх, а потім назад знести, не так уже і легко. А є ж частина, кому взагалі стало незручно ним ходити - от через прохід серез гаражі було зручно, а йти круг лишніх майже кілометр незручно і все. Ті почали по Карпенка-Карого ходити, хоча там теж не позаздриш, - навіть тротуар гаражі зайняли відразу за переїздом, так що прямо по проїжджій частині приходиться йти, разом з машинами. Пора вже може і там тротуар нормальний зробити, не кажучи вже про вулицю Лідавську - полігон для підвісок авто.
Просто ніхто не вірив,що цей міст добудують. А тут раптом запустили в екслуатацію. Тепер немає кого винити. Зробили винним сам міст. Народ ,чому ви всим недовольні ? Що вам ще потрібно ? Міст супер.
Безпек
Показати IP
14 Вересня 2011 01:13
Те, що міст технологічно небезпечний Кривицький знав і Шиба знав, тому і не добудовували його, бо обидва технічно грамотні люди.
А зараз колебайтеся поки невпадете.
Безрук до Безпек
Показати IP
14 Вересня 2011 10:59
Кривицький і Шиба - технічно грамотні корупціонери.
Конструктор переходу
Показати IP
14 Вересня 2011 08:52
Міст хитається для тих базарних полушуків, які ще вчора ходили по кізяках з порепаними пятками. Кладочка теж хитається, якщо переходити річку Вижівку. Вони самі не знають, чого хочуть. Дай того, чого нема. А розумні люди дуже задоволені, що зявився перехід.
Є до Конструктор переходу
Показати IP
14 Вересня 2011 09:52
МОЛОДЕЦЬ!!!
Той, що в скалі сидить
Показати IP
14 Вересня 2011 08:56
От ви і народ! Бу-бу-бу.. Все не до ладу. Чекаєте Гітлера, який би без тіні жалю пристрелив, того, що перелазить колії під вагонами - і відразу тому, що по мосту ходить перестало б видаватися, що міст хитається :)
Олег
Показати IP
14 Вересня 2011 15:48
Безумовно, міст це плюс для людей. Але ж він не підходить усім верствам населення. Тому й обурення на сайті. Ті, хто стоять за його будівництвом на ринок не ходять (бо купують усе в сепермаркетах), а на зал.вокзал їздять на авто, тому і ноги їхньої на мості не було. Я живу в привокзальному районі, і дружина з коляскою ходить купувати продукти на Привоз, бо на ринок з коляскою недобратись. Ідея такої колії (жолобок) для колясок зі сторони Вокзалу абсурдна, потрібно було робити колію без буртіків і ширшу. У багатьох людей є великі дорожні сумки на колесах, і їх прийдеться носити руками. Багато дачніків (Промінь, Дачне, Веснянка) які возять продукти возиками також мусять це все носити руками. Тому підсумовуючи, міст - це так само як з дорогами, потрібно щорічно їх ремонтувати бо: або рученята кривенькі зробити це раз і назавжди, або недостатнє фінансування зробити якісно, або відсутність необхідного обладнання для якісної кладки. Так само й з автомобільною галуззю. Ура, у нас є ЗАЗ! Ну і що, скаже інший, іномарка всерівно краща. А свя то проблема у кваліфікаційних кадрах. Програміст пишучи програму повинен передбачити усі можливі помилкові ситуації, так і архітектор (проектант), але ж хіба ми винуваті що дипломи купуються, як наслідок у нас кваліфіковані архітектори, лікарі і т.д.
Той, що в калюжі намагається бачити зорі до Олег
Показати IP
14 Вересня 2011 17:18
Справа не у захисті влади, а у недогоді людям. Є когорта, котрій завжди чогось бракує і бракуватиме.
Ви помітили, що жоден не написав "ТАКИ ДОРОБИЛИ! і як би не було, то стало краще як було".
Навіть на сонці бувають плями, шановні. Тож хоч трішки радості повинно бути - все ж таки міст є, ходити по ньому можна. І панорама з мосту гарна, люди на зустрічі туди ходять, молодіж гуляти. Життя прекрасне!!
!
Показати IP
14 Вересня 2011 17:15
А що обов"язково дружині з коляскою пертись за продуктами, а ви не можете цього зробити, або принаймні з дитиною годину побути, поки дружина це зробить? У мене теж є діти, але якось планували з чоловіком, хто з дининою залишається, а хто за покупками йде чи по інших справах і з маленькими дітьми по ринках та залізничних коліях не ходили.
Вся проблема в тому що міст з самого початку поставили не там де треба! Це так само як з клумбами - скільки доріжок не роби, а народ буде ходити там де зручно, бо треба робити не гароно, а практично. Якби цей міст поставили посередині - до будівлі вокзалу, то й народ з задоволенням ходив би, а якби ще й спуски на колії та по обидві сторони дороги... Почали ж робити не для людей, а для виборів! І далі те саме продовжується... Кравчук звик робити все через своє хамство і через жопу, а тепер лучани винні?!. Я звик взагалі ходити через автомобільний міст і взагалі сумніваюсь що цим новим колись скористуюсь, бо такий як він є - він не потрібен.
Той, що підтримує Лучанина до Лучанин
Показати IP
15 Вересня 2011 08:52
цілком згоден)
Той, кому щось та й не до ладу до Лучанин
Показати IP
15 Вересня 2011 16:08
От-от - мені такий же, тільки з перламутровими гудзиками. І міст на сто метрів вбік, і колір нехай би був малиновий, і губи варенням намазані
Чистая лінія
Показати IP
15 Вересня 2011 08:06
Прийшов Кривицький доробив міст..))) Прийде ще на другу каденцію і доробить фонтан в центрі міста. Вони себе не обідять ні Кривицький, ні Романюк, ні Кравчук... А ми сперечаймось за міст. Та буть вони прокляті зі своїм мостом. Позаймали крісла в міській раді і думають, що розумніших за них немає. А от Кромберг запрошує на роботу.. слабо...)))
Перехожий
Показати IP
16 Вересня 2011 15:53
До речі, в Каравані є ліфт...
На Волині судили тракториста, який майже п’ять років користувався підробленим водійським посвідченням
Сьогодні 07:44
Сьогодні 07:44
В Україні з'явиться новий пам'ятний день
Сьогодні 06:20
Сьогодні 06:20
У Швеції застрелили відомого репера, – ЗМІ
Сьогодні 00:17
Сьогодні 00:17
Волинянку з інвалідністю, яка має двох малих дітей, засудили через наркотики
21 Грудня 2024 23:36
21 Грудня 2024 23:36
Підірвав імітаційну гранату в центрі Луцька: як покарали порушника
21 Грудня 2024 23:08
21 Грудня 2024 23:08
Передсвяткова пісня в несвяткові часи: «Фіолет» презентував новий кліп
21 Грудня 2024 22:40
21 Грудня 2024 22:40
Чоботар з Луцька безплатно ремонтує берці, рюкзаки та плитоноски військовим
21 Грудня 2024 22:12
21 Грудня 2024 22:12
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.