Хочуть запровадити «собачий податок»
Собаки, у яких є господарі, мають бути зареєстровані, тож за їх утримання треба платити. Мовляв, лише тоді лучани відповідально ставитимуться до тварин і не викидатимуть їх на вулицю, - переконана голова громадської організації «Волинське товариство захисту тварин» Дана Новарчук.
Про потребу створення єдиного реєстру собак вона висловилася під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань ЖКГ, екології, транспорту та енергозбереження 28 травня.
Дана Новарчук запропонувала змінити рішення міськради, яким затверджено Правила утримання тварин у Луцьку. Зокрема – передбачити обов’язкову реєстрацію тварин у ветеринарній службі Луцька або приватних ветеринарних клініках та кінологічних клубах. У проекті змін до рішення також передбачається, що «при можливості вони мають здійснювати таврування або чіпування тварин».
Крім того, автор проекту змін до рішення пропонує запровадити щомісячну оплату за утримання собак обсягом 1 гривню. Заплановано, що ці гроші витрачатимуться на утримання притулку для бездомних тварин, якими опікується Волинське товариство захисту тварин.
Дана Новарчук аргументує свою пропозицію реєструвати собак тим, що нібито більшість із тварин, які агресивно поводяться з перехожими, насправді не безпритульні, а мають господарів. «Виклики на 15-80 стосуються майже завжди «господарських» собак. За останній місяць ми зловили 3 алабаї, ротвейлера, стафа – це небезпечні собаки» - заявила Новарчук.
Члени постійної комісії міськради погодилися з Даною Новарчук, що в Луцьку треба навести лад із утриманням собак, однак проект рішення відправили на доопрацювання. Депутати зсилаються на те, що в проекті документа є прогалини, зокрема, потрібні висновки юридичного відділу міськради щодо можливості стягнення плати за утримання тварин, застосування штрафних санкцій до порушників правил утримання тощо.
Зрештою, комісія вирішила, що питання варто зняти з розгляду чергової сесії, однак Дана Новарчук наголосила, що все одно винесе його на розгляд депутатів найближчим часом.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про потребу створення єдиного реєстру собак вона висловилася під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань ЖКГ, екології, транспорту та енергозбереження 28 травня.
Дана Новарчук запропонувала змінити рішення міськради, яким затверджено Правила утримання тварин у Луцьку. Зокрема – передбачити обов’язкову реєстрацію тварин у ветеринарній службі Луцька або приватних ветеринарних клініках та кінологічних клубах. У проекті змін до рішення також передбачається, що «при можливості вони мають здійснювати таврування або чіпування тварин».
Крім того, автор проекту змін до рішення пропонує запровадити щомісячну оплату за утримання собак обсягом 1 гривню. Заплановано, що ці гроші витрачатимуться на утримання притулку для бездомних тварин, якими опікується Волинське товариство захисту тварин.
Дана Новарчук аргументує свою пропозицію реєструвати собак тим, що нібито більшість із тварин, які агресивно поводяться з перехожими, насправді не безпритульні, а мають господарів. «Виклики на 15-80 стосуються майже завжди «господарських» собак. За останній місяць ми зловили 3 алабаї, ротвейлера, стафа – це небезпечні собаки» - заявила Новарчук.
Члени постійної комісії міськради погодилися з Даною Новарчук, що в Луцьку треба навести лад із утриманням собак, однак проект рішення відправили на доопрацювання. Депутати зсилаються на те, що в проекті документа є прогалини, зокрема, потрібні висновки юридичного відділу міськради щодо можливості стягнення плати за утримання тварин, застосування штрафних санкцій до порушників правил утримання тощо.
Зрештою, комісія вирішила, що питання варто зняти з розгляду чергової сесії, однак Дана Новарчук наголосила, що все одно винесе його на розгляд депутатів найближчим часом.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 40
Податок на утримання собук ? Що далі, коти, попугаї, бджоли ? Дурня на посному маслі. Відстріляти нафіг бродячих псів, якщо ні то хай шАНОВНІ захисники тварин заберуть їх до себе в помешкання і там оберігають
Лучанка до Віктор Ф
Показати IP
29 Травня 2012 10:10
Вибачте звичайно,шановний, але мабуть краще б Вас відстріляти за такий напис!!!
Більшість собак-це дійсно колишні друзі власників, господарів, яких було викинуто на вулицю!!! І тому вони стали агресивними, я згідна,що власник має нести відповідальність за свою собаку,це зараз є актуальним питанням тим більше к нашій країні!!!
Коли собаки гуляють з госопдарями як мінімум по центру міста під вечір, колби люди з роботи йдуть, о год.8-9 зі своїми власниками без повідка, намордника...-то це нормально? Це зрозуміло, що дива істота, проте ніхто не знає,що в неї в голові..., НІХТО!!!
І ТОМУ ТРЕБА ЗА ВСЕ У ДАНОМУ ВИПАДК УНЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, а на 12грн. за рік люди не збідніють..., але аби ж ті гроші дійсно йшли на притулок бездомних тварин, якщи так 100% буде і будуть надані людям 100% гарантії-то мабуть вип'єте менше на 1 бутилочку пива і заплатите всетаки, а ще штрафи за безвідповідальність власників і не малі, щоб боялися!!!
Spaceman до Лучанка
Показати IP
29 Травня 2012 16:22
"Більшість собак-це дійсно колишні друзі власників, господарів, яких було викинуто на вулицю!!!"
Ха-ха. Можливо кільканадцять поколінь тому їх пра-пра-батьки і були "колишніми друзями", але ті табуни, які зараз бігають містом, складаються майже повністю із бродяжок, народжених на вулиці. Домашня тварина, викинута на вулицю, майже не має шансів вижити. Sad, but true.
argiro
Показати IP
29 Травня 2012 09:47
У цивілізованих країнах такий податок і реєстрація існують. В першу чергу це дисциплінує власників собак, особливо собак небезпечних пород.За логікою тих, хто пропонує відстріляти бродячих псів, далі треба взятися за бомжів. потім за бідних тощо. Явно Віктор Ф.- власник невихованого пса бійцівської породи. А цивілізовані люди ще й лайно після своїх улюбленців прибирають.
андрей
Показати IP
29 Травня 2012 09:48
собак необходимо регистрировать -это факт еще необходимо заставить хозяев бойцовых собак при выгуле надевать на них намордник-список таких собак есть в ветеренарном паспорте
Азаров
Показати IP
29 Травня 2012 09:48
Полностью согласен пусть отстреляют всех бродячих собак. По улицам киева страшноходить стаи с ног сбивают! А кто сильно болеет за тварин пусть заберут себе домой и платят налог на содержание притулків и стеорилизацию, а заодно и произвести отстрел бродячих верховных ради всяких бешеных депутатов!
Л
Показати IP
29 Травня 2012 09:50
Віктор, Ви безграмотне створіння. І кого потрібно відстрілювати, так це Вас.
Просто гость
Показати IP
29 Травня 2012 09:52
В то время как был введен налог на воздух. вы стали меньше дышать, налог на воду, стали меньше пить. Таким образом со следующего дня мы вводим налог на осадки. За дождь 1000 грн, за проливной дождь- 1500грн, за дождь с громом и молнией 2000 грн. Вот так они и жили: он есть готовил, а она рыбу ловила.
Просто гость
Показати IP
29 Травня 2012 09:53
В то время как был введен налог на воздух. вы стали меньше дышать, налог на воду, стали меньше пить. Таким образом со следующего дня мы вводим налог на осадки. За дождь 1000 грн, за проливной дождь- 1500грн, за дождь с громом и молнией 2000 грн. Вот так они и жили: он есть готовил, а она рыбу ловила.
вася
Показати IP
29 Травня 2012 10:03
правельно хай заберуть К СЕБЕ СОБАК А ТО ТОЛЬКО НОЮТ И НЕ ЧЕВО НЕ ДЕЛАЮТ ПО УЛИЦЕ ПОЙТИ НЕ ВОЗМОЖНО ЧЕРЕЗ СОБАК
Аток
Показати IP
29 Травня 2012 10:16
Тим самим, за вуличних собак буде платити мыська рада з грошей депутатыв, та як вуличні собаки належать владі.
Хороший підхід. Збільшиться казн. Ці гроші треба буде виплачувати людям, які будуть уражені агресивністю с собак.
D
Показати IP
29 Травня 2012 10:28
Ага, а за що податок? Хай створять інфраструктуру для собак, щоб елементарно було де їх вигуляти, а то платити невідомо за що.
sonya
Показати IP
29 Травня 2012 11:19
Вибачте, а за що я платила майже 10 років 4,14 грн. щомісяця, якщо виявляється тільки хочуть ввести плату за утримання тварин та податок на них. В квитанції за квартплату стояло "податок на тварин" - 0,14 грн. та "утримання тварин" - 4,00 грн. і це щомісяця, поки тварина не померла. І де ці гроші?
Нарешті! Вперше якась адекватна пропрозиція від Волинського товариства захисту тварин.
Вулиці мають бути чичтими від бродячих собак, при можливості і котів, це зрозуміло.
Яким чином вони будуть очищені, пересічного лучанина мало хвилює. Мені байдуже, яка собака несе загрозу для моєї дитини, стерилізована чи ні, тому якщо ніхто не хоче брати на себе персональну відповідальність за твартину її потрібно прибрати (відстрелити, усипити і т.д.).
У мене німецька вівчарка, і я несу відповідальність за неї. Але якби йому прийшло в голову вкусити мого сина, він би був швидко приспаний.
Рівняти людину з песиком це вже повний неадекват. І пропозиції "краще тебе відстрелити" лунають від людей, які такими фразами вже викликають моє співчуття.
Переляк однієї дитини, чи навіть дорослого лучанина не вартий всіх псів, котів, домашніх, бродячих разом взятих, я вже не говорю про загрозу здоровю.
колюня до Roman)
Показати IP
29 Травня 2012 14:40
цілком згоден з шаноним романом! а ще пропозиція- відловити тих любителів бродячої скотини і разом з нею до резервації! а ще тим хто годує бездомних псів на вулицях міста-штрафи бо собаки починають вважати це своєю територією і нападають на людей, захищаючитак званого хазяїна!
Ната
Показати IP
29 Травня 2012 12:20
Домашніх собак і котів потрібно доглядати,реєструвати, вчасно робити щеплення і стерелізації та, якщо взяли, то відповідально ставитись,а не викидати на вулицю, після того, як набридне. При цивілізованому відношенні, проблема бездомних тварин поступово втратить свою гостроту.А тих, хто безвідповідально і по дикунськи себе поводить в цьому відношенні - карати величезними штрафами і щоб всі про це знали. Тварин, які зараз на вулиці однозначно потрібно стерелізувати, і якщо податок допоможе це зробити, то думаю ми всі не збідніємо. Я теж боюсь собак, але й підтримати гасло "Відстріл і тільки відстріл" теж якось рука не піднімається.
Лучанка до Ната
Показати IP
29 Травня 2012 18:58
От і я про те ж саме...
Ніхто не рівняє тварин з людьми, та не тварини уикидують людей, а люди тварин...,ось в чому різниця і чому вони стають агресивними,поч. з себе,а тоді вже судіть навіть тих самих собак-всьому виною люди!!!
лл
Показати IP
29 Травня 2012 16:50
Дана хвора людина- не коментуйте її пропозиції.
ЗАЦІКАВЛЕНИЙ
Показати IP
29 Травня 2012 18:06
В МЕНЕ Є СОБАКА.ЦЕ ЧЛЕН РОДИНИ.І У ТИХ НОРМАЛЬНИХ ЛЮДЕЙ, ЯКИХ Я ЗНАЮ ЦЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ АНАЛОГІЧНО.ХВОРІ ДУШЕВНО ЛЮДИ(БЕЗДУШНІ)ВИКИДАЮТЬ СВОЇХ ДОМАШНІХ ТВАРИН НА ВУЛИЦЮ.СТОСОВНО ПРИТУЛКУ ДЛЯ ТВАРИН - ЗАВЖДИ ДАЮ ГРОШІ.І КРАЩЕ ДАНІ ВІДКРИТИ РАХУНОК БЛАГОДІЙНИЙ,ЧИМ ДОБИВАТИСЬ ПОДАТКУ.РЕАЛЬНІШЕ.ДЕПУТАТИ НЕ ПРИЙМУТЬ.МАЛО ПІАРУ НА ЦІЙ ТЕМІ.
ЗАЦІКАВЛЕНИЙ
Показати IP
29 Травня 2012 19:22
В МЕНЕ Є СОБАКА.ЦЕ ЧЛЕН РОДИНИ.І У ТИХ НОРМАЛЬНИХ ЛЮДЕЙ, ЯКИХ Я ЗНАЮ ЦЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ АНАЛОГІЧНО.ХВОРІ ДУШЕВНО ЛЮДИ(БЕЗДУШНІ)ВИКИДАЮТЬ СВОЇХ ДОМАШНІХ ТВАРИН НА ВУЛИЦЮ.СТОСОВНО ПРИТУЛКУ ДЛЯ ТВАРИН - ЗАВЖДИ ДАЮ ГРОШІ.І КРАЩЕ ДАНІ ВІДКРИТИ РАХУНОК БЛАГОДІЙНИЙ,ЧИМ ДОБИВАТИСЬ ПОДАТКУ.РЕАЛЬНІШЕ.ДЕПУТАТИ НЕ ПРИЙМУТЬ.МАЛО ПІАРУ НА ЦІЙ ТЕМІ.
наш народ прагне до Європи, але ще дуууууже далеко...бо спершу треба думати, як європейці...а наш люд жорстокий, скрізь тільки вигоду шукає, забув про милосердя!!! краще б навіть не коментували тут, не позорились, шо такі черстві і бездушні. І шо для вас тепер святе? то, певно, частка виховання. з малку дітей треба вчити любові, доброті...а таким, як ви всі, хто коментує з своїм "фе", я співчуваю. Не забувайте про милосердя, бо цей світ і без того жорстокий!!!
Лучанка до Інна
Показати IP
30 Травня 2012 16:08
А в нас народ? В нас влада?
В нас з нормальних людей мабуть відсотків 10% по всій Україні залишилося,а всі інші,то так...не відомо хто і не відомо чого живуть і для чого..., тут нема кого вчити-деградація повна і при чому на с-ки жахлива, що ніякої Європи Україні не світить-там злякаються, ще гірше цига-румун-болгар, сміялися з Румунії, а тепер на себе гляньте-ви ще гірші!!!
Милосердя,співчуття, доброти -це поняття відсутні, тут більше:вкрасти,бабло,набухатися, тьолкі, діскатєкі, побити морди і не тільки, заздрість-оце переважна частина України,а ще собі,все собі, нікому іншому ні в якому випадку не допоможу,а порадію тільки за його горе, оце Україна, позорище!!!
НЕ ТВАРИН,А БІЛЬШІСТЬ ЛЮДЕЙ, НАЖАЛЬ СТРІЛЯТИ ТРЕБА, БО СОВІСТІ І ЛЮДЯНОСТІ НЕМА!!!
Макар
Показати IP
30 Травня 2012 12:39
Я не прти людей у яких є "домашні улюбленці".Серед таких людей багато одиноких,бездітних жінок,які не змогли реалізувати свій материнський інстинкт,але я проти існування на вулицях міста бродячих"нічийних"псів.Кожен пес повинен мати господаря,що відповідатиме за стан тварини і наслідки його перебування на вулицях та громадських місцях.Я проти,щоб із-за чиєїсь надмірної любові до тварин наше місто перетворилось на вигрібну яму собачих фекалій де буде небезпечно жити людинї.Податок необхідний,щоб людина,що має пса відчувала більшу відповідальність(що беркоштовне-те не цінується),але повинно додатково ввести реальні великі штрафи для тих власників тварин,що порушуватимуть правила вигулювання собак і до цих правил додати необхідність прибирати на вулиці,після таких вигулювань, фекалії своїх улюбленців,що доречі,запроваджено в багатьох цивілізованих країнах.
Лучанка до Макар
Показати IP
30 Травня 2012 15:43
Знаєш, я дякувати Богу не одинока, не бездітна жінка, не самотня, самостійна, впевнена в собі особа з тверезим ставленням до життя, з адекватним світосприйняттям,з розумом та мудрістю, в мене є друзі, хоббі і так далі, але крім того в мене є і кіт, і пес, якому вже 15р., німецька вівчарка, і ти знаєш, чомусь я його не викидаю, а люблю, котик теж "сам прийшов" до нас, але теж не вигнали..., всі задоволені...
Такщо не треба судити всіх по собі на рах. людей, які мають "домашних улюбленців", зачасту це найкращі друзі людей, які їм допомагають у біді..., які за них заступляться навідміну від людей, які нічого не бачать і не чують навколо своєї персони!!!
Теж згідна,що на вул. забагато бродячих псів, я сама їх боюся, оминаю,але хто цьому виною? ХТО? ЛЮДИ САМІ Ж!!!
А я проти мародерства над тварини і проти бездушниз людей, яких зараз НАЖАЛЬ БІЛЬША ПОЛОВИНА!!!
А правила потрібні, але разлм з тим,щоб ЦІ ПРАВИЛА БУЛИ ДЛЯ ВСІХ РІВНИМИ,ЩОБ ОДИНАКОВІ БУЛИ БЕЗ РІЗНИЦІ ХТО ТИ ЗА СОЦІАЛИМ СТАТУСОМ Є!!!
Ось тоді і щось можна казати,а поки потрібно кожному поч. з себе бути трішки сердечнішим, привітнішим, менше заздрісним та більш позитивним у даному місті, тоді і ваше життя полегшиться і приємніше бути всім жити!!!
ВАРТО ЗАДУМАТИСЯ НАД СОБОЮ СПЕРШУ,А ПОТІМ СУДИТИ ІНШИХ, ми всі вміємо говорити,а ось зробити щось,а тим більше добро і при чому не собі ми не вміємо і що сам еголовне НЕ ХОЧЕМО ВМІТИ І НЕ НАМАГАЄМОСя, а дарма!!! Проте хочемо жити красиво, не бідно і щасливо, а так не буває, хочемо в Європу...НАМ ДО ЛЮДЕЙ ТИХ ЯК ДО НЕБА РАЧКИ, В НАС РОЗУМУ У БІЛЬШОСТІ ЛЮДЕЙ НЕМА, МИ ЯК СТАДО,ЯКЕ ЗАГНАНЕ,АЛЕ В ЄВРОПІ ТАКОГО НЕ ДОПУСТИЛИ,БО У КОЖНОМУ КУТКУ БУДЕ ВИХІД, а наші мовчать, терплять от тепер не кажіть,що щось не так,бо треба поч. з себе!!! І тварин тоді бродячих стане менше...
Лучанка
Показати IP
30 Травня 2012 14:05
А коли всі повиводять на дтитячу площадку псів і там ступити ніде, то хто повинен за ними прибирати. Хочеш мати собаку, маєш гроші на корм, бери лопатку і прибирай гавно за ним, забезпеч, щоб з твоєї квартири псіною не перло на весь підїзд. Тримають таких кобелів, в ріст людини, він води випє за день не менше людини, йому кожного разу після вигулювання потрібно помити лапи і таке інше - той платіть за воду. Взагалі в багатоквратирних будинках утримувати в квартирі собаку можна за згодою власників всіх квартир на площадці чи в підїзді.
Інна, з приводу милосердя, я з Вами повністю погоджуюсь. Але мені дивно, що більшості лучан легше проявити милосердя до песиків, ніж до бездомних дітей!
Поки є люди які потребують допомоги, спрямовувати цю допомогу тваринам ненормально.
Я вже писав вище, що у мене німецька вівчарка вдома. Ще додам ще й кіт є, але ніколи вони для мене не були і не будуть дорожчими, ніж будь-яка незнайома мені людина.
Лучанка до Roman)
Показати IP
30 Травня 2012 15:54
А скажіть будь ласка, а ці бездомні діти часом не калічать життя тварин? Ні? Про це ніхто не думав? Що ці їм нічого не зробили, а люди таки зробили, то вони хоч захиститися можуть, разом бути,а люди не вміють цього, в нас навіть вдячності до ближнього свого нема,легше когось кинути у скрутну хвилину ніж допомогти,а тварини тримаються "стаї", вони разом, на відміну від українців...,не можна сказати,що на відміну від європейців,бо там такого відношення до тварин нема і там люди "гуртом",єдні,а в нас..., отакі і пишуть,що треба тварин відстрілювати,їх потрібно відстріляти якщо атке пишуть!!!
ТУТ НІЖТО НЕ ПОРІВНЮЄ КОГО БІЛЬШЕ ЛЮБЛЯТЬ КОГО МЕНШЕ, але ж бомжів не відстрілюють правда? Чи ще їх почнемо відстрілювати?
А тварини чим не живе? Теж їсть, спить,прокидається, хворіє,в туалет ходить..., відчуває..., чим це не Боже створіння?????
ТІЛЬКИ ЛЮДИ ЦЕ НА С-КИ НАШІ ПЕРЕКРУТИЛИ,ЩО ВЖЕ З ДІТЬМИ ПОЧ. ПОРІВНЮВАТИ БО СВОЄЇ БЕЗПОРАДНОСТІ І НЕПРАВОТИ НЕ ВИЗНАЮТЬ, ВСІ Ж ТУТ ЯК МІНІНМУМ ЄРЄМЕЄВИ ЧИ КЛІМЧУКИ...,всі ж такі багаті,щасливі,розумні при владі..., а ви задумайтеся...,задумайтеся,що треба простим людям бути одним цілим, одним, єдним, відповідальним,а не так як українці:"ага, в сусіда краще-не може бути, ой я йому покажу,ой"..., отак живемо і тому Бог карає, отож більше доброти в серцях і сплатіть тих 2 грн. меншим своїм друзям, а не викиньте не чіпси...чи насіння... і доля вам посміхнеться, це добро, а його потрібно робити!!!
ІННА ГОШКО до Roman)
Показати IP
31 Травня 2012 13:41
Я І НЕ СТАВЛЮ ТВАРИНУ НАД ЛЮДИНОЮ ЧИ НАВПАКИ...Я ПРОСТО ГОВОРЮ ПРО ТЕ, ЩО ВІДСТРІЛЮВАТИ СОБАК НЕ ВИХІД, ТРЕБА БУТИ НАМ МИЛОСЕРДНІШИМИ!!! А ПРО ДІТЕЙ ВЗАГАЛІ ОКРЕМА ТЕМА...ВЛАДА ПОВИННА СПРЯМОВУВАТИ ДОПОМОГУ БЕЗДОМНИМ ДІТКАМ, СИРОТАМ, ХВОРИМ!!!
до Роман)
Показати IP
30 Травня 2012 15:50
А ви спитайте в тих бездомних дітей, по скільки разів їх забирали до інтернатів чи притулків, де і годують, і одягають, і вчать, а вони звідти драла давали, бо їм краще по підвалах тусуватись, клей нюхати, пити та курити. Тому, що на вулицях бомжі,доре до тварин ставитись аморально за вашою логікою? Людина, при бажанні, зрештою може завжди дати собі раду, а тварина без допомоги людини - ні (мова не про диких). Не можу забути випадку, коли дворняга взимку кинулась на проїзджу частину, бо туди хтось викинув пряник і, незважаючи на машини, просто там його і їла, від голоду навіть не перейшла з "здобиччю" в безпечніше місце. Відтоді, при можливості,намагаюсь підгодовувати бездомних тварин, незалежно від того, що на світі існують бомжі.
Макар
Показати IP
30 Травня 2012 16:45
Я християнин і співчуття до нещасних тварин також маю,але мені імпонує ісламське бачення відносин між людиною і собакою.Так от в "Корані " сказано,що бог створив людину за своєю подобою ,а собаку дав людині собі на службу.В мусульман вважаеться гріхом коли навпаки людина починає служити собаці,що дуже часто відбувається в нашому суспільстві,в якому мало кого хвилює ситуація з жебраками,хворими бідняками,одинокими покинутими людьми,дітьми з неблагополучних сімей,зате дуже,до піни з рота, хвилює проблема ображених бродячих псів.
Ната
Показати IP
30 Травня 2012 18:13
Макар, то поліпшуйте ситуацію "з жебраками, хворими бідняками, одинокими покинутими людьми, дітьми з неблагополучних сімей", можливостей безліч- було б бажання, вам же в цих добрих намірах аж ніяк не заважають ті, кого хвилює проблема "ображених бродячих псів", і не забороняють вам "благотворити" в тій сфері, де вам хочеться. Не розумію в чому проблема. А до Корану, мені, наприклад, взагалі ніякого діла нема.Коли йду з роботи і в сумці маю бутерброд, то віддам бездомній тварині, якщо побачу, незалежно від того, що там з цього приводу пише Коран. До слова - бомж від бутерброда може і відмовитись, як і бездомні діти, там в основноу "деньгі давай!"
Лучанка до Ната
Показати IP
30 Травня 2012 21:35
Згідна з кожним словом Вашим!!!
Hunter до Лучанка
Показати IP
1 Червня 2012 11:24
"Наиболее восторженными любителями собак иногда бывают одинокие неврастеники или обиженные чем-то люди. Для них привязанность собаки служит опорой, как бы убеждая их, что и они для кого-то высшие существа. Удивительно, насколько многолико это стремление быть высшим существом!"
И. А. Ефремов. «Час быка».
Барбос
Показати IP
30 Травня 2012 22:02
Люди! ви з америки приїхали???? де ви бачили щоб у нас податки йшли на корисні справи? максимум куди підуть гроші якщо їх не вкрадуть - на зарплату працівникам якоїсь природоохоронної асоціації ( і тваринам від того тепліше не стане). Зате буде лишній привід викинути собаку на вулицю (нащо ж за неї платити). І бродячу тваринку дитина не принесе додому - батьки не дозволять. От вище був коментар про те що людина платить "собачий" податок. Де ті гроші??? хай відзвітуються, покажуть що гроші пішли на корисну справу але їх замало - тоді можна щось думати...
Валентина
Показати IP
30 Травня 2012 22:36
А я підтримую пані Дану. Частково. Податок не одна гривня, а мінімум 5 в місяць. І ці гроші на утримання бездомних псів. Відповідальність господарів за наших менших друзів повинна бути. І все. Крапка.
валентині
Показати IP
1 Червня 2012 11:06
як підтримуєш то плати хоч 100 а я не підтримую і платити мене ніхто не зобовяже навіть 1 коп.
Оксана
Показати IP
4 Червня 2012 13:29
Більшість людей, які підтримали пропозицію Дани швидше за все на мають собак. Ви спочатку заведіть тваринку, доглядайте її, витратьте кучу сил, грошей і уваги, а тоді заплатіть державі, за те що ви такі хороші. Приємно? У мене одне єдине питання до влади: "За що я повинна платити?????". Можливо нам створять майданчики для вигулу? Чи будуть оглядати хоча б раз в рік безкоштовно???
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.