Лучанка скаржиться, що медики не допомогли її дитині
У Луцьку мати із семирічним сином, у якого болів живіт, звернулися до гастроентеролога у міську дитячу поліклініку, однак лікар відмовилася дивитися хворого, бо у неї закінчився робочий день.
Про це мати дитини Наталія Піантковська написала у листі, який опублікувала «Волинська правда».
Жінка розповідає, що на початку листопада цього року вона забрала дитину зі школи, і вони звернулися в Дитячу поліклініку міста Луцька, що на вулиці Чорновола, 1, до гастроентеролога Мельничук О. І.
«Біля кабінету було чимало дітей, медсестра о 12 годині повідомила, щоб більше не займали чергу і, що без талончика та попереднього запису приймати хворих не будуть», - пише мати дитини.
Але, враховуючи стан здоров’я сина, каже вона, все ж стали у чергу, оскільки хотіли отримати консультацію у лікаря, до того ж попереду були 2 вихідних дні.
Однак у кабінеті, за словами жінки, їм вказали на двері, мовляв, робочий день закінчився. Лікар не стала слухати матері, а вийшла сама.
Піантковська пише, що поведінкою медика були шоковані й інші батьки, які стояли у черзі. Після того, як мати з дитиною повторно звернулися з проханням про консультацію, Мельничук «із зухвалою посмішкою», пише автор листа, «сказала, що клізму вона нам не збирається ставити – чекайте понеділка і записуйтесь на прийом».
«Чому прийом гастроентеролога обмежений тільки до 13 години, - веде далі Піантковська. - Діти йдуть з школи, з садочків і проблеми «хворого животика» досить часто мають місце. А зі сторони медустанов немає підтримки та розуміння. Чому дітки з маленького віку вже стикаються із зневагою? Чи це є нормами спілкування для нашого міста для дитячої лікарні та медиків-спеціалістів?»
У листі розповідається, що після того у дитини почалися проблеми зі здоров'ям, які тривають до цього часу. Автор листа вважає, що причина у тому, що лікар їх вчасно не прийняла і не призначила лікування.
Мати розповідає, що зі скаргою вона звернулася до начальника міського управління охорони здоров'я Федора Кошеля, який «відповів звичайною відпискою і не виконав жодної вимоги, ніби підтримуючи лікаря-хамку».
Наталія Піантковська надіслала також перелік вимог, які вона ставила головному медику Луцька, а також копію його відповіді.
У Кошеля мати дитини вимагала провести службове розслідування щодо поведінки лікаря-гастроентеролога Мельничук, оголосити їй догану, позбавити премій на один рік, зобов’язати керівників медустанов міста змінити графік роботи, враховуючи години, коли батьки з дітьми частіше за все звертаються по допомогу, а також ознайомити лікарку зі змістом статті 49 Конституції України.
У листі-відповіді за підписом Кошеля йдеться про те, що фактів «зухвалості, наглості, хамства» «при усному опитуванні медичних працівників та у їх письмових поясненнях не виявлено».
У листі чиновник пише, що керівництво поліклініки зобов’язано «звернути увагу лікаря Мельничук О. І. та інших медичних працівників на необхідність неухильного дотримання вимог медичної етики та деонтології».
Піантковська ж не задоволена такою відповіддю і вважає, що її вимоги було проігноровано.
«Мені ж вказали на самовільне звернення до спеціаліста. Хоча всю процедуру звернення до медичного закладу я пройшла правильно від реєстратури до кабінету спеціаліста», - пише вона у листі.
Нагадаємо, подібний конфліктний випадок між лікарем цієї ж поліклініки та пацієнтами стався у травні 2010 року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це мати дитини Наталія Піантковська написала у листі, який опублікувала «Волинська правда».
Жінка розповідає, що на початку листопада цього року вона забрала дитину зі школи, і вони звернулися в Дитячу поліклініку міста Луцька, що на вулиці Чорновола, 1, до гастроентеролога Мельничук О. І.
«Біля кабінету було чимало дітей, медсестра о 12 годині повідомила, щоб більше не займали чергу і, що без талончика та попереднього запису приймати хворих не будуть», - пише мати дитини.
Але, враховуючи стан здоров’я сина, каже вона, все ж стали у чергу, оскільки хотіли отримати консультацію у лікаря, до того ж попереду були 2 вихідних дні.
Однак у кабінеті, за словами жінки, їм вказали на двері, мовляв, робочий день закінчився. Лікар не стала слухати матері, а вийшла сама.
Піантковська пише, що поведінкою медика були шоковані й інші батьки, які стояли у черзі. Після того, як мати з дитиною повторно звернулися з проханням про консультацію, Мельничук «із зухвалою посмішкою», пише автор листа, «сказала, що клізму вона нам не збирається ставити – чекайте понеділка і записуйтесь на прийом».
«Чому прийом гастроентеролога обмежений тільки до 13 години, - веде далі Піантковська. - Діти йдуть з школи, з садочків і проблеми «хворого животика» досить часто мають місце. А зі сторони медустанов немає підтримки та розуміння. Чому дітки з маленького віку вже стикаються із зневагою? Чи це є нормами спілкування для нашого міста для дитячої лікарні та медиків-спеціалістів?»
У листі розповідається, що після того у дитини почалися проблеми зі здоров'ям, які тривають до цього часу. Автор листа вважає, що причина у тому, що лікар їх вчасно не прийняла і не призначила лікування.
Мати розповідає, що зі скаргою вона звернулася до начальника міського управління охорони здоров'я Федора Кошеля, який «відповів звичайною відпискою і не виконав жодної вимоги, ніби підтримуючи лікаря-хамку».
Наталія Піантковська надіслала також перелік вимог, які вона ставила головному медику Луцька, а також копію його відповіді.
У Кошеля мати дитини вимагала провести службове розслідування щодо поведінки лікаря-гастроентеролога Мельничук, оголосити їй догану, позбавити премій на один рік, зобов’язати керівників медустанов міста змінити графік роботи, враховуючи години, коли батьки з дітьми частіше за все звертаються по допомогу, а також ознайомити лікарку зі змістом статті 49 Конституції України.
У листі-відповіді за підписом Кошеля йдеться про те, що фактів «зухвалості, наглості, хамства» «при усному опитуванні медичних працівників та у їх письмових поясненнях не виявлено».
У листі чиновник пише, що керівництво поліклініки зобов’язано «звернути увагу лікаря Мельничук О. І. та інших медичних працівників на необхідність неухильного дотримання вимог медичної етики та деонтології».
Піантковська ж не задоволена такою відповіддю і вважає, що її вимоги було проігноровано.
«Мені ж вказали на самовільне звернення до спеціаліста. Хоча всю процедуру звернення до медичного закладу я пройшла правильно від реєстратури до кабінету спеціаліста», - пише вона у листі.
Нагадаємо, подібний конфліктний випадок між лікарем цієї ж поліклініки та пацієнтами стався у травні 2010 року.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 88
Мама
Показати IP
14 Грудня 2010 16:29
Шановна Наталія. Ця ситуація дивує тим, що ви не викликали лікаря додому. Чому ви тепер звинувачуєте лікаря, в тому, що він не оглянув вашу дитину. Можливо після таких мам і хочеться нечемно відповідати?
Наталія до Мама
Показати IP
14 Грудня 2010 16:54
Дитина поскаржилась на болі в животику в школі,коли я прийшла його заберати.
Зі школи я перезвонила до поліклініки дільничий педіатр закінчив прийом,і нам порекомендували звернутись до гастроентеролога що на вул. Чорновола.
Лікар не має права нечемно відповідати,і повинен прийняти кожного хто звернувся по допомогу,тим більше якщо погано дитині.
Надіюсь після цього матеріалу Ви МАМА та ваша дитина не опинетесь в такій ситуації.Здоров*я ВАМ!
мама до Мама
Показати IP
20 Вересня 2015 16:00
Ви що несете?
ліля до Мама
Показати IP
20 Липня 2016 12:10
що ви мелета . причому тут виклик "додому" людина була в медзакладі . і там відмовились допомогти. - це жах. Вона ж не просила в лікаря прибрати в неї вдома , чи вкласти асфальт, ти прополоти грядки. В лікаря ,на робочому місці ще треба проситись щоб полікували --- АБСУРД.
Мама
Показати IP
14 Грудня 2010 16:50
Повністю підтримую маму, яка намагається зрушити проблему здоров'я та лікування дітей. І, просто, в шоці від попереднього коментаря. Про що ви говорите? Яке викликати додому. Якщо в дитини немає температури, кого викликати? Гастроентеролога викликати? Чи ганяти педіатра дільничого, щоб педіатр сказала, якщо буде гірше то викликати швидку, а якщо краще то прийдете на консультацію до відповідного спеціаліста. Мама звернулась до лікаря, вона не прийшла до стоматолога з скаргами на шлунок.
Мама
Показати IP
14 Грудня 2010 16:58
Молодець авторка листа, що підняла це питання. Ще б якась реальна користь від цього була. Хоча, думаю, як лікарка була хамом, такою вона залишиться. Треба було мамі всунути гривень 50, то, більш ніж впевнена, що допомогло б. Зараз інакше з лікарями не домовися.
Коли приводиш до поліклінніки дитину яка страждає від болю,то готовий викласти любі гроші тільки щоб допомогли.А нас навіть не вислухали,просто проігнорували. Лікар пройшла мимо хлопчика в шкільній формі, який стояв у кабінеті з болями в животику,вийшла для того щоб розігнати інших маленьких діток в коридорі, яких направили лікарі з дитячих садочків.
Обурені батьки яких навіть не допустили в кабінет,довго обговорювали дану ситуацію і... пішли з проблемами додому. Отож звертаюсь до батьків яких вигнали з поліклініки 05/11/2010,напишіть в редакцію чи на мою адресу, тому що без свідків нічого неможливо доказати в цьому випадку.
медпрацівник до Мама
Показати IP
15 Грудня 2010 10:17
"мати дитини вимагала ..., оголосити ..., позбавити ..., зобов’язати ..., ознайомити..." Проте їй сказали: "що без талончика та попереднього запису приймати хворих не будуть". Але жінка прийняла самостійне рішення: "враховуючи стан здоров’я сина, ...все ж стати у чергу" в той спосіб який сама вирішила. А в поліклініках існують же якісь режими роботи, правила прийому. Лікарі також працівники і норми праці, закріплені у КЗпП, на них також поширюються. І вони так само, як і інші громадяни мають не лише обовязки, але й права. Судячи з тону розмови та вимог дописувачка вона не схильна глибше розібратись в проблемі - вона просто хоче помститись лікарю, яка не захотіла працювати за її правилами, а наполягла на дотриманні правил поліклініки. І аргументую це тим, що дописувачка знаходилась в поліклініці, а значить могла відразу ж вирішити проблему з керівниками установи, або звернутись до свого сімейного чи дільничого лікаря. Вона ж або не захотіла цього робити, або не договорює нам всієї правди про пдальше лукування. В будь-якому конфлікті є дві сторони і кожна несе свою міру відповідальності за нього. Мати дитини також не права, безапеляційно звинувачуючи медиків, та ставлячи ультимативні вимоги до організації надання медичної допомоги. Зі статті я зрозумів, що Наталія Піантковська краще за медиків знає як правильно організувати надання медичної допомоги лучанам. Зрозумів також, що в медицині працюють самі дегенерати які заслуговують лише громадського осуду. А хто ж тоді в Луцьку лікує людей і рятує їм життя. Давненько я вже не чув історій про хороших лікарів. Невже всі лучани лікуються в Рівному.
Чому ж, є хороші лікарі,гастроентерологи і хірурги в Обласній Дитячій лікарні( які незнаючи цієї історії ) допомогли дитині, заперечили не правильний діагноз педіатра та хірурга,( до яких таки прийшлось звернутись за правилами лікарні ),призначили ПРАВИЛЬНЕ лікування яке і дало результати!
Ніхто не старався безапеляційно звинувачуючи всю медицину, а окремі безвідповідальні кадри від яких навіть колеги по фаху в шоці.
Тато
Показати IP
14 Грудня 2010 17:00
Шановна мама! Ну викликала б Наталія лікаря додому, прийшла б вона і сказала, що потрібно іти до гастроентеролога і що далі. А це, як сказано в статті, була п'ятниця і, звичайно, ж мама думала, що ідуть вихідні дні, а дитинка хвора, і потрібно щось робити. Був сам особисто на прийомі у цієї так званої "лікарки", яка вела себе зухвало, відвідувачів приймала без черги (бо прийшла Радавська із сином) і т.д. Написав скаргу головному лікарю дитячою поліклініки. Все кінчилось тим, що мене запросили в кабінет до заступника головного лікаря і повчали, як правильно себе потрібно вести, бо гасроентеролог лише одна і не встигає всіх прийняти і вислухати. На тому все і закінчилось. Просто більше до такого лікаря з дитиною не ходимо, шукаємо інших лікарів та інші лікарні. Ось така у нас медицина, за Конституцією безкоштовна!
Юлія
Показати IP
14 Грудня 2010 17:00
Шановні Лучани це непоодинокі випадки в нашому місті. Через помилку лікарів не визначили діагнозу- запалення легень помер 24 листопада 2010 року мій дідусь ветеран війни інвалід 2-ї групи. А славнозвісний лікар Людмила з Госпіталю старенькому чого тільки не ліпила:Онко ми довели, що це не так, потім цей горе лікар разом з ренгенологом поставили йому Туберкульоз і спихнули до тубіка, де його 3 дні пічкали хімією проте забравши дідуся на томограф ми довели, що в нього туберкульозу немає. Проте ці дні були фатальні і зробили з дідуся лижачого. Пані Людмила Миколаївна після цього сказала що в нього ниркова недостатність за тиждень дідусь помер. Розтин показав, що він помер від банального запалення легень і йому вчасно не ввили антибіотик. Скажіть люди добрі чи заслуговують лікарі бездари та хабарники на роботу та життя.
))) до Юлія
Показати IP
17 Грудня 2010 13:32
шановна,перш,ніж вирішувати хто має право на роботу та ЖИТТЯ, навчіться ГРАМОТІ.Право вирішувати про життя має лише БОГ.Історії вічного життя в людській популяції поки, що невідомі.Не думаю,що ваш дідусь був би виключенням
Тато
Показати IP
14 Грудня 2010 17:22
Щось я не зрозумів що мама сказала. Вона сама то зрозуміла? Викликають лікаря в випадку, коли немає можливості звернутись в поліклініку. Щодо нашого зверхмедика, то хотілося б щоб при його інфаркті він потрапив в перезмінку бригад швидкої допомоги, а потім в перезмінку лікарів лікарні. Може якби вижив, то щось би і поміняв? Та й взагалі - всі лікарі вже на пенсії, залишились лише касири!
працівник шидкої допомоги до Тато
Показати IP
15 Грудня 2010 11:43
У нас на станції є правило - навіть якщо виклик до хворого поступає за 2 хвилини до закінчення зміни то бригада, яка вже повинна здавати зміну їде на виклик, а наступна бригада, що прийшла на зміну, може і дві години чекати на її приїзд. А автомобілі швидкої, якщо є виклики в час перезмінки можуть відправлятись диспетчером на заправку і через три-чотири години, коли звільняється від викликів достатня кількість автомобілів. Не знаю звідки у вас така недостовірна інформація.
працівник шидкої допомоги до Тато
Показати IP
15 Грудня 2010 11:51
У нас на станції є правило - навіть якщо виклик до хворого поступає за 2 хвилини до закінчення зміни то бригада, яка вже повинна здавати зміну їде на виклик, а наступна бригада, що прийшла на зміну, може і дві години чекати на її приїзд. А автомобілі швидкої, якщо є виклики в час перезмінки можуть відправлятись диспетчером на заправку і через три-чотири години, коли звільняється від викликів достатня кількість автомобілів. Не знаю звідки у вас така недостовірна інформація.
До Юлії. Зараз готую матеріал на тему "Лікарська помилка". Ваш випадок свіжий, тож міг би згодитися. Якщо ви не проти, відправте свій телефон на елeктронку "ВН": [email protected]
анонім
Показати IP
14 Грудня 2010 17:43
Може я чогось не розумію, але виникає запитання: "Що взагалі робить п. Кошель та його підлеглі?" Думаю, після такої відповідді потрібно скоротити і його посаду і весь його підрозділ. А лікарям дійсно треба людяності добавити!
PS Знаю багато випадків, коли за кошти приймають, виписують лікарняне і т.п. А при реальній потребі з кабінету виганяють!!!
Лучанин
Показати IP
14 Грудня 2010 17:58
Підозрюю ця лікар вже перебуває на лікарняному, а завтра буде скаржитись на матір дитини й вимагати моральну компенсацію! Як я пам'ятаю інколи такі лікарі від юристів не відходять (чи навпаки)
Роман
Показати IP
14 Грудня 2010 19:49
Чесно кажучи, мене дивують люди, які хоч якимось чином намагаються захистити цього лікаря. Що дасть виклик лікаря додому? Те що й завжди! Лікар задасть питання що у вас є, чим лікуєте? о, то й давай те далі, можливо допоможе, бо сама не знаю що у вашої дитини! Ось такі лікарі у місті Луцьк. Моїй дитині , якій в той момент було 2 роки лікар участковий приписав ліки від насморку, добре що я перед тим як купувати, почитав інструкцію, а там - побічна дія - галюцинация, прирівлюється до наркотичного засобу, та заборонено МОЗом! Ну як вам це? За то - як сказала лікар - 100 % варіант! СТРІЛЯТИ ЛІКАРІВ ЧЕРЕЗ ОДНОГО!!!!!!!!
тетяна
Показати IP
14 Грудня 2010 20:33
Я теж так приходила до цього гастроентеролога. І відповідь була та сама. Однак після обіду в неї був платний прийом. І моїй дитині було приділено максимум уваги. І оглядала, і чекала, і розмовляла, і радила.я тепер тільки так і прихожу. Шкода, що лікарі перетворились на такі меркантильні створіння.
оптиміст до тетяна
Показати IP
15 Грудня 2010 22:12
при такій зарплаті як у них це не дивно. за 1500 гривень людина з середньою освітою водієм працювати не хоче. а вони вчаться 6 років + інтернатура 3 роки і в 26 років з дружиною і дітьми на 1500грн.
небайдужа
Показати IP
14 Грудня 2010 20:40
А давайте зробимо список недобросовысних лыкарыв! Така собы "Чорна дошка"
Татко до небайдужа
Показати IP
14 Грудня 2010 23:01
+1, клятва гіпократа нічого зараз не варта для таких покидьків. Я знаю що є відверто "від Бога" лікарі, їх поважаю, і все життя за них молитимусь, а таких розстрілював би на місці, без суду і слідства!
)))) до небайдужа
Показати IP
17 Грудня 2010 13:38
було б добре ще створити список "всезнаючих"пацієнтів
вася
Показати IP
14 Грудня 2010 22:06
це не ми такі,це життя таке.
,Батьки
Показати IP
14 Грудня 2010 22:47
А ми задоволені порадами цього лікаря.Хороший,вічливий спеціаліст.Люди схаменіться.Що це за вирази-стріляти,списки...?При такому відношені влади до фінансування медицини,таких м'ягко кажучи невдоволених коментів допомогу вам будуть надавати різного роду шарлатани-знахарі.
Ви задоволенні ?? тому що приходили можливо на платний прийом!А що робити діткам ,батьки яких не можуть заплатити ??Хворіти,страждати,відчувати приниження і тупий ігнор,а далі як повезе ....
А списки треба скласти щоб відразу знати до кого йдеш і що тебе чекає.
Фінансування тут ні причому. Лікарі добре собі самі заробляють.
Схаменіться!Куди пропали порядність, людяність,обов*язок,совість,доброта,відповідальність,тепло,увага,хоч до найголовніших - маленьких діток.
А ці слова можливо лікар так і не прочитала ....Якщо я непохитно виконуватиму все, що засвідчив під присягою, нехай мені буде дано щастя в житті і в лікарській майстерності і слава у всіх людей на всі часи, але коли я зверну із праведної дороги або оскверню дану клятву, нехай моя доля стане для мене протилежною».
Молода мама
Показати IP
15 Грудня 2010 00:17
Я повністю підтримую дану маму. Вона молодець, що підняла дану проблему. А те, що на сьогоднішній день лікарі безвідповідальні, цинічні, ХАБАРНИКИ страшенні до того ж низько кваліфіковані, то це є факт.
11
Показати IP
15 Грудня 2010 06:44
хабарники ы уроди , от що можна сказати доброго про нашу медицину
ВВ
Показати IP
15 Грудня 2010 08:30
Ну не треба списувати все на фінансування. Що лікарі коли ідуть навчатися не знають розміру своєї зарплати. Відсутня людяність, совість у багатьох. Головному лікарю поліклініки варто створити умови роботи лікаря-гастроентеролога. А умови в неї жахливі, якщо вона працює на цілу поліклініку одна. Кошеля також до відповідальності. Або працює, або нехай скаже допобачення.
Я
Показати IP
15 Грудня 2010 09:34
Давайте не будемо звинувачувати всю медицину! Недавно моїй бабусі, якій 80 років робили операцію, і коли старша медсестра (45 років)називала її квіточкою, сонечком сльози наверталися на очі. Санітарка забирала судно з рук, бо це її робота. Ми писали подяку пані Душкевич. В відділені чистота, порядок. Ставлення просто прекрасне. А стосовно поліклініки на Чорновола: сама ходжу туда з дитиною. І нещодавно була на прийомі у стоматолога-хірурга в якого закінчився прийом: подивився, вирвав і пішли додому. Ніяких конфліктів!!!
не лікар
Показати IP
15 Грудня 2010 09:43
Вся проблема у тому що Кошель саме так неадекватно реагує на скарги пацієнтів- він ніколи вже не зрозуміє що скарга це для нього сигнал про "хворобу" в медичному закладі,це щоб він зрозумів що діється у його "царстві" ЧОМУ всі лікарі вже на пенсії, а залишились лише касири-при такому керівнику питання просто риторичне.Риба псується з голови.А підлеглі Кошеля часто наслідують свого керівника.
Меж мама
Показати IP
15 Грудня 2010 09:46
Повністю згідна з ВВ. Розмір зарплати не додасть людяності та порядності. А з часом і висока зарплата стане недостатньою. Апетит приходить під час їжі.
Лікар
Показати IP
15 Грудня 2010 10:03
Шановні батьки, не медики та медики. Всі ми в певний час стаємо пацієнтами різних медичних закладів і вимагаємо невідкладної високоякісної медичної допомоги та уважного ставлення до себе. Щодня в поліклініки міста звертається близько 3000 хворих. Зрозумійте, що кожен отримав необхідну допомогу і для того щоб цей потік мав хоча б ознаки організованості, а не перетворився в бардак, всі повинні дотримуватись певних правил. Відповідно до порядку прийому амбулаторних хворих, затвердженого відповідними нормативними документами МОЗ, при першому зверненні пацієнта до амбулаторно-поліклінічного закладу він має бути оглянутий сімейним лікарем, який огляне хворого, проведе необхідні обстеження, встановить попередній діагноз і, при необхідності, скерує до відповідного "вузького" спеціаліста. В даному випадку пацієнта турбував біль в животі. Питання, чи пов'язаний цей біль з захворюванням органів травлення, чи це інше захворювання (наприклад серцево-судинної системи) яке також проявилося болями в животі має вирішувати сімейний лікар (або дільничний педіатр), до якого і потрібно було звернутись, а не "перекроювати" порядок надання амбулаторної допомоги під себе.
P.S. Якщо хтось на дорозі буде їздити так, як йому зручно, я не впевнений що він знайде таку саму підтримку у інших учасників дорожнього руху. Давайте дотримуватись правил в усьому. І тоді буде порядок.
піп
Показати IP
15 Грудня 2010 10:07
Лікар зобовязана була допомогти хворому-а коли взяти до увги що хвора дитина- то це навіть не обговорюється. Порозпускалися .совість втратили . Кошель-іди у відставку.І цих касирів від медицини з собою в небуття бери.Бо хвиля людського гніву вже нависла над вами "бізнесменами".
пвпап
Показати IP
15 Грудня 2010 11:01
підтримую - скласти список. теж з дитиною була у цього "спеціаліста" вона нас вигнала бо нема направлення, а дитині болів живіт. на чолі списку поставити Кошеля і його шайку. журналісти - зробіть це і всі підпишуться. бо занадто вільно вони почуваються
Наташа до пвпап
Показати IP
11 Січня 2011 10:49
шукаємо свідків,якщо ви також постраждали від даного спеціаліста то напишіть будь-ласка на електронну адресу [email protected]
НАТА
Показати IP
15 Грудня 2010 11:10
Ну капець - "порядок надання амбулаторної допомоги"! Людина звернулась в поліклініку і не знайшлось жодного лікаря, щоб оглянути хвору дитину. А якби у хлопчика був апендицит, чи може вдарив хто, а він не признався і там була гематома чи кровотеча, то що пропасти бо не дотримались порядку, не дотримались графіку?В обласному центрі не знайшлось лікаря щоб надати допомогу чи бодай консультацію дитині, ніби в глухому селі.До речі порядок надання амбулаторної допомоги і повинен бути "під пацієнтів", а не "під себе" тобто під вас, не шановні лікарі. А про "викликати до дому", то коли моїй доньці було 9 місяців у дитини піднялась температура до 38.6,лікарка яку посміли викликати, прочитала нотацію, що з такою температурою, а також блюванням, яке потім трапилось, я спокійно могла привезти дитину, якій не має року в поліклініку.На другий день, до речі, мою доньку госпіталізували.Я тоді змовчала, бо була ще дуже молода та ввічлива, а зараз би я тій ст..рві сказала! І не треба списувати все на малу зарплату, не влвштовує, то хай ідуть в інші місця, а виливають злість на пацієнтах!
Бабуся
Показати IP
15 Грудня 2010 11:18
Гастроентеролог нічого не була повинна робити цій дитині. Чому мама вирішила, що коли болить живіт, то треба саме до цього спеціаліста? Це може бути і до хірурга. І навіть просто глисти в дитини, то живіт болить. Це ж треба було стільки часу вистояти у кабінеті, коли в дитини болить живіт! Замість того, щоб вирішувати проблему. Щось ця мама явно не договорює. Є керівництво поліклініки, вирішуйте з ним таке питання, якщо вашого педіатра нема, то є інший. Врешті, є дитяча невідкладна допомога при цій же поліклініці. Вони назбирують кілька викликів в один район і виїжджають на ситуації, які не загрожують здоров.ю дуже різко, як і було у цьому випадку. Люди, ви не знаєте ще проблем і біди. Ось моя дочка нині живе у селі за 15 км від Луцька. Дитині 2 місяці. У селі ще є амбулаторія, але вона одна на 11 сіл. Так само один лікар на 11 сіл, і 1 дитяча медсестра на 11 сіл. І це за 10 хвилин їзди до Луцька! Така у нас медицина. У Луцьку завжди можна знайти вихід, а не писати в Інтернет порожні слова про совість, клятву і т.п. Я не захищаю поліклініку, ми мали з дітьми і внуками з ними масу проблем, було і погане, і добре. Але завжди вихід у місті можна знайти. а не крити всіх підряд матом. Що це за мати, що пішла додому з дитиною, у якої болів живіт, не вирішивши питання?
Я не самостійно вирішила до якого спеціаліста, а мене направили з реєєстратури(коли я повідомила про проблему)єдине не було талончиків і листка запису, тому розраховуючи лише на людяність лікаря я звернулась по допомогу.Якщо нехотіла прийняти можнаб було направити до іншого спеціаліста, а не просто вигнати з кабінету .
Я не пішла до дому, а власними силами старалась допомогти дитині і по знайомих почала шукати інших лікарів, щоб оглянули сина і призначили лікування .
Дитині встановили діагноз і призначили лікування, саме гастроентерологи, але уже з Обласної лікарні. Де чомусь підхід інший до пацієнтів, а їх там набагато більше.
Alex
Показати IP
15 Грудня 2010 11:29
Внаслідок 1-го випадку лікарської помилки, мені зробили "конус", бо лікар Максимчук з першої поліклініки загубила два моїх аналіза біопсії і ще не відомо чим це закінчиться...причому за рік до операції цей же чудо лікар пічкав мене гормонами, які при дисплазії та ерозії давати пацієнтам не можна, бо ракові клітини ними живляться.
Під час 2-ї лікарської помилки від обох лікарів-окулістів міської поліклініки та лікаря приватної практики, що приймає в кабінеті на вул. Л. Українки мало не осліпла, б усі як один твердили про коньюктивіт і жоден не міг додуматись, що проблема в родинці на повіці.Усі шукали коньюктивіт там, де його не було і близько!
d
Показати IP
15 Грудня 2010 11:51
Правильно Кошель написав. Перш за все треба звертатися до педіатра, який і вирішує до якого спеціаліста направити. Будь-який лікар скаже, що в першу чергу направлення до хірурга, щоб виключити хірургічну патологію(наприклад, апендицит) Просто в нас багато хто вважає себе медиками, і спочатку відмовляються від щеплень, потім займаються самолікуванням. А якщо болить живіт, то біжать до гастроентеролога.
123
Показати IP
15 Грудня 2010 11:56
До Юлі.
Ви не одинока у своїй біді. Мого дідуся таж сама Людмила довела до смерті також ставила онко-шлунку,гортані,кишечника. А у нього була банальна язва від якої він і пішов життя. Причому ви звертали увагу, що у тому госпіталі усім дають однакові ліку в пластмасових стопочках. В кількості 5 штучок (2 капсулки червона та жовтенька, сердечко-думаю це кардиомагніл, та ще 2) причому усім одинаково без винятку
А ренгенолог там не вперше ставить усім підряд ТУБЕРКУЛЬОЗ. І напару з Л.М. випихають усіх в ТУблікарню
То це старим людям які воювали, які своїми силами та мужністю дали цим горе лікарям шанс народитися.
НАТА
Показати IP
15 Грудня 2010 12:12
"Але завжди вихід у місті можна знайти. а не крити всіх підряд матом"
А всіх підряд ніхто і не криє. Який ще в біса вихід шукати коли привів хвору дитину в поліклініку, навіть якщо й поза графіком,без талона чи не до того спеціаліста,не назло ж лікарям це, а просто так склалось, то повинні оглянути в будь- якому випадку, а не виставляти за двері,а ти йди і шукай вихід як знаеш, бо в нас бач обід чи перезмінка, це не магазин,що якщо один зачинено то нічого страшного можна і в інший піти. Зрештою можна і чергового лікаря призначити, який би в таких випадках консультував і направляв куди і до кого треба, а не сам стовідсотково правильно мусиш знати куди тобі з хворою дитиною податись, щоб зволили прийняти і не обхамити при цьому. А особливо коли йдеться про здоров"я дитини, то як правило матері дуже хвилюються і не завжди чітко і ясно можуть прорахувати як же в даному випадку правильно, треба це розуміти, а не гарикати і за двері виставляти, знали зрештою, яку роботу обирають.
медпрацівник
Показати IP
15 Грудня 2010 12:42
У всіх матеріалах про лікарську помилку всі медики, навіть ті які лише коментують подію подаються в негативному світлі. Але ж ми так само хворіємо і стаємо пацієнтами іншого медпрацівника, стикаючись з недоліками в роботі конкретного медика, лікарні, громади. Щоденно лікар приймає на свою адресу звинувачення від кількох людей, які повинні бути адресовані не йому, а до інших інстанцій. Щоденно лікар стикається з невідповідністю між вимогами ст.49 Конституції та цифрами в законі про бюджет які не забезпечують вимоги цієї статті. То звідки медик візьме нелбхідне фінансування. Але це подається у ЗМІ як проблема самого медика. Так простіше і легше. Стрілочник знайдений, зло викрите, злість на обставини вилита, відчуття виконаного обовязку матеріалізувалось, можна дихнути з полегкістю - адже закладена цеглинка у фундамент цивілізованого суспільства. А ви намагались докопатись до причин такого стану. Ви думаєте, що пянтковські, бринзи та інші борці за очищення медичних лав шляхом розстрілу краще від нас бачать недоліки системи. Ви що не знаєте, що лікарі, медсестри масово покидають цю благородну професію не лише через принизливі зарплати, але й через те, що мізерне фінансування проблем галузі вони не можуть в умовах міських та районних медустанов реалізувати себе як спеціаліста, на що вони сподівались поступаючи в медінститут. Вони втомлюються замість вдячності, за виконану у важких умовах безгрошівя роботу, вислуховувати звинувачення "всезнаючих" громадян у незнанні ст.49 Констутуції. Знаємо ми цю статтю напамять, не сумнівайтесь. Але що це знання нам дає: забезпечує медикаментами? апаратурою? ремонтує приміщення? підвищує зарплату, хоча б до рівня вчителів? Відкрию вам очі. НІ. НІ. НІ. НІ. Воно лише додає роботи - постійно потрібно доводити, що ти не верблюд і що зарплати лікаря не вистачить на покриття потреб своєї діяльності, бо її не вистачає навіть на задовільне забезпечення своєї сімї.
Прізвище пишеться з великої букви, і як Піантковська, будьте, уважні.
Для кого сьогодні безкоштовна медицина?
Ми платимо за все за якісні швидкі аналізи в лабораторію,за УЗІ прямо в кабінеті,а Благодійні внески на лікарню на відділення,санітарці,лікарю, анастазіологу і т.д.
Операція моєму дідусю в Обласній лікарні обійшлась 4500 грн,пенсіонеру-шахтарю.Де 2700 Благодійні внески а решта лікарю.
За якісно виконану роботу за гарний прийом батьки не раз кладуть у кишею медику купюру.І про це всі знають,не говорячи про шоколадки,цукерки і т.д.
НЕ ВИГАНЯЙТЕ з кабінету - просто НАЗВІТЬ ЦІНУ ПРИЙОМУ.
Бабуся
Показати IP
15 Грудня 2010 13:03
Відкинувши емоції, переважно негативні, треба визначити раціональне зерно у розмові. Якщо у другій поліклініці є кабінет чергового лікаря, до якого направляють усіх з сумнівними скаргами, і вже він направляє далі, то чому такого кабінету досі нема у дитячій поліклініці? Не завжди ж викличеш швидку чи ту саму невідкладну. А то направлення роздає тітка з реєстратури, котра теж не лікар. Пані Лєщинська, робіть щось, а то розвалили усе, що можна, і викликаєте такий потік скарг.
VSC
Показати IP
15 Грудня 2010 13:04
Какое общество - такая и медицина. Чему удивляться? Все обиженные на медицина, на своем рабочем месте могут вести себя не лучшим образом, чем вышеупомянутая врач. Только вот свое поведение мы обсуждать на людях не будем. Реакцию матеря понять можно, ведь болеет ее ребенок, но кардинально что-то решить в этой области мы не сможем, увы.
Теж мама
Показати IP
15 Грудня 2010 13:06
До медпрацівника.
То, будьте добрі, об"єднуйтесь і вимагайте фінансування, підвищення зарплат, та покращення важких умов праці( просто аж фільми про війну згадались і сльоза навернулась) у керівництва, влади, уряду, Президента,хоч в міжнародному суді, а роботу свою тим часом виконуйте, а не виставляйте людей за двері, коли не доведи Господи, порушили заведений та зручний для вас порядок, чи прийшли без якогось папірця чи талона.
не бабусяя
Показати IP
15 Грудня 2010 13:11
Бабуся-то певно сам пан Кошель .
36.6
Показати IP
15 Грудня 2010 13:17
медпрацівник має мати головне- знання .совість і бажання допомагати хворим і немічним. Фінансування важливе-але не головне.У війну фінансування не було- але і такого цинізму медиків теж не було.Людей рятували по 24 години на добу.От де були лікарі перед якими треба стати на коліна.
)))):: до 36.6
Показати IP
17 Грудня 2010 13:59
а зараз війна? всі працюють "на благо Родины"? чи лікаря в магазині безкоштовно отоварять? чи може він за квартиру не повинен платити? ви що,люди,зовсім подуріли? та при такому ставленні до лікарів скоро нікого в медицині не залишеться. куди підете? так проблеми існують. та перш ніж звинувачувати когось в нерадивості, запитайте скільком лікар допомогла.незадоволені завжди знайдуться. але щоб так на всіх бруд лити....
не лікар
Показати IP
15 Грудня 2010 13:38
В лікаря є визначений робочий час, як і в кожного. То чому він повинен сидіти довше?
Чого вже медикам так ображатися на свої зарплати? Крім зарплат, у них нормальний дохід йде в кишеню. Недавно лежала в лікарні, і медсестра прийшла робити укол. Глянула на кишеню – а там різні купюри просвічуються: по 5, 10, 20 гривень. І це тільки медсестра. А які купюри йдуть у кишеню лікаря? Далеко не по 5 і 10 гривень.
Не секрет, що ставлення лікаря до пацієнта вмить міняється – тільки-но зашелестить в кишені. Так, не всі такі. Але більшість – такі. Так, це пацієнти у свій час їх навчили такими бути (у часи, коли не платили зарплату і т. д.) Але тих, що сьогодні приходять працювати у медицину, і вчити не треба: вони знають, що пацієнт мусить їм платити. Чому цей гастроентеролог на приватному прийомі (йшлося в одному з попередніх коментарів) по-людськи ставився, а на звичайному – ні? Якщо це «людське» ставлення нещире, бо відбувається тільки за гроші, то мені важко вірити такому лікарю взагалі.
До не лікаря. Я не медик, і працюю лише на одній роботі. Не маю можливості мати ще одну роботу, як багато наших медиків: у першу половину дня - у бюджетній установі, у другу - приватно. У мене 8-годинний робочий день - працюю 5 днів у тиждень. А часом доводиться сидіти довше. І у вихідні працювати. Як і більшість людей. При цьому отримую 1.5-2 тисячі гривень, на які прожити важко. Але не ображаюся ні на кого. Бо сама вибрала цю роботу. Бо знаю, що саме так оплачується, на жаль, така робота в наш час в нашій країні. Але я задоволена, бо робота мені подобається.
А чим особливі медики, що свої "промахи" вони виправдовують малими зарплатами? Для чого йти у цю сферу тоді працювати? Не рік і не два медикам платять мало. Думаю, що більшість медиків, які сьогодні працюють, не в найкращі часи обирали собі професію. І знали куди й на що йдуть. То чого зараз нарікати?
)))):: до Маруся
Показати IP
17 Грудня 2010 14:02
сама давали? як довго і важко вчились?
НАТА
Показати IP
15 Грудня 2010 14:00
"В лікаря є визначений робочий час, як і в кожного. То чому він повинен сидіти довше?"
А саме тому, що він лікар, а не прибиральниця, хоча і в прибиральниці часом виникають ситуації, коли треба затриматись бо щось не встигла, чи виникла якась екстренна ситуація. Рідко де є така робота, коли хвилина в хвилину по закінченні робочого часу, можеш на все плюнути, замкнути двері і піти, а особливо коли працюєш з людьми, а тим більше з дітьми. Чи, наприклад, виховательці, якщо батьки затримуються, замкнути двері, дитину залишити на вулиці і спокійно піти додому, бо робочий час закінчився?
Організувати роботу закладу так, щоб було зручно перш за все пацієнтам - турбота і обов"язок керівництва цього закладу, а не показушне звітування про успіхи на нарадах та вищому начальству,а пацієнти тим часом хай пристосовуються, та шукають вихід.
СПРАВЕДЛИВА
Показати IP
15 Грудня 2010 14:41
Люди добрі почитайте, що пишеться.
Хто має розум та вміє робити певні висновки то одразу розуміє, котрі з цих коментарів пишуть наші Горе-лікарі-хабарники видно одразу де пише сам Кошель з кагортою невдах-підлеглих тих лікарів про котрих йдеться у всіх цих статтях.
Одна проблема у на, що лікар лікаря покриває та рука руку миє.
Пропуную Волинським новинам викинути нову статтю де Лучани зможуть написати усіх лікарів які надають некваліфіковану допомогу, котрі вимагають гроші та просто довели близьких та ріднихз до Труни. Можливо це дасть хочаб якиїсь ефект для Кошеля,Романюка нового очільника
НАТА
Показати IP
15 Грудня 2010 15:13
Такої активності у обговоренні проблеми я вже давно не зустрічала. Наболіло у людей. То може варто "великим начальникам" від медицини звернути увагу на нас, простих смертних, та щось зробити, щоб ми йдучи в державні поліклініки не відчували себе "бідними родичами" та небажаними гостями, перед якими можуть з легкістю двері зачинити?
люда
Показати IP
15 Грудня 2010 16:01
а згадайте, як нашы медики пьють каву, коли пыд кабынетом черга. ви зараз говорите, що у лыкаря визначены години роботи, то хыба туди входить чаювання?
Батько
Показати IP
15 Грудня 2010 16:07
Коли дільничий педіатр називав доньку "мальчиком", змовчав, дільнича була похилого віку. Коли при болях в животі, а потім при хворому горлі, уже інша дільнича наполегливо рекомендувала (акцентую увагу абсолютно інші симптоми)"есть хорошая житняя олейка" перестав викликати і звертався лише по довідку для садочка й школи. А пані Наталії дякую, бо пора це припинити! Жалкую що сам занадто безконфліктний... шукав знайомих, їх знайомих лікарів, платив, дякував... А мабуть потрібно було ще тоді кричати, то може б після мене не потерпали ні дітки ні їх батьки. Ще раз Вам дякую, п. Наталіє.
Андрій
Показати IP
15 Грудня 2010 16:37
Скільки не доводиться мати справи з державними установами, стільки відчуваю гниль навколо себе. Медичні заклади, ВУЗ'и, паспортний стіл, ... - всі являються концентратами хабарників, хамів і просто моральних виродків. І головною причиною цієї ситуації є, маю переконання, не оплата праці, а ВІДЧУТТЯ БЕЗНАКАЗАНОСТІ. Чимало з людей, "що сидять на наших шиях" (також відомих як бюджетники) пускають "глибоке коріння", яке не дає їм рухатися по житті в жодному напрямку, і як наслідок, наступає незворотній процес деградації і гниття особистості. Якщо влада не робить нічого для порядку в держструктурах, то ми глобально нічого не змінимо. Але вибіркових покидьків можна "приземлити". Тож я "ЗА" вищезапропоновані вами, шановна громада, ініціативні проекти!
ініціатор
Показати IP
15 Грудня 2010 17:13
формуємо список хамів .хабарників.і неуків від медицини.Хто піде першим номером.Далі п"ятірка.Десятка-глянь і громадою ми щось зрушимо в цій трясовині.
Ще раз про помилки і нелюдське ставленя
Показати IP
15 Грудня 2010 18:03
6ти місячного братика в інфекційній лікарні прокололи 2 серіями різних антибіотиків від невстановленої висипки. А коли ми прийшли з сестричкою через 21 день вони полегшено зітхнули: тепер ми знаємо, що було в того малого! Вітрянка! Можна виписувати....
Це правда, що більшість лікарів- це касири при такому-то керівництві. Кошеля на незаслужений відпочинок!
Businka
Показати IP
15 Грудня 2010 18:24
А куди звертитися урегентним хворим, дітям? Виходить усім- в травмпункт?Дорослим-в травмпункт 2-гої лікарні, а дітей везти-у травмпункт дитячої обласної? Я,наприклад, зробила такий висновок. Бо у поліклініках всюди черги, ПРОЦЕДУРИ ПРИЙОМУ,спочатку йди до терапевта, потім,якщо повезе отримати талончик на прийом, -до спеціаліста, і якщо повезе не попасти на карцування,чи то на так звану п"ятихвилинку, то може ВДАСТЬСЯ ВИЖИТИ!! Може хтось із медиків роз"яснить, як діяти батькам чи родичам хворих, щоб не гаяти дорогоцінного часу!!!
Чому у дитячій поліклініці на Волі, неможливо потрапити до невропатолога. Талончики починають видавати за 10 хв. до прийому,а коли приходиш за 10 хв.,то цих талончиків вже немає!!! А я особисто бачила, що ці талончики розбирають дільнічні педіатри, медсестри та інший медперсонал для своїх знайомих. А так з вулиці-це неможливо.
Просто мама
Показати IP
15 Грудня 2010 19:35
А який же діагноз був в дитини? І чому так довго лікуєтесь?
Учасник процесу
Показати IP
15 Грудня 2010 22:42
Все що тут написали медики, немедики і пацієнти цікаве, емоційне але неглибоке. Найпростіше, що можна в медицині викорінити - це хамство. А решта?
ініціатор 2
Показати IP
15 Грудня 2010 22:44
створюємо списки і баста.
а щоб бути абсолютно чесними, при голосуванні давайте писати не нік а своє прізвище та ім"я бажано з адресою.
Медпрацівник
Показати IP
15 Грудня 2010 23:09
Дякуючи рекламам, ми всі стали медпрацівниками! Назначаєм лікування, вирішуєм, до якого доктора йти. А може почати з дільничого або сімейного лікаря?! Так в Дитячій поліклініці не можна попасти до невролога, бо замість чотирьох ставок працює на пів ставки ОДИН лікар!!! Гастроентеролог теж - на все місто ОДИН! І якщо болить живіт, болить голова - перш за все - звертайтеся до дільничого або сімейного лікаря! А якщо є бажаючий на лікаря-невролога - ВАКАНСІЇЇ є! Приходьте!!! Ні Кошель, ні головний лікар проблеми вашої дитини не вирішать! ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО СВОГО ДІЛЬНИЧОГО!!!
Соціал-Націоналіст
Показати IP
16 Грудня 2010 01:22
Кошеля треба гнати в шию. Він засидівся на своєму місці. Розробив цікаві схемки і сидить. А на людей байдуже
123
Показати IP
16 Грудня 2010 09:05
Якщо списки
то №1 Людмила Миколаївна з Госпіталю на Кічкарівці лише по цих коментах вона довела до смерті 2 людей
Хто №2 ? пишіть
Станіслав
Показати IP
16 Грудня 2010 10:39
О Боже! Прочитав статтю та коментарі.Мого батька в листопаді 2010 року також ренгенолог з Госпіталю відправив в Тубдиспансер, там його тримали 6 днів а на сьомий він звідти втік та поїхав на томографа до міської клінічної лікарні. Після процедури томографії визначили, що туберкульозу в нього немажє та небуло. Він тоді назад повернувся на кічкарівку, там лише знизали пличима.
№2 Ренгенолог з Госпіталю (нажаль призвища ми незнаємо нам відмовились назвати)
ЮЛЯ
Показати IP
16 Грудня 2010 10:59
Прочитала коментарі і хочу сказати, що також стикалась з халатністю та байдужість лікарів. Проте одному лікареві хочу дуже подякувати це пан Віговський ЛОР. В мене маленька дитина в якої почався гнійний отит саме на Зелені свята. Нам зразу сказали в лікарню лягати, але зважаючи на те що це вихідні і свята та пиїхавши до лікарні біля літака зрозуміла одразу потрібно шукати приватного лікаря. Мої знайомі порадили Віговського, Богові вдячна, що ми до нього потрапили, ця людина виходила на вихідних моїй донечці промивала вушка, та спостерігала за нею. За 4 дні все скінчилось і мийшли задоволені та щасливі а в подальшому тепер уся родина в нього обслуговуємось.
Шлях до якісної медицини всетаки її платність. Адже що ми тикаємо по 50-200 грн лікареві на лапу, щоб пройти без черги, щоб знами чи з рідними спілкувались та обслуговували краще, то думаю краще заплатити за прийом та отримати нормальні послуги. Тимпаче за власні кошти ми до поганого лікаря нізащо не підемо
Остап
Показати IP
17 Грудня 2010 12:11
Краще знати, що нікуди звернутись ніж йти до байдужого лікаря. А чому він байдужий на державній роботі і "лапочка" на приватній? А що в медпрацівників шкарпетки по іншому запах видають? що їхнє хамство відрізняється від інших, коментатори перед тим, як висловлюватись на адресу всіх мед працівників в дзеркалі хама не бачать? Починати треба з себе, якщо ви панове під псевдо можете хамити то чим ви тоді шляхетні? Зазначте прізвище та адресу і пишіть правду, чого встидатись. Байдужості і хамства в мед. інститутах та училищах мабуть не вчать - їх набувають потім спілкуючись в суспільстві з рештою добропорядних громадян, службовців, і т.д..
Всім спасибі.
)))):: до Остап
Показати IP
17 Грудня 2010 14:28
Абсолютно погоджуюсь."Как аукнется,так и откликнется".Найбільше вражає те,скільки у нас "знаючих медицину".Якщо так добре розумієтесь на цьому, то чого йдете до "нерадивих"?
Бебік
Показати IP
17 Грудня 2010 16:41
О, повилазили і вимагають відкритості і прозорості! А самі чого поховались за ніками остапів, дужечок, бабусь и тому подібне? Пишіть - я лікар такий-то, прцюю там-то, години прийому такі-то, призвіще начальника таке-то, а ну хто вякне проти мене?
Може тоді і підуть пропозиції та побажання від вдячних та не анонімних пацієнтів. А про малу зарплау, то вже чули- не влаштовує,то забирайтесь до біса, чого аж повростали в тих кабінетах, а те що десь хтось теж хамить і халатно ставиться до своїх обов"язків -не виправдання і не дає право на індульгенцію.
Перехожий
Показати IP
19 Грудня 2010 15:34
не можеш, не вмієш, не хочеш іди з роботи - шукай іншу, це стосується не тільки медиків.
Бебіку підростеш і зрозумієш, що проти тебе ніхто не вякне - дорослі навчились не сперечатись з д...ми.
Бебік
Показати IP
20 Грудня 2010 12:44
А ти, Перехожий, видно що постійний пацієнт лікарів подібних до тих, про яких тут йшлося. Так даремно, твій діагноз д.... - видно що пожиттєвий і ніхто не допоможе, але продовжуй,ходи до них і далі, так тобі і треба! В обговоренні, до речі, мають право брати участь всі, без вікової дискрімінації, але таким, як ти д...., цьго мабуть не зрозуміти.
світлана
Показати IP
9 Серпня 2011 12:10
стикнулась з подібною проблемою після прогулянки в дитини заболіло вухо одразу зиернулись в дитячу пол лора вже не було терапевт вам в вухо не загляне їдьте в обласну на консультацію до чергового лікаря сказали нам в реєстратурі в обласній нам теж не допомогли черговы тыльки хырург або невропатолог ми поъхали додому выдправились в аптеку по допомогу кукпили капли погано провели ныч зранку знов в дитячу черга потым перед носом кварцування кабынету 40хв дома дитина 1.5 р теж хвора отак шукали 2 дні лікаря який огляне дитину можна оглохнути
Декабристка
Показати IP
15 Жовтня 2012 13:37
Моя донька стоїть на обліку у гастроентеролога 6 років! Ні разу лікар нам не нахамила, не вигнала, не накричала. Дитину знає і впізнає, 6 років памятає як її звати!Тільки за це, вже можна поважати(хоча дільничий знайомий з народження, а імені вголос ні разу за 11 р.не сказав).Мельничук О.І. хороший лікар,повірте, лікарі теж люди і з ними треба по-людяному! І в нас бувають зриви, проблеми, поганий настрій і т. п.
журналіст
Показати IP
12 Лютого 2014 15:50
вияснилось що лікар подала до суду про захист честі та гідності та відшкодування моральної шкоди на 2000 грн.!!! Лікар не приняла умови мирової угоди в якій було запропоновано таки оглянути дитину ще раз та прописати лікування. Мельничук О. не визнала рішення міськрайоного суду який незадовільнив позов та подала Апеляційну скаргу .Мама з сином рік ходили по судах доказуючи те що дійсно не отримали медичної допомоги, а лише зневагу та приниження. Апеляційну скаргу лікаря Мельничук О.І про спростування інформації та про стягнення з відповідачки 2000 грн, суд відхилив!Статтею 34 Конституції України та ст .10 Європейської конвенції проголошенно право кожного на свободу думки й слова на вільне вираження своїх поглядів та переконань.
з майдану
Показати IP
21 Лютого 2014 21:49
Нужны врачи? Хирург из Закарпатья, медсестра из Крыма, врачи,студенты- медики , и вот организован прием больных, причем такого уровня , что туда ходят простые горожане. Никого не гонят. Это на Майдане три месяца. Там бы ты тоже талончик требовала? Врач ,Мельничук О.?
Вот за таких как ты, коррупционных врачей и медицину там погибают люди !
Маманька
Показати IP
9 Грудня 2015 11:18
Я теж зверталась з сином до Мельничук, а також проходили лікування у дитячій обласній лікарні в гастроентеролога. Жах! Одна призначає непотрібні коштовні аналізи та лікування,що не дає результату вже декілька років поспіль, інша-лікує по-факту: "сьогодні лікуємо голову,а заболять ноги-лікуємо ноги". Люди, хто знає справжнього спеціаліста гастроентеролога напишіть?!
Шерлок
Показати IP
28 Березня 2017 00:15
Теж цікавить нормальний гастроентеролог. Бо та пані шо в поліклініці №1 сидить гасроентерологом то якась мутна, нічого не пояснить і невідомо звідки робить висновок про підвищену кислотність, без проб соку і без скарг на печію... ну але фіг з тим - лічимо кислотність. і тут я випадково не по дієті з'їдаю ківі - і о благо! тишина! ниття зійшло, відрижки нема... кажу ви впевнені, щодо кислотності? може всетаки дізнаємось яка вона там на ділі???
Але вона не хоче опозоритись і вперто не призначає аналізів які б просвітили це питання(((
Піду в Благомед. Довбані нерозторопні калікарі, недовчені і плюс на роботі цікавляться інтернетом - суто своїми справами. Люди багатьом з них заважають. Багато з них нелюблять людей.
Любов до людини і професійні знання - ось ті якості, які соять у кінці, при працевлаштуванні лікарів! А перші - бабло. "Навчиться"- думають хабарники наймачі... а пофіг скількох у могилу зведе.
Сучасна лікарня в Луцьку викликає огиду. Бо там люди тихо чахнуть у чергах не отримуючи лікування навіть досидівши свого часу...
Тому тисячами пруть за бугор. Не хочуть бачити "лікарів" які вициганюють бабки за фейкове "лікуваня", безсовісно крадучи в людей дорогоцінний час від якого може залежати існування людини...
мама
Показати IP
20 Січня 2018 23:49
Мельничук злюка. але як лікар толкова
Анжела
Показати IP
26 Вересня 2018 16:15
Мельничук це не лікар,а тварина в білому халаті,якій не в кабінеті сидіти а мити туалети,на більш вона не здатна
Учені припускають, що алфавіт винайшли не в Єгипті: знайшли свідчення, яким близько 4400 років
Сьогодні 00:35
Сьогодні 00:35
23 листопада: свята, події, факти. День пам'яті жертв голодоморів в Україні та Міжнародний день боротьби з безкарністю
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
У Лондоні вперше зустрілися найнижча та найвища жінки у світі
22 Листопада 2024 23:52
22 Листопада 2024 23:52
Розкладав закладки, щоб заробити на лікування дружини: львів’янина у Луцьку посадили на шість років
22 Листопада 2024 23:33
22 Листопада 2024 23:33
Компанія Маска отримала дозвіл на випробування мозкового чипа в Канаді
22 Листопада 2024 23:13
22 Листопада 2024 23:13
Луцька громада на шляху до кліматичної нейтральності
22 Листопада 2024 22:54
22 Листопада 2024 22:54
Померла відома волинська журналістка та депутатка Алла Лісова
22 Листопада 2024 22:35
22 Листопада 2024 22:35
У різдвяному рекламному ролику Chanel прозвучав український «Щедрик»
22 Листопада 2024 22:16
22 Листопада 2024 22:16
«Корови каждий день падають»: на Волині жителі села самостійно ремонтують нічийний міст
22 Листопада 2024 21:57
22 Листопада 2024 21:57
«1000 днів сама»: лучанка Марія Хурсенко присвятила свою нову пісню дружинам Героїв. Відео
22 Листопада 2024 21:38
22 Листопада 2024 21:38
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.