Величезний затор у Луцьку – через мітинг водіїв на «євробляхах»
У рамках всеукраїнської акції у Луцьку водії автівок на євро номерах 10 листопада намагалися потрапити у приміщення Державної фіскальної служби.
Вони вимагали припинити утиски проти них, проте у «податкову» їх не впустили.
Через велике скупчення машин на Київському майдані утворився величезний затор, який простягся аж до «рівненського» мосту.
Сотні лучан «застрягли» у автівках, маршрутках та тролейбусах.
Тим часом водії у Фейсбуці опублікували наступні вимоги:
- переговори щодо доступного розмитнення для кожного українця;
- припинення фальшивих судових справ проти водіїв на євробляхах.
Фото очевидців та з квадрокоптера.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Вони вимагали припинити утиски проти них, проте у «податкову» їх не впустили.
Через велике скупчення машин на Київському майдані утворився величезний затор, який простягся аж до «рівненського» мосту.
Сотні лучан «застрягли» у автівках, маршрутках та тролейбусах.
Тим часом водії у Фейсбуці опублікували наступні вимоги:
- переговори щодо доступного розмитнення для кожного українця;
- припинення фальшивих судових справ проти водіїв на євробляхах.
Фото очевидців та з квадрокоптера.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 83
Доктар Шацький 33 см
Показати IP
10 Листопада 2017 16:07
Такого по перше, не можна було допускати в державі у принципі, а зараз треба усе повернути в законне русло, хоча в Україні може бути усе що завгодно, чого ніколи не буде у іншій державі....
123 до Доктар Шацький 33 см
Показати IP
10 Листопада 2017 16:32
А давайте, нехай завтра любителі наркоти щось заблокують, бо ж їм теж хочеться легально робити нелегальні речі. А потім пропоную власникам незаконної зброї перекрити якусь міжнародну трасу, - ну так би мовити за легалізацію зброї. А потім можутиь і повії вийти, і їх сутенери ...
Ю.С. до 123
Показати IP
10 Листопада 2017 20:03
Ні, не вийдуть ті, кого Ви перерахували, вони і так всі кришуються ментами, навіщо їм мітингувати та малюватись зайвий раз ))
АК 47 до Доктар Шацький 33 см
Показати IP
10 Листопада 2017 16:42
я так розумію 33 - це чоловіча гордість..?))))))
скептик до АК 47
Показати IP
10 Листопада 2017 16:52
це розмір шапки
Шацькому до Доктар Шацький 33 см
Показати IP
11 Листопада 2017 12:53
В законне русло? Може закони мають працювати для українців, а не українці на верховну раду?
Андрій
Показати IP
10 Листопада 2017 16:09
Як ті ди....ли за....ли! Навіщо нам закони взагалі,давайте Всі будемо робити все,що нам захочеться(грабувати,вбивати,їздити на незаконних авто і т.д.),а коли Нас захочуть покарати,то підемо під стіни Державних установ,вирішувати питання.Покричимо і далі знову будемо порушувати закони. УРА!
Або або до Андрій
Показати IP
10 Листопада 2017 17:23
Або розмитнення, або в металобрухт.
Еее до Андрій
Показати IP
10 Листопада 2017 19:29
"грабувати вбивати..." що ти мелеш конь педальний. Люди хочуть доступне авто і не просто катаються на бляхах а створили рух щоб і такий як ти конь педальний міг значно дешевше купити якісний автомобіль.
жора
Показати IP
10 Листопада 2017 16:12
закон є закон- на бляхах хай їздять за кордоном. а розмитнення потрібно зменшити.
Тьотка
Показати IP
10 Листопада 2017 16:14
А чому не пишуть про затори з інших причин, кожного дня затори, з Володимирської до ринку нещодавно їхала 30 хв і не було єврономерів, просто комусь припекло в одне місце на зиму з ремонтом траси.
Рома
Показати IP
10 Листопада 2017 16:17
Потрібно заборонити в'їзд на територію України таких автомобілів, через них врази збільшилась аварійна ситуація на дорогах, понакупляють металобрухт....!!!
ангст до Рома
Показати IP
10 Листопада 2017 16:39
А Лайнос це не металобрухт? а авто 80-х років на укр номерах? чи українські номери перетворюють металобрухт в нормальне авто?
Думка до Рома
Показати IP
10 Листопада 2017 16:50
Не можу поставити не + ні -. В'їзд забороняти не потрібно, просто якщо це їде власник, житель закордонщини, то нехай їде згідно чинного законодавства, а якщо женуть собі поїздити, то видати відразу транзитні номери, або зробити спеціальні номери з реєстрацією без права передачі керування, або навіть з правом перереєстрації на право керування щоб хтось комусь міг пригнати авто. Зараз особлива проблема саме в відповідальності - треба чітко знати хто має відповідати за порушення ПДР конкретно взятим авто. Відразу аварійність впаде, бо кожен "блахар" буде чітко знати що до нього прийдуть в разі чого. А друге питання - має бути дешеве розмитнення в обмін, знову ж таки, на відповідальність за те що ти виїхав на несправній машині (якщо сталася ДТП і екпертиза визначить що авто було несправним, то подвійна відповідальність). Це єдиний можливий компроміс.
правильно до Рома
Показати IP
10 Листопада 2017 18:44
і не тільки аварійна ситуація (як аварія з жертвами або випившими водями -то обов"язково євробляхи фігурують), а ще й величезна кількість вихлопних газів!!! В Європі від цього рятуються, а в нас понабирали металобррухту, що дихати нема чим в місті! Біля мого будинку усі парковочні місця зайняті євробляхами, і явно не мої сусіди! Нехай тоді платять за користування дорогами, якщо їздять по території України.
Ю.С. до правильно
Показати IP
10 Листопада 2017 20:07
Яке невігластво !) Подивіться статистику ДТП за останні півроку, лідирують ті регіони, де к-ть єврономерів найнижча- Київська, Харківська, Одеська, Дніпропетровська. Навіть зайдіть у розділ "авто" цього пабліку та подивіться новини, тоді будете щось писати.
Андрей
Показати IP
10 Листопада 2017 16:43
Таке враження, що вас жаба розриваає. Люди які вийшли хоч щось роблять для покращення життя. А ви своєю бездіяльністю дозволяєте вилазити собі на голову.
Уточнення до Андрей
Показати IP
10 Листопада 2017 16:54
Для покращення свого власного життя в обмін на небезпеку оточенню. А жаба тут і поряд не стояла, бо це різко протилежні речі. Безпека понад усе! А те що люди не можуть маршрутками та тролейбусами дістатися, то це кому покращення?
??? до Андрей
Показати IP
10 Листопада 2017 17:04
Ти де?іл чи ди?іл ? Що вони роблять для покращення ? На*опують всіх підряд і державу ? ПРОСПИСЬ БЛЯХА !!!
Справедливість до Андрей
Показати IP
13 Листопада 2017 09:14
Повністю підтримую! Наші українці привикли до гноблення: комунальні підняли - нормально, військовий податок ввели ( а війни то нема, в нас же АТО!) - добре, пенсійний вік підняли - нормально... Так ті совєти своїми голодоморами подавили націю, що нам чим гірше, то тим краще. А як дільки появиться прошарок, який хоче покращити життя всієї країни, так не те що підтримати не хочуть, то ще й своїми тупими коментарями підси...ть
Справедливий
Показати IP
10 Листопада 2017 16:44
Нахер все сміття в Європу, з завтрішнього дня 7 днів сроку, хто встиг виіхати . спасся . все що залишилось ШРОТ, бо якщо почнуть бастувати хто розмитнював офіційно за офіційними ставками, бачиш но . європейці .
Олена до Справедливий
Показати IP
13 Листопада 2017 12:27
Одне дивує..чого під ДФС? Чого хлопаки на митницю не поїхали. а? Хай собі там побастують... сцикотно?
Тьотка
Показати IP
10 Листопада 2017 16:45
Міське керівництво було попереджене про мітинг заздалегідь, було домовлено шо відкриють шлагбаум біля податкової, чого не зробили от через це і затор, який , на щастя, тривав не довго, питання закрите та не варте було уваги.
Вимоги мітингарів цілком реальні та справедливі.
Шкода, що не було "ганял", а тільки власники авто, адже саме вони мали б очолювати цей мітинг, а не гріти д@пло вдома.
Антибляхарам раджу ,перш ніж писати коментарі, більш поцікавтесь вимогами спільноти та не будьте підривниками суспільства. Єврономера ні при чому, тому що водії вчились у наших автошколах , за нашими правилами та на наших дорогах. Д@біла посади чи на Люкс чи на воза, то він скоїть ДТП
ДПА до Тьотка
Показати IP
10 Листопада 2017 17:51
Да, з шлагбаумом затупили, потрібно було - відкрити - запустити машини - закрити - перевірити на законність перебування, та, чи не порушенні строки перебування на території України - хто порушив виписати протокол і взяти на "олівець" - відкрити шагбаум. А так лишній шум і незручності для людей.
От тут
Показати IP
10 Листопада 2017 16:45
Негатив до євробляхарів тільки наростає. Перекрийте ще пару раз дороги, тоді народ оцінить ваші виходки.
Ю.С. до От тут
Показати IP
10 Листопада 2017 17:07
Затор штучно створений щоб посіяти негатив до власників єврономерів через те, що не відкрили шлагбаум біля податкової щоб авто могли заїхати на територію, не перекривши дорогу, але податківці проігнорували це, хоча влада місцева була повідомлена про мітинг.
Т.Т. до Ю.С.
Показати IP
10 Листопада 2017 17:37
Немає ніякого негативу до бляхарів. Ми вас ЛЮБИМО. І почастіше дороги перекривайте, - МИ ВАС ПОЛЮБИМО ЩЕ СИЛЬНІШЕ, і БУДЕ ВАМ ЩАСТЯ !!!
Ю.С. до Т.Т.
Показати IP
10 Листопада 2017 18:48
Любіть не мене, а Україну та членів своєї сім'ї, навіть далеких та не самих багатих, які могли б придбати доступне авто та не можуть через дорожнечу та через Вам подібних
111 до От тут
Показати IP
10 Листопада 2017 19:44
Ти за весь народ не кажи. Я наприклад підтримую їх мирний рух. Як можна зрозуміти що в країні агресора авто на 50% дешевше ніж у рідній Україні.
Українець
Показати IP
10 Листопада 2017 16:48
Судячи з коментарів, пишуть справжні українці. Жаба давить, що хтось купив дешевше і краще авто. Аварійність збільшилася бо нема ДАІ і поліції, права не треба купувати. На укр номерах ди?ілів не менше і питання не в номерах. Ці люди переживають не персонально за себе а за всіх. Розмитнення доступне для всіх українців, основна вимога. Для чого мені платити незрозумілі мита і платнжі для Васадзе і Южаніної??? Українськогл виробника не існує і крапка. Є монополісти які і лобіюють таке розмитнення як зараз. Я не хочу їздити на гамноланосі за 10 тисяч доларів, за 5 в європі можна купити чудове авто. Чому я маю перерлачувати і кому? Ось за що вони і мітингують. Слава Україні!
Проспись до Українець
Показати IP
10 Листопада 2017 17:18
Валєра, перш ніж щось написати то хоч подумай, і бажано головою.
Є норми закону, які ніхто не скасовував, і для бляхарів винятків ніяких не робив, - встановлені податки та митні збори, тому АБО СПЛАЧУЄТЕ ВСТАНОВЛЕНІ МИТНІ ПЛАТЕЖІ, АБО НАХ*Р ЦЕЙ МЕТАЛОЛОМ НА ШРОТ ЧИ В ПОЛЬЩУ. І не придумуй байок про "жаба давить", - те що ти купив гольфа за 900 дол., то тебе шкода, а не жаба в когось давить, бо ти убогий.
Анонім до Проспись
Показати IP
11 Листопада 2017 12:24
Ти убогий раз так розмірковуєш. Але гріх над тобою сміятися. Купи собі таврію ЗАЗ сннс за 8 тис доларів і їзди щасливо, як справжній зазранець.
Справедливість до Проспись
Показати IP
13 Листопада 2017 09:28
Видно, що ти думаєш іншим місцем. Підтримуєш встановлені митні платежі, то це твої проблеми - іди лікуйся. А нам надоїло дивитись, як слуги народу їздять на крутих європейських тачках, куплених за наші податки. Народ мусить придумувати схеми, незважаючи на всі палки в колесах, бо ми теж хочем жити як нормальні люди
Дмитро до Українець
Показати IP
10 Листопада 2017 17:19
Поясни Мені, розумнику, за що Мене жаба має давити? в Мене авто на Укр реєстрації, 2006 р.в.. марку не буду уточнювати (не жигулі). І Я можу похвалитися тим, що в Мене залита хороша олива, не хрустить ні один шрус, не стукає ні один сайлентблок, форсунки не льють, ні одного постороннього шуму в роботі двигуна і коробки, нова зимова гума брендованого виробника. За що Мене повинна давити жаба? за те що якийсь полішук купив собі ауді за 2000 Євро, в якій хрустить шрус, потікші всі стійки і їздить зимою на літній гумі? Чи Я в чомусь не правий?
Дмиру від Українця до Дмитро
Показати IP
10 Листопада 2017 17:37
Ну по перше я не Валєра, по друге машину я купив там 2006 року за 8 тис євро. Олива така залита, яку ти бпчив можливо по телевізору. В Україні така пашина коштує 20 тис доларів. То що на шрот здавати? І чому я мав комусь подарувати 12 тис доларів? Які такі податки я мав сплатити на суму 12 тисяч. Я в Україні солярки за півроку купив на 2 тис доларів. Де і сплатив податки транспортний і т.д. Ще раз наголошую, якби розмитнення моєї машину було 2-3 тис доларів я б заплатив і не думав. А машинк 2006 року я не можу законно розмитнити взагалі. Чому??? От питання. Дай відповідь і ти зрозумієш хто з нас двох Валєра.
Дмитро до Дмиру від Українця
Показати IP
10 Листопада 2017 18:50
Я тебе валерою не називав. Якщо ти такий правильний, то чому ти спочатку купуєш авто'а потім вимагаєш дешевого розмитнення, а не навпаки?
От дивись неВалєра до Дмиру від Українця
Показати IP
10 Листопада 2017 18:55
Громадянам - резидентам дозволяється ввозити авто з метою транзиту
через митну територію України за умови їх декларування та внесення
грошової застави в розмірі митних платежів, які сплачуються при
ввезенні транспортного засобу в режим вільного обігу.
Відпиши тут, неВалєра, які митні платежі ти сплатив при ввезенні авто. А про солярку за пів року так труси десь в іншому місці, ти за цю солярку СВою жопу возив.
ВІДПИШИ, НЕВАЛЄРА, ЩО ТИ ЗАПЛАТИВ ПРИ ВВЕЗЕННІ АВТО, ЯКІ ПЛАТЕЖІ І В ЯКИХ СУМАХ. А я тобі скажу зразу, ти і тобі подібні не платили НІЧОГО, тому Й ПЕРЕКРИВАЄТЕ ДОРОГИ.
Українець до всіх Дм до От дивись неВалєра
Показати IP
10 Листопада 2017 20:09
Ви проплачені тролі і грьобані лузери, вами керує саме жаба, а не бажання податки податки. Ви далі платіть і купуйте г*вно і їздіть на ньому. з Вас економісти як з хріна молоток. Авто я не можу ввезти законно і сплатити податки, які хочу сплатити, бо такі д*біли як Ви мені цього не дають зробити. Тому їм і вигідні схем і хабарі, але ви своїми Валєриними мізками не можете цього усвідомити. Успіхів Вам недалекоглядні Ви наші. Будете чудити, отримаєтн спротив. Наголошую вкотре, для тугих на голову, ми за нормальне, підйомне розмитнення, ми за податки, дайте можливість розмитнити, як в усіх цивілізованих країнах, в Європі, а не в совдепі. Я не хочу кормити олігархів, які монополізували авторинок. Коли до Вас це дійде, ви мене підтримаєте. А поки порада, їжте рибу там багато фосфора, благодатно на мозок впливає.
Троль проплачений до Українець до всіх Дм
Показати IP
10 Листопада 2017 20:28
Посади попу у відро з водою, а то підгорає.
Тролю до Троль проплачений
Показати IP
11 Листопада 2017 12:28
Пвдгорають в тебе контакти в глові, одна та нитка яка тримає таої вуха, щоб не впали у відро з гайками.
я до Українець
Показати IP
10 Листопада 2017 18:46
КРАЩЕ??? " ауді сільодка 1970року випуску" -то краще???????????
Дмитро
Показати IP
10 Листопада 2017 17:03
як правильно: спочатку купувати - потім мітингувати? чи спочатку мітингувати - потім купувати?
Дмиру до Дмитро
Показати IP
11 Листопада 2017 12:29
Правильно включити мозок і не купувати гівна Заздеусного за 10 000 $.
Антон
Показати IP
10 Листопада 2017 17:26
Затор утворився, бо ДФС знайшла шлях вирішення питання- закрила шлагбаум при в»їзді на стоянку прямо перед колоною, яка на цю стоянку їхала.
Через певний час зрозуміли, що це не вихід, і запустили авто.
Ссд
Показати IP
10 Листопада 2017 17:30
Не можна жити по законам корумпованих мужновладцiв.якщо ми йдем в европу .потрiбно закони для людей iщоб авто було доступне кожному Украiнцю за одну зарплату,щоб це був засiб пересування а не розкiш.геть перекупiв !!!а що до зламкiв це укрономера зламки якi не бачили давно техоглядiв.мiняемо ментальнiсть бичя-будьмо европейцями!!!!!
Панда
Показати IP
10 Листопада 2017 17:45
Затор утворився із за того що ДФС перед самим носом закрили шлагбаун та не пускали автомобілі на територію парковки, хоча до того була домовленність пустити автомобілі на територію парковки.
Юхху
Показати IP
10 Листопада 2017 17:52
Піду кулпю бляху і буду мітингувати!!! а ви їздіть на корчах))
Патріот
Показати IP
10 Листопада 2017 18:05
Хлопці молодці.. Потрібно показувати силу цим держи?ордам.. Скоро люди до них по хатам підуть питати де гроші накрали на особнякі і машини за які платять півтора ляма в держбюджет.
Обєднуйтесь люди і досягайте справедливості.. Бійтесь держикради дрежить земля під вами...
А гн?ди які тявкають проти тільки тормозять процес розвитку держави для своїх і Наших дітей..
ще не зовсім свідоми
Показати IP
10 Листопада 2017 18:40
Якщо середня "двушка" в Луцьку в 2007 вартувала 70 штук уе, то зараз аби її за 30 спихнути. Звичайно українців, які придбали за 70, душить елементарна зелена істота, яку дуже полюбляють наші громадяни, до тих українців, які в даний час купили таку ж саму квартиру за 30. Аналогія з автомобілями. Навпаки, радійте, що ваші брати вимагають європейські ціни на авто (ми є не прагемо в Московію, правда?)
ОІ85
Показати IP
10 Листопада 2017 19:21
Отак і живем ... українцям вдавлюють в мозг що авто в україні коштує в 3 рази дорожче ніж в європі і це ми маєм сприймати нормально ... і ціни ростуть кожного тижня на різновид товарів ... а ви вкурсі шановні що в нас для прикладу молоко дорожче як в Польщі, і ци при тому що зарплата в них не 4000 грн як в нас ... я так поняв тут вже комусь щось даказувати, що авто в україні в рази дорожче ніж в європі абсурд ... і отака к-сть людей підтримує нетільки неадекватність цін на авто (про с/г техніку типу "джон дір" ще можна булоб поговорити ... але то довго), а й ще потикають підвищенням на медикаменти, електроенергію (якщо хто невкурсі скільки заращ 1 кВт) .... скільки вартість пального в білорусії чи в інших країнах ви знаєте ? ... а толку ... ех так обідно що ми один одного готові зїсти ...
Темні люди до ОІ85
Показати IP
10 Листопада 2017 20:25
Розкажино, вумніку, раз ти просвіщонний в цих питаннях, в скільки в Польщі обходиться вартість утримання авто на рік і як ця сума залежить від року випуску. Також повідай нам, невчоним, розмір дотації на голову ВРХ в тій же Польщі і середню собівартість літри молока в євро. Можеш також написати скільки в Польщі треба відсидіти за ухилення від сплати податків (наприклад завезти авто з США, а не країн Євросоюзу і не розмитнити його). Ждьомс коментаріїв фаховца
Rus
Показати IP
10 Листопада 2017 19:43
Всіх на шрот
ххх до Rus
Показати IP
11 Листопада 2017 00:42
хлопці запора( з 91 року ) в польщі розмитнили за 300 у.о ,а ти тут чешеш.
Олекса
Показати IP
10 Листопада 2017 19:44
А мені пофіг яка розтаможка. Я свою останню машину на базарі купив в 1997р- потім купляв тільки в салонах. Для мене важливо щоб українець який живе тут і їздить по нашим дорогам мав українську реєстрацію. А якщо я бачу польський номер то я маю знати що то їде поляк і тд. Біда в тому що у нас не дорогі авта а малі зарплати а їздити на ланосах і дачіях не хоцца - хочеться на ауді і бмв. До речі - лідер продаж в США у водіїв від 18 до 24 р -ДЕУ ЛАНОС.
Еее до Олекса
Показати IP
10 Листопада 2017 20:05
І за таких пофігістів в країні повна дупа.
Пофігіст, а ти знаєш скільки коштує б/у Ланос в США ? Так як у нас коштує мобільний телефон. Найшов що порівнювати, сам майбуть на Ланос їздиш за 9000$ з салону, а такий самий в росії 5000$ коштує. Тобі це пофіг а мені НІ!
Олекса до Еее
Показати IP
10 Листопада 2017 22:49
Повна дупа не із за мене.Я всі податки і розтаможки сплачую державі .Законів не порушую .Доріг не перекриваю. Не нию не скиглю іне прошу. Просто працюю багато заробляю і їжджу на нових авто. Колись 14 р назад і на ланосі їздив і нічо- норм авто.
Житель міста до Еее
Показати IP
11 Листопада 2017 17:04
Заробляти треба!А не мати тих 900 баксів і купити бляху,а потім перець їздить і скигле що утискають їх!Ледарі!
Анонім
Показати IP
10 Листопада 2017 20:01
Пропоную всім зібратися хто їздить на український номерах і при ганяв собі машину під новий закон поїхати під вр хай нам повернуть гроші за розмитнення
111 до Анонім
Показати IP
10 Листопада 2017 20:13
Ви збираєтеся?! Не смішить..
Ігор до Анонім
Показати IP
10 Листопада 2017 23:06
Підтрімую, так і треба!! Якщо халява то всім!!!
Анонім
Показати IP
10 Листопада 2017 20:02
Бо по ходу вони тут по кіпішу вали і свій шрот розмитнили краще всіх!!!
Олександр
Показати IP
10 Листопада 2017 21:23
Чому з тих людей, які присунули сюди дешевий убитий "шрот", не думає про екологію?? Ваші дешеві авто димлять!!! Дуже шкідливі вихлопні гази.. Забруднюєте атмосферу.. Альо..?? Ви ж цим дихаєте.. Діти дихають.. Це жесть.. Ще такі самі маршруткі убиті.. Страх дивитись на це все.. В Голандії, з 20 чи 22 року, в містах буде заборонено проїзд автомобілям з двигуном внутрішнього згорання.. Можна гібридам або електрокарам.. Живуть люди.. Рівень! Думають про себе! А до нас зсовують весь ХЛАМ і далі хочуть. Жах. Люди перестали думати. "Мітингувальникі", для Вас є закон, по якому ви можете собі пригнати авто з адекватним розмитненням.. І правильно роблять, що не пускають нижче евро 5.
111 до Олександр
Показати IP
10 Листопада 2017 21:52
Ще один лузер проплачений. Ти бачив якими монстрами буряки на цукровий завод возять, а сміття по місту збирають..? Автопарк в Україні застарів а тобі бляхи заважають. Сци в очі а тобі все одно дощ!
Тьотка до Олександр
Показати IP
10 Листопада 2017 22:27
Розкажете це моєму куму, в якого жигуль 1976 року. Прийшлося з ним їхати, то я нову молитву з ляку придумала ))
Давайте скажемо наст
Показати IP
10 Листопада 2017 22:24
Автопрому в Україні не існує!!! Є ринок продажу автомобілів, який контролює Васадзе та Порошенко. Народ у нас бідний безнадійно. Світові автомобільні корпорації заводи-зборки авто в нашій державі не існватимуть за умов мега-корупції. А українці хочуть умов придбання автомобіля, як у сусіда Польщі. Можна клясти євробляхи до безтями та істерики. Буде нормальне законодавство, зникне монополія на продаж, зникне грабіжнецьке мито на розтаможення. Буде врегульоване законодавстовсво про порушення ПДР (штафи повиннні бути дуже високі) все стане в своє русло. Сьогодні спостерігав, як на Ківерцівській на переїзді під червоне свіло, яке попереджало про рух потяга проїхало аж 9 машин. Серед яких євробляхи мили лише 2 авто.
Олександр
Показати IP
10 Листопада 2017 22:25
Так так, камази/урали теж. Забувся) Кількість блях на кількість маршруток/камазів!? Кого більше? Умнік, не проплачений.. Ті ср@ли, то ще понаїжало.. І да, лузер в тебе між ногами, б@дло! Таке враження, що ти сів в свою "ауді а6с5" і король доріг. Жизнь удалась.. більше нічого не треба, тільки машину дешеву "хорошу".. Жебраки! Ви всі мені жебраки хітровимахані. Скоро відновлять техогляд, я надіюсь все буде по чесному, як мені говорили.. Не так як раніше проходили.. І тоді автопарк почиститься в Україні.
Ретро
Показати IP
10 Листопада 2017 23:18
На*уй їх. Вони як штундяри, завжди праві. На митницю нах
Жигуль
Показати IP
10 Листопада 2017 23:25
Який мітинг? Бульдозера і згорнути на?уй, а то *уємбххи ще мітингувати будутт. В Литву кукурудзу молотити нах, підор*си
Марина до Жигуль
Показати IP
11 Листопада 2017 13:36
Дякую, ваш обєктивний коментар був дуже важливий, тому що показує всю сутність свідків вітчизняного автопрому.
Андрій
Показати IP
11 Листопада 2017 00:16
От читаю я це все і дивуюся з логіки наших людей. Говорять що українці бідні, їм треба дешеве авто, але в той же час кричать : "Хай на "Ланосах" самі їздять". Хоча, по правді кажучи, "Ланос" це надійне, просте і відносно не дороге в обслуговуванні авто (якраз для небагатих людей розроблене). Так ні, їм треба дешеві "Audi", "Mercedes", "BMW". Так питання : а за що ви будете ці машини утримувати, якщо є бідні ? На одне паливо за рік буде потрачена сума практично еквівалентна вартості авто ? А запчастини, а гума ? А всілякі дтп ? А може пора вчитись жити по своїх доходах ? А не купувати авто для "понтів" з зарплатою 3000-4000 грн і втягувати себе у ще більші витрати ?
Тут комунальні платежі не можуть заплатити, а машину дешеву давай ! Українці зі своїм мисленням будуть бідними ще довго, так як самі придумують собі геморой на голову. А потім шукають винних у своїх проблемах. Живіть по можливостях, старайтеся заробляти більше, а як інакше ?
P.S. Своє авто (не "Ланос") продав 5 років назад. І зараз, маючи можливість купити (причому на нормальній реєстрації), не купую бо воно мені зараз не потрібне. До роботи 5км і купувати авто щоб в день проїжджати 10 км- це нерозумно. Треба десь далі -беру таксі. І маю спокій.
Поважайте один одного та вчіться жити по можливостях !
Марина до Андрій
Показати IP
11 Листопада 2017 10:06
Розкажеш ,розумнику, це моєму другу, в якого дитина інвалід і всі знайомі скинулись на авто на польських, щоб він міг 15 - річну дочку в лікарню завезти бо вже батькам не сила тягати на руках. Ти мабуть біди не знав і тільки й про себе думаєш. Держава колись лікувала таких діток, а зараз узагалі руки відмила. Хочу-не хочу, але мимоволі усім антибляхарам бажаю хоч на тиждень щоб опинились у подібній ситуації, тоді може прозріли б.
Ю.С. до Андрій
Показати IP
11 Листопада 2017 10:19
Я радий за Вас, але поділіться як Вам це вдалось з 85% населення, які на межі бідності. Розкажіть це вчителю, в якого вища освіта і 25 років стажу .Розкажіть це мені, приватному підприємцю, який у забитому селі дає роботу 6-м людям, чесно платить за всіх податки більше 5000 грн в той час, як інші працюють нелегалами та не влаштовують людей, чим створюють мені непоборну конкуренцію, місцева влада знає, але там рука руку миє. Вам мабуть повезло, батьки дали освіту, бабка квартиру переписала, можна жити. А я сирота, який усього досягає сам. Нікому не заздрю, нікому не заважаю, хіба що своїм авто на єврономерах, а так все гуд. ((
Українець
Показати IP
11 Листопада 2017 01:39
Ніхто нічього непочистить їм це вигідно,небуло б вигідно невпускали б ці авто до України, на цьому живуть шроти, бензоколонки їх уже скільки понавозили, що нехватить місця на штрафплощядках, це уже нереально зупинити і вони про це знають тому і буде ставка на розмитнення і все !
Макс
Показати IP
11 Листопада 2017 08:36
Понятно що противників авто з Європи (за справедливою вартістю) вже непереконати ...
Так дайте обгрунтовану відповідь: чому українці мають платити більш як в 3-4 рази більше за авто ніж громадяни Польші, Німечини і в яких заробітна плата значно вища ???
P.S. для інформації машина в мене на укр.реєстрації 2004 випуску (невеличкий опельок) і мене жаба недавить (!) що хтось дешевше купив в рази кращу машину, а злить те що з українців постійно здирають гроші за будь який товар (роботу чи послугу) .... благодаря корупції і тим хто її підтримує і робить вигляд що все "ОК"
Марина до Макс
Показати IP
11 Листопада 2017 10:32
Ніхто не дасть відповіді, ці запроданці гірше зомбованого кацапа, раби. Вони будуть бла-бла бюджет, щоб було чим субсидію заплатити якомусь олігарху чи якомусь ледащому заплатити пільгу по безробіттю чи для якоїсь одинокої бл@@і виплатити на пяту дитину.
Запроданець до Марина
Показати IP
11 Листопада 2017 21:51
Ну чому ж. Якби в нас були такі витрати на авто як в Польщі чи тим паче в Німеччині (теохгляд, страховка, екологія) на рік, то і в нас машини були б дешеві. Ми ж на все дивимось половинчато: на Європу - тільки на зарплати, машини - тільки ціна, все інше наш жлобський розум лінується осягнути. Саме головне коли доходить до подумати, якомога голосніше кричати: зрада, запроданці, раби. Плоский мозок більш ні на що не здатен.
Андрій до Марини та
Показати IP
11 Листопада 2017 13:54
Перепрошую, якщо когось образив, я особисто не проти дешевих машин для українців, я веду до того, що людина має їздити на тому авто, яке в змозі утримувати. Поясніть мені, чому європейці, які мають більші доходи і доступні дешеві кредити їздять (в переважній більшості) на машинах Гольф-класу, а українцям давай іномарки бізнес-класу ? Парадокс, правда ? За тих самих 2000-4000 $ можна купити непоганий "Ланос", який взмозі утримувати практично кожен, так ні треба "понти". А щодо того, як мені це вдалося, то розкажу : підприємець на 2 групі, працюю з 07.00 до 19.00, 6 днів у тиждень. Так як наші земляки працюють за кордоном !
Андрію до Андрій до Марини та
Показати IP
11 Листопада 2017 16:34
Тебе Васадзе купив, ланоси рекламуєш ці застарілі капсули смерті, включи мозок. За 4$ ауді а6 2004-2005 року можна пригнати. А ти за відро з болтами агітуєш.))) сміх.
глядач
Показати IP
11 Листопада 2017 14:38
Треба дивитись правді в очі - бляхи сьогодні є порушенням митного та МІЖНАРОДНОГО законодавства. Очі правоохоронці закривають, бо з ними діляться "рєшали", які ті авто ввозят в Україну і продають "лохам", запевнюючи що "все законно і всі так їздять". Стамбульська конвенція прямо забороняє передачу авто резиденту, якщо її в режимі тимчасового ввезення (за звичай на рік) ввіз нерезидент. Це порушення міжнародного акту. Але найстрашніше, що немає жлдної бази обліку водіїв цих авто, що унеможливлює покарання і пошук порушників. Друга проблема - ці машини продають без обов"язкової державної реєстрації, сплати податків та зборів, фактично - нелегально, просто віддав ключі, техпаспорт і авто, "рєшала" заробив. Це є економічні злочини, але компетентні органи з того мають мабуть долю, бо нічого не роблять.
Тому авто на "бляхах" мають бути вивезені.
А що до розмитнення - то воно має стати адекватним для всіх громадян, а не робити виключні умови для порушників закону.
Хахол до глядач
Показати IP
11 Листопада 2017 16:31
Вивезти 2 млн машин? Як ти це бачиш, може наповнити бюджет і дати їх нлрмально по євро цінам розмитити? Вивези, ніхто назад не пустить, тільки цього ждуть. Порушення і злочин грабувати свій народ, забираючи останнє і стягуючи за розмитнення вартість автомобіля в два рази. Але ти чомусь за це мовчиш.
глядач до Хахол
Показати IP
12 Листопада 2017 10:59
Вивезти так само, як і ввезли - тобто знайти того поляка, прибалта чи білоруса, який ввозив, заплатити йому 100-300 доларів і він вивезе, або сплатити штраф і вивезти самому. Ввезено 165 тис авто за інформацією баз ДФС.
2 млн - це вигадки, бо в Україні всього зареєстровано 8,5 млн авто (з вантажним і тролейбусами), отже, якби було 2 млн блях, то кожна 5 машина мала би бути на іноземній реєстрації, очевидно, що цього не має, тому казочки для "лохів", їм і розказуйте, що вас багато.
А головне - ЩО ВАМ ЗАВАЖАЄ ВИМАГАТИ ЗМЕНЬШЕННЯ РОЗМИТНЕННЯ НЕ ПОРУШУЮЧИ ЗАКОН І НЕ ВВОЗЯЧІ ЦІ АВТО???
Бо вам це треба стало, коли ви зрозуміли, що "решали" вас надурили і ви лишетесь і без грошей. і без авто. Тому і почали вимагати, бо ви не за народ, а за свою шкуру боретесь!
Андрій
Показати IP
12 Листопада 2017 00:04
Мене Васадзе не купляв ! За "Ланос" абсолютно не агітую, я просто ставлю, як приклад. Я веду до того, що людина має їздити на тій машині, яку вона здатна утримувати у належному технічному стані на свій дохід. Скільки коштує обслуговування Ауді А6 (2004-2005 р.в.) ? А скільки до бюджетних авто ? Просто зараз склалася така ситуація що ніхто не хоче виглядати як лох, "пацани нє поймут". Як це я куплю за 4000-5000 $ щось бюджетне, просте і доступне на укр. реєстрації, а не " Беху" (е39, е46), Мерседес чи А6 в повному заряді на "Lt" чи "Pl" ? Пацани зачмирять ! От тільки ейфорія дуже швидко пройде після першого візиту на сервіс і оголошення вартості запчастин і робіт на ці авто бізнес-класу ! Ось тоді дупа буде шукати землю. Ну хіба що сервіси ці авто бачити не будуть (бо дорого) і будуть їздити поки колеса не повідлітають. Нашому молодняку - "понти" на першому місці, а все інше до одного місця. Це так як з Iphonами. Всі їх хочуть, всі ними марять, купують за шалені гроші, а потім ходять з тріснутими екранами ( бо заміна скла - дорого, а новий Iphone - ще дорожче). А тепер поясніть мені в чому тут "понт" ? В моїх очах - це є ніщеброди, які хочуть показати, що вони - щось, а насправді - є ніким. Я, наприклад, користуюся телефонами за 3000-4000 грн. і якщо щось стається дивлюся на вартість ремонту. Якщо ремонт коштуватиме половину вартості, я просто йду за новим.
П. С. Знайомий розбив А6 (2007 р.в.) на укр. реєстрації. І дтп ніби не страшне, і машина ніби не сильно пошкоджена, але відремонтував, продав і перехрестився. Сказав : "машина, звичайно, класна, але ну його на х... Бо ремонт обійшовся у третину вартості авто ! Куди не поїдеш за запчастинами від цін мурашки по тілу біжать. Майже скрізь одна відповідь : а що ви хтіли ? Це ж преміум, це ж Ауді ! Ось така казка.
Вам побажаю добитися свого та отримати омріяне авто на законних підставах. Висновки зробите пізніше самі.
Дмитро
Показати IP
14 Листопада 2017 11:29
Перечитав усі коментарі, і склалося питання: а кого більше жаба давить? тих хто кричить що іноземні бляхи це гав....но, чи тих хто кричить що в Європі ціни на бу авто менші?
27 листопада: свята, події, факти. День захисту черепах та перший рейс львівського трамвая
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
У Новій Зеландії врятували понад 30 китів, які викинулися на берег
26 Листопада 2024 23:38
26 Листопада 2024 23:38
Елтон Джон частково втратив зір
26 Листопада 2024 23:18
26 Листопада 2024 23:18
Сікорський запевняє, що порозумівся з Сибігою щодо ексгумації на Волині
26 Листопада 2024 23:00
26 Листопада 2024 23:00
У Литві поділились деталями розслідування катастрофи вантажного літака DHL
26 Листопада 2024 22:40
26 Листопада 2024 22:40
З університетів відрахували майже 23,5 тисячі чоловіків віком понад 30 років
26 Листопада 2024 22:22
26 Листопада 2024 22:22
На Волині провели в останню дорогу загиблого Героя Андрія Глеза
26 Листопада 2024 22:00
26 Листопада 2024 22:00
Врізався у дерево і стовп: у Луцьку на Соборності – ДТП
26 Листопада 2024 21:46
26 Листопада 2024 21:46
Ветеран війни з Луцька придбав квартиру за кошти держсубвенції
26 Листопада 2024 21:25
26 Листопада 2024 21:25
Графік вимкнення електроенергії на Волині 27 листопада
26 Листопада 2024 21:06
26 Листопада 2024 21:06
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.