USD 41.30 41.70
  • USD 41.30 41.70
  • EUR 41.55 41.70
  • PLN 9.90 10.10

Колектив пологового заступився за свого керівника

15 Квітня 2011 16:45
Колектив Луцького пологового будинку звернувся до громадськості міста і області, і просить засудити нецивілізовані, упереджені дії правоохоронних органів щодо головного лікаря закладу Михайла Токарчука.

Текст звернення 15 квітня надав Волинський прес-клуб.

Нагадаємо, у четвер, 14 квітня стало відомо, що головного лікаря Луцького пологового будинку Михайла Токарчука підозрюють в отриманні хабара. Щодо цього правоохоронні органи навіть проводили слідчі дії у приміщенні пологового будинку із залученням бійців спецпідрозділу «Беркут».

У своєму зверненні колектив також просить «органи влади і міліції об’єктивно розібратись у ситуації».

Наводимо текст звернення та скан-копії підписів працівників пологового, які підписалися під зверненням. Всього під зверненням підписалося близько 150 працівників.

Звернення колективу Луцького пологового будинку
до громадськості Луцька та області


Колектив Луцького клінічного пологового будинку глибоко занепокоєний подіями 14 квітня 2011року.

У ЗМІ прозвучала фраза, що «в Луцькому пологовому будинку стався переполох». Ні, не переполох, а загальне обурення медперсоналу та пацієнтів брутальними діями працівників спецпідрозділу правоохоронних органів, які на вулиці, перед вікнами житлових будинків і лікувальних закладів влаштували показове шоу із затримання «злочинця».

Люди в масках, з автоматами, наручниками затримували не серійного вбивцю, наркобарона чи кримінального авторитета, якого роками розшукує міліція, а лікаря, який щойно відійшов від операційного столу, де рятував життя матері та її немовляті. Затримали лікаря, у якого роками немає права на особисте життя, спокійні вихідні чи відпустку, який вдень і вночі за першим дзвінком колег їде в пологовий будинок розбиратись у найважчих випадках, готовий завжди підтримати, порадити.

Чи задумувались ті, хто давали наказ на подібне безчинство, що доля їхньої сестри, дочки, дружини може залежати від виваженого спокійного рішення, яке приймає головний лікар, Лікар з великої букви, відповідальний керівник?

Колектив пологового будинку уже 10 років працює під керівництвом Михайла Михайловича Токарчука, спочатку на посаді начмеда, а з 2008 року --головного лікаря. За цей час ми переконалися, що це професіонал найвищого класу, вимогливий і демократичний керівник. Не раз із його вуст звучали слова: «Люди, дорогі мої, я знаю що у Вас мізерні зарплати і пенсії, але одягнувши білі халати, Ви відреклись від себе в ім”я
інших. Це нелегкий хліб. Хто не може витримати, хай сходить з дистанції, але хто залишиться, до того найсуворіші вимоги».

Чи легко в сучасних умовах забезпечити нормальну роботу такого закладу, як пологовий будинок? Найнеобхідніші ліки, безперебійне тепло-, водо- та електропостачання, харчування…

Це при тому, що на перебування хворого в стаціонарі протягом 1 дня виділяється 4 гривні 57 копійок. І при цьому наш заклад залишається найкращим в Україні. Зауважте, це не елітний заклад, у нас рівні умови народження дітей для всіх жінок —забезпечених, та тих, кого називають соціально незахищеними. І у цьому неабияка заслуга головного лікаря.

Задумайтесь! Щоразу, коли Ви звертаєтесь за медичною допомогою, Ви довіряєте своє здоров’я та життя людям, праця яких оцінена у грошовому еквіваленті у розмірі, близькому до межі бідності.

Колектив Пологового будинку висловлює щиру довіру та підтримку своєму керівникові—головному лікарю Михайлу Михайловичу Токарчуку, порядній людині і лікарю від Бога, закликає громадськість до осуду нецивілізованих, упереджених дій правоохоронних органів, та просить органи влади і міліції об’єктивно розібратись у ситуації.








Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть


Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу


Коментарів: 71
VSC Показати IP 15 Квітня 2011 16:55
Ого, столько подписей за нелюбимого начальника не поставят. Видать пользовался авторитетом главврач. Но, "dura lex, sed lex", теперь тяжко ему придется. Ни для кого не секрет, что услуги нормального специалиста оплачиваются наличными, и не вина в этом работников медицины. Удачи тебе главврач, наверное уже с приставкой "бывший".
просто Показати IP 15 Квітня 2011 17:10
Дякуємо Вам Михайло Михайлович! Да ми всі разом вийдемо на вулиці міста ( діти, жинки, чоловіки, які з нами були на родах),це просто жах. Ми би хотили глянути в очі цей людині яка підставляє цього лікаря. Цей второй "батько" нашим діткам. Наша семья дякує Вам за нашого Данилка.
Ольга Показати IP 15 Квітня 2011 17:17
Молодці!!!
Вольдемар Показати IP 15 Квітня 2011 17:42
До чого дожилися , в лікарні хабарі не беруть, Ганьба.
Тарас до Вольдемар Показати IP 15 Квітня 2011 19:35
А ти,коли машину чиниш,платиш гроші ? Платиш !!! Так будь добрий,плати,коли твоє і здоров"я твоїх близьких і знайомих ремонтують !!! ВИКИНЬТЕ ЛЮМПЕНСЬКІ ЗАМАШКИ !!!
кАБАН Показати IP 15 Квітня 2011 17:54
Що мені дійсно імпонує у лікарях так це солідарність в усіх її проявах.
Spaceman Показати IP 15 Квітня 2011 18:08
Молодці, лікарі. Не кинули колегу в біді. А це вже про щось говорить. Якби він був просто деспотом (як більшість начальників), то колектив би за нього так не заступався.
ViPiR Показати IP 15 Квітня 2011 18:12
Ось всіх хто підписався можна підозрювати в аналогічних діях, що і їх "патрон"! Всіх за списком! Та всі лікарі хабарники, а у нас же за Конституцією записано, що медицина безкоштовна! Тут вже щось одне має бути - чи страхова, з оплатою в касу, а не за гарну роботу та гарні очі лікарю у кишеню, або безкоштовна, так Закон пише! А інакше - все можна оскаржувати у суді. Тільки народ у нас ...?! : (
Лучанин до ViPiR Показати IP 16 Квітня 2011 02:10
Нажаль ми живемо у країні, де запис в Конституції практично дорівнює надпису на заборі (не буду приводити зміст), не виконується жодна стаття. Ви праві, але ознайомтеся з фінансуванням лікувальних закладів. Найменше фінансування в міських закладах Луцька, далі ідуть обласні, в яких персонал може ще отримати 13 зарплату, більше жирують відомчі заклади, потім Київ, депутати... Ви мабуть що не читали добре листа, там була вказана сума на добу на пацієнта - це безкоштовно. Якщо вона Вас задовільняє - лікуйтесь на здров'я. Беруть вони гроші (не хабарі, а свого роду зарплату, бо держава нею їх в хоч якомусь достатньому обсязі не забезпечила) дійсно всі 100%. Того хто це заперечить дійсно треба в першу чергу саджати, бо йому є що скривати. Дивлячись передачі по телевізору в мене склалось враження що, дякуючи нашим чиновникам міських та обласних УОЗ, в міністерстві навіть не здогадуються скільки грошей потрібно для нормальної роботи лікувальних закладів згідно Конституції. Перших треба саджати їх (УОЗ), бо саме вони привели до цієї ситуації.
людмила Показати IP 15 Квітня 2011 18:14
Лукасевич Лариса перша обурилась, а як же, вона ж і списки завірила своїм підписом. Призначать нового головного, то і її попруть, лафа закінчиться.... А Цибцльська - випадково не невістка Цибульського з ДПЗ ? Люди, хто не знає як беруть хабарі в лікарнях. Будинолчки побудували за зарплату, авто шикарні на зарплату купили.І не сором до тієї громадськості, з якої хабарі дерли роками, тепер звертатись на підтримку головного хабарника ... Лікарі втратили стид і срам...
))) до людмила Показати IP 15 Квітня 2011 21:48
Нет, однофамилица. Благодарите Бога, что еще остаются врачи, которые не смылись отсюда в загран от собачьей жизни. Когда умрет последний выученный при Союзе хирург... а у вас аппендицит... алебо ваша дочь надумает рожать... а бежать будет не к кому...
Лучанин до ))) Показати IP 16 Квітня 2011 02:27
Дійсно, я не хочу потрапити в руки сучасному випускнику-медику. Найкращий варіант - це передпенсійний та пенсійний вік. В любому випадку - лікарі, які складали клятву Гіппократа, а не лікаря, що дійсно єдине погане зробив в цій державі Кучма. В тому самому Союзі благодарили квітами і то не всі і не завжди. А обурює дійсно те що медсестри, які саме і доглядають за хворими, ставлять крапельниці, роблять уколи, процедури при цьому всьому майже нічого не отримують, в більшості випадків взагалі нічого. Вони не можуть дозволити собі побудувати будиночка і придбати автомобіль, поїхати кудись відпочити. Якщо хтось думає, що лікарі діляться вашими "подяками" з медсестрами та санітарками ви глибоко помиляєтесь! Одне діло в склавшихся умовах заплатити адекватну суму згідно можливостей людини, інше відібрати їжу в своєї сім'ї на будинок лікарю. Мова тут не про Токарчука, а про всіх разом взятих лікарів України.
Лучанин Показати IP 15 Квітня 2011 18:34
Так, в листі напсана чиста правда про стан справ в лікарнях міста та області. Але якщо хтось скаже що він в лікарні не заплатив ні копійчини, то це буде відвертішою брехнею. Зараз в лікарнях платять всі, і медпрацівники, які там працюють теж! А от яким словом це назвати і з кого починати давно вже пора розібратись. З однієї сторони в тих хабарях які він бере його великої провини немає, бо це його примушує робити держава. З іншої сторони він сам і пальцем не пошевелить щоб чогось від неї добитися, бо це його влаштовує. Разом з ним треба саджати тих хто затверджує бюджет установи в місті, в області, в міністерстві аж до прем'єр-міністра. Це теж чиста правда. А все те що робилось в лікарні просто чистий цирк. А взагалі тепер за це і міліція має нести якусь відповідальність, бо своїми діями вони наражали на небезпеку пацієнтів та відвідувачів пологового будинку та прилеглих територій. Невже хтось в це вірить?
))) до Лучанин Показати IP 15 Квітня 2011 20:01
Извините, а Вы сами чем-нибудь пошвелили, чтобы это изменить? ну, придет он в горздрав попросить не обрезать финансирование. Его вежливо отправят обратно - Дэнэг нэт. И что дальше? Работать-то надо.
Лучанин до ))) Показати IP 15 Квітня 2011 20:18
А далі міськздороввідділ повинен назвати облздороввідділу всю необхідну суму, а не казати що немає коштів. Ви правильно вказали що ту частину коштів, якої не вистачає обрізає ще перша вищестояча інстанція, начальник якої в своючергу боїться за своє крісло і здатен обрізати ще більше, аби в ньому залишитись. А чим повинен я шевелити? Податки з мене відраховують в повному обсязі без всяких "конвертів"! Може вже прийщла пора брати в руки щось тяжке і шевелити ним?..
))) до Лучанин Показати IP 15 Квітня 2011 20:21
тоже вариант! только вот как бы определить виноватую голову, по которой и надо воздействовать. я о том, что не надо его обвинять в бездеятельности. Он тоже заложник обстоятельств (((
Лучанин до ))) Показати IP 15 Квітня 2011 20:32
Так я про це і написав. Але і він же за своє крісло тримається! І теж через це не хоче добитися від вищестоячої інстанції повного фінансування. Це все є взаємозв'язано, нажаль.
))) до Лучанин Показати IP 15 Квітня 2011 21:55
Вы не представляете, как за его нахождение в этом кресле переживают собственно в роддоме. ничего плохого не могу сказать о Загребельной как о специалисте, но когда я первый раз рожала, как сейчас помню - у соседки по палате молоко не пришло. А в роддоме тогда фанатически (ну не могла она по-другому) выполнялась программа по грудному вскармливанию, и персонал чуть не вдоль плинтуса прокрадывался к "безмолочной" женщине с бутылочками смеси, чтобы ребенок голодный не плакал, прятались, чтобы главврач не увидела и не уволила нафиг ((( это все еще очень хорошо помнится. Нынешний главврач - не худший специалист, чем предыдущий, но - адекватен. Вы не представляете, какая это ценность - адекватный руководитель, попросту - не больной на всю голову. Вот в роддоме это понимают. Знаю однозначно - Токарчук - не урод, не мордоворот и не сволочь, и пациентов не морит. А вот те, кто его подставил и по прокуратурам водил - извините, да.
Лучанин до ))) Показати IP 16 Квітня 2011 00:13
Не треба розказувати за Токарчука, я з Вами абсолютно повністю згідний - це людина на свому місці і дай Бог він пропрацює на цьому місці до того часу поки сам не захоче відпочити. В даному випадку це чиєсь замовлення. Але і проблема, та що витянута "за вуха" на поверхню повинна бути теж вирішена і в любому випадку не за рахунок Токарчука.
Ірина до Лучанин Показати IP 16 Квітня 2011 02:16
А от я скажу відверто , що НАРОДЖУВАЛА БЕЗКОШТОВНО І НАВІТЬ НЕ ПОДЯКУВАЛА ЛІКАРЯМ, А ПРО ВЗЯТКИ ВЗАГАЛІ МОВЧУ.... лежала і на збереженні і під час свинячого грипу (доречі в Токарчука) і гроші пішли виключно на медикаменти, які я сама купила і сама вжила... ну рукавички купувала якими мене оглядали... це все... список закінчився... і я не одна така... і увага була така ж як до всіх. Тому не треба тут розказувати, що всі там кармани вивертають для лікарів, бо бач, ви звикли на хабарях все робити... є ще люди для яких клятва Гіппократа важливіша за гроші... Дають - бери, як то кажуть... ви відмовитеся від грошей коли вам сім'ю кормити? та ніхто не відмовиться... питання в іншому.. як ви відпрацьовуєте ці гроші? Токарчук не лише відпрацьовує а й перепрацьовує... і за життя половини людей в Луцьку треба дякувати йому!!! а якщо він комусь не подобається - їдьте в Львів народжувати... там дякують не 500 гривнями, а 500ує акушеркам... лікарям від 1000ує, причому сумми називаються відкрито... в нас хто хоче - дякує, хто ні - хай буде благословенний... а щоб за "дякую" цирк для вагітних показували... то буває тільки в нас... який президент, такі і клоуни...
не просто так Показати IP 15 Квітня 2011 19:08
Я повністю підтримую це звернення і хочу сказати , що ми завжди чуємо як лікарі помиляються і які вони погані і нечесні . А я хочу подякувати саме цім людям за те , що вони практично спасли життя мені , моїй дитині , моїй сестрі та моїй племінниці , моїй ще одній сестрі і ще одній племінниці і ще багато , багато кому ! Щиро вам вдячна ! І цю вдячність неможливо виміряти ніякими грошима !
Лучанин до не просто так Показати IP 16 Квітня 2011 02:45
Звичайно, ми вдячні лікарям, вони всім хто ще живе на цьому світі постійно рятують життя в тій чи іншій мірі. Можливо наступні мої слова будуть не зрозумілими до кінця, але порівняння цілком адекватне. Подумайте, чому ми не дякуємо водію тролейбуса чи маршрутки за своє життя. Адже вони теж можуть наразити нас на небезпеку і відправити в руки тих самих лікарів, в кращому випадку. Особливо це актуально дивлячись на їх маневри. Дякуйте їм виходячи з машини що вони подарували вам життя. Дякуйте електрику, що заізолював вашу проводку, бо вас могло вбити струмом. Дякуйте всім іншим. Щось тут не так? Чому тільки лікарям? Бо вони іноді повертають нас з останньої надії до життя? Так почніть вести здорове життя, дивитись під ноги, слухати і чути один одного, відмовтесь від більшості вбивчих щеплень, звичок. В більшості випадків до них звертатись не прийдеться! Так само як водію вести машину, педагогу - навчати, банкіру - обкрадати людей, будівельнику - будувати ... робота лікарів - рятувати життя. Вони на це вивичались, вони цього хотіли, вони знали що їх чекає. Чи можливо вони наперед мріяли збагачуватись наперед за рахунок життя людей?.. От тут щось треба міняти!
Мягенька до Лучанин Показати IP 16 Квітня 2011 15:57
приємніше подякувати лікарю, який рятував життя фізично і морально... який переживав за вас і молився під час своєї роботи, а не якомусь викладачу за поставлення оцінки (хоча б). Частенько наші викладачі кажуть не поставлю поки не напхаєш кармана, а як ні - ходитимеш довго і нудно. Мий чоловік здавав на права...екзамен здали всі... заплативши гроші і забувши про все (навіть не вчивши). Мій чоловік місяць ходив на перездачі і все ніяк, хоча знав що тест пройшов досить добре... виявляється самому здати на права нереально... заплатив - отримав... то можливо міліції краще подивитися на відкрите хабарництво в навчальних закладах і інших держ установах, а не на щирі подяки людей, які все ж народили здорову дитину дякуючи професіоналізму лікаря... (мова йде виключно про Токарчука, а не про деяких інших лікарів, які закінчили університети просто виваливши кишені на стіл викладачу) не дай Бог вашим внукам народитися в таких руках!!!!
Kursyv Показати IP 15 Квітня 2011 19:52
Як на мене, то хтось просто вирішив прибрати до рук пологовий будинок, перетворивши його на грошовий мішок на зразок ДАІ, судів, прокуратур і т.п. А Токарчука просто хочуть усунути,як зайву перешкоду.
1 Показати IP 15 Квітня 2011 20:12
Я недавно живу в Луцьку, але з розмов, які чула про Токарчука - дійсно тільки хороше. Ну не говорили б такого наші спраглі до пліток люди про хабарника і страшного злочинця. І ще - рік тому народила в луцькому пологовому дівчинку, і не платила лікарям ані копійки. Ставлення було дуже хороше, за що всім лікарям і медсестрам дякую.
яя Показати IP 15 Квітня 2011 20:13
Молодці, медики! якби там не було, але заступилися. А от освітяни не заступилися за свого начальника, коли того піймали на хабарі.
))) до яя Показати IP 15 Квітня 2011 22:01
*мрачно* образование уже уделали, а медицину еще не доразвалили, вот и все.
Лучанин до яя Показати IP 16 Квітня 2011 00:18
Тут справа зовсім в іншому. Освітяни весь цей час тільки і мріяли щоб того начальника хтось кудись та подалі. А Токарчук якщо комусь в себе солі на хвіст і насипав, то в межах норми.
ш Показати IP 15 Квітня 2011 20:18
Гірка правда - як не заплатиш - собі гірше зробиш. А хто має поважні проблеми зі здоров"Ям йому простіше заплатити лікарю ніж боротися з хабарництвом. Бо тоді до смерті наші лікарі залікувати можуть(((((
пацієнтка Показати IP 15 Квітня 2011 21:00
мені казав платити за кесарів розтин.на той ас - 150 баксів + 200грн. благодійний внесок.
))) до пацієнтка Показати IP 15 Квітня 2011 22:00
кхм, пакет медикаментов и прочего на кесарево именно столько и стоит в баксах )))
я Показати IP 15 Квітня 2011 22:30
А Ви попробуйте самі, в управлінні охорони здоров"я, Що б у Вас або у ВАШИХ дітей, а особливо в ПАНА КОШЕЛЯ та Ко, прийняли роди в роддомі безкоштовно.СЛАБО!?!?Чи як???Напишіть хто може сказати більше, або щось інше...
я Показати IP 15 Квітня 2011 22:33
Хабарники та халуї
бог есть... Показати IP 15 Квітня 2011 22:34
Очень рада и довольна божьей справедливостью!!! и хочется заметить, что там есть и хорошие врачи!!! однако многие даже не на своем месте и денег просят и извинения потом приносят за тяжелые роды и неквалифицированную помощь!!!! все же хочется надеяться, что это не последний пойманый за руку "врач" и проводник в наш мир!!! а описывать, как просят денег и пугают, скорее вымогают, у рожениц не хочется... думаю многие через это прошли!!! всем удачи!!! ВСЕ ПОД НЕБЕСАМИ!!! правда, роман владимирович??? (((((
ТетянаS до бог есть... Показати IP 15 Квітня 2011 23:24
Недобра ви людина, якщо радієте чужій біді. Так напевно і маєте від небес по життю. Перегляньте своє життя. Я теж свого часу була "жертвою" лікування С.. Р.В., але я бажаю йому всього найкращого і не допускати будь-яких профпомилок щодо інших пацієнтів, особливо якої від допустився в моєму випадку. Дякувати Богу, Михайло Михайлович витягнув мене з цього і врятував мене і мого новонародженого сина.
Я Показати IP 15 Квітня 2011 23:01
Красно "ДЯКУЮ" ларисо мирославівно за мої гестапівські пологи ..... ...а пакет медикаментів на кесарів розтин коштує 960,00 грн
Вася Показати IP 15 Квітня 2011 23:22
Як відомо роддом - це об"єкт режимний. Цікаво а бійці спецпідрозділу, які "воювали" в приміщенні пройшли спецмедогляд, вдягнули медмаски, бахіли, надягнули захисні білі халати? куди дивиться санстанція? що сталось з законом про епідблагополуччя? Хто відповість? Може лікарняний режим це міф? а нам голови дурять, як приклад.
Лучанин Показати IP 16 Квітня 2011 00:24
До Токарчука - не претензія, а до уваги: останнім часом ваші лікарі дуже неякісно, м'яко кажучи, чистять жінок після пологів. Введіть будь-ласка за цим хоч якийсь контроль. Це є факт і дуже не хочеться щоб це продовжувалось.
Рина Показати IP 16 Квітня 2011 00:41
Оце читаю і дивуюсь вам. Я народжувала пів року тому, перед тим три місяці пролежала на збереженні, за останній рік у мене більше 10-ти знайомих народило у нашому пологовому будинку і ні копійки не платили, а відношення до породіль надзвичайно хороше. Лікарі і сестри дуже уважні і доброзичливі. Дякую усім лікарям ЛКПБ!!!
kll Показати IP 16 Квітня 2011 00:51
Хабарництво мусить припинитись.Дуже шкода коли дівчина з близького села потрапила до пологового,а у неї ні копійки за душою.Всі лікарі просто носом воротили,і обходили її палату стороною.Поки чьоловік не приніс гроші - що одразу змінило ставлення. і це не одиничний випадок знаю.Якось сумно стає.Всі люди рівні-і допомога потрібна всім однакова.Проти хабарництва однозначно!
Мягенька до kll Показати IP 16 Квітня 2011 16:01
в сім'ї не без виродка... але Токарчук цим виродком не являється... є люди в нас в ПБ які заглядають в кишеню... от таких би й брали... люди, про яких ви розказали... але для чого "верхівкам" місце медсестри чи санітарки, якщо є місця покручє!!!
ТетянаS до kll Показати IP 16 Квітня 2011 20:30
Зі мною в палаті реаніаційного відділення лежала молода вагітна жінка з досить бідної сім'ї, з забитого села з цукровим діабетом, яка, щоб віддячити привиписці змусила чоловіка привести лікарю "півтрорачку молока, півлітри сметани і зо два кіло сиру" -так я чула як вона говорила по телефону. Проте відношення до неї було не гірше ніж до інших. Лікарі подбали, щоб і з обласної лікарні її оглянули, і препарат для введення інсуліну замінили безкоштовно, і взагалі відношенння було на висоті, і явно навть мови не було заглядати в карман. Не розумію звідки така мова, можливо є такі, мені не попадались. Але це не про Токарчука ОДНОЗНАЧНО.
лучанка Показати IP 16 Квітня 2011 08:56
Хто там пищить про освітянина, якого зловили з хабарем? Його дуже непогано і нагло пристроїв його покровитель ( головний освітянин області). Нас, батьків дітей, до яких вони мають відношення, ніхто й не запитав. Не рівняйте людину яка рятує життя з людиною що привикла жити за рахунок інших. Я працюю в пологовому будинку і можу оцінити роботу свого керівника. Ганьба. Головна корупція в кабінетах влади
анонім Показати IP 16 Квітня 2011 09:31
Як відомо роддом - це об"єкт режимний. Цікаво а бійці спецпідрозділу, які "воювали" в приміщенні пройшли спецмедогляд, вдягнули медмаски, бахіли, надягнули захисні білі халати? куди дивиться санстанція?- Хочу запитати тепер і у роддому і у ВАСІ- А куди дивиться роддом і ті білі халати, коли наші новонароджені інфікуються в тому режимному закладі стафілококом!!!! Чи мами таких дітей зі мною не згідні?! Бо дивитися як твоє маля потім спасають у неонатальному центрі - душа крається від болю.....
я Показати IP 16 Квітня 2011 10:12
Незабаром , значить, будуте мати нового керівника. Поцікавтесь, шановні, до якої партії він належить. Все йде по звичайній схемі.
проти влади!!! до я Показати IP 16 Квітня 2011 22:47
наскільки мені відомо він позапартійний. Лікарі не повинні бути політично заангажованими, бо тоді втрачають СУТНІСТЬ ЛІКАРЯ!!!
проти влади!!! Показати IP 16 Квітня 2011 11:46
Б..ь як взагалі можна про таку ..рню таке говорити:в нашій країні ніхто нічого не робить, щоб щось змінити і ніколи не змінить, а попреш проти системи - Тебе ЗАДАВЛЯТЬ! А продовжувати працювати в таких с..х умовах в яких зараз медицина (де лікарів прирівнюють до столяра чи муляра і довбуть з всіх сторін, а люди в медицині нічого не розуміють, але скаржитися їм дали право, а курують медициною в країні ЦЕРЕБРАЛЬНІ ЄВНУХИ)це фактично самопожертва! А ті копійки які ми називаємо грошима і нібито ГОРДО заявляємо - ВЗЯТКА, і подякою назвати соромно! Поцікавтесь скільки вартують пологи чи кесарів розтин в інших областях чи за кордоном, тоді перестанете такі дурниці плести! Якби Вам на 5 гривень прийняли роди, то напевно тільки з валер'янкою чи аспірином і перестаньте молоти за БЕСКОШТОВНУ МЕДИЦИНУ це - смішно! В нашій країні як і за кордоном за все платять, то чого Ви обурюєтесь на медиків! За такі копійки подвійну відповідальність брати можуть тільки божевільні, або лікарі! А шоу яке було представлене в пологовому будинку це ще один доказ НЕКОМПЕТЕНТНОСТІ, ПРОДАЖНОСТІ і ТУПОСТІ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ, які давно вже не займаються своїми прямими обов'язками, а тільки сприяють розквіту БЕЗЗАКОННЯ і слугують в руках інших людей просто ВИКОНАВЦЯМИ! Дорогі лікарі! Дай, Боже, Вам здоров'я! Щиро дякую за Все від тих вдячних людей і пацієнтів, які розділяють мої думки!!!
проти влади Показати IP 16 Квітня 2011 12:00
Надрукуйте мій коментар, чи Ваш сайт заангажований і правду Ви писати не збираєтесь!
103 Показати IP 16 Квітня 2011 13:41
Зaкрийтe Жуковського з дитяч. рeaнiмaцii пологового будинку. Зaробляти грошi нa чужому горi нeдозволeно нiкому.
молода мама Показати IP 16 Квітня 2011 15:08
Ну познімають хороших спеціалістів з посад, а далі що? Поставлять всяке бидло по партійній належності, а своїх дружин будуть відправляти родити за кордон. А ми що будемо робити? Я сама народжувала в цьому роддомі. Це дуже професійні спеціалісти. Питання до влади: Де і хто лікує безкоштовно? З задоволенням скористаємося.
Небайдужа Показати IP 16 Квітня 2011 16:38
Шановний Михайле Михайловичу та весь колектив Луцького пологового будинку, який так вболіває за свого керівника!!! Тернопільщина теж із Вами!!! Я, а також цілий ряд моїх знайомих народжували у Вашому закладі! А це вже про щось говорить, що ми їхали саме до Вас за 100 чи навіть 200 км. Переконані, що все це "підстава", А Бог із Вами! Тримайтеся! Вірте! Не здавайтеся! Ну а на рахунок хабарництва, так я особисто вважаю, що коли людина з власної доброї волі у тій чи іншій формі дякує за якісно надану медичну допомогу, то це й справді подяка, а ніякий там не хабар. І просто не вірю, що Михайло Михайлович щось колись із когось вимагав. Я, наприклад, офіційно заплатила в комунальну касу благодійний внесок. Поставилася до цього цілком нормально, бо ж приїхала з іншої області. Вірю, що ті кошти пішли тільки на благоустрій пологового. Рада, бо й вдруге буду проситися тільки до Вас! А зараз - молитимуся за відновлення справедливості та щасливе повернення Людини-майже легенди!
дддд Показати IP 16 Квітня 2011 18:10
Класний доктор та керівник.Їжайте у Львів родити,там не беруть! Там "офіційно" за 1000 євро родите!
Лучанка Показати IP 16 Квітня 2011 18:33
Ми готові усім платити "в кишеню" за довідки, дозволи і т.д, не буду конкретизувати. А віддяку лікарю називаємо "ХАБАРЕМ". Справді, ще трохи, і нам не буде взагалі до кого звернутись за медичною допомогою, яка у нас ніби-то безкоштовна і гарантована Конституцією. Тому вона і така (на 4грн 37 копійок в день), що наші можновладці не поспішають скористатись своїм конституційним правом, а лікуються і оперуються за кордоном. Їм просто не потрібна УКРАЇНСЬКА МЕДИЦИНА, бо для них відкриті двері найкращих світових клінік! А якби потрапили до української лікарні як звичайні пацієнти, то прозріли б. Переконана, що у німецьких, австрійських, американських клініках українські владці викладають за медичні послуги по повній, рахунки сплачують десятками, якщо не сотнями тисяч доларів. А от куди тільки йдуть наші податки? Медицина не може бути безплатною, але сором, що починаємо боротьбу з корупцією з тих, від кого прямо залежить наше здоров"я, а інколи й життя. Щиро вдячна прекрасному лікареві Михайлові Михайловичу Токарчуку і всьому персоналу Луцького пологового будинку за уважне ставлення і висококваліфіковану медичну допомогу. Хорошому лікареві хочеться і треба дякувати.
!"№ Показати IP 16 Квітня 2011 18:46
Всі лікарі хабарники і держслужбовці і міліція поки не піднімуть нормальну зарплату як в Європі то нічого не буде пересаджають всіх професіоналів!!!
Leon Показати IP 16 Квітня 2011 20:07
Слава нашим правоохоронним органам! Вони ловлять самих великих хабарників в Україні- вчителів,лікарів та викладачів(за 100 доларів). Самі чесні та не хабарники- посадовці,міліція,судді,прокурори,урядовці( беруть сотнями та тисячами доларів). Амінь.
Скептик Показати IP 16 Квітня 2011 21:15
Такої колективної ганьби Україна ще не знала. Керівник спіймався на хабарі, а такі ж самі як він його захищають. Кажуть, що хабар майже законний.Коли ж у них будуть вимагати таку ж данину - обурюватимуться. Цей гадючник треба ретельно перевірити. За державні гроші організували собі кооператив.
))) до Скептик Показати IP 17 Квітня 2011 11:58
Україна живе у колективній ганьбі вже 20 років Богу дякувати. А гадючник у Вас в голові, пане. Нас всіх, хто не комуніздить державне майно (його залишки), поставили на злиденські зарплати у позу, в якій можна поімєть любого. А Ви ще обурюєтесь, чому люди у цій позі не стогнуть солодко. Це - сутність Вашого геніального коментаря. Не вилазьте тут більше, будь ласка.
Вдячний Показати IP 16 Квітня 2011 21:33
Як взагалі можна таке говорити:в нашій країні ніхто нічого не робить, щоб щось змінити і ніколи не змінить, а попреш проти системи - Тебе ЗАДАВЛЯТЬ! А продовжувати працювати в таких ЖАЛЮГІДНИХ умовах в яких зараз медицина (де лікарів прирівнюють до столяра чи муляра і довбуть з всіх сторін, а люди в медицині нічого не розуміють, але скаржитися їм дали право, а контролюють медицину в країні ЦЕРЕБРАЛЬНІ ЄВНУХИ)це фактично самопожертва! А ті копійки які ми називаємо грошима і нібито ГОРДО заявляємо - ХАБАР, і подякою назвати соромно! Поцікавтесь скільки вартують пологи чи кесарів розтин в інших областях чи за кордоном, тоді перестанете такі дурниці плести! Якби Вам на 5 гривень прийняли роди, то напевно тільки з валідолом чи аспірином і перестаньте молоти за БЕЗКОШТОВНУ МЕДИЦИНУ це - смішно! В нашій країні як і за кордоном за все платять, то чого Ви обурюєтесь на медиків! За такі копійки подвійну відповідальність брати можуть тільки божевільні, або лікарі! А шоу яке було представлене в пологовому будинку це ще один доказ НЕКОМПЕТЕНТНОСТІ, ПРОДАЖНОСТІ і ТУПОСТІ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ, які давно вже не займаються своїми прямими обов'язками, а тільки сприяють розквіту БЕЗЗАКОННЯ і слугують в руках інших людей просто ВИКОНАВЦЯМИ! Дорогі лікарі! Дай, Боже, Вам здоров'я! Щиро дякую за Все від тих вдячних людей і пацієнтів, які розділяють мої думки!!!
киянин Показати IP 17 Квітня 2011 00:37
хапузі по заслузі
Мягенька до киянин Показати IP 17 Квітня 2011 13:58
це ви про себе? (в плані киян, які народжують за штуку євро в жахливих умовах) який керівник - такий і заклад... тому раджу приїхати до нас, народити і тоді порівняти своїх керівників (які беруть ще більше, я більш як впевнена) і нашого керівника ;) побачите хто про що думає і дбає ;)
САША Показати IP 17 Квітня 2011 09:33
ХАПУЗІ ПО ЗАСЛУЗІ!
Вдячний Показати IP 17 Квітня 2011 11:17
киянин, я думаю ви один з зацікавлених осіб в підставлянні цього лікаря! А якщо бути точним, то у вас напевно проблеми ще з дитинства, у вас багато комплексів, моральних вад і взагалі - ви незадоволені своїм становищем в суспільстві і життям! Ви як справжній українець: "От комусь щось погане зробили, от добре!" Просто зловтішаєтесь, бо відчуваєте свою безпомічність і бездарність!!! З повагою Ваш ПСИХІАТР!!!
прокурор Показати IP 17 Квітня 2011 22:04
Дивно як ЗМІ пропускають неправдиві "слухи" в інтернет: ПРО ЯКІСЬ ХАБАРІ! Адже насправді ніякого хабара не було, як би він був, то на гол.лікаря вже б була відкрита справа, яка на даний момент не відкрита і такою не буде! УБОЗ працювали на замовлення відповідних людей, які і організували це ШОУ, щоб підірвати репутацію, намагались через підставних осіб підсунути гроші "ХАБАР", але нічого не вийшло(ЗАТУПИЛИ ХЛОПЦІ, А ТЕПЕР ТРЕБА РОЗХЛЬОБУВАТИ! Не маючи ніяких доказів та ще й діючи неправомірно, як рекетири! (Всім відомий факт, що відповідні органи в Україні вже давно КРИШУЮТЬ всіх бізнесменів, підприємців та ін., тобто є НАЙБІЛЬШ КОРУМПОВАНОЮ СТРУКТУРОЮ В ДЕРЖАВІ після АПАРАТУ ВЛАДИ. Застосовувати такі методи до лікарів - ПРОСТО СМІШНО І ТУПО! І дурному зрозуміло, що це - чиєсь замовлення! Але як то кажуть: за свої дії прийдеться відповідати, це лише питання часу!!! З лікарями жартувати це "чревато последствиями"! А Вам дорогі лікарі ЗДОРОВ'Я! Ви працюєте у складних умовах і в КРАЇНІ ЯКА ВАС НЕ ЦІНИТЬ!
анатолій Показати IP 17 Квітня 2011 22:06
це порядна людина і хороший лікарь дякую михайлу михайловичу за народження донечки
ікс Показати IP 18 Квітня 2011 10:10
Михайло Михайлович - ми за вас! удачі Ви лікар від Бога
Дякую Токарчуку! Показати IP 18 Квітня 2011 11:12
Ніколи не зустрічав більш компетентного і порядного лікаря як Михайло Михайлович Токарчук. Дякую Вам за народження сина! А щодо "хабаря" - то це явно чиєсь замовлення, хтось дуже хоче вмостити свій зад в крісло головного лікаря, але ж там не просто треба керувати, там потрібно приймати рішення від яких залежатиме доля мам і їх дітей. А зараз напевно призначать нового керівника з "бело-голубой гвардии", який абсолютно не петрає в медицині, який порозвішує по всьому роддому прапори партії регіонів та портрети президента та буде пропогувати щасливе майбутнє "вже завтра" і бити на цьому КАССУ!!! Слава Україні! Дякую Токарчуку М.М.!
людина Показати IP 18 Квітня 2011 11:28
шкода що влаштували таке ганебне гоніння на хороший пологовий-це не на Токарчука. це на хлібне місце пологового мітить якась падлюка.От тоді і побачите таксу нового керівника(БЕЗПЛАНТО в неї не буде нічого).А Токарчук хороший і фаховий лікар. який не сидить в кабінеті а по лікоть в крові щодня рятує жінок та діток. якби він був падлюкою то і колектив і пацієнти за нього не вступилися б.Він мужня людина-Бог йому допоможе.Головне нам всім не стояти осторонь.
Sergiy Показати IP 18 Квітня 2011 19:54
Люди, схаменіться, скоро прийдуть часи, що Ви ладні будете заплатити любі гроші, аби вам допомогли, а спражніх спеціалістів просто не буде. Ті ж, що вивчились ще за Союзу будуть пити каву і відсторонюватись від важких пацієнтів. Лікарі те ж люди і краще відпочивати за таку зарплату ніж вдень і вночі вчитися,братися за важких хворих, недосипати... Крім того ви взнайте ціни на сучасні медичні книги, це 200 - 500 грн. за одну порядну...Для чого з сімейного бюджету такі кошти тратити, щоб потім допомагати жінці чи дочці таких от міліціонерів чи беркутівців... Хай народжують інвалідів, а потім з ними все життя мучаться...
марина Показати IP 19 Квітня 2011 19:40
я влітку народжувала в цьому пологовому будинку, правда не в токарчука, в ярош м.в., проте за головного чула тільки гарне ( а часу наслухатись було чимало, бо лежала довгенько). а взагалі думка в мене така,якщо людина хоче подякувати - хай подякує, вони ті лікарі теж в адських умовах часом буває працюють, а платять їм копійки, а вимагати - зась!!!! От в мене пологи були важкими, довгими, лікарка з акушеркою цілу ніч біля мене проторчали, навіть після зміни залишилися, бо я ше не могла родити, чоловік, з ким вважав за потрібне, розрахувався сповна і це був не хабар а просто чистої води вдячність, я ще довго за свою лікарку навіть в церкві за здоровя подавала, а ось медперсонал після пологів - то був повний отпад!!!! тут платити я не збиралась, то і відношення таке відповідно було! дві жіночки були полюдськими: одна років до 35 світловолоса струнка така, а друга старша така тамара ( не памятатю по-батькові)(дякую їм при нагоді) а решта - хамки з хамок, мало того шо після наркозу в палату ніхто навіть за ніч і не зайде і не спитає, як там твоє дитя, то ще й накричати може, чого не встаєш і не береш на руки, бо воно плаче, а про те, шо побачили халву на столику і практично вимагали торта з кавою при виписці, то я вже й мовчу!!! Це просто жах!!! Люди добрі, схаменіться, за що вам платити і носити торти????? Невже у вас немає власних дочок? Чи ви самі ніколи не народжували?
Надя Показати IP 19 Квітня 2011 23:38
Лучанину................ мене просто така тупість людей обурює, скільки вам років і скільки операцій ви прошли під час Союзу????? скільки мене цікавить це питання..... таке може писати тільки людина, яка на власні очі не бачила, як давали лікарям хабарі..причому всім і завжди...розумієте...бо все було так само...як зараз, хтоо немав грошей, ніс мясо, бо коли в палаті вмиратиме рідна для вас людина, то ви знімете куртку останню з себе і віддасте аби тільки людина була жива... і до чого ці коментарії...??? ким ви працюєте? і що берете за свої послуги? дуже цікаво..бо пишуть таке тільки ті, хто самі брали, беруть, і будуть брати хабарі, а судитимуть інших...лікарів, вчителів, викладачів і так далі...
:))) Показати IP 20 Квітня 2011 12:23
Лучанину! Я думаю Ви просто - МУДАК!

Додати коментар:

УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.


Система Orphus