«Не буде такого»: Порошенко у Луцьку пригрозив авто «на литовцях»
Схеми безмитного ввозу автомобілів та пересування ними по Україні на іноземній реєстрації будуть ліквідовувати.
Про це йшлося під час наради в стінах Волинської ОДА за участі президента України Петра Порошенка.
Зі слів Гаранта, на Ягодині він поспілкувався з водієм авто на литовській реєстрації, за кермом якого перебував українець.
«Я питаю його, «на 5 днів виїжджаєте»? А він у відповідь – ну, які 5, всі ж все знають…», - розповів Петро Порошенко.
З його слів, від такої практики в майбутньому будуть відмовлятися, оскільки «схеми», які використовують окремі громадяни – нечесні по відношенню до інших власників авто.
«Не буде такого, не будуть комусь «підмазувати». Чому одні мають платити акцизи та збори, а інші – ні», - підсумував Петро Олексійович.
Нагадаємо, під час робочої поїздки на Волинь 24 травня Петро Порошенко побував на пункті пропуску "Ягодин" та на відкритті насіннєвого заводу в селі П'ятидні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Про це йшлося під час наради в стінах Волинської ОДА за участі президента України Петра Порошенка.
Зі слів Гаранта, на Ягодині він поспілкувався з водієм авто на литовській реєстрації, за кермом якого перебував українець.
«Я питаю його, «на 5 днів виїжджаєте»? А він у відповідь – ну, які 5, всі ж все знають…», - розповів Петро Порошенко.
З його слів, від такої практики в майбутньому будуть відмовлятися, оскільки «схеми», які використовують окремі громадяни – нечесні по відношенню до інших власників авто.
«Не буде такого, не будуть комусь «підмазувати». Чому одні мають платити акцизи та збори, а інші – ні», - підсумував Петро Олексійович.
Нагадаємо, під час робочої поїздки на Волинь 24 травня Петро Порошенко побував на пункті пропуску "Ягодин" та на відкритті насіннєвого заводу в селі П'ятидні.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу
Коментарів: 141
остап
Показати IP
24 Травня 2017 16:53
Пропоную всіх держслужбовців пересадити на авто вітчизняного виробництва. Тоді або закони нормальні приймуть або якість машин зросте.
Рухля до остап
Показати IP
24 Травня 2017 19:26
АКЦИЗИ ЗМЕНШИЛИ НА АВТО ПІСЛЯ 2010 РОКУ. І усі нормальні люди завозять і розмитнюють собі нормальні авто, і дешево, так що не треба це скиглення про примушення до вітчизняного виробництва. До кінця 2018 все ще можна завезти нормальні машини. А ниють тільки власники бляшанок на колесах на польсько-листовських, із-за яких одні аварії і ексцеси, але вони далі так і хочуть їздити. Та хай ідуть на х*й, а після цього далеко-далеко.
Віктор до Рухля
Показати IP
24 Травня 2017 20:08
А що краще жигуль 1978 року за 1500-2000 чи іноземець? Що робити людям які немають10000 на авто 2010 року?
Лучанин до Віктор
Показати IP
24 Травня 2017 20:22
Працювати, щоб мати. А не шукати як надурити.
Юрій до Лучанин
Показати IP
25 Травня 2017 08:47
Так дайте цю можливість - працювати (зменшіть курс долара і підніміть зарплати хоча бб*дло рівня 2013р.), + перестаньте обкрадати простий народ, в нас куди не глянь кругом корупційні схеми- якщо по чесному, то всім по чесному, а не по "українськи" (людям з ВР та АП все за даром а "б*длу" акцизи і в три дорого чудо з АВТОЗАЗу (який доречі належить нинішньому "Гаранту", він доречі найбільший "автовиробник" на україні)).
Не видумуйте вилосипед - зробіть акцизи хоча б так як в Литві чи в Болгарії чи хочаб як колись було в Білорісії. Достіпність розмитнення та дорожню інфраструктуру. Досить жлобитись та гребсти все для себе. Чим прості українці гірші від тих самих поляків, ми теж хочим гідно заробляти і купувати якісні і чесні авто а не їздити на зламках.
Проголосуйте за законопроект який дає можливість тимчасово ввезти на 1 рік іноземне авто українцеві та заплатити за цей рік 500 доларів зборів за використання українських "автошляхів" за утримання бази тимчасового обліку таких авто. Це якщо ви пане президенте дійсно переживаєте за пересічних автовласників та бюджет країни.
Алекс до Юрій
Показати IP
26 Травня 2017 11:03
Юрий, не надо цепляться к автовазу. Никогда коррупция не исчезнет если вы сами будете ее поддерживать. Откройте глаза - ГДЕ, В КАКОЙ СТРАНЕ вы видели временный ввоз на год?? Да еще и за 500 баксов??? Это что за х*рня? Где контроль ин номеров? Где базы ин номеров? Где ответственность набухавшегося ид*ота на литовских номерах устроившего кровавую ДТП - и сразу свалившего с места ДТП? Кто он? - неизвестно. Где он? - неизвестно. Так что не надо парить нам за "ай яй яй я не могу заработать". Работать надо лучше.
Антон до Алекс
Показати IP
30 Травня 2017 00:41
Иди в школу Вася!
Олег до Алекс
Показати IP
30 Травня 2017 07:38
Алекс,по вашему только водители на евро номерах совершают страшные ДТП!А водилы на укр номерах мягкие
и пушистые?И дети наших доблестных депутатов не забивали людей на остановке,а потом сваливает потихому за карбон на учебу!Алекс ,прежде чем обвинять людей в том, что они действительно не в состоянии купить авто в Украине,по баснословным ценам,подумайте,почему тот же Поляк с зарплатой выше чем у Украинца,покупает машину в три раза дешевле, чем та же модель стоит у нас
Олег до Алекс
Показати IP
14 Липня 2017 12:11
Підкажіть де треба працювати і що робити щоб на авто середнього класу просто навідкладувати в цей же час забезпечуючи сім,ю. і їсти ще щось крім води??? Якщо ви маєте на увазі напівлегальне підприємництво з необлікованим персоналом, несплаченими податками, то можливо... Я не намагаюся Вас образити просто хочу почути відповідь, може зразу в ту сферу і подамся!
Про відсутність відповідальності згоден - це дуже погано.
1 до Юрій
Показати IP
28 Травня 2017 21:25
Боже, як мене харять ці люди які думають шо можна от так магічно ВЗЯТИ і зменшити курс. НЕ МАЄ БУТИ КУРС КОНТРОЛЬОВАНИМ
Алексей до Лучанин
Показати IP
25 Травня 2017 16:27
куйню-то не говори - прям ты один работаешь
Порошенко П.О. до Алексей
Показати IP
26 Травня 2017 16:31
коментар було видалено
010 до Лучанин
Показати IP
25 Травня 2017 23:22
коментар було видалено
Іван до Лучанин
Показати IP
26 Травня 2017 13:27
Прауювати щоб мати я згідний але скільки потрібно працювати в Україні щоб заробити на буса???? Чим ми українці гірші від поляків чи інших європейців які можуть купити авто якого хочуть в німечині коли нам це заборонено
Роман до Лучанин
Показати IP
26 Травня 2017 13:44
Що ти трусиш?? За який х ти заробиш такі бабки?
Вадим до Лучанин
Показати IP
27 Травня 2017 22:31
Ти я бачу добре працюєш, розносиш лайно від влади по нету. Тобі людина конкретну цифру приводить, де їй взяти 265 тисяч гривень на авто при зарплаті в 5 тисяч гривень в місяць? Тільки не бреши що треба по 12 годин ішачити, більшість зараз так і працює.
Лучанин до Віктор
Показати IP
24 Травня 2017 20:26
Це може і правильно, тільки чомусь більшість з цих людей веде себе як королі на дорозі, і їдуть ніби на теслі, і ніхто їм не рівний...
Олександр до Віктор
Показати IP
24 Травня 2017 21:55
Краще - знати де і на кого ця автівка зареєстрована. Щоб при скоєнні ДТП знайти власника автівки, а не кинутий металобрухт десь у лісі. А для цього на ній повинні бути українські номери.
Віктор до Олександр
Показати IP
24 Травня 2017 22:56
Повністю згоден...але давайте зробимо адекватну розтаможку...для прикладу пасат б5 в нас 6000 за кордоном 2000 питання чому?Що з ним стає як він приїжджає в Україну? Я їжджу на українських номерах брав автівку з салону....зараз на нормальну нову заробити проблематично....а део чи авео нехочу....краще буду на своїй 10-річній машинці кататись....а полякі чи литовці це тимчасово....
Олександр до Віктор
Показати IP
25 Травня 2017 07:36
Так і я ж не проти адекватного розмитнення. Але все повинно бути в рамках правового поля України і держави, звідки ця автівка приганається. А то - автомобіль на обліку в Польщі або Литві, там має законного власника, і це зовсім не українець ;). А тут збираються її "узаконити", наплювавши на право власності іноземця і порушивши всі закони міжнародного права. Я вже не кажу, про закони України і права їх громадян. Автомобілі, які розмитнюються в Україні повинні бути зняті з обліку і повинні мати експортну декларацію євросоюзу.
я до Віктор
Показати IP
24 Травня 2017 23:23
Попередній дописувач сказав що робити! Іти на х... , а після далеко
Стас до Віктор
Показати IP
25 Травня 2017 04:49
Взяти автомат і позичити грошей у гаранта
Хм до Віктор
Показати IP
25 Травня 2017 09:56
Пішки!!!!!
Бмв до Рухля
Показати IP
25 Травня 2017 08:41
То ви рахуєте щоо це правильно, за машину заплатити 9000 $ ,а ні за що невідомо куди 20000$, це розводняк. Молодец хто ризикнув і не платить ,а їздить на нормальних тачках. Розтаможкі на бу авто не повинно бути взагалі.
Лучанин до Бмв
Показати IP
25 Травня 2017 10:27
Де ти з цього шроту нормальне авто бачив? Це все використаний металобрухт.
Влад до Лучанин
Показати IP
25 Травня 2017 10:45
Я ще не бачив д*рня щоб продав свій "добрий" авто і купив погану"бляху"
Вадя до Рухля
Показати IP
25 Травня 2017 09:15
Зразу видно хто ганяє авто під новий закон. Ти пр*дурок можеш зрозуміти що в багатьох людей немає грошей навіть на авто 2010р. зі зменшеним акцизом!!!! Якого х..я люди мають платити за розмитнення авто шалені кошти???? Це авто завозиться в країну де дороги зроблені з золота, як в ОАЕ???? Чи в країну, де найчистіше повітря як в Австралії??? Чи в країну, де люди мають шалені достатки, щоб переплатити втричі більше за авто ніж воно коштує????? І не треба говорити!!!
Лучанин до Вадя
Показати IP
25 Травня 2017 10:29
То якого х...я Ви за газ та світло платите? Ви ж грошей не маєте. Не маєш грошей, ходи пішком. А ні, треба взяти корча на польській реєстрації, та бухим їздити.
Львів"янин до Лучанин
Показати IP
26 Травня 2017 14:55
А з чого ти взяв,що на польских бляхах всі бухові їздять? Бидло нап"ється і на наших номерах вийо...ся. А для більшості пригнані машини допомагають,щоб прокормити сім"ю!
Юлія. до Лучанин
Показати IP
28 Травня 2017 08:01
А що на Українських номерах пяні перестали їздити? Ваша агресія пояснюється лиш тим що ви заплатили розмитнення і вас жаба душить що інші його не сплатили. Я їжджу на ауді А4. Вона обійшлась мені в 4000$ а при розмитнені в 10000$ чому я маю стільки платити. А по новому закону за машину 2010 ще дорожче. Перше питання чого я маю стільки комусь віддавати і за що?????? Так мені не подобається коли завозять відверте л*йно за 300$яке димить ітрясеться але і в європі підлітки їздять на "доступних" машинах. І не треба сюди приплітати що ми водії литовців їздим пяні чи ще якісь.... і давайте говорити чесно скільки років ми всі платилишалені розмитнення (а моя сімя їздила завжди на машинах до 5 р.) І ДЕ ДОРОГИ????? Не хочу платити більше нехай роблять розмитнення як в Європі я сплачуватиму за рік їзди 200 $ і законна Українська реєстрація.... а пяними восновному їздять машинки лексус ленд крузер..... і на пішоходних теж вони не пропускають і номера в них Українські чи може посадили хоч одного водія на наших номерах за дтп . НІ. То й перестаньте молоти відверту х*ню про бандитів на литовцях а навпаки підтримуйте і допомагайте нам в відстоюванні права на доступні авто щоб наші діти колись могли їздити і не платити шалене розмитнення не зрозуміло кому і за що?
Анонім до Рухля
Показати IP
25 Травня 2017 13:08
то по-твоєму, поляки, чехи, венгри, румуни, греки, югослави - ненормальні люди, бо в них розмитнення авта до 2010 року коштує в районі 150-200 євро ?
чи ви, паноньку вшивий, який вчора з копиці зліз, людей за бидло вважаєте, якщо ви ж їх обкрадаєте і не платите нормальну зарплату, щоб вони могли купити нормальне авто ?
східняк до Рухля
Показати IP
30 Травня 2017 21:17
А йшов би ти сам. Ми мабудь не нормальні, що працюємо на заводі якій дає валюту краіні, але плотять нам копійки. То що - лада. ланос, сенс амулет після таксі нормальні машини? Отже інше нам не по кішені. Чому не дати по зубах "ловчілам" що загнали народ вимушивачі шукати як знайти добу машину на своі гроши. Чому не зробити так, як зробили прібалти, поляки, болгари. Ринок наситітся та скорегується сам.
Анонім
Показати IP
24 Травня 2017 16:54
А президент прав!!!!!!
Ден до Анонім
Показати IP
24 Травня 2017 18:10
коментар було видалено
вася до Анонім
Показати IP
24 Травня 2017 20:16
Розмитнення в Україні - 20 мінімальних зарплат, а в Польші - 0.5 зарплати.
Ще є сумніви що українців просто грабують?
Влад до Анонім
Показати IP
25 Травня 2017 10:47
Ми прагнемо до Європи то маю надію що президент має на увазі впровадження Європейських порядків а не працює на запчастинм Росії
Анонім до Влад
Показати IP
25 Травня 2017 13:09
та що ти знаєш про європейські порядки, ч"о полі"уцьке ?
вав
Показати IP
24 Травня 2017 17:01
всих на автошрот
Эвген
Показати IP
24 Травня 2017 17:05
Потому-что не у всех украинцев зароботки как у президента-бизнесмена..
Ми
Показати IP
24 Травня 2017 17:08
Буде прав коли буде їздиьи на сенсі!!!
лучани
Показати IP
24 Травня 2017 17:15
Молодець президент. Скоро всі бляхи поїдуть на шрот.
Анонім до лучани
Показати IP
25 Травня 2017 13:10
або президента викинуть на смітник історії
Волинянин
Показати IP
24 Травня 2017 17:19
Правильні слова. Бажано ще з конфіскацією тих корчів.
Юрій до Волинянин
Показати IP
25 Травня 2017 08:51
Лучани і Волиняни ставлять "Лайки" , а не підписують свої пости за всіх.
ответ анониму
Показати IP
24 Травня 2017 17:19
коментар було видалено
Це точно
Показати IP
24 Травня 2017 17:23
Винесуть вас шановні вперед ногами. Тільки рипніться. Це точно вже буде останньою краплею і сірником одночасно. Давайте, починайте
пдл до Це точно
Показати IP
24 Травня 2017 18:59
В тебе бідненького заберуть коритце? остання крапля буде коли ваші корчі почнуть палити і бити вас прямо на дорозі!!!
Вова до пдл
Показати IP
24 Травня 2017 22:10
Дивись щоб ваші бехи з блатними номерами не почали палити, попередньо підперши двері
Антоніо
Показати IP
24 Травня 2017 17:24
Свої автозаводи в Україні лобіює. От і вся правда. Хай сам на свій Лайнос пересяде.
Олександр
Показати IP
24 Травня 2017 17:25
А за оффшори РОЗСТРІЛ з усіма родичами, щоб не переписували майно. Скільки років мені (3500 зарплата)потрібно збирати грошей за працю з дітьми? І що я куплю,"КОПЄЙКУ". Тоді налог на богатство 50%,хай президент покаже приклад. Або хай скаже де він взяв свій перший мільон.
дл до Олександр
Показати IP
24 Травня 2017 19:01
Ти л*х з такою зарплатою, тобі машина не потрібна!!!
Козак до дл
Показати IP
24 Травня 2017 21:19
та ты сам *ох, спрячся, человек как может зарабатывает.
Алекс до Козак
Показати IP
26 Травня 2017 11:12
Да ты не пенься. Человек правильно написал - при такой зарплате пешком ходить надо, а не ездить на польских утопленниках. Напомнить цену на бензин? Скажете что переделаете на газ? Напомнить цена установки газа? Напомнить цену газа?
Юлія. до дл
Показати IP
28 Травня 2017 08:08
А хто тобі (бо за таке хамство на ви , не варто) дав право принижувати людину за її зарплату . Законну велику зарплату в нашій країні отримують одиниці. В основному це і є 3000 або 4000. І це не є привід для приниження людини . Поняв лох ти невихований. Чи ти взяв на себе право Бога судити. ЧИ ЗАРОБЛЯТИ ЧЕСНО В НАС ПОСТИДНО? І не вам ур*дам моральним вказувати людям ходити їм пішки чи їздити. Поняли богаті .....
Патріот
Показати IP
24 Травня 2017 17:33
Хай лохи платять податки і Порошенко з сином. Литовським бляхам - законний статус!
Це ти патріот до Патріот
Показати IP
24 Травня 2017 19:17
*охи -платять податки вони до чого договрилися Бач за кого нас поліщуки мають.
Остап до Патріот
Показати IP
28 Травня 2017 16:02
в Литві. А тут заплати всі податки і повісь українські номери.
Олег
Показати IP
24 Травня 2017 17:36
Если у вас нету денег на новую иномарку и хотите купить старую машину из ес акциз составит в 2 а то и в 3 раза от стоимости!
Законы работают для того что бы доить тех у кого нету денег а не тех у кого млрд!
вова
Показати IP
24 Травня 2017 17:49
НАШ ГАРАНТ ЛОБІЮЄ СВІЙ БІЗНЕС ВІРНІШЕ СВІЙ АВТОБІЗНЕС ПОКИ ЩО ВІН ПРИ ВЛАДІ ВИ НЕ ПОБАЧІТЕ ДЕШЕВИХ АВТО ІЗ ЕВРОПИ ДВА РОКИ ВАМ ТЕРПІТИ ТАКОГО ПРЕЗИДЕНТА А ЯКЩО ДУРНІ ПРОГОЛОСУЮТЬ ЗА ЦЬОГО ГАРАНТА ЩЕ РАЗ ТО ВСІ СІМ
абр
Показати IP
24 Травня 2017 17:51
во как завыли, всем на шрот граждане халявщики и контробандисты
Юрій до абр
Показати IP
25 Травня 2017 08:55
А хіба москалів ще не відключили від інтернету? Чи БАТи пана П, тепер відстоюють "гаранта" ?
Анонім
Показати IP
24 Травня 2017 17:52
Та "народна" влада хай нарешті наведе лад із розмитненням. І зробить його дійсно доступним для громадян. Кого нам із так званих вітчизняних виробників захищати ? ЗАЗ-Деу і те з молотка вже продають. Зробіть 1000 доларів за машину і більше ніяких платежів і все буде прозоро. Ніяк не нажеруться.
Ігор
Показати IP
24 Травня 2017 18:09
Нечесно робити розмитнення авто таким дорогим, нечесно вводити обмеження у вигляді Євро 5. В європі такого немає і ціни на розмитнення у рази нижче, він ж веде Україну до Європи, то нехай щось для людей зробить
Сергей
Показати IP
24 Травня 2017 18:14
Когда им предлагали принять закон 5567 чтоб водители на еврономерах платили в казну от 168 до 350€ в год на протяжении трёх лет и авто может быть растоможени и стать на украинский учёт типа растоможка в рассрочку , так им б... мало не подходит! Чтоб обычный украинец мог привезти себе авто по цене жигулей по белому и официально, им тоже нет, мало денег!!!!! Зато жигули затертого года или тот же Лагос лучше по безопасности чем мерседес или Ауди и т.д.? А им мало! Дорог нет но денег хотят больше! Сделайте жизнь как в Европе в которую вы так рвётесь, зарплаты и пенсии и т.д. а потом будете что-то говорить людям что можно а что нельзя!
Дмитро
Показати IP
24 Травня 2017 18:28
Щасливо йому. Я побачу як він це зробить.2000000 машин заїхало хай побробує людей кинути.
Олександр до Дмитро
Показати IP
24 Травня 2017 22:00
А звідки такі цифри? 1,5 млн разів вони перетнули кордон. І продовжуть їздити кожні 5 днів. А мені, щоб поїхати в Європу - треба вистояти дві доби із-за уродів, які пробують надурити державу, мене, і, зрештою, себе... Коли я захотів їздити на мерсі - я піднатужився я купив його за 10 тис. На законних бляхах. Чого ж ви не можете це зробити? Нама грошей - крути педалі.
Думка до Олександр
Показати IP
24 Травня 2017 22:28
...мабуть,тому що знають,скільки дійсно коштує ваш мерс там.А розуміючи,що і вам і їм прийдеться їздити по розбитих дорогах Юкрейна - беруть де дешевше.Все просто.)
Роман до Олександр
Показати IP
25 Травня 2017 00:01
Х*євенький мерс а 10 тис. не позорся
Олександр до Роман
Показати IP
25 Травня 2017 07:41
Мені вистачає. За те він на законних бляхах і зароблений чесно.
Анонім до Олександр
Показати IP
25 Травня 2017 13:14
та ще невідомо як ти там його розтаможив. знаєм ті схеми і рішал
Юлія. до Олександр
Показати IP
28 Травня 2017 08:22
Це просто жаба душить що за паршиві бляхи 3000$ відвалили. Маєте дорогі бляшки☺ а ще ви його тепер хр*н продасте бо попит впав. От і казитесь аж жовч очі виїдає. А мне моя прекрасна ауді 2004р. Народження за 40000$ комфортно економна в розході возить нічим не гірше вашого мерса з дорогими бляхами. То може забудете про злість та заздрість і подумаєте про майбутнє. Ну ж не все життя ви хочете на свому мерсі їздит(мерси гниють швидко. Мерс зігниє лиш блязи залишаться) а якщо молодь добється таких прав як а європі то продаш свого мерса за 8000 і приженеш собі з європи таку гарну машинку з бляхою за 250$ і будеш такий щасливий що маєш не бляху круту а машину. ДУМАЙТЕ НА ПЕРСПЕКТИВУ ЛЮДИ.
Игор
Показати IP
24 Травня 2017 18:38
Краще обговорили би ,що робити ,щоб не смерділо гавном на гпз,і коли буде гаряча вода,тоже на гпз.З чайничка люди миються .Европа)))
а про авто- жигулі 76 року по 1000 доларів якось не хочеться брати.
Анонім
Показати IP
24 Травня 2017 18:40
Сьогодні автомобілі на такій реєстрації небезпечніші на дорогах, ніж ті, що з наліпками "У" та Туфелька одночасно
LAs до Анонім
Показати IP
24 Травня 2017 19:29
Підтримую. Зараз багато хто навіть синкам 18-літнім купили за тисячу$ машину на іноз.номерах...А їздоки з них ще ті...
пф до LAs
Показати IP
24 Травня 2017 22:23
ну тут проблема в хабарях, коли отримують права. якби вони видавались правильно і не було можливості купити їхч то "їздаків" не було б.
Сумрак
Показати IP
24 Травня 2017 19:10
Такі дол..йоби як Волинянин і т д,хай сидять тихенько і нюхають *авно з ГПЗ,якщо не здобний купити таку машину-завідуй молчя,ІНФУЗОРІЯ.І де ж буде єдина країна,коли існують такі люди,які бажають іншим поганого?
Лучанин до Сумрак
Показати IP
24 Травня 2017 19:43
УВАХАХАХАХХАХАХ, ДОСЯГНЕННЯ, РУХЛЯТЬ КУПИТИ, УВАХАХАХАХАХАХ. І те, навіть не купити повністю, а розмитнити грошей нема, і жити все життя по якимось схемам, мотатись туди-сюди... о це досягнення канєчно.
ще не зовсім свідоми
Показати IP
24 Травня 2017 19:16
Якщо ми йдемо у Європу, то і ціни та товари, в тому числі, автомобілі, мають бути на рівні європейських. А нинішня влада хоче, щоб прості українці ходили у вишиванках та шароварах, а також їздили на волах або їх модернізованій версії ЗАЗ.
Chili
Показати IP
24 Травня 2017 19:31
Ух ти як заспівав))) сумніваюся, що він це зробить!Дуже навіть! Він вже війну зупинив за 10 днів чи за с-ки там днів...
Нехай рівень життя УКРАЇНЦІВ підійме до рівня ЄС, ціни знизить до рівня ЄС, нехай пенсії, ЗП підійме, молоді дасть роботу,медицину зробить толклву, судову систему, правоохорону, відповість за свої офшори,за свій бізнес будучи при владі, а то тим безвізом хизується,а сам мріяв про нього,бо знає, що багато хто виїде з Зх. України(яку вони там всі так бояться) і буде їм легше стадом керувати алкоголіків зі Сходу!Таке враження, що безвіз це його особиста заслуга, а не заслуга НЕБЕСНОЇ СОТНІ та Майдану!Господи чого ж 52% за нього голосувало? (хоча я не вірю,що саме було 52%)
Лучанин
Показати IP
24 Травня 2017 20:00
В коментаторів що понаписували правда в кожного своя, але автолюбителі які їздять на дрючках на укр блях ні чим не відрізняються від тих автовласників які їздять на іноземних бляхах. Мерседес 2000 року на укр ном такий самий як Мерседес 2000 року на поляках чи литві чи Чехії ), просто питання ціни . І ті хто хто відвалив 5 - тон УЕ за корча бо він на укр ном , реально почувається не комфорино, бо л@ть закон такий))) , а авто на іноземних номерах таке саме реально стає в 1 500 уе.
денис
Показати IP
24 Травня 2017 20:15
Хай долбо*оби платять мито 3000е.в єпропі нема різниці скільки машині років.а мито чисто чимволічно 100е.а не платити тим буржуям в кішеню
Для Пороха
Показати IP
24 Травня 2017 20:42
це буде початок його кінця
ОЛЕГ
Показати IP
24 Травня 2017 21:50
Купа долбо*бів гавкають що треба платити шалені гроші! Це або ті що не заробили самі на свою машину або перше!
До сумрак
Показати IP
24 Травня 2017 21:55
Жити хочеться вже і зараз,потім не буде коли.Багато молодих сімей живе в сйомних квартирах.Бойлер ставить не варіант.Платять за все вчасно-от тільки послуг нуль.Пробують самостійно будуватись почучуть,бо квартира 30000$.Люди може не такі круті,як ти,але крутяться як можуть.Інколи потрібне недороге авто,щоб туди сюди встигнути,і в таких умовах брати тачку за 6000$ зовсім не варіант і не по можливостям.Тому ми берем бляхи по 1000$ ,а чиновники по 100000$ по тій самій схемі,тільки мабуть укрномера + вішають.І питаємся жить ,нюхаючи гавно на гпз,миючись з чайничка.Потихеньку вішаючи бойлери,у самостійно збудованих,за власні кошти,будівлях для себе,скидуючись з кожної хати по 12000грн ,щоб самостійно без влади проложити дорогу до тієї самої хати.І він піднімає питання блях?Оцеее проблема!?
Лучанин
Показати IP
24 Травня 2017 23:13
Повторюсь, не має абсолютно ніякої різниці між автомобілями одного року випуску, не важливо яка марка автомобіля .
Рено Меган 2007 року з Європи стає до 3 500 уе, залежно від пробігу.
Рено Меган 2007 року з пробігом по Україні думаю 6 500 - 7 000 уе будуть просити.
Порівняйте середню ЗП в Польщі, Литві, Чехії, Угорщині, я не говорю за Німців , Англію, Голандію, і Данію.
Яка середня реальна ЗП по Україні навіть по чорному , думаю всі вкурсі.
Тепер скажіть собі якого ХРІНА я маю переплачувати тільки тому що в якесь там МРЕО видасть бляху яку називають Український реєстраційний номерний знак. ????
І пару дядьків з тітками батьки яких були першими секретарями комуністичних партії, покладуть собі до кишені мої гроші . Під приводом на дороги.
Давно скидались на утилізаційні заводи для януковича??? чи вже забули по 2 000 уе брили!!!!
І де бабло???
Так що дуже правельні , не можете впливати на ситуацію, просто не заважайте змінювати цю Країну.
Авто на іноземних бляхах це процес до змін, люди таким чином доказують во вони не тєрпіли !!!
по самим скромним підрахункам уже загнано під 2,5 мільйона авто, і це було на початок року.
Не забуваємо про безвіз ))))), думаю + ще до мільйона авто до листопада завезуть.
Орест
Показати IP
24 Травня 2017 23:20
Я в шоці, скільки в людей на волині жовчі, що так її лиють. Замість того щоб усім разом підтримати і відстояти законопроекти про зниження мита, як у сусідідніх країнах ЄС, то краще най буде так як є, лиш треба "піднапрягтись". Люди, ви живете в іншій реальності. Але терпець теж має межу. 3 майдан може початись з маленької такої іскорки. *моя думка.
Alla до Орест
Показати IP
25 Травня 2017 11:44
Orest,ja dyzhe dobre osvidchena naskilku bagato zhovchi y lvivjan! A vam radzhy ne zhutu v inshij realnosti i zajnjatus tum,chum vu tyt radute..pochunajte! A slovo LUETE ce jakoju movoju?? Mu zavzhdu vchulu sho ukrainskoju byde LLETE... oznajomtes i inshum peredajte..http://sum.in.ua/s/lyty
Саша
Показати IP
24 Травня 2017 23:37
А я пропоную шановного Петра Олексійовича переночувати у нашому місті десь у район ГПЗ чи Львівська. Насолодитись чистим повітрям яке кожної ночі збагачується чистим киснем!!!!!!! Крик душі. Занавіс.
Олександр
Показати IP
24 Травня 2017 23:46
Які Ви всі приматоподібні, хто підтримує президента!!!!!! Невже Ви не розумієте, що Вас розтаможками і податками грабують, у нас самі дорогі імпортні авто, при чому у 2-3 рази дорожчі ніж не лише в Європі, а в таких навіть країнах як Молдова, Грузія і т.д... Як можна дотримуватись таких драконівських законів з розтаможкою, яка в 2 рази більша від вартості авто??? Ло*и???!!!! В 30-роках хліб комуністи відбирали теж по Законах, значить таких законів треба дотримуватись??? Хто говорить, що це бляхи, то порівняйте для Прикладу Ауді А6 2006 р. з Ланосом 2016 р - що з них бляха? А ціна то та сама 7-8 тис дол!!!!! Я вже мовчу про екологічний стан цих машин!!! На рахунок відповідальності при аваріях і т.д. теж Вам навішали Лапші на вуха, у митників є всі дані хто завозив дане авто через митну зону! Схеми - це є наслідок проблеми з драконівськими податками, треба боротись не із схемами, а робити людські закони, для людей, а не для олігархів, які Вам продають Ланоси по космічни цінах, собівартість яких на багато менша!
Алекс до Олександр
Показати IP
26 Травня 2017 11:41
Олександре, я бачу ви взагалі нічого не знаєте про митну службу. Тому просто помовчіть.
Клас
Показати IP
25 Травня 2017 00:50
Молодець, а то привикли на своїх литовських і польських трупаках їздити. Ви ж на тих трупах нічого не робите, а тільки жопи свої возите, а потім їдите каталі вирізаєте і єгеери убураєте, бо 50 долярів дадуть і стоїте на авторинках і лапшу вішаєте людям про легальність машини на рік....
А може харе. за все треба плати і їздити на нормальних бляхах, а не х...зна чому.
Володимир до Клас
Показати IP
25 Травня 2017 09:56
Цікаво - це справді є такі ід*оти що підтримують в цьому владу чи це звичайні тролі. Ну не може нормальна людина погоджуватися із ситуацією коли розмитнення авто в рази дорожче самого авто. Коли придбання авто для громадянина України в рази дорожче ніж громадянину ,скажімо , Польщі, Литви , та , навіть , Білорусії чи Росії, не кажучи про Німеччину, Францію. То чому громадянин України повинен платити такі гроші, що їх чиновники тут же вкрадуть з бюджету??? Чому чиновники мають їздити на авто за десятки і сотні тисяч доларів, куплені і за сплачені нами гроші при розмитненні??? ЧОМУ ЧИНОВНИКИ , ВЗАГАЛІ , МАЮТЬ ЇЗДИТИ НА СЛУКЖБОВИХ АВТО ???
Chili до Володимир
Показати IP
26 Травня 2017 00:06
Тому що ті чиновники (тобто міністерства, голови адміністрацій, каб.міністрів, адміністрація президента, ТАК ЗВАНІ правоохоронні органі) думають,що вони хтось, а ми ніхто, отак раби, холопи.... ще з тих часів.
ви подивіться хто там є, почитайте чиї це діти, онуки. все гниє з голови!
тому, я думаю, що якщо вони цей закон приймуть дійсно почнеться Майдан, але не такий який був у 2014 році, що всі втікли, а такий,що ці ще за тих хто втік відповідатимуть та за всіх ЗАГИБЛИХ НА ЦІЙ війні ГЕРОЇВ!
не знаю, українці, чи хочете Ви бути цілісним народом? задумайтеся над тим чи хочете Ви жити в мирі та об єднуватися, а не бути: "моя хата з краю нічого не знаю". задумайтеся чого так живемо.
читаєш ці комменти і диву даєшся, як ці всі тролі чи злодії нас,простих, чесних, за справедливість людей ненавидять,як тут правохоронні органи таке пишуть,що дивуєшся кому вони служать і чи є в них душа та совість...
вся біда починається в нації з простого громадянина!будьмо одним цілим!
СЛАВА УКРАЇНІ!
Анонім до Клас
Показати IP
25 Травня 2017 13:22
буде нормальна ціна розтаможки - 150-200 євро, то будуть на Уркаїнських бляхах їздити. а хочеш понтуватись - плати тим злодіям при владі бабло. вони собі чергового майбаха за твій рахунок куплять
Алекс до Анонім
Показати IP
26 Травня 2017 11:38
Не треба дивитись у рота іншим. Почніть з себе.
Не буде такої ціни розтаможки ніколи. І не будуть бляховоди їздити задарма.
Віктор
Показати IP
25 Травня 2017 07:12
Слава Президенту!!!!!
Анонім до Віктор
Показати IP
25 Травня 2017 13:22
що б ти зїв , щоб не пи"дів ?
Анатолій
Показати IP
25 Травня 2017 07:34
Рошен все не нажереться, вже давно не купую його кондитерку і його г*мно автомобілі не буду купувати. Якщо б у людей були гроші вони б купили нову машину а не корита Рошена, так що зробіть розтаможку нормальну і дайте людям машмни на які у них є гроші. Злодюги Гонтареви відібрали гроші у людей які тримали їх у відчизняних банках, обезцінили пенсії, обезцінили зарплати а тепер ще насміхаються над тими у кого відібрали гроші. Рошен схаменись, держава не діна твоя корова!
Анонім
Показати IP
25 Травня 2017 08:23
Зрозумійте! Ті литовські зламкі (дешеві) понакупляли малалеткі які два на два незнають неговорячи про правила дорожнього руху і літають як д*біли! Я зодним вже мав проблеми тому нах*й ті зламкі з України і якщо одні можуть то поставте собі за ціль і ви обов'язково купите нормальну машину
Юрій до Анонім
Показати IP
25 Травня 2017 09:09
Так в чому проблема - обліковуйте такі авто, і штрафуйте таких водіїв які порушують. Ось вам і ще одне наповнення бюджету. Доречі в Австрії (там де гарант має свої магазинчики рошен, та всі шануючі себе олігархи - свої вілли та офіси) - дохід від штрафів займає 2 місце по наповненню бюджету. І "малолеток" ніхто не обмежує в керуванні автівками - все по закону , порушив - плати. А в нас - татусі таких "рядових" малолеток замість того щоб навчити їх порядності вчать їх порушувати закон прикриваючись своїм баблом чи то статусом.
П.С. - звичайні підлідки не купують собі автівок тимбільше їх їм ніхто не дарить на день народження. То кого "гарант" і його прихлібники будуть "наг*бати"?)))
Alla до Анонім
Показати IP
25 Травня 2017 11:46
Anonim terminovo v shkoly vchutu ukrainsky movy i pravopus! A todi tyt pusatu i ne pozorutus! Takozh malAletkI mozhyt izdutu na byd jakij mashumi,i radjanskogo she vurobnuctva!Do jakoi dostyp majut!
Анонім до Alla
Показати IP
25 Травня 2017 13:24
та ти хоч би транслітом навчилась писати, грамотєйка
Дмитро до Анонім
Показати IP
2 Липня 2017 10:34
Вчитися краще на іномарці ніж на джигулях копійці тут тоже є свої плюси
опель
Показати IP
25 Травня 2017 08:36
От народ в нас ... одного жаба давить що інший купив дешевше авто ... захищають драконівські збори на авто ... декілька попередніх коментарів було, що чому в тій самі Польші авто в рази буле дешевше ніж в нашій Україні де корупція громадян вже й так придавлює що далі нікуди ... крім митних зборів ви порівняйте в питомому показнику вартість за електрику, газ, тепло з іншими сусідніми країнами (польша, литва, німеччина ...) ... в
мене авто (невеличкий опельок) 14 річної давності ... такими темпами будем платити за повітря що дихаєм і видихаєм ...
хмм
Показати IP
25 Травня 2017 09:46
Литовсько-польські бляховоди піднімають бунт! Так як ви тут пишете, так як ви їздите так вас і сприймають. Для вас л*хі ті що їздять на копійках чи ланосах бо незаробили на шось краще, для вас л*хі ті що розмитнили собі машину по євро 5 і л*хі ті що купили на українській реєстрації хорошу машину бо багато заплатили. Вобщем всі погані окрім хітрих бляховодів. Всі вам щось винні, дорогі нам зробіть, мито заберіть, податки зніміть. А я, а шо я, я нічьо для того робити небуду, я в Російському вконтакті посижу і буду кричати шоб той Порошенко той же Російський завод продав! Бо негоже окупанту гроші платити, но хай вони це роблять, я нє то всьо власті виноваті! З себе починайте, живіть по законодавству, не подобається?- старайтесь міняти, країна погана?- так валіть Вас тут не тримають, але і там ви ніде не потрібні бо ви ніщі, духовно ніщі і все що можете так за бутилкою на кухні чі в неті бурчати про власть! Но власть починається з нас, народ робить владу, а не навпаки. Фрази типу: ті хто розмитнив л*хі зовсім мене добили. Коли машини посунете на шрот здавати по 400 баксів обдумаєте хто лох! Но нєт, це буде влада погана, ви невинні що получорними схемами користались і їх прикрили.
Алекс до хмм
Показати IP
26 Травня 2017 11:34
Підписуюсь під кожним словом
Юлія до хмм
Показати IP
28 Травня 2017 09:06
Що ви мелете дурню. Я їздила завжди на "законних" машинах але тут держава стала геть закркчувати гайки комуналка ціни... і чого я маю платити за ремонти в садку школі.... і стало важко... і ми з чоловіком продали свого дуже тяжко заробленого мерседеса віто пасажира і відважились на машину на литовських номерних знаках. Хорошу,в хорошому стані салон шкіра ,передні сидінря рікаро електрика ,коробка атомат.... і мали ми до того і опель грандсценік 3річний .... і я вам скажу що тепер наша улюблениця ауді А 4 . якій 17р. Набагато комфортніша ніж новий опель. То чому б і ні ? Якщо машина за 4000 нічим не гірша машини за 13 000. Так я дуже хочу щоб ті 350$ які йдуть на різні махінації краще б ішли на розмитнення і я б спокійно їздила на Українських номерах. А на рахунок номерів то того року син луценка зробив аварію (він сидячи в джипі спричинив аварію з деу ланосом який звіснож їхав на швидкості 120 а цей в джипі 70) і вбив людину. Він що поніс відповідальність? Чи недавно в Луцьку на пішеходному переході збили хлопчину (місяців 3 назад) теж син когось там судді чи ... і втік з місця пригоди (його звісно ж знайшли)бо було багато свідків але він звичайнож не поніс ніякого покарання. То при чому тут бляхи???????
Володимир
Показати IP
25 Травня 2017 09:58
От чого вас всіх так жаба душе, ну купив чоловік дешево авто на польських бляхах, ну хочеться людині простих радостів життя (гідропідсилювача, електросклопідйомники, ABS, ESP клімат контролю). Думаю власники таких авто з радістю змінили номера на українські, якби вартість розмитнення була 1000-1500 доларів. І дохід в бюджет і людям щастя
Макс
Показати IP
25 Травня 2017 10:25
Тикать надо с этого бардака, в Луганске у меня отжали машину, квартира и дом пропала, если здесь на польской регистрации машину заберут, я уже не знаю нах*ра мне такая жизнь при всем моем патриотизме?
Джек до Макс
Показати IP
25 Травня 2017 11:04
При всем твоем патриотизме,ты должен сидеть в своей луганде,а не здесь на литовце ганять панты
Нет бабла-ЕЗДЬ НА ТРАЛИКЕ!Все в миг захотели крутыми быть.
Макс до Джек
Показати IP
25 Травня 2017 12:41
коментар було видалено
Юлія. до Джек
Показати IP
28 Травня 2017 09:13
Х*йл* ти макс. Тобі твої панти дорожче людяності та здорового глузду. Це тобі місце в луганді а не серед нормальних людей. А нарахунок доступного проїзду в транспорті то проїзд с приміської зони км.так15. Від міста і по місту на 2 людей в дві сторони обходиться в день 50грн. А заправившись на 200грн. Можна комфортно їздити 6 днів і пофіг на якій блясі. І скільки коштує та машина. Просто одні сплатили розмитнення і їх тепер жаба давить. А ті люди що їздять на машинах литовцях..... іх теж купили не ВКРАЛИ поняв хамло ти розмитнене.
...
Показати IP
25 Травня 2017 10:28
Читаю коменти і бачу що 70% людей в луцьку це в*родки. Я не буду писати хто правий, а хто ні, скажу одне кожна людина має право на нормальне житло та авто, і кожен обирає собі свою професію по змозі. Тому що якби не було двірників чи прибиральників хтоб прибирав за іншими? і це що значить людина лох? людина та немає права на житло і хороше авто? наша держава в людей з такими професіями відбирає всі можливості...банально взяти для прикладу ТРЦ, а не буде там прибиральників продавців і т.д., що ти ку*вин син там будеш тоді робити зі своїми грошима?) словом уСр*їнці........пацріоти.......ви тільки на словах і на дивані!!! Саме із за такого б*дла яке рахує себе вищим отак і живем!!!!!!!
Chili до ...
Показати IP
26 Травня 2017 00:11
підписуюся під кожним словом!
дякую, аж легше стало від того,що є такі люди,як Ви!)))
Іванна
Показати IP
25 Травня 2017 11:45
Прикро! Прокро читати, а коли задумаєшся то бере злоба і виникає відчуття великого смутку, що ніхто ні до кого не прислухається. Не вміємо ми слухати, лише обливаємо один одного гряззю і самостійно вносимо у своє тіло та душу те зло, від якого усе гниє. Скажіть, яка різниця яке авто, якого воно року, чи водій із стажем чи без? Я вважаю, є різниця лиши в тому, що в голові у кожного твориться. Кожен повинен почати із себе: «Чисто там де не смітять, а не де прибирають!!!». Говорили про перевищення швидкості на авто, ДТП та інший пафос за участю дешевого авто із закордону без розмитнення. Задумайтесь кожен!!! якщо водій у голові має «ВАВКУ», то немає різниці якої ціни у нього авто, чи на державних чи на закордонних номерах, нічого не зміниться бо МАЙЖЕ усім, на всіх «З ВЕЛИКОГО ГОРБИКА». Однак є та невелика частина осіб «МАЙЖЕ», яким не все одно на інших, які мріють про автом, щоб із комфортом пересуватись із населеного пунку де 1-2 рази на день автобус ходить, а в деяких і того немає, щоб не бути відірваним від світу, щоб знати якщо щось трапиться сісти у авто і вирішити швиденько питання, що вирішуються лише на відстані, щоб бути не залежним від когось. Однак є велетенський мінус у нашій державі, низькі зарплати, є варіант по п’ять років працювати закордоном по заробітках, не бачити сім`ї, вкалувати вдень і вночі, здоров`я підірвати та інше, щоб авто на ДНЗ мати, а можна попрацювати рік, і купити авто на закордонних номерах і пишатись тим, що маєш без пантів та пафосу. ДАЙ БОГ, щоб усі ми жили в комфорті і не дивіться на інших, живіть по совісті самі, а все, що не забороняється законом дозволяється. В заключення хочу сказати, що є можливість придбати авто на ДНЗ браво, я вами пишаюсь, але якщо хтось не може цього зробити то не перекривайте кисень, заспокойтесь і насолоджуйтесь своїм щастям, не лізьте в душу іншим. Дякую!
Володимир
Показати IP
25 Травня 2017 12:57
Агов порохоботи. Моя машина Santafe 2003 року в декілька разів краще по стану ніж ваші ліноси та решта гівна, що робиться на заводах Пороха. І не зрівнюйте своє гівно з моєю машинкою. Яка іздила по німецьким дорогам і заправлялася лише якісним пальним, не кажучи про сервісне ТО кожний рік з німецькою педантичністтю. Тому краще своі автівки називайте бляхами. А по друге подобається бути лохами і класти типу розтаможки дяді в карман, то кладіть. Це ваше право, а нам не навязуйте свого лоховського вчинку. І по треє для тих, хто навіть мізками думати не вміє. В європі давно зрозуміли , що відміна великоі розтаможки, це велика кількість машин у себе, а значіть , податки від купленого палива.від сервісу обслуговування, від продажу авто товарів, не кажучи про розквіт середнього та малого бізнесу на ринку продажу та ремонту авто
Алекс до Володимир
Показати IP
26 Травня 2017 11:30
Агов, власники бляшок!
Моя тойота рав4 2017 року придбана повністю легальна, адаптована для Українських умов набагато краща ніж твій металобрухт, що ти завіз обманувши державу. Я оплатив усі податки і збори, саме з яких платять стареньким пенсії та ремонтують дороги. І не треба тут заливати мені, що все розкрадається. Тому валив би ти звідси зі своїм лайном 15-тирічним собі у Німеччину, де перша ж перевірка забере в тебе цю розвалюху за неоплачений екологічний збір. Ще питання?
Юлія. до Алекс
Показати IP
28 Травня 2017 09:25
Звісно ж ваша машина краща. А що робити тим хто не заробляє стільки . В апріорі всі багатими не можуть бути. Їм що не жити. А молоді пари які лиш починають свій шлях і їм ніхто не допомагає, чи пенсіонери.... чи ті які просто заробляють невеликуЧЕСНУ зпрплату. Нам що не жити щоб не мішатись під ВАШИМИ ОООО ВЕЛИКИМИ НОГАМТИ. Може почнем думати ширше ,великий і розумний дядя, розплющим очі подивимся довкола і усвідомим що поки що наша країна і її населення не дуже багате і має потребу в дешевих авто. До 2014 р. Ми цієї проблеми не мали бо жили більш менш стабільно. А тепер комуналка , ціни,долар,.... попит створив ринок. А бути бідним це не порк ,а от бути дурним?
Megan
Показати IP
25 Травня 2017 15:51
Для початку нехай вся партійна п*зд*та пересяде на "ЗАЗ". А взагалі потрібно просто легалізувати цю справу, зробити тариф 0.2-0.4 євро за день перебування на іноземній реєстрації. Дай Боже розуму тій владі, щоб вона почула вимоги людей.
Володимир
Показати IP
25 Травня 2017 17:46
Падлюки. Вважали і вважають просту людину тільки як обєкт викачки коштів. Литва...ні землі ні вугілля ні урану ні "автопрому" , і зарплата і пенсії виплачують і авто доступні. Сам для себе сказав - буду на виборах голосувати виключно за тих - хто запропонує литовські правила завозу авто. В Україні вживані авто повинні бути навіть дешевші ніж у тій самій Литві. А таке питання як ДТП - хтось говорить про те що на дорогах йде війна гірша ніж на Донбасі і втрати від того що немає простих подушок безпеки колосальні. А дозволити завоз нормальних б/у авто зась.
Лучанин до Іванни
Показати IP
25 Травня 2017 19:05
І добавити нічого все саме так !!!!!
Джек
Показати IP
25 Травня 2017 21:52
Ви шо де&&ли???Я підприємець,зараз найду схему не платити податки так як всі українці і буду доказувати шо це нормально,то це як?ви адекватні вобще?
нічка до Джек
Показати IP
26 Травня 2017 00:18
так, ми адекватні на відміну від тебе троля та порохобота))), розумієш,ми адекватні і досить тут "лобами стикати" не існуюче! досить писати про "лохів" і т.д. і т.п....... такого нема! с-ки аварій на укр. номерах щодня? є статистика! с-ки аварій на дорогих авто елітного класу на укр. номерах?в рази більша ніж на інших! досить! не лише Вам їздити в них! авто-це засіб пересування! поробили з України територію іздіватєльства! досить!Зх. Україна не терпітиме оцих цирків, і війна Вам не допоможе! бо якщо українці на неї плюнуть, то і Ваші заводи стануть і маєтки також! а Вас знайдуть скрізь і в Австрії, і в Італії, і в США, і в Канаді, і в Австралії, і навіть в Росії!!!
досить тут нісенітниці придумувати! дайош цивілізацю, дороги та достойний рівень життя, винищення корупції та достойні рівні медицини та освіти, роботу, чесні суди, прокуратуру і тоді починай щось про машини говорити! абарзєлі до ручкі! спи сухеньким....
Ваня
Показати IP
25 Травня 2017 23:33
Коментарі читати просто жах.... Нема порозуміння між людьми в Україні, один одного заклювати можуть, а головне за що??? Яка різниця хто на яких номерах їздить? Кожен купує авто по своїх фінансових можливостях! Кожна людина прагне покращити СВОЄ життя!!! Ну не хочеться їздити на автомобілях з 70-х 80-х років випуску простим трудягам українцям, тим більше за 1500 - 2000 тис у.о.
Чому вас так нервують авто на іноземних номерах??? Не можу зрозуміти((( Нажаль.... Хоча ні, здогадуюсь))) Вас нервує те, що ви купили свого "пассата" за 6000 тис, а інші заплатили за нього - 1500 з пакетом документів!!! І декого починає давити "жаба")) Я вважаю, якщо закони дозволяють ввести авто на іноземній реєстрації, то гріх цим не скористатися! :-)
ааа до Джек
Показати IP
26 Травня 2017 00:02
Можна подумати що ти платиш всі податки!!!
Джек до ааа до Джек
Показати IP
26 Травня 2017 08:14
Якби я не платив-я б сюди не писав,чм@
Алекс до ааа до Джек
Показати IP
26 Травня 2017 11:24
Самое ценное в твоем посте - последняя фраза. Из нее вытекает, что законы надо принять такие, чтобы ввозить было невозможно. Вот и все.
Выдворить все нелегальные авто на инномерах за пределы и не пускать без растаможки.
Спорить можно лишь о сумме растаможки.
Влодик
Показати IP
26 Травня 2017 01:45
Скільки серед коментаторів "Щирих Українців" котрі готові з’їсти один одного при першій добрій можливості. Вам, як псам бродячим кість кинули, аби ви перегризлись, а де- хто черговий міліон в офшори виводить)
Пси лають- хазяї довольні)
Алекс до Влодик
Показати IP
26 Травня 2017 11:22
А вы не смотрите чужому в офшор. Смотрите на себя.
Еее
Показати IP
26 Травня 2017 07:43
Якщо ви проти іноземних номерів, машин.. а з часом дешевої розтаможки, то вийдіть і покажіть свою позицію. А не будьте як миші.
Льоня
Показати IP
26 Травня 2017 10:22
Запрошую всіх бути толерантними і говорити по суті, стримувати емоціі та бути коректними і не ображати нікого, значно приємніше читати коменти із коструктивними пропозиціями. Якщо гарант будучи на Волині ставив завдання підлеглим"гармонізувати украінське законодавство із європейським", то це означає відмінити євро-5 та знятиобмеження вікового цензу для авто які ввозяться в Украіну( крім російських), так буде по європейськи, схеми зникнуть, не буде в них потреби, наповнювптиметься бюджет, буде здорова конкуренція на ринку авто, без лобізму і протекціонізму чийогось автобізнесу в Украіні за рахунок украінців, наявні ж пвто на тимчасовій реєстраціі амністувати. Ніби все просто і зрозуміло, так буде краще для держави і іі громадян( якщо про них думати і дбати хоча б трохи)
Алекс до Льоня
Показати IP
26 Травня 2017 11:14
С каких это пор в европе "снято евро-5" и "возрастной ценз дял авто"?
Алекс
Показати IP
26 Травня 2017 11:21
Вставлю свои 5 копеек.
Значит я впахивал и приобрел растаможенную машину, уплатил налоги, которые опять таки хотя бы частично идут на те же дороги - это ненормально?
Идем дальше. Случилась ДТП, водитель на ин номерах взял и свалил. Кто он? Где он? Неведомо, ибо информации попросту нет нигде.
Идем еще дальше. Мы идем в европу же - зачем нам утопленники из европы, которые там отправляют на переработку? В европе максимальный срок въезда на ин номерах - в районе 5 дней, если ты не турист конечно. 5 ДНЕЙ КАРЛ! А наши жлобы требуют год! О чем речь?? Что за легализация теневой схемы??
Поймите, я не за поддержку нашего автозаза с богданом. Я против того беспредела, что требуют узаконить водители на инномерах.
До алекс до Алекс
Показати IP
26 Травня 2017 13:32
Що ти роздимівся як хреновий дизель І у мене розтаможене авто, але я всеодно за зняття розтаможки. Ти, як таможив авто, звернув увагу де знаходиться фірма куди ідуть кошти від розтаможки? Так я тобі скажу, кіпр. панама... Тільки такі олені як ти думають, що кошти ідуть на дороги.
1111 до Алекс
Показати IP
27 Травня 2017 19:26
Так,ваше авто впаде у ціні,але купуючи 2ге авто ви не переплатите за нього в тричі.
сергый
Показати IP
26 Травня 2017 21:30
закон про безвіз полегшення для багачів неїздтити на машінах навіщо нам краще жити в яму податок на трубу газову на лінію електропередач а ось трубу ми в дома за власний кошт тягнули і з якого дива ми повині державі таке мито кашляти коли ті жсамі ланос в польщі копійки коштують куди і як вони потрапляють яке мито для них а нас душать далі новими прикольними податками
Олександр
Показати IP
27 Травня 2017 11:03
Бридко, що тут сидять і пишуть: я купив за 10 тисяч, а ви не маєте - заробіть, не можете - пішки ходіть. Ви просто свині. Моліться на цю владу. У мене все.
Андрей
Показати IP
28 Травня 2017 20:14
Я думая что Петр Порошенко сам зажимает народ Украины до тех пор пока народ молчит.Как же так и почему гражданам Украины не дают купить себе авто?Покупательская способность упала в 3 раза.И президент об этом знает молчит так мочему мы не можем купить авто вот и весь ответ на еду еле хватает не говоря о том что нужно одеться и и думать как прокормить детей и выучить.А простой рабочий который собрал денег на машину за несколько лет.Хочет купить себе хорошую поддержаний автомобиль а ни сраный ланос.Вот вам правление красивы 21 век генацыда.
Василий
Показати IP
21 Березня 2018 15:37
Все делают для того, чтобы у людей ничего не было. Я очень хотел себе новую машину, но денег все время не хватает, насобирать нереально с такими ценами на все. Пришлось покупать машину в рассрочку.. Обратился в Авто так по совету товарища, который у них тоже покупал себе машину пару лет назад. Короче радует, что появляются в украине такие фирмы, где можно еще купить что-то с выгодой. В банке брать кредит вообще не вариант, потому что можно стать потом их рабом
Сергей
Показати IP
12 Липня 2018 13:46
Хто там против авто на эвро номерах?
Выйди под ВР и там владельцам машин расскажи а не сдесь пишешь ерунду. Но там ты не захочешь говорить наверное.
8 листопада: свята, події, факти. Всесвітній день піаніста і Всесвітній день без Wi-Fi
Сьогодні 00:00
Сьогодні 00:00
Допоможе фальшива ДНК: вчені знайшли спосіб приборкати агресивні типи раку
7 Листопада 2024 23:38
7 Листопада 2024 23:38
В Україні знімають трилер про спецоперацію ГУР та третьої штурмової бригади
7 Листопада 2024 23:18
7 Листопада 2024 23:18
Канада заборонила роботу TikTok
7 Листопада 2024 23:00
7 Листопада 2024 23:00
Потяг між Києвом і Братиславою запустять у грудні
7 Листопада 2024 22:40
7 Листопада 2024 22:40
Перемога Трампа принесла найбагатшим людям світу рекордні $64 мільярди за день
7 Листопада 2024 22:22
7 Листопада 2024 22:22
У Луцьку підприємця змусять демонтувати самовільно встановлений павільйон
7 Листопада 2024 22:02
7 Листопада 2024 22:02
У «Цуманській пущі» помітили лосів з малятами. Фото
7 Листопада 2024 21:41
7 Листопада 2024 21:41
У Луцьку на Теремнівських ставках врятували лебедя
7 Листопада 2024 21:21
7 Листопада 2024 21:21
Додати коментар:
УВАГА! Користувач www.volynnews.com має розуміти, що коментування на сайті створені аж ніяк не для політичного піару чи антипіару, зведення особистих рахунків, комерційної реклами, образ, безпідставних звинувачень та інших некоректних і негідних речей. Утім коментарі – це не редакційні матеріали, не мають попередньої модерації, суб’єктивні повідомлення і можуть містити недостовірну інформацію.