USD 41.30 41.70
  • USD 41.30 41.70
  • EUR 41.50 41.75
  • PLN 9.90 10.20

Луцькі депутати і чиновники зібралися до нічного клубу

21 Січня 2011 14:08
Міська рада перевірить, чи справді нічний клуб Cherry на проспекті Волі порушує спокій лучан, на що скаржаться люди, які живуть поруч з клубом.
Для того виконком 20 січня вирішив створити комісію, куди увійдуть міські депутати і чиновники.
Лучанка Марина Гаврилюк, яка представляла лучан – сусідів Cherry на засіданні виконкому 20 січня, стверджує, що вночі з клубу чути гучну музику, навколо клубу шумить п’яна молодь, відвідувачі клубу хуліганять.
Охорону ж клубу, аби та заспокоїла розбишак, доводиться навіть часом будити самим мешканцям прилеглих будинків – охоронці, стверджують сусіди, просто сплять на робочому місці.
Гаврилюк каже, що лучани не проти роботи клубу, але не далі як до 23:00.
«Все хорошо, прекрасная маркиза»
Проте підприємець Володимир Павленко, який є власником клубу Cherry, стверджує, що вклав у клуб багато грошей, дотримується усіх необхідних умов.
Відтак немає жодних юридичних підстав забороняти клубу працювати вночі, - вважає Павленко
Підприємець наголошує, що виконав усі вимоги, які ставив перед ним виконком попереднього скликання - адже вже тоді лучани скаржилися на нічну роботу клубу.
Він закупив необхідну звуковідтворювальну апаратуру, найняв охорону тощо.
Крім того усі висновки санстанції свідчать про те, що норми шумоізоляції дотримані. Заміри проводилися в присутності працівників муніципалітету та міліції.
До слова, нині триває суд між мешканцями та підприємцями стосовно законності реконструкції приміщення (аби зробити клуб, під будинком спеціально рили котлован) та скасування дозволу на розміщення об’єкту торгівлі.
Також наразі в суді розглядається апеляція на раніше рішення суду, який заборонив клубу працювати вночі.

А Мельник - проти

Цікаво, що член виконкому Євген Мельник – однопартієць депутата Луцької міської ради Олега Чернецького, - вважає, що не варто забороняти нічну роботу клубу Cherry.

Адже тоді треба ставити в рівні умови й інші заклади, приміщення яких вбудовані у житлові будинки або знаходяться біля них - клубів «Оболонь» та «Версаль», бару «Корчма», клубу «Зефір», ресторану «Ланцелот» і навіть станції швидкої допомоги в районі залізничного вокзалу (адже він також створює шум і працює всю ніч), - вважає Мельник.

Мельник розповів про свій досвід відвідування клубу Cherry, куди якось зайшов зі своїм діловим партнером. «До мене їхав бізнесмен з Польщу через Україну, ми в другій годині ночі зайшли в Cherry. Спокійно посиділи, я не бачив жодного шуму, криків, порушення правопорядку, спокійна музика», - розповів Мельник.
«Це заклад має право на існування Якщо всі є дозволи, які дозволяють функціонувати, то ми не маємо право заборони. Якщо шановному товаришу, або товаришці, яка купила квартиру в центрі міста заважає шум, то за ці кошти можна нормально купити будинок в Заборолі і спокійно там жити», - порадив Мельник жителям центру.

Врешті-решт виконком з 21 січня заборонив клубу працювати після 22:00. Така заборона діятиме до того часу, поки комісія не вирішить – варто забороняти Cherry працювати вночі, чи ні.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 45
Аналітик Показати IP 21 Січня 2011 14:28
Панове Павлюк та Чернецький, Вам чітко пояснили, якщо Ви не дали "на лапу" Козлюку, то тепер маєте можливість дати всій комісії! Ваша непокірність спонукає до підвищення ціни за дозвіл! А активістам ініціаторам припинення роботи само собою тра постійно платити... PS Над приміщенням Чері знаходяться офіси, кому ж заважає нічний клуб?
Цікавий Показати IP 21 Січня 2011 14:33
Ха-ха! Нічний клуб працює до 22.00! Цікаво скільки чолвік завтра прийде на реєстрацію в міський центр зайнятості? Романюк і Ко. Ви кращі! Наповнення бюджету гарантоване!!!
Віктор Показати IP 21 Січня 2011 14:37
Коли прийде перевірка - в той день буде все чудесно.. і музика тихенько, і вести себе всі будуть чемно. А на слідуючий день все вернеться як було.. І депутати прозвітуються "там все нормально", а жителі будинків далі страждатимуть.. це питання у нас вирішиться "як завжди"
теж член Показати IP 21 Січня 2011 14:48
№член виконкому Євген Мельник – однопартієць депутата Луцької міської ради Олега Чернецького" - ворону ворону ока не.....
Bankir Показати IP 21 Січня 2011 15:12
Приміщення належить пану Чернецькому, який звісно не хоче втрачати зиску та зарахунок цих коштів фінансує Євгена Мельника зі "Свободою".
Отак то Показати IP 21 Січня 2011 15:18
В Свободі бізнесмени, так це ж "добре". Я знаю в міській раді 2-х, +Мельник. Скоро ще й ті дадуть про себе знати, а там хлопці палець в рот не клади.
Ласковая Показати IP 21 Січня 2011 15:37
Зазвичай скандалісти, що скаржаться в усі інстанції та прислухаються до кожного гучного слова висплються собі вдень, а вночі тільки й чекають де б і хто голос підвищив. Є такі дурнуваті люди. Це певно залишки тих, хто в радянські часи анонімки писали. у нас в дворі теж бар є і гучна музика часто, і крики. Коли я стомлююсь і хочу спати, то мені нічого не заважає. Тільки голову на подушку - вирубуюсь відразу. Хай собі веселиться молодь і гуляє - скільки тих років молодих, раз-два і промайнули.
Лучанин до Ласковая Показати IP 21 Січня 2011 15:58
А коли в хаті мала дитина, хворі люди, в яких тиск і без бару скаче? Можливо треба через те все пройти, щоб мозок почав працювати, а не лежати в черепку без діла... А анонімки писали законослухняні громадяни на тих хто міг відомстити за те що йому не давали порушувати Закон. Душевнохворих я до уваги не беру.
Не Ласковая Показати IP 21 Січня 2011 15:52
Зазвичай пишуть скандалісти, вони і все придумують, а бари у нас тихесенькі і пухнасті, які білі кролики у 2011 р. А дійсно, зі слів Ласкової, якщо хочеш дуже спати, то хіба тобі крик, вереск та шум із бару може заважати. І точно, скільки тих років молодих... Все винні колишні жителі СРСР, які писали анонімки, так Ласковая?
Мішка Показати IP 21 Січня 2011 15:58
Сцуко дибілоїди... Я живу в тому будинку... Окрім шуму попід під’їздами, там постійно збирається купа людей (точніше дітей, не досягнувших 18 років) та обісцяні під’їзди, купа бруду в них!!! А клуб діє беззаконно, оскільки недотримані законодавчі норми, розважальний заклад не має право існувати без згоди жильців будинку, а цієї згоди ніхто не давав!!!! Гроші правлять світом... Шановні депутати та адміністрація клубу Cherry, засуньте свої гроші собі у дупу, там їм певно буде спокійніше і не тільки їм, а й навколишнім ЛЮДЯМ також!!!!
Man до Мішка Показати IP 21 Січня 2011 17:23
100%
ss до Мішка Показати IP 21 Січня 2011 19:35
повністю підтримую!!!був період коли я за дружиною ходив з роботи забирати то біля чері одні неповнолітні збираються а хлопці в бобіку поряд сидять і пиво попивають в тіхушку--оце супер охорона,міліція,правопорядок і дотримання закону!!!! за таке треба забороняти займатись підприємницькою діяльністю у сфері "ОБЩЕПИТА"
Лучанин Показати IP 21 Січня 2011 16:06
Ті люди, які живуть на пр. Волі, це взагалі окрема еліта Луцька. Це люди яким не подобається те, що вони проживають на центральній вулиці міста, перший поверх їхнього будинку, то магазин чи кафе,....це логічно для міста.)Проходив повз, з внутрішньої сторони будинку де на першому поверсі Роза, Фелічіта і перукарня, то взагалі катастофа!!!. Місцева жителька, бабулька, то це ЖАХ... Вона кричала на тих дітей незрозуміло за що...Чи то сміття розкидане, та ні, не помітив, чи то вже маразм, вибачте, якийсь!!!. Чув навіть що не не раз жителі зверху скаржаться працівникам цих установ на музику, шум... це навіть не нічний клуб!
Цікавий Показати IP 21 Січня 2011 16:47
Для Мишка. Чи підете Ви обсцикати під'їзди, якщо заплатили за вхід в нічний клуб де є туалети? Чи моніторили Ви, де купляється пиво, горілка й інші напої, які розпивають у Ваших дворах? Готовий у вечірній час без депутатів, їх комісій і виконкомів продемонструвати вам після 23.00 звідкіля береться цей натовп, які п'ють в дворах і обсикають під'їзди. А от біля Чері є постійно міліціонери й спорожнятись там "собі ж дорожче". Боріться з нічним клубом! Розженіть їх охорону - порядок, тиша й спокій біля Ваших помешкань гарантовані!
Мішка до Цікавий Показати IP 21 Січня 2011 17:14
Цікавий, шановний Ви не праві!!! Я знаю, що кажу!!! Я можу з впевненістю сказати, що цей натовп людей під під’їздами саме з Чері!!! І про міліцію не треба мені розповідати, я кожен вечір там ходжу, наряду там немає... Плюс до того всього 70 відсотків відвідувачів даного закладу неповнолітні!!! Я не писав би коментарі аби не був впевнений 100-відсотково!!! Хай наша корумпована влада чекає позов із Верховної ради та КабМіну, що вже склався і чекає відправки! Чому ніхто не скаржиться на кафе "Браво" чи ще якісь, а саме на "Чері", це означає, що саме в цьому закладі є порушення!!!
** Показати IP 21 Січня 2011 17:10
жильці будинку - мають право спокійно жити і відпочивати вночі .А нічні клюби нехай роблять у себе у маєтках. Туди либонь на 10 метрів не підійдеш - бо охорона випхає: приватна власність. Молодці люди. А депутатам від Свободи таки має бути як мінімум соромно. Ну - кого вибрали?
11 Показати IP 21 Січня 2011 17:50
Євген Мельник-цитата "Адже тоді треба ставити в рівні умови й інші заклади .....і навіть станції швидкої допомоги в районі залізничного вокзалу (адже він також створює шум і працює всю ніч), - і ця людина хотіла стати мером всіх лучан?Лучанам респект що не обрали його!
fortuna до 11 Показати IP 21 Січня 2011 21:40
Типове тупе вигороджування бізнес-партнера. Ужаснішого члена виконкому за Мельника немає - цинічний, неприємний і підлий тип. Як і більшість свободівців.
***** Показати IP 21 Січня 2011 17:53
Так,так нехай біля депутатського маєтку відкривають розважальні заклади.От тоді вони розуміють.....
Прихильник прогресу Показати IP 21 Січня 2011 18:35
Ця вічна тема війни біж бабульками під під"їздом, жаждущими тиші і спокою, і будівництвом нових споруд чи діяльністю розважальних закладів - це банальна тема протистояння прогресу і совка. Цим бабулькам тільки й дай, щоб усе було як "за брєжнєва". І чи матимуть їхні внуки нормальну можливість знайти роботу - їм не дано подумати. Бо мовляв, держава має забезпечити.
VSC до Прихильник прогресу Показати IP 21 Січня 2011 20:16
А ты, инкубаторский? У тебя нет родителей, бабушек и дедушек? Тогда понятна, такая ненависть к "бабулькам у подъезда". Уровень развития общества определяется, в том числе, и в отношении к представителям старшего поколения.
Прихильник прогресу до VSC Показати IP 21 Січня 2011 21:38
Сам ти інкубаторський. Де ти у мене неповагу до старшого покоління побачив? Я сказав (читай повільно, може зрозумієш): думка людей, для яких головне спокійно і тихо дожити до смерті, для яких ідеалом достойного життя був совок з дешевою ковбасою, які в принципі не здатні сприймати нічого нового (типова ознака людей старшого віку), так от, думка таких людей не може бути визначальною у принципових питаннях розвитку суспільства. Передбачаючи твоє нєгодованіє, відразу відповім: ТАК, питання відкриття нових нічних клубів (магазинів/супермаркетів/ресторанів/нічних клубів/офісних центрів/заводів/) я вважаю неодмінним атрибутом і ознакою розвитку суспільства.
=== Показати IP 21 Січня 2011 19:00
Клуб Чері відвідують неповнолітні, котрим продають спиртні напої та наркотики... Вболівайте, за пана Чернецького та пана Мельника
март Показати IP 21 Січня 2011 19:30
Олег відверто і публічно ляж під Кравчука і все буде добре.Романюк виконує вказівки...
Senator Показати IP 21 Січня 2011 20:06
цікава тема. От піду сьогодні і подивлюся на те Черрі. Вова готують закрома. Жителям пропуную відзняти всю нічну катавасію на відео та фото. І викласти в інтернет. Думаю волинські новини це зроблять з задоволенням.
*** Показати IP 21 Січня 2011 21:45
Пишіть усі, хто був у Черрі!!!!!І коли там було спокійно ???
kamil Показати IP 21 Січня 2011 23:38
та який це клуб.. навіть нехочеться щось казати.. хіба нормально коли під дверима завжди стоїть бобік і туди завжди когось пакують?) це вже один з показників. стидно має бути мельнику за те що колегу повів в цей притон (хоча це явно не правда). зробили б якийсь хороший пивний паб чи макдональдс там до 23.00, більше толку і виручки було б.
Senator Показати IP 22 Січня 2011 00:36
важко назвати це клубом. швидше якийсь притон для малолітніх шмаркачів.
Своя Показати IP 22 Січня 2011 00:59
була в тому клубі дітей куча можна ставити всіх як на лінійці 8-Г, 9-Б ))) загалом кантінгент як і в любому іншому клюбі))) полу п'яна молодьож, гопота і девкі у шеста =)) веселуха
анонім Показати IP 22 Січня 2011 10:53
Не можу збагнути, чому Чері обмежили, а інші нічні клуби й бари ні? Пам'ятаю зустрічав на сайтах інформацію, що біля одного нічного закладу хлопця підрізали, біля іншого відвідувач в якесь приміщення в'їхав! Не вже там спокійніше? Не вже там мешканці відпочивають в тишині й сокої? Бачу чітку заказуху! Відкрите лише питання чи з політичних чи з економічних "мотивів" конкурентів? PS Хотів би побачити об'єктивне журналістське розслідування із фото та відеозаписами перебігу подій біля інших нічних клубів, цілодобових ларьочків, магазинів й супермаркетів. Сам був свідком як п'ють на капотах, лавочках тощо.
))) Показати IP 22 Січня 2011 12:00
Повністю підтримую попередній коментар! Інші нічні заклади не кращі. А таке журналістське розслідування - це було б цікаво!
.... Показати IP 22 Січня 2011 12:15
Здається, більше неповнолітніх і наркоманів як в Метро ви ніде не найдете! Чому туди вже довгий час не навідуються правоохоронні органи з перевірками(так як це було раніше) ? Просто наші правоохоронці знають хто там є власником і не хочуть мати справи з такою людиною як Олександр Лазорко.
* Показати IP 22 Січня 2011 14:00
Чому простих громадян і тут не "чують" ті ж самі депутати, яких вони обрали? З нетерпінням чекаємо журналістське розслідування.
NEZALEZHNA!!! Показати IP 22 Січня 2011 22:22
Читаючі деякі коментарі ,мені стає смішно! КВК порівняно з вами відпочіває ...! Щоб підняти собі настрій ,не потрібно іти у цирк!!! Достатньо піти до клубу Чері, і подивитися на тих клоунів мешканців будинку в якому знаходиться нічний клуб, які як вампіри живляться тількі своїми жалобами на роботу барів, квафетеріїв, магазинів і т.д.... Думаєте вони зупиняться на одній меті своїй -НІ,,, і це правильно бо сьогодні закриють Чері, а завтра їм буде заважати зупинка!!! Мені, хочеться задати одне маленьке питання ,а магазин ПАННО НЕ ЗАВАЖАЄ ЇМ??? Працуює він цілодобово і в день і вночі ,постійно біля нього стовписько людей пяних ,тверезих, обкурених, і так як мішка написав у своєму коментарі обісцяних людей -і людей які тількі ходять у той район щоб обсцикати всі підїзди! Чі може вас жаба давить, що хтось заробляє більше , а хтось отримує гроші за приміщення! Шо за народ, дивіться за своїми унітазами і не заздріть іншим! А БАР НЕХАЙ СПОКІЙНО ПРАЦЮЄ!!! Порада для власника бару ЖЕНИ ТУ НАВОЛОЧ СУСІДСЬКУ В ШИЮ!!! ЦЕ ПОРОХНО А НЕ ЛЮДИ!!!
Zheniok до NEZALEZHNA!!! Показати IP 23 Січня 2011 12:42
дефачка, люди скаржаться, на гучну музику, на спянілих неповнолітніх, які їм обсцикають під'їзди, що не так? Ви хочете сказати, що в таких умовах нормально жити? Мені вистачає в домі магазина до 23:00, кожен ранок весь під'їзд засраний, купи пляшок і сміття, так це просто магазин, а то нічний клуб. Люди цілком праві, що скаржаться.
Своя до Zheniok Показати IP 24 Січня 2011 20:10
поставте домофон
Zheniok до Своя Показати IP 25 Січня 2011 17:00
в нас офіс на першому поверсі знімають, да і по цілому підїзду толком не поймеш, хто живе, одні зйомники. За свій кошт покищо не готовий , та і стопудово хтось код розтриндить, контингент такий і будуть далі бухати. Ліпше було б дітям спиртне не продавати, але то не в нашій країні, нажаль
:))))) Показати IP 24 Січня 2011 15:18
Цей притон буде закритий, як би цього не хотіли Чернецький та Павленко!
Ностердамус Показати IP 24 Січня 2011 16:02
Клуб буде закритий. Козлюк - звільнений (по статті). Віновниє наказани!
AL Показати IP 24 Січня 2011 17:25
Взагалі дивно, чому такі заклади дозволяють відкривати в житлових будинках! В Луцьку досить окремо-стоячих будівль, які і повинні використовуватися для таких цілей. І навіщо було рити котлован під житловим будинком вкладаючи значні кошти а не спрямувати їх на реконструкцію вищезазначених будівль, які практично не використовуються, а відповідно не ремонтуються і руйнуються.
Zheniok до AL Показати IP 25 Січня 2011 17:02
мені здається, набагато простіше було б замість ЦУМу побудувати великий торговорозважальний комплекс. Якшо не простіше, то розумніше, мабуть
NEZALEZHNA!!! Показати IP 24 Січня 2011 20:00
Будівлі є ,я згідна а чи продасть їх хтось. питання інше! А в орендоване приміщення я не думаю що хтось буде вкладати власні кошти!!!! ЯКЩО ШКОДА ЛЮДЕЙ ЦИХ допоможіть їм (купіть квартири, або заберіть до себе жити) а не тут в коментарях шкодуєте їх !!! в нашому соціумі потрібні дії а не слова!!!
:))))) Показати IP 25 Січня 2011 09:25
Які дії: "Виконати та перевиконати план по реалізації наркотичних та алкогольних засобів в нічному клубі Чері! Ура!!!!!". Краще продавайте там кури-гриль!
Мішка Показати IP 6 Лютого 2011 13:27
То все ж таки, цікаво, який результат буде?! Закриють чи не закриють цей притон нарко та алко залежних? Чи він буде й надалі функціонувати, як "пристойний нічний заклад"?!
іванна Показати IP 27 Березня 2012 17:53
Ви в метро завітайте!ці молоді безтолкові підлітки опозорили луцьк на всю україну!!подивіться відео "літературний вечір у луцьку-програма "Дурнев +1"!це просто кошмар!!я б усі заклади такого типу позакривала б!!і то негайно!!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus