Водій вигнав із автобуса неповнолітню лучанку з пільговим квитком
Випадки, коли водії автобусів відмовляються перевозити пільговиків, на жаль, трапляються доволі часто. І поки населення обурюється такими діями зі сторони перевізників, ті, своєю чергою, пояснюють, що вартість квитків їм ніхто не відшкодовує.
До Інформаційного агентства Волинські Новини звернувся багатодітний батько, лучанин Володимир Кравчук, який розповів, що його 17-річну доньку Вікторію, незважаючи на завчасу придбаний у касі автостанції пільговий квиток, водій вигнав із автобуса, аргументувавши свій вчинок тим, що «шеф заборонив йому брати пільговиків».
Інцидент трапився 31 січня на маршруті Луцьк – Червоноград.
«Моя донька мала їхати до бабусі, яка живе в Усичах. Оскільки квиток на автостанції до Усич не продають, вона взяла до Торчина. Дитина сіла в автобус, а водій взяв і вигнав її», – обурюється чоловік.Він поділився, що з таким ставленням його діти стикаються не вперше. Так, цієї зими його менших дітей (9 і 11 років) також ще на автостанції відмовилися перевозити по пільгових квитках – водій просто не впустив їх до автобуса.
«Мій батько вже ходив і навіть заяву писав. Але на автостанції сказали, що не мають впливу на перевізників. Але як так: автостанція продає квиток, а водії виганяють? Я вважаю, що це автостанція винна, і що йдеться про повне ігнорування законів. Водії відмовляються возити пільговиків, натомість набирають людей по дорозі, яким не роздають квитки», – зазначив Володимир Кравчук.
Він додав, що така ситуація ображає його. «Справа – не в грошах. Хіба це допустимо, при всіх накричати на дівчинку й вигнати її з автобуса? Ну, то вже повісь табличку: не вожу пільговиків».У ПП «Транспаксервіс», яке обслуговує маршрут Луцьк – Червоноград, своєю чергою, зазначили, що водій не міг просто так вигнати пасажира.
Диспетчерка підприємства пояснила, що, оскільки різницю вартості між пільговим і звичайним квитком перевізнику ніхто не компенсовує, вони встановили ліміт на пільгові перевезення – три особи; і відповідне оголошення є в салоні автобуса.
«Першочергово ми перевозимо бійців АТО та членів сім’ї загиблого. Не може бути, щоб водій вигнав пасажира, напевно він просто попросив доплатити за проїзд. Ми повинні розуміти, що держава не фінансує пільгові перевезення, а автостанція, продаючи квитки, зацікавлена в отриманні страхового збору, решта – це проблеми перевізника», – сказала диспетчерка.
Відзначимо, що на офіційному сайті перевізника вказано: «Приватне підприємство «Транспаксервіс» працює за такими напрямками, як регулярні та нерегулярні пасажирські перевезення більше 20 років… Наші водії – справжні професіонали з великим досвідом роботи, відповідальністю та турботою про пасажира».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
До Інформаційного агентства Волинські Новини звернувся багатодітний батько, лучанин Володимир Кравчук, який розповів, що його 17-річну доньку Вікторію, незважаючи на завчасу придбаний у касі автостанції пільговий квиток, водій вигнав із автобуса, аргументувавши свій вчинок тим, що «шеф заборонив йому брати пільговиків».
Інцидент трапився 31 січня на маршруті Луцьк – Червоноград.
«Моя донька мала їхати до бабусі, яка живе в Усичах. Оскільки квиток на автостанції до Усич не продають, вона взяла до Торчина. Дитина сіла в автобус, а водій взяв і вигнав її», – обурюється чоловік.Він поділився, що з таким ставленням його діти стикаються не вперше. Так, цієї зими його менших дітей (9 і 11 років) також ще на автостанції відмовилися перевозити по пільгових квитках – водій просто не впустив їх до автобуса.
«Мій батько вже ходив і навіть заяву писав. Але на автостанції сказали, що не мають впливу на перевізників. Але як так: автостанція продає квиток, а водії виганяють? Я вважаю, що це автостанція винна, і що йдеться про повне ігнорування законів. Водії відмовляються возити пільговиків, натомість набирають людей по дорозі, яким не роздають квитки», – зазначив Володимир Кравчук.
Він додав, що така ситуація ображає його. «Справа – не в грошах. Хіба це допустимо, при всіх накричати на дівчинку й вигнати її з автобуса? Ну, то вже повісь табличку: не вожу пільговиків».У ПП «Транспаксервіс», яке обслуговує маршрут Луцьк – Червоноград, своєю чергою, зазначили, що водій не міг просто так вигнати пасажира.
Диспетчерка підприємства пояснила, що, оскільки різницю вартості між пільговим і звичайним квитком перевізнику ніхто не компенсовує, вони встановили ліміт на пільгові перевезення – три особи; і відповідне оголошення є в салоні автобуса.
«Першочергово ми перевозимо бійців АТО та членів сім’ї загиблого. Не може бути, щоб водій вигнав пасажира, напевно він просто попросив доплатити за проїзд. Ми повинні розуміти, що держава не фінансує пільгові перевезення, а автостанція, продаючи квитки, зацікавлена в отриманні страхового збору, решта – це проблеми перевізника», – сказала диспетчерка.
Відзначимо, що на офіційному сайті перевізника вказано: «Приватне підприємство «Транспаксервіс» працює за такими напрямками, як регулярні та нерегулярні пасажирські перевезення більше 20 років… Наші водії – справжні професіонали з великим досвідом роботи, відповідальністю та турботою про пасажира».
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 60
Анатоль_
Показати IP
2 Лютого 2018 11:25
Нiчого не зробиш! Треба терпiти
Анонім до Анатоль_
Показати IP
2 Лютого 2018 11:45
тобі терпілка ще не болить ?
123 до Анатоль_
Показати IP
2 Лютого 2018 13:00
Все дуже просто. За безпідставну відмову від перевезення пільговиків - НА*УЙ З МАРШРУТА, і власник автобуса і водій.
132 до Анатоль_
Показати IP
2 Лютого 2018 13:14
задпердоль терпи, тебе гвалтують - терпи, солоденький...
Терплячим до Анатоль_
Показати IP
2 Лютого 2018 13:15
А чого шановний тато і мама не вимагають в свого депутата якого вибрали гроші на пільговий проізд? от попробуй з них вибити гроші на проізд чи інше слабо?
Легше взяти білет і одгажувати всіх і вся! Наробили дітей то виховуйте і заробляйте на них.
чи хтось вам зобовязаний щось давати?
Вова до Терплячим
Показати IP
2 Лютого 2018 15:03
Та ви пане рідкісний дов....!
Мама
Показати IP
2 Лютого 2018 11:31
Правильно зробив.ай їх тато візьме машину і возить безкоштовно таких,як вона. Ніхто не повертає пільги тим більше багатодітним.Чим вони кращі за наших дітей.Чим? Тим,що хочуть жити за наш рахунок, народили дітей,щоб ми їх утримували, а вони гроші получали,мало того,що по 5-7 тисяч на дітей беруть,то ще й вози їх безплатно.А мама ця,хоч десь працювала, податки сплатила,щоб їх возити безкоштовно.Ні. А я працюю і плачу податки,а моя дитина за все платить.Пора знімати ці дурні пільги.Перш ніж народжувати хай думають головою, як вони їх будуть утримувати.А то ростуть голі,босі,голодні, озлоблені на весь світ.Що зараз можна дати 5 дітям.Нагодувати не можна двійко дітей, дати належну освіту і одіти пристойно.Перестанете платити, перестануть бездумно народжувати.
Анонім до Мама
Показати IP
2 Лютого 2018 11:47
до тебе мабуть чоловік по графіку ходить
І до Анонім
Показати IP
2 Лютого 2018 12:49
правильно робить, треба не тільки по графіку, а ще й з презервативами, а то тільки те й робите, що совокупляєтесь і плодитесь ,як кролі, а тоді вам всі щось винні і громада і держава і кожний зустрічний.
123 до І
Показати IP
2 Лютого 2018 12:55
От добре, що таких як ти *андонів не багато! Слава презервативам!!!
О до 123
Показати IP
2 Лютого 2018 13:46
Помиляєшся - багато,тільки не *андоів, а адекватних людей, яким остоп..зділо утримувати таких як ви.
123 до О
Показати IP
2 Лютого 2018 14:19
Ти себе утримати не можеш, а не те що інших.
Анонім до І
Показати IP
2 Лютого 2018 13:15
ти б собі на голову презерватив надів, щоб менше всілякої фігні молов. менше бухай, то не буде на пів-шостої висіти
Ти до Анонім
Показати IP
2 Лютого 2018 13:50
собі по призначенню надінь, щоб не плодив собі подібне , щоб потім не клянчили гроші на проїд і не несли таку муру, як ти в коменті.
Вова до Анонім
Показати IP
2 Лютого 2018 15:04
Хто ж до неї ходитиме як воно ?бануте!
я теж мама до Мама
Показати IP
2 Лютого 2018 12:20
багатодітної сім"Ї. І хочу захистити всі багатодітні сім"ї, тому що знаю про пільги для них на власному досвіді. ПРО ЯКІ 5-7 ТИСЯЧ ВИ ПИШЕТЕ. Ніяка багатодітна сім"я нічого не отримує, це виплата для малозабезпечених. Проїзд в автобусах міжміського сполучення -10% і безкоштовний проїзд в тролейбусах - це всі пільги для дітей з багатодітної сім"ї. В маршрутках діти платять, хоча майже у всіх інших містах, іздять безкоштовно.
Підтримую! до Мама
Показати IP
2 Лютого 2018 13:22
Донька 17 річна! Стидилася би, чого ж бо ще фото своє не виставила і просвідчення на сторінку біля білета не виклала! Люди гляньне в іі соцмережі! там все ок1 може вже замужом і ще багатодітня? Тато, не соромно тобі оце ла?но городити чи ти рекламу може фірмі так підписався робити? Чи доньку мо рекламуєш на замуж? В такі роки вже люди на роботу ходять, а вона ображена, бо нема в тата на білет, йди в супермаркет на касу заробляй сама чи повно ролботи є але лучче з когось дурня робити Люди я не за перевізників я за СПРАВЕДЛИВІСТЬ
Лучанка до Мама
Показати IP
2 Лютого 2018 14:33
А якби твою дитину висадили? Якщо пільги знімуть,то і питання відпаде.Таке враження,що багатодітні просяяяять в тебе на кусок хліба.
Максим до Мама
Показати IP
26 Жовтня 2018 15:00
А тебе *бе хто що платить ? Ти платиш то плати свої податки а те що ви вибрали президента далба*оба який врізає зарплати тп все інше , змінює закони, всіх його помічників то закрий рот і нах* з сайту
наталія
Показати IP
2 Лютого 2018 11:37
хай і так , то чому тоді в касі видали пільговий квиток якщо уже 3 видали ? а тому що все йде в карман перевізнику і якщо він незгідний з законодавством чи з податками то або хай непрацює або судиться з державою.
1601 до наталія
Показати IP
2 Лютого 2018 12:05
Не трудно перевірити скільки продано квитків. Не часто так вже і їздять ті пільговики.
Пільговик до 1601
Показати IP
2 Лютого 2018 13:08
Зараз іздять майже самі пільговики, бо працюючі люди не мають грошей і часу так часто іздити як пільговики шо пільговику сів і поіхав чи водки випити чи молоко породати чи бабусю одвідати а в луцьку з автобуса пересісти в таксі яке визве з айфону
123 до Пільговик
Показати IP
2 Лютого 2018 14:00
Знаїш що ! . Я коли їду наприклад у Рівне, то зранку маршрутка повна, хоч на 7 00, хоч на 10 00. Так от, все забито, а в касу автостанції за квитки якщо 5% заплатило, то й добре. Все інше, воділа собі в карман. І так на кожному маршруті ! МОЖЛИВО ТУТ ПРОБЛЕМА, МЕНШЕ ВОДІЛАМ КРАСТИ ПОТРІБНО !?
Пані Наталіі до наталія
Показати IP
2 Лютого 2018 13:28
Шановні а хіба ви не чули про нові пільги багатодітним отцам?
ТО слухайте, як берете в касі бесплатний білет по посвідченню то маєте на вулиці на вокзалі йти прямо до ларька з конфетами рошена і там видають скільки цекерків скільки км в білеті до місця, а потім ідете ще до другого ларька на автостанція на вулиці де вам дадуть пиріжок бесплатно і чай чи каву. Я вже так два рази іздив, і брав конфети ів пирожок і пив раз чай а раз каву але тепер беру білет не в село де живу а дальше бо конфет більше дають і два пирожка так написано в законі
123 до Пані Наталіі
Показати IP
2 Лютого 2018 16:45
А я тебе бачив пару раз з тими двома пирожками, тебе цигани з автостанції виганяли, бо ти їм клянчити мішав.
скептик
Показати IP
2 Лютого 2018 11:44
Згідно Статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-госпо-дарські штрафи за: безпідставну відмову від пільгового перевезення пасажира - штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; Розглядати справи про накладення адміністративно-господарських штрафів за порушення, зазначені у цій статті, мають право посадові особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті. Адреса у Волинській області : Управління Укртрансбезпеки у Волинській області 43020, м. Луцьк, вул. Зв’язківців, 1Б
Лучанин
Показати IP
2 Лютого 2018 12:16
В 2013 році у Криму спостерігав таку позитивну річ:
в автобусі можна потрапити тільки з квитком і тільки тоді коли є сидячі місця. Водій автобуса керувати хто сідає, а хто ні, якщо у людини є квиток взагалі немає права.
Ситуація в нас зараз: під"їждає дуже часто перероблена з вантажного буса маршрутка, місць нема, тебе туди запихають та ще й беруть за це повну вартісь квитка. Особливо приємно в такій маршруткі високій людині на задньому сидінні: голова в стелю впираються, ноги просто не поміщаються, а ще вздовж проходу торби стоять.
ангст
Показати IP
2 Лютого 2018 12:29
А чому багатодітним взагалі повинні бути якісь пільги? Ваші діти - ваші проблеми. Немає грошей, значить не народжуйте 5 дітей. Хто вас заставляв?
Сто до ангст
Показати IP
2 Лютого 2018 12:45
відсотків Ви праві! За що пільги і чим діти з багатодітної сім"ї кращі за інших? Хай спочатку думають головами, як тих дітей забезпечуватимуть, а тоді працюють причинними місцями. Теж категорично проти пільг тим багатодітним, бо нема за що там давати пільги.
123 до Сто
Показати IP
2 Лютого 2018 12:58
ПІЛЬГИ, ДОПОМОГИ, ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ БАГАТОДІТНИМ ВКРАЙ НЕОБХІДНІ !!! БУДУТЬ БАГАТОДІТНІ СІМЇ, ЧИ ХОЧ СІМЇ З ДВОМА, ТРЬОМА ДІТЬМИ, БУДЕ УКРАЇНА !!!
Але в одному погоджуюсь, деяким безмозгим взагалі не потрібно розмножуватись, бо трішки щось дефектні ...
Сто до 123
Показати IP
2 Лютого 2018 14:00
тільки щось на ті сім"ї що з двома дітьми державі наплювати з високої гори, там батьки мусять тягнути все самі і тягнуть самі і не зобов"язані зовсім з своїх зарплат частину віддавати на податки, що йдуть на пільги іншим дітям, вся заслуга яких тільки в тому, що їх в сім"ї п"ять, а не двоє. А Україна буде,коли абсолютно всі громадяни будуть впевнені в завтрашньому дні і будуть знати, що в буд-якому випадку не залишаться з дитиною без даху над головою, без медичного обслуговування, без засобів до існування і що в їхніх дітей є майбутнє. А ваші державні програми багатодітним - маячня і утопія. Скоро з вашими рожеви соплями, що розвели тих пільговиків, як мух в гною, не залишиться в країні тих шо працюють, бо на одного працюючого висить по десять пільговиків різних мастей.
123 до Сто
Показати IP
2 Лютого 2018 17:22
Так яка проблема, ставайте багатодітними сімями, народжуйте ще дітей, так як у тих багатодітних сімях, яких ви так зненавиділи ... І буде вам щастя, пільги, доплати, - заживете ...
я до 123
Показати IP
3 Лютого 2018 22:56
Людину від тварини відрізняє, в т.ч й те, що вона може і повинна контролювати процес зачаття. Занавес.
Лучанин до Сто
Показати IP
2 Лютого 2018 17:58
Для збільшення нації в сім"ї повинно бути як мінімум 3 дитини. Тому не зрозуміла ворожість до багатодітних сімей.
123 до ангст
Показати IP
2 Лютого 2018 12:53
Ще раз звертаюсь до упоротих карданів і деяких власників маршрутів!!!
Ви коли одержували маршрути (власники), то погоджувались та бради на себе зобовязання ВОЗИТИ ПІЛЬГОВИКІВ. ЗА ПОРУШЕННЯ ЦЬОГО ЗОБОВЯЗАННЯ ВИ ВТРАТИТЕ МАРШРУТИ!!!
А водії нехай менше вийо ..., бо кожен з них перевозить щоденно без білетів (читай гроші собі в карман), дуже багато пасажирів!!!
лучанка. до ангст
Показати IP
2 Лютого 2018 14:37
Повинні чи не повинні-то вже інше питання.Але поки їх ніхто не відмінив,то ніяке би?ло не має права виганяти дитину з автобуса.
лучанка
Показати IP
2 Лютого 2018 13:01
Оце правильно. Чому їм повинні бути пільги, а нашим ні. Що наші гірші,бо ми працюємо і їх утримуємо.А вони працюють? Ні. То ж хай іде працює і утримує своїх дітей, а не думає,що хтось їх повинен їх утримувати,бо вона народжала.Хай скаже ця мама,скільки вони за своє життя працювала?А ніскільки,бо вона народжує голодранців.Кому її і таких дітей жаль, хай ще вони дадуть їй гроші, а виплати вони одержують і добрячі,так що не захищайте цих курок.Моя знайома народжала і ще сміється а що я дурна працювати,як ти, а я на двох роботах пашу і двійко дітей виховую.Невже так багато ума треба,щоб їх народжати.А от виховати ситими, дати освіту, гарними людьми тут потрібно і ум і непосильна праця.
Лучанка до лучанка
Показати IP
2 Лютого 2018 14:43
Може ви ще й розказувати будете,кому і скільки народжувати?І з чого ви взяли,що у багатодітній сім"ї голодранці,а ваші кращі?Та й коментарі ваші не від "ума".
Голова
Показати IP
2 Лютого 2018 13:45
Державі вже давно треба переходити на монетизаціїю пільг. Дати всім по 100 грн. і робіть з ними люди, що хочете. Але владі вигідно переласти всі проблеми на місця. Ми Вам пільги дали, а отам на місцях не виконують закон)).
000
Показати IP
2 Лютого 2018 13:49
оця переписка-відгуки - мова німого з глухим! Люди, не слухайте нікого, кому в радість дітки - народжуйте скільки Бог дає, бо маленьке диво ні з чим порівняти не можна. А кому статус, гроші, пристойний одяг,харчі і т.д. - хай по 1-2 ростять, може з розкоші наркоманами виростуть. Тут одностайності в цій темі бути не може...всі жінки з різними материнськими інстинктами.
ВІктор
Показати IP
2 Лютого 2018 14:30
дитину вигнати взимку з автобуса - це скотство та свинство. Хоча це на жаль норма, така ж, як і накурити в салоні автобуса
127
Показати IP
2 Лютого 2018 14:33
У відділі кадрів:
- Чому ви хочете працювати саме в нас ?
- Я багатодітний батько.
- А ви ще щось вмієте робити ?
Марина
Показати IP
2 Лютого 2018 14:41
Я не можу судити конкретно про цей випадок чи про цю сім'ю.
Але те, що в багатодітних є окремі значні переваги, часто не обгрунтовані, це факт.Особливо мене зачепило це коли мій син, переможець районних та обласних шкільних олімпіад, був змушений віддати попередні місця в рейтингу на державні місця у вишах пільговикам. Слава Богу, він працює зараз успішним програмістом в столиці . Але на той час я не могла йому пояснити чому так...
У мене одна дитина. Але не тому, що я так себе любила, чи боялась що, пардон, циці пов'януть. Я боялась що не зможу дати належного виховання дитині, бо якоїсь перспективи в ранніх 90-х в периферії та ще й з батьками інвалідами 1 групи, просто не бачила. Але були відважні...Сусіди... 8 дітей, мати не здорова, непрацююча. Я їй кажу, чи не ризиковано 7-ме народжувати, ти хвора, а народити, а виховати, а вона мені : одне друге виглядить. Так і гляділи всією вулицею. А діти ті в 16-17 самі понароджували , і хизуються скільки на яку дитину отримують, ось знову вагітна. Хлопці в Польші на роботі. А я чесно плачу податки в державну казну щомісяця на протязі 20 років. Варто переглянути програму по соціальних виплатах, щоб трішки присікти "розплідники".Я не про всіх, кожен випадок індивідуальний, я просто навела приклад, який мені до болю знайомий.
Катерина
Показати IP
2 Лютого 2018 14:52
Повністю згідна з Мариною!!!
Катерина
Показати IP
2 Лютого 2018 14:54
Як правило багатодітні і є малозабезпечиними. В школах і садочках ні за що не платять, харчуються безкоштокно, за квартплату - 50% платять .І народжують, як правило, заради пільг і соціальних виплат
123 до Катерина
Показати IP
2 Лютого 2018 15:11
Катерино, не чужим сімям заздріть, а спробуйте своїх дітей народити та виростити.
Стецько
Показати IP
2 Лютого 2018 15:35
Це робиться спеціяльно Приймаються закони які не фінансуються. І поки ми тута човпемося багатодітні з малодітними за 10гр там наверху хапають у нас мільйони. А нам ніколи . Нам тре обси ати один одного.
Ольга
Показати IP
2 Лютого 2018 16:24
Закон є закон! Перевізник порушив,-треба відповідати!
Перевізник до Ольга
Показати IP
2 Лютого 2018 17:31
А чому закон не для всіх закон? Чому повинен відповідати лише перевізник? А ті хто пільги гарантували чому для є них не закон виділити ці кошти чи то перевізнику а ще краще тим кому вони потрібні? Люди закон є закон і починати треба з себе . Стоїш на кордоні, возиш цигарки чи дахи чи продукти їздиш на бляхах і тоді вимагаєте закону і ефимерних пільг? Чому хіба нема закону оформити підприємця сплатити хоч мінімальний податок і тоді вимагати субсидії виплати безкоштовний проізд? Я ще не знаючи як ті підприємці працюють, скільки перевіряльників, пільговиків і дураків, скоро в Україні не буде кому працювати, будемо возами їздити бо як ви пишете воділи за кордон виїдуть а лишаться самі Пільговики і будуть один з одним сваритися . Я часто користуюся маршрутками і самій інколи душа болить як ті пільговики себе нахабно ведуть, одягнені не як малозабезпечені і мають найновіші моделі Айфон . І батьки самі на себе як кажуть працюють , то хто дурний ми на державу підприємці на них а вони на себе ?
123 до Перевізник
Показати IP
2 Лютого 2018 17:59
Так ото ж. !!! Не пільговиків з автобусів виганяти потрібно, а до ВЛАДИ претензії заявляти. ДА І ЩЕ РАЗ, - якщо при одержанні маршруту ви шановні зобовязались возити пільговиків, то возіть, ДОТРИМУЙТЕСЬ ВЗЯТИХ ЗОБОВЯЗАНЬ. Да і ще, вас так турбують "одягнені пільговики з айфонами" ... ТО ПРИДИВІТЬСЯ СКІЛЬКИ ПАСАЖИРІВ ОПЛАЧУЄ ПРОЇЗД НЕ В КАСУ, А ВОДІЮ НА РУКИ, хоча очевидно водій з власником касою ділиться, ЦЕ ФАКТ !!!
Пасажир до 123
Показати IP
2 Лютого 2018 19:47
О зараз не так легко сісти в автобус без квитка, водії чогось перестали брати на автостанції так що це вже добре
Лучанин
Показати IP
2 Лютого 2018 18:02
Дивує те, що ті хто має 2, 1, 0 дітей вважають, що вони ніби роблять послугу державі.
Дивує, що вони думає, що всі багатодітні голодранці.
Зараз взагалі-то більшість голодранці.
Хоча багатодітні президенти Ющенко і Порошенко на голодранців не схожі.
Проблема не в кількості дітей, а в голові.
А народжувати треба, бо скоро буде 2о млн.
?? до Лучанин
Показати IP
2 Лютого 2018 22:30
Ось коли багатодітні будуть мати такі ж статки як Ющенко і Порошенко то нехай народжують.
до атовців
Показати IP
2 Лютого 2018 22:20
ЗАДОВБАЛИ ВСІ ЦІ АТОШНИКИ ДОВ.....НІ
КОМУ ВОНИ ТРЕБА?
ЯК В ПЕРШУ ЧЕРГУ ВІН ЩО КАЛІКА?
ІНАЛІДІВ І СИРІТ ДІТЕЙ В ПЕРШУ ЧЕРГУ ТРЕБА ПО ПІЛЬГОВОМУ...
П АТОШНІКІ ХАЙ БІГАЮТЬ ЗА АВТОБУСОМІМ НЕ ПРИВЕКАТИ
123 до до атовців
Показати IP
3 Лютого 2018 10:54
Видно що ти розумова каліка, да ще й життям "обіжена".
Оля
Показати IP
3 Лютого 2018 01:22
Не всі мають здоров'я багато дітей родити. Ну й в місті до квартири веранди не добудуєш. Де на квартири гроші взяти, якщо не працювати, а в декрету сидіти?
Сергій
Показати IP
3 Лютого 2018 12:06
Депутати наробили і використовують свої пільги на всі 100% . Чому я маю не користуватися пільгою , якщо вона є.
Cергыю
Показати IP
3 Лютого 2018 16:57
Хер ти будеш користуватися пыльгою. Бо я тебе возити не буду. П...й до депутатыв нехай тебе возять.
Вікторія
Показати IP
3 Лютого 2018 19:43
До речі на цьому маршруті навіть з квитками повної вартості з автостанції не хочуть везти! Не заїжджають на платформу і не забирають пасажирів з квитками.
упоротий кардан для
Показати IP
5 Лютого 2018 09:32
Скажи мені друже, чим твій закон про пільги, який треба виконувати, кращий за закон про бюджетне відшкодування, згідно з яким, кошти за пільги потрібно повертати. Коли дасиш пристойну відповідь, тоді і поговоримо. Вчи матчасть, а потім баламуть людей. Чи ти закони пропонуєш виконувати тільки ті ,які тобі особисто вигідні?
Розкладав закладки, щоб заробити на лікування дружини: львів’янина у Луцьку посадили на шість років
Сьогодні 23:33
Сьогодні 23:33
Луцька громада на шляху до кліматичної нейтральності
Сьогодні 22:54
Сьогодні 22:54
«Корови каждий день падають»: на Волині жителі села самостійно ремонтують нічийний міст
Сьогодні 21:57
Сьогодні 21:57
«1000 днів сама»: лучанка Марія Хурсенко присвятила свою нову пісню дружинам Героїв. Відео
Сьогодні 21:38
Сьогодні 21:38
Графік вимкнення електроенергії на Волині 23 листопада
Сьогодні 21:00
Сьогодні 21:00
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.